Liquid2018-09-03 14:48:52 // 111359
az a helyzet, hogy mindegyik hátsókerekes sportos szedán így néz ki ebben a méretosztályban
Kazes☻2018-09-03 14:46:05 // 111358
Ez aztán igen jó és valóban bemutatja, hogy köszönő viszonyban sincsenek egymással... aki ezt benézi, hááát... faszemű! :)))
RomeoOne2018-09-03 14:39:49 // 111357
Na, találtam is egy tökéletes szemléltetőt erre. Hogy ezt egy nem autóbuzi nem fogja megkülönböztetni, az is biztos :D
Caricos - Alfa Romeo Giulia QV vs. BMW M3
Caricos - Alfa Romeo Giulia QV vs. BMW M3
RomeoOne2018-09-03 14:37:01 // 111356
Oldalról azért nagyon 3-as BMW a Giulia. Amikor a kavicsfóliát rakattam a kocsira, akkor szóba került, hogy a következő kocsim Giulia lesz, a szaki meg nem ismerte. Mutattam neki képet, pont egy oldalsó kép volt az első, egyből rávágta, hogy ez 3-as BMW. Emlékszem, nekem is ez volt az első reakcióm anno. Persze most már sokat látta az ember, nem téveszti össze, de nem azért, mert nem ugyanolyanok, hanem mert már rá van állv a a szemünk a különbségre. A laikus ugyanolyannak fogja látni. Persze, ha már elmegy mellette és nem csak oldalról látja, akkor feltűnik, hogy ez valami más.
RomeoOne2018-09-03 14:34:10 // 111355
Sztem a 159-nek a fara nem tér el a hátsó kerekesektől (berlina), kis rövid türcsi segge van ennek is. Az első túlnyúlása meg jó nagy, akkora orra van ,hogy Hitler sárga csillagot tetetne rá, de ez már részben ízlés kérdése, nekem így tetszik.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-03 13:56:17 // 111354
Amúgy sok mindent nem érzékelek a hátsó kerék hajtásból azaz néha összkerék, max ha lassabban megyek és a kanyar elején rálépek a gázra kicsit kib@ssza a farát ....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-03 13:33:48 // 111353
a hátsó kerék meg egy dolog miatt jobb, mint az első nagyobb tengelytávot tudnak csinálni úgy, hogy az autó hossza nem lesz 6m
Giuntini2018-09-03 13:22:31 // 111352
Ez igaz
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-03 13:20:34 // 111351
szebb az 59 de a Giu vagy Stelvio sem kutya hétvégi túrán találkoztam mindegyikkel fehér színben összetéveszthetetlen már messziről más márkákkal szóval egyedi lett...
Giuntini2018-09-03 13:07:48 // 111350
Na ja!!! A Giulia jobb autó, hiszen majdnem 10 év van köztük. De a szépség más tészta. Nekem a 159 az etalon, azért mert részleteiben olyan megoldások vannek, amik nem köszönhetnek vissza más típusokon.
A hátsókerékhajtást kötelező most isteníteni! Nem mindig, és mindenben jobb! Más részről a 159 a valaha elkészített legjobb elsőkerékhajtású autó, a futómű oldaláról.
A hátsókerékhajtást kötelező most isteníteni! Nem mindig, és mindenben jobb! Más részről a 159 a valaha elkészített legjobb elsőkerékhajtású autó, a futómű oldaláról.
Shadin2018-09-03 12:17:40 // 111349
Ez egy germán PR szöveg?
( nagyon elöl az első kerék, nagy prémium gap, rövid farrész...hmm fincsi forma )
:-D
( nagyon elöl az első kerék, nagy prémium gap, rövid farrész...hmm fincsi forma )
:-D
Corben2018-09-03 12:01:24 // 111348
A Giulia akkor lett volna igazán ütős ha készül SW is belőle...
