Giuntini2019-03-27 13:36:21 // 115921
Ami borzasztó a hang! Ilyen sz@r V6 hangot még nem hallottam! Az 5 hengeres dízel sokkal szebben szól! Ez nem vicc!
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-27 12:33:21 // 115920
Minden relatív ugye :-)))
Egyébként az autó böhöm mérete már látszott mikor megvette gondolom.
1850kg. Azért az rengeteg, azt nehéz már eldugni, viszont cserébe nyugodt futású bunker lesz. Gondolom a célközönség inkább az utóbbit értékeli, a mercinek az a dolga, hogy unalmas legyen. Zenebb a Zen-nél :-)
A 159-nél pont ezt lőtték mellé szerintem, nem tudták igazán hova pozícionálni. A Ti futóművel alá tettek egy műszaki csodát, közben építettek köré egy németes prémiumra hajazó körítést a legszebb olasz formatervbe öltöztetve. Túl sok dolognak akartak megfelelni. Jó autó a 159, és megtapogattam egy Giulia-t a múltkor, nem érzem hogy a 159 bármiben alulmaradna ami anyagminőséget, és az összerakottságot illeti.
A 159 sokkal vaskosabb, súlyosabb érzet. Az ajtók csukódása (szegény Julis kis könnyű ajtaját úgy b..tam be, hogy páran odanéztek, meglepően könnyű volt), az ülések, ajtókárpitok stb. Mégis, hogy visszakanyarodtak kicsit ahhoz, amihez igazán értenek. Kis önsúly, jó súlyeloszlás, és ehhez a jó futómű.
Egyébként az autó böhöm mérete már látszott mikor megvette gondolom.
1850kg. Azért az rengeteg, azt nehéz már eldugni, viszont cserébe nyugodt futású bunker lesz. Gondolom a célközönség inkább az utóbbit értékeli, a mercinek az a dolga, hogy unalmas legyen. Zenebb a Zen-nél :-)
A 159-nél pont ezt lőtték mellé szerintem, nem tudták igazán hova pozícionálni. A Ti futóművel alá tettek egy műszaki csodát, közben építettek köré egy németes prémiumra hajazó körítést a legszebb olasz formatervbe öltöztetve. Túl sok dolognak akartak megfelelni. Jó autó a 159, és megtapogattam egy Giulia-t a múltkor, nem érzem hogy a 159 bármiben alulmaradna ami anyagminőséget, és az összerakottságot illeti.
A 159 sokkal vaskosabb, súlyosabb érzet. Az ajtók csukódása (szegény Julis kis könnyű ajtaját úgy b..tam be, hogy páran odanéztek, meglepően könnyű volt), az ülések, ajtókárpitok stb. Mégis, hogy visszakanyarodtak kicsit ahhoz, amihez igazán értenek. Kis önsúly, jó súlyeloszlás, és ehhez a jó futómű.
Shadin2019-03-27 12:16:29 // 115919
Elcseréljük? :-)
Shadin2019-03-27 12:16:08 // 115918
Nem azok Ulter-sport dobok voltak és akár jók is lehetnének csak a frászt hozták rám ezért eladtam...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-27 11:35:57 // 115917
biztos nem ellenben fain a hangja
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-27 11:35:21 // 115916
kevés volt a kávé? :DDD
RomeoOne2019-03-27 11:22:12 // 115915
Ezek még azok, amiket a múltkor nem mertél felrakni ugyanezen félelmek miatt?
RomeoOne2019-03-27 11:03:58 // 115914
Erhard megcsillogtatja a itt latinos műveltségét, de a tanulatlan 159 banda nem értékeli :DDD
Shadin2019-03-27 10:57:45 // 115912
Nekem is csak most esett le bakker :-(
RomeoOne2019-03-27 09:59:42 // 115911
Áhh, szóval V. VT tárcsa, mint 5. velencei tavi? Ötletes :D
RomeoOne2019-03-27 09:58:51 // 115910
Amúgy elsőre nekem is ez ugrott be, csak ugye az VTT tárcsa lenne :D
zoli9782019-03-27 09:52:08 // 115909
Akkor ezt valahogy nem lehetne áthidalni?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-27 09:40:08 // 115908
gyári akciósan németből :P
Shadin2019-03-27 09:39:34 // 115907
Akciósan fű alatt a kínai negyedből :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-27 09:26:57 // 115905
naaa ne essünk túlzásokba csak 160-180e/db a kompresszorosba :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-27 09:25:53 // 115904
zoli9782019-03-27 09:08:51 // 115903
Ha MES-ben kikapcsolom az esőérzékelőt, akkor hagyományos módon fog működni az ablaktörlőm?
