psychoati2018-06-03 19:56:51 // 109190
Elég felkészültnek tűnnek :-)
antonov2018-06-03 19:47:34 // 109189
Ha az ECU nem kap jelet a vízhőfok jeladótól akkor felkapcsolja a ventiket. Én erre néznék rá.
'''''2018-06-03 19:34:06 // 109188
Az hogy sikerült egy mosóban???
'''''2018-06-03 19:33:18 // 109187
Szívesen! :-)
Utasként nekem is remegne a lábam! :-)))
Utasként nekem is remegne a lábam! :-)))
yani🍀2018-06-03 19:32:20 // 109186
Hazaérve a mosóban sikeresen felakadt a haspáncél a lefolyórács sarkában. :-( Ahogy kell, le is szaggatta. Holnap vehetek rá újat. Remélem más nem sérült.
Macccy2018-06-03 18:50:07 // 109185
Igen igen, köszi az uccsó kört! Remeg a lábam most is, de kéne :D
Zolibácsi2018-06-03 18:25:47 // 109183
Zsolteen2018-06-03 18:18:32 // 109182
Kikapcsolt allapotban is megy. Ugy hogy a viz is 50 sincs..
Hardy2018-06-03 18:16:43 // 109181
Mert be van kapcsolva a légkondi és meleg van.
Haddel2018-06-03 18:16:38 // 109180
Én is pont ma álltam neki,de az alsó csavarhoz nem fértem hozzá dugóskulccsal ,21-es csilkagkulcsom meg pont nincs. Rendeltem ,jövő héten újra neki állok.
Kijön a csavar vágás nélkül?
Kijön a csavar vágás nélkül?
Zsolteen2018-06-03 18:13:35 // 109179
Üdv!
Olyan bajom lenne hogy ahogy beinditom a motort egyből beindul mind a két ventilátor.. Sehogy nem jovok rá hogy miért. Relék jók mert MES - el tudom indidgatni egyes es kettes fokozatban is. De ahogy beinditom megy allandoan mind a kettő.
Olyan bajom lenne hogy ahogy beinditom a motort egyből beindul mind a két ventilátor.. Sehogy nem jovok rá hogy miért. Relék jók mert MES - el tudom indidgatni egyes es kettes fokozatban is. De ahogy beinditom megy allandoan mind a kettő.
Hardy2018-06-03 15:30:18 // 109177
Smith2018-06-03 14:51:37 // 109176
Tomi, köszi a QV-zást. Élmény volt :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-03 14:05:09 // 109175
Gyerekek, ez a 159 egy lego. Azt a fordítva berakott csavart (gondolom biztonsági oka van) leszámítva bazi egyszerű szerelni. A kárpitoknak olyan nehezen akaródzott nekiállni, bevállaltam, hogy azt én kiszedegetem. 5 perc alatt kint volt, minden jött szét simán, vagy 6 patent az egész. Az izzítógyertyákat is cseréltettem. Ha tudom, hogy ilyen sima ügy, rég kicseréltem volna magam. Semmi küzdelem. Kiteker, beteker.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-03 11:05:31 // 109174
Köszi a tippeket, kint van, nem kellett vágni a csavart végül.
psychoati2018-06-03 11:01:13 // 109173
Én az alsó csavarhoz nagy légkulcsot használtam. Bevált.
Szabister2018-06-03 10:46:31 // 109172
Szia. Én először megpróbáltam kivenni de hát annyira passzentos volt inkább elvágtam és vettem csavarboltban ugyanolyan szilárdságú csavart.Ha kell a méret kimegyek megmérni.Ja a bal oldalit kitudtam szedni az már ugyanis fordítva volt gondolom előző tulaj már cseréltette ,csak nem értem akkor miért nem párban.... Link
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-03 10:13:40 // 109171
Rugócserével próbálkozunk... ehhez szét kell szedni az egész futóművet? A teló alsó csavarja hogy jön ki? Nem okos tervezés.. Vagy van trükk?
Kolci2018-06-03 09:24:02 // 109170
A három új porlasztót feltanították a kocsinak? Ha nem akkor nem lesz jó, amúgy az pedig kb 3 perc
Kolci2018-06-03 09:20:17 // 109169
Vegyél Bosch-t, az a gyári, és mikor én vettem csak 5000 volt
Vittorio1592018-06-03 08:55:56 // 109168
Figyi a dpf-ed tuti, hogy el van meg mindig tömődve. A kényszer regen ideig óráig történő megoldást jelent. A mi gépünkkel kipucoljuk 99%os állapotra.
