Fórum >> Típusok >> 159

RomeoOne2018-06-27 14:33:32 // 109970
Részecskeszűrőt meg EGR-t szokták, bizonyos típusoknál, de általában, ha bajuk van, az valaminek a tünete, ezért a kivágásuk a barbárabb gyógymód.
plejik2018-06-27 14:23:30 // 109969
Akkor mi a makkot szoktatok kikapcsoltatni az új Dízeleknél?!?! :D ÉN már nem vágom ezeket komolyan.. :D
RomeoOne2018-06-27 14:22:45 // 109968
Nem kell, hogy lyukas legyen. Nem is lesz, mert a belseje saválló, az bírja. A lerohadó külső réteg rezonál. Az csak valami ócska lemez.

A 2.0-n már jó helyen van a részecskeszűrő meg valószínűleg a programja is jobb. Nincs vele gond. Sokan használunk itt már sok éve 2.0-t és részecskeszűrő problémára nem nagyon volt még példa.
Az 1.9-et meg a 2.4-et szokták megcsonkítani, de ott sem biztos, hogy az a legjobb módszer.
Shadin2018-06-27 14:21:36 // 109967
Semelyik autóban nincs szükség a DPF kikapcsolására.
plejik2018-06-27 14:17:10 // 109966
Na olvastam az írásod nekem is ezt csinálja, és csúnya dob hátuil tuti hiéányzik róla az összes külső réteg. Csak ugye lyuk nincsen rajta. Ez a rendszer amit feltettek neked mennyibe fájt?

Másik: 2.0 -nál miértn nincs szükésg a részecskeszűrő kikapcsolására?
Shadin2018-06-27 13:45:53 // 109964
Emígyen néz ki egy jófajta gyári 2.0 kipufogó:

album
Shadin2018-06-27 13:42:11 // 109963
Kicsontozlak reggelire kanyarban...
RomeoOne2018-06-27 13:34:17 // 109962
2.0-ban nem kell kiiktatni semmit. Hátsó kipufogó dob kell, hogy legyen, 2.0-nál az szétrohad és pont ezt produkálja. Ha nem, akkor passz. Legalább mobillal vedd fel a hangot és töltsd fel vagy valami. Fényképezz alá a hátsó dobnak, én azért mernék fogadni, hogy mit fogunk ott látni.
Macccy2018-06-27 13:28:26 // 109961
Versenyezzetek csak, majd odapirítok énis, ma kész lett a (off) mocis "A" jogsim! :D
Aztán az Alfával is! XD
plejik2018-06-27 13:28:16 // 109960
Sziasztok!

NA kiderült, hogy a kipufogónak semmi baja nincsen. Viszont van bvalami más gond ami miatt úgy hallatszódik mintha a kipufogó lenne. Ha elkezdemi kihúzatni a kocsit ilyen 4000 es fordulat környékunk fura rezgő hangot ad, olyan mintha nem zárna vagy nyitna valai. Ez okozza elvileg a "rezonancia" vagy "lyukas kipufogó" hangot. Ezt melyik része okozhatja a kocsinak a részecske szűrő, vagy EGR szelep? Amikor elősször volt ez a hiba , akkor a részecske szűrő jelzett, hogy tisztitania kell ne állítsam le az autót. Az autóval megyek, tehát nem csak városban van használva. Éves szinten kb 15.000 - 20.000 km.

A részecskű szűrőt érdemes lenne kiiktani benne? Ha igen hol, mennyiért csinálják jár-e esetleg valami későbbi problémával.

Aki tud segíteni előre is köszönöm!
Shadin2018-06-27 08:00:48 // 109959
Én meg a Hunyadin/Budafokin mentem :-)
RomeoOne2018-06-26 23:20:15 // 109958
Nekem szürke MES-em van BT adapterrel és én is mindent tudok csinálni, gyorsan.
csokagm2018-06-26 23:00:55 // 109957
Már engem se érnél utol.:D Ma reggel megírták a gépet. Nem egy tipikus dízel ez a 2.0, de gondolom ebben te is megtudsz erősíteni. Alul nem basz hátba, de ahogy egyre jobban felpörög egyre jobban megy, olyan vígan szalad bele a 4500-be :D
Zselé2018-06-26 21:58:37 // 109956
Reggel láttalak a felüljárón a Savoya Parknál, de nem értelek utól, hogy köszönjek, elkanyarodtam a Szerémin... :)
gecsa2018-06-26 20:35:45 // 109955
Bőven megéri. És mindig friss verziód van.
Bento2018-06-26 20:34:33 // 109954
Pedig simán megéri az 50 eurós árát a teljes, szerintem tuti megspóroltam a full verzióval pár százast az elmúlt években.
gecsa2018-06-26 20:31:00 // 109953
Írta, hogy neki valami "szürkeimport" mes van.
Bento2018-06-26 20:26:33 // 109952
Ha okés a bluetooth-os adapter, akkor a teljes verziós MES-szel tudsz hozzáférni a szerviz menüponthoz. A demo nem jó ehhez a művelethez.
Csabi2018-06-26 19:27:59 // 109951
Megjött a bluetooth-os adapterem, -mint utólag kiderült a legújabb Magneti Marelli Navihoz nem jó, viszont minden máshoz igen - így aki szeretne egy ilyet, jó áron, az keressen.
Esetleg ha valaki tudna megoldást arra, hogyan tudom mégis összekötni a Navival akkor szívesen venném :)
Shadin2018-06-26 18:32:28 // 109950
5000 darabja mi?

