Kazes☻2020-06-15 20:36:35 // 11860
Emilem, ha már megtiszteltél... meg kell, hogy mondjam ez egy teljesen letisztult (szélsőségektől mentes), korrekt vélemény. Akár azt is mondhatnám, hogy teljesen egyetértek vele... ízlésekről meg vitatkozni, tulajdonképpen tökéletesen értelmetlen lenne... :)
Giuntini2020-06-15 19:42:43 // 11859
Gyuri beszélgettem mar veled erről. Tulajdonképpen nagyrészt egyetértek veled. Tudom, amit most mondok, Kazes barátom arra másképp fog reagálni! Engem a Giulietta nem fogott meg! Sem kívül sem belül! Nem volr az a katartikus élmény megjelenésekor mint a 159-nél, hogy egyszer lesz ilyen autóm, mert ilyen kell nekem! De...!
A 159 használhatósága, főleg a 2,4 jtdm vagy a V6 esetében behatárolt! Abszolút nem rövid távra vagy városi használatra alkalmas. A Giulietta viszont az évek során megszépült szememben, főleg a segge!
Persze a Giulietta egykori palettáján is lehet találni igazi utazóautót, a 2,0 jtdm, de ez a variáns elveszti az alapvető koncepciót, a könnyedséget. Gyuri szavaival élve, egy orrtolós autóvá válik.
Nekem pontosan a Giulietta "egyszerűsége", megbízhatósága, mindennapi használhatósága tetszik!! Nekem a 159 az abszolút "tank", a kilométerzabáló autópályaautó. A 170 lovas 1,4-est tekinthetjük igazi utazóautónak? Szerintem nem! Egy gyors, könnyed autó, de a 200 lovas 2,4 automata váltóval más ligában játszik. Egy Budapest-Róma-Nápoly utat egészen másképp teljesíít a 159, és nemcsak az 5 henger miatt! Az egész autó erre lett tervezve, az üléshelyzet, a belső feeling miatt.
Nekem elég lenne bőven egy új 120 lovas Giulietta a városban és a mindennapokban. A 2,4 meg különben is az az autó, amelyiket soha nem adnám el! Lehet mondani rá hogy germán meg hasonló jelzőket, de egy hihetetlenül megcsinált autó!
Ha megtehetném, bizony nekem rohangáló autónak bőven jó lenne a 120 lovas új Giulietta a garis biztonságával es a visszafogott motor megbízhatóságával.
A 159 használhatósága, főleg a 2,4 jtdm vagy a V6 esetében behatárolt! Abszolút nem rövid távra vagy városi használatra alkalmas. A Giulietta viszont az évek során megszépült szememben, főleg a segge!
Persze a Giulietta egykori palettáján is lehet találni igazi utazóautót, a 2,0 jtdm, de ez a variáns elveszti az alapvető koncepciót, a könnyedséget. Gyuri szavaival élve, egy orrtolós autóvá válik.
Nekem pontosan a Giulietta "egyszerűsége", megbízhatósága, mindennapi használhatósága tetszik!! Nekem a 159 az abszolút "tank", a kilométerzabáló autópályaautó. A 170 lovas 1,4-est tekinthetjük igazi utazóautónak? Szerintem nem! Egy gyors, könnyed autó, de a 200 lovas 2,4 automata váltóval más ligában játszik. Egy Budapest-Róma-Nápoly utat egészen másképp teljesíít a 159, és nemcsak az 5 henger miatt! Az egész autó erre lett tervezve, az üléshelyzet, a belső feeling miatt.
Nekem elég lenne bőven egy új 120 lovas Giulietta a városban és a mindennapokban. A 2,4 meg különben is az az autó, amelyiket soha nem adnám el! Lehet mondani rá hogy germán meg hasonló jelzőket, de egy hihetetlenül megcsinált autó!
Ha megtehetném, bizony nekem rohangáló autónak bőven jó lenne a 120 lovas új Giulietta a garis biztonságával es a visszafogott motor megbízhatóságával.
