Sziasztok!
Mit lehet ezzel kezdeni...vagy vkinél volt e ilyen?
2.0 jtdM2 170le sima váltó...
Az 1est nehezen veszi be... néha csak úgy ha finoman engedem fel a kuplungot és csak akkor ugrik be...
2 éve használom így... anno olvastam valami hasonlót...
Vélemény? Megoldás?
Válaszokat előre is köszi
biqci2018-04-10 13:09:27 // 9760
Zolibácsi2018-04-08 23:12:57 // 9759
Ezzel vettük a kocsit, nem tudom mi a gyári mérete a felninek. Ma vezettem én is, teljesen rendben van vele a kocsit
Piritu - 1.000.0002018-04-08 21:43:07 // 9758
Egyszerűbb ha megnézed, hogy mi van rajta. A Spideremen se az volt, mint amit az ePER hozott :-)
maseRomeo2018-04-08 21:41:51 // 9757
Ez 7,5 J széles felni?
és arra 235-ös gumi?
és arra 235-ös gumi?
G-MANN🍀2018-04-08 21:07:15 // 9756
:-):-)
Zoli672018-04-08 21:06:42 // 9755
Cartársak,kérem aki tud segítsen a hosszbordás szíj méretének meghatározásában.A neten két méretet is találok...
Motorkód B2000, évjárat 2014.
Köszönöm!
Motorkód B2000, évjárat 2014.
Köszönöm!
G-MANN🍀2018-04-08 21:06:32 // 9754
:-):-) ott a pont :-):-)
Golyszi2018-04-08 21:03:39 // 9753
Tök tudja...mmm, ez volt akciós épp mikor vettem :)
Piritu - 1.000.0002018-04-08 09:00:50 // 9752
..ezt viszont nem tudjuk :-DD
G-MANN🍀2018-04-07 20:08:20 // 9751
Srácok, miért nem jó a tök jó árban lévő gyári 225/45R17? :-)
Piritu - 1.000.0002018-04-06 20:37:31 // 9750
No, akkor már ezt is tudjuk :-)
Zolibácsi2018-04-06 19:58:16 // 9749
Golyszi2018-04-06 14:04:53 // 9747
Nekem a téli 215/45/17
kapeka (Nagyvad)2018-04-06 13:06:51 // 9746
Szia! Tök érdekes (bocsi) a problémád, és nekem van hasonló élményem, bár nem tudom, segít-e valamit is. 30 évvel ezelőtt volt egy csodálatos Moszkvicsunk, aminek a csomagtartója a nyaralásra jól meg lett rakva, és az csinálta az általad leírt jelenséget, azaz emelkedőn elfogyott az erő, dadogás, megállás, lejtőn simán ment, síkon meg úgy-ahogy. Fél napig bontották egy szervizben a hibát keresve, mikor rájött egy szaki, hogy az üzemanyagcsövet nyomja a csomagtartóban egy bepakolt láda sarka, ami emelkedőnél elszorítja a gumicsövet, lefelé meg lecsúszik róla, így hol kap anyagot a motor, hol nem.
Az egészből talán csak annyi a tanulság, hogy én valami hasonlót keresnék annak az ütésnek kapcsán, amit írtál, mert egy ilyen üzemanyag hiba simán okozhatja az összes többi hibajelzést is. (Ennek kapcsán jegyzem meg, hogy egy barátom Passatja egy csereérett kerékcsapágy miatt világított ki szinte minden lehetséges hibát és trélerre kellett tenni, holott a mechanika miatt még simán mehetett volna...)
Az egészből talán csak annyi a tanulság, hogy én valami hasonlót keresnék annak az ütésnek kapcsán, amit írtál, mert egy ilyen üzemanyag hiba simán okozhatja az összes többi hibajelzést is. (Ennek kapcsán jegyzem meg, hogy egy barátom Passatja egy csereérett kerékcsapágy miatt világított ki szinte minden lehetséges hibát és trélerre kellett tenni, holott a mechanika miatt még simán mehetett volna...)
Gegee2018-04-06 12:54:59 // 9745
Megkaptam a választ, ami érthető is, csak akkor ez nem merült fel bennem. Az autó az én nevemen van, viszont nem én vagyok az üzemben tartója, máskülönben nehezen igazoltam volna, hogy a sajátom. Érthető. Ma a Giu is átment a vizsgán, így indulhat a banzáj! :)
Piritu - 1.000.0002018-04-06 12:50:40 // 9744
A gyári méret 225/45*17, ettől nagyobb szerintem nem nagyon férne el.
Mattyancs2018-04-06 12:34:17 // 9743
17 colos felnikre milyen méretű gumikat rakhatok a kocsi alá? Köszi.
AlfaWatch2018-04-05 19:09:44 // 9742
Azert a kipufogo se rossz.nekem tetszik az is!
Jimmi T.2018-04-05 18:58:49 // 9741
szép lett a guruló !
gza782018-04-05 16:01:46 // 9740
Megnézettem az akkut, a teszt szerint tökéletes. Felettébb idegesítő ez a rejtélyes hiba...
petbalog2018-04-05 15:09:02 // 9739
Ha lenne pénzem már nem lenne... :D Viccet félretéve idei tervben nincs benne, de egyszer még beruházok egy ilyen felnire, az tuti.
AlfaWatch2018-04-05 11:17:44 // 9737
Golyszi2018-04-05 08:47:52 // 9736
Golyszi2018-04-05 08:29:55 // 9735
Bakker...most jöttek meg nem régen.....
petbalog2018-04-05 08:22:15 // 9734
Nem egy rossz kör. :) Én túl vagyok a Multiair modul cseréjén, nekem most jön egy új szett nyárigumi (Uniroyal RS3 lesz szerintem), szintén elöl-hátul fékek, vezérlés kompletten, váltóolaj a biztonság kedvéért, aztán meg nekiállok ültetni, kipufogózni, fóliázni szerintem... :D
István0022018-04-04 19:02:37 // 9733
Nekem is kezd ilyen lenni...
gza782018-04-04 09:41:07 // 9732
A szerviztörténet szerint két éve volt cserélve az akku, persze ettől még simán lehet rossz.
Viszont most jut eszembe, hogy a kiolvasott hibakódok között van egy olyan, hogy "rendszámtábla-világítás - áramkör rövidzárlatos akku 12 V-ra vagy szakadt". Ez nem tudom, hogy pontosan mit jelethet, de az biztos, hogy nem ég az egyik lámpa. Amikor ezt először kijelezte, akkor egyik sem égett, megkocogtattam és azóta az egyik jó, de a másikkal nem foglalkoztam még. Ez esetleg bekavarhat?
Viszont most jut eszembe, hogy a kiolvasott hibakódok között van egy olyan, hogy "rendszámtábla-világítás - áramkör rövidzárlatos akku 12 V-ra vagy szakadt". Ez nem tudom, hogy pontosan mit jelethet, de az biztos, hogy nem ég az egyik lámpa. Amikor ezt először kijelezte, akkor egyik sem égett, megkocogtattam és azóta az egyik jó, de a másikkal nem foglalkoztam még. Ez esetleg bekavarhat?
pe-Ti2018-04-03 21:26:22 // 9731
Ciao!
Az elkövetkező hetekben nem fogok unatkozni: első-hátsó fékbetét+tárcsa, olaj+összes szűrő+multiair-szűrő,gyertya és egy terven felüli vízhűtő csere vár rám....az utóbbinak nem örülök szét kell bombázni a teljes elejét hozzá.
Az elkövetkező hetekben nem fogok unatkozni: első-hátsó fékbetét+tárcsa, olaj+összes szűrő+multiair-szűrő,gyertya és egy terven felüli vízhűtő csere vár rám....az utóbbinak nem örülök szét kell bombázni a teljes elejét hozzá.
pettinke2018-04-03 20:01:00 // 9730
Nem tudom, mennyi idős az akku, de én kicserélném. Az egyszerre jelentkező sok elektromos probléma szinte mindig ilyesmiből fakad.
AdiArsenal2018-04-03 17:57:15 // 9729
4db 15 mmes nyomtávszélesítő csavarokkal még mindig eladó, olcsón adom ;-)
gza782018-04-03 16:06:19 // 9728
Sajnos a márkaszerviz nem mond semmi konkrétumot, be kell vinni az autót és átvizsgálják, menetpróba műszerekkel, ilyen-olyan mérések ...stb. Az ötleteinkre is annyit mondtak, hogy lehet, elképzelhető, de nem biztos. Ami valamilyen szinten érthető is.
