Hogy hogy ilyen kevés olaj kell bele ha jól tudom a 2.4 159/Brerában több mint 6 liter kell.
Igen tudom hogy az 5 henger.
De akkor tovább megyek a 2.0 4 hengeres dízelbe is 4.8 liter kell.
	leopop32020-11-19 22:20:54 // 17812
	
leopop32020-11-19 22:11:52 // 17811
	Na akkor most csak párolog ennyi vagy az a hiba amit Warbi mond?
	
leopop32020-11-19 22:10:04 // 17810
	Köszi igen így értem na akkor ezt figyelni fogjuk faterral ha nézünk Giuliákat
	
zgi5212020-11-19 19:04:28 // 17809
	ennel mar csak az a jobb mikor a 3.6 liter olaj helyett 4 megy bele. es csodalkozunk hogy ha a legszurohazban landol.. en mar nem is tudom mennyire bizzak ebben a szervizben.
	
zgi5212020-11-19 19:01:06 // 17808
	a dizelben tovabbra is van olajnivo palca.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-19 19:00:31 // 17807
	Megnéztem a képeket, mondjuk csalóka a szint így szemre, a baloldalinak majdnem a tetején van a maximum, az ominózus jobbosnak meg a közép alatt :)))))) szóval mikor kinyitod a gépháztetőt és ránézel azt hiszed a minimumon van közben meg a maxin
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-19 18:52:23 // 17806
	Nekem ez nem okoz problémát, talán én szóltam itt elsőnek erről :)) Olajfolyást is szoktam nézni a turbó környékén, benézek ide oda mivel a légszűrőt magamnak cserélem
	
WebM2020-11-19 18:34:30 // 17805
	Tutela Paraflu UP
	
WebM2020-11-19 18:33:52 // 17804
	Ezt meg tudom erősíteni, nekem is minimum alatti szinttel adták vissza.
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-19 18:15:53 // 17803
	Ja, mondjuk olajat ezeken már nem lehet csekkolni... sajnos :-)
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-19 18:13:49 // 17802
	Nekem nyóc, mindenki figyelje a sajátját, hogy melyikből és mennyire fogy. :-)) Alap dolog néha belenézni, vizet, olajat lecsekkolni. 
Egyébként írd be a gugliba, hogy "Alfa Giulia 2.0 engine bay". És nézd meg a képtalálatokat. Mindenféle Giulia tesztek képei, és nem egy üres hűtővíztartállyal.
Külön érdekes, hogy van aminek baloldalt, van aminek jobboldalt van a kiegyenlítő tartálya.
	
Egyébként írd be a gugliba, hogy "Alfa Giulia 2.0 engine bay". És nézd meg a képtalálatokat. Mindenféle Giulia tesztek képei, és nem egy üres hűtővíztartállyal.
Külön érdekes, hogy van aminek baloldalt, van aminek jobboldalt van a kiegyenlítő tartálya.
G-MANN🍀2020-11-19 17:33:01 // 17801
	Ez így van, elég szomorú 🤐
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-19 17:13:46 // 17800
	az jó csak a másodlagos tartályból sosem hiányzik szóval cserélhetik a tömítéseket gariba attól az elsődlegeshez ami a motorhűtésé még párolog ...
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-19 16:56:05 // 17799
	Igen, van egy másodlagos hűtőkör az intercoolernek és a turbónak. Típishiba. A turbó melleti csatlakozás O-gyűrűje szokott ereszteni, konkrétan a visszatérő ág. Ismert hiba, illene gariban cserélni a tömítést minden autón amelyiknek fogy a vize.
	
leopop32020-11-19 16:35:32 // 17798
	Ja így értem 😁
	
Szabolcs 1592020-11-19 16:22:11 // 17797
	Pontosan benzinesbe 2 van és a dizel veloce ba is, 180le és a 150 le dízel be 1 viztartaly van
	
leopop32020-11-19 16:20:30 // 17796
	Most megnéztem neten és tényleg
	
leopop32020-11-19 16:17:28 // 17795
	2 tartály van a hűtővíznek a Giuliában?
	
zgi5212020-11-19 15:56:37 // 17794
	ez eleg szomoru, hiszen kifizeted az eves reviziot.abban folyadekszint ellenorzes is szerepel, lasd UM.
	
G-MANN🍀2020-11-19 15:06:10 // 17793
	Olajcserén nem sűrűn nézik meg sajnos a kiegyenlítő tartályt,   érdemes mindenkinek rákukkantani sztm.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-19 13:53:52 // 17792
	mondom, a hátsóból fogyogat...érdemes félévente rákukkantani, az elsőből sosem hiányzik
	
tdemeter2020-11-19 13:42:47 // 17791
	Este én is megnézem. Ti mit töltötök rá?
Ebbe is vmi spéci cucc kell, mint a 159-be kellett?
	
Ebbe is vmi spéci cucc kell, mint a 159-be kellett?
sas-1592020-11-19 13:03:55 // 17790
	Hűtővizet én is a héten ellenőriztem a fagyáspont miatt.
Tölteni kellett rá, az egyik tartályban a minimum alatt volt éppen.
Hidegen. Benzines Veloce.
Pedig 3 hónapja volt 15 ezres olajcserén, ahol gondolom rendben volt.
Szóval nem árt ellenőrizni rendszeresen.
	
Tölteni kellett rá, az egyik tartályban a minimum alatt volt éppen.
Hidegen. Benzines Veloce.
Pedig 3 hónapja volt 15 ezres olajcserén, ahol gondolom rendben volt.
Szóval nem árt ellenőrizni rendszeresen.
Szabolcs 1592020-11-19 10:38:12 // 17789
	
	
Szabolcs 1592020-11-19 10:36:00 // 17788
	Ismerősöm az alfanal szerelő Németországba, ő mondta nekem egész Németország ba és osztrák bol gyűjti össze az infót
	
leopop32020-11-18 22:19:31 // 17787
	Az komoly
	
leopop32020-11-18 22:17:54 // 17786
	Ja ez nekem is megvan
	
Angelo Bianco2020-11-18 21:38:48 // 17785
	Ezekről hol hallasz, olvasol?
	
RomeoOne2020-11-18 20:47:34 // 17784
	Állítólag :D
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-18 20:41:18 // 17783
	Jövőre jön a facelift és a mild hibrid Giuliák.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-18 20:19:49 // 17782
	Hidegen, most középen áll ma néztem
	
tdemeter2020-11-18 18:45:47 // 17781
	Hidegen vagy melegen hiányzik neked belőle?
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-18 18:03:08 // 17780
	Azért árnyaltabb a dolog :-) A Giuliánál sok értelme nincs használtat venni, mert itthon jó ára van, és értéktartó, nincs beljebb az ember egy használttal. Azért nem mindig van ez így. Kompromisszum mindig van, az újnál is és a használtnál is. Egy tökéletes világban mindeni vehetne új autót és használhatná biztonsággal mondjuk 15 évig. :-) Na és nem kellene két autó, hogy az ember összelogisztikázza a család egy napját...
 
Én magam részéről nem tartom megalkuvásnak a használtat. Van az amire azt mondom, hogy túlzott rizikó, de nekem egy autó attól nem kevesebb, hogy nem én ültem bele először. Sőt, van valami sport értéke jó minőségű használtat vadászni. A Giuliettát is tök izgalmas volt felkutatni, megszerezni XDD
Persze van az a szint amihez nyúl vagyok. De pl egy használt "jól vett" Ghibli ezerszer jobban mozgatja a fantáziámat mint egy új Giulia. Semmi megalkuvást nem éreznék, ha a hátsómat egy újszerű Maser bőrfoteljébe tenném bele egy új Giulia áráért. Más már a garanciáért cserében elbukta egy másik autó árát rajta értékvesztésen pár tízezer km és néhány év alatt, használati érték pedig még marad bőséggel. Na de hiába nagy a szám, ezt egyelőre nem merem bevállalni XDD
És ugye az sem mindegy, hogy mire kell az autó. Ha özön km-t mennék fel-alá, akkor nincs kérdés, új kell és cserélni ahogy a lízing/gari lejár.
	
Én magam részéről nem tartom megalkuvásnak a használtat. Van az amire azt mondom, hogy túlzott rizikó, de nekem egy autó attól nem kevesebb, hogy nem én ültem bele először. Sőt, van valami sport értéke jó minőségű használtat vadászni. A Giuliettát is tök izgalmas volt felkutatni, megszerezni XDD
Persze van az a szint amihez nyúl vagyok. De pl egy használt "jól vett" Ghibli ezerszer jobban mozgatja a fantáziámat mint egy új Giulia. Semmi megalkuvást nem éreznék, ha a hátsómat egy újszerű Maser bőrfoteljébe tenném bele egy új Giulia áráért. Más már a garanciáért cserében elbukta egy másik autó árát rajta értékvesztésen pár tízezer km és néhány év alatt, használati érték pedig még marad bőséggel. Na de hiába nagy a szám, ezt egyelőre nem merem bevállalni XDD
És ugye az sem mindegy, hogy mire kell az autó. Ha özön km-t mennék fel-alá, akkor nincs kérdés, új kell és cserélni ahogy a lízing/gari lejár.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-18 17:29:07 // 17779
	így van ugyan az a turbó meg minden, a szoftver más csak a 200 vs 280le között
	
R33Z2020-11-18 16:08:21 // 17778
	Nagyjából már most annyi külföldről behozott fut itthon, mint amennyi az újonnan vásárolt hazai. Nem mind, de java része sérülésből javított vagy sokat futott autó. Újszerű autóból nem garanciálisat venni, ezt én sosem értettem. 2+3 év van mindegyik Giulia-ra itthon, kivétel a 2019-es Q mert arra valami oknál fogva csak a 2 év teljeskörűt kaptam, azóta is csodálkozom. 
Ok, egyedi igények stb..., de aki használt autót vesz, az eleve megalkudik. Én a garancia hiányával biztosan nem alkudnék meg.
Amin meglepődtem, hogy a Veloce eléggé combos turbónyomást kap. Ha lehet hinni az infotainment-nek 1.7-1.9 baron tolja padlógázon, ami elég extrém. Mondjuk halad is, kicsit lassabban épül a nyomás, mint a 200 lovason, de ha felépült jóval nagyobbat lendül a gép. Ezek után csodálkozom is, hogy elvileg cikkszámra azonos a turbó. Érzésre olyan mintha ez egy nagyobb turbó lenne. Lehet a hajtáslánc miatt, de teljesen máshogy működik, vagy az Euro 6d final miatt, kitudja. A hangja mindenesetre sokkal jobb.
Szóval ekkora boost, már nem viccel, nem nagyon nehéz tönkretenni ezeket, gondolom a diesel sem 0.4et tölt.
	
Ok, egyedi igények stb..., de aki használt autót vesz, az eleve megalkudik. Én a garancia hiányával biztosan nem alkudnék meg.
Amin meglepődtem, hogy a Veloce eléggé combos turbónyomást kap. Ha lehet hinni az infotainment-nek 1.7-1.9 baron tolja padlógázon, ami elég extrém. Mondjuk halad is, kicsit lassabban épül a nyomás, mint a 200 lovason, de ha felépült jóval nagyobbat lendül a gép. Ezek után csodálkozom is, hogy elvileg cikkszámra azonos a turbó. Érzésre olyan mintha ez egy nagyobb turbó lenne. Lehet a hajtáslánc miatt, de teljesen máshogy működik, vagy az Euro 6d final miatt, kitudja. A hangja mindenesetre sokkal jobb.
Szóval ekkora boost, már nem viccel, nem nagyon nehéz tönkretenni ezeket, gondolom a diesel sem 0.4et tölt.
leopop32020-11-18 15:25:31 // 17777
	Ja hát ezeket nézni a legfontosabb én csak így indulok el minden egyes út előtt.
	
Szabolcs 1592020-11-18 15:24:51 // 17776
	Fűthető ablakmosó fúvóka is e téli csomag része, klíma kapcsoló konzolon van ahogy a kormány fűtés is
	
leopop32020-11-18 15:24:16 // 17775
	Igen a gyújtás kimaradásról hallottam én is de az előtt felsoroltakról nem.
Persze tudom ismerem és utálom is a mai autógyártás fillére hegyezését de úgy gondolom hogy az Alfa ennyire ezt nem tolja mint pl a VW csoport na ott ez nagyon durva.
De ezek függvényében is úgy gondolom, hogya Giulia és a 2.0 benzin motorja egy jó konstrukció illetve ha fater szerez egyet akkor majd személyes tapasztalatról is be tudok számolni :)
	
Persze tudom ismerem és utálom is a mai autógyártás fillére hegyezését de úgy gondolom hogy az Alfa ennyire ezt nem tolja mint pl a VW csoport na ott ez nagyon durva.
De ezek függvényében is úgy gondolom, hogya Giulia és a 2.0 benzin motorja egy jó konstrukció illetve ha fater szerez egyet akkor majd személyes tapasztalatról is be tudok számolni :)
Piritu - 1.000.0002020-11-18 15:23:44 // 17774
	A középkonzolon a hőfokállító gomb mellett.
	
denil12020-11-18 15:21:06 // 17773
	Félreérthető voltam.
Szóval akkor érdekel a kérdés ha egy autót képeken nézegetek.
Nyilván élőben meg tudok bizonyosodni róla :)
	
Szóval akkor érdekel a kérdés ha egy autót képeken nézegetek.
Nyilván élőben meg tudok bizonyosodni róla :)
denil12020-11-18 15:16:18 // 17772
	Sziasztok!
Nézegetem a Giukat, az lenne a kérdésem, hogy honnan tudom megállapítani,h adott autóban van e téli csomag?
Ha jól tudom ahhoz tartozik az ülésfűtés. Annak hol van a gombja?
A 159-ben az ülés mellett/alatt volt.
	
Nézegetem a Giukat, az lenne a kérdésem, hogy honnan tudom megállapítani,h adott autóban van e téli csomag?
Ha jól tudom ahhoz tartozik az ülésfűtés. Annak hol van a gombja?
A 159-ben az ülés mellett/alatt volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-18 14:58:25 // 17771
	pl a primer víztartályhoz mindig kell öntenem egy év alatt 1 dl fagyit... lehet valaki nem nézi, mert minek ott simán össze jön egy motor hiba....
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-18 14:47:04 // 17770
	Itt nagyon kevés autó tapasztalatát olvashatod. Alapvetően azt gondolom, hogy a Giulia minden kivitelében jó konstrukció, de biztos vagyok benne, hogy amint több és többet futott autókat látunk majd itt is, jönnek majd az ilyen olyan problémák. Multiair motor a 2.0 is, a Giuliaforums.com-on már van topic ahol a tipikus gyújtáskimaradásos tüneteket tárgyalják. 
Nagy csodák nincsenek, az autók mai komplexitása és a gyártás fillérre kihegyezése mellett nem hiszek abban, hogy létezik igazán hosszútávon megbízható új autó. Lesz akinek szerencséje lesz, és lesz aki belefut a szívásba, pláne majd második tulajként gari lejárta után egy kitudja milyen műszaki érzékű első tulaj után.
Újonnan azért meg merném venni :-)
	
Nagy csodák nincsenek, az autók mai komplexitása és a gyártás fillérre kihegyezése mellett nem hiszek abban, hogy létezik igazán hosszútávon megbízható új autó. Lesz akinek szerencséje lesz, és lesz aki belefut a szívásba, pláne majd második tulajként gari lejárta után egy kitudja milyen műszaki érzékű első tulaj után.
Újonnan azért meg merném venni :-)
leopop32020-11-18 14:29:42 // 17769
	Ezekről nem is hallottam pedig figyelem a fórumot illetve itt a tulajoknak sem volt ilyen.
Persze nyilván ez nem azt jelenti hogy nem is lehet, de az eddig hallottak alapján egy jó konstrukciónak titulálom a 2.0 benzint.
	
Persze nyilván ez nem azt jelenti hogy nem is lehet, de az eddig hallottak alapján egy jó konstrukciónak titulálom a 2.0 benzint.
Szabolcs 1592020-11-18 14:10:41 // 17768
	Úgy hogy lesznek gondok nem is kevés, egy stelvio rol tudok amibe a lánc szakadt el, de java részt hűtőviz gond van velük
	
Szabolcs 1592020-11-18 14:08:27 // 17767
	Benzin nél el folyó huttővíz és jön a motor károsodás, dizel nél gyűrű törés turbó gondok és porlasztó gondok
	
Balta2020-11-18 13:53:51 // 17766
	Sziasztok!
Csak a csomagtér felől lehet ledönteni a hátsó üléseket? A bal oldal nem akarja.
	
Csak a csomagtér felől lehet ledönteni a hátsó üléseket? A bal oldal nem akarja.
leopop32020-11-18 13:49:29 // 17765
	Benzinnél mire gondolsz mert itthon fater nagyon szeretne egyet csak ő elég válogatós :)
	
Szabolcs 1592020-11-18 13:27:32 // 17764
	Dízelre igen de benzin nél is voltak gondok
	
leopop32020-11-18 13:20:36 // 17763
	Dízelre érted nem?
	
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  Online tag
2
		Vendég2
387