Kazes☻2020-06-15 19:03:04 // 11858
Azt hiszem az utóbbi... :D
Kazes☻2020-06-15 19:02:26 // 11857
Egyetértek... azzal a különbséggel, hogy pont a régi beütések miatt egyáltalán nem kellett szoknom a drágát (az '59-et inkább), sőt... nagy kedvencem a G. SZ és még egy kicsit ezt is látom, meg akár egy kis 1900 (ss) verzió.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-15 16:19:12 // 11856
Na erre leszek egyébként kíváncsi. Bennem nyomot hagyott ahogy megy a 170 lovas, amilyen könnyű és élénk az egész. Ha meg lesz, vajon mit mire fogunk használni? Egy egy kirándulásra a 159-be ülünk, vagy végképp ott porosodik majd a tető alatt?
forrasr2020-06-15 15:54:57 // 11855
Giulietta vonal kapcsán pont erre gondoltam, hunyorgatva belelátom a Giulietta SZ-t, kicsit mondjuk egy 1300 sprint függőleges frontjával keverve a designt. A formájával én sem voltam úgy, hogy első látásra megfogott volna, de a rovar 166-al ugyanígy voltam, kellett nézegetni a vonalait mire kezdtem "megérteni".
Itt van pl.: az eleje a frontja ami az elődökhöz vissza nyúl, nagy kedvencem a hátsó ajtó+hátsó sárvédő szélesedő domborítása, hátulja igazán morcos még az alap diffúzor betéttel is...belül meg olyan régi autós stílusa van az egész műszerfal vonalnak, a tagoltsága, meredeksége-fémszerű/fényezett betétje. Különösen szép fl előtt a középső gombsor a 8c-ből.
Vezetése a könnyed olaszos érzést nagyon tudja adni ezzel a kis multiair motorral. Kicsit hangosabb-kisebb-kevésbé germán mint egy 159/Brera, de pont ezért szeretjük.
Itt van pl.: az eleje a frontja ami az elődökhöz vissza nyúl, nagy kedvencem a hátsó ajtó+hátsó sárvédő szélesedő domborítása, hátulja igazán morcos még az alap diffúzor betéttel is...belül meg olyan régi autós stílusa van az egész műszerfal vonalnak, a tagoltsága, meredeksége-fémszerű/fényezett betétje. Különösen szép fl előtt a középső gombsor a 8c-ből.
Vezetése a könnyed olaszos érzést nagyon tudja adni ezzel a kis multiair motorral. Kicsit hangosabb-kisebb-kevésbé germán mint egy 159/Brera, de pont ezért szeretjük.
leopop32020-06-15 15:46:20 // 11854
Igen ez így van bár érdekes én a Guliába is belelátom ezt a mérges tekintetet ami a Brera/159-nél van ezért nem értem a Guliettát.
Nekem annyira fura az orra olyan bátyu képe van érdekes a többi része nagyon szép lett a segge is bejön de ahogy már mondtam a videómban ahol arról beszélek hogy miért Brera lett mert amúgy nézegettem a Guliettákat is :)
Nekem annyira fura az orra olyan bátyu képe van érdekes a többi része nagyon szép lett a segge is bejön de ahogy már mondtam a videómban ahol arról beszélek hogy miért Brera lett mert amúgy nézegettem a Guliettákat is :)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-15 15:30:21 // 11853
Számomra mindkét design egy Zagato utánérzés. A Brera/159 orrához az SZ lehetett az alap.
A Giuliettához pedig nem csodálkoznék, ha kicsit a Giulietta SZ-t nézegették volna mielőtt rajzasztalhoz ültek :-)
A szigorú "tekintet" nem feltétlenül része az Alfaságnak. Lehet nincs igazam, de én főleg Giugarohoz tudom kötni.
A Giulieta orra megosztó, nekem is szokni kellett, de látom benne az Alfaságot. Ahogy egyébként ha megnézel egy 2010 körüli Porschét, kis gülü szemű, vidám valami, semmi szigorú tekintet. Csak a Porsche mindig ezt csinálta, egyetlen dizájnt farag tovább és tovább. Így az tűnne fel, ha nem így nézne ki :-) Az Alfa történelme színes, rengeteg tervező zseni dolgozott ezeken az iparművészeti remekeken, van hova visszanyúlni ötletért :-)
A Giuliettához pedig nem csodálkoznék, ha kicsit a Giulietta SZ-t nézegették volna mielőtt rajzasztalhoz ültek :-)
A szigorú "tekintet" nem feltétlenül része az Alfaságnak. Lehet nincs igazam, de én főleg Giugarohoz tudom kötni.