Másfél hete amikor ott voltam, akkor arra gondoltak, hogy valahol a testelési pontoknál van a probléma, ezeket tisztították meg.
Másfél hete amikor ott voltam, akkor arra gondoltak, hogy valahol a testelési pontoknál van a probléma, ezeket tisztították meg.
G-MANN🍀2018-04-03 15:15:47 // 9727
szia, márkaszerviz mit mondott? szerintük mi lehet a gond?
pettinke2018-04-03 09:46:41 // 9726
nekem az a furcsa, hogy emelkedőn, vagy emelkedő utáni részen jön elő a dolog. érdemes lenne kivenni az AC-pumpát a tankból és belenézni, illetve az AC szűrőjét leellenőrizni, valamint szállított üa. mennyiségre ellenőrizni.
az elektronikai hibák símán lehetnek attól, hogy az elégtelen üa. ellátástól dadogó motor miatt leesik a feszültség.
de visszafelé is lehet a dolog: az akku öreg, és amikor emelkedőn vagy, a lötyögő trutyi miatt cellazárlatos lesz!
az elektronikai hibák símán lehetnek attól, hogy az elégtelen üa. ellátástól dadogó motor miatt leesik a feszültség.
de visszafelé is lehet a dolog: az akku öreg, és amikor emelkedőn vagy, a lötyögő trutyi miatt cellazárlatos lesz!
gza782018-04-03 09:33:10 // 9725
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon és máris egy bosszantó hibával mutatkozok be, ezért előre is elnézést. :)
Tavaly nyár óta egy Giulietta boldog tulajdonosa vagyok, eddig semmi komolyabb gond nem volt az autóval, viszont február vége óta valami rejtélyes problémája van.
Azzal kezdődött a dolog, hogy az M3-ason mentünk volna Pestre és a Mogyoródnál lévő emelkedőkön először elkezdett „erőtlen, dadogós” lenni az autó, folyamatosan lassult, hiába váltogattam vissza, nem kapott erőre. Amint átértünk az emelkedőn lassan magára talált és mintha mi sem történt volna úgy mentünk tovább, egészen a következő nagy emelkedőig, ahol félúton a kapaszkodó sávban leállt/lefulladt az autó. Hibaüzenet ekkor jelent meg, a sárga háromszög világított illetve a steering-re írt ki valamit és mintha az rémlene, hogy a fordulatszám mutató meg sem mozdult, miközben lassult az autó. Próbáltam az autót beindítani, de nem sikerült. Pánikhangulat és telefonálások vették kezdetét, majd kb. 7-8 perc múlva próbálva beindult az autó, de egy kis gázadásra le is állt. Jó 10-15 perc állás után viszont már nem állt le és meg tudtuk mászni az emelkedőt. A legközelebbi benzinkútnál kiálltunk és próbáltam volna rájönni, hogy mi lehet ennek az oka. Kaptunk egy olyan tippet, hogy nézzük meg a motorolaj szintjét, hátha kevés benne. Az jó volt, viszont a hűtőfolyadék szintje jóval a minimum alatt volt, ezt utántöltöttem. Jó fél óra állás után hazaindultunk és gond nélkül haza is jutottunk (kb. 160km), majd az elkövetkezendő hetekben és kb. 400km-en nem volt semmi gond az autóval az Alföldön.
Két hete mentem volna Székesfehérvárra és az M5-M0 csomópontnál a meredek emelkedőn újra előjött ez a hiba. Ekkor már a hill holdert és valami VRC hibát is írt a steering mellett. Ahogy ráfordultam az M0-ra, leálltam a leálló sávban és felhívtam a budaörsi márkaszervízt, ahol nagyon segítőkészek voltak és soron kívül fogadtak. Kiolvasták a hibakódokat és csak elektronikára utalók voltak köztük, a motorra, turbóra semmi. Megtisztították a testelési pontokat, elmondásuk szerint volt olyan, ami nagyon korrodált volt már, illetve a turbóvezérlő szelep alatt volt egy kis olaj a csőben, aminek nem kellett volna ott lennie, ezt is kitakarították.
