Ki a tököm az a Tolnai Márk? Az életben nem hallottam róla...autós újságíró...vagy annak hiszi magát. Ez a "szakma" is egyre hígabb a jelek szerint.
By the way a hollandok is lefikázták az M3-mal összehasonlítva:
https://www.youtube.com/watch?v=_aVHgGkifM0
BCS2016-11-03 20:21:47 // 2699
droberto2016-11-03 17:30:25 // 2698
Nem értelek....
A kézi váltó nyílván más, mivel a QV teljesítménye a triplája a dízelnek, gondolom, hogy a kormánymű is más (bár ebben már nem vagyok olyan biztos) de a szerző se a QV-t vezette.
A futómű fő alkatrészei (lengőkar, csonkállvány, satabilizátor) pedig szerintem nagyjából meg kell, hogy egyezzenek.
A kézi váltó nyílván más, mivel a QV teljesítménye a triplája a dízelnek, gondolom, hogy a kormánymű is más (bár ebben már nem vagyok olyan biztos) de a szerző se a QV-t vezette.
A futómű fő alkatrészei (lengőkar, csonkállvány, satabilizátor) pedig szerintem nagyjából meg kell, hogy egyezzenek.
Giuntini2016-11-03 12:41:22 // 2697
Nekem még az tűnt fel ezután a cikk után, hogy a szerző valóban Giuliát vezetett, vagy egyáltalán ért-e valamit az autókhoz. Az első, ami erre felhívta a figyelmet, hogy "óriási belső teret" emlegetett. Ez egyetlen Alfára sem mondható el, ugyanis minden Alfa passzentos, még passzentosabb mint egy BMW. A Giulia valamivel nagyobb mint egy 159-es, de max. ennyi mondható. Aztán a "röffentsük be a dízelmotort". Azt mondta, hogy finoman jár. Sajnos a Giulia dízeljéről nem lehet azt mondani, hogy halk, mert nemhogy az öthengeres hasonlítva (ami tényleg finoman jár), de egy 1,9-es is halkabb volt. Aztán megemlítette az orrtolást. Ez az ember vezetett életében hátsókerekes autót? Hajtásából adódóan mindegyik tolja az orrát. A kormány "nehézkes". Hát ez tényleg elgondolkoztatott, hogy valóban a Giuliáról beszélünk, mert a 159-es kormánya is nagyon közvetlen, de annál ez még közvetlenebb. Szerintem a saját bénaságát egy tesztpályán igyekszik palástolni. Lehet, hogy az instruktor rászólt "hogy lehetsz ennyire béna", és dühét az autóra fogja. Nem tudom, de olyan dolgokat írt le, amin nagyon csodálkozom. Én a 159-est férfiasabb autónak tartom, szeretem, ha egy autón érezhető a keménység, de a Giulia nagyon kezes bárány, még kezesebb mint a 159.
Giuntini2016-11-03 12:17:24 // 2696
Nem értem, kiknek engedik meg, hogy véleményezzenek egy autót, aki magához az autóhoz sem ért. Azt a Getrag váltót mindenhez lehet hasonlítani, csak nem egy rosszabb francia váltóhoz. Valami hihetetlen, hogy miket le lehet írni.
Halesz2016-11-03 11:52:44 // 2695
Hát nem tudom, ezen a rendezvényen mi is ott voltunk Rohodi Misivel. A gyantás körpályán azért ügyesen el lehetett tenni keresztbe, nem igazán viselkedett elsőkerekesként :)
Putyesz2016-11-03 10:32:04 // 2694
A QV kormányműve és a kéziváltója ugyanolyan mint a polgári verziókban????
Giuntini2016-11-03 10:17:57 // 2693
Én is azt mondom, a Giulia benzinmotorért kiált! Nekem a dízel verzió túl cégautós. A 159-ben a dízellel sohasem éreztem a cégautós jelleget. Lehet, hogy azért, mert a 159-nél sokkal jobban fejlesztették a dízelmotort, és akkor még a dízeleket favorizálták. Szerintem a dízelmotor szöges ellentétben áll a Giulia könnyedségével. Nekem első pillanatban ez jött le. Egyszerűen az a hang nem illik hozzá.
Shadin2016-11-03 10:06:14 // 2692
Nekem túl "puha" a polgári verzió.
Majd a Veloce volánja mögött töltött 5000Km után visszatérünk erre :-)
Majd a Veloce volánja mögött töltött 5000Km után visszatérünk erre :-)
Giuntini2016-11-03 09:55:02 // 2691
Hozzáteszem, hogy a 159 elsőkerékhajtása nem is olyan rossz! Szerintem számos előnye van a hátsókerékhajtáshoz viszonyítva, mint ahogy a hátsókerékhajtásnak is az elsővel szemben. Csak a hátsó előnyeit, normál forgalomban nem igazán lehet érzékelni, sőt hátránnyá válik. Annak az előnyei egy hegyi kanyargós úton jönnek ki, bár annak idején ebben a diszciplinában sem tudott mit kezdeni a 3-as BMW a 159-el, mint ahogy egy szlalompályán sem. A leggyorsabb a mérések alapján a 159 volt. Én az ismerkedésünk után, annyit tudnék kiemelni, amit Csikós is írt, úgy vezethető, mintha két osztállyal kisebb méretű autót vezetnénk. Pont emiatt hiányoltam belőle a 159 machóságát, igazi férfias kormányzását, futóművét.
droberto2016-11-03 09:50:41 // 2690
Szerintem troll vagy! :)
Én még nem vezettem, csak ültem benne, de...
- A getrag váltó kurva jó kapcsolás érzetet ad. Neked ott a Short Shifter.
- A kormányzás pedig biztos szar, ha a legjobb időt érte el a sorozatban gyártott limuzinok között.
Nem vagyok elfogult, de az ilyen újságírókat összekötözném azt beb@sznám őket a csomiba Fabio Franca mőgé a Nordschleife-én. :)))
Én még nem vezettem, csak ültem benne, de...
- A getrag váltó kurva jó kapcsolás érzetet ad. Neked ott a Short Shifter.
- A kormányzás pedig biztos szar, ha a legjobb időt érte el a sorozatban gyártott limuzinok között.
Nem vagyok elfogult, de az ilyen újságírókat összekötözném azt beb@sznám őket a csomiba Fabio Franca mőgé a Nordschleife-én. :)))
Shadin2016-11-03 09:46:18 // 2689
Ezt mondom. Első benyomás...
Giuntini2016-11-03 09:44:50 // 2688
Ugyanezt mondom én is! Minden autót szokni kell! Nekem elsőre, ugyanúgy ahogy neked is, túl puhának tűnt a kormány, és csomó mindenben máshogy viselkedik mint a 159. Én nem is ahhoz hasonlítom, hanem egy hasonló BMW vagy Mercedeshez, és ahhoz viszonyítva a kormányzás sokkal érzékletesebb. Mindenféle összeszokás nélkül elkezd egy tanpályán driftelni, hát így nem lehet véleményt írni az autóról. Először szokni kell, és mikor érzi, hogy mit lehet tenni vele, akkor kezdje el azt, amit meg lehet követelni az autótól. Nekem is sok időbe tellett, hogy igazán érezzem, miket lehet megtenni a 159-el, pláne automata váltóval. Ez amit a cikk írója írt, nem volt több ismerkedésnél, annál amit mi tettünk a Giuliával.
Shadin2016-11-03 09:34:36 // 2687
Ilyen autóm lesz, az biztos, és ezt is "szokni" kell majd mint a 159-et a 156 után :-(
Shadin2016-11-03 09:33:43 // 2686
Nyugodtan üssetek, de én is pont azt éreztem a Giulia-ban mint a csóka :-(
"Beülve óriási tér fogad, lecsapott aljú kormánykerék és kényelmes, erős oldaltartású ülések. Na röffentsük be! Finoman kerreg a dízel,..."
"...Elsőre feltűnik, hogy a hatfokozatú kézi váltó kapcsolása nem túl jó. Rosszabb francia autók váltójához tudnám hasonlítani..."
"...Ráadásul elég nehézkes a kormányzás és későn reagál minden korrigálásra. Legalább hátsókerekes, gondoltam. Ebből nem sokat lehetett érezni, elég orrtolósan viselkedett, csak később kezdte a farát is utánaküldeni. Később a műgyantás körpályán az is kiderült, hogy ha egyszer megindul ez a nagy test, nehéz megfogni. A menetstabilizáló nem igazán cselekedett, az autó csúszott előre, míg aszfaltot nem ért. Keresztbe viszont alig lehetett vele menni, mert azt keményen korrigálta a rendszer."
