Fórum >> Típusok >> 159

Liquid2020-02-09 09:54:06 // 120458
Anno kergettem ilyen hangot, sok körös játék volt. Mindegyik difiben cseréltünk olajat, mind a 4 kihajtásnál le lett csekkolva, újrazsírozva és a bal oldali kerékcsapágyak lettek cserélve.
tdemeter2020-02-09 09:53:07 // 120457
Nekem ugyanilyen volt, kicseréltük azon az oldalt a csapágyat és semmi nem változott. Bárkivel nézettem meg, mindenki azt mondta, hogy bal első csapágy az. Aztán mikor már a harmadik szerelőn voltam túl, akkor elvittem a helyi citroen szervízbe. Ők azt mondták, hogy cseréljük ki próbaként a jobb elsőt is.
Kicseréltük és jó lett...
Nagyon vicces story volt, tipikus esete annak, hogy mennyire nem értenek a szerelők ehhez a típushoz és emiatt sokszorosan lehet szívni vele. Irgalmatlan mennyiségű felesleges pénzt költöttem a 159-re pusztán azért, hogy hibát keressünk, próbából kicseréljünk ezt-azt..
tirex2020-02-09 09:48:13 // 120456
Dificsapágy nem lehet?
tirex2020-02-09 09:47:25 // 120455
Hátsót is cseréltük
Liquid2020-02-09 09:44:23 // 120454
hátsó? felemelve megforgatva nem lehet "érezni"?
leopop32020-02-09 09:36:36 // 120453
Ma fogom faterral megnézni.
Mit kéne lássak? Ami jó vagy rossz tünetekre utal.
tirex2020-02-09 09:18:38 // 120452
Jó reggelt Urak! Ötletbörzét tartanák. Bal első cspágyhangja van a kocsinak de nem az. Kétszer cseréltük már ki. Egyenesen búg, ha balra rántom a kormányt elmúlik a hang, ha jobbra akkor erősödik. Féltengely függesztőcsapágy nem lóg, de az a jobb oldalon van. Féltengelyek nem lógnak nincs olajszivárgás. Egyértelműen csapágyhang, na de melyik? Létezne hogy két új kerékagycsapágyból két rosszat fogok ki? Kicsi a valószínűsége.
leopop32020-02-08 22:08:10 // 120451
Én benne vagyok :)
leopop32020-02-08 22:07:19 // 120450
Az lesz a következő lépés
Giuntini2020-02-08 21:10:14 // 120449
Nekem lent van az autóm nála! Remélem most már lesz valami hír, akkor esetleg lemegyünk együtt, és megnézi a tiédet.
kisityu2020-02-08 21:02:54 // 120448
Hali. Esetleg egy olajelemzés kideríthetné, hogy hegerfejes-e vagy sem.
leopop32020-02-08 20:56:56 // 120447
Szerintem annál azért olcsóbb lesz hisz a 2.2 höz a láncon kívül minden olcsó.
Emilnek volt ennyi az 5 hengeresre :)
leopop32020-02-08 20:55:32 // 120446
Ja így értem 😃
Bár érzek egy kis iróniát a mondatodban :))
droberto2020-02-08 20:51:20 // 120445
Kérj rá ajánlatot. :)
Fiat-Alkatrészek, Hegyalja, Ofi ... stb.
200-ra minimum számíts. 50 minimum a javítás.
De először diagnózis legyen.
leopop32020-02-08 20:51:02 // 120444
Elviszem Csörihez majd mert tényleg azt akarom hogy szakember nyúljon hozzá :)
Giuntini2020-02-08 20:49:55 // 120443
Az én 5 hengeresemhez 250 ezer volt, 1 millió helyett.
droberto2020-02-08 20:49:46 // 120442
Az Ecotec 2.2 L61 - et először 2000-ben a Saturn LS1 csodába szerelték.
Giuntini2020-02-08 20:42:44 // 120441
Gyorinak igaza van! Vízpumpa, termosztár, és milyen hűtő lett belerakva?
leopop32020-02-08 20:40:34 // 120440
Hát erre is gondoltam hogy bontott legyen ha esetleg HF.
De valamiért akkor inkább gyári újat akarnék :)
Eladni úgysem akarom a Brerát :)
leopop32020-02-08 20:38:53 // 120439
Neked legyen igazad ennek örülnék én is a legjobban :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-08 20:38:43 // 120438
CO2 teszterrel nézzetek rá, illetve a vízpumpát, termosztátot ellenőrizzétek szétborítás előtt.
leopop32020-02-08 20:37:53 // 120437
Köszi
A HF gyári mennyi lenne hozzá?
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-08 20:37:38 // 120436
HF hibánál felesleges blokkot cserélni. Szét kell szedni és megmérni a henger - dugattyú hézagokat. Ha rendben van, a blokkot nem kell bántani, mert minek. A hengerfejet be kell vizsgálni, ha nincs baja és a síkvonalzó sem mutat elvetemedést, akkor szimmering és tömítés csere. Egyéb esetben javítás, síkolás, vavy bontott HF.
leopop32020-02-08 20:36:55 // 120435
Saturn alatt mit értesz?
leopop32020-02-08 20:35:33 // 120434
Neked legyen igazad Emil :) És inkább valami más legyen :)
Magam ellen beszélek de szerintem is sajnos HF gyanús pedig én soha nem nyomtam ki a belét.
Giuntini2020-02-08 20:34:35 // 120433
Akkor nem hengerfejes!
Giuntini2020-02-08 20:33:29 // 120432
Ez csak blokk
leopop32020-02-08 20:33:15 // 120431
Igen ez a tervem nekem is mert akihez eddig vittem oda nem szeretném vinni.
Alfa Novák nem tudom volt-e vele valakinek tapasztalata?
Sajnos én is HF re gyanakszom. Pedig mindent tiszta főleg a kiegyenlítő tartály. Kipufogó füst sem édes szagú hanem jóillatú finom benzin :)
leopop32020-02-08 20:29:30 // 120430
Ha esetleg HF akkor ez lesz amit küldtél azt én is néztem :)
Csak azt nem tudom hogy hengerfejek is vannak-e hozzá vagy csak a blokk?
leopop32020-02-08 20:21:04 // 120429
Hát én nem sportoltam le az a gond hogy utólag belátva a szerelő aki csinálta elég nagy sumák :/
leopop32020-02-08 20:19:15 // 120428
Pöc röf az indítás szép hanggal :)
Fűtés is tökéletes
droberto2020-02-08 20:18:47 // 120427
Nagyon jó kombó.
Te hoztad be?
droberto2020-02-08 20:17:14 // 120426
1 pont, hogy HF-es. :)
De ez csak fotelharc.

