mesa2010-11-17 15:48:43 // 2760
Lassan csak összelegóznak egy izig-vérig olasz kocsit?! :)
BeeGee2010-11-17 13:58:06 // 2759
De a lámpa már Magnetti :)
BeeGee2010-11-17 13:21:29 // 2757
Kazes☻2010-11-17 12:46:13 // 2756
Arra jó a gyári acél. :)))
Gerion2010-11-17 12:40:36 // 2755
Csak tippelem, hogy a téligumihoz külön felniszett kéne, és ezért kérdés ez a kérdés...
mesa2010-11-16 16:44:12 // 2754
Szerintem is zsír! :)
Kazes☻2010-11-16 15:17:05 // 2753
Most nézem csak milyen király felnid van, hát minek ahelyett másik?! :)
Jimmi T.2010-11-16 15:01:29 // 2752
Elég széles az már így is. Van a piacon ilyen ET számú felni de még se jó mert a küllők kialakítása is számít. Meg kell hogy legyen ívelve mert egyébbként akad.
Vinnie2010-11-16 14:36:24 // 2750
Ja, bocs. Igaz. :S
De talán eljut az illetékeshez. ;)
De talán eljut az illetékeshez. ;)
Kazes☻2010-11-16 14:33:47 // 2749
Rossznak írtad! Én is ez iránt érdeklődöm. :)
Vinnie2010-11-16 14:31:49 // 2748
Ezt annyira nem értem, miért tiltakozol annyira ellene....
Igazából fel lehet fogni úgy, hogy csak ET számot változtatsz vele. Ha már nincs megfelelő Et-s felni a piacon. Olyan, mintha nem is külön darab lenne.
Igazából fel lehet fogni úgy, hogy csak ET számot változtatsz vele. Ha már nincs megfelelő Et-s felni a piacon. Olyan, mintha nem is külön darab lenne.
Kazes☻2010-11-16 11:37:11 // 2747
"Nyomtávszélesítés semmiképp." - Miért? Van valami különösebb oka vagy csak nem szimpi? :)
GEORGE2010-11-16 11:32:21 // 2745
Én Hardynak hiszek, megmondta, hogy ma magyarországon legálisan használható a blokkoló!
Ennyi és kész, lehet ezt magyarázni, meg elmélkedni róla, de ettől még legális és használható mindenféle büntetés nélkül.
Ennyi és kész, lehet ezt magyarázni, meg elmélkedni róla, de ettől még legális és használható mindenféle büntetés nélkül.
Kazes☻2010-11-16 11:13:13 // 2744
még meg van :)
Jimmi T.2010-11-16 07:44:00 // 2742
Nem felesleges beruházás a Brembó. Amellett hogy nagyon jól néz ki fog mint állat. A felni kérdés meg majd megoldódik. Az olasz után gyártók valszeg egy éven belül előjönnek egy pont rá valóval. Addig meg marad a gumi csere. Nyomtávszélesítés semmiképp.
GTPeti2010-11-15 23:15:06 // 2741
Úgy látom élet költözött ebbe a topicba is. B)
Vinnie2010-11-15 22:57:12 // 2740
Nyomtávszélesítő? Létezik 5 mm-es is. Minek kínlódtok?
Kazes☻2010-11-15 22:20:35 // 2739
Én is untam, azért is nyomtam be a képet. :)))
Nem vagyunk egyformák. :)
Nem vagyunk egyformák. :)
Gerion2010-11-15 21:50:54 // 2738
Jimmi T. egy képén is telibe van fotózva a kerék, és jól látszik a fék. Nem kérdés, nagyon jól néz ki, és nyilván működésre is benne van az ára. Anno gondolkoztam én is ezen, de azután ez a felnis-gumis kérdés billentette ellene a kérdést. Legalábbis számomra, de félre ne értsetek, senkit sem szeretnék lebeszélni róla!
pe-Ti2010-11-15 20:25:41 // 2737
Ha viszont élőben meglátod azt a hatalmas vörös brembót lehet nem ezt mondod....valamit valamiért:) majd keresünk rá gurulókat tavasszal vagy ismerek pár esztergályost mivel csak millikről van szó:)))))
Halesz2010-11-15 20:24:43 // 2736
szerintem imádni fogod azokat a fékeket! :)
Gerion2010-11-15 20:13:56 // 2735
Na, akkor ez a tippem bejött, én ezért nem mertem a böszme féket berendelni a géphez, bár nagyon szemeztem vele...
pe-Ti2010-11-15 20:04:30 // 2734
Már untam a témát aztán véletlenül a tiedre nyomtam a gombot még egyszer bocsi! Egyébként szörnyű mi okoz fejfájást egyeseknek mi:-)?
Kazes☻2010-11-15 19:46:06 // 2732
Bebaxna! Vagy, hogy én kapom?! :)))))
pe-Ti2010-11-15 19:37:58 // 2731
Bocsiiiiii! Nem neked akartam, sorry!
GTPeti2010-11-15 19:37:01 // 2730
Engesztelésül neked kell venni rá egy garnitúrát. :))
Kazes☻2010-11-15 19:33:39 // 2729
És ezt most miért nekem írod? :)
Sajnálatos, de csak lesz rá valami jó kis görgő?! :)
Sajnálatos, de csak lesz rá valami jó kis görgő?! :)
pe-Ti2010-11-15 19:08:26 // 2728
Offoljátok rendesen ezt a topicot no de akkor egy tényleg idevaló téma: képzeljétek a nagy Brembó első fék miatt egyik ugy. felnit sem lehet feltenni a Giu-ra mert a nyereg beleér a küllőkbe! Hiába variálsz az et-vel a vaskos küllők nem forognak el a 35-ös meg annyira kilóg a sárvédő alól, hogy az gáz! Ott voltam amikor Jimmi T. kolléga autójára próbálgatták a gumisnál elszomorító! Javasoltam neki meg kellene nézni a 159-es nagy fékes felnijeit hátha az felmegy meg az már van használtan! Kellett nekünk nagy brembo fék ha ezt tudom lehet nem is rendelem:(
Kazes☻2010-11-15 14:10:48 // 2727
Csakhogy egy kis ON is legyen. :)
GTPeti2010-11-15 13:32:14 // 2726
Ismerem ezt... Nálam eddig 1100km volt a max. távolság, anno 2-3 havonta tettem meg.
Balázs156SW2010-11-15 13:17:15 // 2725
Ez a csapat mért be engem Almádiban. Akkor sajnos nem volt dugó. 30 e bánta.
Gerion2010-11-15 13:15:13 // 2724
Ne is mondd, az éjszakai monton autópályázástól mindig félek. Egyszer mentem haza egy fárasztó tárgyalás plusz vacsora után, rágógumit ettem, kínomban hangosan énelkeltem a rádióval, energiaital, parkolókban sétálgatós pihenés, csináltam mindent, hogy ne aludjak el, de nagyon nyűgös út volt.
Gerion2010-11-15 13:11:20 // 2723
Az igaz, hogy nincs nagy forgalom, viszont akik ott mennek, azokat jó eséllyel mindet lehet fotózni, így összességében megéri. Ha a parancsnokuk kiküldi őket, ott vannak.
Ellenpélda, nyáron esett meg velem. Aug 20 hétvégéről mentünk haza, még vagy félmillió honfitárssal, az egész Balaton egybe beállt, vagy 20-al lépésben küzdöttünk, megáll-elindul-megáll ritmusban. Egyszercsak Almádiban csipog a blokkoló.... :) Mondom, ez egy vicc, ezek ennyire hülyék? Mérik, hogy 0-20km/h megyünk? És fél óra múlva megtettem azt a pár száz métert, és igen, tényleg ott ültek egy Octaviában a lézerükkel és mértek rendületlenül. :)) Azt még megértem, hogy kivezényelték őket, de hogy nem volt annyi eszük, hogy beszóljanak, és módosítást kérjenek a parancsnokuktól...