Ezek után jött az a bosszantó dolog, hogy a hazaúton már sík terepen is előjött városból való kigyorsításnál, hiába nyomtam a gázt, nem ment az autó… félreálltam és leállítottam az autót, majd pár másodperc múlva beindítottam és minden ment rendben tovább, azóta nem jött elő ez a hiba (viszont emelkedőn sem voltam). Ekkor nem dobott fel semmiféle hibaüzenetet. Annyi még hozzátartozik a hazaúthoz, hogy az M5-ös autópályán 130-nál néha volt olyan érzésem egy-egy pillanatra, mintha elvettem volna a gázról a lábamat és egy picit lassulna az autó.
Elkezdtünk agyalni, hogy mi a fene lehet ez, több mindenkivel is beszéltem és egyenlőre három dologra szűkítettük le a dolgot, amihez még az is hozzátartozik, hogy január végén egy már elütött nagyobb testű vadat kerék közé kaptam és elég nagy ütést kapott az autó alja.
Ennek kapcsán jött az ötlet, hogy nem-e az üzemanyag tank aljáról az ütéstől felvált egy kis lerakódott szennyeződés és valamilyen szinten eltömítette az üzemanyag szűrőt és az emelkedőn, illetve gyorsításnál előfordul, hogy nem tud annyi üzemanyagot átjuttatni rajta, amennyire az adott teljesítményhez szüksége lenne.
Aztán volt aki azt a tippet adta, hogy az ütés megüthette a katalizátort és az bolondul meg ilyenkor.
Végül a harmadik, hogy még mindig van valahol valami kontakt hiba, zavar az elektronikában.
Találkozott-e már valaki hasonló tünettel? Melyik irányba próbáljunk elindulni?
A segítségeteket előre is köszönöm!
Új vagyok itt a fórumon és máris egy bosszantó hibával mutatkozok be, ezért előre is elnézést. :)
Tavaly nyár óta egy Giulietta boldog tulajdonosa vagyok, eddig semmi komolyabb gond nem volt az autóval, viszont február vége óta valami rejtélyes problémája van.
Azzal kezdődött a dolog, hogy az M3-ason mentünk volna Pestre és a Mogyoródnál lévő emelkedőkön először elkezdett „erőtlen, dadogós” lenni az autó, folyamatosan lassult, hiába váltogattam vissza, nem kapott erőre. Amint átértünk az emelkedőn lassan magára talált és mintha mi sem történt volna úgy mentünk tovább, egészen a következő nagy emelkedőig, ahol félúton a kapaszkodó sávban leállt/lefulladt az autó. Hibaüzenet ekkor jelent meg, a sárga háromszög világított illetve a steering-re írt ki valamit és mintha az rémlene, hogy a fordulatszám mutató meg sem mozdult, miközben lassult az autó. Próbáltam az autót beindítani, de nem sikerült. Pánikhangulat és telefonálások vették kezdetét, majd kb. 7-8 perc múlva próbálva beindult az autó, de egy kis gázadásra le is állt. Jó 10-15 perc állás után viszont már nem állt le és meg tudtuk mászni az emelkedőt. A legközelebbi benzinkútnál kiálltunk és próbáltam volna rájönni, hogy mi lehet ennek az oka. Kaptunk egy olyan tippet, hogy nézzük meg a motorolaj szintjét, hátha kevés benne. Az jó volt, viszont a hűtőfolyadék szintje jóval a minimum alatt volt, ezt utántöltöttem. Jó fél óra állás után hazaindultunk és gond nélkül haza is jutottunk (kb. 160km), majd az elkövetkezendő hetekben és kb. 400km-en nem volt semmi gond az autóval az Alföldön.
Két hete mentem volna Székesfehérvárra és az M5-M0 csomópontnál a meredek emelkedőn újra előjött ez a hiba. Ekkor már a hill holdert és valami VRC hibát is írt a steering mellett. Ahogy ráfordultam az M0-ra, leálltam a leálló sávban és felhívtam a budaörsi márkaszervízt, ahol nagyon segítőkészek voltak és soron kívül fogadtak. Kiolvasták a hibakódokat és csak elektronikára utalók voltak köztük, a motorra, turbóra semmi. Megtisztították a testelési pontokat, elmondásuk szerint volt olyan, ami nagyon korrodált volt már, illetve a turbóvezérlő szelep alatt volt egy kis olaj a csőben, aminek nem kellett volna ott lennie, ezt is kitakarították.