Bennem van a baj. Biztos majd ha többet megyek az autóval akkor fogom igazán megtapasztalni... Ne már hogy rá kell szokni az autóra :-)
Tényleg bocsi, nem akarok trollkodni, de ne legyünk annyira elfogultak, hogy mindenki más aki talál rajta fogást az egy idióta...
"Beülve óriási tér fogad, lecsapott aljú kormánykerék és kényelmes, erős oldaltartású ülések. Na röffentsük be! Finoman kerreg a dízel,..."
"...Elsőre feltűnik, hogy a hatfokozatú kézi váltó kapcsolása nem túl jó. Rosszabb francia autók váltójához tudnám hasonlítani..."
"...Ráadásul elég nehézkes a kormányzás és későn reagál minden korrigálásra. Legalább hátsókerekes, gondoltam. Ebből nem sokat lehetett érezni, elég orrtolósan viselkedett, csak később kezdte a farát is utánaküldeni. Később a műgyantás körpályán az is kiderült, hogy ha egyszer megindul ez a nagy test, nehéz megfogni. A menetstabilizáló nem igazán cselekedett, az autó csúszott előre, míg aszfaltot nem ért. Keresztbe viszont alig lehetett vele menni, mert azt keményen korrigálta a rendszer."
Bennem van a baj. Biztos majd ha többet megyek az autóval akkor fogom igazán megtapasztalni... Ne már hogy rá kell szokni az autóra :-)
Tényleg bocsi, nem akarok trollkodni, de ne legyünk annyira elfogultak, hogy mindenki más aki talál rajta fogást az egy idióta...
Giuntini2016-11-03 09:27:46 // 2685
Mindenesetre valami hihetetlen, hogy mindenki szakértőnek gondolja magát. A "nehézkes kormányzás". Gyanítom, hogy nem is Giuliát vezetett. Ilyen baromságot még a legelvetemültebb német imádó sem mondott még. A váltó, meg nagyon határozott, szerintem rövid utakon jár, csak a kettesből hármasba ill. a négyesből ötösbe tesz nagyobb utat mint a szokványos. Miért engedik, hogy autóhoz nem értő emberek írjanak cikkeket? Mert ilyenirányú ambícióik vannak?
Zsolt1552016-11-03 08:42:42 // 2683
Az ADAC megbizhatósági tesztjéről ne is beszéljünk.
Giuntini2016-11-03 08:34:55 // 2682
Eddig az volt a probléma, hogy az Alfa elsőkerekes. Most meg a hátsókerék a baj? Ki érti ezt! Az ember biztos elsőkerekes autó után ült be, és nem érzi a hátsókerekes sajátosságait. Lehet, hogy ő is azt akarta viszontlátni a kormányzásban, amit a 159 ad? Teljesen más! Az férfiasabb, mert minden hajtást a kezedben érzel. Én is utólag láttam be, hogy másképp kell vezetni, de jobb az a produkció, amit a Giulia ad.
Kócosw2016-11-03 07:23:27 // 2680
Az ADAC hires "független" gumitesztjeiböl is voltak problemak mikor kiderült hogy megsem annyira voltak partatlanok :)
Zsoltikj ૐ2016-11-03 00:05:34 // 2679
elsőkerekessel driftelt, na ahhoz kell ám tudás whehehe
Kazes☻2016-11-02 22:03:38 // 2678
Giuntini2016-10-31 09:45:37 // 2677
Ez volt az utolsó hogy megvettem én is. Ez a novemberi szám. Tudod a lesajnáló hangvétel ami dühít. "Alapjaiban jó autó a Giulia, de azért nem éri el a BMW szintjét. És ez a dühítő. Mert ha a valóságot írták volna, hogy a dízelmotor végig jelen van, akkor azt áláírom. De itt a vezetédi élményét is kritizálták, és arra is azt írták, hogy a BMW magasabb szinten van. Ez a nagy hazugság. Mellette azt írják a formára, hogy a Giulia agresszív, a BMW kimérten sportos.
Ami a valóság, csak ebbe is beleírnak valamit.
Ami a valóság, csak ebbe is beleírnak valamit.
Zsolt1552016-10-31 08:52:15 // 2676
A kisebbik kint él Münchenben és döntött, hogy vesz egy BMW-t. A német kollégái azt kérdezték miért akar "tamagocsi" autót és felesleges gondot magának. Elektromos téren be is jött a jóslat. Viszont tény, hogy jól megy és szép hangja van az M3-nak.
A német BMW márkaszerviz meg egyszerűen egy vicc.
A német BMW márkaszerviz meg egyszerűen egy vicc.
droberto2016-10-31 07:49:54 // 2675
Giuntini2016-10-31 01:14:02 // 2674
Valóban a kuplung nagyon puha. Bár én nem használom a kuplungot az én autómnál mert nincs. A szervó szerintem olyan, mint egy mai hátsókerekes autónál. Az Auto Bild tesztben a kormányzást jobbnak tartották a BMW-ben. Meg az egész viselkedése jobb volt a BMW-nek szerintük. Érdekes, legyen olasz, magyar, angol, ők azt mondják, hogy a Giulia más ligában játszik vezethetőség szempontjából. A buzi németek nem így látják. És jöttek a minőséggel. Az "Alfa nem éri el a BMW szintjét". Mellé még hozzátették, hogy presztizsben sem. Minden parasztnak BMW-je van. A Giulia minőségét mindenki a BMW-vel kb. azonos szinten hozta ki, csak az Audit tartják többre. Kíváncsi vagyok, a BMW mennyivel szponzorálja ezt a szennylapot?
Chianti2016-10-31 00:00:28 // 2673
Ja és a legnagyobb poént el is felejtettem... Kicsit nehezen szoktam meg a Giulia pedáljait, hisz a 159-nél ugye a gázra is meg a kuplungra is rá kell lépni rendesen. Na a Giuliánál olyan finoman mozgott a kuplung, meg ugye érzékeny volt a gáz, hogy kellett pár sebváltás mire úgy ment, ahogy mennie kell. Aztán a teszt végére ráállt a lábam, mintha mindig is Giut vezettem volna. Gondoltam is rá, hogy majd biztos szokatlan lesz vissza ülni a jó öreg 159-be. Nos ahogy beültem, már éreztem hogy gond lesz és ahogy kell, le is fulladtam. Kellett egy kis idő, míg újra visszaállt a lábam. De hát ugye a jót könnyű megszokni... :o)
Liquid2016-10-30 23:41:36 // 2672
Sokan meglepődtek már milyen keményen bele kell kapaszkodni a 159 kormányába. Mondjuk a 156-é is hasonló. Nő ismerőseim nem is szeretik emiatt.
Ki is tűnik a modern szét-villanyszervózott kormánmyok közül.
Ki is tűnik a modern szét-villanyszervózott kormánmyok közül.
Chianti2016-10-30 23:41:29 // 2671
Nagyon szívesen! Én azért várom az SW-t. Nem tudom. lehet dögösebb a berlina, de már úgy megszoktam, hogy olyan könnyen pakolható... :o)
Liquid2016-10-30 23:41:24 // 2670
Sokan meglepődtek már milyen keményen bele kell kapaszkodni a 159 kormányába. Mondjuk a 156-é is hasonló. Nő ismerőseim nem is szeretik emiatt.
Ki is tűnik a modern szét-villanyszervózott kirmánmyok közül.
Ki is tűnik a modern szét-villanyszervózott kirmánmyok közül.
Chianti2016-10-30 23:36:20 // 2669
Határozottan lagymatag a kormány a 159-hez képest, mondjuk szerintem ez szinte minden modern szervókormányos autóra igaz lehet, hisz a 159 direkt nincs szétszervózva.
Haddel2016-10-30 22:07:01 // 2668
Nem tudják mi a jó😃
Laci822016-10-30 19:46:05 // 2667
Az a baj,hogy a nyugati és a balkáni országokban csak a német márkára esküsznek.Az se gond nekik ha háromszoros a szerviz költség mint pl. egy Fiatnak,de nem lényeg.Olasz autó szóba sem jöhet.Ilyenek az osztrákok is.vagy német vagy francia márka.... 😐
Haddel2016-10-30 19:26:44 // 2666
Na ,ez jó kis beszámoló,köszönjük!
Amugy ,most mhol azt olvastam mégcsak jön sw változat. Ez vajon fedi a valóságot? Mert ez jo hír lenne.
Amugy ,ahol én probáltam ,ott volt sok prospektus,csak elfelejtettem kérni :(
Amugy ,most mhol azt olvastam mégcsak jön sw változat. Ez vajon fedi a valóságot? Mert ez jo hír lenne.
