Fórum >> Típusok >> 159

'''''2018-03-02 14:53:34 // 106309
Van aki már hobbyból szedi szét és rakja össze a vasat! Igaz Shadin? :-)))
FRC2018-03-02 14:45:35 // 106308
EGR és DPF kilőve itt is, viszont elég hangos a befecskendező hideg motornál ezért gondolom hogy az lehet a ludas...


Szerintem tavasszal új gazdit keresek a traktornak, úgy érzem most volt harmadjára dízel autóm... (ELŐSZÖR, UTOLJÁRA és SOHA TÖBBET!)
Kazes☻2018-03-02 14:32:55 // 106307
Oh, igen... főleg mióta páréve a klímásunk is elmagyarázta a fontosságát. De persze előtte is. :)
gecsa2018-03-02 14:24:04 // 106306
Ez a fránya 2.4 :D
Csongi2018-03-02 13:16:54 // 106305
A miénk Zolival nem ilyen, mert időnként kimossuk. :)
'''''2018-03-02 12:59:03 // 106304
Hűtő ilyen szerintem mindenkinél.Én átépítésnél láttam de hasonló volt pedig csak 90.000km körül járt az autóm akkor.
Shadin2018-03-02 12:40:36 // 106303
Ha valakit érdekel a kocsimból a Pioneer AVIC-F10BT navim 2017-es térképpel, jelentkezzen :-) Pici handicap, h max hetente egyszer rebútol, de ez lehet hogy az én kocsimban csak :-( Adok hozzá kormánygomb meg CAN adaptert is, viszont az RCA ki-bemeneti kábelkorbács nincs meg. Hangminőség tökéletes, beépítve is megtekinthető egy darabig, ha meg nem akkor az említetteken kívül X garanciát vállalok a működésre.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2018-03-02 12:39:11 // 106302
Nekem is csinálja napi első hidegindításnál ha nem használom az állófűtést. Dpf, egr, szívósor off tőcsavarok jól vannak. Porlasztó hibás lesz az tuti, sajnos úgy néz ki a 2.4 hajlamos rá. Májusban meg csináltatom ha még meglesz az autó akkor.
Giuntini2018-03-02 11:42:59 // 106301
A hűtőmmel kellene valami vetélkedőt csinálni! Mondjuk ráakasztani egy Egr szelepet a közepére, és céltáblának használni:)
Smith2018-03-02 11:15:26 // 106300
Drukkolok nagyon! Aztán majd VTT-n megvitatjuk ÉS iszunk rá valamit. Addig még gyúrok a fényképfelismerő versenyre is :D
Giuntini2018-03-02 11:10:31 // 106299
Ez mondjuk csak egy nap késés, különben sem lehetett volna összerakni, mert a gumibakok töröttek voltak. Azokkal együtt ma megérkezik az alsó cső is.
Smith2018-03-02 11:06:14 // 106298
Kis szösszenet kínából, kiváncsiságból rendeltem ilyet :D Szilikon kulcsvédő, de nyilván ha ráteszi valaki, akkor a kulcs nem fér be a neki szánt nyílásba... :D De még szerencse, hogy kínai barátainknak köszönhetően ilyet is lehet kapni.

Zolibácsi2018-03-02 11:04:54 // 106297
Csak tipp, nálam is csinálta a 3-4 hengerezest a kocsi régen indításnal. Egr, dpf, pillangó szelepek off. Mellette volt még kipufogó tőcsavar csere. Én a szentháromság közül valamelyikre tippelnek. Azóta nincs bajom vele.
Smith2018-03-02 11:03:27 // 106296
Ejjhát, megrendelhették volna azt a csövet a hűtővel együtt is :(
Giuntini2018-03-02 11:02:32 // 106295
Ez igaz, de itt nem csak tömítő volt. Azt látom, nem egy kicsi munka kivenni. Akármi is lesz, ez a hűtő folyt, szar volt, megérett a cserére. Az csak egy próbálkozás volt. Mindenesetre megkértem Szatyit, hogy szedje le a szelepfedelet, és ellenőrizze a hf csavarokat, akárhogy is nem kell utánahúzni. Az én megnyugvásomért.
yani🍀2018-03-02 10:52:04 // 106294
Pont az ő javaslatára tetted bele a tömítőt. :-(
Kazes☻2018-03-02 09:54:10 // 106293
Igen, nyilván a kor, meg a beleöntött szlutya tömítő, de azért ez a kinézet sem segített rajta... egész biztos. :-)
Giuntini2018-03-02 09:49:44 // 106292
Igen, mondta Szatyi, hogy iszonyú retek jött ki belőle, mikor leengedték a vizet. Elképzelhető, hogy csak részlegesen működött a hűtő.
FRC2018-03-02 09:41:38 // 106291
Sziasztok!


