Király, köszönöm! XD
Akkor megerősítetted a gyanúmat, hogy ez se akkora mint a névleges mérete. Próbáltam már guglizni, de pontos adatot nem találtam, csak fél információkból rakosgattam, ezek szerint majdnem pontosan.
Csak szorozzátok össze ;-) Az én számológépem szerint nem 350 jön ki. A 146 indított el a méricskében, az sem 370l-es, nagyon nem.
A Giulietta egyre esélyesebb nálunk mindenes autónak. Régóta vissza vissza térünk az ötlethez, de talán most kezdünk ráfordulni a dologra.
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-20 14:45:35 // 11710
Zolibácsi2020-05-20 14:09:53 // 11709
kerékdobok között 101 cm
ülés háta - perem 74 cm - alul mérve nem fenn a zárnál
padlótól a kalaptartóig 52 cm
ülés háta - perem 74 cm - alul mérve nem fenn a zárnál
padlótól a kalaptartóig 52 cm
Zolibácsi2020-05-20 14:07:59 // 11708
igen, én is ilyesmiben gondolkodtam mint C terv. Köszi
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-20 13:54:39 // 11707
Én vettem egy másod telefont. Az autós cuccok sosem érik utol a mobil eszközök színvonalát. Már a második másod telefon, mert az elsőt a gyerekek lenyúlták, az online suli pedig végképp megpecsételte a sorsát XD
Lényeg, hogy egy társ sim-et vettem bele, ami a fő sim netjét használja. Telefonszáma nincs, csak net elérést tud. Tökéletes a célra, sőt zenét is onnan srtreamelek, nem pittyeg bele a whatsapp, a levelező és a kitudja mi. Külön saját gmail címet regisztráltam hozzá, így a munka és hobbi dolgokat is ügyesen külön eszközön lehet kezelni Nekem bevált így. :-)
Lényeg, hogy egy társ sim-et vettem bele, ami a fő sim netjét használja. Telefonszáma nincs, csak net elérést tud. Tökéletes a célra, sőt zenét is onnan srtreamelek, nem pittyeg bele a whatsapp, a levelező és a kitudja mi. Külön saját gmail címet regisztráltam hozzá, így a munka és hobbi dolgokat is ügyesen külön eszközön lehet kezelni Nekem bevált így. :-)
Zolibácsi2020-05-20 12:22:54 // 11706
Igazából a cél az, hogy ne a telefon legyen navigációnak használva. Tehát egy jó waze navigációs eszköz is megfelelne
Zolibácsi2020-05-20 11:47:08 // 11705
Párom el gondolkozott, hogy cseréljem le neki a sima autórádiót a Giuliettában, de szemben találtam magam pár dologgal:
Rádió panel csere - 55 Eur
2Din Rádió 250-300 EUR
Can bus adapter a kormány gombokhoz ??
Blue&ME funkciója meg maradna? Össze lehet kötni aftermarket Rádióval?
Csinált már valaki ilyet?
Blue&me jelenlegi használati módjának a megmaradása a szűk keresztmetszet.
Rádió panel csere - 55 Eur
2Din Rádió 250-300 EUR
Can bus adapter a kormány gombokhoz ??
Blue&ME funkciója meg maradna? Össze lehet kötni aftermarket Rádióval?
Csinált már valaki ilyet?
Blue&me jelenlegi használati módjának a megmaradása a szűk keresztmetszet.
Piritu - 1.000.0002020-05-20 11:44:35 // 11704
Cserébe egy csomó más alkatrész meg NINCS hozzá, mert nagyon kevés készült abból a motorból. A sima TS-el meg tele a polc.
Kazes☻2020-05-20 09:37:06 // 11703
Akkor arra talán egy jó állapotú 105 lovas lenne a legjobb, mert abban még vez. mód. sincs. Amúgy minden ápolás ugyanúgy jár neki, mint rendesen. :)
AlfaWatch2020-05-20 08:57:46 // 11702
Hát bevallom a literek a legkevésbé sem érdekelnek. Az 1,4 tb 12 körül eszik, de az offos, ami 1 literes is 8at megeszeget.
Birja a napi strapát, annyi a cél, hogy megbízható legyen és évente ne 100ezreket költsek rá.
Birja a napi strapát, annyi a cél, hogy megbízható legyen és évente ne 100ezreket költsek rá.
Kazes☻2020-05-20 08:25:02 // 11701
Sima 1,6 Ts még bírná is, de nem fog elmenni 5 literből... :)
AlfaWatch2020-05-20 07:44:05 // 11700
Üdvözlet és nagy gratula!
Második autó leváltás gondolatánál eljátszom mostanában egy 147esre cserére, csak kérdés BPre, napi 3 kmes szakaszokra mennyire érdemes az oreg offosat lecserélni, mert csak városban van használva...
Második autó leváltás gondolatánál eljátszom mostanában egy 147esre cserére, csak kérdés BPre, napi 3 kmes szakaszokra mennyire érdemes az oreg offosat lecserélni, mert csak városban van használva...
Robi752020-05-18 09:33:33 // 11699
Sziasztok
Egy Giulietta-val több a magyar utakon. Eltelt 4 év hogy "Alfás" lettem, és most jött el az ideje, hogy tovább lépjek. Ez a lépés csakis Alfa lehetett. Régi vágyam volt egy igazán erős Alfa...most talán meg lett egy 235 lóerős Giulietta QV-ban. És igen ez tényleg egy élmény autó...Imádok oda lépni neki "D" állásban, valami fantasztikus. Az öröm egy kis bánattal is társul, mert így kevesebb figyelem jutna a hálás kis 147-esnek. Biztos sok örömet okozhat még másnak, legyen az egy kezdő vagy haladó alfás....
Egy Giulietta-val több a magyar utakon. Eltelt 4 év hogy "Alfás" lettem, és most jött el az ideje, hogy tovább lépjek. Ez a lépés csakis Alfa lehetett. Régi vágyam volt egy igazán erős Alfa...most talán meg lett egy 235 lóerős Giulietta QV-ban. És igen ez tényleg egy élmény autó...Imádok oda lépni neki "D" állásban, valami fantasztikus. Az öröm egy kis bánattal is társul, mert így kevesebb figyelem jutna a hálás kis 147-esnek. Biztos sok örömet okozhat még másnak, legyen az egy kezdő vagy haladó alfás....
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-15 23:00:23 // 11698
Srácok! Valaki megtenné, hogy megméri a Giulietta csomagtér méreteit? A kerékdobok közt, az ülés hátától a peremig, és a kalaptartótól a csomagtér aljáig a legszűkebb pontokon. Mekkora hasáb férne bele? A kis zegzugok most mindegy. Köszi 😃
Szabolcs 1592020-05-09 16:28:29 // 11697
Szabolcs 1592020-05-04 17:44:00 // 11696
Az lesz onnan indulok aztán meglátom meddig jutok
Piritu - 1.000.0002020-05-04 17:40:10 // 11695
Ha szerencséd van a pedálok felett be tudsz nyúlni.
Szabolcs 1592020-05-04 17:29:46 // 11694
Piritu - 1.000.0002020-05-04 17:23:04 // 11693
Akkor egyértelmű :-(
Először megpróbálnám kézzel "átmozgatni" hogy nem szorult-e meg a lapát. Más kérdés hogy hogyan lehet hozzáférni...
Először megpróbálnám kézzel "átmozgatni" hogy nem szorult-e meg a lapát. Más kérdés hogy hogyan lehet hozzáférni...
Szabolcs 1592020-05-04 16:41:45 // 11692
B1905-15 hibakód törölni nem tudom, bal oldali terelő motor
poteka2020-05-04 12:23:04 // 11691
Köszönöm a helyesbítést, akkor félreértettem, amit annak idején a szoftverben láttam.
Illetve nekem a jobb oldal makkant meg, nem volt hajlandó fűteni, csak a kinti levegőt fújta be, de mintha fura értékeket is mutatott volna hőmérsékletre - de mindez már csak távoli emlék szerencsére.
De az tény, hogy a jobb oldali állítómotorral volt valami, illetve nekem nem sokkal később a fűtőmotor is megkotlott, azaz a féloldalas fűtésből semmilyen fűtés lett.
Illetve nekem a jobb oldal makkant meg, nem volt hajlandó fűteni, csak a kinti levegőt fújta be, de mintha fura értékeket is mutatott volna hőmérsékletre - de mindez már csak távoli emlék szerencsére.