Shadin2019-03-27 08:48:55 // 115902
Bár ha a Mergában ue. 800k akkor ez tulképp ingyé' van :-)
Liquid2019-03-27 08:38:37 // 115900
gyanítom variable valve timing az a VVT
RomeoOne2019-03-27 08:36:35 // 115899
Shadin2019-03-27 08:11:00 // 115898
Csak az van :-(
Giuntini2019-03-27 07:32:14 // 115897
Offos téma! Nem tudom magamba tartani!
Tegnap kipróbáltam egyik barátom CLS 350 Mercedesét. Hozzá tartozik a történethez, hogy mindig Mercedese volt. Ezt az autót októberben hozta Németországból, 4 éves 90 ezer méterrel. Az autó olyan mintha új lenne! Árulja, mert nem szereti. 2 okból! Az egyik, mert túlméretezett, nagy bárka. A másik, mert tényleg utálja. Ehhez hozzájön, hogy a vez módosítót cserélni kell, a gyári 800 ezer. Elege lett.
Tegnap mentem vele egy kört! Kiábrándulás! Egy nagy buta autó! 18-as felniken megy, és a futóműve nem myeli el az úthibákat. Mercitől nem ezt várjuk! Masszázs ülés, kanyarban az ülés oldalhurkái betámasztanak a kanyarban, kinyitod az ajtót, a váltó automatikusan N-be ugrik. Mindenféle f@szság. A váltó előválasztó karja a kormányoszlopon van, a Giulianál azt mondták gagyi, akkor ezé micsoda??? Az ülés bőr, de a műszerfalborítás műbőr. A 150-esen, Warbién bőr az is!
Érezni, hogy 300 lóerős, de mem csalogat táncra. Mert odalépsz, és a gyorsulása is ingerszegény! A hangja katasztrófális! Csúnya, semmi igazi V6 hang. Kiábrándító! A kormány semmi vosszajelzést nem ad. Megpróbáltam vele élvezetesen menni, vßltófüleket használva, sport fokozatban. Semmi! A 159-nél a határok ki vannak tolva, az kéri, hogy vigyük támcba. Ez semmi! Gyors, erős, de az utolsó csavarig ez az autó ingerszegény! Alig vártam, hogy kiszálljak belőle!
Én azt mondom, az Alfa csak gyártson ilyen autókat, és nem kellenek nekünk az ilyen tipisú autók!
Tegnap kipróbáltam egyik barátom CLS 350 Mercedesét. Hozzá tartozik a történethez, hogy mindig Mercedese volt. Ezt az autót októberben hozta Németországból, 4 éves 90 ezer méterrel. Az autó olyan mintha új lenne! Árulja, mert nem szereti. 2 okból! Az egyik, mert túlméretezett, nagy bárka. A másik, mert tényleg utálja. Ehhez hozzájön, hogy a vez módosítót cserélni kell, a gyári 800 ezer. Elege lett.
Tegnap mentem vele egy kört! Kiábrándulás! Egy nagy buta autó! 18-as felniken megy, és a futóműve nem myeli el az úthibákat. Mercitől nem ezt várjuk! Masszázs ülés, kanyarban az ülés oldalhurkái betámasztanak a kanyarban, kinyitod az ajtót, a váltó automatikusan N-be ugrik. Mindenféle f@szság. A váltó előválasztó karja a kormányoszlopon van, a Giulianál azt mondták gagyi, akkor ezé micsoda??? Az ülés bőr, de a műszerfalborítás műbőr. A 150-esen, Warbién bőr az is!