A formaterv nekem jobban bejön amúgy mint a 159-é mert eleve a hátsókerék hajtás sokkal jobb arányokat enged ( nagyon elöl az első kerék, nagy prémium gap, rövid farrész...hmm fincsi forma )
A formaterv nekem jobban bejön amúgy mint a 159-é mert eleve a hátsókerék hajtás sokkal jobb arányokat enged ( nagyon elöl az első kerék, nagy prémium gap, rövid farrész...hmm fincsi forma )
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-03 10:54:40 // 111347
A futómű tényleg nagyon jó. Az XC90 után még jobban rácsodálkozok erre a Ti futóműre, nem érzem a különbséget a magas suv és a porban hasaló 159 közt bent komfortban. Az év meglepetése nekem :-) Persze a hasmagasság az más kérdés, az egy kis figyelmet igényel, de nem többet. A suv azért divat, mert erre a kis figyelemre a többség alkalmatlan :-D
Sziti2018-09-03 09:37:09 // 111346
Nem kizárt a dpf tömitettsége levettem ki lett tisztitva,gyanakszom hogy egr bár vadi új pierburg van rajta,fojtószelep is takaritva van,ezeket mind megcsináltam es semmi,fogyasztás is 6,5l körül mozog,ezért nem értem????
Liquid2018-09-03 07:51:56 // 111345
Csörgőék, Várpalota
Zolibácsi2018-09-03 07:21:06 // 111344
Pozsi85 nek 1800 körül rángat ott, egr off lett a vége. A nehezen indulás lehet még dpf tömödöttség is.
Sziti2018-09-03 06:20:59 // 111343
Öninditó csere is volt nemrég úgyhogy az is kizárva,akksira én is gyanakszom mert az meg nem volt cserelve nálam ami most benne van kb.3-4éves.És amit elfelejtettem emliteni hogy rángat is 1500fordulaton addig amig el nem éri a 90fokot!Rejtély.....
Matetoth1592018-09-03 02:02:58 // 111342
Egy kérdés lemaradt: hová hordjátok szervízbe?
Matetoth1592018-09-03 01:59:57 // 111341
Sziasztok! Én biztos elfogult is vagyok, meg kicsi is (176 cm), de szerintem a 159 TI ülést nekem találták ki. :D E46 coupe BMW félbőr sport ülései után maga a menny! Puhább, viszont jobban tart. Meg úgy egyébként is a kocsi... imádom! :)
Visszatérve a hely-problémára, ha anyósékat visszük, (kb. 180 cm és 120 kiló körül vannak külön-külön :D) nem szoktak panaszkodni. (Mondjuk próbálnák is meg... :D) Tény, hogy nem egy Mondeo hátul, de 15-20 éve egy autóban sem volt nagyobb hely, sőt. Golf 2-ben is utaztunk 4-en le a Balcsira, az is jó volt. :) Szerintem a legszebb és legkarakteresebb Alfa a 21. századból a 159. Még a TI is simán vállalható a hétköznapokra is. Persze, ráz, ha rossz az út, de akkor csak óvatosan, mint ahogy minden kocsival kellene. ;)
Visszatérve a hely-problémára, ha anyósékat visszük, (kb. 180 cm és 120 kiló körül vannak külön-külön :D) nem szoktak panaszkodni. (Mondjuk próbálnák is meg... :D) Tény, hogy nem egy Mondeo hátul, de 15-20 éve egy autóban sem volt nagyobb hely, sőt. Golf 2-ben is utaztunk 4-en le a Balcsira, az is jó volt. :) Szerintem a legszebb és legkarakteresebb Alfa a 21. századból a 159. Még a TI is simán vállalható a hétköznapokra is. Persze, ráz, ha rossz az út, de akkor csak óvatosan, mint ahogy minden kocsival kellene. ;)
ZoliNix2018-09-02 22:29:21 // 111340
Az önindító jó ötlet.
Nekem is gyengébben kezdett tekerni, töltöttem az akksit, kicsit jobb lett de idővel elmúlt a hatása. Gondoltam akksicserével megoldódik. Egy hónapig jó volt, aztán egyik reggel nehezen indult, aztán bolti megállás után már csak kattogott.