De az tény, hogy a jobb oldali állítómotorral volt valami, illetve nekem nem sokkal később a fűtőmotor is megkotlott, azaz a féloldalas fűtésből semmilyen fűtés lett.
pettinke2020-05-04 08:55:14 // 11690
A két oldalnak nincs külön hőmérője ... A bal oldalon van érzékelő, és a jobb oldalit a bal érzékelő + beállított (J-B) hőfok különbségre vezérli.
Én mindenképpen állítómotorra, vagy esetleg megszorult terelőlapra tippelek.
Én mindenképpen állítómotorra, vagy esetleg megszorult terelőlapra tippelek.
Szabolcs 1592020-05-04 04:13:16 // 11689
Nagyon szépen köszönöm ma meló után megnézem
poteka2020-05-03 21:32:32 // 11688
Gondolom duál digit klímád van. Vagy az van, hogy bal oldalon a kinti levegőt fújja be, mert megmakkant az állítómotor, ez sajnos nem ritka jelenség. Vagy a bal oldali hőmérséklet érzékelése téves és úgy érzi, hogy nem kell hűtenie.
Nekem ugyanez volt, csak a jobb oldalon. Multiecuscan ki tudja olvasni a klímarendszer terelőlapjainak helyzetét és megtornáztatja a motorokat, megmutatja a mért értékeket (lapátszög és hőmérséklet-értékek).
Próbáld ki, hogy klímázás helyett fűtesz, elvileg akkor meg a jobb oldalon jönnie kell a forróságnak, bal oldalon meg jóval langyosabbnak attól függően, hogy kint milyen idő van.
Persze célszerűen állítsd azonos hőfokra a két zónát. Ha a fűtés egyformán meleg, mindkét oldalon, akkor inkább a hőmérséklet-érzékelésre tippelnék, ha a fűtés is a jobb oldalon működik jól, akkor meg inkább a bal állítómotorra.
Nekem ugyanez volt, csak a jobb oldalon. Multiecuscan ki tudja olvasni a klímarendszer terelőlapjainak helyzetét és megtornáztatja a motorokat, megmutatja a mért értékeket (lapátszög és hőmérséklet-értékek).
Próbáld ki, hogy klímázás helyett fűtesz, elvileg akkor meg a jobb oldalon jönnie kell a forróságnak, bal oldalon meg jóval langyosabbnak attól függően, hogy kint milyen idő van.
Persze célszerűen állítsd azonos hőfokra a két zónát. Ha a fűtés egyformán meleg, mindkét oldalon, akkor inkább a hőmérséklet-érzékelésre tippelnék, ha a fűtés is a jobb oldalon működik jól, akkor meg inkább a bal állítómotorra.
Szabolcs 1592020-05-03 17:36:35 // 11687
Sziasztok ma próbáltam a klímát hogy hogy hűt és arra lettem figyelmes hogy jobb oldalon jéghideg bal oldalon meleg mi lehet a gond?
Piritu - 1.000.0002020-05-02 19:41:52 // 11686
Pedig - szerintem - jobb lenne lekapni a borítást. Nem lehet nagy ügy.
Egyrészt mert látod hogy merre folyt a víz, másrészt kiderül ha a belső panel tömítése szált el és ezért ázik be...
Egyrészt mert látod hogy merre folyt a víz, másrészt kiderül ha a belső panel tömítése szált el és ezért ázik be...
Chianti2020-05-02 13:50:56 // 11685
Mondjuk az az igazság, hogy a hátsó ajtók nagyon ritkán vannak használva, jóformán csak takarítás céljából nyitom ki őket, meg ha le kell valami miatt dönteni a hátsó ülés támláit. Mindenesetre nagyon bízom benne, hogy sikerül megoldani a problémát a kárpit leszedése nélkül.
Piritu - 1.000.0002020-05-02 10:55:07 // 11684
ismerős Z3-asából is évente engedem le a vizet...
Piritu - 1.000.0002020-05-02 10:54:34 // 11683
Pedig gyakran előfordul más kocsiknál is.
pl a céges Skodáknál volt amelyiknél többször is.
pl a céges Skodáknál volt amelyiknél többször is.
