Laikusként a következő észrevételem lenne:
A TS és az olajkályha melegedését összehasonlítva egyértelmű. hogy a dejzel nem termel elég hőt. (Nem véletlen a rendelhető villamos pótfűtés.)
A hőmérő - szerintem - a motorból kilépő víz hőmérsékletét mutatja, így egyértelmű, hogy felmegy x fokig, aztán a termo nyit. Ekkor egy kicsit visszahűl a rendszer a beáramló hideg víztől, aztán visszaáll a normális (82 fok) értékre.
A termo nyitása előtt csak a fűtéskör kap melegvizet, ott lehűl és jön vissza. Ha a fűtés több meleget vesz el, mint ami keletkezik ki sem nyit a termosztát, így az a bizonyos cső hideg is marad a hűtő felé, viszont az üzemi hőfokot sem éri el soha a motor, lassú menetben akár vissza is mehet 50 fokra.
Aztán ne felejtsük el, hogy a menetszél is hideg, az is hűti a motort, aztán az interqler is visszahűtött levegővel táplálja a motort és az olajhűtő is teszi a dolgát, abban termosztát sincs...
Szóval szerintem nincs itt titok.
Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Piritu - 1.000.0002009-01-09 21:56:17 // 10102
Attie2009-01-09 21:55:50 // 10101
-utazótempón csendesebb, mint egy hasonló teljesítményű benzines
Mai 1.9 MJTD 170 LE, a 75 Americam 185 volt, de lehet hogy már csak 175. Hidd el, hogy az sem pörögte szét magát, és nem volt hangos. Ellenben kellemes V6 duruzsolás jött elölről :)
-kevésbé terhelés érzékeny, mint egy hasonló teljesítményű benzines
Ezt nem érterm. Mire gondolsz? Szerintem pont a turbo miatt érzékenyebb.
-JTD vs. Ts viszonylatban a JTD kevésbé érzékenylelkű konstrukció, munkaeszköznek inkább alkalmas
Ez igaz, de a kérdésem az volt, ha a fogyi nem számítana ki venne dízelt. Nem hinném, hogy egy kis 2 literes TS-sel rohangálnék akkor :) Jöjjön a V6 V8 :-))
Mai 1.9 MJTD 170 LE, a 75 Americam 185 volt, de lehet hogy már csak 175. Hidd el, hogy az sem pörögte szét magát, és nem volt hangos. Ellenben kellemes V6 duruzsolás jött elölről :)
-kevésbé terhelés érzékeny, mint egy hasonló teljesítményű benzines
Ezt nem érterm. Mire gondolsz? Szerintem pont a turbo miatt érzékenyebb.
-JTD vs. Ts viszonylatban a JTD kevésbé érzékenylelkű konstrukció, munkaeszköznek inkább alkalmas
Ez igaz, de a kérdésem az volt, ha a fogyi nem számítana ki venne dízelt. Nem hinném, hogy egy kis 2 literes TS-sel rohangálnék akkor :) Jöjjön a V6 V8 :-))
pe-Ti2009-01-09 21:53:15 // 10100
Üdv!
Nem tetszik a -20 a technikának......reggel "motor control system fairlue" még éppen kigurultam a melóig! Délelőtt kiolvas: turbónyomás túl magas jelszint....szinte biztos voltam benne, hogy ezt fogja kiírni......nyáron 2x csinálta ugyanezt.....hibatároló törlés (engedi, nem fennálló hiba)......dízeles szaki szerint leragad a geometria lapát.....nagyon érik a "csiga" lelkivilágának feltárása....azt már múltkor említettem, hogy nem tetszik a turbó hangja most már egyre jobban hallom a rendellenes zajokat főleg 2.3.-ban úgy 2000 körül kezdődik morog, dohog, gázelvételkor meg olyat "köhög", hogy rossz hallgatni!