Amugy ,ahol én probáltam ,ott volt sok prospektus,csak elfelejtettem kérni :(
Giuntini2016-10-30 14:24:56 // 2665
Az Auto Bildben meg volt az összehasonlítás a 3-assal. Hát ez borítékolható volt. A BMW mindenben jobb!!! A kormányzás terén minőségben vezetésben. Ezek a helmuték mindenkit hülyének néznek. Stabilitás, kormányzás közvetlenség terén is. A Bmw egy fos a Giuliához mérve. Meddig lehet manipulálni?
droberto2016-10-30 09:52:23 // 2664
Már korábban feltűnt, hogy a 18-as kerék rendesen elveszik a Giulián. (Pont ezt beszélték "Ventilátorba énekelni" c. Égéstér podcastban, hogy az új autók közül, egyedül a 20"-os kerekű új Scenic nem aránytalan.)
A 159 egy 16"-os kerékkél néz ki ilyen "bénán". A Julis egy 16-ossal megy egyenesen olyan fos mint egy Dévu kalóz a 13-asakon, nézzétek meg a katalógusban. Még a 17"-essel is gagyi.
Valószínű a lemezek arányai és a nagy rádiuszú kerékjárati ív adja így. Lehet más lenne a helyzet, ha rá lenne ültetve a kerékre, mert kb van 5 cm a gumi felett. A 159-nél ez nincs két centi a 19-es keréknél -2 cm-es ti ültetés nélkül.
Giu vásárlásnál így komoly bajban leszek, hogy melyik felni legyen, mert a 19-es QV felnik nem igazán tetszenek egyenlőre...
Más: Nem értem, hogy egy ilyen szép kulcsot miért kell szétbarmolni egy fém kulcskarikával?!?
Katalógus: Én is jobban szeretem papíron lapozgatni a katalógusokat, mint a gépen. Van neki egy feelingje. :)
Kormány: Még D-ben sem volt férfias, mint az 59-nél? Nem lehet, hogy a csak a hajtási befolyások hiánya miatt érződik ilyennek?
A 159 egy 16"-os kerékkél néz ki ilyen "bénán". A Julis egy 16-ossal megy egyenesen olyan fos mint egy Dévu kalóz a 13-asakon, nézzétek meg a katalógusban. Még a 17"-essel is gagyi.
Valószínű a lemezek arányai és a nagy rádiuszú kerékjárati ív adja így. Lehet más lenne a helyzet, ha rá lenne ültetve a kerékre, mert kb van 5 cm a gumi felett. A 159-nél ez nincs két centi a 19-es keréknél -2 cm-es ti ültetés nélkül.
Giu vásárlásnál így komoly bajban leszek, hogy melyik felni legyen, mert a 19-es QV felnik nem igazán tetszenek egyenlőre...
Más: Nem értem, hogy egy ilyen szép kulcsot miért kell szétbarmolni egy fém kulcskarikával?!?
Katalógus: Én is jobban szeretem papíron lapozgatni a katalógusokat, mint a gépen. Van neki egy feelingje. :)
Kormány: Még D-ben sem volt férfias, mint az 59-nél? Nem lehet, hogy a csak a hajtási befolyások hiánya miatt érződik ilyennek?
Chianti2016-10-30 00:56:49 // 2663
Végre én is randiztam egyet Giuliával! A tesztalany egy Giulia Super 2.2. 180 LE Diesel, manuál váltós példány volt, az időjárás pedig tökéletes (verőfényes napsütés), egyedül a péntek délutáni forgalom árnyékolta be kissé az élvezkedést. Úgy kezdődött, hogy a kereskedővel előre egyeztetett időpontban találkoztunk, aki annyit kérdezett hogy kb. mennyi időre viszem el a gépet? Mondtam, hogy úgy egy órára, azt mondta O.K., egyedül autópályára ne vigyem, merthogy nincs rajta matrica. Nos akkor Gute Fahrt ! - mondta, és enyém volt az autó. Ezt egyszerűen el sem akartam hinni, hogy itt kint Tirolban ez így megy. Se személyi, se lakcím, se bármiféle letétbe helyezett forgalmi, vagy slusszkulcs... elég ha jelzed, hogy szeretnél egy tesztvezetést, és tied az autó. Nálunk otthon nem tudom hogy megy ez, mivel sosem voltam tesztvezetésen, de gyanítom nem ilyen egyszerű a dolog. Szóval beszálltunk a lányommal, kulcs a az egyik italtartó mélyedésben, startgomb megnyom, aztán indulás. Ami azonnal feltűnt, hogy itt bizony abszolút nincs turbólyuk, (mondjuk azt hozzátenném, hogy végig "D"-ben volt a DNA kapcsoló) rögtön reagál a legapróbb gázpedál mozdulatra, de hát egy 2.2-es 180 lovas motornak illik is harapni. A külsejéről nem sok szót ejtenék, hisz azt úgyis mindenki ismeri. Belül minden full bőr, kényelmes ülések, minden kézre áll, a kormány nagyon könnyű, szépek a pedálok, a váltó viszont nekem nem a személyes kedvencem. Először is nagyon rövid úton jár, ez még nem lenne baj, viszont közel sem olyan határozottan kapcsolhatók a fokozatok, mint a 159-nél. Nem mondom azt, hogy félreváltottam volna, de néha keresgélni kellett a fokozatokat. Persze ehhez biztos hozzá lehet szokni, de azért itt egy pici hiányérzetem támadt. A kormánykerék gyönyörű, jók a kapcsolók, de szerintem nem jobb a formája mint a 159-é. A kezelőgombok tényleg a prémium német márkákat idézik, nekem a központi kijelző is tetszett. Tolatókamerás autót még nem vezettem, de nagyon könnyű vele parkolni hátramenetben, és tényleg nagyon pontosan és szépen be tudtam vele állni. Szerencsére azért volt alkalmam kipróbálni hogyan lehet vele előzni, és hát azt kell mondjam ez a 2.2-es dízel nem viccel. Nyilván nem 1500-ös fordulatról kell kezdeni az előzést, de egyébként 180 paci azért tekintélyes erő az átlag júzernek. Sokáig lehetne még ecsetelni, hogy milyen volt, nagyon szép, nagyon jó autó, igényes külső és belső tér, jó a futómű, a váltót szokni kell, a kormány nekem picit túlszervózott, (nyílván a 159-hez képest), de egyébként ha megjelenne az SW változat, hagynám magam elcsábítani azt hiszem. Azért egy benzines verziót még kipróbálnék, már csak a hanghatás miatt is, de összességében azt gondolom méltó ellenfele a Giulia a német prémiumoknak. Bár ha a kereskedők hozzáállását nézem az azért nem a siker záloga. Gondolok itt arra, hogy amikor (másfél óra múlva) visszavittem az autót és szerettem volna egy katalógust, meg egy árlistát kérni, mindkettőre azt a választ kaptam, hogy hát az sajnos nincsen. Na most értem én, hogy az internet világában ez már nem olyan nagy dolog, de azért nem hiszem, hogy egy Audi, vagy BMW szalonban ugyanezt a választ kaptam volna. Persze lehet, hogy ha úgy szállok ki az autóból, hogy akkor szeretnék egy Giuliát rendelni, más lett volna a hozzáállás, de én úgy gondolom, hogy bárki lehet potenciális vásárló, és nem így kéne lereagálni az érdeklődést. No mindegy, kicsit hosszúra nyúlt, beszéljenek inkább a képek:
RomeoOne2016-10-28 16:12:32 // 2662
Hűha, ütős gép lehet, ha leborította a összes index.hu-s lapot ;]
Azurherceg2016-10-28 15:55:41 // 2661
nekem nem nyilik meg a link, azt irja "karbantartas akatt". Mennyi az annyi?
trxAlfa2016-10-28 15:02:19 // 2660
Ezek az eladási számok nagyon pozitívak. Nagyon remélem, hogy igazak is.
RomeoOne2016-10-28 08:46:22 // 2658
2535-ös üzenet :)
osee_selespeed2016-10-27 18:45:46 // 2657
Tedi2016-10-26 22:18:07 // 2656
Én azért ezzel még várnék, az ANE is tudott már baromságokat írni :)
Haddel2016-10-26 19:59:26 // 2654
Jimmi T.2016-10-26 19:52:23 // 2652
Coyote2016-10-26 16:05:42 // 2651
De szép is lenne, ha meg kapná :-)
Giuntini2016-10-26 15:56:53 // 2650
Egy újabb díj a Giuliának! EuroCarBody 2016, ami a legjobb felépítménynek jár. Egyre közelebb érezhető a zsebben az Év Autója díj...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.