Kazes☻2020-05-02 09:59:05 // 11682
Igen... sajna ez van. A másik amivel találkoztam, az a belső vízvédő fólia leszakadása, vagy hiánya... de ilyen új autónál ez gondolom nem játszik.
Sok sikert! :)
Sok sikert! :)
Chianti2020-05-02 08:49:51 // 11681
Ez az látod, ezt én sem gondoltam volna, hogy a 21. században ilyesmi előfordulhat egy alig pár éves autónál... Mindenesetre köszi, utána nézek...
Kazes☻2020-05-02 00:21:55 // 11680
Ilyen új Giuliattán még szerencsére nem matattam ilyet, de az ajtó alján, általában a külső perem felé, a gumitömítés alatt/mögött szokott lenni kis ovális likak.
Chianti2020-05-01 19:02:21 // 11679
Köszi a választ! Ettől tartottam. És a Giunál ez mennyire bonyolult? 159-nél egyszer le kellett bontanom a két hátsó ajtó kárpitot, az ajtó határolók miatt. De az elég simán ment, nem voltak törős bolhák, vagy ilyesmi. Egyébként hol vannak ezek a kifolyó nyílások? Próbáltam már ilyeneket keresni az ajtó alján, de én nem találtam semmit.
Kazes☻2020-05-01 14:04:03 // 11678
Ez általában olyankor szokott előfordulni, amikor az ajtó alján lévő kieresztő/kifolyó nyílások eltömődnek és az ablakoknál amúgy normálisan befolyó víz nem tud megfelelő ütemben, vagy egyáltalán távozni alul. Ekkor a hangszóróknál, vagy egyszerűen az ajtók belső lemez peremén át jutnak be az utastérbe. Ehhez le kell szerelni a kárpitot, hogy tudd ellenőrizni és belülről kitakarítani az ajtok alját belül, lefolyónyílásokat átpucolni.
Chianti2020-05-01 10:16:09 // 11677
Szevasztok! Elég régóta nem jártam errefelé, de hát igazából nem volt semmi gondom az autóval. Most viszont lenne egy olyan problémám, ami elég bosszantó, és igazából már lassan egy éve tart. Szóval az van, hogy beázik az autó, de nagyon durván. Most elkezdhetném fikázni, hogy hogy fordulhat ez elő egy 2016-os autóval, de mindegy, ezen már túl vagyok. Mindkét hátsó ajtó beázik, de csak és kizárólag akkor,, ha eső esik. Ha pl. nagynyomású mosóval mosom a kocsit, egy csepp víz nincs belül. Én úgy látom, hogy valahogy az ablakok és a gumitömítések között folyik be a víz ami aztán az ajtó alján távozik, egyenesen a belső szigetelő kéderek tetejére, onnan pedig befolyik az utastérbe, a hátsó lábtérbe.
A kérdésem csupán annyi lenne, hogy valaki találkozott-e már hasonló problémával, és ha igen, akkor mi volt a megoldás? Gondoltam már rá, hogy le kéne bontani az ajtó kárpitot, de nem merek belevágni, mert nem tudom hogy kell, és nem akarok semmit eltörni.
A kérdésem csupán annyi lenne, hogy valaki találkozott-e már hasonló problémával, és ha igen, akkor mi volt a megoldás? Gondoltam már rá, hogy le kéne bontani az ajtó kárpitot, de nem merek belevágni, mert nem tudom hogy kell, és nem akarok semmit eltörni.
Kazes☻2020-04-30 10:51:04 // 11676
Az biztos! Csak az a sárga rámpa ne lenne ott... :)))
AlfaWatch2020-04-30 08:51:03 // 11674
Köszi, meg is néztem!
szelod92020-04-29 21:24:28 // 11673
Sziasztok!
Leírtam a blogomban a teljes futómű állítás sztoriját, ha valakit érdekel.
Illetve továbbra is eladó két darab hátsó stabilizátor szilent.
Leírtam a blogomban a teljes futómű állítás sztoriját, ha valakit érdekel.
Illetve továbbra is eladó két darab hátsó stabilizátor szilent.
