nincs a Giulia formatervvel es kocsival semmi baj, csupan hogy meg vagy fél évet várni kell hogy megvehesd.
végre van modell ami képviseli a kozepkategoriát, végre van eros motor, végre van hátsókerék, végre van egy olyan Alfa, ami mélto a nevéhez, s hogy hasonlit-e egy offos bakelithoz vagy sem, kit érdekel, ez egy Alfa, .... nem más, és buszkén vállalnám és remélem fogom is
Bckk2015-06-25 18:27:44 // 458
Giuntini2015-06-25 18:18:16 // 457
Ez pokolian bődületes nagy .... volt, amit írtál. A 159 minden porcikájában egyedi, formatervezési remekmű. Te véleményed egyedi, mintha másik bolygóról jöttél volna. A 159 örökre megmarad egy karakteres autónak.Szerintem jobb lett volna, ha csendben maradsz! Ilyen egetverő blődséget még nem hallottam. Ha kinyitnád a szemed, meglátnád a részletek finomságát. A kilincsek vonalát, az indexbúra kilincset idéző formáját, élek nélkül is a fénytöréseket. Nem tudom miért írsz ilyeneket? Provokálni a többieket?
.......................2015-06-25 18:13:50 // 456
EMEBEREK
eddig a germán überjárgányosok csak legyintettek a 159 et Lagúnákkal hasonlították ,meg Acoordokkal
MOST MEG ,egy ligában van az Alfa a BMW vel
MI EZ HA NEM ELÖRELÈPÈS?
(bár a Tesla így is coolabb)
eddig a germán überjárgányosok csak legyintettek a 159 et Lagúnákkal hasonlították ,meg Acoordokkal
MOST MEG ,egy ligában van az Alfa a BMW vel
MI EZ HA NEM ELÖRELÈPÈS?
(bár a Tesla így is coolabb)
droberto2015-06-25 18:11:01 // 455
Szerintem az Alfának a BMW-t, Audit és a Mercedest kell elkapnia, nem a Citroennel Ladával és a Hondával kell bohóckodnia. Hiába szeretem, de eléggé szétkúrták a WTCC-t a szabályokkal. Elűzték a BMW-t is a DTM-be... :(
Azurherceg2015-06-25 17:54:30 // 453
A fekete nyillal jelolt szerintem lezerdetektor :-) kell hozza
BeeGee2015-06-25 17:49:42 // 452
Ez egy csöppet erős volt..
LacUS2015-06-25 17:47:30 // 451
Tedi tökéletes írás gratulálok.
A bmw párhuzamról. Kövezzetek meg,de igenis követendő volt eddig a bajor márka, ők anno nem csicskultak be az első kerékhajtásra (de most fordult a kocka) és mégis kitartottak mellettük, és ott a kurva drága M3/M4 stb. ami megmutatja mire képes amúgy a cég. Nekünk is végre van mit odanyomni az összes német márka orra alá, mert ez ha csak akkor a különbség mint egy lock-stock 156 és E46 futómű közt akkor ez a kocsi elveri bizony nem kicsit. Lényeg a lényeg, bár jelenleg nem tartozom a célközönséghez (sajnos) aki megveheti újonnan, ez az autó végre olyan amire vágyok és ha nem is most de pár év múlva remélem bele is ülhetek.
A bmw párhuzamról. Kövezzetek meg,de igenis követendő volt eddig a bajor márka, ők anno nem csicskultak be az első kerékhajtásra (de most fordult a kocka) és mégis kitartottak mellettük, és ott a kurva drága M3/M4 stb. ami megmutatja mire képes amúgy a cég. Nekünk is végre van mit odanyomni az összes német márka orra alá, mert ez ha csak akkor a különbség mint egy lock-stock 156 és E46 futómű közt akkor ez a kocsi elveri bizony nem kicsit. Lényeg a lényeg, bár jelenleg nem tartozom a célközönséghez (sajnos) aki megveheti újonnan, ez az autó végre olyan amire vágyok és ha nem is most de pár év múlva remélem bele is ülhetek.
W.2015-06-25 17:40:54 // 450
Ezt csak tréfából írtad, ugye? Ilyen hülyeséget régen olvastam a 159-cel kapcsolatban...
Tomi1472015-06-25 17:36:26 // 449
Minden szavaddal egyetértek (sőt egy jelentős részét korábbi bejegyzésekben magam is leírtam)!
Köszönjük, hogy leírtad!
Köszönjük, hogy leírtad!
Tedi2015-06-25 17:18:24 // 447
Tedi2015-06-25 17:15:27 // 446
Zsunior, örülök, hogy tetszett :)
Viszont mielőtt átmenne a fórum megane kontra 159 diskurzusba...a többit kitaláljátok :D
Viszont mielőtt átmenne a fórum megane kontra 159 diskurzusba...a többit kitaláljátok :D
ystuc2015-06-25 17:14:38 // 445
Mert azoknak a formáját már ismered. Ez új forma, pár év múlva eztvsem fogod összetéveszteni mással. Ugyanígy volt a Mito és a Giulietta esetében is. Akkor is problémáztak sokan, de azt hiszem, hogy azokat sem keveri már össze senki sem egy másik autóval.
Zsunior2015-06-25 17:13:28 // 444
Piritu - 1.000.0002015-06-25 17:09:06 // 443
Örülök, hogy sikerült ilyen reálisan látni a dolgokat :-)
Norby2015-06-25 17:09:02 // 442
Piritu - 1.000.0002015-06-25 17:06:38 // 441
pe-Ti2015-06-25 17:05:49 // 440
Grat Tedi az írásért nagyon ott van....
Elégedetlenkedők mindig is vannak és lesznek nekik semmi sem elég jó....nekik ajánlom nézegessék, ízlelgessék a Giuliát egyenlőre a képeken aztán majd élőben is rá fognak jönni, hogy ez (is) egy igazi Alfa.
Ha valakinek meg a 159 dizájnja tetszik akkor vegyen azt van belőle elég nagy választék...itt nagyon sokan úgy beszélnek negatívan erről az autóról akik sosem vesznek-vettek még új autót pláne Alfát akkor meg minek a pánik?
A skodát meg hagyjuk már az a szürke, kalapos emberek autója akiknek az autó csak közlekedési eszköz és nem életérzés....
Elégedetlenkedők mindig is vannak és lesznek nekik semmi sem elég jó....nekik ajánlom nézegessék, ízlelgessék a Giuliát egyenlőre a képeken aztán majd élőben is rá fognak jönni, hogy ez (is) egy igazi Alfa.
Ha valakinek meg a 159 dizájnja tetszik akkor vegyen azt van belőle elég nagy választék...itt nagyon sokan úgy beszélnek negatívan erről az autóról akik sosem vesznek-vettek még új autót pláne Alfát akkor meg minek a pánik?
A skodát meg hagyjuk már az a szürke, kalapos emberek autója akiknek az autó csak közlekedési eszköz és nem életérzés....
Zsunior2015-06-25 17:02:30 // 439
Köszönöm, hogy ezt megírtad! :)
mesa2015-06-25 17:01:10 // 438
Végre egy izmos, dögös ALFA !!!
A 159-ben semmi egyediség nincs, az SW az orra nélkül ugyanúgy nzé ki, mint egy Passat kombi.
Olyan ásító az oldala, mint egy Wartburg ajtó.. Az Arna utána leggyengébb forma, amit valaha Alfának terveztek. Az orra nélkül nulla. beltér mint egy Renault Megane, sok kálhyaezüsttel
Felejtsük el.
Végre itt a dögös forma.
Kb. azoknak nem tetszik, akiknek a 159 'egyedi'.
A 159-ben semmi egyediség nincs, az SW az orra nélkül ugyanúgy nzé ki, mint egy Passat kombi.
Olyan ásító az oldala, mint egy Wartburg ajtó.. Az Arna utána leggyengébb forma, amit valaha Alfának terveztek. Az orra nélkül nulla. beltér mint egy Renault Megane, sok kálhyaezüsttel
Felejtsük el.
Végre itt a dögös forma.
Kb. azoknak nem tetszik, akiknek a 159 'egyedi'.
pettinke2015-06-25 17:00:43 // 437
TUYUNGA2015-06-25 16:43:50 // 436
A cikkben leirtakhoz: no comment. Úgy gondolom ez reális!
vzolee2015-06-25 16:32:53 // 434
Btw sztem pont akkor van eszük, ha nem a dtm-ben kezdenek, az túl nagy falat lenne így hirtelen. Egy a ctiroenhez hasonlóan felépített tervezéssel viszont elkaphatják a fonalat és annak lenne visszhangja is.
Tedi2015-06-25 16:32:20 // 433
Tegnap a bemutató óta kattogott az agyam. Hát kiírtam magamból. Tudom, a vélemény az olyan, mint a segglyuk, mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra. Ennek ellenére megpróbáltam összefoglalni, mit gondolok a szituról. Íme. Lehet követ dobálni :) hegyessel, lapossal, zacskó kaviccsal, amivel éppen jól esik :D
vzolee2015-06-25 16:28:16 // 432
Test-test ellen jó esélyünk lenne :D
Jimmi T.2015-06-25 16:27:21 // 431
ezen az alapon a Superbike-ban is indulhatunk
vzolee2015-06-25 16:17:31 // 430
Szerintem a dtm-ben nem fog menni. Sokkal többe is kerül és a wtcc-ben van rutinjuk, könnyebben és olcsóbban ki tudnak fejleszteni egy tc1-es autó, mint egy dtm-est. Most a wtcc a legolcsóbb vb, a wrc kb 1/3-ából megvan egy évad.
droberto2015-06-25 16:14:40 // 429
Én ide max a Giulietta utódját tudom elképzelni. Bár ugye az is most hátsókerekes lesz. Ha meg így lenne ahhoz át kéne dolgozni TC1 szabályrendszerét. Bár erre is láttunk már példát, egy újként beszálló gyártóknál....
droberto2015-06-25 16:10:39 // 428
Hiába szeretem és hiába nemzetközi, de ha van eszük nem a WTCC-bn, hanem a DTM-be céloznak.
Ha ott elvernék a három német prémiummárkát, akkor annak lenne a legnagyobb PR értéke. Venné Nyugateurópa mint a cukrot. Hasonlóan mint a 90'-es években.
A WTCC-ben pedig most amúgy is az FWD, olcsó alsó-közepes tömegmodelleket futtatják.
Ha ott elvernék a három német prémiummárkát, akkor annak lenne a legnagyobb PR értéke. Venné Nyugateurópa mint a cukrot. Hasonlóan mint a 90'-es években.
A WTCC-ben pedig most amúgy is az FWD, olcsó alsó-közepes tömegmodelleket futtatják.
TUYUNGA2015-06-25 15:50:36 // 427
Igy va! De tőlem hozzáértőbb emberek szerint is, a wtcc-be történő visszatérés
előkészületei vannak folyamatban!
előkészületei vannak folyamatban!
vzolee2015-06-25 15:45:45 // 426
Egyetértek, semmivel sem vagyunk jobbak, ha fikázzuk a skodát vagy a többit. A wagonr+ más, arról senki sem gondolja, hogy jó autó :))
Grando2015-06-25 15:44:05 // 425
Én magyar vagyok, és kikérem magamnak az ilyenfajta általánosítást! Akit te leírsz, az a buta proletár - ilyenből pedig sajnos rohadt sok van a világ bármely táján. Saját nemzetétől elidegenedett, meghasonlott, gyökértelen senkiháziból viszont valóban sok van errefelé.
vzolee2015-06-25 15:43:59 // 424
Várjuk ki a végét. Mindenesetre érdekes lenne újra hátsókerekes autó a wtcc-ben. Van/lesz 1,6 turbo motorja az alfának?
Meg ugye az a baj, hogy nem a most wtcc-ben futó autók a piaci riválisok.
Meg ugye az a baj, hogy nem a most wtcc-ben futó autók a piaci riválisok.
TUYUNGA2015-06-25 15:39:01 // 423
Tervben van a wtcc történő visszatérés, nem véletlenül a 4C a SC.
Speed2015-06-25 15:37:23 // 422
Ha leszeded róla pajzsot, látnád benne az Alfát? Pl.a 155-nek volt egyedisége. A 156-os is ilyen volt. Vagy a 159-es. z szerintem nagyon meg akartak felelni a nagyobb EU(rópai) piacnak. Szép, tényleg, meg remélem jó is lesz. Bár amit bemutattak az a QV. Mennyivel lesz szolídabb az olcsóbb verzió?
Dömpi (il dottore)2015-06-25 15:36:57 // 421
"Superb igenis fasza kocsi"
Valóban...csak valahogy nem érzem magam elég öregnek hozzá...ugye Liquid?
Valóban...csak valahogy nem érzem magam elég öregnek hozzá...ugye Liquid?
Speed2015-06-25 15:36:19 // 420
Ha leszeded róla pajzsot, látnád benne az Alfát? Pl.a 155-nek volt egyedisége. A 156-os is ilyen volt. Vagy a 159-es. z szerintem nagyon meg akartak felelni a nagyobb EU(rópai) piacnak. Szép, tényleg, meg remélem jó is lesz. Bár amit bemutattak az a QV. Mennyivel lesz szolídabb az olcsóbb verzió?
Ákey2015-06-25 15:29:45 // 419
Egyet ne felejtsetek! Ugyanazt csináljátok, mint ők, csak fordítva. Szidtok több más márkát, de lehet, hogy sokan nem tehetik meg, hogy egy "nagy" kocsit tartsanak fent, de aki fent tudja tartani, az az orrát viszont ne tartsa fent azzal együtt. El kell fogadni, hogy valaki igenis nem az érzései alapján választ kocsit (persze nekik is el kellene, hogy érzés alapján is lehet, de legyenek ők a butábbak). A magyar már csak ilyen marad, irigy folyton. No meg azt hiszi, hogy a saját kocsija a legjobb a világon... :) És nem látja a fától az erdőt. Persze, akinek nem inge, az nem fog felháborodott kommentet írni.
