Pl:
"Lényegében az első kerekes 159-et hasonlítod a Giuliához"
Ezt , csak ennyit magyarázz már el, hogy honnan olvastad ki? A csillagokból? Idézd már ide kérlek. Komolyan kérem, szeretném megérteni, hogy milyen szavakat tegyek egymás mögé, hogy felfogd amit közölni szeretnék, és ne besértődj rajta. Az eszem megáll..
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-19 16:47:08 // 126221
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-19 16:42:53 // 126220
Parasztnak paraszt volt, gratulálok.
Tuschke2023-03-19 16:42:28 // 126219
2.2 jts-nél tegnap meleg motornál elkezdett pislogni a motorszimbólum a műszeerfalon. A kezelési szerint ez katalizátorprobléma.
Gondolom, valamelyik lambda-szonda lehet a ludas. Holnap igyekszem kiolvastatni az eltárolt hibákat.
Lambda szondánál is illik kicseréltetni az összeset, ha valamelyik megkotlik? Mert van benne négy.
Gondolom, valamelyik lambda-szonda lehet a ludas. Holnap igyekszem kiolvastatni az eltárolt hibákat.
Lambda szondánál is illik kicseréltetni az összeset, ha valamelyik megkotlik? Mert van benne négy.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-19 16:41:49 // 126218
Nézd végig a videót, ennyit kérek. Plusz értelmezd amit írok, ne átértelmezd. Amíg lehülyézel nem hagyom abba, jó? 😉
droberto2023-03-19 16:17:35 // 126217
Gyuri, te valami különleges küldetésednek érzed, hogy itt százak lelkébe gázoljál bele?
Hogy lehet valaki ennyire tapintatlan?
Hülyeségeket állítasz értsed már meg!
Ha meg megcáfol valaki ő lesz a genyó.
Olyan vagy mint az egyszeri.
Bemész a falusi kocsmába kiabálva, hogy minden falusi nő főzni nem tudó, dologtalan ember. Álítod ezt azért mert egyszer volt egy falusi csajod, aki elsózta a húslevest, te meg édesen szereted.
Aztán agyba főbe vernek, te meg csodálkozól, de még kifele menet is sértegetsz mindenkit továbbra is.
Gyere le kérlek a trackről és töltsd inkább az időd a családoddal, vagy fordulj egyet a csodaszép járgányaiddal.
Mindenkinek jobb lesz.
Béke!
Hogy lehet valaki ennyire tapintatlan?
Hülyeségeket állítasz értsed már meg!
Ha meg megcáfol valaki ő lesz a genyó.
Olyan vagy mint az egyszeri.
Bemész a falusi kocsmába kiabálva, hogy minden falusi nő főzni nem tudó, dologtalan ember. Álítod ezt azért mert egyszer volt egy falusi csajod, aki elsózta a húslevest, te meg édesen szereted.
Aztán agyba főbe vernek, te meg csodálkozól, de még kifele menet is sértegetsz mindenkit továbbra is.
Gyere le kérlek a trackről és töltsd inkább az időd a családoddal, vagy fordulj egyet a csodaszép járgányaiddal.
Mindenkinek jobb lesz.
Béke!
berobbantam2023-03-19 16:02:00 // 126216
Én még emlékszek mikor valaki ódákat zengett egy zöld td-röl.Az 56 sehol sincs hozzá futőműben.Aztán jött a nêgyévszakos gumi.Micsoda csoda.Hóba fagyba sárba napsütésbe mekkorákat lehet vele autózni.Volt aki ezt elhitte.Első héten nekivâgta a kerítésnek.Ennyi.És én itt ujbol ki is szálltam a sztoribol.Eddig se sokmindenhez szóltam hozzá eztán se fogok.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-19 15:27:40 // 126215
Nézz akkor Cironit. Talán tőle elfogadod. És ez egy TBi.
droberto2023-03-19 15:15:14 // 126214
A MiTo a Punto EVO-val, Nuovával ekvivalens. (A GP-val nem néztem, de szerintem azzal is.)
Plattform, lengőkar, csonkállvány, stabilizátor rúd és pálca cikkszámra ugyanaz.
A rugók és a telók lehetnek mások a tömeg függvényhttps://alfaamore.hu/images-hu/forum/button-hozzaszolok.pngében.
Plattform, lengőkar, csonkállvány, stabilizátor rúd és pálca cikkszámra ugyanaz.
A rugók és a telók lehetnek mások a tömeg függvényhttps://alfaamore.hu/images-hu/forum/button-hozzaszolok.pngében.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-19 15:13:47 // 126213
És nekem beszélsz fizika törvényszerűségeiről... szerinted???
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-19 15:12:52 // 126212
Hol látsz jelzőt? Basszus totál kiforgatsz mindent.
droberto2023-03-19 15:11:37 // 126211
Köszönöm a jelzőt!
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-19 15:04:27 // 126210
Te nem vagy eszednél Robi...hagyjuk a faszba...:-(
droberto2023-03-19 14:27:04 // 126209
Gyuri vazze ez hihehetetlen.
Látod az ilyen hozzászólásod éget ki a biztosítékaimat. 😵💫
Lényegében az első kerekes 159-et hasonlítod a Giuliához. 🙆🏻♂️
Miért?
Amit leírsz általánosságban az kb mind igaz, de a 159-re olyan jezőket aggatsz ami nincs úgy. Nagyon nincs úgy.
Azt a 40 kg többletet amit az Aisin rátesz a 2.4-re olyan jelentőségűnek tekinted gyors kanyarvétel szempontjából ami szembemegy a fizika minden törvényszerűségeivel. (Eddig ahány 159-et vezettem mindegyiknek ugyanúgy ment a feneke. Ugyanúgy. Semmivel se ment jobban az egyémnek pl. amikor rátettem a legesleghátuljára azt a 30 kg-os vonóhorgot és volt a csomagtartóban volt köben 100 kg.)
De rendben, te a tiédnél így érezted elfogadom.
De könyörgöm, ne írd azt, hogy a 159 szarul kanyarodik.
Mi a túróért kell általánosítani, baromságokat írni?!? Írd azt, hogy a tied szerinted szar volt. Egyébként régen még a szintén első kerekes 146 volt az isten. Nem a Giuliához hasonlítgattad. Azért ez már nagy előrelépés.

"A 159-nél a kemény futómű és a nagyon durván orrnehéz kialakítás miatt ez nagyon nehezen volt megvalósítható."
Nem veszed észre, hogy ezzel megint általánosan azt állítod, hogy a 159 szarul, nem semlegesen kanyarodik?
Nem veszed észre, hogy minden 159-es tulajt meghazudtolsz?
Azt igyekszel elvenni tőlünk amit legjobban szeretünk autóinkban.
Nem lehet ezt megérteni?
Hogy kérjem ezt tőled, hogy ne csináld? Komolyan!
Írd azt, hogy, 159, Fl után 100 kg-al nehezebb volt a konkurenseinél, és ez a súlytöbblet, szűk kanyarokban, bemenetkor és kigyorsításoknál érződik. De akkor tegyük azt is hozzá, hogy ugyanakkor a karosszériája a legmerevebb az összes közül, nagyon prémuim a zajszigetelés és a felhasznált anyagok is minőségiek, jó tapintásúak.
Lehet mondani azt is, hogy jobb lett volna korukat megelőzve, ha a plattformnál jóval több ultra nagy szilárdságú lemezt alkalmazni. De sajnos a GM-nek már így is többe került a plattform mint amit szerettek volna rá költeni.
Így helyes, nem az amít írsz, mert az valótlan.
Légyszi ki ne, hozd még egyszer ebből, hogy te sértődsz meg, mert ki fogok égni teljesen.
Látod az ilyen hozzászólásod éget ki a biztosítékaimat. 😵💫
Lényegében az első kerekes 159-et hasonlítod a Giuliához. 🙆🏻♂️
Miért?
Amit leírsz általánosságban az kb mind igaz, de a 159-re olyan jezőket aggatsz ami nincs úgy. Nagyon nincs úgy.
