Fórum >> Típusok >> 159

Smith2018-09-02 10:28:24 // 111309
A jóvilág. Kényelmetlen a bőrülésünk...
Giuntini2018-09-01 20:53:30 // 111308
Ezt a 159-est vettem ajándékba:)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-01 19:43:36 // 111307
Naaa, neee én 186cmrel simán be tudtam állítani kényelmessé úgy hogy mögöttem elfért a gyerek is
Roll19832018-09-01 19:02:39 // 111306
Én az 59 TI ülésébe se érzem jól magam. 189 centi vagyok, de ahhoz, hogy a combomat megtámassza, ahhoz szinte már a hátsó ülésre kell döntenem az enyémet. Felemelni meg nem tudom, mert akkor a fejem a plafonba van.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-01 13:52:39 // 111305
Van ilyen :-) A 159-ben hónapokig derékfájós voltam, mire rájöttem a megoldásra :-) Az XC90-ben utasként hátul pedig ugyanígy zsibbadt a lábam, mert nem támaszt fel combnál. Előtte másfél órát utaztam egy minimum 20 éves VW Santana-ban hátul és semmi bajom nem volt :-))
Smith2018-09-01 12:34:59 // 111304
Megvan az alkatresz de a patentot nem lelem.
maseRomeo2018-09-01 09:09:42 // 111303
nekem a téli gumim 215/55/17-es, lehet találni, de az biztos, hogy ritkább mint a 225/50/17...
Zolibácsi2018-09-01 08:36:32 // 111302
én sem értem...egyszerűen nem találok jó beállítást, nem támasztja alá a combom
Piritu - 1.000.0002018-09-01 07:48:15 // 111301
Az furcsa. Már 1700 óra felett járok a Giuval. Sokat járok messzire de még sose zsibbadt el a lában pedig kuplung sincs benne amit nyomogatni kellene.
Zolibácsi2018-09-01 01:02:21 // 111300
nem ültél még giuliettában....én sehogy nem tudom be állítani a feleségem giulietta ülését, hogy ne zsibbadjon lábam hosszú úton. A 159-é nagyon jó szerintem
Liquid2018-08-31 22:59:24 // 111299
225-ös szélesség alá nem mennék ennyi lóerővel és tömeggel
Liquid2018-08-31 22:58:26 // 111298
a TI teljesen jó, abszolut meg vagyok vele elégedve
sty2018-08-31 22:43:15 // 111297
Apropó ,ki hogy van megelégedve a gyári ülésekkel. Az 56-ban alap Momo volt ahhoz képest siralmas az 59.Gondolkodtam a TI üléseken de ritka és drága
sty2018-08-31 22:36:38 // 111296
Lemaradt
sty2018-08-31 22:35:50 // 111295
Itt néztem a váltóméretet a 215 gumiknál 1mm lenne a a különbség. Gyári az autó nincs ültetve. Kényelmi szempontokból váltanák vissza 18-ról 17-re
droberto2018-08-31 22:34:55 // 111294
Az ET szerintem ua.
Szélességben és átmérőben is kissebb mint a ti 235/40-19 mérete.
Így elfér.
De nézd meg kalkulátorral az átmérőt. :)
Liquid2018-08-31 22:27:54 // 111293
A 225/55R17 biztosan elfér ha nincs nagyon ületetve. (TI-n elfér, használtam ilyet téliben)
Liquid2018-08-31 22:25:37 // 111292
215/55R17? na ezt a méretet még sose hallottam :)
225/50R17 a gyári méret, esetleg opcióként a 225/55R17
droberto2018-08-31 22:23:27 // 111291
Jó sokat fog elmenni ezekkel a szilentekkel. :)
sty2018-08-31 22:23:01 // 111290
Igazából az érdekelne hogy a gumik elférnének-e a kaszniban,nem érne bele semmibe?
Vittorio1592018-08-31 22:21:35 // 111289
Sokkal agilisabb lett lapátokkal, hamarabb ugrik, olyan mintha könnyebben cipelné azt a rohadt nagy önsúlyát... 😋
Piritu - 1.000.0002018-08-31 22:09:47 // 111288
A 2,0 159 felnije felment a nagyfékes Giuliettára, visszafelé is műkönnie kell.
droberto2018-08-31 22:09:18 // 111287
ePER-ben nem találod?
Nincs nálam a gépem.
Ha jó sejtem ez a hátsó ajtó üveg mögötti belső burkolata...
Piritu - 1.000.0002018-08-31 22:07:45 // 111286
Nem fog felmenni mert a Giu csavarja vékonyabb mint a 159-é, emiatt a 159 csavarja nem fog átmenni rajta.
droberto2018-08-31 22:06:42 // 111285
Elvileg felmegy, de a furatokat fel kell fúrjad.
Az átmérő különbség nem olyan nagy.
sty2018-08-31 22:03:18 // 111284
Valaki megtudja nekem mondani hogy a gyári nagy fékes 59 Sw-re fel lehet-e rakni a Giulietta 17-es turbinás gurigáját 225/55R17-es méretben? Tudom a gyári 18-as váltómérete a 215/55R17 lenne de az a gumi elég ritka
droberto2018-08-31 21:50:15 // 111283
Nekem is tökre tetszik az új szívósorral, hogy vannak lapátok.
Elég nagy a különbség a két szívócsatorna kialakításban.
Sajnos a különbséget nem tudom megfogalmazni, mert 10 hónap után állt össze.
Smith2018-08-31 19:35:20 // 111282
Hali!
Ennek a patentnek a cikkszámát tudja valaki? Vagy ha a műanyaggal együtt rendelem, ez rajta lesz?

