Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-20 12:32:32 // 110399
ajándék autó? :)))
Gregory2018-07-20 12:22:13 // 110398
az addig oké h kisfékes másik autómon egy fiaton 258as tárcsa van és az is 18 20Kb :D
emGéza2018-07-20 11:11:09 // 110397
Minden fékbetéthez ajándék féktárcsa ? :-D
emGéza2018-07-20 11:04:08 // 110396
és rossz helyen is nézed
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-20 10:25:54 // 110395
nem akarom rábeszélni az embereket felesleges kiadásokra, ez így korrekt...
RomeoOne2018-07-20 10:14:16 // 110394
Ahh, ez annyira magas labda lett volna, de nem csapom le :DDD
Még a végén azt hinnéd, hogy problémám van, pedig semmi ilyesmi :)
Még a végén azt hinnéd, hogy problémám van, pedig semmi ilyesmi :)
szekkyy2018-07-20 07:59:30 // 110393
A K2 féknyereg festékből mennyit vettél? Mennyi kell a 4 fék fújásához? (és alapozóból mennyit? :)) ) Ugyanez a terv, mint nálad, és tetszik a szín :D
emGéza2018-07-20 07:42:42 // 110392
Enyém kis fékes ! ;-)
Amúgy Textar
Amúgy Textar
Gregory2018-07-20 07:21:15 // 110391
12000?? az milyen tárcsa:O én 36000alatt nem találok tárcsát az enyémre. vagy rossz helyen nézem:D
gecsa2018-07-19 21:36:39 // 110390
Amúgy meg No Offense, mert kikapunk! Majd egyszer egy sör mellett megdumáljuk, én megyek egy kört a 2.4el (sosem vezettem még), te meg a szar holdennel előtte! :)
Haddel2018-07-19 21:27:32 // 110389
Na ez már így elég szép lett!😃
gecsa2018-07-19 21:25:37 // 110388
Olyankor rálépek a fékre, mert fog! Sőt, még kikerülő hadműveletre is futja közben, mert vészfékezés közben sem akar semerre elvinni. Lehet fikázni a "holden" blokkot, de mond csak, mennyit is mentél ilyen motorral?
kisityu2018-07-19 19:30:36 // 110387
Szerintem az volt a mondanivaló,hogy inkább ne tudjon elindulni mint ne tudjon megállni az ember. Amit osztok.
mex862018-07-19 18:29:56 // 110386
és ha egy húzós előzés közben hullik szét a motorod vagy elég ha csak LIMP-el, amikor is gyerekekkel teletömött iskolásbusz jön veled szemben?
avagy elfossa az olajat a jó kis Holden, és mögötted jön Valentino Rossi aki a kanyarban eltaknyal?
ha életekkel játékról van szó ezt is számolhatod
ja persze, tudom, sohasem előzünk húzósat a 3,2vel. ;-)
avagy elfossa az olajat a jó kis Holden, és mögötted jön Valentino Rossi aki a kanyarban eltaknyal?
ha életekkel játékról van szó ezt is számolhatod
ja persze, tudom, sohasem előzünk húzósat a 3,2vel. ;-)
Kazes☻2018-07-19 13:25:42 // 110385
Pl. téli/nyári váltásnál bekukkantasz... :)
emGéza2018-07-19 13:20:58 // 110384
Egy jó kereskedő azt mondaná , egy tárcsa egy betét . ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-19 13:12:49 // 110383
Kiírja a műszerfalon. Vagy vizsgán kifogsz egy szimpatikus vizsgabiztost, aki ránézésre hazaküld, hogy vékony :-) Én így jártam. 227%-os fékhatás mellett. Fogott mint a ződfesték. Mondjuk az új betéttel még erősebb. Hogy kihasználni hol lehet, azt nem tudom, de a tudat, hogy bárhol megáll azért komoly biztonságérzetet ad.
RomeoOne2018-07-19 13:03:40 // 110382
Egy betétről amúgy honnan tudni, hogy cserélni kéne? Mert ok, egy tárcsán látod, ha vállas, de egy betéten hogy?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-19 12:46:56 // 110381
egy tárcsa kb 2 betétet bír ki, nálam legalább is
Kazes☻2018-07-19 12:36:25 // 110380
Ezzel csak egyetérteni lehet. ;)
emGéza2018-07-19 12:25:03 // 110379
emGéza2018-07-19 12:19:54 // 110378
emGéza2018-07-19 12:04:36 // 110377
Tudom .
Egyszer már megfogadtam , hogy betétét csak tárcsával cserélek .
És a matek ! Egy tárcsa kb 12000 Ft , a felszabályozás min. 2000 Ft , csak akkor még kell találni egy megfelelő szakit , aki felhúzza megfelelően . + az utána járás .