A Saturnnak gondolom rohadt sok ilyen mocija volt. Lehetett egy megállaopodás, csak nem fogyott úgy, ahogy fogyhatott volna, aztán már Milánóban is útban volt.
denil12020-02-08 20:16:58 // 120425
Köszi az infót.
Végül pont így nyitottam ki, habár az angol fórumokon írták, hogy a hátsó ülés alatt fut a nyitóbowden és azzal lehet nyitni ha nem lenne akksi. Tényleg ott fut simán oda lehet férni. Nekem mondjuk nem sikerült vele kinyitni de ez inkább az én bénaságom lehet.
A lényeg,h a csavarhúzóval ment.
norbi04092020-02-08 20:15:01 // 120424
Köszönöm szépen! Nem volt nehéz beleszeretni 🙂
Németből jött, 170 lovas dízel, TI. Alcantara ülések, Xenon fényszórók, ülésfűtés, Bose zene. Nagy vonalakban, hirtelen ennyi jutott eszembe 🙂
norbi04092020-02-08 20:07:24 // 120423
Köszönöm szépen! 🙂
Giuntini2020-02-08 19:54:33 // 120422
Itt vettem a hengerfejet. Úgy látszik a JTS motorokat is kiárusítják.
Szerintem nem hengerfejes, itt valami más van.
droberto2020-02-08 19:33:22 // 120421
Mondanám, hogy nézzél ePer-t, de az 1.8-asról nincs semmi az online-ban.
droberto2020-02-08 19:26:48 // 120420
Ha felmegy a nyomásod, vagy felmegy a víz az HF gyanús.
De ezt így fotelből nehéz lesz megmondanunk.
Ezt rendesen le kell diagolni. Pl.
Vidd el Csörihez vagy más normális szerelőhöz aki ismeri valamennyire ezt Saturn erőforrást.
droberto2020-02-08 19:23:23 // 120419
Ajaj...
Kerüld a gagyit.
Vagy gyári, vagy Metelli.
droberto2020-02-08 19:23:19 // 120418
Szép vas nagyon!
Gratulálok.
Mit lehet róla tudni?
droberto2020-02-08 19:23:14 // 120417
Én nem szenvednék a 2.2-essel semmilyen formában.
320k egy zsírúj motor.
droberto2020-02-08 19:15:04 // 120416
Javaslom a használati útmutató elolvasását.
A piros zsineg a tanksapkát nyitja.

Az ajtót belülről egy csavarhúzóval tudod kinyitni. Van egy furat a műanyag burkolaton, és azon keresztül egy fémkart kell elmozdítani.
Jobb felső.
droberto2020-02-08 19:08:40 // 120415
Nem írtál márkát....
Ha olvastad volna a blogomat (amit ide belinkeltem akkor amikor szó volt róla), láthattad volna, hogy a gyári az Dayco.
Giuntini2020-02-08 19:01:41 // 120414
Szép! Grat!
denil12020-02-08 18:44:54 // 120413
Köszi, akkor holnap ez lesz a program :)
denil12020-02-08 18:44:32 // 120412
Mindegyiket megnéztem egyesével, nincs gond.
WarbiRunner (Gyuri)2020-02-08 18:26:29 // 120411
Igen, gyári a bandázs, és gusztustalanul ragacsos :-) Szedd le nyugodtan, alatta lesz amit keresel.
yani🍀2020-02-08 18:22:58 // 120410
Gratulálok.
norbi04092020-02-08 18:18:51 // 120409
Sziasztok! Egy ideje mondogatom, hogy visszatérek az olasz vonalhoz. Nos... Íme az új szerzeményem 🙂 2011, 2.0 JTDm - 170
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak