Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-05-25 14:27:58 // 30926
nem tudom nekem mindig működő autóim voltak:D
amit nem kellett szerelgetni, illetve az első volt egy rakat szar, de azt el is adtam nagyon hamar:D
Én nem hiszek benne hogy magánemberként egy műszakilag tisztességgel megcsinált autót jobbá lehet tenni..
Még a szakemberek által felújított sem tud már olyan lenni mint a gyári..

Én egyetem alatt a kecót újítgattam:D:D:D akkor dolgoztam a NavNgo-nál:D:D:D Pl: azokból a 3d-s épületekből 600db.-ot én rajzoltam:P

Persze akkro már ott volt a garázsban a 155 minek is szerelgettem volna, azt szépen óvtam és jó volt, igaz nem is a lom kategóriást vettem meg:)))
leopop32023-05-25 14:20:40 // 30925
Egyetemistaként kezdtem én is a Brera projektet. Persze előtte már egy évet dolgoztam.
Ugyanígy élvezem, persze akkora módosításokat azért még nem csináltam.
A zöld autóid így járnak résztől félek, ezért kérdeztem először, hogy a Giulián csináltad-e 😅
Valahogy érzem, hogy ott is megvan benned ez csak a gari idő le kell teljen 😅
leopop32023-05-25 14:15:27 // 30924
Igen egy klasszikus Alfára gondoltam azt tuti élveznéd 😁😎
SD2023-05-25 14:10:39 // 30923
pl: most hogy a faszomba vigyem vissza a létrát a mátrába a nyaralóba?:D:D:D
Nem lehet felrakni a Giuliára:D:D:D:D
Esetleg ha este osonnék:D:D:D
SD2023-05-25 14:08:49 // 30922
amúgy a legnagyobb EVER hiba az alfa marketing-ben hogy Alfásoknak készítik, pedig az alfás baromira nem a marketing miatt vesz alfát... én pl: 5 évig néztem és nem mozgatott meg, és végül elindult a hangya és onnan nem volt se logika se megálj, azóta próbálom kikogikázni hogy ez most így jó:D:D:D

De egy nem alfás nem erre fog menni, mert ő a többi kacathoz fogja mérni... és ez nagyon nehéz terep...
SD2023-05-25 14:04:04 // 30921
én ismerem magam az a baj:D

A 155-nél vettem V6 motort hogy majd belerakom, nyálaztam a Q4-et hogy majd az is lesz... meg wide body kit-re kértem árajánlatot:))))

A Giulia superre is vannak ilyen ötleteim:))))
Pl: lezsírozni elrakni a gyári alkatrészeket ilyen új állapotában, és kapna egy GTAm optikát, meg egy kis motor tuningot:)))

Vagy ha végleg révbeér a sötétzöld lobbi akkor nagy szomorúsággal elbúcsuzunk a belsőégésű motortól és kap egy villanyt, és akkor tényleg mehet a zöld rendszám a mostani kerekeivel:D:D:D:D

De ugye hogy ez milyen tempóban lesz:P

És úgy is hagyom eredetiben és használom óvatosan, mert így jó ahogy van:))))
Prémium Álom:)))) Csoda hogy egy ilyen megbarmult világban még ilyen bárhol átment az ilyen termékeket szeretem a legjobban..:D Ott van benne az érték, és valamiért a piac nem képes felvenni, és így az öledbe hull, egyszerűen csoda!!!
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-25 14:03:02 // 30920
Ezt a könnyebbet megkérdőjelezem :-) Abban az értelemben igen, hogy volt honnan javulni. Viszont annyira férc technika volt, hogy minden módosításhoz agyalni kellett és valami egyedi alkatrészt készíteni, vagy gyárttatni végül. Az ötös váltó felrakáshoz a Six Ball-nál gyárttattam féltengelyeket, Solton Trabis srácok hegesztették a váltótartót, az esztergályosuk egy üveg pálinkáért esztergált a lendkerékből, és folytatható a sor. Egyetemista költségvetésből igazából egy elvetemült hobbi volt. Kevés pénz, sok idő, és a kihívás, hogy abból ami van mit tudok kihozni. Igazából nagyon hiányzik ez a játék, szerettem autót építgetni. A zöld 146 projektet is piszokul élveztem. Valhogy a zöld autóim végül így járnak:
RomeoOne2023-05-25 12:02:49 // 30919
A lángnyelvet még fel tudod fújni az oldalára, az +50 lóerő :D
SD2023-05-25 11:54:04 // 30918
Azért egy keletnémet csodához könnyebb hozzátenni mint egy Alfához:)
Persze le a kalappal ha már azt is tudományosan csináltad:)))