Ez egyébként okozhat olyan szintű teljesítmén csökkenést, h akár be sem indul az autó, vagy nagyon lomha.
Csattogas lehet injektor kifújás miatt is, de azt látnod kell ha beindítod és valamelyiknel köpködi ki a cuccot. a befecsik fészkét mondjuk ha nem tisztítják ki, csak belerakják a dzsuvába simán előfordulhat.
Most jók a korrekciók amúgy?(Bár azok is csak hozzávetőleges nagy körülbelüli infó a porlasztók állapotáról) az igazi teszt eredményt a Bosch pad mérése mondja meg.
Gratula a gyerkőchöz 😉
Hivhatsz persze munkaidőben.
Ez egyébként okozhat olyan szintű teljesítmén csökkenést, h akár be sem indul az autó, vagy nagyon lomha.
Csattogas lehet injektor kifújás miatt is, de azt látnod kell ha beindítod és valamelyiknel köpködi ki a cuccot. a befecsik fészkét mondjuk ha nem tisztítják ki, csak belerakják a dzsuvába simán előfordulhat.
Most jók a korrekciók amúgy?(Bár azok is csak hozzávetőleges nagy körülbelüli infó a porlasztók állapotáról) az igazi teszt eredményt a Bosch pad mérése mondja meg.
Gratula a gyerkőchöz 😉
Hivhatsz persze munkaidőben.
tesznye2018-06-03 00:50:18 // 109167
Azért cserélte a szaki, mert mindhármon rossz volt a korrekció. Hétfőn visszaviszem neki.
Érzem én, hogy erre most nagyon rászaladtam.
Rohangálás volt ész nélkül a héten.Vidéken dolgozom, ráadásul apa lettem csütörtökön. Az asszony cégesét le kellett adni, a kis Compactomat pedig egy barátom használja. Nehéz nélkülözni az autót. A "bevizsgált" szó eloszlatta a gyanúmat. Papírt természetesen nem láttam róla. De erre is rákérdezek.
A részecskeszűrőt először kifújta levegővel, majd slaggal folyatta bele a vizet mindkét végéről váltogatva. Amit akkor el akart érni, azt elérte. Elindult a kényszerített regen.
Az elmúlt 2 hónapban elköltött 380e forinttal a karbantartásra szánt forintjaim mondhatni teljesen elfogytak.
Köszönöm a felajánlást. Meg tudlak zörgetni telefonon?
Illetve most jut eszembe,hogy hol lehet az enyémből kiszerelt 3 db porlasztó.....
Érzem én, hogy erre most nagyon rászaladtam.
Rohangálás volt ész nélkül a héten.Vidéken dolgozom, ráadásul apa lettem csütörtökön. Az asszony cégesét le kellett adni, a kis Compactomat pedig egy barátom használja. Nehéz nélkülözni az autót. A "bevizsgált" szó eloszlatta a gyanúmat. Papírt természetesen nem láttam róla. De erre is rákérdezek.
A részecskeszűrőt először kifújta levegővel, majd slaggal folyatta bele a vizet mindkét végéről váltogatva. Amit akkor el akart érni, azt elérte. Elindult a kényszerített regen.
Az elmúlt 2 hónapban elköltött 380e forinttal a karbantartásra szánt forintjaim mondhatni teljesen elfogytak.
Köszönöm a felajánlást. Meg tudlak zörgetni telefonon?
Illetve most jut eszembe,hogy hol lehet az enyémből kiszerelt 3 db porlasztó.....
Vittorio1592018-06-02 23:27:22 // 109166
Figyi áll a gázolaj a befecskendezők tővében... tök egyszerű, az egyik ráfolyó cső nem lett renedesen ráhúzva...én is jártam így 😉
Bontott befecskendezők...hmmm...kaptál róluk Bosch pad utáni teszt eredményt? Korrekciókat nézték? Ha 1-2 rossz könnyen kiszúrható.
Egr-t valóban szinte kötelező lefalazni és kiírni...ez egyszerűen ilyen az 1.9
Dpf, vizzel kimosni???!! Sterimobbal csinálták gondolom...ehhhh.
Befecsiket bevizsgáljuk gyári Bosch padon, dpf-et kimossuk, méréssel együtt adjuk vissza.
turbo-tec.eu keress engem nyugodtan
Bontott befecskendezők...hmmm...kaptál róluk Bosch pad utáni teszt eredményt? Korrekciókat nézték? Ha 1-2 rossz könnyen kiszúrható.
Egr-t valóban szinte kötelező lefalazni és kiírni...ez egyszerűen ilyen az 1.9
Dpf, vizzel kimosni???!! Sterimobbal csinálták gondolom...ehhhh.
Befecsiket bevizsgáljuk gyári Bosch padon, dpf-et kimossuk, méréssel együtt adjuk vissza.
turbo-tec.eu keress engem nyugodtan
Haddel2018-06-02 22:20:37 // 109165
Na tessék,itt a megoldás !
Kazes☻2018-06-02 21:50:44 // 109164
tesznye2018-06-02 21:30:18 // 109163
Piritu - 1.000.0002018-06-02 21:16:05 // 109162
tesznye2018-06-02 21:13:09 // 109161
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966636-12720-22530-forum.jpg
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966659-12720-58577-forum.jpg
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966686-12720-33564-forum.jpg
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966706-12720-71180-forum.jpg
És még annyira nyomorult vagyok, hogy képeket sem tudok beszúrni....
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966659-12720-58577-forum.jpg
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966686-12720-33564-forum.jpg
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966706-12720-71180-forum.jpg
És még annyira nyomorult vagyok, hogy képeket sem tudok beszúrni....
Lörke2018-06-02 21:09:53 // 109160
Már megadta magát a gömbfej komolyabb ütésekre. De köszi az infot, hogy ez a kinyomó egy bevált típus.
tesznye2018-06-02 21:06:19 // 109159
Sziasztok!
Arra az apró problémára keresek megoldást, hogy szar a kocsim. 159 1.9 JTDM 150 ló. Végérvényesen el vagyok keseredve és kezdek komolyan a felgyújtásán gondolkozni.
Az egész ott indult még novemberben, hogy mikor kicsit jobban kihúzattam, akkor kidobta a MAP szenzort hibának és megbutult a kocsi. Szerelőnél hibakód kiolvas. MAP hibakód. Tiszta olajsár volt. Féktisztítós pucolás közben letört belül az érzékelő. MAP kicserél. (1. kép, ami benne volt, 2. amire ki lett cserélve.) Bosch oldalán a második képen szereplőt írták gyári belevalónak. Vész üzemmódba már nem kapcsolt, de elkezdett többet fogyasztani.
Karácsony előtt leégett a generátorom. Kapott egy gyári felújítottat.
Január végén nehezen akart elindulni. Két nap múlva beülök, indítok, örülök, hogy minden klassz. Járattam kicsit, indulásnál gázadásra nem reagált. Padlógázra is maradt alapjáraton. Kicsi melegedés után elgurultam a szerelőmhöz. ( nem nyúl olaszhoz, csak az ezeréves kapcsolat miatt megnézte) Légtömegmérő hibát írt. Megrendelték a gyárit, betették, de nem javult semmi. Cserébe elkezdett fulladni. Visszatették hát az eredetit. EGR-t levették és megpucolták. Már a próbaút során kb 300 méter múlva vészüzemmódba kapcsolt. Erő nem volt, lassan pörgött fel a motor. Orosz cartárs javasolt egy szerelőt. Elvittem hozzá. Rádugták gépre. DPF el van tömődve, kényszerített regen sem indult el. Félparaszt módszerrel részecskeszűrő leszerel, levegővel kifúj, vízzel kimos, hátha elindul a kényszerített. így is lett. Kérdeztem a szakit, hogy turbo nyomásnak milyennek kellene lennie, mert sosem volt előtte dízelem. Rákukkantott.Homlok dörzsöl, géptető kinyit, szívósor füstöl..... Volt rajta egy lyuk, amin okádta a füstöt. nincs mese, csere. Kétkomponensű ragasztóval lyuk betöm, megköt. Aznap haza kellett mennem vele, mert már éjfél volt. 2 nap múlva kb 80 kilométerrel később visszavittem. Ha már úgy is meg van bontva, akkor cseréljünk vezérlést kompletten meg olajat is. így is lett. (3. kép régi lyukas szívósor.) Kicsit már csattogott a motor. Töltöttek bele azt hiszem T2 olajat. Attól majd halkul. Azt a tanácsot kaptam, hogy falaztassam le az EGR-t és vetessem ki kiírással a DPF-et. Kértem gondolkodási időt. Használható volt az autó.
Egészen múlt hét szerdáig, amikor is az M0-ról a kistarcsai kihajtó körforgalmában leállt az a vas. Mikor lefulladt viccesen kiírta, hogy végzetes hiba, azonnal állítsam le az autót....
Sokadik próbálkozásra elindult. Megint lassan pörgött fel. És botrányosan csattogott. Hazakocogtam vele.
Fórumolvasás és szerelőkeresgélés után ajánlottak egy régi SPQRes szaki. Elvittem hozzá. Mondta,hogy szar az EGR. Vittem bele Pierbourgot. Másnap megvígasztalt, hogy szarok a porlasztók 3 legalább. Kapott bontottat, bevizsgáltat. A szaki szerint. Ezek után nagyon nehezen indult, csattogás valamelyest tompult. Mondta emberünk, hogy használjam, majd meglátjuk milyen. Ha szar vigyem vissza.
Sógorom, akitől vettem a kocsit tavaly augusztusban éppen itthon van gyereklátogatóba. Meglehetősen ég a pofája a dolog miatt. Ma kinyitottuk a géptetőt és a 4. képen látható látvány fogadott. Okádja ki a gázolajat valahol, csattog és nem indul. És ez ma betette a kaput. alig 10000 km kocsikázgatás után túlzás nélkül lassan többet költöttem rá, mint amennyiért vettem.
Volt még hátsó rugó csere, stabpácák, féktárcsák+betét, jobb első lengőkar. Az már nem is nagyon bosszant, hogy a jobb oldali küszöbrohadást megcsináltattam egy nagyobb műhelyben. Természetesen üregvédőzve.... Azóta egyszer visszavittem, mert kezdett hólyagosodni. Megcsinálták gariban. Ugyanott elindult megint....
Az autóban 170 eKm van, valóban vezetett svájci szervízkönyvvel.
Van ötletetek, hogy hova forduljak?
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966117-12720-94776-forum.jpg
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966128-12720-57364-forum.jpg
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966137-12720-85765-forum.jpg
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966161-12720-57720-forum.jpg
Arra az apró problémára keresek megoldást, hogy szar a kocsim. 159 1.9 JTDM 150 ló. Végérvényesen el vagyok keseredve és kezdek komolyan a felgyújtásán gondolkozni.
Az egész ott indult még novemberben, hogy mikor kicsit jobban kihúzattam, akkor kidobta a MAP szenzort hibának és megbutult a kocsi. Szerelőnél hibakód kiolvas. MAP hibakód. Tiszta olajsár volt. Féktisztítós pucolás közben letört belül az érzékelő. MAP kicserél. (1. kép, ami benne volt, 2. amire ki lett cserélve.) Bosch oldalán a második képen szereplőt írták gyári belevalónak. Vész üzemmódba már nem kapcsolt, de elkezdett többet fogyasztani.
Karácsony előtt leégett a generátorom. Kapott egy gyári felújítottat.
