Ezalatt mondjuk nem tanácsos kerülgetni a forgalmat a Viale Giovanni -n lefelé, előzgetni a robogósokat ... :)) Nemár, akkor inkább maszatoljon, nem hokizok a karral. Amúgy az néha beválik, hogy csak addig húzom a spriccet, amíg még pont nem kezdi el a törlési ciklust, ahogy Csabi is mondta, aztán rátörlök. De aki ezt kitalálta, annak a kezét bedugnám a seggébe, ott rajzoljon ilyen hülyeségeket.
Igen, mai autókba ilyen hülyeségek vannak. Épp néztem a Grand Tour második évadot, a Stelvio vs Range Rover vs Macan részt és az automata csomagtérajtó meg ezek az óvatos stabilizáló elektronikák, dettó hülyeségek ...
Macccy2018-03-04 19:49:09 // 106359
Dömpi (il dottore)2018-03-04 18:51:30 // 106358
Az a trükk, hogy spricc, majd töröl automatikusan. Mikor végzett és mielőtt belemaszatolna, előtte felnyomod a kart, mintha be akarnád kapcsolni fokozatos törlésre, de rögtön vissza is rakod kikapcsolt állásba. Így elfelejti az utolsó maszatolós törlést.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-04 18:43:47 // 106357
mindegyik autóban ugyan olyan fos... kézzel bele kell nyúlni sajna
gecsa2018-03-04 18:18:36 // 106356
Az asszony imádja. :)
Haddel2018-03-04 18:17:46 // 106355
Azt hívják tojás sütő fokozatnak😃
Csabi2018-03-04 18:02:17 // 106354
Ezt hívják intelligens ablaktörlőnek... :D
Egyébként én úgy szoktam, hogy többször csak annyi ideig húzom meg a kart, hogy ne induljon automatikusan a törlő..Aztán kézzel úgy törlöm ahogy tetszik.
Biztos az én hibám, de valahogy az automatikus működésre tervezett dolgok nem nyerték el a tetszésem, ezért van kiakcspolva aut módból: a párásodásérzékelő, szmogszenzor, a fényszorómosó, alkonykapcsoló, klíma ...
A hill-holder, na az kifogástalanul műkődik. :)
(mostanában az ülésfűtés is idegesít, mert az első fokozaton olyan melegre fűti fel az űlést,hogy ki kell kapcsoljam....ha mégis hagyom akkor egy idő után beáll elviselhető hőfokra...szerintem nincs ember aki 3-as fokozaton használja folyamatosan, vagy igen? :)
Egyébként én úgy szoktam, hogy többször csak annyi ideig húzom meg a kart, hogy ne induljon automatikusan a törlő..Aztán kézzel úgy törlöm ahogy tetszik.
Biztos az én hibám, de valahogy az automatikus működésre tervezett dolgok nem nyerték el a tetszésem, ezért van kiakcspolva aut módból: a párásodásérzékelő, szmogszenzor, a fényszorómosó, alkonykapcsoló, klíma ...
A hill-holder, na az kifogástalanul műkődik. :)
(mostanában az ülésfűtés is idegesít, mert az első fokozaton olyan melegre fűti fel az űlést,hogy ki kell kapcsoljam....ha mégis hagyom akkor egy idő után beáll elviselhető hőfokra...szerintem nincs ember aki 3-as fokozaton használja folyamatosan, vagy igen? :)
Shadin2018-03-04 17:40:02 // 106353
Nem lehet kikapcsolni.
gecsa2018-03-04 16:03:42 // 106352
Tehát nem tudott róla. :D
gecsa2018-03-04 16:01:55 // 106351
Én nem tapaaztaltam. Nekem hibátlan. Szerintem nem kapcsolható.
Macccy2018-03-04 15:34:37 // 106350
Vesémből szólsz!! Azt valahogy kurvára ki kéne iktatni! Utálom, letörli az ablakot tisztára, örülök, addig szárad valamicskét aztán beletöröl és kellő nedvesség hiányában maszatol, radíroz ... offolnáám'
alfa155gyuri2018-03-04 15:09:06 // 106349
Sziasztok!
Ablaktörlőnek azt a pár másodperccel későbbi törlését ki lehet kapcsolni valahogy?Szerintem tök felesleges és néha inkább ront a helyzeten.
Ablaktörlőnek azt a pár másodperccel későbbi törlését ki lehet kapcsolni valahogy?Szerintem tök felesleges és néha inkább ront a helyzeten.
Laca622018-03-04 14:50:06 // 106348
Igazából ez nem verseny volt,hanem büntetés.Most talán tudja,hol a helye ...
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-04 12:20:11 // 106347
Még szerencse hogy nem emiatt volt :-) 99% hogy injektor csati. Megfújkáltam őket, ma nyoma sem volt a pénteki drámázásnak. Tavasszal mindet lecserélem a régi típusúra.
gecsa2018-03-04 10:10:13 // 106346
Nekem utóizzítás nélkül is szépen jár hidegben. :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-04 09:52:03 // 106345
Az akksi és a porlasztók állapota sokat számít ilyenkor. :-)
Nálam hibás izzítóval is pöccre indult egy hét állás után, gondolom az akksi töltés sokat segített ebben. Viszont az a rezonancia ami eleinte volt, az még sosem volt. Arra tippelek, hogy az utóizzítás ilyenkor nagyon kell a motornak a sima járáshoz. Kívülről nem volt feltűnő a hang, inkább bent ülve volt az autó szokásos finomságához képest elég parasztos :-) Veszek bele 5 izzitógyertyát, nem szeretem a, ilyet :-)
Nálam hibás izzítóval is pöccre indult egy hét állás után, gondolom az akksi töltés sokat segített ebben. Viszont az a rezonancia ami eleinte volt, az még sosem volt. Arra tippelek, hogy az utóizzítás ilyenkor nagyon kell a motornak a sima járáshoz. Kívülről nem volt feltűnő a hang, inkább bent ülve volt az autó szokásos finomságához képest elég parasztos :-) Veszek bele 5 izzitógyertyát, nem szeretem a, ilyet :-)
Haddel2018-03-04 09:00:57 // 106344
Tudom ,eladta a nevet😃
Na ma sürgősen mennem kellett az autómmal,kollegám hívott ,hogy menjek már értük ,mert a hegyen maradtak egy átbulizott este után ,és nem jár a sílift.
Kicsit féltem ,hogy nem fog indulni az autó,mert két hete hozzá se nyúltam ,csak áll a parkolóban ,és párszor volt -20 fok is este,de pöccröffre indult. Nem volt hülyeség új aksit venni😃
Másik érdekesség ,lehoztam a fiukat a sílift parkolóba ,és haverja valami Seat városi terepjáróval volt,és meglepödtem ,mikor beindította ,tök hörgős sportos hangja volt.Kérdem mi ez ,milyen motor?? -Mondja,áá semmi ,csak ilyen hanggenerátor van benne! -Micsoda fasság ,mondtam😃
Na ma sürgősen mennem kellett az autómmal,kollegám hívott ,hogy menjek már értük ,mert a hegyen maradtak egy átbulizott este után ,és nem jár a sílift.
Kicsit féltem ,hogy nem fog indulni az autó,mert két hete hozzá se nyúltam ,csak áll a parkolóban ,és párszor volt -20 fok is este,de pöccröffre indult. Nem volt hülyeség új aksit venni😃
Másik érdekesség ,lehoztam a fiukat a sílift parkolóba ,és haverja valami Seat városi terepjáróval volt,és meglepödtem ,mikor beindította ,tök hörgős sportos hangja volt.Kérdem mi ez ,milyen motor?? -Mondja,áá semmi ,csak ilyen hanggenerátor van benne! -Micsoda fasság ,mondtam😃
gecsa2018-03-04 07:49:21 // 106343
Pedig az Alfa ebből a q4ből gazdagodott meg. :D
Haddel2018-03-03 22:01:42 // 106342
Ez nem kell ,megtarthatod😃😃
gecsa2018-03-03 21:55:44 // 106341
Ő vajon tudta, hogy verseny van? :D
Laca622018-03-03 20:54:23 // 106340
Ma rommá szopattam egy Mazda 626-ot.Balatonszentgyörgyből kiérve a kapaszkodósávból kitoltam a belső sávból.Láttam,telefonál.Majd később megjött mögém és ő tolt engem.De aztán megérkeztünk a kanyargós részhez.Na itt csak azt láttam,hogy elmarad a tükörben.Elképesztő a 159 futóműve,egyszerűen hihetetlen,ahogy ott van az úton és ott is marad.Tudom,hogy szabálytalan,de 140 körül vettem az íveket,emberünk pedig a rizskályhával kb 100-110.Ívnél,kanyarnál alig láttam.Utána erőlködött egyenesben de jött a nagy körforgó ,utána más irányba ment.
Ez a 159 futómű egy tökéletes tervezés.
Ez a 159 futómű egy tökéletes tervezés.