De én pont úgy vagyok vele hogy 50 elvetemült mérnök amit megcsinált azon fejleszteni nehéz lesz, esetleg azokat a pénzbaszari dolgokat tudom majd kigyomlálni belőle amiket a management nyomott le a mérnökök torkán:)))

Illetve ha valahol mégis sikerült bele hekkelniük valami plusz értéket a drága olasz mérnökönek, amit nem vett észre a szarrágó pénzügy:D azt majd idővel kiaknázni, legyen az 400le formájában, vagy ugyan ezen teljesítmény elosztása 30 évre és akkor elég a 200le :)
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-24 21:40:40 // 30917
Már elszaladt az, de ki tudja. A 146 TD újítgatást is élveztem, egy klasszikus Alfát bírnék buherálni tutira :-)
leopop32023-05-24 16:00:37 // 30916
Azt látom nagyon élvezted ez leír az biztos 😎
Lehet kéne egy régi Giuliát nézned és hasonlókat csinálni vele míg nem szalad el az áruk még jobban 😁
SD2023-05-24 15:21:43 // 30915
Nekem az alfában pont ez a deal hogy nem kell építgetni, úgy jó ahogy van, már gyárilag tuning a vas:)

De aki azt nem tudja hogy ez egy gyárilag tuningolt, cucc annak sajnos üzemórás.

Bár ebben is nagyot fejlődtek:)
SD2023-05-24 13:59:22 // 30914
Nekem zenei ismereteimet felhasználva van némi elképzelésem erről a hang kérdésről:)))

- kiáramló gáz mennyisége, ezért kell a lökettérfogat és itt vesz le a dinamikából a turbo
- kipufogó hangolása, magyarul a rajta végig áramló gáz lökés hullámai amit hangként érzékelsz

Giuliára egy olyan kipufogót kellene szerkeszteni, ami szabadon engedi a gázokat azt a végdobbal tudod a hangerőt beállítani.
Ha létezik ilyen kellene egy rezonátor a rendszerbe ami az 5-6k RPM tartományban dupla frekvencián sajátfrekvenciás rezgéssel ráerősít. Kvázi egy oktáv felharmonikust kapsz magas fordulatnál.

A tubi style csinált ferrari kiput-t ilyet:) Alfára sajnos nincs plusz freki benne:)

És ki kéne venni szoftverből ezt a varthburgos 150kg-os lendkerék fordulatszám visszaeresztést... mert ez valami katasztrófa.

Ha ezeket a módosításokat meg tudnánk csinálni a 4 hengers Giulia úgy szolna mint a régi kis köbcentis V8-ak:)))

De a fő kérdés hogy a GME T4 2.0 MA. motor egy borsószemkirálykisasszony vagy egy vént tökös ribanc mint a régi 8 szelepes TS :))) Ez meg csak évek multán derül ki. Addig én tuningba nem fognék, addig cél az állag megörzés :)

Egyépként fordulatszám növelésre szelep rugókat kell hekkelni, de még pár gond lehet ott.. :)
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-24 11:06:23 // 30913
Jó móka volt. Tipikus idilli hétvégi kép:

Átlag szemlélőnek valami öngyilkos a kormányt buherálja egy életveszélyes roncson.
Amúgy a képen ott a ritka KMGY fordulatszám mérős műszer, a mégritkább Irmscher Raid kormány felszerelésének mozzanata a "rogyóagy"-ra, és szemfülesek az igényesen kivágott váltókulisszát is észreveszik, ami olyan amilyen, de nem véletlen XD
leopop32023-05-24 10:29:54 // 30912
Igen csodálkoztam is volna hogy garanciás Giulián ilyeneket nyomsz. 😅
Akkor innen van a user name is 😉
Szépen módosítottál azon mindent is akkor 😁
Persze így szépen láttad, ha cserélsz valamit hogyan változik az autó.
Jó projekt lehetett 😎
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-24 09:19:26 // 30911
Biztos nem a Giulián :-) Volt egy épített Wartburgom. Ott mindennel is szórakoztam, az autós élményeim gyökere. Nem netről túrtam, hogy hogy kéne ültetni, rugóállandót mértem, kiszámoltam és beállítottam a rugókovácshoz (még volt ilyen) :-)
Az az autó a keletnémet szörnyűség szintről egy igazán szórakoztató autóvá vált a végére. Megszámlálhatatlanszor volt kint belőle a motor, és nem is mindig ugyanaz ment vissza. Volt, hogy összerakás után derült ki, hogy a fogaskoszorú az 1.4 Seat lendkeréken nem passzol az 1.6 ABU blokkal hozott önindítóval, és még sok egyéb. A kipufogó is volt mindenféle. Két dobos, egy dobos, hátul nagy cső, elöl nagy cső. Mivel egyszerű lélek volt az egész, szépen érződött, hogy mi mit okoz. Niylván egy az egyben nem igaz minden tanulság ma, de az alapelvek ugyanazok :-)
leopop32023-05-23 19:41:57 // 30910
Videón nekem mindenki azt hiszi, hogy boxer a Brera. Élőben pedig hogy V6 de valójában egyik sem 😅
Tényleg valami eszméletlen szép hangot csinálnak az olaszok. Még úgyis hogy csak a hengerfej, vezérlés és direkt befecskendezés Alfa kb a JTS motoron. Meg aztán még ki tudja mit módosítottak.
leopop32023-05-23 19:38:05 // 30909
Az biztos 🤣
leopop32023-05-23 19:37:00 // 30908
Nem volt. Clioból volt meg később mikor összeálltak a Nissan-nal akkor kapott elég sok Renault V6 ot a 350Z-ből.
De Thalia az nem 😅
leopop32023-05-23 19:33:36 // 30907
Nem is tudtam hogy szórakoztál ilyennel.
A Giulián?
De amúgy most ezen a verzión is gondolkodom majd ha lesz Giuliánk. Bár tényleg előtte ki kell próbálni melyik verzió a legjobb. Eddig Halesz autójának a hangja tetszett a legjobban a 2.0 közül. De ami fixen kell az a downpipe. Kiváncsi lennék azzal hogy szólna Halesz autója.
Igen tudna többet forogni de csak meg kell írni.
Az biztos 😁
leopop32023-05-23 19:28:09 // 30906
Szakadok 🤣🤣🤣
Kazes☻2023-05-23 16:28:55 // 30905
Mert eddig csak dízel Alfáid voltak... ez az első rendes! 😉😅
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-23 15:49:39 // 30904
Simán, a köbcenti nem minden. Az olaszok a gyújtási sorrenddel, furat/lökettel eleve valamit másképp csinálhatnak, karakteresen más az Alfa motorok hangjának üteme is mint egy átlag sornégy. Bokszeresebb, vagy hogy mondjam. Az 1.4 is hallhatóan ilyen ütemesebb járású, az első hetekben aggódtam is, hogy kihagy, vagy miért ilyen darabosan pöfög a cső vége. Oszt azé' mer' olasz és így jó. :-)
SD2023-05-23 11:54:35 // 30903
Ugyan ezt hallgattam épp:D
Kazes☻2023-05-23 11:24:58 // 30902
És lehet, hogy csak egyhárom sornégy! 😉😅
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-23 08:52:51 // 30901
Ez mi szépen trombitál :-)
Kazes☻2023-05-22 22:54:04 // 30900
katt :)
Liquid2023-05-22 17:29:20 // 30899
Thalia V6 még gondolatkísérletnek is morbid :D
SD2023-05-22 16:46:30 // 30898
érdekes hogy a googel thalia-ra is a clio-t hozza:D lehet a V6 erősebb vagy itt figyel:D
RomeoOne2023-05-22 12:57:51 // 30897
Hát, ez nem Clio volt, azt még megismerném :D

Hazafelé a 6-oson megelőztem egy fehér, R-es rendszámú Skoda Octavia-t is. Gonodlkoztam egy darabig, hogy ez vajon álcázott rendőrautó-e, de aztán úgy voltam vele, hogy 'Carpe diem', aztán megelőztem 130-cal. Villogót nem kapcsolta fel, ha az volt, max csekket várok. Vagy hogy megy ez, ha mozgó autóból fényképeznek? Ugyanúgy Szombathelyről jön a levél?
SD2023-05-22 12:21:34 // 30896
Clio-ból volt középmotoros V6:) Thali-ából szerintem max 6V?:D
RomeoOne2023-05-22 10:46:08 // 30894
Renault Thalia-ból egyébként készült V6-os? Azt hiszem Thalia volt, de az is lehet, hogy Megane, ez a 15+ éves ránézésre, 4 ajtós. Tegnap utolértem egyet és csodálkozva néztem, hogy rajta van a hátulján a címke, hogy V6. Na mondom, ebből ilyen is készült? De nem nagyon haladt úgyhogy ráelőztem. Utána sem tűnt fel, hogy ez tudna menni. Gyanús, hogy ez csak ilyen hamis jelzés volt, mint az "M-paket" meg a kamu AMG felirat.
RomeoOne2023-05-22 09:51:53 // 30893
Az 5601-et most aszfaltozták újra, annak a Szálka és az 56-os közé eső szakasza nagyon-nagyon jó, minden szempontból, bár elég rövid.
5603-on most jártam először, de nem bántam meg (azt sem tudtam merre megyek, csak úgy nagyjából sejtettem, hogy előbb utóbb elérem az M6-ot, aztán onnan visszafordulok. Majd legközelebb annak a Bonyhád felé menő szakaszát is kipróbálom :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-22 09:41:00 // 30892
Az igaz, de rendesen nyomni még nem kell neki. :-) Első olajcseréig én a max nyomatékot nem kértem el, közepes gázzal gyorsítottam, és változó fordulatokon használtam. Viszont D-ben használtam ekkor is, leginkább azért, hogy alacsony fordulaton ne használjam nagy nyomatékkal. Elég gyakran még így is beleváltottam, pl emelkedőkön.
SD2023-05-22 09:36:49 // 30891
Ó dejó:))) Végre nem csak barbiházba fogok bútorokat nyomtatni:D
Mondjuk lehet ezt nem PLA-ból kéne hanem ABS az meg viszont itt bent a cégnél:D
HMm... Bárha elég vastag kb. bármiből lehet még lehet megbordázom kicsit:D:D:D
RomeoOne2023-05-22 09:31:33 // 30890
Az is azt írja, hogy már 500 km után használni kell a teljes fordulatszám tartományt :)
RomeoOne2023-05-22 09:21:18 // 30889
3D nyomtatós link

SD, erre vártál, most már elkészítheted magadnak :D

aranytl2023-05-22 09:12:02 // 30888
Szép kör. Jó tipp az 5601, legközelebb kipróbálom. Azért az 5603 visz mindent. Akkor lettél volna kemény, ha nem az M6-on folytatod, hanem visszafordulsz :D
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-22 09:01:07 // 30887
Az első olajcserével fut le. A kézikönyv elég korrekt bejáratást ír le. :-)
SD2023-05-22 08:07:11 // 30886


Jóreggeltjóestét:D
RomeoOne2023-05-21 22:28:32 // 30885
Ehhez illusztráció, főleg Kazesnak, mert ő vizuális típus, szereti a képeket :D

RomeoOne2023-05-21 22:24:38 // 30884
Jól néz ki. De ne kíméld annyira, végig kell forgatni a fordulatszámmérőt, ki van fizetve az egész :D 500 km alatt lefut a bejáratás a kézikönyv szerint is :D
Kazes☻2023-05-21 21:00:09 // 30883
Grat + sok boldog km-t kívánok hozzá! :)
NGC2023-05-21 20:31:00 // 30882
Köszönöm! Már most nagy az öröm :)
Igaz, már majdnem egy hónapja nálam van, csak most jutottam el idáig. És ma vitték el a GT-t.
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-21 20:25:12 // 30881
Üdv itt! Sok örömet az autóhoz! Lesz, az tuti :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-21 20:24:15 // 30880
Igazából a végdobot fent hagynám, és gpf kuka. Sokat szórakoztam kipufogó rendszer hangolgatással, ha elöl volt kinyitva, hátul fojtva mindig úgy volt hangilag és nyomatékban is a legjobb. Szóval downpipe, decat minden okés, végdob marad. :-)
A gond a programozás, ki kéne gyomlálni belőle a szelep összenyitásokat tolóüzemben, és picit magasabb fordulatra elengedni az egészet, ha már képes rá a vezérlése.
A Hellcat meg a pokolban is Hellcat :-)
NGC2023-05-21 20:16:31 // 30879
köszi! :)
SD2023-05-21 19:54:11 // 30878
Wow de szép:)
NGC2023-05-21 19:48:33 // 30877
Üdv köztetek! :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.