A Giulieta orra megosztó, nekem is szokni kellett, de látom benne az Alfaságot. Ahogy egyébként ha megnézel egy 2010 körüli Porschét, kis gülü szemű, vidám valami, semmi szigorú tekintet. Csak a Porsche mindig ezt csinálta, egyetlen dizájnt farag tovább és tovább. Így az tűnne fel, ha nem így nézne ki :-) Az Alfa történelme színes, rengeteg tervező zseni dolgozott ezeken az iparművészeti remekeken, van hova visszanyúlni ötletért :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-15 14:50:10 // 11852
2018-ban még lehetett kapni a Multiair 150 lovas változatát. Nálunk szerintem ez a verzió már nem volt elérhető, de külföldről jól felszerelt 2-3 éves, nem sokat futott darabok közt lehet válogatni egy új 120 lovas áráért. Persze dilemma, tudom, hogy érdemes e egy új autó áráért használtat venni. :-)
leopop32020-06-15 14:25:19 // 11851
Én például Brera előtt egy ilyenre vadásztam csak olyan felszereltséggel nem találtam amivel szerettem volna nekem az üvegtető a mindenem aztán amúgy a Brera meg az álomautóm szóval inkább egy 2.2 vettem a Tbi helyett nem bántam meg mert valahogy a Gulietta orrával nem tudok megbarátkozni.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-15 14:19:30 // 11850
Remélem nem nyúlok mellé :-)
Halesz2020-06-14 16:42:02 // 11849
Na, jól beindítottam itt a társalgást, örülök :)
Igen, nagyon gáz, hogy nincs már 170 lovas 1,4-es, nem is értem, miért (tudom, de nem értem), mert az egy remek kompromisszum volt. Elhiszem, hogy jól megy a 120 lovas is.
Ha Giuliettát akarnék, akkor tuti, hogy egy új helyett vennék egy egy 4-5 éves 1750 Tbi QV-t vennék TCT-vel.
Akinek Tbi motoros van, őrizze meg, ne adja el, mert ezek az autók lesznek a 2030-as évek 156 GTA-i. Tudom, nem busso, de akkor is egy remek motor/kasztni kombó.
Igen, nagyon gáz, hogy nincs már 170 lovas 1,4-es, nem is értem, miért (tudom, de nem értem), mert az egy remek kompromisszum volt. Elhiszem, hogy jól megy a 120 lovas is.
Ha Giuliettát akarnék, akkor tuti, hogy egy új helyett vennék egy egy 4-5 éves 1750 Tbi QV-t vennék TCT-vel.
Akinek Tbi motoros van, őrizze meg, ne adja el, mert ezek az autók lesznek a 2030-as évek 156 GTA-i. Tudom, nem busso, de akkor is egy remek motor/kasztni kombó.
Jimmi T.2020-06-14 07:32:33 // 11848
Ha kifogsz egy megkíméltet , nem is akarsz majd megválni tőle.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-13 15:09:41 // 11847
Igen, ez gond, pláne hogy aki mindenre alkalmas Alfát keres, annak a prémium suv marad borzasztó drágán. Rengeteget agyaltam én is hogy mi legyen.. a használt Giulietta jön ki sokadjára eredménynek, úgyhogy az lesz. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-13 14:56:58 // 11846
Próbálj ki egy Multiairt, és árnyalódik a véleményed. Az EU5-ös 120 lovasok is szépen teljesítettek, a gyári adatoknál mindenben többet tudtak. Az EU6-tal 'butították' le valóban 120 lovasra őket. De mondom, menj egy kört egy 170 pacissal és meglepődsz. Számomra sokkal Alfásabb feeling volt, mint a 159 2.4. Agilis, direkt, és könnyed. Lehet hogy a design nőies, ki mit lát meg benne, de a technika alatta egyáltalán nem az. Nagyon nem véletlen, hogy ebben az irányban mozdulunk. Mert jó az a 2.4. Második autónak XD
Giuntini2020-06-13 14:28:29 // 11845
Városba jó lenne nekem a 2,4 mellé:) A 120 lovas olyan autó, aminél nem jönnek elő váratlan kellemetlenségek, rövid távokra jól használhato. Masodik vagy női autó.
GT Ɨ|ѯ2020-06-13 13:32:55 // 11844
Semmit, de azt határozottan...:-)
Jimmi T.2020-06-13 12:48:46 // 11843
A csere nekem is valami ilyesmiért tárgytalan. A jó öreg multiair még mindig jobban tűzbe hoz 9,5 évesen mint hogy cseréljek egy 120 lovasra ami ráadásul nem is szebb , az úgymond ráncfelvarrás után sem .
Kazes☻2020-06-13 12:03:08 // 11842
Igen, esetleg kaphatott volna valami kis vérfrissítést, mert olyan jó kis verda... de max a tct-re futotta... amitől meg többünknek futkos a hideg a hátán, akármilyen f1-es karokkal lehet is váltogatni. :)
Kau2020-06-13 09:53:31 // 11841
Jó lenne ez, ha nem csak a nevetséges 120 lóerős, benzinest lehetne kapni.
Hirdetik a sportosságot és nincs erősebb :( Aki manuális váltós erősebben gondolkozik, annak maradnak a 6-10 éves Giulietták. A Giuliát/Stelviot nem is említem, mert azt még kevesen engedhetik meg maguknak.
Gyakorlatilag kimennek a mostani öregek (145/146, 147, GT, GTV, 156, 159, 166, Brera) és ott tartunk, hogy nem marad más! Leállt gyártású Mito, valamint a Giulietta és a prémium Giulia, Stelvio!
Azért ez nagyon lefogja szűkíteni az alfás közösséget pár éven belül!
És most nem azt mondom, hogy nem kell a 120 lovas Giulietta, mert jó, hogy van csak kéne erősebb benzines is!
Ha választani kéne, inkább egy 9-10 éves 235 lovas, mint egy 2 éves 120 lovas!
És lehet mondani, hogy milyen kevés az eladás. Vajon miért?
Hirdetik a sportosságot és nincs erősebb :( Aki manuális váltós erősebben gondolkozik, annak maradnak a 6-10 éves Giulietták. A Giuliát/Stelviot nem is említem, mert azt még kevesen engedhetik meg maguknak.
Gyakorlatilag kimennek a mostani öregek (145/146, 147, GT, GTV, 156, 159, 166, Brera) és ott tartunk, hogy nem marad más! Leállt gyártású Mito, valamint a Giulietta és a prémium Giulia, Stelvio!
Azért ez nagyon lefogja szűkíteni az alfás közösséget pár éven belül!
És most nem azt mondom, hogy nem kell a 120 lovas Giulietta, mert jó, hogy van csak kéne erősebb benzines is!
Ha választani kéne, inkább egy 9-10 éves 235 lovas, mint egy 2 éves 120 lovas!
És lehet mondani, hogy milyen kevés az eladás. Vajon miért?
Halesz2020-06-12 22:48:01 // 11840
https://alfaamore.hu/hirek/1953
Mit szóltok a Giulietta 2020-as áraihoz? Elsőre kicsit sokallottam, aztán megnéztem a konkurens modelleket.
Mit szóltok a Giulietta 2020-as áraihoz? Elsőre kicsit sokallottam, aztán megnéztem a konkurens modelleket.
GT Ɨ|ѯ2020-06-10 18:52:32 // 11839
Mr. Z2020-06-09 10:15:41 // 11838
én szeretem az infocentert de szerintem egy 2DIN-es beépítőkonzolt lefényeztetsz ugyan arra a színre, vagy ami tetszik és veszel bele egy olyan 2DIN-es fejegységet ami kezeli a kormánygombokat és tud telefontükrözést az 100X többet ér szerintem árba is kb ugyan ott lennél . max annyi hogy a fogyasztást nem látod ott
Marcika2020-06-08 20:53:52 // 11837
Köszi szépen!
1. Igen, nyilván ez az egyszerűbb, de nincs olyan sok Giulietta, nem akartam ettől függővé tenni a vásárlást. De köszönöm!
2. volt már váltóolajcserém, nálam minden vétel utáni első szerviz része, akár ajánlják akár nem, akár örökolajos akár nem. Nem szarozok vele.
3. Természetesen nem a munkától ijedtem meg, pusztán felmerült bennem.
4. Ez az opció nyilvánvaló
Köszi!
1. Igen, nyilván ez az egyszerűbb, de nincs olyan sok Giulietta, nem akartam ettől függővé tenni a vásárlást. De köszönöm!
2. volt már váltóolajcserém, nálam minden vétel utáni első szerviz része, akár ajánlják akár nem, akár örökolajos akár nem. Nem szarozok vele.
3. Természetesen nem a munkától ijedtem meg, pusztán felmerült bennem.
4. Ez az opció nyilvánvaló
Köszi!
Marcika2020-06-08 20:49:46 // 11836
Köszi a választ!
Akkor keresek egy új fedelet középre, bluetooth se eröltetem inkább. Nekem 1db USB csatlakozásom van, AUX-ot nem találtam.
Akkor keresek egy új fedelet középre, bluetooth se eröltetem inkább. Nekem 1db USB csatlakozásom van, AUX-ot nem találtam.
Piritu - 1.000.0002020-06-08 20:28:58 // 11835
Üdv a klubban! :-)
1. Nagy meló lesz, szerintem kár belevágni. Eleve olyat kellett volna keresni.
2. A váltóval nem lesz gond, csak olajat kellene cserélni. Gondolom még nem volt. A kuplungra se ártana ránézni, lehet hogy már nem emel ki rendesen.
3. Ajtókábelről még nem volt szó itt a fórumon, gyanítom hogy nem lesz gond vele. (Ha meg lenne, akkor mi van? Anyagköltség nulla, egy kis barkácsolás kell.)
4. ?? Töltsd le a zenét és hallgasd USB-ről.
5. Nekem 2.0 volt ugyan, de itt az utolsó helyzetjelentés. A német utaknál amúgy 6,3-6,5-el szoktam kalkulálni a tankolások tervezésénél az autópályát. Minél többet mész tempomattal annál kevesebb lesz.
Mi várható még? Az egr-hűtő műanyag fedelének repedése, ami a hűtővíz elfolyását jelent. Az meg ugye bármit vonhat maga után. Én 80 ezrenként kicseréltem (159-Giulietta) így megelőzhető a baj.
1. Nagy meló lesz, szerintem kár belevágni. Eleve olyat kellett volna keresni.
2. A váltóval nem lesz gond, csak olajat kellene cserélni. Gondolom még nem volt. A kuplungra se ártana ránézni, lehet hogy már nem emel ki rendesen.
3. Ajtókábelről még nem volt szó itt a fórumon, gyanítom hogy nem lesz gond vele. (Ha meg lenne, akkor mi van? Anyagköltség nulla, egy kis barkácsolás kell.)
4. ?? Töltsd le a zenét és hallgasd USB-ről.
5. Nekem 2.0 volt ugyan, de itt az utolsó helyzetjelentés. A német utaknál amúgy 6,3-6,5-el szoktam kalkulálni a tankolások tervezésénél az autópályát. Minél többet mész tempomattal annál kevesebb lesz.
Mi várható még? Az egr-hűtő műanyag fedelének repedése, ami a hűtővíz elfolyását jelent. Az meg ugye bármit vonhat maga után. Én 80 ezrenként kicseréltem (159-Giulietta) így megelőzhető a baj.
Mr. Z2020-06-08 16:31:20 // 11834
szeva , nekem 2.0JTDM2 van de kisebb sokkal a fogyasztásom.
Pályán 6.2 két fővel csomagokkal klímával 140-150 tempomat 18-as kerekekkel.
országút 2 fővel 5,5 max klímával
városban én nem használom.
Infocenter: szerintem az nagy szopás és nem is olcsó akkor inkább egy 2DIN-es középre. Én szerettem volna infocentert ezért alapból olyat vettem mert utólag nem tudom egyáltalán lehetséges-e
a blue&me nem játszik le zenét , spotify-t ilyesmiket. Van AUX-os bluetooth adapter amivel igen.
váltónak nekem semmi baja úgy tudtam ezekkel nincs probléma úgy mint a 159 hírhedt váltójával .
Pályán 6.2 két fővel csomagokkal klímával 140-150 tempomat 18-as kerekekkel.
országút 2 fővel 5,5 max klímával
városban én nem használom.
Infocenter: szerintem az nagy szopás és nem is olcsó akkor inkább egy 2DIN-es középre. Én szerettem volna infocentert ezért alapból olyat vettem mert utólag nem tudom egyáltalán lehetséges-e
a blue&me nem játszik le zenét , spotify-t ilyesmiket. Van AUX-os bluetooth adapter amivel igen.
váltónak nekem semmi baja úgy tudtam ezekkel nincs probléma úgy mint a 159 hírhedt váltójával .
Marcika2020-06-07 20:21:55 // 11833
Kedves Fórumozók!
Köszöntök mindenkit!
Idén vásároltam egy Giuliettát (2011 1.6 jtdm-2), mellyel elégedett vagyok, de akad pár dolog, amire választ keresek. Kérlek titeket, ha valaki tud segíteni, írja meg tapasztalatát =)
Köszi!
1. A műszerfalamon felül középen sajnos egy törött fedél van csak. Szeretnék oda egy infocentert. Valaki már végigjárta ezt? Sikerült venni és beépíteni? Ha igen, van javaslat hol vegyek, kinél szereltessem és mennyi volt?
2. A váltóm sajna néha 4-ből 5be, és vissza időnként reccsen. Típushiba? Valaki tudja esetleg, meddig bírja? Azt gondolnám csak egy kis szinkronproblem, így még sokáig kéne mennie, de Ti ismeritek ezt a kocsit én nem sajnos.
3. Már túl vagyok az antennacserén, és a csomagtérajtó kábelek javításán. Vajon az oldalajtók kábelei is megtörnek?
4.Tudtok esetleg megoldást arra, hogy a blue&me a youtube-ot is kihangosítsa?
5.Főleg pályán használom, 130-nál olyan 6.5 a fogyasztás, 180-nál 7-8. Városban is 6.5 körül. Másnak is?
Lehet tudni esetleg milyen hiba várható még? Átnéztük, nem találtunk semmi különlegeset az általános forgó-kopó alkatrészek cseréjén kívül.
Köszöntök mindenkit!
Idén vásároltam egy Giuliettát (2011 1.6 jtdm-2), mellyel elégedett vagyok, de akad pár dolog, amire választ keresek. Kérlek titeket, ha valaki tud segíteni, írja meg tapasztalatát =)
Köszi!
1. A műszerfalamon felül középen sajnos egy törött fedél van csak. Szeretnék oda egy infocentert. Valaki már végigjárta ezt? Sikerült venni és beépíteni? Ha igen, van javaslat hol vegyek, kinél szereltessem és mennyi volt?
2. A váltóm sajna néha 4-ből 5be, és vissza időnként reccsen. Típushiba? Valaki tudja esetleg, meddig bírja? Azt gondolnám csak egy kis szinkronproblem, így még sokáig kéne mennie, de Ti ismeritek ezt a kocsit én nem sajnos.
3. Már túl vagyok az antennacserén, és a csomagtérajtó kábelek javításán. Vajon az oldalajtók kábelei is megtörnek?
4.Tudtok esetleg megoldást arra, hogy a blue&me a youtube-ot is kihangosítsa?
5.Főleg pályán használom, 130-nál olyan 6.5 a fogyasztás, 180-nál 7-8. Városban is 6.5 körül. Másnak is?
Lehet tudni esetleg milyen hiba várható még? Átnéztük, nem találtunk semmi különlegeset az általános forgó-kopó alkatrészek cseréjén kívül.
redbulz2020-06-05 12:24:21 // 11832
Turbót aláírom, vásárlás napján, 140km megtétele után elköszönt 93500km-el az órájában(hála az égnek a kereskedő messze az elvárásaim felett korrekt volt). Amennyire olvastam egy olajat szállító cső alul lett méretezve, később korrigálták, viszont emiatt többeknek elszállt a turbó. Talán pont alfaowneren olvastam, hogy valakinek 70000km alatt már a 4. turbó szolgált az autójában. Szóval arra a csőre érdemes odafigyelni, hogy a javított verzió legyen mihamarabb a kocsiban ha még nem az van.
Nasuto2020-06-03 17:30:17 // 11831
Alfaowner-en egy egész topik van róla. Nem nagyon lehet szépen leszedni, mert a kis rögzítőpöckök nagy valószínűséggel el fognak törni. Néhányan azt írják, hogy szervízben kicserélték, de a legtöbb esetben ott is inkább ragasztják, mert a kis pöckök nem túl acélosak. Gyáriba ilyeneket találtam, de ez ugye a teljes váltógomb, utángyártottból meg van választék bőven.
szelod92020-06-03 16:13:23 // 11830
Valakinek sikerült már leszedni úgy a váltógomb felső részét, hogy egybe maradjon és utána visszarakható?
Kicsit meg van kopva és gondoltam felújítom valami extrább módon, de ha csak "letörhető" akkor marad az új.
Kicsit meg van kopva és gondoltam felújítom valami extrább módon, de ha csak "letörhető" akkor marad az új.
Giuntini2020-06-03 09:53:11 // 11829
Ez a szervizkönyv!
Jimmi T.2020-06-02 21:59:54 // 11828
~ 150.000 +
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-02 19:48:00 // 11827
Am úgy hány km-nél jársz a 9 év alatt?
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-02 19:25:56 // 11826
Nyíregyet jó hogy említetted, köszi! Nekem is az van közel, beszaladtam volna a csapdába esetleg. :-) A többit teljesen megértem, a Multiair az egy igazi mindenes Alfa lehet. Jó autóról pedig nehéz váltani, és felesleges is :-)
Jimmi T.2020-06-02 18:55:55 // 11825
Igen . Ki tudja valszeg.
De ...
maradjunk annyiban hogy a multiair vezérlés , annak a csere utáni elindítása, nem a barkácsszakkörös tananyag .
De ...
maradjunk annyiban hogy a multiair vezérlés , annak a csere utáni elindítása, nem a barkácsszakkörös tananyag .
Jimmi T.2020-06-02 18:49:11 // 11824
Nyolc évig Budaörsre hordtam . ( a multiair-es bénázás Nyíregyházán történik kétszer ).
Miután a "kisgömböc" bekapta az autóház budaörsöt is, nehezebb lett minden . Nem a selenia lett az ajánlott olaj , belerakták de megemelték az árát. Tavaly óta nem raknak bele hozott olajat. Úgy hogy tavaly óta Csöri mestert látogatom meg évente.
Két éve váltottam az olajon és saját hatáskörben a Digitek 0w30 lett ami bele megy.
Úgy vagyok vele : nem gyártják már a vörös mica fényezéssel, nem jön be a fészlift utáni belső, nincs nagyobb benzines , így nincs csere.
Nincs nagy értékvesztés most már, ami meg a multiair-re rámegy , menjen. A kocsi ha ránézek , még mindig patika !
Miután a "kisgömböc" bekapta az autóház budaörsöt is, nehezebb lett minden . Nem a selenia lett az ajánlott olaj , belerakták de megemelték az árát. Tavaly óta nem raknak bele hozott olajat. Úgy hogy tavaly óta Csöri mestert látogatom meg évente.
Két éve váltottam az olajon és saját hatáskörben a Digitek 0w30 lett ami bele megy.
Úgy vagyok vele : nem gyártják már a vörös mica fényezéssel, nem jön be a fészlift utáni belső, nincs nagyobb benzines , így nincs csere.
Nincs nagy értékvesztés most már, ami meg a multiair-re rámegy , menjen. A kocsi ha ránézek , még mindig patika !
Kazes☻2020-06-02 18:39:46 // 11823
Na, az igen csúnya dolog! : /
Kazes☻2020-06-02 18:38:48 // 11822
Ááá... szerintem ha ésszel hajtod... izé, akkor lehet neked nem is jó?! :D
Na, jóóó,,, ez csak vicc akaródzott lenni... de, szvsz ha tényleg ésszel hajtja az ember, melegíti, hűti, akkor nagy baj nem lehet... amit olvastam, az a turbó, meg egyéb műanyag alkatrészek, amik nem bírják a nagy hőt és okozhatnak galibát. :)
Na, jóóó,,, ez csak vicc akaródzott lenni... de, szvsz ha tényleg ésszel hajtja az ember, melegíti, hűti, akkor nagy baj nem lehet... amit olvastam, az a turbó, meg egyéb műanyag alkatrészek, amik nem bírják a nagy hőt és okozhatnak galibát. :)
Zolibácsi2020-06-02 18:35:53 // 11821
De. Múltkor A szerelőm mutatott egy szervizkönyves giuliettat ahol mindig be volt pipalva a csere. De ember nem nyúlt még a csavarokhoz.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-02 18:31:15 // 11820
Nemár.. én kicserélem itthon. Most komolyan, megnéztem, hogy hol és hogy van a motoron, baromira nem tűnik bonyolultnak. Azt nem hiszem el, hogy egy márkaszerviznek ez gondot okozzon. Vagy de?
Kau2020-06-02 18:16:58 // 11819
Ez nem hangzik túl jól.
A 235 lovasnak van valami nyűgje? Mire érdemes odafigyelni?
A 2010-11-es váltókról hallottam.
A 235 lovasnak van valami nyűgje? Mire érdemes odafigyelni?
A 2010-11-es váltókról hallottam.
Zolibácsi2020-06-02 17:49:57 // 11818
Aki tudja hogy hol a multiair olaj szűrő és ki is tudja cserélni.
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-02 17:01:12 // 11817
Köszi! Tehát ha jól értem, hiába a sűrű olajcsere, a szűrőcsere, bármi, vagy szerencsém van, vagy nem :-) Melyik szervizt javaslod ha úgy alakul?
Jimmi T.2020-06-02 16:41:00 // 11816
Igen . Annyit hogy teljesen rapszodikus. Nekem már többször cseréltek a 9 év alatt . Az első után , a "márkaszervizes" bénázástól kiakadva ki voltam bukva. Ma meg már úgy vagyok hogy azért nem cserélek autót, mert nincs már benzines 170 lovas , és inkább 3 évente bekalkulálom a modul cseréjét . Mert qrva jó játszótárssá teszi a Giuliettát.