Addig kell megvizsgálni az önindítót amíg lábon mozog. :)
Nekem is gyengébben kezdett tekerni, töltöttem az akksit, kicsit jobb lett de idővel elmúlt a hatása. Gondoltam akksicserével megoldódik. Egy hónapig jó volt, aztán egyik reggel nehezen indult, aztán bolti megállás után már csak kattogott.
Addig kell megvizsgálni az önindítót amíg lábon mozog. :)
'''''2018-09-02 20:14:31 // 111339
Giulia topikba felraktam neked a hangját. :-)
Ha lett volna ilyen motorral 159,még mindig azt hajtanám.
Ha lett volna ilyen motorral 159,még mindig azt hajtanám.
Sziti2018-09-02 19:43:34 // 111337
Sziasztok!Lenne egy kis problémám,alany egy 159 1.9jtd 8v 120le,hidegen nehezen indulgat,valamikor többszöri próbálkozásra csak,de már amikor egy kicsit is járt a motor,vagy 50fokot elhagyta a viz hőmérséklete,tökéletesen indul.Cseréltem nyomásszabályzó szelepte a szivattyúban hátul de nem változott semmi!Feltettem gépre hibakód nincs és nem is volt,egr új,részecskeszűrő tiszta mert levettem és ki lett takaritva!Nincs több ötletem,járt már vki igy?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-02 19:09:13 // 111336
Jah és benzin motorból meg nagyon kevesen csinálnak jót...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-02 19:07:26 // 111335
Jah mindenki csinál már Suv-ot ellenben sportot kevesen és ha minden sarkon ez jönne szembe akkor már nem is lenne olyan vonzó
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-02 18:19:21 // 111334
Egyébként meg hogyne... a motorok is szépen szólnak. A QV-ban :-DD
Kazes☻2018-09-02 18:16:42 // 111333
Na, csak azééé'...! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-02 18:16:33 // 111332
Rajta is van a lehetséges utódok listáján a Giulia is. Mint ahogy a 159 is rajta van az "inkább lehet hogy nem cserélem le vagy 10 évig" listán. Csak ezzel én mindig megszívom, képtelen vagyok a használati tárgyaimat időben cserélni :-D Ez van, ezt csinálom a telefonnal, laptoppal, autóval, bármivel :-D Úgyhogy most tudatosan trenírozom magam.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-02 18:12:10 // 111331
Hát.. a Quattroporte sem sokkal praktikusabb, már amennyire képekről látom. Nagy vágyálmom, és még nem is ültem olyanban soha :-)
beeep1462018-09-02 17:51:50 // 111330
Ránézésre ugyanaz a cockpit mint a Tiédben.
beeep1462018-09-02 17:49:38 // 111329
Mindkét oldalon, mint a képen.
Nem találtam a neten magyar nyelvű kifejezetten az alap rádióhoz való manualt.
Nincs esetleg valakinek?
Nem találtam a neten magyar nyelvű kifejezetten az alap rádióhoz való manualt.
Nincs esetleg valakinek?
'''''2018-09-02 17:48:55 // 111328
A 159 tényleg maradandóbb forma.És az is igaz,hogy az alfa mindig is a kompromisszumokról szólt.Viszont ha tucatautó lenne,sosem vettem volna.
