Köszi!
A blogod alapján... hát ezt még át kell gondolnom egy kicsit.
Véleményed a vonóhorogos bringa szállítóról?
(Mondjuk, ezenkívül minden lehetséget már kihasználtam, csak ez maradt vagy a semmi. )
emGéza2018-08-26 09:41:31 // 111159
droberto2018-08-26 09:35:16 // 111158
Ez a hőmérő szenzor a szűrőben és a Kat.-ban.
Az más.
A kerámiaeltörés/alap meghibásodás típushiba. (Ez még a 2.0-ra igaz.)
Nekem már mindkettő volt.
Az más.
A kerámiaeltörés/alap meghibásodás típushiba. (Ez még a 2.0-ra igaz.)
Nekem már mindkettő volt.
droberto2018-08-26 09:32:24 // 111157
Nem fog regenerálni nélküle szerintem. A szenzor szerves része a ciklusnak. Még akkor is ha a tömődési %-ot nem csupán a szenzor értékei adják, hanem mindenféle számolt értékek.
Ezekre lennék én nagyon kíváncsi...
Ezekre lennék én nagyon kíváncsi...
droberto2018-08-26 09:29:05 // 111156
A -1 mbar állandó érték.
Alapjáraton 5-20 körül kell lennie tömődés függvényében.
Hibakódnak motorlámpának és vészmódnak is kell lennie.
Vedd le pucold meg levegővel, javíts kontaktot és ellenőrizd MES-el az értékeket szájjal megfújva.
A szenzor ott van a tűzfalon, két csonkja van. Az egyik rövid, ez méri a motortéri nyomást, a másik pedig egy Dayco müa. tömlőn keresztül a DPF belépőoldali nyomását méri. E kettő különbsége adja a villamos jelet.
Érdemes a csövet is kifújatni.
Ha lehet ne használjátok, mert lefojtja a motort és szétk@r mindent.
Alapjáraton 5-20 körül kell lennie tömődés függvényében.
Hibakódnak motorlámpának és vészmódnak is kell lennie.
Vedd le pucold meg levegővel, javíts kontaktot és ellenőrizd MES-el az értékeket szájjal megfújva.
A szenzor ott van a tűzfalon, két csonkja van. Az egyik rövid, ez méri a motortéri nyomást, a másik pedig egy Dayco müa. tömlőn keresztül a DPF belépőoldali nyomását méri. E kettő különbsége adja a villamos jelet.
Érdemes a csövet is kifújatni.
Ha lehet ne használjátok, mert lefojtja a motort és szétk@r mindent.
'''''2018-08-26 07:53:05 // 111155
Robi járt így,kérdezz rá nála.Én adtam neki az érzékelőt az ényémből annó.
Zolibácsi2018-08-26 07:08:43 // 111154
Édesanyám 1.9 mjet multiplanal az a szenzor romlott el ami a dpf-en van rajta. Mert van még a le ömlő után is de más a cikk száma. KB 40 ezer forintos tétel ha ki tekerd látod majd hogy az érzékelő kerámia vége letört. Anyum vagy egy hétig járt így kb 500 km mire cseréltük.
Dömpi (il dottore)2018-08-25 22:52:29 // 111153
Nem berlina, de mielőtt nekifogsz, ajánlom a blogom
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-25 22:12:09 // 111152
Ahogy utána olvastam, nem a várost nem. bírta, egy cartársnak pont így 150e-nél adta meg magát ugyanez a szenzor 1.9-ben. És ugyanez volt a jelenség, lerövidült regen ciklus, majd check engine. 99% hogy szenzor csere, nem tűnik nagy ügynek.
A kérdés fennáll, a regent meg tudja ettől csinálni?
A kérdés fennáll, a regent meg tudja ettől csinálni?