Termó ügyben kifigyeltem: ilyen zord időben 10 km egyenletes 100-110 kell, hogy elhagyja az 50-es vonalat (itt már fűt rendesen), utána elvándorol a 90 elé picivel (továbbra is 110-es tempó) de utána visszaáll 80 körülre...viszont ha nem egyenletes a terhelés (városba érve) visszahűl 65-70 körüli értékre sőt ha sokat ketyeg alapjáraton akkor képes 60 körülre hülni (ez alá viszont nem megy).........úgy néz ki ez ilyen tavaly cserélt GYÁRI termóval....véleményem szerint az a lényeg, hogy a motor terhelt állapotában, utazótempónál ne menjen 80 alá a többi részterheléses és terheletlen üzemben nem gáz ha alatta van.....fűteni már úgyis 1-2 km után kezd legalább is az enyém!
Turbó ügyben várom a reakciókat asszem felújítás lesz a megoldás ezirányú tapasztalat vkinek????
Nem tetszik a -20 a technikának......reggel "motor control system fairlue" még éppen kigurultam a melóig! Délelőtt kiolvas: turbónyomás túl magas jelszint....szinte biztos voltam benne, hogy ezt fogja kiírni......nyáron 2x csinálta ugyanezt.....hibatároló törlés (engedi, nem fennálló hiba)......dízeles szaki szerint leragad a geometria lapát.....nagyon érik a "csiga" lelkivilágának feltárása....azt már múltkor említettem, hogy nem tetszik a turbó hangja most már egyre jobban hallom a rendellenes zajokat főleg 2.3.-ban úgy 2000 körül kezdődik morog, dohog, gázelvételkor meg olyat "köhög", hogy rossz hallgatni!
Termó ügyben kifigyeltem: ilyen zord időben 10 km egyenletes 100-110 kell, hogy elhagyja az 50-es vonalat (itt már fűt rendesen), utána elvándorol a 90 elé picivel (továbbra is 110-es tempó) de utána visszaáll 80 körülre...viszont ha nem egyenletes a terhelés (városba érve) visszahűl 65-70 körüli értékre sőt ha sokat ketyeg alapjáraton akkor képes 60 körülre hülni (ez alá viszont nem megy).........úgy néz ki ez ilyen tavaly cserélt GYÁRI termóval....véleményem szerint az a lényeg, hogy a motor terhelt állapotában, utazótempónál ne menjen 80 alá a többi részterheléses és terheletlen üzemben nem gáz ha alatta van.....fűteni már úgyis 1-2 km után kezd legalább is az enyém!
Turbó ügyben várom a reakciókat asszem felújítás lesz a megoldás ezirányú tapasztalat vkinek????
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-09 21:25:57 // 10099
ezért hajazok 159-re :)
kru2009-01-09 21:23:36 // 10098
íjjjjj, kár is volt ezt felhozni :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-09 21:20:20 // 10097
az igaz látod én is unom a fos futóművét...
kru2009-01-09 21:19:03 // 10096
Továbbra is várom valamellik szagember logikus és érthető magyarázatát az előzmény postra. Hogy miért volt hideg a hűtőre csatlakozó cső, ha szar (nyitott, átereszt) a termó. Hogy a fakkba működik ez az egész.
WarbiRunner (Gyuri)2009-01-09 21:17:46 // 10095
Akkor van még 100e...az messze van még.
kru2009-01-09 21:17:02 // 10094
végül is, igazad van. csak unom már, hogy itt 30ezer, ott 50ezer, amott 120ezer... mégiscsak egy régi W123 kellett volna vagy nem tudom.
ALFI1562009-01-09 21:16:09 // 10093
Max!
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-09 21:15:32 // 10092
és? féktárcsákat betétekkel 150e-ig 2x kell cserélni az duplája a LMM-nek...ez is kopó alkatrész ..
kru2009-01-09 21:15:25 // 10091
akkor nem cserélek termót, majd eccer megméretem a vizet több helyen, hogy mi a rák van, de elegem van, hogy öntöm a pénzt számolatlanul erre a traktorra.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-09 21:11:42 // 10090
150e...
kru2009-01-09 21:11:40 // 10089
az más, baszki.
én lassan 100e körül járok és tudod a MAF más, engem konkrétan piszok módon idegesít, ha füstöl. még 1 év max, szerintem, oszt kuka.
én lassan 100e körül járok és tudod a MAF más, engem konkrétan piszok módon idegesít, ha füstöl. még 1 év max, szerintem, oszt kuka.
Selmak2009-01-09 21:11:10 // 10088
Dieselt érdemben nem befolyásolja a hűtővíz hőmérséklete amíg képes az égésteret a gázolaj gyulladási hőmérsékletére hevíteni sűrítéskor, benzinesnél hidegben kicsapódik benya egy része hengerfalra ahol lemossa az oil, dugótetőre ahol meg nem ég el, szívócsőbe, szelepekre, gyertyára. Mivel a benzinesnek van egy ideális keverési aránya amit tartani kell ezért rádúsít. Dúsítani a diesel is dúsít de ott elég és plusz teljesítmény születik.
WarbiRunner (Gyuri)2009-01-09 21:10:59 // 10087
Mennyit bír ki egy légtömegmérő? Már csak hogy tudjam, hogy mennyivel vagyok a csere előtt..:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-09 21:09:59 // 10086
jah majd 130e után kezd el fosni ...de akkor ennyi erővel cserélj féktárcsát 5e km után mert már nem 22mm ha nem csak 21,92 és nem olyan a fékhatás :DDD
kru2009-01-09 21:09:58 // 10085
De nem is akartam, hogy kinyisson, mert melegedési ciklusban voltam, de pont azt gondoltam, hogy azért nem éri el a 82-t és áll ott meg, mint a cövek, mert a termo nyitva van vagy átereszt.
De ha így lenne, akkor a cső is meleg lenne.
De igen, kell kőccsönkérni egy ilyen lézeres mérőt, ismerős cégénél van ilyen. Horror ára van...
De ha így lenne, akkor a cső is meleg lenne.
De igen, kell kőccsönkérni egy ilyen lézeres mérőt, ismerős cégénél van ilyen. Horror ára van...
kru2009-01-09 21:08:08 // 10084
MIt hol??? :)
Te akkor a második csoport vagy, aki per.pill a MAF csere előtt áll.
Én is az vagyok... Normál földi halandó szerint nincs baja, de nem tökéletes.
Még tűréshatáron belül van, ECU nem szól, hogy szar, semmi gond látszólag, de időnként több naftát kap már a moci, félremér kicsit. Már rálépett az útra...
Te akkor a második csoport vagy, aki per.pill a MAF csere előtt áll.
Én is az vagyok... Normál földi halandó szerint nincs baja, de nem tökéletes.
Még tűréshatáron belül van, ECU nem szól, hogy szar, semmi gond látszólag, de időnként több naftát kap már a moci, félremér kicsit. Már rálépett az útra...
WarbiRunner (Gyuri)2009-01-09 21:07:48 // 10083
Akkor nem nyitott ki a termosztát...a Wartburgnál legalábbis ez alap teszt volt, hogy jó e a termo. Ott volt olyan, hogy pirosban volt a vízhőfok a blokkban lévő mérő szerint, és mégsem nyitott. Na ott tudott a hf tömítés szépen kinyíródni.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-09 21:05:26 // 10082
bakker menj el egy lézeres mérésre ahol rámérnek konkrétan a vízre...de lehet hogy a gyári termod beszart már semminek sem az a minősége aminek látszik....
kru2009-01-09 21:03:23 // 10081
Te Wikkk, most az az érdekes, hogy fogtam magam, ma hazafelé jövet újabb teszt, jó 10km és elkezdett kicsit melegebbet fújni belül, de az 50-et alig hagyta el.
No, még mentem-mentem és mikor olyan 70fok korül lehetett a műszer szerint, akkor félreálltam, motorháztető fel, szép vasalt ruhában nekiláttam tapogatni a csöveket, járó motorral.
És a hűtővízcső, ami a hűtőhöz felül csatlakozik, tök hideg volt, meg a csatlakozásnál is, ahol rámegy a hűtőre. A másik csövet nem értem el, de az gondolom a kilépő alul?!