Egyszer már megfogadtam , hogy betétét csak tárcsával cserélek .
És a matek ! Egy tárcsa kb 12000 Ft , a felszabályozás min. 2000 Ft , csak akkor még kell találni egy megfelelő szakit , aki felhúzza megfelelően . + az utána járás .
Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-19 08:49:22 // 110376
2mm lehet a teljes kopás azaz a 28mm vastag féktárcsánál 26mm lehet a legkisebb vastagság, a szabályozás is lekap egy keveset még.
gecsa2018-07-18 22:32:13 // 110375
Nálam eddig mindegyik autó új féket kapott a megvétel után. Inkább hulljon szét a motor, de a fék-futómű mindig legyen 100%-os. Nem játszok életekkel.
emGéza2018-07-18 21:54:23 // 110374
Nálam meg 200 ezernél a tárcsa belső felén 1.9 mm míg kívül 1.2 mm váll és ék alakú , bordázott kopás volt . A betétek meg kb 50 %-on . Persze nem is szidom aki korábban csak a betétet cserélte benne . Én voltam a f@sz , hogy 3 éve mikor megvettem nem cseréltem le és menten ezzel a gyenge fékkel 35 ezer km-t . De , mivel Alfa-GM corporation , így ennek betudtam a fékhatást , olyan Opelosra .
A 159 a 11. autóm az eltelt 26 év alatt , s a második aminek a fékjéhez kellett nyúlnyom .
A 159 a 11. autóm az eltelt 26 év alatt , s a második aminek a fékjéhez kellett nyúlnyom .
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-18 21:25:08 // 110373
Nalam 135e-nél még bőven méreten volt a gyári tárcsa elöl, így kapott egy 'Ricambi Originali' betét szettet és kész. Teljesen hibátlan, nem remeg, nem ráz, nem nyikorog, és brutálisan fog.
Vittem a tárcsákat is, de a szerelő azt mondta, hogy majd legközelebb, egy betét szettet még elbír. Amennyit használom mostanában az autót , nem hamar kell hozzányúlnom újra. :-)
Vittem a tárcsákat is, de a szerelő azt mondta, hogy majd legközelebb, egy betét szettet még elbír. Amennyit használom mostanában az autót , nem hamar kell hozzányúlnom újra. :-)
Dömpi (il dottore)2018-07-18 20:25:23 // 110371
Eszem ágában sincs a 2-3 éve felrakott, teljesen jó, alig 30ezret futott tárcsákat lecserélni!
A gyári tárcsákat is bőven 150e km felett kellett cserélni.
A gyári tárcsákat is bőven 150e km felett kellett cserélni.
berobbantam2018-07-18 19:32:09 // 110369
Szia
A tárcsát leszabályoztattad?Mert úgy illik.Akkor viszont fognia is kell.
A tárcsát leszabályoztattad?Mert úgy illik.Akkor viszont fognia is kell.
emGéza2018-07-18 16:05:14 // 110368
Most a 159-en kellett cserélnem , előtte 2004-ben a Mareán cseréltem csak betétet .
Negatív eredmény lett , egy hónap után se akart rendesen fogni . ( 70.000 km volt akkor benne ) Új betét és új tárcsa hozta meg a sikert . Ekkor megfogadtam , hogy soha többé "csak betét" .
Na ezé' ! :-D
Negatív eredmény lett , egy hónap után se akart rendesen fogni . ( 70.000 km volt akkor benne ) Új betét és új tárcsa hozta meg a sikert . Ekkor megfogadtam , hogy soha többé "csak betét" .
Na ezé' ! :-D
VKG231!!! (156+75)2018-07-18 15:40:42 // 110367
Azért én elkoptattam már vagy 6 garnitúra betétet az autóimon, tárcsát viszont eddig csak 2x cseréltem :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-07-18 15:17:46 // 110366
Miért nem? A betétek élettartama általában sokkal rövidebb mint a tárcsáké. Volt már nekem is olyan párosítás, ami egyszerre kopott el (a 146-on Brembo/Remsa), de nem ez a jellemző.
emGéza2018-07-18 14:35:26 // 110365
Értem , hogy nem ez a kérdés , de , én csak tárcsával együtt cserélném .
Csak betétet soha !
Amúgy a Textar tárcsa , mert bevonatolt .
Betétnek az Abe a legolcsóbb , viszont sok drágább szarabb nála .
Csak betétet soha !
Amúgy a Textar tárcsa , mert bevonatolt .
Betétnek az Abe a legolcsóbb , viszont sok drágább szarabb nála .