Azt a 40 kg többletet amit az Aisin rátesz a 2.4-re olyan jelentőségűnek tekinted gyors kanyarvétel szempontjából ami szembemegy a fizika minden törvényszerűségeivel. (Eddig ahány 159-et vezettem mindegyiknek ugyanúgy ment a feneke. Ugyanúgy. Semmivel se ment jobban az egyémnek pl. amikor rátettem a legesleghátuljára azt a 30 kg-os vonóhorgot és volt a csomagtartóban volt köben 100 kg.)
De rendben, te a tiédnél így érezted elfogadom.
De könyörgöm, ne írd azt, hogy a 159 szarul kanyarodik.
Mi a túróért kell általánosítani, baromságokat írni?!? Írd azt, hogy a tied szerinted szar volt. Egyébként régen még a szintén első kerekes 146 volt az isten. Nem a Giuliához hasonlítgattad. Azért ez már nagy előrelépés.

"A 159-nél a kemény futómű és a nagyon durván orrnehéz kialakítás miatt ez nagyon nehezen volt megvalósítható."
Nem veszed észre, hogy ezzel megint általánosan azt állítod, hogy a 159 szarul, nem semlegesen kanyarodik?
Nem veszed észre, hogy minden 159-es tulajt meghazudtolsz?
Azt igyekszel elvenni tőlünk amit legjobban szeretünk autóinkban.
Nem lehet ezt megérteni?
Hogy kérjem ezt tőled, hogy ne csináld? Komolyan!
Írd azt, hogy, 159, Fl után 100 kg-al nehezebb volt a konkurenseinél, és ez a súlytöbblet, szűk kanyarokban, bemenetkor és kigyorsításoknál érződik. De akkor tegyük azt is hozzá, hogy ugyanakkor a karosszériája a legmerevebb az összes közül, nagyon prémuim a zajszigetelés és a felhasznált anyagok is minőségiek, jó tapintásúak.
Lehet mondani azt is, hogy jobb lett volna korukat megelőzve, ha a plattformnál jóval több ultra nagy szilárdságú lemezt alkalmazni. De sajnos a GM-nek már így is többe került a plattform mint amit szerettek volna rá költeni.
Így helyes, nem az amít írsz, mert az valótlan.
Légyszi ki ne, hozd még egyszer ebből, hogy te sértődsz meg, mert ki fogok égni teljesen.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-19 11:45:06 // 126208
Pontosítok mielőtt valaki beleköt, nem a kis futómű mozgás az ok, az csak rátett egy lapáttal egy ilyen szélsőséges esetben. Jó egyensúlynál azt gondolom, hogy még precizebb is az előre/hátra terhelés érzet ha feszesebb a mozgás.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-19 10:54:23 // 126207
Ez hatalmas különbség. Amikor hátsókerekeseknél az a téma, hogy 50-50, vagy esetleg 55-45 a jobb, szerinted mennyire drasztikusan rosszabb, ha elöl 60? Volt egyszerre Zen és Chili. Ezzel a nagyvonalú elhanyagolással azt kéne tapasztalni, hogy tökmindegy, orrtolásra hangolt elsőkereesek és egyformák. A tapasztalatom tökéletesen más. Nem tudom mennyi lehet a különbség, őszintén nem is érdekel, mert tömeg, erőkar, de még a rugóút is, minden számít. Érzésre a 2.4-nél volt az 70% is elöl. :-)
És orrtolás és orrtolás közt is van különbség. Egy jó egyensúlyú, könnyű motoros fwd mit csinál? Rálépsz a gázra, hátra terhel, így elveszed elöl a tapadást. A tapadás vesztés maga attól függ, hogy eleve mennyire van egyensúlyban az egész. Mennyi dinamikus terhelés ugrik a hátsó tengelyekre, mennyit veszel el az elsőkről. Nyilvánvaló, hogy rengeteget számít a kiinduló tömegeloszlás, a legmeghatározóbb az átterhelésben.
A futómű és gumik szerepe innen jön, mi az a pont, ahol megcsúszik. Veszed el elöl a tapadást, meddig tudja kezelni? Amikor megcsúszik, onnantól megint az aktuális tömegeloszlás "dolgozik", mennyire nagy erőkaron, mennyi tömeg húzza kifelé az elejét az ívről.