Van 5db hibátlan DENSO izzítóm, ha esetleg valakinek kellene!

Kicseréltettem, de nem ez a okozza a reggeli 3-4 hengeres indulást. Valszeg a befecskendező sántít. :-(
Liquid2018-03-02 09:39:06 // 106290
De ez csak kosz, sztem kb. bármelyikünké ilyen. A lényeg belül lesz.
Zolibácsi2018-03-02 09:36:49 // 106289
Azt nem értem, hogy a külső kosztol, még nem kellene ilyeneket produkalnia a kocsinak. Kíváncsi leszek a végére
Giuntini2018-03-02 09:26:36 // 106288
Még adalék....
Liquid2018-03-02 08:23:33 // 106287
az szép :)
Tocke2018-03-02 08:07:59 // 106286
Gratulálok, én is szerettem volna megörökíteni ezt a km állást, de elbambultam sajnos. Az a helyzet, hogy valszeg ezt utoljára rögzítetted te is, hiszen egy Giuliat vagy Stelviot nehéz kiírattatni a km számlálóval:-)
Csabi2018-03-01 22:01:38 // 106285
A második 159em :)

Giuntini2018-03-01 20:41:10 // 106284
Nem, mert a gumibakok el vannak törve. Az alsó cső is cserés. Holnap jön meg a cucc.
Piritu - 1.000.0002018-03-01 20:39:23 // 106283
Naugyehogyugye? :-)
Piritu - 1.000.0002018-03-01 20:38:07 // 106282
Már csak az érdekel, hogy egy benzinesnél hogy van ez a teória :-)
Többször megállapítottuk, hogy az autógyárakat roppantul nem érdekli, hogy mennyit bír ki alattad a vas. (pl. 35ezres olajcsere) Itt sincs másként...
Ellenben perelhetőek, ha nekimész valakinek indítás során...
psychoati2018-03-01 20:33:37 // 106281
És bekerült már az új hűtő?
Giuntini2018-03-01 20:18:15 // 106280
Így néz ki a hűtő:
Haddel2018-03-01 18:11:26 // 106279
Március örömére egy tavalyi kép😃:
Szabister2018-03-01 14:26:06 // 106277
159 születése :)
Link
Szabister2018-03-01 13:28:56 // 106276
Az enyém is így indult igaz -5 volt. Majd holnap reggel csinálok 6:00-kor végzem akkor még tuti hideg lesz :)
Tocke2018-03-01 11:44:17 // 106275
Ez így igaz.
frusciante2018-03-01 11:06:02 // 106274
Én azért kuplungolok minden indításkor, mert így állítólag kímélem a kettőstömegűt... Indításkor leállításkor... Szamosiék mondták.
Macccy2018-03-01 10:59:54 // 106273
Nyugi, normális.

Fél 10-kor fent a lakón "csak" -7.5° fok volt, most például tényleg igazi pöcröf indult az autó, jobban mint tegnapelőtt a -2 fokban. És végre nincs beragadva a kézifék, nem is húzom be most egy ideig.

Ja és nekem is kiírta két másodpercig az "ABS not available" üzenetet és eltűnt :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-01 09:53:08 // 106272
Hidegben tök normális, hogy jobban átjön a rezonancia. Én sokat küzdöttem ezzel a jtd-nél. Már majdnem volt megoldás, de aztán a tökéletesítésre már nem került sor. A felső motorkitámasztón jött át a legerősebben, azt tuningolgattam mindenféle megoldással és nagyon érezhető különbség volt.

