Lev2020-05-29 13:51:04 // 15712
	Carver cartárs autójában ilyen van, ültem is benne, gyönyörű. Írt róla blogot is, befogja a farmer, de szépen takarítható.
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-29 13:40:58 // 15711
	A világos barna bőrrel van tapasztalatom, kb 50e km használat alatt nem hagyott nyomot rajta semmi, nincs elszíneződve. Annyira világos fehér belsőt én se mernék bevállalni, viszont a világos barna sima ügy, nem nyűgös cucc. Ápolást igényel, évente egy-két tisztítás, bőrápolás legalább.
	
Liquid2020-05-29 12:40:34 // 15710
	Egyetértek. Nem láttam élőben közelről ilyet használtan, és biztosan jobb valamivel mint az ugyanilyen színű plüss, de az nagyon kényes, olyan volt a családban.
	
tdemeter2020-05-29 12:21:42 // 15709
	Szia!
Nem lebeszélni akarlak róla, de lelki szemeimmel már látom rajta a farmer és egyéb nyomokat :) Gyönyörű ez a belső, de rettenetesen kényes lehet... Valakinek van már ilyen?
	
Nem lebeszélni akarlak róla, de lelki szemeimmel már látom rajta a farmer és egyéb nyomokat :) Gyönyörű ez a belső, de rettenetesen kényes lehet... Valakinek van már ilyen?
tdemeter2020-05-29 12:20:49 // 15708
	Valaki mintha írta volna korábban itt, hogy elromlott a rádiója.  lehet, hogy divatbetegség lesz juliskánál?
	
esvé2020-05-29 10:56:21 // 15707
	srácok, meghülyült a rádióm. Nemrég gondolt egyet és elfelejtette az összes tárolt állomást, ma reggel meg azzal lepett meg, hogy odakapcsolt egy szlovák csatornára és nem hajlandó elkapcsolni onnan. Se a kormány gombokkal, se a központi tekerővel nem tudom másik csatornára átváltani....
ezmiez????
ui: minden gomb működik, más funkciók tökéletesen működnek...kivéve a rádió
újra lehet ezt indítani?
	
ezmiez????
ui: minden gomb működik, más funkciók tökéletesen működnek...kivéve a rádió
újra lehet ezt indítani?
Ernest2020-05-29 05:46:01 // 15706
	
	
R33Z2020-05-28 22:42:06 // 15705
	Az osszes Q teteje carbon, extra ez esetben az, hogy nincs rajta fenyezes 😉. Kivancsi vagyok en is a MY2020 itthoni arra, az olaszbol kiindulva 25-26M korul lenne realis, bar azt csiripelik a madarak, hogy kozelelebb lesz a 30hoz.
	
Giuntini2020-05-28 21:48:51 // 15704
	Ma megnéztem az olasz árlistát, a QV alapára 90500€. Ezt azért megnyomták. Konfiguráltam egyet 115 ezer euróért. Karbon fék 8500€, Sparco ülés 3000, karbontető 2500€...
	
Liquid2020-05-28 21:39:44 // 15703
	te nyertél :) az enyém még az Örök Városban volt annyi km-es korában :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 15:14:05 // 15701
	én meg 100e-nél :DDD
	
Liquid2020-05-28 14:41:41 // 15700
	kb. 160.000-nél lekötöttem
	
Kazes☻2020-05-28 13:58:20 // 15699
	És ennek örömére, boldog névnapot Emil! :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 13:35:33 // 15698
	nem néha, kb 200e-nél muszáj vagy bedarálódik...
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 13:33:59 // 15697
	
	
Giuntini2020-05-28 12:26:40 // 15696
	Az enyémben fémlapátos a Pierburg, láttam mikor megérkezett Szatyihoz.
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-28 12:03:06 // 15695
	Bocs, nekem iscsevegő módban kellett volna válaszolni :-)
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-28 12:02:15 // 15694
	Tudtommal is fém lapátos, két nagy csavarral felfogatva, nem szokták beszippantani. A 2.4-nél egy idő után kikotyogósodik és falsot szív (igazából fúj :-)) a tengelye mellett, ezért kell néha cserélni.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 11:42:08 // 15693
	ezt nem osztom... ott is szar műanyag lapátos és bizony cserélni kell, mert beszívja...
	
Giuntini2020-05-28 11:37:04 // 15692
	Az 5 hengeresben a szívósor is jobb minőségű, csakis Pierburg-ot használtak, ott nem igazán volt lapátka benyelés. Viszont a 4 hengereseknél a Marellik hajlamosak voltak erre a mutatványra.
De nem akarok offolni, hiszen ez a Giulia topic! Egy szó mint száz, szerény véleményem szerint a 2,2 dízel bármilyen teljesítményszinttel nem adja azt az érzetet, mint az 5 hengeres 159!
	
De nem akarok offolni, hiszen ez a Giulia topic! Egy szó mint száz, szerény véleményem szerint a 2,2 dízel bármilyen teljesítményszinttel nem adja azt az érzetet, mint az 5 hengeres 159!
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 10:59:30 // 15691
	mindenből? nincs rajta +1 szűrő vagy vezérlés stb ami fogy általában :))) 4 vagy 5 henger mind1, nagy átlagban szinte alig keresnek motorikus alkatrészeket nálam...
	
Giuntini2020-05-28 10:49:01 // 15690
	Jobb az 5 henger! Ezt nekem elhihetitek, pedig tudjátok... Totál más érzet! Ez végigvonul mindenhol, Gyuri szavait idézve!
	
Piritu - 1.000.0002020-05-28 10:48:57 // 15689
	Mert ott mindenből 5 db van a 4-hengeressel szemben :-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 10:42:06 // 15688
	miért kéne több?
	
Piritu - 1.000.0002020-05-28 10:34:29 // 15687
	Azt értjük hogy neked jobb az 5 henger, mert több alkatrész kell hozzá :-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-28 09:58:20 // 15686
	arra befizetek, hogy egy gyári 4 hengeres JTDM jobb, mint az 5 henger érdekes lenne :)))
	
Zolibácsi2020-05-28 09:18:36 // 15685
	Kész lesz a gt fényezése viszlek egy kört. El engeded majd hogy 5 henger jobb erősebb mint a 4 henger. Persze a hangja frankó, de én úgy is többször hallgatók zenét mint a motor hangját.
	
Giuntini2020-05-27 22:17:58 // 15684
	Mekem os ez feltűnt! Széles a középkonzol, és közel ülsz az ajtóhoz.
	
Lev2020-05-27 22:10:03 // 15683
	Már akkor eldőlt, hogy mi lesz az utód :)
	
Lev2020-05-27 22:09:33 // 15682
	Teljesen megértelek.
	
Piritu - 1.000.0002020-05-27 21:54:20 // 15681
	Anno 17-ben az első körömet egy kormossal mentem. 
Azonnal megvett.
	
Azonnal megvett.
Giuntini2020-05-27 20:52:13 // 15680
	Az a baj, hogy a 159 2,4 után a Giulia dízelmotorja nagyon nem... Nehéz az 5 henger után hasolót találni... Tudom, modernebb, kevesebbet fogyaszt meg mi egyéb, de a 2,4 amit művel főleg autópályán és előzéseknél, meg ahogy, annak nem igazán van kihívója.
	
Lev2020-05-27 20:07:26 // 15679
	Próbáltam a dízelt is, jó volt az is, de teljesen más a két autó, szerintem. Ízlés és használat kérdése, hogy ki melyiket preferálja, de egy biztos: ez az autó minden verzióban  "álom"  :)
	
Giuntini2020-05-27 19:49:09 // 15678
	En is nagyon díjaznam az 1,75-öt! A 4C-ben😊 Ott aztán van műsor!
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-27 19:34:37 // 15677
	no ugye :) szerintem még jobban tökélesítették az 1.75-öt ... csak ezt már rég meg kellett volna tenniük ...
	
Piritu - 1.000.0002020-05-27 18:59:35 // 15676
	Miután átültem a 2,0 turbóbenzinbe elkezdtem megérteni  a TiBi utáni rajongást.
Már anno amikor a 159-et vettem sajnáltam hogy nem volt belőle MultiAir mint a Giuliettában. Ha lett volna már akkor elcsábultam volna...
	
Már anno amikor a 159-et vettem sajnáltam hogy nem volt belőle MultiAir mint a Giuliettában. Ha lett volna már akkor elcsábultam volna...
Piritu - 1.000.0002020-05-27 18:36:17 // 15675
	olvassák át ők :-DD
	
zgi5212020-05-27 16:12:19 // 15674
	a 2.2 AT8 olyan 170 -nél forog 2100 -at, 140 magassága olyan 1700 lehet :)
de 120-170 között is úgy tol, mint induláskor ezt a lenti zeperfs teszt is mutatja.
jahh, és minnél gyorsabb annál halkabb a motor, emiatt ne tedd, hogy nem választod :)
és hát a féktáv miért rövidebb a 2.2 nek...? érdekes :)
	
de 120-170 között is úgy tol, mint induláskor ezt a lenti zeperfs teszt is mutatja.
jahh, és minnél gyorsabb annál halkabb a motor, emiatt ne tedd, hogy nem választod :)
és hát a féktáv miért rövidebb a 2.2 nek...? érdekes :)
zgi5212020-05-27 16:07:40 // 15673
	sztem a szerviz előtt olvasd át, hogy a S&S  mennyi perifériát figyel, hogy működjön..
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-27 15:01:43 // 15672
	Vagy túlszárnyalja 6.ban 70-230 a tartomány :))))
	
Liquid2020-05-27 14:59:14 // 15671
	a TIBI karakterisztikában igen közel áll egy modern dízelhez
	
Liquid2020-05-27 14:56:49 // 15670
	A TIBI nem hangosabb, sőt a Q4-nél halkabb, ezt a kolegák mondják, nem én :)
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-05-27 13:53:39 // 15669
	Ugye :-) De szépen leírtuk ugyanazt XD
	
tdemeter2020-05-27 13:21:53 // 15668
	Ma voltam Kelet pestben, lett új DNA kapcsolóm, szóval végre mehetek A-ban is;)
Láttam 2 db giuliettát, 2020-as modellt, szerintem abból az autóból mindent kihoztak amit lehetett. Teljesen kultúr, sportos vas, bármikor beleülnék szívesen még a giulia mellett is.
Szinte hihetetlen, hogy az egy több mint 10 éves forma...
	
Láttam 2 db giuliettát, 2020-as modellt, szerintem abból az autóból mindent kihoztak amit lehetett. Teljesen kultúr, sportos vas, bármikor beleülnék szívesen még a giulia mellett is.
Szinte hihetetlen, hogy az egy több mint 10 éves forma...
VKG231!!! (156+75)2020-05-27 12:30:15 // 15667
	140-nél 1900-at.
	
Giuntini2020-05-27 12:08:51 // 15666
	Tudom, ezért is mondtam, itt más a helyzet a 8 sebességű automata miatt. Kíváncsi lennék, ha valamelyik dízeles cartárs megírná, hogy 150-nél mennyit forog a 2,2 diesel!
	
Piritu - 1.000.0002020-05-27 11:26:59 // 15665
	Így van, de még mindig meglep. (Volt 9 évem megszokni)
	
RomeoOne2020-05-27 11:26:52 // 15664
	A turbo a karakterisztikáját változtatja meg a benzinmotornak, a Gyuri által említett nyomatékgörbe (és mivel ezt a fordulatszámmal felszorozva kapod a teljesítményt) és teljesítménygörbe változik meg. Felpúposodik alacsonyabb fordulatokon is. És ezek megint nem forognak annyit, csak itt míg a dízelnél a gázolaj égési sebessége limitálja a fordulatot, addig a TB-nél a turbo által szállított levegő mennyisége. Rohadt nagy turbo kéne 10ezres vagy afeletti fordulathoz.
Nyomaték kb. teljesítmény/fordulat, de ez csak a karakterisztikája, ha leosztod a LE-ben megadott teljesítményt a fordulattal, nem fogsz Nm-t kapni. Kell még oda pár konstans.
	
Nyomaték kb. teljesítmény/fordulat, de ez csak a karakterisztikája, ha leosztod a LE-ben megadott teljesítményt a fordulattal, nem fogsz Nm-t kapni. Kell még oda pár konstans.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-05-27 11:17:49 // 15663
	s mi a helyzet a turbó benyással ott ugye kisebb köbcentinél is nagyobb a lóerő... (matekból sosem voltam jó kivéve az osztás, szorzás, összedás, kivonás, % számítás :))))) ha a lóerő=nyomaték x fordulat akkor a nyomaték = lóerő / fordulat ugye? akkor ezért dízelebb a dízelnél a TBi?
	
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
		
					  Online tag
0
		Vendég0
381