Nem reklámoznám itt a Giuliát de belső tere nagyobb mint a 159.Csomagtartó nyílása is nagyobb.Motorok is szépen szólnak.Ülésen van combtámasz.Ja,és van pohártartója!:-)
Nem reklámoznám itt a Giuliát de belső tere nagyobb mint a 159.Csomagtartó nyílása is nagyobb.Motorok is szépen szólnak.Ülésen van combtámasz.Ja,és van pohártartója!:-)
Kazes☻2018-09-02 17:41:15 // 111327
Remélem egy quattroporte-ben is ezt mondanád! ;)
Roll19832018-09-02 16:06:31 // 111326
Igen, egy Veloce-t elnézegetnék a garázsban. ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-02 16:05:59 // 111325
Szerintem is sokkal exkluzívabb a 159 formateve. És a Giulia sincs igazán előrébb praktikumban. Félek, hogy megint az lesz, hogy elmegy az Alfa mellett a divat. Nagyon biztosra akarnak menni, ezért nem mernek igazán szokatlant alkotni? Így viszont nem lehet nyerni :-( Ott a nemrég emlegetett Pug, jön a Kia shooting brake-je (vajon hasonlít majd a tanulmányra?), ott az Arteon is. Nem feltétlen jó autók Alfás szemszögből, de jeleznek egy irányt, amiről megint évekkel maradunk le. Hány éve várom én ezt, hogy valakinek (a Skodán kívül) eszébe jusson, hogy egy sedan 5 ajtóval elegáns és használható is? A 146 után egy konkrét kín egy 159 csomagtere. És egy Giulia-é is. És nem hiszem, hogy ez egyedül az én heppem. Az Alfánál volt előzmény, mégsem jutott eszébe senkinek egy ilyen megoldás? Vagy nem mertek kilépni a BMW árnyékából? Már Kínában sem ciki egy térben utazni a csomagokkal. Az a világ a múlté. A SUV-ot is olyan késéssel rakták össze, hogy döbbenet. Ami lett, jó lett, csak mára mindenkinek van mindenféle SUV-ja. Amit az Alfa pluszban tud, az pedig réteg igény továbbra is. Áá.. na mindegy.
Roll19832018-09-02 16:05:53 // 111324
Sajnos a memóriás ülés enyémből hiányzik. De ettől függetlenül lehet külön dönteni a háttámlát és az ülőlapot.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-02 15:37:37 // 111323
A tied villanyos fotel? Lehet hogy a kézi állításúnak nem lehet külön dönteni a háttámlát és az ülőlapot? Nekem végül meglett a beállítás. ÉS 3 gyerekkel némi kompromisszumokkal, de elférünk. 10 perc beszállni, de megoldjuk :-)
OFF, megnéztem a cx-3-mat alaposan, nekem tetszik. A beltér kellemes benne, varrott bőrbetét itt is, ott is, sok kis apró csicsa, de összességében ad egy otthonos érzést. A Giulietta ilyen szempontból elkeserítő volt, bazi nagy fekete műanyagok mindenhol, semmi kárpit vagy (mű)bőr betét. Az ülése nem egy nagy ász, az pl pont nem támaszt rendesen combnál, szerintem rövid. Majd ha be lesz járatva elkérem kipróbálásra is :-)
OFF, megnéztem a cx-3-mat alaposan, nekem tetszik. A beltér kellemes benne, varrott bőrbetét itt is, ott is, sok kis apró csicsa, de összességében ad egy otthonos érzést. A Giulietta ilyen szempontból elkeserítő volt, bazi nagy fekete műanyagok mindenhol, semmi kárpit vagy (mű)bőr betét. Az ülése nem egy nagy ász, az pl pont nem támaszt rendesen combnál, szerintem rövid. Majd ha be lesz járatva elkérem kipróbálásra is :-)
'''''2018-09-02 14:12:34 // 111321
Akkor meg van oldva a probléma! :-)))
Giuntini2018-09-02 14:02:46 // 111320
A 159 az az autó, amelyikben a szépségért feláldozták a praktikumot. Így kell elfogadni! Szebb mint a Giulia, az nem kérdés, mert egy formatervezési mestermű, ezért szerintem ne keressük benne a hibákat, így kell elfogadni.
Roll19832018-09-02 13:46:27 // 111319
Ha van benne BT, akkor csak össze kell párosítanod. A kormányon bal oldalon vannak gombjaid?
Roll19832018-09-02 13:43:57 // 111318
Engem egyelőre nem zavar, hogy hátra befér-e valaki vagy sem, mivel nincs gyerek. De ettől függetlenül szerintem akkor is szűk az autóban a hely. Ahhoz, hogy tényleg megtámasszam a combomat, vagy fel kéne emelnem az ülést, ami a fejtér miatt valóban nem lehetséges, vagy hátradöntöm nagyon, de akkor meg szinte fekszik az ember. Én elhiszem, hogy van, akinek ez kényelmes tud lenni, persze a testfelépítésünk sem ugyanolyan. Szóval nem nyaf-nyaf, össze-vissza állítgattam már az ülést, számomra nem telitalálat. De, ha már szóba hoztad a hátsó helyet is, elmentünk 4-en síelni vele, a srác, aki hátul ült, 180 centi felett volt és a feje végig a plafonba volt. Szerintem az olaszok még kicsit dolgozhattak volna a dolgon, főleg, hogy Tomi QV-jébe a 189 centimmel úgy huppantam be hátra, hogy közel se volt a fejem a plafonhoz.
beeep1462018-09-02 13:12:39 // 111317
Sziasztok!