RomeoOne2018-07-18 13:02:24 // 110363
Jurid
PBali2018-07-18 12:05:56 // 110362
Nem semmi...meg is válaszoltad, miért húzom-halasztom...:-) Gratula.
Dömpi (il dottore)2018-07-18 11:14:48 // 110361
Augusztus végén fékbetéteket csrélek, elöl-hátul.
Most Zimmermann tárcsákon Ferodo betétek vannak elöl, hátul még a gyári setup.
Javasolt márkák?
ATE? Brembo? Ferodo? EBC yellow stuff? esetleg más?
Most Zimmermann tárcsákon Ferodo betétek vannak elöl, hátul még a gyári setup.
Javasolt márkák?
ATE? Brembo? Ferodo? EBC yellow stuff? esetleg más?
b00772018-07-17 22:14:15 // 110360
Sziasztok,
Kuplungcsere előtt állok, milyen márkát érdemes venni, melyik a gyári? Valeo?
Kuplungcsere előtt állok, milyen márkát érdemes venni, melyik a gyári? Valeo?
Dömpi (il dottore)2018-07-17 21:57:44 // 110359
Macccy2018-07-17 21:28:58 // 110358
Tyű na a nyerget azt nálam is le kéne tüsszenteni, mert a gyári anyag le van róla koppanva néhol.
Na összerakták a gépet! Elöl-hátul a piros Eibach Pro-kit és elöl csere Bilstein B4 -es gátlókra. Rögtön be is rohantam vele melóba, a tapasztalatok frissek: egészen meglepően feszes lett. Valószínűleg a gyári gátlók tényleg már meg voltak picit fáradva, főleg a jobb oldal (műszakin mondták is) ÉS a kopogás, amit mi alsó-hátsó tartó szilentnek hittünk, az is teljesen megszűnt, valószínű a gátló volt ennyire kotty. Háttmost nagyon feszül. És szemre egy picit az eleje lentebb is került szerintem, vagy csak nagyon rég láttam utoljára a saját autóm. Hátul meg kb szépen szinten van.
Na összerakták a gépet! Elöl-hátul a piros Eibach Pro-kit és elöl csere Bilstein B4 -es gátlókra. Rögtön be is rohantam vele melóba, a tapasztalatok frissek: egészen meglepően feszes lett. Valószínűleg a gyári gátlók tényleg már meg voltak picit fáradva, főleg a jobb oldal (műszakin mondták is) ÉS a kopogás, amit mi alsó-hátsó tartó szilentnek hittünk, az is teljesen megszűnt, valószínű a gátló volt ennyire kotty. Háttmost nagyon feszül. És szemre egy picit az eleje lentebb is került szerintem, vagy csak nagyon rég láttam utoljára a saját autóm. Hátul meg kb szépen szinten van.
Shadin2018-07-17 21:03:03 // 110357
Én most tervezem átfesteni ismét a nyerget, mert a 3000-es RAL nem jó, valahol 3003 környékén van a gyári Brembo szín és az Alfa Romeo felirat nem 10 hanem csak 8,5 cm és 10-essel csináltam. Matt festék plusz lakk a jó megoldás, a kettő között meg a matrica.
theBanyai2018-07-17 19:15:28 // 110356
Nem lett rossz ,bár én lakkoztam volna még a helyedben :)
Én is vettem a GTV-re is nagy féket. Ha láttad volna ,hogy nézett ki... Drótkorongal szedték le a festéket! Össze-vissza belemart a drót az alumíniumba, majd úgy ahogy van, lefújták valami neon rózsaszínes narancssárgás izével.
Sajna nincs képem az elötte állapotról ,de szerintem így már elfogadható :D
Brembo felirat rálakkozva 2rétegben :)

Én is vettem a GTV-re is nagy féket. Ha láttad volna ,hogy nézett ki... Drótkorongal szedték le a festéket! Össze-vissza belemart a drót az alumíniumba, majd úgy ahogy van, lefújták valami neon rózsaszínes narancssárgás izével.
Sajna nincs képem az elötte állapotról ,de szerintem így már elfogadható :D
Brembo felirat rálakkozva 2rétegben :)

Erhard 242 (Pure Energy)2018-07-17 18:42:21 // 110355
szép lett!
emGéza2018-07-17 18:27:45 // 110354
Amúgy én első és hátsó féket cseréltem , csak másnap vettem meg az alkatrészeket , hogy ráérősen legyen időm kicsit csinosítani . Eddig az hittem a kis fék miatt ilyen gyenge a fék , de nem . Most rendesen bólintós lett . Milyen lehet akkor a nagy fék ?
emGéza2018-07-17 18:13:46 // 110353
Ez tényleg szép munka !
Én ennyire nem mélyültem bele , meg nekem kis fékes , így maradtam az egyszerű
feketénél . Az alu részt meg csak fényesítettem .
Én ennyire nem mélyültem bele , meg nekem kis fékes , így maradtam az egyszerű
feketénél . Az alu részt meg csak fényesítettem .
Smith2018-07-17 17:09:24 // 110352
Ezeket használtam:
Csiszolóvászon, P60, P100, majd 220-as sima festékbolti csiszolószivacs, aztán ezek:
INDASA™ Csiszolószivacs (P800)
3M™ 03810 Csiszolószivacs 115x140mm (V.Fine)
Ezeket itt vettem: http://www.carcolor.hu/shop/hu/48-csiszoloszivacsok
Szóval ezeket vetettem be, nagyjából 3 óra volt / oldal a csiszolgatás. Sajnos a csapszeget is úgy verték ki a féknyeregből, hogy közben odab*sztak annak is. Meg voltak egyéb kavicsnyomok, ezeket kicsiszoltam a féknyeregből, hogy ne legyen rajta lyuk. Elvoltam vele. Mivel nem szereltem le, ezért a belső oldalához nem fértem annyira oda, hogy ott is tökéletesen lecsiszoljam, de ez már így is nagyon szép lett, ez úgyis csak esztétikai dolog, belső oldal nem látszik. Hamarosan a hátsónak is nekieesek, legyen egyforma az árnyalat :) Az nincs lekopva, és kisebb is.
K2 féknyereg festék: Pl itt: https://www.karasna.hu/spd/L346CE/K2-BRAKE-CALIPER-paint-400ml-piros-feknyereg-feste
Azért ez, mert kimondottan írták hogy fényes, és tényleg az :) Jó árnyalat és fényes :)
Alapozónak: http://www.motipspray.hu/webshop/festekek/very-well-szurke-benzin-es-olajallo-akril-alapozo-400ml/
Ezt 3 rétegben, rétegek között 15 pewrc szünet, vigyázva nehogy megfolyjon. Utána 2 óra száradás, majd a festék, 1 réteg, 15 perc szünet, még egy réteg, aztán a tárcsáról lemostam nitróval ahol ráment, aztán hagytam 24 óra száradást, és utána matrica.
Csiszolóvászon, P60, P100, majd 220-as sima festékbolti csiszolószivacs, aztán ezek:
INDASA™ Csiszolószivacs (P800)
3M™ 03810 Csiszolószivacs 115x140mm (V.Fine)
Ezeket itt vettem: http://www.carcolor.hu/shop/hu/48-csiszoloszivacsok
Szóval ezeket vetettem be, nagyjából 3 óra volt / oldal a csiszolgatás. Sajnos a csapszeget is úgy verték ki a féknyeregből, hogy közben odab*sztak annak is. Meg voltak egyéb kavicsnyomok, ezeket kicsiszoltam a féknyeregből, hogy ne legyen rajta lyuk. Elvoltam vele. Mivel nem szereltem le, ezért a belső oldalához nem fértem annyira oda, hogy ott is tökéletesen lecsiszoljam, de ez már így is nagyon szép lett, ez úgyis csak esztétikai dolog, belső oldal nem látszik. Hamarosan a hátsónak is nekieesek, legyen egyforma az árnyalat :) Az nincs lekopva, és kisebb is.
K2 féknyereg festék: Pl itt: https://www.karasna.hu/spd/L346CE/K2-BRAKE-CALIPER-paint-400ml-piros-feknyereg-feste
Azért ez, mert kimondottan írták hogy fényes, és tényleg az :) Jó árnyalat és fényes :)
Alapozónak: http://www.motipspray.hu/webshop/festekek/very-well-szurke-benzin-es-olajallo-akril-alapozo-400ml/
Ezt 3 rétegben, rétegek között 15 pewrc szünet, vigyázva nehogy megfolyjon. Utána 2 óra száradás, majd a festék, 1 réteg, 15 perc szünet, még egy réteg, aztán a tárcsáról lemostam nitróval ahol ráment, aztán hagytam 24 óra száradást, és utána matrica.
PBali2018-07-17 16:11:40 // 110351
Tényleg szép munka lett! :-) Lassan nekem is neki kéne állni, már egy ideje tervezgetem (matrica is megvan rá hetek óta)...Alfacityn láttam pár 159-es nyerget, ami ramaty állapotban volt, de az egyémre is ráférne egy felújítás, mert a lakk már sok helyen lekopott. Te mit használtál? A már többször emlegetett Motip féknyereg spray-t? Köszi az infót előre is.
Smith2018-07-17 16:00:12 // 110350