Ezek után jött az a bosszantó dolog, hogy a hazaúton már sík terepen is előjött városból való kigyorsításnál, hiába nyomtam a gázt, nem ment az autó… félreálltam és leállítottam az autót, majd pár másodperc múlva beindítottam és minden ment rendben tovább, azóta nem jött elő ez a hiba (viszont emelkedőn sem voltam). Ekkor nem dobott fel semmiféle hibaüzenetet. Annyi még hozzátartozik a hazaúthoz, hogy az M5-ös autópályán 130-nál néha volt olyan érzésem egy-egy pillanatra, mintha elvettem volna a gázról a lábamat és egy picit lassulna az autó.
Elkezdtünk agyalni, hogy mi a fene lehet ez, több mindenkivel is beszéltem és egyenlőre három dologra szűkítettük le a dolgot, amihez még az is hozzátartozik, hogy január végén egy már elütött nagyobb testű vadat kerék közé kaptam és elég nagy ütést kapott az autó alja.
Ennek kapcsán jött az ötlet, hogy nem-e az üzemanyag tank aljáról az ütéstől felvált egy kis lerakódott szennyeződés és valamilyen szinten eltömítette az üzemanyag szűrőt és az emelkedőn, illetve gyorsításnál előfordul, hogy nem tud annyi üzemanyagot átjuttatni rajta, amennyire az adott teljesítményhez szüksége lenne.
Aztán volt aki azt a tippet adta, hogy az ütés megüthette a katalizátort és az bolondul meg ilyenkor.
Végül a harmadik, hogy még mindig van valahol valami kontakt hiba, zavar az elektronikában.
Találkozott-e már valaki hasonló tünettel? Melyik irányba próbáljunk elindulni?
A segítségeteket előre is köszönöm!
AlfaWatch2018-04-02 17:18:56 // 9724
Longman2018-04-01 10:28:17 // 9723
Közben meglestem a hirdetéseket a mobile.de-n is, így már tudom miről van szó.
Pont ez jutott eszembe, hogy számomra ez már panorámatető :)
Pont ez jutott eszembe, hogy számomra ez már panorámatető :)
G-MANN🍀2018-03-31 22:01:04 // 9722
Azért ez is több, mint egy "sima" tetőablak! :-)
Piritu - 1.000.0002018-03-31 17:47:03 // 9721
Tudtommal nem volt. Az enyém is tetőablak elöl és egy nem nyitható üveg a hátsó ülés felett. Ez volt a rendelhető max.
Longman2018-03-31 16:48:54 // 9720
Sziasztok! A Giulietta létezett panorámatetős kivitelben? Vagy csak sima tetőablakos volt?
Gegee2018-03-30 12:34:41 // 9719
Szia! Na mesélj! :) Privátban, természetesen!
Papamaci2018-03-30 11:55:05 // 9718
Szeva.Rossz helyre vitted:DD
Gegee2018-03-30 09:56:39 // 9717
Világos, de ez még véletlenül sem került szóba, csupán szimpla műszaki vizsga +2 évre. Időpontegyeztetés miatt hívtam fel és ezt a választ kaptam, hozza magával: törzskönyv, kötelező bizt. igazoló papírt, forgalmi, igazolványok.. Az autó 147es volt, de csütörtökön megy a Giu, azt meg tudom majd várni és megkérdezem, hogy miért kell nekik. Másik érdekesség, hogy a 147-es nem készült kétöldali kipuffal és a biztonság kedvéért levetettem velük a jobboldali csővéget, a sikeres vizsga érdekében. Kb 45 sec a levétel, 2 perc a felrakás. 2 bilincs fogott. Számlán meg 4000 forint szerelés... mivan?! :) :) Legközelebb lekapom én, aláfekve simán elérem.. Lassan ott tartunk, hogy az átállásért is fizetni kell..
Csöri2018-03-30 01:21:25 // 9716
Nem szokták. Ha forgalmit kell cserélni adatváltozás miatt ( autó adatai) akkor kell.
G-MANN🍀2018-03-29 11:18:10 // 9715
Azaz csak forgalmi:-)
Golyszi2018-03-29 10:55:34 // 9714
Nem tudom, müszkira ém csak forgalmit viszek :D
Gegee2018-03-29 10:52:56 // 9713
Én sem. :) Kérdés! Mióta és miért kérik el a jármű törzskönyvét műszaki vizsga előtt? Nekem ez új dolog...
G-MANN🍀2018-03-28 13:02:16 // 9711
:-) nem nem :-) imádom :-)