SD2023-06-07 15:14:36 // 31121
De a mellékelt példák mutatják, azért ezzel nem csak én küzdök:D
SD2023-06-07 15:13:57 // 31120
Hát így minima 100k+ levezetett km után talán az megvan már mit merek vállalni, és bőven nem a szerencsére alpozok :D
Ha a szerencsére alapoznék már elváltam volna és egy tinivel járnék:D na az veszélyes nem 70-el bevenni egy kanyart:P
Ha a szerencsére alapoznék már elváltam volna és egy tinivel járnék:D na az veszélyes nem 70-el bevenni egy kanyart:P
RomeoOne2023-06-07 14:43:34 // 31119
Ne hagyd, hogy elvegyék az önbizalmad. Ha nem gyakorlod, soha nem is leszel az :D
SD2023-06-07 14:24:08 // 31118
Agusto Farfus és felesége:)
Ricardo Patrese és felesége:)
Tanító nénit elvitte a Drift driver:)
Egyben igazuk van az én kotkodáimnak azért pl: én nem vagyok profi:D De nem is küldöm így:D
Ricardo Patrese és felesége:)
Tanító nénit elvitte a Drift driver:)
Egyben igazuk van az én kotkodáimnak azért pl: én nem vagyok profi:D De nem is küldöm így:D
SD2023-06-07 14:13:56 // 31117
5-6 évet megy el a szenzor, elem van benne műgyantával kiöntve.
denil12023-06-07 14:08:19 // 31116
Fogalmam sincs,h mi alapján műkdnek a szenzorok, remélem nem elemes mert akkor időről időre cserélni kéne :)
De TPMS egyébként is van tartalékba a meglévő szettben.
Meglepően borsos áron mérték anno a Pappasnál btw.
De TPMS egyébként is van tartalékba a meglévő szettben.
Meglepően borsos áron mérték anno a Pappasnál btw.
Liquid2023-06-07 13:49:43 // 31115
Használt gumit simán el lehet adni, csak ár kérdése. A szenzorról nincs tapasztalatom.
Ezek mennyit bírnak? lehet bennük cserélni elemet, vagy kuka és új mint a szelepek?
Ezek mennyit bírnak? lehet bennük cserélni elemet, vagy kuka és új mint a szelepek?
denil12023-06-07 13:40:27 // 31114
Kis update a jól összekarmolt felnivel:
Többen ajánlották az RS Wheels-t Újpesten, elvittem Viktorhoz, megnézte és azt mondta,h tudja vállalni. 95%-os eredményt mondott, ami azt jelenti,h nem fog eltérés látszódni még napsütésben sem a 2 felni között.
Mondtam neki,h a legrosszabb esetben 2 felnit fényeztetek ugyanazon oldalon. Árban is jót mondott és látszódott,h komoly gépek és felnik is álnak ott, így talán tényleg lehet bízni a szakértelmében. Amikor ott voltam, akkor épp egy BMW Alpine felnivel készült el :)
2 kérdés:
1, Bejelzett a fékbetét elöl, viszont van még 4000km a következő szervízig. Átlagos használat mellett ( több város, kevés autópálya ) ez vajon kibírja addig? Én igenre tippelnék, de azért megvárnám a nálam tapasztaltabbakat is.
2, Van egy szett eladó felnigarnitúra, 2 széles (8j+9j) TPMS szenzorral és gumikkal rajta. A gumik kukák, nem kellenek mert nyáriak és nekem télre kéne a felni. TPMS szintén nem kellene mert már van, de csak így eladó egyben 250-ért. Vennem kéne 2 új gumit, mert a jelenlegi 4db alig futott téli gumik 1 szélesek. Ennyoi pénzért jó deal?
Nem tudom mennyire eladható 4db TPMS szenzor v a használt gumik.
Többen ajánlották az RS Wheels-t Újpesten, elvittem Viktorhoz, megnézte és azt mondta,h tudja vállalni. 95%-os eredményt mondott, ami azt jelenti,h nem fog eltérés látszódni még napsütésben sem a 2 felni között.
Mondtam neki,h a legrosszabb esetben 2 felnit fényeztetek ugyanazon oldalon. Árban is jót mondott és látszódott,h komoly gépek és felnik is álnak ott, így talán tényleg lehet bízni a szakértelmében. Amikor ott voltam, akkor épp egy BMW Alpine felnivel készült el :)
2 kérdés:
1, Bejelzett a fékbetét elöl, viszont van még 4000km a következő szervízig. Átlagos használat mellett ( több város, kevés autópálya ) ez vajon kibírja addig? Én igenre tippelnék, de azért megvárnám a nálam tapasztaltabbakat is.
2, Van egy szett eladó felnigarnitúra, 2 széles (8j+9j) TPMS szenzorral és gumikkal rajta. A gumik kukák, nem kellenek mert nyáriak és nekem télre kéne a felni. TPMS szintén nem kellene mert már van, de csak így eladó egyben 250-ért. Vennem kéne 2 új gumit, mert a jelenlegi 4db alig futott téli gumik 1 szélesek. Ennyoi pénzért jó deal?
Nem tudom mennyire eladható 4db TPMS szenzor v a használt gumik.
RomeoOne2023-06-07 12:40:10 // 31113
Be kell pótolnod a 2022 előtti Giulia-s híreket is, nincs ebben semmi újdonság :D
Itt a Stelvio és Giulia 6C Villa D'Este speciális szériája!
Itt a Stelvio és Giulia 6C Villa D'Este speciális szériája!
SD2023-06-07 12:14:59 // 31112
Mik derülnek ki:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-07 10:22:39 // 31111
Mivel ez a limitált széria MY21-es, nem. Ez egy maxra csicsázott MY21 Super.. vagy bizonyos piacokon a Ti felszereltség kopp ugyanez volt, a bevarrt feliratok nélkül. Egész véletlenül még a Ti logó is rajta van a Villa d'este kiviteleken is. Valószínűleg egyben gyártották le a sorozatot még 21-ben, így van értelme gyártás-optimalizálás ügyileg a fix darabszámos limitált szériának.
SD2023-06-07 10:01:03 // 31110
Másik felfedezésem: a 6C Villa d' este verzió nem facelift lököst kapott?:P
Jéé ezt észre sem vettem :O
Jéé ezt észre sem vettem :O
SD2023-06-07 09:45:40 // 31109
Kormányzati kérdést: én mióta megvan az autó beleültem úgy jó volt nem is állítottam rajta:D De most így 8500km környékén megnéztem mit lehet állítgatni??:D:D:D
Én ugye magas vagyok 190+ Ebből adódna hogy hátra kéne tolnom a széket és magamra húzni a kormányt. A szék nincs teljesen hátul, de ez így jó is, meg a gyerekeknek is van némi élettere:D
Ezzel szemben egész idáig úgy vezettem hogy totál be van tolva a kormány és max-ra fent, ami persze a lábam miatt kell is:)
Akkor mégis csak lehet valami ebben az "olaszos majompózban" hogy így jobban érzi az ember az autó mozgását.
Ha hátrafele kiegyenesítem a hátam magasabban van a fejem, jözelebb a kormány nem olyan jó. Persze biztos megszokás kérdése is:D
Kihúzva egyáltalán nem tetszett a kormány, sokkal jobb majomszerűen görnyedve:D:D:D
Én ugye magas vagyok 190+ Ebből adódna hogy hátra kéne tolnom a széket és magamra húzni a kormányt. A szék nincs teljesen hátul, de ez így jó is, meg a gyerekeknek is van némi élettere:D
Ezzel szemben egész idáig úgy vezettem hogy totál be van tolva a kormány és max-ra fent, ami persze a lábam miatt kell is:)
Akkor mégis csak lehet valami ebben az "olaszos majompózban" hogy így jobban érzi az ember az autó mozgását.
Ha hátrafele kiegyenesítem a hátam magasabban van a fejem, jözelebb a kormány nem olyan jó. Persze biztos megszokás kérdése is:D
Kihúzva egyáltalán nem tetszett a kormány, sokkal jobb majomszerűen görnyedve:D:D:D
SD2023-06-07 08:47:20 // 31108
Személyautóban az öv szükséges rossz, amit a lehető legkisebb kényelem vesztéssel szeretne mi denki használni.
Egy versenyautóban szerintem legalább úgy tart mint a szék, hisz az méretre van állítva nem kihúzható:)
Szerintem sokkal jobb egy 5 pontos öv mint ráracsnizni egy szoptató párnát:D
Egy versenyautóban szerintem legalább úgy tart mint a szék, hisz az méretre van állítva nem kihúzható:)
Szerintem sokkal jobb egy 5 pontos öv mint ráracsnizni egy szoptató párnát:D
SD2023-06-07 08:43:46 // 31107
Az, de még ha beirod a googlebe, miket hoz ki kötözött nőre ?:D
RomeoOne2023-06-07 08:34:57 // 31106
Na, ez a 3-as nagyon bejövős :D És ez is Sparco :D
Kazes☻2023-06-07 08:28:08 // 31105
RomeoOne2023-06-07 08:09:54 // 31104
Hát nem tudom, hogy írjam le akkor, hogy érthető legyen :DDD
Kérdezd meg a ChatGPT-t, hogy "How much lateral stability does a 5 point harness provides over a 3 point harness?" :D
Az öv arra való, hogy ne essél ki előre vagy felfelé az ülésből. Ha lötyögsz a kagylóülésben, azon nem segít az 5 pontos öv sem. Nyilván a gyári övtől jobb lehet valamivel, de nem igazi megoldás. Max ha úgy meg van szorítva, hogy megfullad az ember. De az övet nem gumipókként vagy racsnis gurtniként kell használni :DD
Kérdezd meg a ChatGPT-t, hogy "How much lateral stability does a 5 point harness provides over a 3 point harness?" :D
Az öv arra való, hogy ne essél ki előre vagy felfelé az ülésből. Ha lötyögsz a kagylóülésben, azon nem segít az 5 pontos öv sem. Nyilván a gyári övtől jobb lehet valamivel, de nem igazi megoldás. Max ha úgy meg van szorítva, hogy megfullad az ember. De az övet nem gumipókként vagy racsnis gurtniként kell használni :DD
SD2023-06-06 17:00:25 // 31103
A székeden is úgy van kiképezve a fejtámla:)
SD2023-06-06 16:43:02 // 31102
Szerintem a te autódhoz egy jó 5 pontos öv a megoldás:)
RomeoOne2023-06-05 22:19:17 // 31101
Köszönöm az ötletet. Ez unisex? xDD
RomeoOne2023-06-05 21:15:17 // 31100
Az a baj, hogy nem akarok különböző üléseket a elöl, én pedig elégedett vagyok a Sparco-val :D
RomeoOne2023-06-05 21:12:54 // 31099
Nyakmerevítő párnán meg bukósisakon is gondolkodtam már, hátha nagyobb biztonságban érzi magát tőle xD
farki2023-06-05 20:12:13 // 31097
Ez tutti valami ezeréves népi bölcselet… 🤔
G-MANN🍀2023-06-05 19:41:05 // 31096
G-MANN🍀2023-06-05 19:38:01 // 31095
Cserélhetünk üléseket, ez az alap Q ülés zseniálisan állítható és jól tart, feleségem sem panaszkodik😉
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-05 19:12:48 // 31094
Egyszerű és olcsó megoldás XD
RomeoOne2023-06-05 18:36:36 // 31093
Próbálok egyelőre alternatív megoldásokat keresni, de kecsegtetőek a családi adókedvezmények meg vissza nem térítendő juttatások is :DDD
RomeoOne2023-06-05 18:27:39 // 31092
Az enyém egyelőre csak azzal fenyegetett meg, hogy pisi lesz az ülésen, ha nem fogom vissza magam. Úgyhogy eddig csak pelenkát nézegettem 🤣🤣🤣
Hétvégén megyünk egy jó kis túrára Szlovéniába, addig szeretnék találni valami gyors/ideiglenes megoldást a problémára. Én is varratáson gondolkoztam, de első körben ilyen hosszúkás huzatfogó párnára (kígyópárnára, mi úgy hívjuk :D ) gondoltam, abból vagy 1 (U alakba hajtva a feneke mögött, hogy mindkét oldalra elérjen) vagy 2 darabot venni. A héten kipróbálom, aztán kiderül, hogy megfelel-e a célnak.
Hétvégén megyünk egy jó kis túrára Szlovéniába, addig szeretnék találni valami gyors/ideiglenes megoldást a problémára. Én is varratáson gondolkoztam, de első körben ilyen hosszúkás huzatfogó párnára (kígyópárnára, mi úgy hívjuk :D ) gondoltam, abból vagy 1 (U alakba hajtva a feneke mögött, hogy mindkét oldalra elérjen) vagy 2 darabot venni. A héten kipróbálom, aztán kiderül, hogy megfelel-e a célnak.
berobbantam2023-06-05 18:08:04 // 31091
Feleségül kell venni.Visgonylag hamar ki fogja tölteni az ülést a régi népi megfigyelések szerint😂
RomeoOne2023-06-05 17:41:12 // 31090
Az övnek nem feladata az oldaltartás.
Az enyém szokott kapaszkodni, de ezt pont nem szeretném, mert a szép hosszú körmök csúnya nyomot hagynak a bőrülésen 😅
Az enyém szokott kapaszkodni, de ezt pont nem szeretném, mert a szép hosszú körmök csúnya nyomot hagynak a bőrülésen 😅
aranytl2023-06-05 17:19:04 // 31089
Feleségem ilyen helyzetekben befeszíti magát az ülésbe, azt a pár kanyart amíg rosszul lesz ki lehet így bírni :D Utána már nem az a baja, hogy mozog az ülésben.
Komolyra fordítva, szerintem varrni kell méretpontos párnát/párnákat amivel felhurkásítod az ülés oldalát, vagy a barátnődét :)
Komolyra fordítva, szerintem varrni kell méretpontos párnát/párnákat amivel felhurkásítod az ülés oldalát, vagy a barátnődét :)
SD2023-06-05 16:49:42 // 31088
Kertészlányt mellé ültetni?:D
Én feleségem is pattog a székben, én szerintem nem fél eléggé, ha félne kapaszkodna :D
De leoltni az tud már így is:D
Vitzen kívül több pontos öv ?
Én feleségem is pattog a székben, én szerintem nem fél eléggé, ha félne kapaszkodna :D
De leoltni az tud már így is:D
Vitzen kívül több pontos öv ?
RomeoOne2023-06-05 16:21:29 // 31087
Egy praktikus kérdésem lenne. Sparco ülések vannak az autóban, viszont barátnőm karcsú alkat és nem "tölti ki" jól az ülést, nem fogja őt rendesen. Emiatt nyilván egy hegyesebbre vett szerpentinezés során ide-oda csapódik az ülésben, ami erősen rontja az élvezeti faktort.
Töröm a fejem azon, hogy milyen párnát lehetne csináltatni, amit a kb. a derekához téve, pont kitöltené azt az űrt, ami még van az ülés és az ő oldala között. Nem találtam egyelőre ilyen céleszközt.
Valakinek van valami jó megoldási javaslata? (Szerezzek kövérebb barátnőt nem opció, mert az össztömeget alacsonyan kell tartani :) )
Töröm a fejem azon, hogy milyen párnát lehetne csináltatni, amit a kb. a derekához téve, pont kitöltené azt az űrt, ami még van az ülés és az ő oldala között. Nem találtam egyelőre ilyen céleszközt.
Valakinek van valami jó megoldási javaslata? (Szerezzek kövérebb barátnőt nem opció, mert az össztömeget alacsonyan kell tartani :) )
SD2023-06-05 11:04:25 // 31086
A töltés valóban lassú inkább csak életben tartás:)
Nekem egy brutál bicikli kormány adapter van a hátuljára ragasztva az Android A1 telómnak, ami majdnem 0.5cm vastag, és még így is tölti, igaz néha meg kell igazítani.
Külön felismeri az iPhone-t is, (azt kék árammal tölti:D az androidot piros árammal:D)
Nekem egy brutál bicikli kormány adapter van a hátuljára ragasztva az Android A1 telómnak, ami majdnem 0.5cm vastag, és még így is tölti, igaz néha meg kell igazítani.
Külön felismeri az iPhone-t is, (azt kék árammal tölti:D az androidot piros árammal:D)
RomeoOne2023-06-05 10:16:38 // 31085
Jöhetnek a tapasztalatok mástól is, ha van :)
Teló wireless töltés a könyöklőben
Teló wireless töltés a könyöklőben
leopop32023-06-04 22:43:50 // 31084
Igen egy Paris 5 garage Brera de sajna dízel :/
Tőlük van a kipufogóm
Tőlük van a kipufogóm
SD2023-06-04 21:08:20 // 31083
Lehet a lámpa meg könnyebb lett;D
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-04 15:42:25 // 31082
Jó nektek, ilyesmi mókának átlag halandó a közelébe se fér :-)
G-MANN🍀2023-06-04 13:40:22 // 31080
Hát én nem tudom hány kiló a MY23 Veloce valójában, de érzésre igencsak jól ment, meglögdöstük vele az országúti gyors modulon az Alpine A110-eket a Drivingcampen (Halesszal). Nagy Carnet Autós Nap.
SD2023-06-04 11:47:28 // 31078
Na most ezt meg kell néznem remélem az enyémben még nincs:D
Amúgy amerikában tényleg van valami vadállat szabályozàs hogy milyen sebességgel kell epviselni mekkora ütközést sérülés nelkül.
Ezért voltak azok a harmonikás ütköző rettenetek:D
USA-ban autót forgalomba hozó gyártót kötelezett arra, hogy modelljei tíz mérföldes óránkénti sebességű, frontális vagy hátulról jövő ütközést nyomtalanul elviseljenek. Ehhez vagy hatalmas, masszív lökhárítók (az amerikai autóknál nagyjából adottság volt), vagy teleszkóposan rögzített
Ez meg csak LOL
Amúgy amerikában tényleg van valami vadállat szabályozàs hogy milyen sebességgel kell epviselni mekkora ütközést sérülés nelkül.
Ezért voltak azok a harmonikás ütköző rettenetek:D
USA-ban autót forgalomba hozó gyártót kötelezett arra, hogy modelljei tíz mérföldes óránkénti sebességű, frontális vagy hátulról jövő ütközést nyomtalanul elviseljenek. Ehhez vagy hatalmas, masszív lökhárítók (az amerikai autóknál nagyjából adottság volt), vagy teleszkóposan rögzített
Ez meg csak LOL
RomeoOne2023-06-03 16:52:36 // 31077
Igen, de így sem az szokott mérlegen kijönni, amit megadnak.
Az extrák közül meg minek van akkora tömege? Azért nem 10-20 kg-nyi dolgok kerülnek be, van ami mèg csökkenti is az alapfelszereltség tömegét...
Ha meg MY23-ra tényleg bepakolnak 1 mázsa vasat a kocsi orrába, az elég rosszul hangzik. Viszlàt 50-50 tömegeloszlás.
Az extrák közül meg minek van akkora tömege? Azért nem 10-20 kg-nyi dolgok kerülnek be, van ami mèg csökkenti is az alapfelszereltség tömegét...
Ha meg MY23-ra tényleg bepakolnak 1 mázsa vasat a kocsi orrába, az elég rosszul hangzik. Viszlàt 50-50 tömegeloszlás.
SD2023-06-03 15:58:22 // 31076
Itt a kulcs:) a fapad könnyebb mint a bőrpad:D
SD2023-06-03 15:42:31 // 31075
Ezesetben a jogalkotó feltételezi hogy a kalibrált és hitelesített eszköz nem téved, és ha annyit mutat akkor annyival ment.
vmisi12023-06-03 14:57:27 // 31074
Igen, én is tartok a végeredménytől, meg az én hibám is, nem fogom elolcsójánoskodni. Kíváncsi leszek, tudják-e reprodukálni a színt... 😨
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-03 14:49:11 // 31073
Hiába van rajta, semmiképp nem lehet valós a kerek nulla mérési hiba. Ilyen pontosságot és hibát igazából a rendőrség bevállalhat, de pl a gyártó helyében biztosan nem vállalnám be. Ha valaki beleáll jogilag ebbe, rajtuk csapódhat. Jó tudom, le van zsebből zsebbe zsírozva, így a nulla hibaszázalék előállításában is világelsők lettünk. Papíron...XD
WarbiRunner (Gyuri)2023-06-03 14:44:45 // 31072
Elvileg EU/DIN szabvány szerint a tömeg az adott modell választható extrák nélküli tömege a működéshez szükséges folyadékokkal és min. 90%-ig töltött üzemanyag tartállyal. Lehet hogy a szabványos méréshez épp volt egy "fapad" kiadás amit alapmodellnek lehet tekinteni, és abban 100 kilóval kevesebb extra volt. Ki tudja? A giuliaforumson a Veloce-k valós tömege 1650kg körül alakul.
Ehhez hozzá tartozik, hogy állítólag az US modellek orra az eltérő ütközésbiztonsági szabvány szerint meg van erősítve, és nehezebbek is.
Így összerakva a képet szerintem a franciák itt is egyszerűsítettek, minek ennyi verzió? Az US szabvány jó az EU-ba és megfelel Kínának is, innetől azt az egyfélét gyártják.
Szóval szerintem a MY23 tömege ebből adódik. A Veloce-nak már nincs nagyon fapad alapmodellje ami lényegesen könnyebb, plusz szerintem az US erősített verziót gyártják az összes piacra.
Ehhez hozzá tartozik, hogy állítólag az US modellek orra az eltérő ütközésbiztonsági szabvány szerint meg van erősítve, és nehezebbek is.
Így összerakva a képet szerintem a franciák itt is egyszerűsítettek, minek ennyi verzió? Az US szabvány jó az EU-ba és megfelel Kínának is, innetől azt az egyfélét gyártják.
Szóval szerintem a MY23 tömege ebből adódik. A Veloce-nak már nincs nagyon fapad alapmodellje ami lényegesen könnyebb, plusz szerintem az US erősített verziót gyártják az összes piacra.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.