A dolog pikantériája, hogy a Skodában három(!) rendőr is ült, de egynek sem volt annyi esze, hogy kiálljon a kereszteződésbe, hogy legalább a főútról bal nagyívbe lekanyarodni akarók lefordulását segítse, és ennyivel is gyorsítsák a forgalmat.
Nem, ők szépen, becsülettel tették a dolgukat, mérték a forgalmat és vadásztak a gyorshajtókra. Mondtam is páromnak, ezért születnek a rendőrviccek. :)
Ellenpélda, nyáron esett meg velem. Aug 20 hétvégéről mentünk haza, még vagy félmillió honfitárssal, az egész Balaton egybe beállt, vagy 20-al lépésben küzdöttünk, megáll-elindul-megáll ritmusban. Egyszercsak Almádiban csipog a blokkoló.... :) Mondom, ez egy vicc, ezek ennyire hülyék? Mérik, hogy 0-20km/h megyünk? És fél óra múlva megtettem azt a pár száz métert, és igen, tényleg ott ültek egy Octaviában a lézerükkel és mértek rendületlenül. :)) Azt még megértem, hogy kivezényelték őket, de hogy nem volt annyi eszük, hogy beszóljanak, és módosítást kérjenek a parancsnokuktól...
A dolog pikantériája, hogy a Skodában három(!) rendőr is ült, de egynek sem volt annyi esze, hogy kiálljon a kereszteződésbe, hogy legalább a főútról bal nagyívbe lekanyarodni akarók lefordulását segítse, és ennyivel is gyorsítsák a forgalmat.
Nem, ők szépen, becsülettel tették a dolgukat, mérték a forgalmat és vadásztak a gyorshajtókra. Mondtam is páromnak, ezért születnek a rendőrviccek. :)
GTPeti2010-11-15 13:06:17 // 2722
"megyek kellemes éjszakai félálomban"
:))) Ezzel vigyázz, nem kicsit veszélyes.
:))) Ezzel vigyázz, nem kicsit veszélyes.
Gerion2010-11-15 13:02:59 // 2721
"Sokkal egyszerűbb éjjel menni. "
Ezzel vigyázzatok! Nem viccelek, egyszer szinte pontosan éjfélkor volt mérésem az M3 bpesti kivezetőjénél (ott szinte mindig találok rendőrt valahol elbújva), töküres az út, megyek kellemes éjszakai félálomban, egyszercsak csipog a blokkoló...
Az SCS-103-as lézer egyik átka, hogy automata üzemmódra rakható, ekkor észrevenni is nehezebb, mert egy kis fekete háromlábú valami, és nem áll mögötte a láthatóságis rendőr, nem áll autó az út szélén, stb. Mivel drága a cucc otthagyni, a közelben persze mindig vannak zsaruk valahol, de nem pont ott, ahol megszoktuk. A másik, hogy kiteszik a 103-ast, ők meg bóbiskolnak a kocsijukban, a gép éjjel is ugyanúgy dolgozik.
Ezzel vigyázzatok! Nem viccelek, egyszer szinte pontosan éjfélkor volt mérésem az M3 bpesti kivezetőjénél (ott szinte mindig találok rendőrt valahol elbújva), töküres az út, megyek kellemes éjszakai félálomban, egyszercsak csipog a blokkoló...
Az SCS-103-as lézer egyik átka, hogy automata üzemmódra rakható, ekkor észrevenni is nehezebb, mert egy kis fekete háromlábú valami, és nem áll mögötte a láthatóságis rendőr, nem áll autó az út szélén, stb. Mivel drága a cucc otthagyni, a közelben persze mindig vannak zsaruk valahol, de nem pont ott, ahol megszoktuk. A másik, hogy kiteszik a 103-ast, ők meg bóbiskolnak a kocsijukban, a gép éjjel is ugyanúgy dolgozik.
NaTo2010-11-15 09:36:47 // 2720
nem is tudom :) Szerintem a veszélyes egy lassanhajtó is simán lehet, elég, ha elédkanyarodik, vagy úgy vált sávot, hogy nem néz hátra, vagy csak simán béna. :) Sok összetevős ez. Mindenesetre ha lassan hajtasz, nagyobb esélyel kerülöd el a baleseteket :)
mesa2010-11-15 09:34:39 // 2719
Akkor ebből egyenesen következik, hogy mind a kettő sokkal veszélyesebb pilóta, mint aki sosem hajt gyorsan és ezzel le is lehet zárni az OFFolást :)))
NaTo2010-11-15 09:28:35 // 2718
szerintem aki csak kipróbálja mit tud a kocsija, az abban a pillanatban veszélyesebb, mint az, aki rendszeresen gyorshajt. :) Statisztikailag ha rendszeresen gyorshajtasz, veszélyesebb vagy, de ha soha nem szoktál, és elkezded tesztelni a kocsit, és magad, akkor nem ismered a kocsid és magad határait, tehát akkor sokkal veszélyesebb vagy.
zolee1452010-11-15 08:50:52 // 2717
Látom mindenkinek sikerült megérteni mi volt a hsz lényege.
Akkor most kicsit egyszerűbben: a matekolás azok ellen jó akik folyamatosan lépik túl a sebességet.
Aki csak száguldozni akar, megnézni mit tud a kocsija az ellen szart se ér.
2000Ft-os kérdés: vajon melyik a veszélyesebb a fenti két verzió közül?
Akkor most kicsit egyszerűbben: a matekolás azok ellen jó akik folyamatosan lépik túl a sebességet.
Aki csak száguldozni akar, megnézni mit tud a kocsija az ellen szart se ér.
2000Ft-os kérdés: vajon melyik a veszélyesebb a fenti két verzió közül?
Tom122010-11-15 08:31:48 // 2716
Igen, ha csak lehet /hosszabb út/ én is ezt szoktam alkalmazni, éjjel még soha, sehol nem volt problémám, illetve városban már állítottak meg, de csak azért, hogy megkérdezze, hogy mennyi a max. megengedett sebesség lakott területen belül, aztán tovább engedett...:-)
1372010-11-15 08:25:07 // 2715
Sokkal egyszerűbb éjjel menni. Bár városon belül láttam már éjjel is látó sebességmérőt, városon kívül, pályán ilyet még sosem. Plusz nincs is rendes munkaidő a rendőröknek, nincs forgalom sem, amiért megérné a dolog, és a reflektor miatt jó eséllyel beég a CCD vagy a CMOS. Nem mellesleg biztonságosabb is. Persze csak akkor működik, ha nem kell mindenképp nappal menni.
Gerion2010-11-15 00:07:40 // 2714
Éppen ezért kell úgy használni a blokkolót, hogy ha mérést észlel, azonnal gyors fékezés, majd azonnal blokkoló kikapcsolása. Így végül meg tud mérni a lézerező jómunkás, de akkor már rendben lesznek a számok.
WarbiRunner (Gyuri)2010-11-14 23:26:09 // 2713
Ennél a helyzet egyszerűbb. Nekik joguk van ellenőrizni a sebbességedet. Ha ebben bármilyen eszközzel, legyen az kapunyitó, vagy lézeres szőrtelenítő Te megakadályozod, akkor akadályozod abban a jogában, hogy műszeresen megmérje a sebességedet. Valahol olvastam erről, hogy elvileg csak ezért 50e-re azonnal megbüntethet. Más kérdés, hogy a gyakorlat egyelőre nem ez, mindaddig amíg nem túl sok a blokkoló...
GEORGE2010-11-14 22:01:15 // 2712
OFF
lehet újdonságot mondok, de akinek pénze van, annak mindent lehet .-((
ON
lehet újdonságot mondok, de akinek pénze van, annak mindent lehet .-((
ON
Tom122010-11-14 20:59:43 // 2711
Nem kérdeznek, jelzi nekik a radar, hogy valami zavarja / blokkolja, "csak" ennyi.
A pénznek meg már olyan mindegy, hogy gyorshajtásért, vagy blokkoló "tiltott" használatáért adod ki...:-)
A pénznek meg már olyan mindegy, hogy gyorshajtásért, vagy blokkoló "tiltott" használatáért adod ki...:-)