18 dollár a 15 db Kínából

Shadin2018-06-26 18:30:44 // 109949
Üdv közöttünk!
TürelmiZóna2018-06-26 18:11:57 // 109948
Sziasztok Alfások! :)

Végre köztetek! :D
gecsa2018-06-26 17:19:31 // 109947
Nekem bt-vel nem engedte. Pedig megvettem a programot. Eredeti kábelt vettem helyette, villámgyors, és mindent tudok vele.
Giuntini2018-06-26 16:06:12 // 109946
Gyerekek imádom! Pedig hogy levett lóvéval. Hogy bírtak ki ennyi ideig nélküle....!
droberto2018-06-26 14:41:54 // 109945
Szervíz menüben tudod megtenni.
droberto2018-06-26 14:40:32 // 109944
Biztos meg lehetne ezt is jól hegeszteni, csak más technológiai körülémények közt (pl.: előmelegítés, hőkezelés).
A jó technológia kidolgozása viszont ott kezdődik, hogy alapanyag analízis....
droberto2018-06-26 14:39:36 // 109943
Biztos ezt is meg lehetne ezt is jól hegeszteni, cak más technológiai körülémények közt (pl.: előmelegítés, hőkezelés).
A jó technológia viszont ott kezdődik, hogy alapanyag analízis....
Tocke2018-06-26 13:45:25 // 109942
:-))))
RomeoOne2018-06-26 13:31:42 // 109941
Édes anyanyelvünk verseny, különdíj :DDD
Lexlutor2018-06-26 13:30:37 // 109940
Hiába, gyári új alkatrész, az gyári..
Ezt jól megfogalmaztam..
αλφα2018-06-26 09:45:30 // 109939
Köszönöm szépen.
mcs102018-06-26 09:20:16 // 109938
Szaisztok

Sokat olvasgattam vissza a DPF/EGR -ról. de ezenkívül találok valalhol egy összefoglalót a lehetséges megoldásokról ? vagy olvassgassak még jobban vissza?
Giuntini2018-06-26 08:00:02 // 109937
Csörivel is beszéltem erről. Azt mondta ez a progi nem okozhatta ezt a problémát. Megrepedt a hengerfej a hegeszrés mellett, mert ezeket a hengerfejeket nem lehet hegeszteni. De vissza akarom tetetni rá a gyári progit és utána módosítani a Gyuri félével.
gecsa2018-06-26 05:59:20 // 109936
Azt, ami a képen ki van jelölve.
droberto2018-06-26 00:20:04 // 109935
Gratula! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-25 21:29:29 // 109933
De jó ezt olvasni, végre :-)
psychoati2018-06-25 21:21:10 // 109932
De jó ezt olvasni, hogy végre jó a gép :-)
αλφα2018-06-25 21:20:16 // 109931
Megtisztelő az aggodalmad, de ezt már korábban kiveséztük. Minden blútút ELM kínai, amit itthon árulnak, azok is. Bár én itthon vettem, kéz alól, tesztelten. Már többször is használtam, nem volt vele semmi gond. Megvett Alfa OBD-vel is, szürke MES-sel is. Nos tehát, melyik menüt kellene indítanom, hogy kinullázzam azt a nyavalyás szerviz intervallumot? :)
RomeoOne2018-06-25 21:17:50 // 109930
Mondtuk itt páran, hogy Csörihez kell elvinni, ő nem ad ki szart a kezei közül :)
Az ECU-n most milyen program van? Volt ugye róla szó, hogy az sem biztos, hogy jó hatással van a hengerfejre, ami rajta volt.
csokagm2018-06-25 21:13:59 // 109929
Gratulálok!
Nagyon sok eseménytelen kilométert kívánok!
gecsa2018-06-25 21:13:44 // 109928
Kívánom, hogy legyen tartós az állapot! :)
esvé2018-06-25 21:04:14 // 109927
királyság, nagyon örülünk!!!! :D
Giuntini2018-06-25 20:42:55 // 109926
KÖSZI, IGEN TÖKÉLETESEN MENT AZ AUTÓPÁLYÁN. Nem melegszik a motor, és nincs túlnyomás a csövekben. Finoman jár, és halkan.
Brutális időszakon vagyok túl. Köszönöm mindenkinek aki mellettem állt ebben az őrületben.
_Ata_2018-06-25 19:26:42 // 109925
Gratula! Amennyire itt követtem ennyi kitartás után már nagyon rádfér :) Sok hibamentes km-t!
'''''2018-06-25 19:18:43 // 109924
Na végre! Rendben minden vele?
gecsa2018-06-25 17:59:31 // 109923
Szürke
gecsa2018-06-25 17:59:09 // 109922
Kínai blútút? "Szürje" mes? Szerintem inkább ne használd...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak