Fórum >> Típusok >> Giulia

Halesz2019-11-27 20:47:35 // 12480
Ez a terv :)
G-MANN🍀2019-11-27 20:46:23 // 12479
Zsolti, Te is gyere majd, de az Alfáddal 👍😁🤗 :-)
G-MANN🍀2019-11-27 20:45:19 // 12478
Ha nem műtik megint a lábamat, ott a helyem :-) és, ha úgy megy majd mint Bazsinak, elégedett leszek :-):-)
G-MANN🍀2019-11-27 20:43:24 // 12477
👍😁😁 én sem rá! Örüljünk mindennek ami Alfa és van! :-):-)
tdemeter2019-11-27 20:39:04 // 12476
Én nem foglak lebeszélni róla, ígérem :))
Halesz2019-11-27 20:29:03 // 12475
Csabi, majd azért gyere el a következő vezetéstechnikai tréningre :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-27 19:45:45 // 12474
Én szeretem az Alfa ezen jellegű Q4ét alapban hátsó kerekes ha kívánja kapcsol az első is... hóban nagy királyság de vizes úton is
G-MANN🍀2019-11-27 19:31:22 // 12473
Prémium 👍😂😂
Bazsi2019-11-27 19:30:14 // 12472
😂😂😂👏🏻
G-MANN🍀2019-11-27 19:24:08 // 12471
5 évig garis, és majd haza tudok vele jönni. Én inkább bebiztosítottam magam, ha már 10+ millt fizetek, nem szeretnék majd kompromisszumot 1 napra sem 😉 nem osztrák pucolt aszfalton, hanem itthon a hegyre, ha kell 10 napig a hókotróra várva 😉. Majd meghívlak egy kávéra, ha leesett a hó :-) több bömbinek vittem tavaly is, amíg várták a hóláncot 😂😉👍 persze alapvetően álom a hátsó, most már én is tudom, de ez a ,280 LE teljesen más, én erre vágytam, egymás után próbálva ez győzött meg, de nagyon. :-) Sajnos erről nem tudtok már lebeszélni, magával ragadott!! Én leszek a reklámemberük! Mindenkinek egy ilyen álmot kívánok! :-)
Piritu - 1.000.0002019-11-27 18:11:15 // 12470
Ahogy a régi vicc mondja az összkerék arra jó hogy sokkal elhagyatottabb helyen lehessen vele elakadni :-DD
A hétköznapi életben nem nagyon látom hasznát. Hóban eddig jól elboldogultam, szerintem a hátsókerekes se jelenthet gondot.
Ellenben ha bedőglik (mondjuk ez inkább a sokadik tulajnál téma) látható összeg lesz a javítás.
Piritu - 1.000.0002019-11-27 18:04:11 // 12469
Kiugrottunk németbe. Egyre izgalmasabb Júlia :-)
A sógorékon a szokásos tempomattal átkelve (kicsit sokat fizettem már az idén) 7,1 lett a fogyi, a 2.0 159 ennél a tempónál 6,7-et kért. Szóval nem rossz.
A németeknél az eső előtt volt pár szabad szakasz, lehetett küldeni. A végét nem sikerült kipróbálni, de a 220 hihetetlenül könnyedén megvolt többször is. Aztán utolértük a sok német vasat és lassítani kell.
Egy propelleres volt csak, akit nem sikerült megfogni.Valami 140i volt ráírva :-DDD
RomeoOne2019-11-27 16:17:28 // 12467
Ilyen elvi kérdés ez, mint a manuál váltó vs automata. Igazi csapatós autó hátul kapar. Vagy nem. Régen (nem is olyan régen) a Lamborghini-re is azt mondták, hogy az csak a bénáknak való. Menőzni jó, de pályán elvérzik, meg az összkerekes, ami milyen gáz. Bezzeg a Ferrari...
Aztán, ha megnézed a Nürburgring körrekordot a szériaautóknál a Lambo Aventador SVJ tartja, a Ferrari meg sehol nincs...
Ha összkerekest akarsz, vegyél azt, ne ezen múljon :)
G-MANN🍀2019-11-27 16:15:11 // 12466
sztm Q4-nél nem a plusz hajtás a kalap pénz, hanem az összes extrával együtt amit még kaptál, + teljesítmény, sok sok extra, amit én amúgy is vettem volna, és az érzés, hogy segít majd az első hajtás, ha kell :-)

Nekem még nem volt hátsókerekes autóm, picit tartottam is tőle, de ez a biztonság érzet meggyőzött, hogy síelésnél sem lesz gond :-)

Várom is az első havat, kíváncsi vagyok milyen lesz :-)
G-MANN🍀2019-11-27 16:08:33 // 12465
280 csak hátsó kb 1 mill-val lesz sajnos csak olcsóbb, és kevesebb extra lesz benne, mint egy Q4-ben, illetve ahogy látom, mire kijön itthon az ára, a sima hátsós 280 drágább lesz, mint az én Q4-em volt :-) sztm,
viszont a Q4 majd télen felhoz a házhoz, nem hagyom az utca alján :-) ha már az elektronika az igazi hátsós csapatást amúgy sem engedi :-)
jó dolog ez a nem állandó négykerék hajtás, de ha kell ott az első is (5.2 gyorsulással nem érezni azt a "nagy felesleges" súlytöbbletet, legalábbis én nem érzem :-))
Liquid2019-11-27 15:06:08 // 12464
Én is így látom. Ez az árszint olyanoknak elérhető céges autóként, akiknél többet számít ez a fajta respekt mint az hogy jó legyen az autó.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-27 14:08:55 // 12463
A német triónak modellpalettája van húzómodellekkel. A presztízsértéküket pedig az Alfa nem tudja. Használati autóként drága, presztízs, céges megjelenős autónak pedig kevés a szolgáltatása, kicsi benne a hely, és nem "márkanév". Oda van árazva a Giulia és a Stelvio is, ahol már az autó a sikerességed, státuszod jelzője, nem pusztán használati tárgy. Csúnyán hangzik, de ez a realitás. Mielőtt ebből is háború lesz, nyilván nem mindenki ilyen. :-) De azt látni kell, hogy ha egy Alfa kulcs villan a kezedben véletlenül a tárgyaláson, miközben valamit keresgélsz a zsebedben, az nem ugyanaz mint egy Merci kulcs. Én szerencsére kívülről szemlélem az ilyesmit, jót mosolygok rajta, még ha nekem célozzák is a villantást, de tőlünk jóval távolabb is bevett dolog, hogy akár egy induló vállalkozás első pár beszerzése két ájfón a főnöknek és egy fullos xc90.
A platform jóságát, a vezethetőséget egy szűk kör értékeli, és azon belül is egy töredék aki meg s engedheti magának....és azon belül töredék aki ennyit áldoz is rá.
Moderátor2019-11-27 13:43:03 // 12462
Kérünk mindenkit, hogy a politikai vitától, gyűlölködéstől tartózkodjatok. Ez nem az Alfa Amoréra való.

Az ilyen jellegű kommenteket töröljük.

Köszi,
Alfa Amore Moderátor
Kazes☻2019-11-27 13:10:56 // 12461
Úgy már nem is lehet az edényeket üríteni... te nem lennél jó! :D
Kazes☻2019-11-27 13:10:01 // 12460
Neki jár a sofőrös autó... mint ahogy a mindenkori főpolginak... ő azzal jár!
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-27 13:02:40 // 12459
a sztori jött vele uncsitesóm aztán otthagyta járva kérdem tőle nem félsz, hogy valaki bepattan és megpattan, áhhh nem oly egyszerű azzal elindulni, na hadd lám kértem és elindultam véle :DDD
Érdekes na de nem oly bonyolult csak sok a sebesség, meg a felező 4.-ben már 15-tel lehet vele menni :DDDD
Liquid2019-11-27 12:53:48 // 12458
neba..., azt én is kipróbálnám :)
Liquid2019-11-27 12:52:51 // 12457
Én is pont ezen morfondíroztam, mivel nem kikapcsolhatók a 3 betűsek, ezért mindegy, hogy hátul, vagy mindenhol hajt. Ráadásul nem állandó összkerék mint pl. a 159 Q4, így veszteség sincs rajta annyi, szóval szerintem Q4.
tdemeter2019-11-27 10:45:07 // 12456
Már régen piacon kéne legyenek legalább egy hybriddel (hány éve is van olyan már?) szóval szerintem az alfa kicsinálása magának az alfának is köszönhető sajnos...:(
Másfelől nem hinném, hogy megdöglik majd a márka, de kemény évek elé néz az biztos...
Érdemes lesz beragadt autókat venni, mert azok még régi áron mennek majd.
Ha valaki agyal ezen, szerintem most menjen a szalonba érdeklődni....
RomeoOne2019-11-27 10:30:28 // 12455
Hát rohadt kíváncsi leszek, hogy hova fog árazni egy BMW. De ha a Giulia drágább lesz a német triónál, akkor le is lehet húzni a rolót.
Tényleg úgy dobják meg a villany eladásokat, hogy felemelik minden másnak az árát oda, aztán így már nem is lesz relatíve drága a villany.
Giuntini2019-11-27 10:23:25 // 12454
Hát most fogják kicsinálni az Alfát! A BMW az Active Hibrid-el például.
Mindegy hogy sz@r, de ez már egy folyamat....
TtK2019-11-27 10:22:40 // 12453
Megválaszoltad a saját kérdésed. :) Minek cipelni (és előtte egy kalap pénzért megvenni) egy osztóművet és egy első hajtást, ha az idő 99%-ban nem is használod? Ha meg nagyon esik a hó felhívod a főnököd, hogy ma inkább teleworkingelnél és elmégy a hátsókerekes autóddal csapatni. :)
Giuntini2019-11-27 10:20:51 // 12452
Egy Lincoln MKS meg 35 ezer dollárról indult még tavaly. Egy nagy benga autó. Persze hogy más, technikailag 0 a Giuliához viszonyítva, de az amcsik nagy része eldobható cikként kezeli az autót.
tdemeter2019-11-27 10:19:52 // 12451
Igazából az a kérdés, hogy a konkurencia mennyit emel? Mert ha midnenki ugyanannyit, akkor nem fog feltűnni a különbség, csak az, hogy milyen rohadt drágák lettek az autók.
Ha most lenne hybrid julis akkor biztosan olcsóbb lenne arányaiban a sima benzineshez képest.
RomeoOne2019-11-27 10:11:00 // 12450
Itt az FCA North America közlemény: link

Kiemelem a lényeget:
2020 Giulia: $39,345 (excludes $1,295 destination)
2020 Giulia Quadrifoglio: $74,445 (excludes $1,595 destination)
2020 Stelvio: $41,345 (excludes $1,295 destination)
2020 Stelvio Quadrifoglio: $80,445 (excludes $1,595 destination)

Úgy tűnik, az EU tényleg ennyire torkon szart minket?
RomeoOne2019-11-27 10:08:17 // 12449
Jó, az csak a mi szempontunkból lényeges. De ez a közel 20%-os áremelkedés már benne van az olasz árakban is. Meg gondolom, akkor benne lesz mindenhol. Ha azt az olasz árat átszámolom HUF-ra, akkor egy alap benzines 14,7 milla? Alap dízel 13?
A Giulia QV eddig bő 24,5M volt, most átszámolva 28,5M. Ez mi? Viccnek elég erős. Nehogy azt mondják, hogy amiatt, mert beleraktak egy érintőképernyőt meg lett ADAS. Ezek egy Suzukiban benne vannak...
Komolytalan így...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-27 10:05:09 // 12448
viszont egyik gyerekkori álmom teljesült, vezettem ma kukásautót :DDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-27 10:01:39 // 12447
a jó magyar forint :))) ... szerintem nem érdekli őket a magyar piac, nem számottevő ...
RomeoOne2019-11-27 10:00:03 // 12446
De amúgy visszatérve a konfigurátorra, azok az árak nagyon durvák. Majdnem 20%-os emelkedés... Ha még hozzávesszük, hogy itt magasabb az ÁFA és a forint is gyengült az euróhoz képest...
Ha a magyar árlistában is ilyen számok fognak szerepelni, szerintem lehúzhatják az egészet a wc-n, ez így a kutyának sem fog kelleni
Giuntini2019-11-27 09:11:02 // 12445
Erre én is rájöttem! Bennem még a 159 Q4 maradt meg, amelyiknél Audi jellegű állandó összkerék volt. Itt természetesen más. Ez inkább árcsökkentés miatt van, meg az USA-ban mindig is volt hátsókerék hajtással.
G-MANN🍀2019-11-27 08:52:31 // 12444
Imádom ezt a megoldást, tegnap sikerült is tesztelni, álom, ahogy kidobta a seggét egy visszafordulásnál, utána meg ment, mint egy sinautó :-)
G-MANN🍀2019-11-27 08:49:55 // 12443
Srácok, egy 280 lovas csak hátsó kerekes miért lehet jobb választás, (műszakilag, vagy élvezeti értékben) mint egy alapvetően szintén most is hátsó kerekes 280 Veloce, ami, ha nagyon csúszkál a hóban, akkor Q4, de csak akkor?
Kazes☻2019-11-27 08:36:12 // 12442
Az jóóó... vegyél hozzá kárcórát is, meg vástág láncsot! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-27 08:28:10 // 12441
viszont az "Árány" tetszik lehet most olyat rendelnék, hogy bearanyozza az életemet :DDD
Kazes☻2019-11-27 08:24:42 // 12440
Nekem nagyon tetszik... anno a 156-nak is volt egy nagyon szép mély zöld fényezése... meg valamelyik offfosnak olyan időtájt... nekem bejött. A Jaguár is, meg a Lotus is egy - egy fajta zöld csak. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-27 08:20:09 // 12439
nekem nem jön be a zöld szín Alfában számomra a Jaguár jut eszembe egyből....
Kazes☻2019-11-27 08:03:50 // 12438
Persze, hogy volt, csak más - más árnyalat. Warbinak is ott van Ződike, a 146. De a múltkor is néztünk egy másik 146-ot, ami még sötétebb zöld volt... moha, olaj stb. :)
droberto2019-11-26 23:01:13 // 12437
56-ba, meg 46-ban is volt sötét zöld.
Meg szerintem régebben is volt zöld alfa.
De ez már csak ilyen, ahogy a divat úgy a járatos színek is változnak.
RomeoOne2019-11-26 22:07:22 // 12436
Én a GT Junior Ocra-ból találtam egyből így 3-at. Egyik egy Mazda 2-es, a másik a Suzuki Vitara, a harmadik meg Ford Kuga volt...
tdemeter2019-11-26 21:54:45 // 12435
Rendben, akkor a témát jól átrágtuk és én lezártnak tekintem.

Sokkal érdekesebb ennél szerintem, hogy ma találtam 3 olyan autót is ami nem Alfa volt de visconti verde színe van. Az egyik ott áll az iroda udvarunkban időnként és egy opel:)
Aztán gyorsan rákerestem és találtam toyotát és Audit is ugyanilyen megfoghatatlan színnel.
Kérdés, hogy ez mennyire Alfa speci szín, az opel ugyanis vagy 6 éves már...
RomeoOne2019-11-26 21:37:53 // 12434
Én már az elején elengedtem volna, de azért még itt had jegyezzek meg valamit. Liquid jól mondta, hogy Te alaposan félreértetted a dolgokat, itt senki nem sajnálta le a németeket, csak jól felháborodtunk, amiért kihasználnak minket, és dühítő az ő hozzáállásuk.
Én két dolgot gyűlölök, a képmutatást és ha hülyének néznek. Na ezt csinálják ezerrel a németek (is).
Teljesen világos, hogy a németek felül tudtak maradni, gátlástalanságot, mindent latba vetve, stb., stb.. Leszarom, a világ pont így működik, én vagyok az, aki ezt a leginkább megérti. Hülye mindenki, aki világbékéről álmodozik, mert a legerősebb törvény a világon az, hogy "erősebb kutya b.szik". És ezen semmi nem változtat és csak a teljesen hülyék gondolják, hogy ez lehet másképp is.
Csak ezek nyilván nem szalonképes dolgok, nem jöhet ide a német, hogy "einstand, mert én vagyok az erősebb". De attól még látom, hogy mit csinál és nyílik a bicska a zsebemben. Az energiapolitikájuk végletesen elhibázott. És ők pontosan tudják ezt. De a német néplélek már csak ilyen, hogy őket ezzel a zöldség dumával kell hülyíteni. Nálunk a migráns megy, náluk meg a zöld. Amúgy meg pörgeti is ez az iparukat, hisz rengeteg embernek ad ez ott munkát. Csak úgy en bloc az egész szar. Így hát mit csinálnak? Exportálják a problémát, szétterítik a saját szarukat másokra is, meg ahogy linkeltem lentebb, pl. sunyiban lenyúlják a szénpénzeket, amiket a jóval visszamaradottabb országok energiamixének átalakítására kell fordítani. És miközben ezt csinálja, a pofádba vigyorog, hogy ő mekkora zöld és mindenkinek a k.rva anyját, aki nem úgy csinálja, mint ő.
Mint amikor a f.szszopó ezerrel lopja a közpénzt, aztán belevigyorog a kamerába, hogy 47ezerből simán meg lehet élni.
Szóval értem én, hogy mit csinál, technikailag nem is tudok belekötni. De azért az arcukba beletaposnék szívesen
Piritu - 1.000.0002019-11-26 21:29:52 // 12433
egy kis ON
tdemeter2019-11-26 21:17:36 // 12432
Látom:)
Kazes☻2019-11-26 21:11:29 // 12431
Késő! ;)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.