Január végén nehezen akart elindulni. Két nap múlva beülök, indítok, örülök, hogy minden klassz. Járattam kicsit, indulásnál gázadásra nem reagált. Padlógázra is maradt alapjáraton. Kicsi melegedés után elgurultam a szerelőmhöz. ( nem nyúl olaszhoz, csak az ezeréves kapcsolat miatt megnézte) Légtömegmérő hibát írt. Megrendelték a gyárit, betették, de nem javult semmi. Cserébe elkezdett fulladni. Visszatették hát az eredetit. EGR-t levették és megpucolták. Már a próbaút során kb 300 méter múlva vészüzemmódba kapcsolt. Erő nem volt, lassan pörgött fel a motor. Orosz cartárs javasolt egy szerelőt. Elvittem hozzá. Rádugták gépre. DPF el van tömődve, kényszerített regen sem indult el. Félparaszt módszerrel részecskeszűrő leszerel, levegővel kifúj, vízzel kimos, hátha elindul a kényszerített. így is lett. Kérdeztem a szakit, hogy turbo nyomásnak milyennek kellene lennie, mert sosem volt előtte dízelem. Rákukkantott.Homlok dörzsöl, géptető kinyit, szívósor füstöl..... Volt rajta egy lyuk, amin okádta a füstöt. nincs mese, csere. Kétkomponensű ragasztóval lyuk betöm, megköt. Aznap haza kellett mennem vele, mert már éjfél volt. 2 nap múlva kb 80 kilométerrel később visszavittem. Ha már úgy is meg van bontva, akkor cseréljünk vezérlést kompletten meg olajat is. így is lett. (3. kép régi lyukas szívósor.) Kicsit már csattogott a motor. Töltöttek bele azt hiszem T2 olajat. Attól majd halkul. Azt a tanácsot kaptam, hogy falaztassam le az EGR-t és vetessem ki kiírással a DPF-et. Kértem gondolkodási időt. Használható volt az autó.
Egészen múlt hét szerdáig, amikor is az M0-ról a kistarcsai kihajtó körforgalmában leállt az a vas. Mikor lefulladt viccesen kiírta, hogy végzetes hiba, azonnal állítsam le az autót....
Sokadik próbálkozásra elindult. Megint lassan pörgött fel. És botrányosan csattogott. Hazakocogtam vele.
Fórumolvasás és szerelőkeresgélés után ajánlottak egy régi SPQRes szaki. Elvittem hozzá. Mondta,hogy szar az EGR. Vittem bele Pierbourgot. Másnap megvígasztalt, hogy szarok a porlasztók 3 legalább. Kapott bontottat, bevizsgáltat. A szaki szerint. Ezek után nagyon nehezen indult, csattogás valamelyest tompult. Mondta emberünk, hogy használjam, majd meglátjuk milyen. Ha szar vigyem vissza.
Sógorom, akitől vettem a kocsit tavaly augusztusban éppen itthon van gyereklátogatóba. Meglehetősen ég a pofája a dolog miatt. Ma kinyitottuk a géptetőt és a 4. képen látható látvány fogadott. Okádja ki a gázolajat valahol, csattog és nem indul. És ez ma betette a kaput. alig 10000 km kocsikázgatás után túlzás nélkül lassan többet költöttem rá, mint amennyiért vettem.
Volt még hátsó rugó csere, stabpácák, féktárcsák+betét, jobb első lengőkar. Az már nem is nagyon bosszant, hogy a jobb oldali küszöbrohadást megcsináltattam egy nagyobb műhelyben. Természetesen üregvédőzve.... Azóta egyszer visszavittem, mert kezdett hólyagosodni. Megcsinálták gariban. Ugyanott elindult megint....
Az autóban 170 eKm van, valóban vezetett svájci szervízkönyvvel.
Van ötletetek, hogy hova forduljak?
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966117-12720-94776-forum.jpg
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966128-12720-57364-forum.jpg
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966137-12720-85765-forum.jpg
https://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1527966161-12720-57720-forum.jpg
berobbantam2018-06-02 19:36:08 // 109158
Jani72122018-06-02 18:18:14 // 109157
nem baj, ha van gömbfej kinyomó, de ha nincs az sem tragédia, ez lett volna a lényeg :) a másik, hogy folyamatosan menetesszárat írsz a gömbfejre ezért vagy félreérthető. ha jól értem :) mármint, hogy a gömbfej csavarját menetesszárnak hívod
Lörke2018-06-02 16:56:37 // 109156
Olvastam... Hát azért nekem kettőnél jóval többször kellett ütni, nem is kicsit, mire kijött. Pedig be volt fújva bőven csavarlazítóval. De látod, más is használt lehúzót.
gecsa2018-06-02 16:46:40 // 109155
109117 hsz.
Nem kell lehúzó.
Nem kell lehúzó.
Lörke2018-06-02 16:42:09 // 109154
Onnan kezdődött a félreértés, hogy mikor alu-t írtam, azt te a lengőkarra értetted...én viszont a csonkállványra. Bocs a hiányos megfogalmazásért és a hiányos adatok (nem írtam, hogy Ti futómű) miatt :)
Lörke2018-06-02 16:32:13 // 109153
Te is csapágylehúzóval (gömbfejkinyomóval) szedted ki a gömbfejet. Na hát ez volt a legelső kérdésem, hogy ki milyen lehúzót használt :)
Gergő2018-06-02 16:28:01 // 109152
Ez nem a piros SW?NPG rendszámmal?
