konigla2017-02-12 11:41:10 // 2915
Ki beszélt magyar vásárló erőről?
Giuntini2017-02-12 11:36:57 // 2914
Meg felvette! Például a Szabó Érd.
Zsolt1552017-02-12 11:06:54 // 2913
Nem csak az Alfának nem nagy piac a magyar. Több egykori kereskedő levette a márkát a kínálatából. Igaz, viszont egyenlőre csak a Pappas nyitott újat.
Jani552017-02-11 20:11:06 // 2912
Urak! ez a nagyon sok okosság és értékes párbeszéd, ami itt megy a "Giulia" cím alatt, teljesen érdektelen, tárgytalan, a magyar vásárlóerőt és az Alfa eladási db-számokat nézve abszolút nem meghatározó... Bocs, nem folytatom.
A címhez tartozó viszont: https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ
19:00-tól teljes hanggal, stereoban élvezkedjetek! (mert van egy olyan érzésem, életben nem nagyon adatik ez meg nekünk, 7-10-15 év múlva, mikor az első használt példányok hozzáférhetővé válnak itthon is, már erősen tárgytalan lesz...)
A címhez tartozó viszont: https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ
19:00-tól teljes hanggal, stereoban élvezkedjetek! (mert van egy olyan érzésem, életben nem nagyon adatik ez meg nekünk, 7-10-15 év múlva, mikor az első használt példányok hozzáférhetővé válnak itthon is, már erősen tárgytalan lesz...)
Tedi2017-02-11 16:45:07 // 2911
A kupét azért éri meg, mert kupét a világ minden táján vesznek. SW-t meg csak Európában. Más gyártó meg azért csinálja a kettőt parallel, mert megengedheti magának. Az Alfa momentán sajnos nem.
Chianti2017-02-10 23:14:16 // 2910
Látod, ez bizony benne van a pakliban... :o) Amióta vezettem a Giuliát, azóta azért el tudnám képzelni következő autóként. Na de mindegy is... Még rengeteg időm van ezen gondolkodni. Mire használtan megfizethető lesz... Csak bírja ki addig a 159.
Zselé2017-02-10 21:25:03 // 2909
Valóban, nemrég olvastam egy első generációs Nissan Quashquai cikket, ahol azt boncolgatták, vajon mi értelme ennek a kategóriának, és tuti zsákutca lesz... Pont a 2006-2007-es időszak ez, és az egyik első SUV volt, ma meg mást se kapni...
Liquid2017-02-10 21:03:56 // 2908
Aki nagy puttonyt akar annak ott a Stelvio, ami egyébként teljesen logikus modell, mert sajna ez a jelenlegi trend: telekjárószerű, nagynak tűnő de személyautósan vezethető valami, ami összkerekes, vagy legalábbis úgy néz ki, és nem akarnak vele lemenni az aszfaltról.
És ami még fontosabb: ez az egész világon egységesen elfogadott.
Ez esetben az Alfának ezt kell gyártani, mert ebben van biznisz, megértem hogy Amerikára és Ázsiára fokuszálnak, hiszen egy nagyságrenddel nagyobb volumen. A nyugat-európai ezt is megveszi ha tetszik neki, az amerikai viszont nem veszi meg a kombit. Illetve náluk a kombi nem feltétlenül azt jelenti amit itt Európában.
Engem speciel hidegen hagy ez az őrület, de pl. Após CX5-öse ugyanez hajszálra, még a feleségem is oda van érte.
És ami még fontosabb: ez az egész világon egységesen elfogadott.
Ez esetben az Alfának ezt kell gyártani, mert ebben van biznisz, megértem hogy Amerikára és Ázsiára fokuszálnak, hiszen egy nagyságrenddel nagyobb volumen. A nyugat-európai ezt is megveszi ha tetszik neki, az amerikai viszont nem veszi meg a kombit. Illetve náluk a kombi nem feltétlenül azt jelenti amit itt Európában.
Engem speciel hidegen hagy ez az őrület, de pl. Após CX5-öse ugyanez hajszálra, még a feleségem is oda van érte.
Jani552017-02-10 20:45:09 // 2907
Volt már? https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ 19:00-tól, hangot maximumra...
Kazes☻2017-02-10 20:23:42 // 2906
Ne legyél szomorú... legfeljebb majd te is átülsz valami jó kis offfosba, mint ahogy már eddig is pár nagy Alfás... Divatos is! :-D
Giuntini2017-02-10 20:14:50 // 2905
Nincs, de arról volt szó, hogy belekerül a VM dízele, ami a Ghibliben is meglehetősen jól teljesít.
pettinke2017-02-10 19:38:26 // 2904
őőőőőőőőő ... van az Alfának V6 dízele, ami megbízható, Euro6b normás mint a többi motor a palettán?
Giuntini2017-02-10 19:36:27 // 2903
Offos példa: A Hyundai i 40 először kombi karosszériával jött ki, és csak utána jött ki a limuzin. De más! Amit nem értek! Beszéltek a V6 dízelről, és végül nem kerül be a Giuliába. Aki mindenképpen dízelt akar, és finomabb járásút akar mint az eléggé kerregős négyhengeres, az elmegy a németekhez. Nem értem, a V6 dízelért nem kellene áttervezni az autót...
pettinke2017-02-10 18:42:24 // 2902
De én mégis mondom neked :-)))
De tényleg, miről beszélünk fotelhuszárként?
De tényleg, miről beszélünk fotelhuszárként?
konigla2017-02-10 17:32:24 // 2901
Nem értem miről beszélünk egyáltalán! Azért mert ez a hivatalos koncepció lehet elhibázott mint megannyi korábbi Fiat csoportos koncepció (Bravo/ Brava után Stilo, Bravo után 500-as)! Ne mondja nekem senki, hogy még akárcsak 30%-os részesedésnél ne lehessen kombit fejleszteni egy már meglévő alapra? Ugyan már! Kupét meg megéri, ugye? Az aztán igazi rétegmodell! Más gyártó is csinál kombit miközben van 3 féle SUV-ja. Ott miért nem mondják, nesze paraszt vidd egyiket. Akkor 8-10 éve miért nem szüntették meg a benzin motorok fejlesztését, olyan alapon, hogy a többség úgyis dízelt vesz?
pettinke2017-02-10 17:03:33 // 2900
Nyilván nálunk ehhez sokkal jobban értő emberek nyilván nagyon sokat számoltak ezen:
mennyivel több autót adnál el világszinten, ha lenne SW vs. mennyibe kerül megtervezni, kifejleszteni, engedélyeztetni, gyártani, fenntartani, alkatrészezni egy SW verziót.
Az én multicégen nevelkedett mérnök agyam azt mondja, 30%-ért nem éri meg.
mennyivel több autót adnál el világszinten, ha lenne SW vs. mennyibe kerül megtervezni, kifejleszteni, engedélyeztetni, gyártani, fenntartani, alkatrészezni egy SW verziót.
Az én multicégen nevelkedett mérnök agyam azt mondja, 30%-ért nem éri meg.
Giuntini2017-02-10 16:32:14 // 2899
Én örülök a SUV-nak, mert biztos, hogy nagy haszont fog hozni, de... Aki kombit akar venni, az nem az Alfa Romeónál keres majd autót. Vannak akik mennek síelni, nagyobb túrákat tesznek, és ehhez kell a nagyobb csomagtér. Ezeket is ki kellene elégíteni (szerintem). Az tény, hogy a 156-ig a középkategóriájú Alfáknak nem volt SW változata, de sikeressé tették. Ha csak 30%-ra csökken az SW részesedése a 60 vagy 70%-ról, nem biztos, hogy el kellene vetni. Bár belőlem Alfa szeretet szól, nem vagyok gazdasági szakember. Lehet, ha a Stelvio jól fut, akkor még az SW is menni fog.
pettinke2017-02-10 16:12:55 // 2898
Srácok, ha emlékeztek még rá, az Alfát azért vásárolta fel a Fiat annó '86-ban, mert versenyautó-mechanikával árult családi szedánt, és ez nem volt rentábilis.
Ha nem koncentrál az Alfa arra, hogy megfelelő haszonnal, megfelelő példányszámban eladható autót csináljon, akkor le fogják húzni a rolót.
Igen, nekem is tetszene egy Giulia SW, nem, nekem sem tetszik feltételnül egy SUV megjelenése a palettán, DE: ha ez kell ahhoz, hogy fennmaradjon a márka, akkor legyen, csináljuk, haladjunk.