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-25 21:44:37 // 111151
Urak, kéne egy kis help. A dpf szenzorom beállt -1mbar állásba, ha gázt adok neki is ennyi, innen nem mozdul. A hiba nem tudom hogy tényleg a szenzor, vagy valamelyik cső telement korommal, de a lényeg, hogy 105%-on áll az eltömődés, vagyis regen jönne. Meg fogja tudni csinálni a szenzor nélkül?
Mivel a TD nincs itthon, nem tudom megtenni, hogy nem használom az autót. Sajnos nem bírta a várost. Kingámnak itt hagytam, hogy használják amíg külföldön vagyok, ez lett a vége. Valószínű egy megszakított regen is volt közben, bár befejezettnek írja 44km-rel ezelőttre.
Mivel a TD nincs itthon, nem tudom megtenni, hogy nem használom az autót. Sajnos nem bírta a várost. Kingámnak itt hagytam, hogy használják amíg külföldön vagyok, ez lett a vége. Valószínű egy megszakított regen is volt közben, bár befejezettnek írja 44km-rel ezelőttre.
emGéza2018-08-25 20:40:58 // 111150
emGéza2018-08-25 20:21:04 // 111149
Ha rakok vonóhorogot az autóra és a forgalmiba nincs bejegyezve, attól még a bringaszállítót hordhatom vele? Szürke rendszámmal.
Kinek van berlinán horog? Kell faragni a lököst és van gyári előkészítés?
Kinek van berlinán horog? Kell faragni a lököst és van gyári előkészítés?
Vittorio1592018-08-25 16:29:59 // 111148
Gyári állapotok visszaállítása zajlik, ugyanis a szívósorom szinte újszerű.
Tehát baj csak nagyon-nagyon sokára lenne belőle 😎(elvileg) 😁
Tehát baj csak nagyon-nagyon sokára lenne belőle 😎(elvileg) 😁
Dömpi (il dottore)2018-08-25 16:15:53 // 111147
Valaki küldene linket ahonnan lehet usb-s ELM327-et venne?
Amióta winX van a gépemen nem hajlandó a Bluetooth-al kommunikálni
Amióta winX van a gépemen nem hajlandó a Bluetooth-al kommunikálni
yani🍀2018-08-25 15:59:30 // 111146
Neked mire kell? Keresed a bajt? :-)
Vittorio1592018-08-25 15:50:16 // 111145
Csak van valaki aki lerogzitette, vagy ledugozta és akkor ez a kis palca nem kell hozzá már..🤔 🙏
Vittorio1592018-08-25 13:33:46 // 111144
Macccy2018-08-24 21:13:01 // 111143
habot? nemhiszem :)
Smith2018-08-24 20:53:30 // 111142
Azért mert hazaáruló g*cik, azért.
Smith2018-08-24 20:52:43 // 111141
Azt nem szokták fényezni, vagy igen???? :D
Alfabundi2018-08-24 19:50:32 // 111140
Megoldódott a tükörhőmèrő gondom. Ha valakinek hasonló gondja lenne ès nem ragaszkodik a gyári alkatrèszhez èn vásároltam 195 Ft-èrt egy 10k ohmos termisztort beforrasztottam a règi helyère ès tökèletes. Rá volt írva az èrtèk onnan tudtam😊
Macccy2018-08-24 17:30:17 // 111139
Urak
159 lökhárító alatt létezik, hogy a hab réteg elnyelte úgy az ütközés erejét, hogy maga a hab nem sérült és nem cserés? Urak? Van ilyen Csupi? Vagy ez a következő csoda a Kőbányai szopófantom után?
Most hoztam el a márkaszervízből a javítás után, ugye ha emlékeztek kábé 2 hónapja belökött hátulról a lámpa alá egy opel combo. Cserélve és fényezve lett egy új lökhárító, 1 darab parkradar és 1 darab prizma ... és ennyi. Az alsó habréteg nem. :O Van ilyen?
159 lökhárító alatt létezik, hogy a hab réteg elnyelte úgy az ütközés erejét, hogy maga a hab nem sérült és nem cserés? Urak? Van ilyen Csupi? Vagy ez a következő csoda a Kőbányai szopófantom után?