Lörke2018-06-02 16:24:27 // 109151
Szerintem te értesz félre engem az elejétől fogva :) Én a lengőkar gömbfejet akartam kioldani az alu csonkállványból, csak a menetes szár be volt szorulva a csonkállványba. Eleinte nem mertem nagyon ütni a csonkállványt (ezért kellett volna a gömbfejkinyomó vagy a melegítés), aztán mertem jobban ütni és kijött. Tehát nem akarok én semmit kibontani a lengőkarból :)
Laca622018-06-02 14:25:37 // 109150
Szia ! Olvasd el a blogomat,Én otthon,akna nélkül cseréltem felső lengőkart párban,kb 1 óra alatt.
gecsa2018-06-02 13:48:35 // 109149
Továbbra sem értelek, hogy a lengőkar cseréjéhez miért kellene a gömbfejnél az alu rész felől bármit is melegíteni, vagy megbontani. 3 csavar fogja az egészet, és kb kiesik magától.
Tommaso 1592018-06-02 13:26:36 // 109148
Üdvözlök Mindenkit!
Az autóvásárlás után felmerült a tetőcsomagtartó téma, de annyiba is maradt...
Most viszont a nyári kiruccanás miatt már lépnem kell, kérdésem az, hogy tetőkorlát nélküli 159 SW-re mit ajánlanátok évi 1-max 2 alkalomra?
Nem vagyunk nagy világlátók így a Thule-t nem akarom megfizetni, bár a tetőboxom az...
Amivel szimpatizálok az a Menabo alu, ovál rúddal, 27.000 ft, de egyik ismerősöm azt mondta aki forgalmazott ilyet, hogy vannak típusok amikre nagyon nehéz feltenni, 159-re nem adott még el, ő a Cube Totus-t ajánlaná, de az szögletes és az alu rúddal 45.000 ft...
Vagy ha valakinek lenne valami gyári eladója akkor akár az is érdekelne :-D
Előre is köszönöm a segítséget!
Az autóvásárlás után felmerült a tetőcsomagtartó téma, de annyiba is maradt...
Most viszont a nyári kiruccanás miatt már lépnem kell, kérdésem az, hogy tetőkorlát nélküli 159 SW-re mit ajánlanátok évi 1-max 2 alkalomra?
Nem vagyunk nagy világlátók így a Thule-t nem akarom megfizetni, bár a tetőboxom az...
Amivel szimpatizálok az a Menabo alu, ovál rúddal, 27.000 ft, de egyik ismerősöm azt mondta aki forgalmazott ilyet, hogy vannak típusok amikre nagyon nehéz feltenni, 159-re nem adott még el, ő a Cube Totus-t ajánlaná, de az szögletes és az alu rúddal 45.000 ft...
Vagy ha valakinek lenne valami gyári eladója akkor akár az is érdekelne :-D
Előre is köszönöm a segítséget!
Lörke2018-06-02 07:11:02 // 109147
Mert felső lengőkart cserélnék és kiszedném a féltengelyt.
gecsa2018-06-02 06:16:51 // 109146
Attól függ, milyen hibákat tárol.
Haddel2018-06-02 05:43:29 // 109145
quasimoto2018-06-02 02:37:53 // 109144
3.2JTS neha kigyullad a motorlámpa olyankor csökkent teljesítményen működik aztán minden oké és megy tovább. Mi lehet a nyűgje?
'''''2018-06-01 21:43:27 // 109143
Én megmostam így biztos esni fog. :-)
Egyébként felénk épp villámlik.
Egyébként felénk épp villámlik.
Smith2018-06-01 20:15:34 // 109142
Egesz heten nem esett, ma melo utanra terveztem a puccantast a holnapra. Szerintetek esik?????? Moso is bezart egy oraval hamarabb azt is beszoptam. A sors nem akarta hogy ez az auto holnapra tiszta legyen.
gecsa2018-06-01 18:09:57 // 109141
Az alu, de miért is kellene azt a felét melegíteni, vagy szétszedni?