Josh.812020-04-26 21:40:35 // 11672
Kazes☻2020-04-12 23:18:24 // 11671
Nasuto2020-04-12 22:58:50 // 11670
Nagyon jól néz ki, de mintha az eredetihez képest rövidebb lenne a tengelytávolsága. Vagy csak jó szögből lett fotózva?
Josh.812020-04-12 22:43:00 // 11669
Szia!
Én is ezt használom a QV-mhoz..;
https://olaj.rs3.hu/webshop/details/134/104421/kenoanyagok/szemelyauto-motorolaj/5w40-motorolajok/selenia-quadrifoglio-sport-power-5w40-5l.html
Én is ezt használom a QV-mhoz..;
https://olaj.rs3.hu/webshop/details/134/104421/kenoanyagok/szemelyauto-motorolaj/5w40-motorolajok/selenia-quadrifoglio-sport-power-5w40-5l.html
Haddel2020-04-12 17:42:59 // 11668
Peta742020-04-12 16:30:20 // 11667
Köszönöm a választ!
Nasuto2020-04-12 16:25:49 // 11666
Szia! Az enyém mindig Selenia Sport Power 5W40-at kap. Ha jól tudom most már új néven és csomagolásban érhető el: Selenia Quadrifoglio 5W40.
Peta742020-04-12 16:02:22 // 11665
Sziasztok!Giulietta 1,750tbi -be ki milyen motorolajat használ?
vzsiros2020-04-12 08:54:40 // 11664
Öcsi2020-04-09 22:59:13 // 11663
Csöri blogjában olvashatsz erről. 2016.03.26.
otci2020-04-09 10:33:22 // 11662
Szia,
nekem GPS gondjaim voltak, egyáltalán nem talált műholdat, viszont a rádióm jól működött.
Az antenna talp csere volt a megoldás.
Anno egy alfa társ segített, azaz a csere folyamatot megosztotta velem.
Íme:
Hátsó ülés ledönt. Oldalkárpit, ami a biztonsági övet takarja leszed. A patentokat erőből kipattint, Hátsó kapaszkodó leszed 2csavar/db. Csomagtér felől tetőkárpit két patent leszed. Azt úgy a legegyszerűbb, ha a csomagtérajtó féder gumit a felső élen lehúzod és a tető és a kárpit közé benyúlva felülről lefelé lefeszíted. Ha ez megvan, akkor már a bontással meg is vagy. A talp két vezetékét széthúzod a toldásnál, ami fel van rögzítve egy tartóban a tető, csomagtér felőli részében. Csak ki kell pattintani. Azután kilazítod a talpat tartó anyát és letekered. Ha mindent jól csináltál akkor most leveheted a talpat a tetőről.
Én a panel előtt kb. 3/4 óra alatt kicseréltem. A tetőkárpitra kell vigyázni, ne nagyon gyűrődjön, de szerintem nem vészes a csere
nekem GPS gondjaim voltak, egyáltalán nem talált műholdat, viszont a rádióm jól működött.
Az antenna talp csere volt a megoldás.
Anno egy alfa társ segített, azaz a csere folyamatot megosztotta velem.
Íme:
Hátsó ülés ledönt. Oldalkárpit, ami a biztonsági övet takarja leszed. A patentokat erőből kipattint, Hátsó kapaszkodó leszed 2csavar/db. Csomagtér felől tetőkárpit két patent leszed. Azt úgy a legegyszerűbb, ha a csomagtérajtó féder gumit a felső élen lehúzod és a tető és a kárpit közé benyúlva felülről lefelé lefeszíted. Ha ez megvan, akkor már a bontással meg is vagy. A talp két vezetékét széthúzod a toldásnál, ami fel van rögzítve egy tartóban a tető, csomagtér felőli részében. Csak ki kell pattintani. Azután kilazítod a talpat tartó anyát és letekered. Ha mindent jól csináltál akkor most leveheted a talpat a tetőről.
Én a panel előtt kb. 3/4 óra alatt kicseréltem. A tetőkárpitra kell vigyázni, ne nagyon gyűrődjön, de szerintem nem vészes a csere
mgabor2020-04-09 09:44:11 // 11661
Köszi,
Ez mennyire komplikált dolog? otthon a parkolóban is megejthetem, vagy keressek szervízt?
Ez mennyire komplikált dolog? otthon a parkolóban is megejthetem, vagy keressek szervízt?