Annak nem kellene melegnek vagy legalább langyosnak lennie? Gondolom ha 60-70 fokos vizet átereszti a termo, akkor csak megérzem a csövön, nem?
De jég hideg volt.
Most akkor mi a fasz van? Vagy hol hibádzik a tesztem?? Valaki mesélje már el ezt a témát.
No, még mentem-mentem és mikor olyan 70fok korül lehetett a műszer szerint, akkor félreálltam, motorháztető fel, szép vasalt ruhában nekiláttam tapogatni a csöveket, járó motorral.
És a hűtővízcső, ami a hűtőhöz felül csatlakozik, tök hideg volt, meg a csatlakozásnál is, ahol rámegy a hűtőre. A másik csövet nem értem el, de az gondolom a kilépő alul?!
Annak nem kellene melegnek vagy legalább langyosnak lennie? Gondolom ha 60-70 fokos vizet átereszti a termo, akkor csak megérzem a csövön, nem?
De jég hideg volt.
Most akkor mi a fasz van? Vagy hol hibádzik a tesztem?? Valaki mesélje már el ezt a témát.
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-09 20:55:48 // 10080
hol? :)
kru2009-01-09 20:54:06 // 10079
És tudod mit, ugyanez igaz a kiba légtömegmérőre is. :(
kru2009-01-09 20:53:00 // 10078
Fákkkkk.... :))
Amúgy most számoltam ki a fogyit az elmúlt napokra, tankolás alapján.
7.18 liter/100km lett, ebben fele Bp, vele autópálya, némi országút.
Ez nem olyan rossz télen egy 2.4 20V-től.
Most akkor dejzelnél nem nő a fogyi rossz termóval? Bár gondolom a mocinak nem túl jó, hogy a munkapont alatt dolgozik.
Amúgy most számoltam ki a fogyit az elmúlt napokra, tankolás alapján.
7.18 liter/100km lett, ebben fele Bp, vele autópálya, némi országút.
Ez nem olyan rossz télen egy 2.4 20V-től.
Most akkor dejzelnél nem nő a fogyi rossz termóval? Bár gondolom a mocinak nem túl jó, hogy a munkapont alatt dolgozik.
GTPeti2009-01-09 18:29:32 // 10077
Azt még kihagytad, hogy nyáron nem csak hűtőt, hanem klímacsövet is cserél az emberfia. Általában a legmelegebb napon, persze.
GTPeti2009-01-09 18:27:48 // 10076
Te is fiam? :)
Kétféle alfás (amorés) van:
1. Akinek csereérett a termosztátja
és
2. akinek még perpill. nem.
:)
Kétféle alfás (amorés) van:
1. Akinek csereérett a termosztátja
és
2. akinek még perpill. nem.
:)
Wickey2009-01-09 18:25:10 // 10075
melegedett a kocsi hegynek fölfelé padlógázzal.
Tehát hűtőt cseréltem. Az alsóhangon 60ezer :-)
Utánam meg Erhard is nagy lelkesen. Neki is bejött. De hűtőt nyáron cserél az ember, télen a termosztátot szokás. Szóval cserélj csak szépen termosztátot, az az olcsóbb amúgyis :-)
Tehát hűtőt cseréltem. Az alsóhangon 60ezer :-)
Utánam meg Erhard is nagy lelkesen. Neki is bejött. De hűtőt nyáron cserél az ember, télen a termosztátot szokás. Szóval cserélj csak szépen termosztátot, az az olcsóbb amúgyis :-)
kru2009-01-09 16:19:36 // 10074
Wick, és a múltkor te mivel szoptál fűtés/hűtés/radiátor környékén?
Nem lehet, hogy nálam is ugyanaz a gond és nem is a termosztát a szar, hanem mondjuk állandóan bekapcsol a venti vagy fasz tudja.
Elkeserít a gondolat, hogy termót kell cserélni megint. Nem két fillér, meg amúgy is. Nemááááá...
Nem lehet, hogy nálam is ugyanaz a gond és nem is a termosztát a szar, hanem mondjuk állandóan bekapcsol a venti vagy fasz tudja.
Elkeserít a gondolat, hogy termót kell cserélni megint. Nem két fillér, meg amúgy is. Nemááááá...