Érezni, hogy 300 lóerős, de mem csalogat táncra. Mert odalépsz, és a gyorsulása is ingerszegény! A hangja katasztrófális! Csúnya, semmi igazi V6 hang. Kiábrándító! A kormány semmi vosszajelzést nem ad. Megpróbáltam vele élvezetesen menni, vßltófüleket használva, sport fokozatban. Semmi! A 159-nél a határok ki vannak tolva, az kéri, hogy vigyük támcba. Ez semmi! Gyors, erős, de az utolsó csavarig ez az autó ingerszegény! Alig vártam, hogy kiszálljak belőle!
Én azt mondom, az Alfa csak gyártson ilyen autókat, és nem kellenek nekünk az ilyen tipisú autók!
Zolibácsi2019-03-27 06:27:02 // 115896
Ha rángat is, akkor lehet generátor hiba is. Nekem is rángat ott és a fordulatszám sincs a helyén
psychoati2019-03-26 22:11:00 // 115894
Én első körben kiolvasnám a hibát, lehet hogy csak apróság.
tdemeter2019-03-26 21:15:51 // 115893
Szerintem a csomagtér ajtón atvezetett kabelkoteg tört el a sok nyitogatastol. Ekkor zárlatot csinál és ezzel minden kamu hibát generál. Nekem ugyan ez volt,igaz sedanom volt.
Csabi2019-03-26 21:11:16 // 115892
Tippem: Elment a töltésed, az akkumulátorod feszültsége pedig leesett...ilyenkor jönnek ezek a hibajelzések, többnyire.
Töltést mérni kell mindenképp, egyből kiderül , hogy azon a vonalon kell-e maradni.
Töltést mérni kell mindenképp, egyből kiderül , hogy azon a vonalon kell-e maradni.
Jupiter1552019-03-26 20:45:58 // 115891
Sziasztok!
Biztos százezerszer felmerült itt az én problémám is, és örülnék, ha ennek ellenére választ kapnék (nem tudok most visszaolvasni sokezer hozzászólást)
Menet közbe elment az ASR, a VDC, a hill holder, megjelent sárga háromszögben felkiáltójel a kilométerórán, ugrál az üzemanyagszint-jelző mutató, enyhén rángat az autó.
Mi történt? Hogyan lehet orvosolni a bajt?
Köszönöm a segítséget előre is!
Biztos százezerszer felmerült itt az én problémám is, és örülnék, ha ennek ellenére választ kapnék (nem tudok most visszaolvasni sokezer hozzászólást)
Menet közbe elment az ASR, a VDC, a hill holder, megjelent sárga háromszögben felkiáltójel a kilométerórán, ugrál az üzemanyagszint-jelző mutató, enyhén rángat az autó.
Mi történt? Hogyan lehet orvosolni a bajt?
Köszönöm a segítséget előre is!
WarbiRunner (Gyuri)2019-03-26 18:18:16 // 115890
Örülök, hogy jó lett. Örülj Te is, hogy jó lett. :-)) Minden használt autó lutri, az 1.8 TBi is. Ha épp eszedbe jut a TBi, csak énekeltesd meg az 5 hengert, az azonnali gyógyír :-D
Giuntini2019-03-26 17:59:54 // 115889
Ez nagyszerű hír! Örülök! Ne azt nezd, hogy Tibit mennyiert kaptál volna, mert lehet higy ott is belefutsz...
Inkább örülj az 5 henger hangjanak, a hosszútavú fogyasztásnak, es hogy végre élvezheted!
Sok boldog km-t hozzá!
Inkább örülj az 5 henger hangjanak, a hosszútavú fogyasztásnak, es hogy végre élvezheted!
Sok boldog km-t hozzá!
gecsa2019-03-26 17:48:21 // 115888
Főtengely(álló)csapágyat keresek gyári méretben v6hoz! Olyan hely érdekelne,amelyik nem csak hirdet, de készleten is tart és le is szállítja! :)
Balu19902019-03-26 16:46:16 // 115887
Hát sajnos megnéztem....egy jó állapotú korai 1.8 TBi már kijönne belőle bőven.... Sajnos ha ezt tudom akkor nem veszem meg ezt és veszek egy TBi-t. :D
De ahogy a mondás is tartja, ha tudom, hogy elfogok esni akkor leülök. :)
De ahogy a mondás is tartja, ha tudom, hogy elfogok esni akkor leülök. :)
RomeoOne2019-03-26 16:36:13 // 115886
Na gratula, remélhetőleg ezután már tökéletes lesz.
Csak kíváncsiságból: Ha összeadod az autó vételárát, meg amit így hirtelen bele kellett locsolni, megnézed ilyenkor a hahu-n, hogy ezért az árért milyen autót vehettél volna? :)
Csak kíváncsiságból: Ha összeadod az autó vételárát, meg amit így hirtelen bele kellett locsolni, megnézed ilyenkor a hahu-n, hogy ezért az árért milyen autót vehettél volna? :)
Balu19902019-03-26 16:24:46 // 115885
Uraim elkészült az autó. :)
Cikkszám alapján a Warbi által említett gyár által javított új hengerfejről van szó. Így a kedvezményes ára a hengerfejnek 434000 forint, jobb mint az 1 millió. :D
Első tapasztalatok alapján a kocsi erősebb lett mint volt, vízcsövek frankók.
Remélem most már csak élvezni kell ezt a bestiát. :)
Cikkszám alapján a Warbi által említett gyár által javított új hengerfejről van szó. Így a kedvezményes ára a hengerfejnek 434000 forint, jobb mint az 1 millió. :D
Első tapasztalatok alapján a kocsi erősebb lett mint volt, vízcsövek frankók.
Remélem most már csak élvezni kell ezt a bestiát. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-26 11:03:40 // 115884
talán a tutijó monetáris politika ... 302 VS 325 meg a cseppnyi infláció, nekem ne sírjatok így zsír a tanult emberek megmondták :DDD
Shadin2019-03-26 10:45:13 // 115883
És a BMW sem drágult...
Shadin2019-03-26 10:43:24 // 115882
Mitől lett az 56k Forintos VVT tárcsa 78k két év alatt?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-26 10:42:34 // 115881
akkor az egy elég kicsi dombocska amit megjártál :DDD
RomeoOne2019-03-26 10:18:17 // 115880
Tudod, a csúcsról már csak lefelé vezet az út :DDD De nem kell aggódni, nyárra összeszedem magam ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-26 09:59:07 // 115879
akkor szarabb, mint 3 éve :DDD az is fejlődés csak negatív :P
RomeoOne2019-03-26 09:57:59 // 115878
Ha úgy néznék ki, mint 3 éve, azzal már elégedett lennék ;)
De amúgy meg mi ez, Mónika show? :DDDD
De amúgy meg mi ez, Mónika show? :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-26 06:37:51 // 115877
Azért nézel ki pont ugyan úgy, mint 3 éve olcsó húsnak... :))))
RomeoOne2019-03-25 23:49:08 // 115876
Hát ja, azt az árrést a termelők nyelték be, mert a magas áfa miatt az áfacsalt importtal nem voltak versenyképesek. Az áfát nem azért csökkentették, hogy nekünk olcsóbb legyen, hanem, hogy a termelők ne csődöljenek be. De ha nem drágul, én már azzal is kiegyezek
droberto2019-03-25 23:41:01 // 115875
A poén az az, hogy a 3 éve még 27% volt az ÁFA, most meg már csak 5, aztán valahogy mégse olcsóbb. Sőt. Sertés dettó.
RomeoOne2019-03-25 23:00:16 // 115874
Nem tudom, csirkemellet ugyanannyiért veszem, mint 3 éve, a rizs ára sem szállt el. Üzemanyag, meg megy amerre akar, vodkát meg bevásároltam Moszkvában, ott harmadannyi, mint itt. Jobban élek, mint 4 éve :DDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-03-25 22:22:48 // 115873
Jaja persze a hazai termékeknél meg valahol 50%-os a drágulás az 5%-os Áfa ellenére... tudom ez így zsír :))))) Nem drágult csak mi akarunk többet költeni :DDD
RomeoOne2019-03-25 22:15:58 // 115872
Már túllőtt a 3%-on a maginfláció, holnap lesz az újabb adat bejelentés. Valószínűleg a jegybank is szigorít a monetáris politikán (ez is holnap lesz) és tovább erősödik a forint. Az import cuiccok olcsóbbak lehetnek :D
Online tag
0
Vendég0
499