Nálunk -16 volt. Kiröhögtük ezt is :-D Az első pár elektron ahogy elérte az önindító tekercsét már vidáman kattogott az öreg adagolós gépezet.
Zolibácsi2018-03-01 09:18:19 // 106271
2 napig nem mentem megint a kocsival. Reggeli indításnal már jött az abs hiba, majd el is múlt ahogy be roffent. 1 éves akksi valami 800-900 körül volt az indító árama mikor vettem...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-03-01 08:57:20 // 106270
persze, a rovar is remeg, mint a kocsonya :DDD
antonov2018-03-01 08:46:30 // 106269
Szerintem biztosan. Az összes bak meg van dermedve.

Csináltam egy videót a reggeli indításról, -9.5 fok volt. Kicsit sántít az elején, de azt sajnos melegben is csinálja. : (
csokagm2018-03-01 08:41:04 // 106268
Attól, hogy be lehet indítani attól még nem biztos, hogy jó neki. ( Egyébként az újabb Toyotákat nem lehet)
Shadin2018-03-01 08:31:29 // 106267
-15° volt reggel. Még Tibi is többet pörgetett mint szokott, pedig ennél nagyobb akkut nem lehet bele kapni. Igaz a varázsszem inkább fekete mint méregzöld :-(

Szerintetek létezik olyan hogy ilyen hidegben jelentősen több rezonancia megy át a kasznira a motortól? Remegett reggel mint egy rossz korrekciós dízel, majd amikor felmelegedett (a motortér?), megszűnt a jelenség.
WarbiRunner (Gyuri)2018-03-01 08:00:03 // 106266
Kérdés mennyit bír egy nagyjavítás után. A jtd-t nem tudtam bevállalni, a TD-t kénytelen leszek (különben családi háború tör ki :-)). De nagyon nem szeretném pár évente önteni a kasznis zsebébe a lóvét. A fater Focusa is szépen bomlik, mióta a hátsó kerékívhez hozzányúltak, évente program lecsiszolni, újra festeni. Már megoldja magának. Tavaly már festéket se kevertetett, csak lefújta cink spray-vel.
A jtd-n az első sárvédőt amit meghorpasztottam, szép pénzért rakták helyre 'gyári' minőségben. 4 év múlva vállalhatatlanul lerohadt az egész. Bontott ment fel, az azóta is jó. Szóval nincs bizalmam semennyi.. lehet jobb ha így hagyjuk aztán használjuk míg el nem porlad. Nem tudom. Ha valaki tud nagyon jó kasznist, szóljon rögtön :-)
gecsa2018-03-01 06:30:13 // 106265
A kasztni a legkevesebb. Amíg van flex, meg hegesztő, addig nem lesz vele nagyobb probléma! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-28 21:08:05 // 106264
Igen, sajnos nekem is ezen kell agyalnom. Van egy jó kis városálló dízelem 150k km-rel, de a rozsda ebbe is belenyalt már. Nyáron szétszedetem, rendberakatom. Ha lesz kivel.. Egyelőre többe nézem az öreg delejt mint ezeket az rc modell motorral hajtott új kisautókat. Az asszony meg megmondta, hogy 1.9-esnél kisebb motorral ne is fárasszam :-)
gecsa2018-02-28 21:01:41 // 106263
Tavaly hirdettek itt egy 156ot 105 lovassal. 750€ volt az ára, végig vezetett szervízkönyvvel és 820000km-el. Majdnem megvettem, csak az tántorított el, hogy 320€ az éves adója. Szóval rendszeres karbantartás mellett ennyit tuti elmegy a cucc.
gecsa2018-02-28 20:56:36 // 106262
Húú, ezt én is mennyit játszottam! Jó kis muri! :D Jó tudni, hogy nem vagyok egyedül.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-02-28 20:39:27 // 106261
ez nagyjából az összes 90-es évek végén gyártódott delejre igaz... nem igazán voltak kihegyezve sokáig bírták is egy gáz van a régi autókkal lassan kell hozzá egy új kaszni
WarbiRunner (Gyuri)2018-02-28 20:25:19 // 106260
A 105 lovas jtd is tudta ezt. Annak is elpusztíthatalan motorja van. Azt az érzést könnyű volt megszokni, fel sem merült, hogy bármi baja tudna lenni. 200k km-t mentem vele úgy, hogy motorikusan semmi baja nem volt. Ment és kész. És Sanyánál ugyanígy folytatja szerintem kb örökre :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak