Piritu - 1.000.0002020-11-09 13:45:32 // 17617
	Mit szólna a Spiderhez? 110 literes a csomagtartója és ebben van a pótkerék (már ha van egyáltalán). Viszont a karácsonyfát könnyű vele hazavinni mert felfelé korlátlan a hely :-DD
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-09 13:25:25 // 17616
	ez sok összetevős játék, nekem pl van szerencsére céges puttonyos de a hosszabb dolgok 180cm felett abba sem férnek el, én értem, hogy mindent lehet rendelni, meg majd kihozzák, itt a majdon van a hangsúly, az mikor van, jó az nekem úgy? pl tönkre megy a mosógép és egyből kéne, mert 2 gyerek mellett szinte minden nap megy a majd kihozzák pont nem jó, mert most kéne ... erre a Brera nem igazán alkalmas az biztos ha csak az van a családban de ha van mellette egy mindenes másodlagos akkor jó :DDD
	
leopop32020-11-09 13:18:51 // 17615
	Faterom pont emiatt baszott engem le mikor megvettem a Brerát :DD
Fater: “Mosógépet vagy a szekrényt hogyan fogod betenni a csomagtartóba?”
Én: “Van házhoz szállítás is nem kell a lakást is a csomagtartóba pakolni :DD”
Amúgy ez az egyetlen dolog ami nem tetszik neki a Brerában :)
	
Fater: “Mosógépet vagy a szekrényt hogyan fogod betenni a csomagtartóba?”
Én: “Van házhoz szállítás is nem kell a lakást is a csomagtartóba pakolni :DD”
Amúgy ez az egyetlen dolog ami nem tetszik neki a Brerában :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-09 12:43:15 // 17614
	jó ha van hely bár a Phedra-t is gyorsan eladtam, a teherautó feeling nem jött át meg igazán sosem pakoltuk tele utána volt a TBi Berlinea annak is elég volt a csomagtartója, a Stelvio meg csak plusz de azt inkább a belső tér meg a szar utak miatt választottuk, persze jól jött mikor a pultot haza kellett hozni vagy a TV-t de nyilván nem ez alapján veszek autót:DDD
	
Lev2020-11-09 12:40:46 // 17613
	Engem pont ti győztetek meg,hogy a 2 gyerek  nem egyenlő a kombival vagy a suv-val és igazatok volt. Az egyik babakocsit már elhagytuk a masik mellé meg pont befér a futóbicikli:) nálam annyiban volt más a helyzet, hogy, alapból jobban tetszik a sw,de mivel nincs (ezt továbbra is hibának tartom,hiába mondják sokan,hogy ott a Stelvio, nem ugyanaz) meg kellett barátkoznom szedánnal, jól sikerült:) Ajándékba kaptam hozzá tetőboxot, ha ég ház felrakom, de mindent  megteszek, hogy ne égjen, mert  nem szeretném a kocsin látni, ha nem muszáj :D
	
Liquid2020-11-09 12:10:48 // 17612
	Csatlakozom Gyurihoz, eddig mindig befért minden ami kellett. Szóval én kb. soha nem a racionalitások mentén vetem autót :) Sőt amikor a legdurvább volt a helyzet, 2 kisgyerek 2 babakocsi, akkor volt 156-om, aminek még kisebb volt a puttonya :)
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-09 11:28:45 // 17611
	XDD A gyerekek még messze vannak a megnövéstől, de eddig kihúztuk kamion nélkül :-)  Három gyerekkel 10 napos nyaralás sima ügy. Eddig úgy tűnik, hogy a 159 az az autó amivel flottul tudunk utazni. Nagyon ritkán kell megállni, alszanak, pihennek, elvannak, bírják. Bármi történik kint, bent nincs inger, és ez sokat számít. Én meg haladok, és nem fáradok. A cucc? Befér ami kell :-))
	
tdemeter2020-11-09 11:21:56 // 17610
	Egyébként az volt az érzésem, hogy télen a jég tette tönkre. Kint állt a szabadban és volt, hogy ráesett a hó, ami alatt megfagyott a jég. Először csak telente, amikor jeges volt, akkor adta a hangot. De később már állandóan. Azóta baromira ügyelek az xtrailen, hogy a jég sose fagyhasson rá.
	
tdemeter2020-11-09 11:03:01 // 17609
	Off:
Az x-trail pedig elég jó volt eddig, inkább az anyaghasználat és a végtelen buta elektronika ami bosszantó. Az ülések nekem túl puhák. Viszont egyben van és a futómű baromi jó.
Az első xara picasso és a második c4 grand picasso pedig mindkettő igazi családi dög voltak. Az utóbbi sokkal megbízhatóbb volt, pedig abban fap is volt. Annyi szart semmibe sem lehetett beletenni mint abba! Emlékszem, hogy a lányom emeletes ágyát is bele tudtuk tenni.
Aztán megnőnek a gyerekek és végre nem csak racionalitások alapján választhat az ember autót:)
ON
	
Az x-trail pedig elég jó volt eddig, inkább az anyaghasználat és a végtelen buta elektronika ami bosszantó. Az ülések nekem túl puhák. Viszont egyben van és a futómű baromi jó.
Az első xara picasso és a második c4 grand picasso pedig mindkettő igazi családi dög voltak. Az utóbbi sokkal megbízhatóbb volt, pedig abban fap is volt. Annyi szart semmibe sem lehetett beletenni mint abba! Emlékszem, hogy a lányom emeletes ágyát is bele tudtuk tenni.
Aztán megnőnek a gyerekek és végre nem csak racionalitások alapján választhat az ember autót:)
ON
G-MANN🍀2020-11-09 09:24:21 // 17608
	lehet, hogy nálam a garázsból garázsba parkolás sokat segít (remélem élettartamban is), lekopogom eddig minden ok :-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-09 09:00:13 // 17607
	alapból nem venném egyik márkát sem...
	
tdemeter2020-11-09 07:51:24 // 17606
	Nem csak nyikorog: recseg, ropog...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-09 07:13:19 // 17605
	Én ilyet még nem hallottam, hogy nyikorogjon egy panoráma tető, mondjuk egy 🍋 meg egy sunyi nem is egy álom kategória...
	
TtK2020-11-08 22:42:53 // 17604
	
	
Piritu - 1.000.0002020-11-08 21:09:26 // 17603
	ja a Giuliettával voltam
	
Piritu - 1.000.0002020-11-08 21:09:09 // 17602
	
	
tdemeter2020-11-08 20:57:38 // 17601
	Fura dolog ez, de én magam nem tudom hova sorolnám a kérdést.
Eddig 2 családi autóm volt, amiben volt napfénytető.
Az első egy citroen xara picasso volt. Bazi nagy panoráma napfénytetővel. Főként tavasszal és ősszel használtuk.
Amikor az első nap kisütött, lett vagy 18 fok akkor imádtam, tök jó volt vele menni, de nyáron megpusztultál alatta, mert szénné égtél a napon.
Az első években jó is volt, de kb 3 évesen elkezedett nyikorogni. Ezt úgy kell elképzelni, hogy amikor kanyarodtál, vagy belementél egy kátyúba, felálltál egy padkára iszonyat hangot adott. Azt mondták, hogy nem tudnak mit csinálni vele, ilyen.
5 évesen kb már mindene ki volt annak az autónak (motorikusan egy ócska konstrukció volt egyébként), szóval eladtam és megfogadtam, hogy soha az életben nem veszek másik olyat, amin ilyen van.
Akkor újabb 4 év jött egy másik, panoráma nélküli offossal, de mikor a mostani offost vettük (xtrail), akkor csak olyan volt éppen a szalonban, amin megint volt tető. B verzió, hogy várunk hónapokat, nem volt kedvünk...
Így aztán gondoltam, hátha csak citroenéknál volt a baj, nameg nem is kértek sok pénzt el érte, hátha majd ez jó lesz.
Hááát nem így lett. Idén tavasz óta ez is elkezdett fura hangokat adni. A jelenség kb ugyan az: kanyarban, rosszabb úton, olyan szituációkban, amikor valamiért az egész karosszéria jobban kivan téve a tekeredésnek, akkor azonnal nyikorog, de nemrég már olyankor is csinálta, amikor csak simán haladtál előre.
Szóval én nem bántam meg, hogy a julis nem kapott ilyet. Remélem, hogy aki bevállalta, az nem jár majd úgy mint én...
Szerintem ezekben az anyag, a sok csúszó illesztés miatt egy idő után elfárad, vagy kiszárad, nem lesz már olyan tökéletes az illeszkedés, de egy idő után nyikorogni kezd.
Vettem ilyen speckó műanyaghoz való kenőanyagokat, szétszedtem, fújtam, átnéztem, de semmit sem találtam benne, ami konkrétan nyikorogna. Egyszerűen ilyen, idegesítő.
	
Eddig 2 családi autóm volt, amiben volt napfénytető.
Az első egy citroen xara picasso volt. Bazi nagy panoráma napfénytetővel. Főként tavasszal és ősszel használtuk.
Amikor az első nap kisütött, lett vagy 18 fok akkor imádtam, tök jó volt vele menni, de nyáron megpusztultál alatta, mert szénné égtél a napon.
Az első években jó is volt, de kb 3 évesen elkezedett nyikorogni. Ezt úgy kell elképzelni, hogy amikor kanyarodtál, vagy belementél egy kátyúba, felálltál egy padkára iszonyat hangot adott. Azt mondták, hogy nem tudnak mit csinálni vele, ilyen.
5 évesen kb már mindene ki volt annak az autónak (motorikusan egy ócska konstrukció volt egyébként), szóval eladtam és megfogadtam, hogy soha az életben nem veszek másik olyat, amin ilyen van.
Akkor újabb 4 év jött egy másik, panoráma nélküli offossal, de mikor a mostani offost vettük (xtrail), akkor csak olyan volt éppen a szalonban, amin megint volt tető. B verzió, hogy várunk hónapokat, nem volt kedvünk...
Így aztán gondoltam, hátha csak citroenéknál volt a baj, nameg nem is kértek sok pénzt el érte, hátha majd ez jó lesz.
Hááát nem így lett. Idén tavasz óta ez is elkezdett fura hangokat adni. A jelenség kb ugyan az: kanyarban, rosszabb úton, olyan szituációkban, amikor valamiért az egész karosszéria jobban kivan téve a tekeredésnek, akkor azonnal nyikorog, de nemrég már olyankor is csinálta, amikor csak simán haladtál előre.
Szóval én nem bántam meg, hogy a julis nem kapott ilyet. Remélem, hogy aki bevállalta, az nem jár majd úgy mint én...
Szerintem ezekben az anyag, a sok csúszó illesztés miatt egy idő után elfárad, vagy kiszárad, nem lesz már olyan tökéletes az illeszkedés, de egy idő után nyikorogni kezd.
Vettem ilyen speckó műanyaghoz való kenőanyagokat, szétszedtem, fújtam, átnéztem, de semmit sem találtam benne, ami konkrétan nyikorogna. Egyszerűen ilyen, idegesítő.
TtK2020-11-08 15:35:49 // 17600
	Ha már vidám Alfások: tegnapelőtt először történt meg itt (Németo.), hogy egy másik Alfás vigyorgott és integetett. Egy fekete Giulia Nuova-val volt.. :)
	
R33Z2020-11-07 22:04:07 // 17599
	Hat igen, nincs is konnyu dolguk a gyartoknak :) velunk. 
Egy a lenyeg, az Alfasok jellemzoen jokedvu boldog embereknek tunnek az autoban. Eleg a ranezni az uton a nemet premium hasznalok tobbsegere, mindent elarul😄. Alfasnak lenni egyben egy eleterzes is. Mercisnek lenni is biztos az, csak nem fejtettem meg, hogy a fukszon kivul milyen erteket szimbolizal 🤫
	
Egy a lenyeg, az Alfasok jellemzoen jokedvu boldog embereknek tunnek az autoban. Eleg a ranezni az uton a nemet premium hasznalok tobbsegere, mindent elarul😄. Alfasnak lenni egyben egy eleterzes is. Mercisnek lenni is biztos az, csak nem fejtettem meg, hogy a fukszon kivul milyen erteket szimbolizal 🤫
Kazes☻2020-11-07 17:07:54 // 17598
	...viszont nincs hozzá kézi váltó! ;)
	
Halesz2020-11-07 17:04:05 // 17597
	Srácok, ha valaki tud olyanról, aki egy full alap, Giulia felszereltségű GIuliát vett/vesz magának és nem extrázza, hanem megveszi, úgy, ahogy van, szóljatok. Csinálnék róla szívesen egy videót, hogy milyen a teljes "fapad". Ami persze nem igaz, hiszen elég jó dolgok vannak alapból is benne: 
Alfa Connect 8,8'' érintőképernyővel
Frontális Ütközésre Figyelmeztető Rendszer (FCW)
Vészfékező rendszer gyalogos érzékelővel (AEB)
De azért azon erősen mosolygok, hogy alapfelszereltséghez odaírják: "Indítógomb a kormánykeréken" :)))
Számomra viszont érthetetlen, hogy 10,5 millánál nem fér még bele, hogy belerakják alapból a xenont...
	
Alfa Connect 8,8'' érintőképernyővel
Frontális Ütközésre Figyelmeztető Rendszer (FCW)
Vészfékező rendszer gyalogos érzékelővel (AEB)
De azért azon erősen mosolygok, hogy alapfelszereltséghez odaírják: "Indítógomb a kormánykeréken" :)))
Számomra viszont érthetetlen, hogy 10,5 millánál nem fér még bele, hogy belerakják alapból a xenont...
G-MANN🍀2020-11-07 15:38:30 // 17596
	Mindig ez a fránya racionalizmus 😁 akkor az 510 LE sem szükséges, még, ha szeretné is valaki, nehezen értelmezhető brutális erő. Elég a 200 az év 350 napjára 👍 na de az a maradék 15 nap🤩 ugye-ugye 😁 ki mire vagyik
	
G-MANN🍀2020-11-07 15:24:17 // 17595
	😁😁 az már huzat, amit én írtam élvezet, de ki mit szeret 👍 soha nem akartam mások egyedi igényeit igazán megérteni, és rábeszélni sem senkit, ahogy mások azt sem értik, hogy egyáltalán minek Alfa, miért nem egy német csoda. Én ezt imádom😁 prémium, álom, így ahogy van! I♥️
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-07 14:08:42 // 17594
	Onnan, hogy 60e nél elég a csere, 100e nél leszed, mosás stb...ilyen szettet árulunk mi is 85e..én maradok a 60e nél az biztos...
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-07 11:53:57 // 17593
	Ennyire nem néztem, kinyomtatom majd inkább :-)
	
RomeoOne2020-11-07 10:47:47 // 17592
	Igazából olcsóbb lett, mert 100 ezret emeltek az árán, de alapáras lett a 200 ezer forintos Komfort csomag.
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-07 10:24:25 // 17591
	Ja, latom már.. a Giulia 2.0 van még alapabb, az az olcsóbb. A Super drágult valamennyit. Háromszor kellett megnéznem, hülye telefon pici betűkkel XD
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-07 10:18:20 // 17590
	A Super lényegesen olcsóbbak lett? 😯 Kétszer megnéztem, én látom rosszul? Az extrák kb ugyanazok és sajnos ugyanúgy korlátozott az RWD modell felszerelhetősége. De legalább olcsóbb 😀
	
RomeoOne2020-11-07 10:02:01 // 17589
	Mondjuk azért az nem egy magas léc, amit meg kell ugrani. Pekingénél még Mordor levegője is tisztább :DDD
	
TtK2020-11-07 09:16:37 // 17588
	Nem tudja, mert az Alfa szerint nem kell soha váltóolajat cserélni. :/ És szerintem ne is szólj a márkaszervíznek, mert nem fogják tudni, mit és hogyan kell csinálni.
Egyébként a ZF gyári előírás 100k km, nem tudom ez a 60k, ami elterjedt itthon honnan jön.
Itt a service kit
Meglepi: nincs benne csereintervallum... :O Határozottan emlékszem, hogy a régebbi kiadásokban volt.
	
Itt a service kit
Meglepi: nincs benne csereintervallum... :O Határozottan emlékszem, hogy a régebbi kiadásokban volt.
zgi5212020-11-07 08:45:57 // 17587
	érdekes, hogy az ördögnek kikiálltott dízel arányosan még mindig drágább választás (kivéve veloce), talán mert tisztább az agyonvezérelt emissziója, mint a pekingi levegő napközben? :)
	
RomeoOne2020-11-07 00:39:24 // 17586
	
	
RomeoOne2020-11-07 00:28:07 // 17585
	Szerintem nagy feeling a napfény- meg az üvegtető. De csak olyan autóba tenném, ahol nem a sportosság a fő szempont.
	
R33Z2020-11-06 23:09:40 // 17584
	+1 barmilyen teto ellenes.
Lehet az en hibam, de soha nem ertettem meg ezt a feelinget. Felesleges nehezek, fejterbol elvesz, auto merevseget gyengiti. Uvegtetok ota pedig ujabb faktor a hibakra, szelzaj, beazas, tomitesproblemak, + az atszurodo fenyek. Egyetlen automon van nem fix teto, az nem Alfa, de 7 ev alatt kb. 2x hasznaltuk, tuzijatekon kimasztak rajta a gyerekek amikor meg kicsik voltak :) Nem rendelt kocsi, szalonauto volt baromi jo kedvezmennyel, igy a teto nem valasztas volt.
	
Lehet az en hibam, de soha nem ertettem meg ezt a feelinget. Felesleges nehezek, fejterbol elvesz, auto merevseget gyengiti. Uvegtetok ota pedig ujabb faktor a hibakra, szelzaj, beazas, tomitesproblemak, + az atszurodo fenyek. Egyetlen automon van nem fix teto, az nem Alfa, de 7 ev alatt kb. 2x hasznaltuk, tuzijatekon kimasztak rajta a gyerekek amikor meg kicsik voltak :) Nem rendelt kocsi, szalonauto volt baromi jo kedvezmennyel, igy a teto nem valasztas volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-06 19:40:31 // 17583
	Így van ez egyén függő, ki mit szeret nekem nem hiányzik, a Phedrán 3 db is volt :)))
	
Piritu - 1.000.0002020-11-06 19:34:32 // 17582
	A Spiderhez képest hangos volt, az amúgy csendes utastérhez meg főleg. 
A másik hogy nálam a klíma állandóan automatán megy, max a napon felmelegedett kocsit hűtöttem így indulás után. Azt meg úgy is tudja hogy a két egymás mögötti ablakot engedem le.
	
A másik hogy nálam a klíma állandóan automatán megy, max a napon felmelegedett kocsit hűtöttem így indulás után. Azt meg úgy is tudja hogy a két egymás mögötti ablakot engedem le.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-06 19:31:01 // 17581
	Az átlagos 🍕 30as jobb helyeken 32es szóval a 159es 330as tárcsája is már nagyobb :)))
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-06 19:26:58 // 17580
	Igen ez hatalmas, meg az is hogy a Stelvio nem egy tipikus SUV inkább egy emelt Giulia sport :))) Én imádom jó választás volt
	
G-MANN🍀2020-11-06 19:19:40 // 17579
	Az vicces, hogy sosem használtad a tetőablakot... Annál jobb nincs, amikor a nagy melegben kibillented, jobb hátsó ablak picit le és már ki is ment minden meleg. Álom. Én napozni is szoktam amikor gurulgatok nyugiban, tavasszal és ősszel az is álom. Nekem. :-) Ki mire vágyik. Mindenki maga miatt vegyen mindent amit szeret, az a biztos :-)
	
Piritu - 1.000.0002020-11-06 18:55:48 // 17578
	Sok embertől hallottam hogy a napfénytető milyen jó. Aztán vettem a Giuliettába és sose használtam, sőt sokszor kifejezetten zavart a rajta stroboszkópszerűen bevilágító közvilágítás vagy nap. (Hiába volt elhúzva a roló) A légmozgás csalódás volt. 
Mondjuk lehet hogy csak a Spider miatt...
Xenon nélkül nem szabad megvenni szerintem se.
Meg még egy ami nekem nincs, de fontos lehet, a csomagrögzítő kampók a csomagtartóban.
Ülésfűtés is jó, de a kormányfűtés még nagyobb királyság.
	
Mondjuk lehet hogy csak a Spider miatt...
Xenon nélkül nem szabad megvenni szerintem se.
Meg még egy ami nekem nincs, de fontos lehet, a csomagrögzítő kampók a csomagtartóban.
Ülésfűtés is jó, de a kormányfűtés még nagyobb királyság.
Piritu - 1.000.0002020-11-06 18:50:19 // 17577
	ezt tudja a márkaszerviz is vagy szóljak nekik előre hogy lesz egy váltóolaj csere plusszban?
	
zgi5212020-11-06 18:19:51 // 17576
	konnyezve rohogtem vegig!
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-06 18:15:28 // 17575
	6 percnél járok, sírok XDDDD
	
zgi5212020-11-06 17:44:31 // 17574
	
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-11-06 16:35:50 // 17573
	ZF-nél előírás :DDD
	
denil12020-11-06 16:31:18 // 17572
	plusz komolyabb hangrendszer.
A bose igen jó, mivel nekem a zene egyébként és elsődleges, ezért ez nagyon kellene, de persze meg fogom oldani egy saját rendszerrel ha muszáj.
	
A bose igen jó, mivel nekem a zene egyébként és elsődleges, ezért ez nagyon kellene, de persze meg fogom oldani egy saját rendszerrel ha muszáj.
denil12020-11-06 16:30:18 // 17571
	Warbi jól mondta, szinte fullos a 159-em, az előző Bravo is az volt.
Nem vagyok kényelemfetisiszta, de vannak dolgok amik mostmár kellenének.
Ami ebből hiányzik és nekem kellene:
- Napfénytető
- Xenon
- Télicsomag ( nincs benne ülésfűtés )
- Klíma csomag ( hátulra nincs szellőztetés, ne mááá' )
Ami extra és lőni fogok rá de pótolható:
- Felnik
- Kilépőfények
- Keyless go
- Elektromosan behajló tükrök
	
Nem vagyok kényelemfetisiszta, de vannak dolgok amik mostmár kellenének.
Ami ebből hiányzik és nekem kellene:
- Napfénytető
- Xenon
- Télicsomag ( nincs benne ülésfűtés )
- Klíma csomag ( hátulra nincs szellőztetés, ne mááá' )
Ami extra és lőni fogok rá de pótolható:
- Felnik
- Kilépőfények
- Keyless go
- Elektromosan behajló tükrök
denil12020-11-06 16:27:18 // 17570
	Én 3 éve próbáltam dízelt Szardínián. Tetszett, de nem volt ilyen éles az élmény mint most.
Pedig a műszaki megoldásaik hasonlók.
Ami engem lenyűgözött az a futómű, kormányzás, meg persze ahogy megy.
A váltó is tökély.
Eretnekség, de mivel egyelőre messze állok egy ilyentől anyagilag, arra gondoltam, hogy veszek egy X. gen. Hondát, mert nemrég próbáltam és akárki akármit mond, nagyon tud menni az az autó és még sportosabb benne ülni mint a Giuban.
De most ez eldőlt.
Lehet "csak" Super lesz, de majd akkor elintézem,h Velocét csináljak belőle, de 1 éven belül összerakom rá a pénzt és irány a bolt :))
	
Pedig a műszaki megoldásaik hasonlók.
Ami engem lenyűgözött az a futómű, kormányzás, meg persze ahogy megy.
A váltó is tökély.
Eretnekség, de mivel egyelőre messze állok egy ilyentől anyagilag, arra gondoltam, hogy veszek egy X. gen. Hondát, mert nemrég próbáltam és akárki akármit mond, nagyon tud menni az az autó és még sportosabb benne ülni mint a Giuban.
De most ez eldőlt.
Lehet "csak" Super lesz, de majd akkor elintézem,h Velocét csináljak belőle, de 1 éven belül összerakom rá a pénzt és irány a bolt :))
WarbiRunner (Gyuri)2020-11-06 16:18:16 // 17569
	Szerintem a felszereltségre érti, egy fullos bőrműszerfalas 2.4 Ti van neki is. Amit próbált, az pedig egy alap kivitel. Xenon, sötétedő tükör, fémpedálok, bőrborítások, azok a húsos fogorvosi székek memóriával, fűtéssel, fekete tetőkárpit stb. .. nekem is hiányoznának. 
Sőt magam részéről még a hangot is odateszem, az a moraj az egyik legjobb extra. :-)
	
Sőt magam részéről még a hangot is odateszem, az a moraj az egyik legjobb extra. :-)
leopop32020-11-06 16:14:01 // 17568
	Erre akartam én is rákérdezni :))
	
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  