Shadin2018-08-31 16:37:39 // 111281
Ez jópofa:

TC
olahzolee2018-08-31 13:28:13 // 111280
Akit érdekel, Teljesen (minden funkció működik, távirányítós nyitás- zárás) működő 159 kulcs készítés!
Most beszéltem a másoló illetővel, 20db kulcs van, 60E/db.
akit érdekel
helyileg: Pápa
akit keresni kell ezügyben: Facebookon: "Zoli Carkey"
vagy : kulcsmasolas.com
érdemes szerintem odatelefonalni előtte
ár: 60E Ft
remélem tudtam segíteni!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-31 13:00:13 // 111279
áhh olvastam közben a jótállási feltételeket és fordítva kötöttem le :DDD
RomeoOne2018-08-31 12:28:59 // 111278
Környezettudatos voltál? Nem akartál annyi oxigént megetetni a kocsival, mert így is kevés a fa? :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-31 11:00:34 // 111277
akkor 3000-nél elfogy a cufla, tudom mert először úgy rögzítettem :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-31 10:51:08 // 111276
Nálam úgy tűnik a szenzor volt a hiba. Az új szenzorral azonnal eltűnt a hibakód és elkezdte mérni alapjáraton is a nyomást. Kimérve azért volt jó, mert viszonylag nagy nyomásokat adtam neki (200-700mBar). Abban a tartományban működött is, viszont az új szenzorral most látható, hogy alapjáraton 3mBar nyomást kell megmérnie! Na ez már nem ment a réginek, maradt -1-en. Kb 20mBar fölött kezdett bármit mutatni a régi szenzor. Szóval esélyes, hogy lefutott volna a regen, de nem biztos. Most jó :-)
'''''2018-08-31 10:44:38 // 111275
Hú-ha! Várom a meglepetést! :-) Majd vigyél egy kört!
Shadin2018-08-31 10:42:49 // 111274
Ami mögött fogsz kullogni a pályán, na azzal leszek én :-D :-D
'''''2018-08-31 10:27:16 // 111273
Csak,hogy tudjam,mivel keresselek! :-)
Shadin2018-08-31 10:22:39 // 111272
Minden szuperzöld!
Nagypatesz most épp hibátlan, Kispatesz is jó úton halad, klíma szelel valahol, meg az alja nem épp rozsdamentes, de imádom :-) Valamelyikkel tervezek lemenni...
Shadin2018-08-31 10:19:50 // 111271
De simán tévedhetek is :-(