Wickey2009-01-09 15:24:48 // 10073
Ahamm, 82-ig megy, utána csá. Amúgy jogos is, hiszen a termosztát 82 fok környékén kezd nyitni, onnantól kezdve az van, hogy picit kinyílik, egy kevés hideg víz kerül a nagykörből a motorba, víz lehűl, termosztát elzár. Ilyenkor nálam kis tempónál, (és talán a vadonat új hűtőm miatt) a hűtőmben max. langyos víz van, a kiskör és a motorban levő víz viszont 82 fokos.
Lehet, hogy a tied vagy lassabban nyit, vagy valahogy "máshogy". Esetleg van egy kis hiszterézise. Bármi előfordulhat. Lehet, hogyha pl. én bemelegedéskor elrúgnám az autópályán hazafelé, akkor nekem is felszaladna 90-ig amikor még nem mozdult meg a termosztát.
Lehet, hogy a tied vagy lassabban nyit, vagy valahogy "máshogy". Esetleg van egy kis hiszterézise. Bármi előfordulhat. Lehet, hogyha pl. én bemelegedéskor elrúgnám az autópályán hazafelé, akkor nekem is felszaladna 90-ig amikor még nem mozdult meg a termosztát.
Cgo2009-01-09 14:55:41 // 10072
nalad 82-ig megy es vege?
nalam igy megy 0 - 0 - 0 - 0 - 0 - 0 - 0 - 50 - 70 - 90 - 82 - 82 - 82 -82 ...
nalam igy megy 0 - 0 - 0 - 0 - 0 - 0 - 0 - 50 - 70 - 90 - 82 - 82 - 82 -82 ...
Wickey2009-01-09 10:09:03 // 10071
Az korrekt. Én két "mérést" végeztem tegnap és tegnapelőtt.
1. Minusz három-négy fok, autó egész nap kinn állt. Útvonal: Hungária/Thököly sarok - M3 - M0 - M2 Vác. Tempó nyugodt 80, forgalom folyamatosan haladt. Átlagfogyasztás 5,2. 3km után kezdett el fűteni, 5 km után kezdtem magam viszonylag jól érezni a kocsiban, 10km után hagyta el az ötvenes osztást, és olyan 20km után érte el a 82-t, amit utána hazáig tartott is. A kis terhelés miatt elfogadható
2. Mínusz két fok, autó ugyanott egésznap, útvonal ugyanez. Tempó 100-110 körül, forgalom folyamatos, néhány "faszkivanmá" kigyorsítás, jobbról előzés, satöbbi. Átlagfogyi 6,4 a teljes 40km-es szakaszra. Eleje ugyanaz: 3km után kezdett el fűteni, 5km után kezdtem magam jól érezni (ez még a hidegmotortnemrugdossuk szakasz), majd az M3-nál a vasúti felüljáró után elkezdődött a halaggyunkmá. Eredmény: 10km után már üzemmeleg volt a motor (ott, ahol előző nap a kisebb tempó miatt még csak alig hagyta el az ötvenest). Ezt persze tartotta is hazáig.
Ma reggel Vácról az Árpád hídig nem melegedett be az autó, igaz 70-80at jöttem végig a 2/A-n korcsolyázva. Az autó a +13 fokos garázsból állt ki, de képtelen volt bemelegedni, minden termelt hő elment az utastér fűtésére.
1. Minusz három-négy fok, autó egész nap kinn állt. Útvonal: Hungária/Thököly sarok - M3 - M0 - M2 Vác. Tempó nyugodt 80, forgalom folyamatosan haladt. Átlagfogyasztás 5,2. 3km után kezdett el fűteni, 5 km után kezdtem magam viszonylag jól érezni a kocsiban, 10km után hagyta el az ötvenes osztást, és olyan 20km után érte el a 82-t, amit utána hazáig tartott is. A kis terhelés miatt elfogadható
2. Mínusz két fok, autó ugyanott egésznap, útvonal ugyanez. Tempó 100-110 körül, forgalom folyamatos, néhány "faszkivanmá" kigyorsítás, jobbról előzés, satöbbi. Átlagfogyi 6,4 a teljes 40km-es szakaszra. Eleje ugyanaz: 3km után kezdett el fűteni, 5km után kezdtem magam jól érezni (ez még a hidegmotortnemrugdossuk szakasz), majd az M3-nál a vasúti felüljáró után elkezdődött a halaggyunkmá. Eredmény: 10km után már üzemmeleg volt a motor (ott, ahol előző nap a kisebb tempó miatt még csak alig hagyta el az ötvenest). Ezt persze tartotta is hazáig.
Ma reggel Vácról az Árpád hídig nem melegedett be az autó, igaz 70-80at jöttem végig a 2/A-n korcsolyázva. Az autó a +13 fokos garázsból állt ki, de képtelen volt bemelegedni, minden termelt hő elment az utastér fűtésére.
Cgo2009-01-09 08:35:12 // 10070
reklamald. annal azert tobbet ki kene birnia.
kru2009-01-09 08:16:53 // 10069
Baszki!!!! Addig fontoskodtatok itt termosztát témában, míg az enyém is befosott...
pe-Ti, welcome to the club!
én már egyszer cseréltem termosztátot, vagy úgy másfél éve, gyárira természetesen. Ennyit bírt volna a kis gecó?! Vagy valami más?
Ma reggeli élményem: indulás után, kb. 4 km alatt meg sem mozdul a hőfokjelző, ez ok, utána még vagy 5-6 km és lassan, de beáll a 80fokos osztás után kicsivel, úgy tippre 81-82. Ez is ok.
Fasza, közben fűtök ezerrel, érts a hőfokot feltoltam "Hi" állásig, mert hideg van :)
Mindeközben az érdi emelkedő tetején járok, Bp felé az M7-en.
Kezdődik a lefelé iram, arra már meleg az autó egy picit, így megeresztek egy 140-et, 6-ban, persze sok terhelés nincs, mert lefelé gurul az autó. Hőfokjelző közben esik lefelé. Mi a k#&@ anyád van?!
Közben M1/M7 bevezetőn végig 110-100, 6-ban, fűtést már visszavettem 22fokos beállításra.
Hőfokjelző közben tovább esik szépen, lassan, de megbízhatóan. Osztyapenkó, majd Margit híd felé, hőfok lassan eléri az 50 fokot, na mondom ennek fele sem tréfa, közben teszt, feltolom a hőfokot 32 körülre, meleg-meleg, de nem égeti le a kezemet...
Közben belváros, 50-60, ott aztán nem fúj menetszél, plusz ésszel el-el tologatom 3000 környékére. Nem megy feljebb a gecó.
Újabb teszt, kikapcsolom a retekbe teljesen a szellőzőrendszert, fűtést, mindent.
Na erre szép lassan elkezd vánszorogni felfelé a hőfokjelző. Úgy kb. 75-ig bírtam nézni, mert elkezdtem fázni, újra bekapcsoltam a cuccot, 22 fokra, erre szép lassan, de elkezd leesni a mutató.
Max 25ezer km lehet az általam cserélt, gyári termóban.
pe-Ti, welcome to the club!
én már egyszer cseréltem termosztátot, vagy úgy másfél éve, gyárira természetesen. Ennyit bírt volna a kis gecó?! Vagy valami más?
Ma reggeli élményem: indulás után, kb. 4 km alatt meg sem mozdul a hőfokjelző, ez ok, utána még vagy 5-6 km és lassan, de beáll a 80fokos osztás után kicsivel, úgy tippre 81-82. Ez is ok.
Fasza, közben fűtök ezerrel, érts a hőfokot feltoltam "Hi" állásig, mert hideg van :)
Mindeközben az érdi emelkedő tetején járok, Bp felé az M7-en.
Kezdődik a lefelé iram, arra már meleg az autó egy picit, így megeresztek egy 140-et, 6-ban, persze sok terhelés nincs, mert lefelé gurul az autó. Hőfokjelző közben esik lefelé. Mi a k#&@ anyád van?!
Közben M1/M7 bevezetőn végig 110-100, 6-ban, fűtést már visszavettem 22fokos beállításra.
Hőfokjelző közben tovább esik szépen, lassan, de megbízhatóan. Osztyapenkó, majd Margit híd felé, hőfok lassan eléri az 50 fokot, na mondom ennek fele sem tréfa, közben teszt, feltolom a hőfokot 32 körülre, meleg-meleg, de nem égeti le a kezemet...
Közben belváros, 50-60, ott aztán nem fúj menetszél, plusz ésszel el-el tologatom 3000 környékére. Nem megy feljebb a gecó.
Újabb teszt, kikapcsolom a retekbe teljesen a szellőzőrendszert, fűtést, mindent.
Na erre szép lassan elkezd vánszorogni felfelé a hőfokjelző. Úgy kb. 75-ig bírtam nézni, mert elkezdtem fázni, újra bekapcsoltam a cuccot, 22 fokra, erre szép lassan, de elkezd leesni a mutató.
Max 25ezer km lehet az általam cserélt, gyári termóban.
WarbiRunner (Gyuri)2009-01-08 21:35:56 // 10068
Ez is igaz, de nekem nem tetszik a kis kerék, nem tölti ki jól a kerékjáratot. A /65-ös szebben mutat rajta, az oldalamon minden fotón az van a gépen. A legjobb gyári 15-ös felnivel 195/55r15 gumival lenne asszem. :-)) Legszebb meg 16-os kerékkel, dehát családi autó ugye :-)
Cgo2009-01-08 21:14:25 // 10067
es jobban hasonlit egy lufira :-PPPP
WarbiRunner (Gyuri)2009-01-08 21:12:32 // 10066
Nagyobb a gumim, 185/65r14-et használok a /60 helyett. Szilent, gömbfej és utas kímélőbb :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-08 21:09:26 // 10065
a különbség a porlasztócsúcsokban van meg a szoftverben:)
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-08 21:07:20 // 10064
jó kérdés az mjet-ek 192-es motorkóddal vannak a JTDM-ek 937-essel...elméletileg Mjet gyakorlatilag a JTDM előszele mert 937A5.....
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-08 21:04:57 // 10063
nekem a 17"-es kerékkel 205-nél a valós 201....
Cgo2009-01-08 21:04:12 // 10062
a Tied mar MJET vagy JTD16V?
szerinted van valami kulonbseg a ketto kozott a mutatok szerint? (fordulat, ...)
szerinted van valami kulonbseg a ketto kozott a mutatok szerint? (fordulat, ...)
Cgo2009-01-08 21:01:24 // 10061
egyebkent remelem lathato a kepeket, hogy az osszes Munchen elott keszult, ahol ez a sebesseg megengedett volt :)
Poló2009-01-08 20:59:29 // 10060
Nekem a 156 a 16-os kerekekkel óra szerint 209, GPS szerint 201.
Cgo2009-01-08 20:57:51 // 10059
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-08 20:55:44 // 10058
200nál nekem is 10L-et ír :)
Cgo2009-01-08 20:54:24 // 10057
Erhard 242 (Pure Energy)2009-01-08 20:51:28 // 10056
érdekes hogy nálam az átlag fogyi a computer szerint 6,1L...
Cgo2009-01-08 20:51:02 // 10055
Cgo2009-01-08 20:46:48 // 10054
peldaul en. bar ha ha tenyleg ingyenes lenne a valasztas, nagy kobcentis benzines kene inkabb. de olyan, mint 1.6 meg ilyesmi nekem mar nem lesz. max. 3500-as fordulaton akarok autozni...
GEORGE2009-01-08 20:46:02 // 10053
A 2,4 mjet 20V 6.-ban 3ezret forog 160-nál....a fogyi mérő szerint legtöbbet 6,6 írkál....
Hasonló az 1,9 mjet 16V és ne feledd itt van még egy fokozat a tiedhez képest...fogyiban sokat számit.
Hasonló az 1,9 mjet 16V és ne feledd itt van még egy fokozat a tiedhez képest...fogyiban sokat számit.