Végre kettőnél több típus van a palettán, inkább örüljünk neki!
Ha nem koncentrál az Alfa arra, hogy megfelelő haszonnal, megfelelő példányszámban eladható autót csináljon, akkor le fogják húzni a rolót.
Igen, nekem is tetszene egy Giulia SW, nem, nekem sem tetszik feltételnül egy SUV megjelenése a palettán, DE: ha ez kell ahhoz, hogy fennmaradjon a márka, akkor legyen, csináljuk, haladjunk.
Végre kettőnél több típus van a palettán, inkább örüljünk neki!
Tedi2017-02-10 16:02:41 // 2897
Giuntini, a 159 óta eltelt 11 év! Amikor a 159 SW volt, akkor az SUV-k még éppen csak elkezdtek terjedni Európában. Most meg az SUV-kból adnak el a legtöbbet pont a kombik rovására.
Hogy európai gyártó, az itt most teljesen mindegy. Világpiaci szereplő, olyan autókat kell gyártnia, ami a legtöbb embernek megfelelő. Az Alfa sajnos momentán nincs abban a helyzetben, hogy lutrira b*sszon el milliárdokat egy ilyen modellre. Gondolom azt dobta nekik ki a gép, hogy e Stelvio a "legbiztonságosabb", legkevesebb rizikóval bevezethető modell a szegmensben. Nem tudom érte hibáztatni az Alfát.
Hogy európai gyártó, az itt most teljesen mindegy. Világpiaci szereplő, olyan autókat kell gyártnia, ami a legtöbb embernek megfelelő. Az Alfa sajnos momentán nincs abban a helyzetben, hogy lutrira b*sszon el milliárdokat egy ilyen modellre. Gondolom azt dobta nekik ki a gép, hogy e Stelvio a "legbiztonságosabb", legkevesebb rizikóval bevezethető modell a szegmensben. Nem tudom érte hibáztatni az Alfát.
Chianti2017-02-10 16:02:32 // 2896
Szomorú vagyok! Ettől tartottam, hogy annyira a költséghatékonyság lesz az elsődleges szempont, hogy a modellpalettába nem fog beférni egy újabb SW. Pedig kár, mert számomra a Stelvio soha nem lesz alternatíva.
Giuntini2017-02-10 07:48:00 // 2895
Igazad van! A Sportwagon műfajt az Alfa Romeo találta ki! Úgy mint a common rail dízel is először Alfában volt. Az Alfa Romeo látta úgy, hogy ebben az SW műfajban még sportosabb lehet és még szebb lehet a formaterv. Nem egyszerűen egy puttonyt raktak rá, hanem valami olyat alkottak ami művészi. A 156 SW után kezdtek elszaporodni az életmód kombik, és a prémiumgyártóknál az elsődleges szempont a sportos életmód volt. Ennél jobban ezt senki sem tudja kifejezni mint az Alfa Romeo. Viszont sajnos a SUV-ok ezt kezdik elvenni. A Levante más mint a Stelvio. Az nem egy akkora durranás. Én biztos vagyok abban, hogy a Stelviónak óriási sikere lesz. A Levante sajnos semmi újat nem tud felmutatni. A Stelvio viszont nagyon karakteres, és korszerű!
Balázs156SW2017-02-10 06:06:27 // 2894
Az olaszok sajnos későn kezdték a SUV-ok gyártását, amit a Maserati Lavente tesztjei és a gyenge eladási számai igazolnak. Félek, hogy a Stelviónál is ez lesz. Ezzel szemben az SW gyártásában nagy a tapasztalatuk,talán a műfajt is ők találták ki. Éppen ezért tartom rossz döntésnek, hogy teljesen leálltak az SW vonalról és sem a Guliettából, sem a Giuliából nincs SW.
Giuntini2017-02-09 21:11:07 // 2893
Bocs, de én európainak érzem magam, és magas ívben lesz@rom az amerikai igényeket. Nehogy már egy európai gyártónak ne legyen lényeges az európai piaci igény. A 159-ből miért fogyott az SW-ből több. Megmondom, mert sokak szerint még szebb mint a berlina, és emellett jobban kihasználható, még ha nem is teherhordó. Én utálom a SUV-ot, és nagyon sokan, viszont a nagyobb csomagtér egy sportos autónak sem árt. 3-as BMW-nek van kombija, Audi A4-nek szintén, akinek Alfa SW kell, az menjen el a németekhez? Ez olyan, mint a V6 dízel. Akinek hathengeres kell, az vegyen BMW-t, vagy Mercedest.