Haddel2018-03-03 17:25:52 // 106338
Bakker ,én is q4-et akarok!!😃
gecsa2018-03-03 13:16:32 // 106337
Vehettél volna q4et is. :)
'''''2018-03-03 08:32:31 // 106336
Megyek havat lapátolni!Piszok Q4-esek ezt ti hoztátok ránk! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-02 22:30:03 // 106335
ilyesmi :DDD
Roll19832018-03-02 22:16:40 // 106334
Sárga féknyergeket akar. :)
Haddel2018-03-02 22:10:59 // 106333
Haddel2018-03-02 21:53:57 // 106332
Tudom miről beszélsz. Én főleg csak úgy használom a Bocit ,hogy 9-10 ledolgozott óra után beülök, és kb 7 órát levezetek benne hazáig. És minden percét élvezem😃
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-02 21:27:18 // 106331
hidd el mindenhova belefér :D :D :D
gecsa2018-03-02 21:15:25 // 106330
Hidd el, nem olyan nagy az, hogy beleférj. :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-02 20:57:42 // 106329
mindenkinek más az álma az enyém egy Misano kék Stelvio TBi-vel :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-02 19:15:38 // 106328
Benne vagyok, ha valaki lepapírozza. Egy olyanért bármit :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-02 19:14:59 // 106327
Egyébként eddig bírtam... egész nap esett a hó, és a nagyobbik lányom szánkózás után rákérdezett: "apa, akkor megyünk autóval csúszkálni? Lécci lécci!"
Kicsit tiltakoztam, de nem elég őszintén. Na mondom akkor melyik autó? A két csajszi kórusban: "Fe-ke-te! Fe-ke-te!"
Úgyhogy jól összehavaztuk :-)
Egy hete nem volt beindítva. Na ez most hallatszott. Nagyon keményen, darabosan járt szegény, úgyhogy óvatosan bemelegítettük. Mindenhol tiszta sótlan hó volt az utakon, öröm volt hallani ahogy ropog a kerekek alatt. :-) Irány a Panoráma út. Ez egy forgalomból eléggé kieső erdei út. Feltoltuk a fogyasztást 10l fölé ügyesen :-D
Végre láttam villogni a VDC piktogramját. Direkt bekapcsolva hagytam, mégiscsak gyerekekkel a fedélzeten rallyzok. Hát, ügyes cucc, nagyon hatékony. A végére keresztbe tudtam tenni bekapcsolt VDC mellett úgy, hogy tudtam, hogy csak gázt kell adnom és kikorrigálja ha elmértem. És tényleg. :-) Az utcánkba már úgy fordultunk be, a két sávon teljesen keresztbe, behúzott kézifék, gáz, ropogó VDC, aztán küzdő kipörgésgátló. Megcsinálta. Tök jó :-)
Kicsit tiltakoztam, de nem elég őszintén. Na mondom akkor melyik autó? A két csajszi kórusban: "Fe-ke-te! Fe-ke-te!"
Úgyhogy jól összehavaztuk :-)
Egy hete nem volt beindítva. Na ez most hallatszott. Nagyon keményen, darabosan járt szegény, úgyhogy óvatosan bemelegítettük. Mindenhol tiszta sótlan hó volt az utakon, öröm volt hallani ahogy ropog a kerekek alatt. :-) Irány a Panoráma út. Ez egy forgalomból eléggé kieső erdei út. Feltoltuk a fogyasztást 10l fölé ügyesen :-D
Végre láttam villogni a VDC piktogramját. Direkt bekapcsolva hagytam, mégiscsak gyerekekkel a fedélzeten rallyzok. Hát, ügyes cucc, nagyon hatékony. A végére keresztbe tudtam tenni bekapcsolt VDC mellett úgy, hogy tudtam, hogy csak gázt kell adnom és kikorrigálja ha elmértem. És tényleg. :-) Az utcánkba már úgy fordultunk be, a két sávon teljesen keresztbe, behúzott kézifék, gáz, ropogó VDC, aztán küzdő kipörgésgátló. Megcsinálta. Tök jó :-)
Kazes☻2018-03-02 19:13:33 // 106326
Építsünk egyet! ;) Ha már annyit emlegetted... :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-02 19:00:06 // 106325
Ez ugyanaz a motor csak turbóval, mint ami engem elvarázsolt :-) 2l-es 5 hengeres. Áááá.. Az én álom autóm egy 146-os ilyen motorral. Nekem semmi több nem kellene :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-02 17:50:00 // 106324
pár év múlva nagyon le fog esni a delej ára gerjesztik a folyamatot rendesen....
Roll19832018-03-02 17:42:03 // 106323
Ha már szóba jött, hogy minden tud jól szólni, épp egyik nap néztem ezt a videót egy Kappáról.