Normál esetben hátra terhelsz, megcsúszik, megböki az orrát kifelé, lelépsz a gázról, amivel visszaterhelsz, visszanyered a tapadást, miközben hátul veszed el. Ekkor a bekormányzott kerék viszi irányba az elejét, a tapadásvesztett hátulja pedig sodródik.
A 159-nél a kemény futómű és a nagyon durván orrnehéz kialakítás miatt ez nagyon nehezen volt megvalósítható. A hatalmas tömeg a végsőkig nyomta az elejét, a kis futómű mozgás miatt szinte alig lehetett hátraterhelni. Tehát ez a jellegű orrtolás alig volt jelen, egyszerűen nem terhelt hátra rendesen. ebből következően amikor az elöl lévő tömeg az autó sebességéből adódóan kezte lehúzni az ívről az orrát, minimális hátraterhelés mellett, nem maradt játéktér. Annyira kicsi volt a visszaterhelés hatása, hogy az eleje ment tovább és a hátulja nem csúszott meg.
Pontosan ez is érződött. A végsőkig tapadt, se az eleje, se a hátulja nem akart meg se mozdulni, ami egy normális autó használatnál jó tulajdonság. Határhelyzetben azonban egyszercsak elindul kifelé az orra, és kész. Nincs visszaterhelés és tapadás visszanyerés, mert nem hátraterheléssel szűnt meg a tapadás. Remélem érthető a magyarázat. Egyszerűen a tömeg amikor legyőzte a gumit, ment kifelé korrigálhatatlanul. Ez vízen és téli körülmények között nagyon zavaró szinten történt.
És orrtolás és orrtolás közt is van különbség. Egy jó egyensúlyú, könnyű motoros fwd mit csinál? Rálépsz a gázra, hátra terhel, így elveszed elöl a tapadást. A tapadás vesztés maga attól függ, hogy eleve mennyire van egyensúlyban az egész. Mennyi dinamikus terhelés ugrik a hátsó tengelyekre, mennyit veszel el az elsőkről. Nyilvánvaló, hogy rengeteget számít a kiinduló tömegeloszlás, a legmeghatározóbb az átterhelésben.
A futómű és gumik szerepe innen jön, mi az a pont, ahol megcsúszik. Veszed el elöl a tapadást, meddig tudja kezelni? Amikor megcsúszik, onnantól megint az aktuális tömegeloszlás "dolgozik", mennyire nagy erőkaron, mennyi tömeg húzza kifelé az elejét az ívről.
Normál esetben hátra terhelsz, megcsúszik, megböki az orrát kifelé, lelépsz a gázról, amivel visszaterhelsz, visszanyered a tapadást, miközben hátul veszed el. Ekkor a bekormányzott kerék viszi irányba az elejét, a tapadásvesztett hátulja pedig sodródik.
A 159-nél a kemény futómű és a nagyon durván orrnehéz kialakítás miatt ez nagyon nehezen volt megvalósítható. A hatalmas tömeg a végsőkig nyomta az elejét, a kis futómű mozgás miatt szinte alig lehetett hátraterhelni. Tehát ez a jellegű orrtolás alig volt jelen, egyszerűen nem terhelt hátra rendesen. ebből következően amikor az elöl lévő tömeg az autó sebességéből adódóan kezte lehúzni az ívről az orrát, minimális hátraterhelés mellett, nem maradt játéktér. Annyira kicsi volt a visszaterhelés hatása, hogy az eleje ment tovább és a hátulja nem csúszott meg.
Pontosan ez is érződött. A végsőkig tapadt, se az eleje, se a hátulja nem akart meg se mozdulni, ami egy normális autó használatnál jó tulajdonság. Határhelyzetben azonban egyszercsak elindul kifelé az orra, és kész. Nincs visszaterhelés és tapadás visszanyerés, mert nem hátraterheléssel szűnt meg a tapadás. Remélem érthető a magyarázat. Egyszerűen a tömeg amikor legyőzte a gumit, ment kifelé korrigálhatatlanul. Ez vízen és téli körülmények között nagyon zavaró szinten történt.