Kazes☻2020-06-02 16:39:39 // 11815
Jimmi T cartárs használja arra is és ha jól emlékszem neki kétszer is bejátszott ez, de úgy rémlik, hogy egy másik cartárs is egyszer már átélte. :)
2-3 kiló és szalad tovább! ;)
2-3 kiló és szalad tovább! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2020-06-02 14:29:26 // 11814
Ez engem is érdekel, Alfa Owneren paráznak tőle, itt nem gyakran olvasni problémákról. Éves olajcsere (7-8e km) mellett mire lehet számítani városi használattal? Van tapasztalat? Használ ilyet valaki munkába járós napi autónak?
szelod92020-05-30 22:50:30 // 11813
Olajcsere függő. Általában ilyen 150 körül jellemző a meghibásodása, de sok mindentől függ. Többek között attól is, hogy cseréltek-e a modulban szűrőt stb.
Dany2020-05-30 20:27:39 // 11812
Még egy kérdés merült fel bennem, de ezt már biztosan mások is kérdezték de nem nagyon találtam infot. Multiair egység élettartamáról lehet valamit tudni?
Josh.812020-05-28 23:56:09 // 11811
Szia. Én is mint az előző hozzászóló csak ajánlani tudom és merem is..! Nekem az fl-es QV-m TCT-s, és zseniális egy dolog! Ez sem választható opció már 2014 után, csak TCT vel gyártották a QV-t.
Ugye ez nem automata hanem egy duplakuplungos alfa által fejlesztett mechanikus kétsoros váltó hidraulikus vezérléssel. (elődje ennek a salespeed váltó volt) az is jó volt a maga idejében de ez megbízhatóbb lett annál tapasztalatok alapján. De úgy működik érzetre mint egy hidraulikus teljesen automata, szépen vált.(de nem annyira azért mint a Giulia) Nem fogod megbánni ha veszel egyet. Az enyém kicsit rángatott megvétel után még hidegen a váltásoknál, de egy olajcsere mind a m.váltórészben mind a vezérlő hidraulikában csodát tett(Tutela). És nulláztuk a váltóadatokat-értékeket is diagnosztikával a 'váltóecu'ban. Most tanuljuk és újratanítjuk egymást kilométerenként:) Nagyon szépen váltogat egyébként, főleg Dinamyc módban(itt tovább pörgeti-később kapcsol, kihúzza) nem nagyon kell belenyúlni. De szoktam néha a kormányfüleket is használni ami egy külön játék-világ és élményt nyújt(gyakorolni kell)Anno pedig mikor a 66-ot vettem, kizárólag kézist kerestem:(..már így utolag a TCT-vel bánom, hogy nem vettem automatát a 166 ba is:) Ha meg beülök a feleségem 500L-be ami 6os kézis már szinte zavar, hogy váltanom nekem kell, Szóval ennyire jó dolog, tehát ajánlom:)
Ugye ez nem automata hanem egy duplakuplungos alfa által fejlesztett mechanikus kétsoros váltó hidraulikus vezérléssel. (elődje ennek a salespeed váltó volt) az is jó volt a maga idejében de ez megbízhatóbb lett annál tapasztalatok alapján. De úgy működik érzetre mint egy hidraulikus teljesen automata, szépen vált.(de nem annyira azért mint a Giulia) Nem fogod megbánni ha veszel egyet. Az enyém kicsit rángatott megvétel után még hidegen a váltásoknál, de egy olajcsere mind a m.váltórészben mind a vezérlő hidraulikában csodát tett(Tutela). És nulláztuk a váltóadatokat-értékeket is diagnosztikával a 'váltóecu'ban. Most tanuljuk és újratanítjuk egymást kilométerenként:) Nagyon szépen váltogat egyébként, főleg Dinamyc módban(itt tovább pörgeti-később kapcsol, kihúzza) nem nagyon kell belenyúlni. De szoktam néha a kormányfüleket is használni ami egy külön játék-világ és élményt nyújt(gyakorolni kell)Anno pedig mikor a 66-ot vettem, kizárólag kézist kerestem:(..már így utolag a TCT-vel bánom, hogy nem vettem automatát a 166 ba is:) Ha meg beülök a feleségem 500L-be ami 6os kézis már szinte zavar, hogy váltanom nekem kell, Szóval ennyire jó dolog, tehát ajánlom:)