Persze nem tudom, hogy mennyire van megherélve a kipufogója, de a tbi is szólhatna hasonlóan, mert túl halk. :)
Persze nem tudom, hogy mennyire van megherélve a kipufogója, de a tbi is szólhatna hasonlóan, mert túl halk. :)
gecsa2018-03-02 17:29:53 // 106322
És a 159 ezt kb 50%al rosszabbul teljesíti, mint a 166. Tapasztalat.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-02 17:24:01 // 106321
Bármelyik tud szépen szólni, és annyi erővel, ahogy 2.4-em lett, simán lehetett volna v6 is, biztos akkor sem lennék elégedetlen :-) Viszont így sem vagyok az. Tökéletesen túlteljesíti az igényeimet ez az autó így is. És valahol benne van a dologban, hogy kicsit indokolatlan is évi 15-20e km-re külön ilyen kaliberű utazóautót tartani. Van mellette is indok persze, több is. A legerősebb indok az, hogy egyike azoknak az autóknak, ami nem fáraszt semennyire. Valami túlérzékenységem lehet, de akár utasként is teljesen ki tudok készülni bizonyos autókban. Hang, rezgés, nem tudom, nem jöttem rá. Az orvos szerint az a bajom, hogy nem iszok eleget. Lehet, bár ő vízre gondolt :-D
De a lényeg, hogy a 159-ben semmi bajom. Ha ehhez ilyen kategóriájú autó kell, akkor amíg megtehetem ilyen lesz a háznál. Nem tudtam előre, pozitív meglepetésként ért az első 600km-es budapesti köröm után, hogy nem dőlök be azzal a lendülettel az ágyba másnap reggelig, és nem forog velem a szoba.
Letoltuk vele Hollandiába úgy, hogy semmi bajom nem volt. Visszafelé egy végigmelózott nap után, éjfélkor indulva. Semmi. Ez nekem megfizethetetlen egy autóban :-) Ha ehhez balansz tengely kell, nekem tökmindegy :-D
De a lényeg, hogy a 159-ben semmi bajom. Ha ehhez ilyen kategóriájú autó kell, akkor amíg megtehetem ilyen lesz a háznál. Nem tudtam előre, pozitív meglepetésként ért az első 600km-es budapesti köröm után, hogy nem dőlök be azzal a lendülettel az ágyba másnap reggelig, és nem forog velem a szoba.
Letoltuk vele Hollandiába úgy, hogy semmi bajom nem volt. Visszafelé egy végigmelózott nap után, éjfélkor indulva. Semmi. Ez nekem megfizethetetlen egy autóban :-) Ha ehhez balansz tengely kell, nekem tökmindegy :-D
Zolibácsi2018-03-02 16:32:32 // 106320
Ha egyszer el fogom adni az enyémet akkor egy panda 4x4 - et veszek, sok mindenre elég az is nekem. De az is lehet a jelenlegi világ és dízel kapcsolatból kiindulva hogy sosem adom el, mert kifizetni senki nem fogja azt amit én bele tettem.
gecsa2018-03-02 16:11:57 // 106319
Nekem a V jött be. Ha nem alfa, akkor valami vényóc lett volna helyette.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-02 16:10:17 // 106318
Az nekem ugyan mindegy :-)
gecsa2018-03-02 16:00:10 // 106317
De mi az a balansztengely? :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-02 15:54:29 // 106316
Ez igen szubjektív, 5, 6 vagy 8. Kinek mi tetszik. Én az 5 hengeres Marea hangjába bolondultam bele, nekem az az etalon. Nagyon bírom az 5 hengeres hangot, így aztán nagyon tudom szeretni ezt a 'patkány dízelt' is, amikor énekel. :-) Úgy indultam 159-es vadászatra, hogy soha többé dízel. Így bő egy év után már biztosan tudom, hogy semmilyen más 159 nem kéne ehelyett. :-)
gecsa2018-03-02 15:50:42 // 106315
A porszívóhang, meg a prüszkölés vegyítve a hat henger garhalizálásával. :D
gecsa2018-03-02 15:41:44 // 106313
Hiányzik az a hatodik henger... :D
Kazes☻2018-03-02 15:26:45 // 106312
Még nem, de eljön majd az az idő is! :D
Csongi2018-03-02 15:15:32 // 106311
Az is jó lehet, de mi Kazes Zolival nyomjuk és sajna még nem csak hobbiból...! :)
Shadin2018-03-02 15:09:00 // 106310
Jaja. Azért van. Minek külön hobbiautó?