Fórum >> Típusok >> Giulia

SD2023-05-21 19:32:35 // 30876
Itt már nem az a kérdés, mennyit eszik 100km-en hanem 300km-et megy-e 100-on:D
SD2023-05-21 19:29:58 // 30875
Én még a Pdtdi passat hangjában is megtaláltam a szépséget;D
De azért a Giulia QV-t ne ahhoz hasonlítsuk:D

Nyilván az ideális a minimum végtelent forgó V12 ami úgy veszi a fordulatot mint egy villanymotor és úgy hörögle gázelvéterre mint amikor a Kamaz sorhat dízel teljes terhelésen gyorsít, legalább 14 sebességgel.

Emellett persze 5 litert eszik, és azt is vízből;)

8-an beleférnek de 2 ajtós kupé forma GT

Full ledes mátrix LED piláccsal amibe 300ft az izzó de az is csak 8 évente kell, és akkor is gariban cserélik:D

Az autó hangja egy dolog a teljrs autóval lesz karakter és legenda a QV Giu már most is az;)

A hangja kicsi orros:)))))
De legalább nem warthburgos mint pl egy Busso herélt kipufogóval:)))
Egy 4 hengeres is nagyon jól tud szólni, a V6-tól alap elvárás:)))
Pedig pl a Honda V6 az hogy szól sehogy:D
RomeoOne2023-05-21 19:25:40 // 30874
Fuh, nincs most erőm olyan költeményt írni, mint múltkora héten Gyuri, hogy mennyire álom© volt, inkább csak berakom ezeket a képeket.

Normál út a mekibe:


Út egy Giulia Q-val a mekibe:


Csoda, ha nagyon pörög bele a km? :DDD
SD2023-05-21 18:53:25 // 30873
Valami ágat darál az ékszíj, vagy avar a hűtőventiben?:D
RomeoOne2023-05-21 18:51:59 // 30872
Itt csak a kompresszort hallani :D
Milyen festői így a német szénerőművek hűtőtornyaival a háttérben. Lehetne a video címe, hogy "Energiewende a valóságban" :DDD
leopop32023-05-21 18:34:28 // 30871
Nem hagyhatod ki hidd el! 😁😊
Szabadabban lélegzik a motor tőle tényleg a motorhangot hozza ki. Hihetetlen minimális kipuff hang növekedéssel de inkább nem is növekedésnek hívnám hanem folytás megszüntetőnek. Nem nyomulós lakótelepi cucc. Azért van olyan ára is amilyen 😁😁
Igen igen de azért Hellcat nem lesz 😅
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-21 18:06:46 // 30870
Majd egyszer meghallgatom :-) Nekem a hangerő így tökéletesen elég egyébként. Kevés százalékot adok annak, hogy rákívánnék egy sportdobra, kipufogó hang egyáltalán nem hiányzik. A motorhang meg olyan amilyen, azzal hogy hátsó dobbal elnyomom, még ugyanaz jön be a motortér felől, max a sok zajtól nem hallom :-)
Itt sem a kipufogó hangos..XDDD
leopop32023-05-21 17:20:26 // 30869
Valahogy ezt akartam én is megfogalmazni :)))
leopop32023-05-21 17:18:51 // 30868
*Hagyd
leopop32023-05-21 17:18:08 // 30867
Hagy SD-t olvasva a hsz.-ét akkorát röhögtem 🤣
Még nem hallott szerintem QV-t
De hogy tudja egy turbós motor hangját szívóhoz hasonlítani 🤣🤣🤣
QV hangja patika olyan tekintélyt parancsoló főleg amikor visszavált, sőt felváltásnál is. Egyszerűen félelmetes, nagyon jól eltalálták.
Busso sem rossz nyilván egy legenda de a többi már mesemondás 🤣
leopop32023-05-21 17:06:44 // 30866
Teljesen egyet értek veled de amúgy nem az a baj hogy négy hengeres. Egy Supersprint végdob kell rá és patika hangja lesz.
Mondanám a downpipe-ot is de az már neked sok lenne hangban. Halesznak egy ilyen Supersprint végdob van fent és ahogy G-Man mondaná álom a hangja úgy 😍😍
Nem túl hangos de mégis szépen kihozza a 2.0 motor hangját 😉
Ajánlom tényleg mert Halesz vitt már sokat vele nagyon szép hangja van tényleg
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-21 16:57:01 // 30865
Ma a pirosnál álltam, elöl. Mellém csörtetett a belsőben egy hangosan zenélő fekete e46-os bmw, tele tetkós, feketébe öltözött nagydarab sráccal. A hangulat nem azt adta ki ami aztán lett...az egyik egyszercsak átszólt. Úúristen de szép ez az autó :-) Mindenre számítottam, csak erre nem. Jól esett. Aztán tovacsörtettek.
Zselé2023-05-19 20:37:44 // 30864
Megvolt ma Budaörsön a 45 ezres szervíz, 43600 km-nél. Új fékbetétek elől fent, olaj friss (Motul EcoClean 0w30). 5,2L a töltet, 0,8 maradt tartaléknak. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a járás, Multiair gyanús dolgok és a fogyasztás a Motullal.

Ugyanitt egy liter Selenia Digitek 0w30 (bontatlan) eladó a legjobb ajánlatért :D
SD2023-05-19 19:29:15 // 30863
Hát ennek nehéz felvenni a hangját, hát ez igen ez mindenhogy jó:D

Én nem vagyok telhetetlen picit foroghatna még a Giulia

De a színház tökéletes belül és ez a lényeg:)))
Kazes☻2023-05-19 18:22:23 // 30862
Az nem lefullad, csak udvariasan leállítja a gépész, amíg az utasa kiszáll! :P XD
De örülök, hogy neked is tecc... nem veszett még ez a világ! ;)


Azóta már szegény (isteni) Gina is fentről nézi csak...
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-19 17:40:52 // 30861
Igazából én a mai f1-es autók hangjából is főleg a direkt befecskendezés hangját hallom. És a wtcr autókat is ha melegítés közben hallom, pont ugyanaz a reszelős harákolás. Mindegy, felül lehet emelkedni ezen. :-)
RomeoOne2023-05-19 17:36:01 // 30860
*ez az első 50 mp-es
RomeoOne2023-05-19 17:34:48 // 30859
Hát ezek a turbós motorok már nem fognak sosem úgy trombitálni, mint a szívók. Főleg, amiken még katalizátor sem volt.

"Beérném" én a 33 Stradale 2 literes V8-asával is :D

Kedvenc filmjelenetem ez az 50 mp-es rész az "Az a csodálatos november"-ből.
Minden benne van, ami kell. Áhítatos templomi jelenet, szól az orgona, majd megérkezik az Alfás úgy, hogy már egy km-ről hallatszik hogy bőgeti a motort, ami még az orgonaszót is elnyomja :D
Bekanyarodik, le is fullad egyből a motor. Majd tekerteti az önindítót egy darabig, mire újra be tudja röffenteni a technikát, de pumpálni kell utána is folyamatosan a gázt, hogy ne fulladjon le :DDD Utána is úgy üvölteti a templom előtt, hogy Krisztus majd lemászik a keresztről tőle :DDD

Akkorákat röhögök mindig, amikor látom :DDD

Halesz! Legközelebbi Drive-In -en ezt a filmet játsszátok és már veszem is a jegyet! :D
SD2023-05-19 16:27:52 // 30858
A GTAm és az Akrapovic kipufogónál hallottam azt a tónust ami nekem szimpibb, az ércesebb felhangokat magas fordulaton.

A gyári rendszer ezeket az amúgy Alfás és Ferraris trombitáló tónusokat kiveszi.
De ugyan ez elmondható a 2.0 verziókról is, a fordulat visszaejtésről ne is beszéljünk.

De azért nem releváns ez mert aki használja az tudja aki csak a nyálát csorgatja az max az internetes videókból táplálkozik:D

Pont ugyan az mint én is SW Giuliát vettem volna ha lett volna de úgysem lett volna rá pénzem és most hogy a szedán van nem is kéne:D:D:D

MInek kéne 7-8k-ig forgatni egy automata váltós nyomatékos motort?
Azért mert régen a szívókból csak úgy lehetett kihozni?:D

Na hát így orros hogy nem forog úgy mint egy 3000V8:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-19 14:54:44 // 30857
Ez az autó... már épp mostanában olyan szögletesnek éreztem városban. Erre ma hazafelé a belvárosból, napsütés, ablak lent, bedobott a Spoti egy NFS háttérzene jellegű számot, amit nem tudom honnan húzott elő és asse tudom mi. És akkor egy zöld elérős balra derékszögnél kb mintha azt mondta volna "szögletes, az vagy te". Kézzel beleváltottam, mert akarta, és olyan fluid kanyarodást leművelt, hogy csak pillogtam. Tojt az esp-re, semmi durva belebólintás, csak elfordult körülöttem. Ennek a lelkivilágát kiismerni... Kisüt a nap, egyből nem depis, mehet a buli. Tisztára nő.
Liquid2023-05-19 13:56:34 // 30856
nem is kell érteni, nyugi QrVa jó hangja van :D
RomeoOne2023-05-19 13:15:06 // 30855
a QV hangja kicsit orros

Nem értem ezeket a szakkifejezéseket :D
Nyilván nem Busso-s, ez nem Busso motor. Az én bajom a hangjával, hogy bent nem hallom eléggé, mert túl sok a hangszigetelés :D
SD2023-05-19 11:03:04 // 30854
pedig ha tudná fullgyári:D
SD2023-05-19 11:02:25 // 30853
A szerelvényboltban vettem, a csávó épp bagózott mondtam ne dobja el megvárom:) Erre kérdezett az autóról hogy látja a felnit ez elektromos is?:D:D:D

Mondom nem az tuning:D
SD2023-05-19 11:01:33 // 30852
Én ráraknám a Giu-ra:D:D:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-19 10:52:37 // 30851
Zöld rendszám van óccón. Érdekel? :-))
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-19 10:51:50 // 30850
Így van, nagyon drasztikusan jött most szembe, hogy ott termelő gazdaság van, ami működik. Itt meg nyerészkedő gazdaság, ami nem. A szakadék olyan tempóban mélyül, hogy hihetetlen. És a covid, ukrán balhé mind itt nekünk ássa mélyebbre a gödröt.
Az, hogy állami cél azt értem. Mert jól gondolkoznak. Hosszú távon és kooperatív módon. Tajvan különlegesen optimális hely egyébként, mert a kínai gondolkodás és hagyományos világlátás összeállt egy demokratikus rendszerben, ami így mentes az önkényuralmi dolgoktól. Elképesztően hatékonyak. Kína nyilván más, diktatórikus, mégis kevésbé éli meg diktatúrának a kínai, mint itt az Eu-ban ezt a nagy álszabadságot. Mindegy, messzire vezet, az emberek egóját építeni rossz ötlet, a kooperációjukat építeni jó ötlet, Két kínai minden esetben megérti mit mond a másik, és így vagy úgy addig magyaráznak egymásnak, míg ki nem találnak valamit ami mindkettőnek jó, és működik. És ezt tudják sokan is. Két európai meg elküldi egymást a halál f.ára, majd még egymás háta mögött is jól ledegradálják egymást, aztán az erőszakosabb vagy a gazdagabb megoldása győz. Na melyik módszer fog működni?
SD2023-05-19 10:48:43 // 30849
Ezzel szemben mondjuk Shanghai-ban rendszámot már csak kihalálsos alapon kapsz, vagy olyan kategóriás pénzért mint New Yorkban egy taxi licenszet..

Szét van csúszva most a világ, óvatosnak kell lenni:)
SD2023-05-19 10:45:58 // 30848
Ha hidegen, alapjáratközeli röfögős városi bemelegítést követően veszed le a teljesítényt a motorról...

Akkro úgy szól mint egy porszívó, szuszog a turbo, mikrorezgések az örlődő alkatrészek szétrombolják a teljesítményt és a hangot is. Nyilván programból kompenzálja a ECU

Ha terhelés nélkül meg van forgatva előtt 2000-3000 között legalább, és utána lépsz oda egészen máshogy viselkedik, nyilván a program is más.

Ha szétfűtöd akkor is megy csak akkor viszont ugye nagy hőmérsékletekhez már nem szabadna alacsony olajnyomást alkalmazni, ezért nem szeretem pályázás után D-ből kivenni, ha forogjon legyen csak nyomás ha már meleg:)
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-19 10:42:16 // 30847
Az, hogy itt nem gyártanak semmit? Amit meg de, az presztízs termék, és igazából azt se.. Lásd SKF hajtástechnikai alkatrészek aranyáron. És mivel van gond a tőlem 8e km-re üzemelő gépben? A qva SKF csapágyházzal, amit Franciaországban raknak össze alkatrészekből. Na hol gyártott alkatrészekből? Bingó, Kína.
A szállítás megdrágult, ez is rakódik az árra. Az EU kereskedő több Euroból él meg, nagyobb hasznot rak az árra. Akár naponta emel a végtelenig. Volt olyan, hogy a honlapra kiírt ár már aznap nem volt érvényes. Így bemondta nekem telefonba, hogy ami ott van bruttó, azt számlázzák nettónak, ez van, kell?
Néha az az érzésem, hogy a magas életszínvonalhoz szokott kereskedőket etetem. Áttételesen is, mert az alumínium is drágább, így az egyedi alkatrészgyártás is az, hiába jó barátom csinálja aki nem a munkadíjjal fog megkopasztani. Az alapanyaggal nem tud mit kezdeni. Pár éve egy kis furgonnyi alu volt 5 milla, most befér egy fabia farába..lazán 5 milla alu lemez/tömb.
Az energiaárak is rájönnek szépen. És a vicc, hogy pl Tajvanon most minden olcsóbb már. Régen óvatosan vásároltam, mert drágának tűnt. Most azon kaptam magam, hogy egy 20-asból a családnak összevásároltam egy hatalmas halom ilyen olyan apró ajándékot. Olcsóbb enni, olcsóbb a benzin, és úgy minden. rendesen jól esett költeni a pénzt, mert emberi áron voltak jó dolgok.
Aztán.. bementem egy Soco kereskedésbe. Akksis café racer mocinak álcázott robogó vagy mi, biztos ismeritek. Itthon kettő milla. Ott 1.2-ért kihozom a szíjhajtásos csúcs kivitelt, és ha ügyes vagyok, kapok állami támogatást. Úgy meg haccá'z.
Az autó árakról is kérdezgettem őket. Egy Rav4 egy 10-es. Itthon 14-15.
SD2023-05-19 10:35:39 // 30846
Én elégedett vagyok a Giu gangjával:)))
És no flame RomeoOne, de a QV hangja kicsit orros, nem igazán Bussos, de ugyan így a 2 literes is foroghatna többet jobb lenne.. :)

De közben meg így is szuper:)
A BMW-s hang fogyasztásban és súlyban is jelentkezik:))) Azt meg nem akarjuk:)

A totalcar-on volt egy szavazás mindenki Vtec-nek hallott egy jól megforgatott Ferrari V8-at:)

Teljesen szubjektív, légnyomás és hangulat függő is :)
Sőtt most már kezdem kitapasztalni ha turbo-t kicsit előmeglegíted terhelés nélkül fordulaton pár percig egészen más hangot produkál a motor:)))
SD2023-05-19 10:26:12 // 30845
NA ez szép:)
De ne felejtsd el hogy ez ott támogatott állami cél..
Nem azért olcsó, hanem itt drága mert itt "szabad" piac van... magyarul a forgótőke hitel kamatokat fizeted meg a szolgáltatóknak amit pedig ki nyúl le:D Ebbe ne menjünk bele:D
Tehát az amerikai típusú gazdaság nem versenyképes jelenleg a kínaival ez van.
Elavult lett:)
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-19 10:24:16 // 30844
Persze persze, csak a hang....XD Ha van gyenge pontja az autónak, az a hangja. Mondjuk ha keményen meg van hajtva, akkor az is rendben van. Kifejezetten a közepes terhelés az, ahol szépnek sehogy nem mondanám. Emelkedőkön pl. ha nem hajtom. Olyankor a fülem elbírná plusz két henger vergődését XD De akár plusz egy hengerét is..
RomeoOne2023-05-19 10:21:43 // 30842
Mi az oka ennek a brutál árkülönbségnek?
SD2023-05-19 10:20:36 // 30841
Ha már akkor sor8:)))) kompresszorral az odabaxna:)))
Vagy akár két Multiair 2.0 sorbakötve:)))
RomeoOne2023-05-19 10:18:49 // 30840
Van a Mercinek 400 lóerős 4 hengerese, szóval lehet az is. Csak a 6 henger urasabb :D

Mint pl. az M340i/M440i, 6 henger, 375-380 ló. Ez a lépcső hiányzik a Giuliánál.
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-19 10:18:39 // 30839
Igazából az Eu gyártók mind ezen küzdenek, hogy bizonyos márkáikat, lehetőleg minél többet felpozícionáljanak. Kb hasztalan szerintem, mert Porsche, Ferrari szint kell ahhoz, hogy sok pénzért presztízst vegyenek a tehetős vásárlók, így elég legyen a drágán adott kis darabszám. Az EU bután megy a falnak. Az egyetlen előnyét, a technológiai előnyt, önként kukázza, csinál egy harakirit a saját belső piacán is, Kína pedig a felskálázott gyártásával letarol mindent, és a know-how is náluk köt ki. Láttuk ezt már egyszer, kétszer, de ahol a hülyeség gyógyíthatatlan, ott harmadszor, negyedszer is megtörténik.
Most voltam Tajvanon, a saját bőrömön érzem már, hogy az EU versenyképtelen. A nemrég megépült ipari gépem számlái még frissek, mély nyomot hagytak a lelkivilágomban és a költségvetésemben is. Kint meg épp véletlenül egy kis tech céghez is el tudtam menni egy diskurzusra. Kb. 20 fő, mérnökökkel és mini gyártókapacitással. Két cnc megmunkáló központ, eszterga, ez-az. Kikérdeztem őket, hogy mi mennyiből épül meg. Esélyünk sincs...
Annyival olcsóbban áll össze egy ipari műszer egyedi alumínium váza, vagy egy optikai asztal gránit tömbbel, hogy nincs keresnivalónk. Ezt úgy érdemes elképzelni, hogy én a precíziós műszerbe nem tudom megvenni a 15 centis gránitlapos megoldást, mert túl drága. Ők csavarozó és összeállító asztalnak használják a 30 centis tömböket. Ugyanez a szervo rendszereknél. Ők egy komplett profi ipari rendszert vesznek annyiból, amennyiből én itt az EU-ban félipari megoldások közt turkálok.
Ott pörög a know-how, az innováció, az ezt kiszolgáló precíziós ipar. Itt meg fizetem a kereskedők hasznát és próbálom a műszaki megoldásokat és az árat úgy belőni, hogy nekem is maradjon valami. Itt az EU-ban semmi nincs. Konkrétan. Elkoptatott márkanevek, presztízs árak, kereskedők mega hasznai és irgalmatlan alapanyag árak. A saját területemen ezt tapasztalom. És ez nem Magyarország, hanem az EU, legtöbb cuccot már kiharcoltam, hogy közvetlenül a gyártótól, vagy a fő kereskedő cégtől veszem. Vagy online gyártói shopból. Így kikerülöm a hazai kis két három fős kereskedő cégeket, akik leszedik a hasznot, és igazából semmit nem értenek ahhoz amit árulnak..
SD2023-05-19 10:15:56 // 30838
Azért tettem D-be mert különben nem hajladndó ezt mutatni:D A-ban volt:P:D Tempomattal araszoltam:D
SD2023-05-19 10:11:55 // 30837


Hmm reggeli dugóban araszolva.. nem hallom hogy küzdene a ventillátor, nem a középállás a 90fok?
Mi lesz nyáron?
SD2023-05-19 10:07:57 // 30836
Én szerintem kevesebb fájdalommal lenne a 2 literből 350 ló:)
Most már érkeznek hírek a 400le-re húzott Giuliákról:)
RomeoOne2023-05-19 09:42:03 // 30835
A Gyuri által említett 350 körüli lóhoz max 1 turbó kéne, nem ez a konfiguráció. Ez már a Q teljesítményszintje lenne, arra meg nincs szükség, mert van jobb megoldás házon belül :)
Úgy meg már megvalósíthatóbbnak tűnik a dolog. De kizártnak tartom ,hogy megjelenne a Giulia ezzel a motorral, miközben a belsőégésűt inkább kivezetik.
carver2023-05-18 21:04:24 // 30834
Európai/amerikai autógyártás vs Kína. Az egész beszélgetés érdekes, de nekem az utolsó résznél jutott eszembe Imparato beszólása, hogy nem akarja odaadni az egész piacot Kínának. Először kétkedve hallgattam Lakatos Gergő véleményét, de jobban belegondolva tényleg nem a manufakturális autógyártás lesz Kína célpontja mert ők nem ebben a nagyságrendben gondolkodnak. Így viszont még több értelmet nyer amit Imparato csinál az Alfával, hogy megpróbálja betolni egy olyan szegmensbe, ahol van fizetőképes kereslet és nem eszi meg reggelire Kína. A Volkswagennek nehezebb dolga lesz...

Az egyetlen baj, hogy abban a szegmensben a legtöbbünk pénztárcája már könnyűnek találtatik...
WarbiRunner (Gyuri)2023-05-18 20:28:51 // 30833
A kisértés magy lenne, és pont ezzel beszélném le magam róla XD
Ez így jó és kész. :-)
SD2023-05-18 19:43:54 // 30832
És a böhöm cooler meg a két turbo?
RomeoOne2023-05-18 18:01:34 // 30831
Már miért ne férne? Amikor felnyitod a motorháztetőt, nincs ott egy nagy lyuk a motor és a zárhíd között? :D Beférne az, csak a kvázi orr-közép motorosságból sima orrmotor elrendezés lenne, ami nem biztos, hogy jót tenne az autó dinamikájának. Bár, ha a BMW-kbe is belemegy a sorhat... :)
SD2023-05-18 16:54:58 // 30830
Ha csinálnának egy SWB Zagato szerű GT-t abba atom lenne:) még lehetne rajta nyújtani és nem lenne többé SWB:D:D:D
SD2023-05-18 15:57:09 // 30829
szerintem ez a Giuliába nem férne bele :D
SD2023-05-18 15:56:31 // 30828
nekem kicsit lomhának tűnik mintha nagy lenne a forgó tömeg...
hiába pörgős a Giu QV V6 harapósabbnak tűnn:)
SD2023-05-18 15:55:43 // 30827
tényleg elkéne azt olvasni:D köszi:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.