Most hoztam el a márkaszervízből a javítás után, ugye ha emlékeztek kábé 2 hónapja belökött hátulról a lámpa alá egy opel combo. Cserélve és fényezve lett egy új lökhárító, 1 darab parkradar és 1 darab prizma ... és ennyi. Az alsó habréteg nem. :O Van ilyen?
Dömpi (il dottore)2018-08-24 16:42:33 // 111138
Roll19832018-08-24 15:07:19 // 111137
Két hete olaszban motorozunk asszonnyal, megdöbbenve tapasztalom, hogy alig használnak Alfát. Pedig 3000 km-t gurultunk eddig szóval esélyük lett volna, hogy lássan őket. Szerintem jó, ha 15 db-ot láttam, ennek is jó része 56 és 59. Fiat, BMW, Audi az van dögivel. :/
PBali2018-08-24 10:32:44 // 111136
Köszi! Néztem nálad, nem vészes, de nem biztos, hogy akarok "szenvedni" a fújással még...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-24 09:50:58 // 111135
van ugy is 7900ft...
PBali2018-08-24 08:39:44 // 111134
Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni. A jobb hátsó parkoló szenzorom makrancoskodik. Vélhetően cserélnem kell. Gyárin kívül van más, ami jó?
Ami igazából érdekelne, hogy nem kellene egy takarólemeznek lenni a kocsi jobb alsó sarkában, hogy a víz, stb. ne verődhessen fel a szenzorhoz? Néztük tegnap, elvileg hely van neki kialakítva, de nincs ott nekem semmi...Elképzelhető, hogy valaki valamit szerelt ott és nem tette vissza? Ha gyárilag van ilyen tartozék, tudna nekem valaki segíteni abban, hogy milyen cikkszámon lehet érdeklődni utána? Előre is köszi!
Ami igazából érdekelne, hogy nem kellene egy takarólemeznek lenni a kocsi jobb alsó sarkában, hogy a víz, stb. ne verődhessen fel a szenzorhoz? Néztük tegnap, elvileg hely van neki kialakítva, de nincs ott nekem semmi...Elképzelhető, hogy valaki valamit szerelt ott és nem tette vissza? Ha gyárilag van ilyen tartozék, tudna nekem valaki segíteni abban, hogy milyen cikkszámon lehet érdeklődni utána? Előre is köszi!
FRC2018-08-23 22:18:26 // 111133
Valakinek ma nagyon vigyorogtam a kekestetőröl lejövet (fehér dobozos ford-ból)...
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-23 21:08:07 // 111132
Ez a programod miatt is lehet. Nekem boxszal gyakran volt ilyen, a megírt programommal nagyon ritkán. A remap erős hatással van a váltóra is, mert a váltó nyomaték vezérelt.
Piritu - 1.000.0002018-08-23 19:28:47 // 111131
ProdyG2018-08-23 11:23:30 // 111130
Nekem is mintha furcsán viselkedne néha a váltó, ha bizonyos erősséggel nyomom le a gázpedált, akkor van amikor picit beránt, mintha nem tudná eldönteni, hogy most visszaváltson-e vagy sem. Bár nem hiszem, hogy ezt a nullázás megoldaná.
Giuntini2018-08-23 10:54:58 // 111129
Minek akarod lenullázni? Öntanuló...
yani🍀2018-08-22 11:21:08 // 111127
A MES-ben van egy öntanuló funkciók nullázása lehetőség. Nem állítom, hogy az viszi a váltót is, nekem manuális van, de sanszos, hogy azt is törli.