Haddel2017-02-09 19:19:20 // 2892
Hát ha eldölt ,akkor eldölt. Valószinü Stelvio lesz a Boci utódja,nekem kell a nagyobb csomagtér.Meg az új hobbim miatt nagyobb teherbírású vonóhorog kell ,gondolom a stelvio már vontathat vagy 2400 kilogrammot😃
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-09 17:26:16 // 2891
Így van. Távolkeleten nagyon ritka a kombi. A sedan az autó, viszont egyre több az egyterű és a SUV. Az én ottani ismerősöm is egyterűzik és valami dög SUV-ról álmodozik. És a szívó benzines automata váltós autó az elterjedt, és nem rossz ám.
Még nekünk Alfásoknak emészteni kell a trendet, de már legalább van Alfa, ha netán követnénk :-)
Még nekünk Alfásoknak emészteni kell a trendet, de már legalább van Alfa, ha netán követnénk :-)
Tedi2017-02-09 16:58:18 // 2890
Nem is az, hogy átálltak, soha nem is volt menő máshol. Amertikában ugye mindernki a nagy dögöket veszi, Kínában, meg távolkeleten a szedán a befutó, meg a kisautó, csak Európa van/volt rákattanva a kombira.
Kazes☻2017-02-09 15:42:39 // 2889
Érdekes ez a kombi kérdés itt európában... és ezek szerint a világ többi részén átálltak helyette a suvra... Engem mondjuk nem zavar. :-)
GT Ɨ|ѯ2017-02-09 07:22:37 // 2888
1:43-ban max...:-(
MiszöszFőnök2017-02-09 07:11:50 // 2887
Jaj, ez fájt...
Soma 1562017-02-08 21:58:45 // 2884
pettinke2017-02-08 20:06:01 // 2883
BCS2017-02-08 19:45:02 // 2882
Nemtom mi a rákért nem műxik soha a hyperlink...
https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ
https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ
BCS2017-02-08 19:44:21 // 2881
href='https://www.youtube.com/watch?v=WGAU7aFMFwQ' target='_blank'>Motortrend összehasonlító teszt
RomeoOne2017-02-07 14:22:32 // 2880
Mondjuk ez azért nem teszi magasra a mércét :D
Liquid2017-02-07 13:46:49 // 2879
Kazes☻2017-02-07 13:46:16 // 2878
Bár... a mai autók talán már nem is alkalmasak ilyesféle átalakításokra...
Kazes☻2017-02-07 13:44:13 // 2877
Pedig ezek is pöpecek, szvsz! :)
Giuntini2017-02-07 10:06:38 // 2876
Kazes☻2017-02-06 23:53:52 // 2875
RomeoOne2017-02-06 17:40:30 // 2874
Giulia QV teszt Doug DeMuro-tól. Angolosok előnyben :)
panza2017-02-05 18:43:16 // 2873
Az év legszebb autója .... pipa!!!!!
ÁdidiGaga (il hempescattore)2017-02-04 22:55:47 // 2872
Angelo Bianco2017-02-04 20:45:12 // 2871
Balázs156SW2017-02-04 17:02:42 // 2870
http://hvg.hu/cegauto/20170204_vilag_legjobb_autoja_2017
kezdem lassan kibogozni, hogy az év autója az más, mint a világ legjobb autója 2017.
kezdem lassan kibogozni, hogy az év autója az más, mint a világ legjobb autója 2017.
jroobi2017-02-04 16:07:39 // 2869
De bizony bekerült, és eléggé esélyes is az elnyerésére (az okosok szerint állítólag)
Balázs156SW2017-02-04 15:00:19 // 2868
Javítsatok ki, ha nem jól tudom: nem került a döntőbe Alfa Romeo a 2017-es év autója választáson?
RomeoOne2017-02-03 13:37:48 // 2867
Kazes☻2017-02-02 21:00:54 // 2866
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.