Friss tulaj, amatőr kérdése, elnézést miatta.. :)
Ilyen az autómban a rádió egység.
Jól gondolom, hogy nem alapeset az, hogy tudjon telefonhoz csatlakozni? Ha nem akkor mi a jobb választás? Keresni egy bontott gyári BT-s Blue Me egységet vagy tenni bele egy 2 DIN-es bármi mást?
Köszönöm a válaszokat!
Friss tulaj, amatőr kérdése, elnézést miatta.. :)
Ilyen az autómban a rádió egység.
Jól gondolom, hogy nem alapeset az, hogy tudjon telefonhoz csatlakozni? Ha nem akkor mi a jobb választás? Keresni egy bontott gyári BT-s Blue Me egységet vagy tenni bele egy 2 DIN-es bármi mást?
Köszönöm a válaszokat!
Giuntini2018-09-02 12:38:55 // 111316
El vagytok lustulva uraim! Nekem sohasem volt bajom az üléssel, szeretek mélyen ülni. Annyi igaz, valóban meg kell találni a jó pozíciót. A kormánybeállítás is nagyon fontos. Zoli te annyira megkedveled a magas üléspozíciót, hogy legközelebb Stelvio lesz....
Shadin2018-09-02 12:24:52 // 111315
Bezzeg a 145 mennyivel kényelmesebb :-)
Meg cserélt vez. módosítóval milyen fincsike a hangja :-D
Meg cserélt vez. módosítóval milyen fincsike a hangja :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-02 12:05:01 // 111314
Ez engem is zavart eleinte, túl sík a padló egy "normális" autóhoz képest :-) Nekem is kicsit fekvős pozíció lett a vége, de azért simán be tudok ülni magam mögé (178cm). Az ülőlap elejét emeltem, és csak picit emeltem feljebb az egész ülést. Így fejtér is maradt, fel is támaszt jól és (szerintem) nem vészesen fetrengős-fekvős a beállítás. Az összes memóriára felprogramoztam, nehogy valaki eltossza ezt a beállítást :-))
Shadin2018-09-02 11:58:51 // 111313
Nyaff nyaff. Elég régóta három gyerek van és kényelmesen elférnek. Amikor kicsik voltak akkor a 156 SW-ben, meg egy Ford Fusion-ban is elfértünk. Objektív véleményem szerint az asszonyt kell cserélni, ha nem fér be 2+3 fő plusz csomagok külföldre :-)
Én még roló fölé sem pakolok, az mindig rá van húzva a csomagokra.
Nagyobb autónál mennyivel van több hely hátul széltében? 5 centivel :-)
Én még roló fölé sem pakolok, az mindig rá van húzva a csomagokra.
Nagyobb autónál mennyivel van több hely hátul széltében? 5 centivel :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-02 11:50:09 // 111312
Ülésmagasítóval jobban a nélkül még jobban :)
Roll19832018-09-02 11:46:25 // 111311
Persze, hogy elfért a gyerek, mert még kicsi. :D
Shadin2018-09-02 10:37:14 // 111310
Nem nehéz kiülni ezeket az üléseket. Az exben pl. cseréltem az ülőlapot és a rugó rácsot alatta. Ég és föld lett. Mostaniban az ülőlap 40x40-es szivacsa ki van gyengülve 140k után. Elég csak kicsit a kevésbé használt jobb egyen, vagy akár hátul ülni benne kicsit és azonnal szembetűnik a különbség. Tervezem visszaállítani a gyári állapotot, csak Ti üléslap nemigen elérhető már, így marad a bepótlás és a rugócsere.