ProdyG2018-08-22 11:04:33 // 111126
Hogy lehet a váltót "lenullázni"?
sty2018-08-22 10:22:12 // 111125
Srácok,mostanában a 2,4 automatám furcsán viselkedik. Enyhe fékezésnél visszavált ,szerintem még egy pici gázt is ad és egy picit meglódul. Nem nagyon csak egy pillanatra de ez igy zavaró. Régebben amikor megvettem akkor viselkedett ilyen furcsán, a kanyar bejárainál elvettem a gázról a lábam gondolva arra hogy annyit lassul az autó hogy biztonságosan be tudjam venni a kanyart de ö a kanyar közepén visszaváltott és egy picit ugyanígy megtolta az autót pont annyira hogy bele kelljen fékeznem. A váltó lenullázása ( visszaállatása) után ez megszűnt. Mi lehet a gond?
RomeoOne2018-08-21 17:55:58 // 111123
Többit nem ismerem, de a gyári egyáltalán nem csapja fel.
csAR2018-08-21 17:28:57 // 111122
Szija!
Én Motul gear 300-at raktam bele,ami 75-90es.
Elötte a gyári ajánlású volt benne,ami 25 ezret futott.Össze nem lehet hasonlítani a kettöt a motul javára.Könnyed,pontos és zajtalan lett.
Én Motul gear 300-at raktam bele,ami 75-90es.
Elötte a gyári ajánlású volt benne,ami 25 ezret futott.Össze nem lehet hasonlítani a kettöt a motul javára.Könnyed,pontos és zajtalan lett.
Gyapi Ɨ|ѯ2018-08-21 17:00:58 // 111121
Én nem rég cseréltem csomagtér teleszkópot
Gyári Stabilus helyett inkább Magneti-re, mert nekem is széttöredezett a műanyag vége.
A Magneti pont annyira csapja fel, mint a Stabilus.
Gyári Stabilus helyett inkább Magneti-re, mert nekem is széttöredezett a műanyag vége.
A Magneti pont annyira csapja fel, mint a Stabilus.
b00772018-08-21 13:41:39 // 111119
Sziasztok.
Az 1.9 JTD (16v) manual váltójába milyen olaj kell? Neten van ahol 75w-80at írnak, de láttam már 75w-90et is.
Az 1.9 JTD (16v) manual váltójába milyen olaj kell? Neten van ahol 75w-80at írnak, de láttam már 75w-90et is.
Corben2018-08-21 11:17:51 // 111118
Stabilo az Unixban.
Az faja, nem bassza fel az ajtót.
A Magnetti egy vödör kaka.
Az faja, nem bassza fel az ajtót.
A Magnetti egy vödör kaka.
Liquid2018-08-20 22:50:06 // 111117
Van ütköző, de az nem normális és nem jó a mechanikának, ha az fogja meg.
A gyári, vagy annak megfelelő utángyártott fékez az utolsó centiken, így nem csapódik fel.
A gyári, vagy annak megfelelő utángyártott fékez az utolsó centiken, így nem csapódik fel.
RomeoOne2018-08-20 22:17:19 // 111116
Sztem nem. A teleszkóp hossza határozza meg, hogy meddig nyílik.
Roadster2018-08-20 22:12:10 // 111115
És határoló vagy ütközőnek nem kéne lennie? Mert így teleszkópok nélkül nekiütközik a csomagtérajtó a hátsó ablaknak...
Roadster2018-08-20 22:10:50 // 111114
Köszi. És a gyári hol beszerezhető? Vagy az magneti lenne?
RomeoOne2018-08-20 22:03:03 // 111113
Én is májusban cseréltettem, gyárira mindkettőt.
RomeoOne2018-08-20 22:02:36 // 111112
A gyári olyan. Az utángyártottak kibasszák, mint a budiajtót.
Roadster2018-08-20 21:51:00 // 111111
Sziasztok! Lépcsőshátú csomagtér ajtó teleszkópból van olyan ami lassítja a nyitást a felső végállás előtt? Vagy mind felvágja ütközésig? Esetleg van valami határoló (vagy kéne lennie), ami megakadályozza, hogy a csomagtérajtó a teleszkópot feszítse nyitáskor? Csak mert a napokban egyszerre tört el mind a két (utángyártott) teleszkóp felső műanyag része egy szerencsétlen nyitásnál.