'''''2018-08-31 10:16:03 // 111270
Te hogy állsz a vassal-vasakkal? Azért KUL-ra leérsz valamivel? :-)
Shadin2018-08-31 10:15:22 // 111269
Na az viszont megmagyarázná!
Shadin2018-08-31 10:14:27 // 111268
~900-as fordulaton kinyitja az örvénycsappantyút és felette nyitva marad a teljes fordulatszám tartományban, csak alapjárat közeli fordulaton zárja, nem lehet attól táltos az autó :-( Písz!
'''''2018-08-31 08:52:35 // 111267
Vagy a négy különböző programozó aki az autómra kb 150progit írt,valamit nem tud jól. :-)
yani🍀2018-08-31 08:26:45 // 111266
Lehet, hogy zárt állásban volt rögzítve :-)
'''''2018-08-31 08:09:06 // 111265
Padló gáznál nyitnak a lapátok mivel több levegő kell nekiTehát olyan mint előtte volt.Honnan jön a különbség?
Liquid2018-08-31 08:07:34 // 111264
én nem vettem észre semmit mikor lekötöttem
Tocke2018-08-31 07:30:18 // 111263
Milyen hibakódot dob ki?
Sokáig küzdöttem a P2453-2455 ös hibakódokkal, DPF nyomásérzékelő, alacsony vagy magas jelszint ha jól emlékszem. Egycsöves a szabályzóm nekem is, ezt is kicseréltem meg a csövet is, de semmi eredmény. Abban az időben irta Manky az autót, ő mondta, hogy ennek ellenére rendesen lemegy a regenerálás. Azóta is gond nélkül használom az autót, pedig minden hónapban bedobja ezt a hibakódot, kiolvasom és nem is törődök vele. Egy nap után eltűnik.
Vittorio1592018-08-30 22:51:37 // 111262
Vettem gyáriban egy muanyag osszekotot, a szivosor állítója és a motor kallantyúja közé.
Tavaly vettem a vasat és egyből lett is szívósor cserélve Trencsikéktől egy kb újszerűre, csak akkor nem volt meg ez a köztes darab, és le lett rögzítve.
Na most beraktam, kis nehézségek árán ugyan.

Tudom milyen volt előtte ugye több mint egy évig úgy használtam, tehát van összehasonlítási alapom.
Gyerekek az eredmény elképesztő, amilyen gázreakciót most tud a gép az hihetetlen.
Úgy ugrik mint állat.

Tehát nem igaz az h ha lekötöd v ledugózod a szívósor állíto lapkákat nem vesztessz semmit. Igenis sokkal agilisabb, vadállatabb a vas ha működnek.
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-30 18:20:28 // 111261
Egyelőre passz. Holnap reggel elhozom az új szenzort, pár perc alatt beépítem a helyére és kiderül. A szenzor kompresszorral fújva úgy tűnik, hogy pontosan mér, a helyére beépítve viszont most masszívan -1mBar-t mutat és gázadásra sem mozdul. Mivel a cső jó, ezzel nem cicózok, új szenzort kap. A regenerálási ciklusok az elmúlt hónapban rövidültek, a legutóbbi 44km volt, de az autópályás vegyes használati 650km helyett is 420 sikerült. Akkor ráfogtam a pár km vészüzem + 4 hengerezésre, pedig lehet hogy már ennek az előjele volt. Holnap meglátjuk. Jó lenne már használni az autót, volna pár elintéznivalóm :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-30 18:08:52 // 111260
Köszi, így tényleg jobban mutat! :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak