Zolibácsi2018-02-11 14:50:05 // 9560
Tudtommal többnyire osztrákoktol hoz be egy srác autókat és ott árulja, elvileg mind le informalhato autó és a srác is rendes aki eladja. Nekem csak az nem tetszett, hogy mivel osztrák kocsik így egy halom rozsda. Ha meg tudod nézni hogy mennyire rozsdás az alja, zár szerkezet, fék, futómű,és rendben találod akkor nem rossz vétel.
gargapitic2018-02-11 14:36:00 // 9559
Sziasztok Dzsúliettások!
Nem ismerős valakinek véletlenül/nem nézte meg valaki közelebbről?
Giulietta Tatabánya
Nem ismerős valakinek véletlenül/nem nézte meg valaki közelebbről?
Giulietta Tatabánya
otci2018-02-10 22:59:25 // 9558
G-MANN🍀2018-02-10 17:59:47 // 9557
Gegee2018-02-10 17:05:46 // 9556
Lámpatestet is cserélted?
Piritu - 1.000.0002018-02-10 14:14:19 // 9555
Gratula! Jól mutat a fekete lámpával, egységesebb a kép.
Csöri2018-02-10 14:12:29 // 9554
lapisgergely942018-02-10 12:09:35 // 9553
Valaki próbált már 6,5"-os Uconnect navit frissíteni? Nem a szoftverre gondolok, azt már megcsináltam, hanem a szakszervízben elvégezhető térképfrissítésre.
Mennyire friss a térkép?
Mennyire friss a térkép?
Gegee2018-02-10 11:48:36 // 9552
Szép, szép! :) De valahogy a régi még mindig jobban tetszik. :)
RomeoOne2018-02-10 10:25:21 // 9551
És a 159 óracsoporttal hogy állsz? :D
Az enyém, mióta megvan, a fordulatszámmérő alsó fele nem nagyon ég. Néha kigyullad, de inkább nem, mint igen. Nem tudom, hogy csak kontaktos-e vagy mi van vele. De legközelebb, ha megyek, akkor feltehetjük a hibalistára :D
kép
Az enyém, mióta megvan, a fordulatszámmérő alsó fele nem nagyon ég. Néha kigyullad, de inkább nem, mint igen. Nem tudom, hogy csak kontaktos-e vagy mi van vele. De legközelebb, ha megyek, akkor feltehetjük a hibalistára :D
kép
Csöri2018-02-10 09:55:26 // 9550
Csöri2018-02-10 09:51:45 // 9549
Nem szedtem még szét Giuli óracsoportot, de a 156-os óta nem igen találkoztam ilyennel. Az eper nem hoz hozzá külön izzókat, és a netes képek alapján sem látom, hogy izzó lenne benne inkább led.
István0022018-02-10 08:38:32 // 9548
De durva, azt hittem ez már LEDes. Ezekszerint nem? Vagy a LED megadta magát?
otci2018-02-09 19:58:27 // 9546
Sziasztok,
műszerfalon a vízhőfok mutatónál kialudt a világítás,
lehet itt égőt cserélni, ha igen hogy?
köszi
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1518202608-11044-6356-forum.jpg
műszerfalon a vízhőfok mutatónál kialudt a világítás,
lehet itt égőt cserélni, ha igen hogy?
köszi
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1518202608-11044-6356-forum.jpg
Bettesp2018-02-08 19:23:55 // 9545
Igazad volt. :)
Akkumulátor probléma volt. Került bele egy zsír új Varta, azóta nem gondolkodik sokat... :)
Akkumulátor probléma volt. Került bele egy zsír új Varta, azóta nem gondolkodik sokat... :)
pettinke2018-02-06 21:50:31 // 9544
Nem tudom, mivel mértek, de az akkuból 13.2 biztos nem jöhet. Egy jó akku feltöltve 12.7 V szokott lenni. Indítózás közben meg 12 alá esik.
Bettesp2018-02-06 21:12:18 // 9543
Azért furcsállom a dolgot, mert eddig nem volt ilyen problémám. 10-ből 6x nem szoktam megvárni, hogy végigfussanak a mutatók, és eddig az AC fel tudta tolni az üzemanyagot?
AlfaWatch2018-02-06 21:06:09 // 9542
Én esetleg arra tudok gondolni, hogy az üzemanyag szivattyú még nem szívta fel az üzemanyagot... Nekem a szervizben mondták 2 hibaüzenet után, hogy ne egyből indítózzak, várjam meg még a mutatók végigfutnak stb.
Az indítási pillanatban is kell nézni az akkut, nem csak simán. Előző OFF autómnál volt az akkuval gond, és mondták, hogy az egész indítási fázist nézik, mikor mennyi a felvétel. Még a haldokló energiatároló is okozhat ilyet...
Nekem reggel olyat csinált, hogy a rádió nem kapcsolt be és a bekapcsoló gomb sem világított. Leállít, újraindít és semmi ugyanúgy. kb 20 másodperc múlva, mintha mi sem történt volna működött
Az indítási pillanatban is kell nézni az akkut, nem csak simán. Előző OFF autómnál volt az akkuval gond, és mondták, hogy az egész indítási fázist nézik, mikor mennyi a felvétel. Még a haldokló energiatároló is okozhat ilyet...
Nekem reggel olyat csinált, hogy a rádió nem kapcsolt be és a bekapcsoló gomb sem világított. Leállít, újraindít és semmi ugyanúgy. kb 20 másodperc múlva, mintha mi sem történt volna működött
Bettesp2018-02-06 20:30:40 // 9541
Sziasztok,
Tapasztalt már valaki hasonlót? Indítózás közben csak kattog az önindító de a motor nem indul be. Akkumulátort kimérve 13,2V jön ki belőle.
A tünethez hozzátartozik, hogy ez esetek többségében ha a gyújtás után hagyom hogy a mutatók körbefussanak, az AC zúgása megszűnjön, minden beálljon a helyére akkor pöccre indul. Ám ha mindezt nem várom meg hanem egyből indítózásra fordítom a kulcsot, akkor van hogy csak kattog az önindító, a lámpák villognak mintha le lenne merülve az akksi és nem történik semmi.
Valamint volt, hogy az önindító érezhetően tekert, de mégsem indult a motor.
Elég para az ügy...
Tapasztalt már valaki hasonlót? Indítózás közben csak kattog az önindító de a motor nem indul be. Akkumulátort kimérve 13,2V jön ki belőle.
A tünethez hozzátartozik, hogy ez esetek többségében ha a gyújtás után hagyom hogy a mutatók körbefussanak, az AC zúgása megszűnjön, minden beálljon a helyére akkor pöccre indul. Ám ha mindezt nem várom meg hanem egyből indítózásra fordítom a kulcsot, akkor van hogy csak kattog az önindító, a lámpák villognak mintha le lenne merülve az akksi és nem történik semmi.
Valamint volt, hogy az önindító érezhetően tekert, de mégsem indult a motor.
Elég para az ügy...
Bettesp2018-02-04 18:23:10 // 9540
Sziasztok,
Próbálta már valaki updatelni a kormányon a jelet?
Miként jön ki a régi?
Próbálta már valaki updatelni a kormányon a jelet?
Miként jön ki a régi?
petbalog2018-01-31 13:59:15 // 9539
Köszi, így már érthető!
Közben rendeltem 4 liter Motul 8100 X-Clean olajat, MANN levegő- és olajszűrővel együtt, 11 ezer km van a mostani olajban, de rápróbálok első körben erre, volt akinek az olajcsere is megoldotta a problémát. Most, hogy jobban utánanéztem, lehet, hogy a jelenleg használt Eneos HyperPremium 5w40 C3 olaj egyedül a Fiat 9.55535-S2 minősítést nem tudja épp, legalábbis nem találtam erre vonatkozó konkrét információt. (Igen, tudom... Selénia, de valahogy ellenérzésem van az olvasott régebbi TS, JTS motorokkal kapcsolatos témák miatt, az Eneos pedig az összes eddigi autómban tökéletes volt).
Mivel a tünetek alapján gyújtótrafóra is gyanakodtunk, megcserélünk majd kettőt, és ha most a másik hengerre dobja a hibakódot, akkor meg is van a megoldás, illetve mérünk majd egy kompressziót. Addig is fingers crossed, nem szívesen cserélnék Multair modult, bízom benne, hogy ezek valamelyike segít előrejutni a problémában.
Közben rendeltem 4 liter Motul 8100 X-Clean olajat, MANN levegő- és olajszűrővel együtt, 11 ezer km van a mostani olajban, de rápróbálok első körben erre, volt akinek az olajcsere is megoldotta a problémát. Most, hogy jobban utánanéztem, lehet, hogy a jelenleg használt Eneos HyperPremium 5w40 C3 olaj egyedül a Fiat 9.55535-S2 minősítést nem tudja épp, legalábbis nem találtam erre vonatkozó konkrét információt. (Igen, tudom... Selénia, de valahogy ellenérzésem van az olvasott régebbi TS, JTS motorokkal kapcsolatos témák miatt, az Eneos pedig az összes eddigi autómban tökéletes volt).
Mivel a tünetek alapján gyújtótrafóra is gyanakodtunk, megcserélünk majd kettőt, és ha most a másik hengerre dobja a hibakódot, akkor meg is van a megoldás, illetve mérünk majd egy kompressziót. Addig is fingers crossed, nem szívesen cserélnék Multair modult, bízom benne, hogy ezek valamelyike segít előrejutni a problémában.
Piritu - 1.000.0002018-01-31 13:23:32 // 9538
Váltó cikkszám esetén ez így van. Van egy eredeti, amit kivált a másik alkatrész. Ilyenkor mindkettő benne van az ePER-ben. Természetesen évjárat szerint azt hozza, ami anno be lett szerelve az autóba. A Spidernél van hogy 4-5 új cikkszám van.
petbalog2018-01-31 11:05:37 // 9537
Túrom a külföldi fórumokat és elvileg folyamatosan frissítették a Multiair modul verzióit, tehát elvileg a legkésőbbiek már nem mennek tönkre. Létezhet az, hogy fészlift előtt és után mégis más a cikkszám?
55236341 - 2013 előtt
55257643 - 2013 után
Azonban, ha az elsőt keresem, kidobja, hogy a második az aktuális kiváltója annak a cikkszámnak, míg az Eper különbséget tesz köztük évjáratban, ahogy feljebb írtam.
Márkaszervizben mennyibe kerül ennek a cseréje munkadíjjal együtt? Olvastam 280k körüli pénzt, és mivel olcsóbban szinte az alkatrész is beszerezhetetlen, akkor talán a márkaszerviz volna a legjobb megoldás, de a debreceni/nyíregyi Autóméry eddig egyáltalán nem gerjesztett bizalmat...
55236341 - 2013 előtt
55257643 - 2013 után
Azonban, ha az elsőt keresem, kidobja, hogy a második az aktuális kiváltója annak a cikkszámnak, míg az Eper különbséget tesz köztük évjáratban, ahogy feljebb írtam.
Márkaszervizben mennyibe kerül ennek a cseréje munkadíjjal együtt? Olvastam 280k körüli pénzt, és mivel olcsóbban szinte az alkatrész is beszerezhetetlen, akkor talán a márkaszerviz volna a legjobb megoldás, de a debreceni/nyíregyi Autóméry eddig egyáltalán nem gerjesztett bizalmat...
petbalog2018-01-30 15:48:47 // 9536
Jimmi T hozzászólásait olvastam, tudom, hogy neki többször is volt vele gondja, de neki ez a hibakódja pont nem volt sose, ahogy láttam, illetve múltkor beszéltünk róla és azt mondta, hogy terhelésen szokott kijönni a gond leginkább, nekem meg a hidegindításos sztori mellett nincs semmi problémám. Hát mindenesetre majd meglátjuk...
Piritu - 1.000.0002018-01-30 15:04:33 // 9535
Jimmi T. hsz-ek a topikban.
Piritu - 1.000.0002018-01-30 15:03:13 // 9534
Általában modulcsere lett belőle. Volt akinek többször is. Szinte folyamatos téma itt a topikban.
Beszerzési forrás? Adok-veszek első hirdetője?
Beszerzési forrás? Adok-veszek első hirdetője?
petbalog2018-01-30 14:46:58 // 9533
Köszi, de nem találtam nála semmit. Bettesp cartársnak is volt már ezzel gondja, jó pár oldallal visszább, de ott aztán nem volt folytatása a sztorinak.
Kazes☻2018-01-30 11:46:30 // 9532
Jimmi T. cartársnak volt vele gondja... nézd meg nála blogban.
petbalog2018-01-30 11:39:01 // 9531
Sziasztok! Említettem korábban hidegindítás után a dadogós, leháromhengerezős dolgot. Most jutottunk el oda, hogy lett check engine-m is, P1064 a hibakód. Láttam itt korábban, hogy előfordult már másnál is, de megoldás nem igazán született. Neten volt, ahol Multiair modult írtak, volt ahol üzemanyagnyomást, volt ahol csak elektromos csatikat.
Valakinek valami tipp esetleg? Illetve kíváncsiság kedvéért egy Multiair modul linkje, ahonnan beszerezhető emberi áron? :D (kopp-kopp, azért remélem nem az lesz, mert egyébként azóta is működik rendesen, megtaposva is)
Valakinek valami tipp esetleg? Illetve kíváncsiság kedvéért egy Multiair modul linkje, ahonnan beszerezhető emberi áron? :D (kopp-kopp, azért remélem nem az lesz, mert egyébként azóta is működik rendesen, megtaposva is)
Golyszi2018-01-30 09:27:58 // 9530
Mi chipp után 9l/100km el vagyunk városban :D
hg6idn2018-01-29 15:33:09 // 9529
Túl az első 2K-n, (2400Km körül járok), negatív események nélkül, olaj és vezérlés cserén túl, 6 literes átlaggal, és kapott egy Manky féle programot is:)
Jó választás volt:)!
Jó választás volt:)!
Zolibácsi2018-01-29 12:47:54 // 9528
Köszönöm
Piritu - 1.000.0002018-01-29 12:44:23 // 9527
Az a jelzés csak akkor látható, ha már többször megszakadt a regen és okvetlenül hagyni kell lefutni.
Ha világít, akkor nem szabad megállni amíg ki nem alszik. Addig meg nem kell foglalkozni vele.
Ha világít, akkor nem szabad megállni amíg ki nem alszik. Addig meg nem kell foglalkozni vele.
Zolibácsi2018-01-29 12:38:26 // 9526
Néztem Mes-el hogy van regenre utaló figyelmeztető jelzés és középen is ki tudja írni hogy regenerálas zajlik menj tovább. Életre lehet ezt kelteni valahogy, hogy mutassa ténylegesen mikor akció van? 2.0 jtdm
Timpiri2018-01-24 08:22:42 // 9525
Köszi a választ :-)
G-MANN🍀2018-01-23 22:48:18 // 9523
Ott a pont :-)
Rohodi Mihály2018-01-23 20:20:20 // 9521
Gyári színkód: VV604/Z (Giulia 5EQ felni, Giulietta 5FB felni)
Haddel2018-01-23 19:09:44 // 9520
Nekem is volt ilyen ,hogy lámpánál álltam ,és mozgott a ford szám mérő. Aztán hallottam hogy regenerál.
pe-Ti2018-01-23 18:30:07 // 9519
Talán 693/B legalább is a Glasurit szerint...nézzétek meg színkártyán.
lapisgergely942018-01-23 12:52:30 // 9518
Pontosan ugyan ez a baja az enyémnek, de még nem jártam utána.
Ha bármit megtudsz, akkor kérlek értesíts minket! :D
Ha bármit megtudsz, akkor kérlek értesíts minket! :D
Zolibácsi2018-01-23 11:22:01 // 9517
Sziasztok párom 2x találkozott már olyan jelenséggel reggel munkába menet, hogy alapjaraton kicsit dadog, és hullámzik az alapjarat. Menet közben semmi gond. Biztos vagyok benne hogy regenerálas zajlik éppen. Találkoztatok már ilyennel?
2.0 170 jtdm
2.0 170 jtdm
Golyszi2018-01-23 11:08:16 // 9516
pe-Ti2018-01-19 09:10:05 // 9515
Nekem volt kigyorsításkor remegett az eleje, belső csuklóm volt zsírhiányos (gyárilag) csillag cserélve új zsír azóta jó....ennek már jó pár éve.
pe-Ti2018-01-19 09:07:58 // 9514
Ciao!
Nálunk se nyest se macska sosem áll szabadban mégis így néz ki...Szerintem nem rágásnyom mert az enyém és jó pár másik is pont így néz ki. Valószínű a menetszél által felkavart apróbb szilárd szemcsék kezdik ki....
Nálunk se nyest se macska sosem áll szabadban mégis így néz ki...Szerintem nem rágásnyom mert az enyém és jó pár másik is pont így néz ki. Valószínű a menetszél által felkavart apróbb szilárd szemcsék kezdik ki....
quasimoto2018-01-18 20:42:08 // 9513
Sziasztok! Féltengely problémája már volt valakinek?
petbalog2018-01-18 08:21:29 // 9512
Érdekes egyébként a spritmonitor, én is mindig ott nézem meg minden típusnak a fogyasztásást, mert attól reálisabbat nagyon úgysem találni internetszerte, de eddig minden autómmal kevesebbet etettem meg átlagban, mint az ottaniak. :D Persze nyilván vezetési stílus függő is, de magamat épp egyáltalán nem nevezném spórolós vagy óvatoskodó sofőrnek, valószínű nekem az segít, hogy nagyrészt országúton megyek, aztán pedig pályán. Nálam az 1,4 MultiAir 10e km alatt 7.4-en áll, komputer szerint és utánaszámolva is, spritmonitor 7.9-et ír asszem.
Piritu - 1.000.0002018-01-17 22:35:47 // 9511