Erről az új Alfáról meg nem mondok semmit, mert megint népfelkelés lenne belőle.
Jah és még valami: egy kis plágium, de találó, és utána lehet szidni bármilyen kocsit:
"Nincs akkora különbség a Merci és a Trabi között, mint a Trabi és a semmi között."
Ui.: a Superb igenis fasza kocsi. Sőt szerintem az elmúlt párév egyik legszebbje a kategóriájában (meg az A6). Az Octaviáról nem is beszélve. Na abból egy RS lenne a fain.
Erről az új Alfáról meg nem mondok semmit, mert megint népfelkelés lenne belőle.
Jah és még valami: egy kis plágium, de találó, és utána lehet szidni bármilyen kocsit:
"Nincs akkora különbség a Merci és a Trabi között, mint a Trabi és a semmi között."
Ui.: a Superb igenis fasza kocsi. Sőt szerintem az elmúlt párév egyik legszebbje a kategóriájában (meg az A6). Az Octaviáról nem is beszélve. Na abból egy RS lenne a fain.
vzolee2015-06-25 15:28:15 // 418
Kíváncsi leszek, hogy mennyire sikerül ezzel a modellel visszatérni az autósportba. Egyelőre nem hiszem, hogy hivatalosan tervben lenne, de ilyen paraméterű autókat erőszeretettel használnak rallyban, driften, hegyen, pályán.
Dömpi (il dottore)2015-06-25 15:19:24 // 417
Nézd, 3-5 évet asszem kihúzok az Arkangyallal. Akkorra pár százezret fog érni csupán, de akkorra a fiam 12 éves lesz, a nagylányom 15...én megveszem a julist (használtan), a lányomnak/ fiamnak meg félre fogom tenni nagyimnál a garázsban az Arkangyalt pár évre. A julis megfinanszírozása nem azon a 2-300 ezer forinton fog múlni, amit kaphatnák majd a 159-ért.
emGéza2015-06-25 15:19:12 // 416
Nekem is mondják a kölykök : " apu ott jön egy Alfa " és már fénykűrtölök is :-)
A gyerekeknek mindig igaza van ! Ezért van 3 is , így a döntetlen kizárt :-)
Este meg is kérdezem , hogy mit szólnak az új Alfához !!!
A gyerekeknek mindig igaza van ! Ezért van 3 is , így a döntetlen kizárt :-)
Este meg is kérdezem , hogy mit szólnak az új Alfához !!!
msd2015-06-25 14:20:38 // 415
Aki komolyan olyat mond, hogy önző vagy a gyerekeiddel szemben, ha (amúgy nem épp kicsi) 159 SW-d van, az ritka nagy faszparaszt, azzal nem érdemes egy szót sem váltani. Vegyen csak Skodát, sőt, Daciát nyugodtan, csak aztán legyen vele tisztában, hogy az autópályán emberkedéssel nem fogja tudni kompenzálni a tisztelet hiányát, akárhogy is próbálkozik. Manapság már hogy, hogy nem, a skodások a legagresszívabbak, nem a BMW-sek vagy audisok... van miért frusztráltnak lenniük, úgy tűnik :P
.......................2015-06-25 14:03:11 // 414
a gond ott van hogy nincs gyerek,
lássuk be ha nekem pl. 25 évesen már ltt volna gyerekem ,ö ma 12 évse lenne
és 5 év múlva kellene neki jármü,
10év múlva meg autó
csodálkozik az EU hogy nem vesznek autót ,kinek?
(csak halkan jegyzem meg ,hogy Osama Bin Ladennek 54!!! testvére van)
lássuk be ha nekem pl. 25 évesen már ltt volna gyerekem ,ö ma 12 évse lenne
és 5 év múlva kellene neki jármü,
10év múlva meg autó
csodálkozik az EU hogy nem vesznek autót ,kinek?
(csak halkan jegyzem meg ,hogy Osama Bin Ladennek 54!!! testvére van)
.......................2015-06-25 14:00:00 // 413
én becsüllek ,hogy így gondolkodsz
le a sok Smaxossal
le a sok Smaxossal
Dömpi (il dottore)2015-06-25 13:57:04 // 412
Köszi mindenki biztatását!
Igazából magasról lesz@rom a véleményüket. Nem kell sajnálni, jól elvagyok.
Csak, hogy képbe legyeteki, kikkel vagyok összezárva:
- Skoda suberb 1.8 turbó benzines összekerekes (de céges, nem az övé, ami sajátjuk, az egy B corsa)
- Seat Alhambra, '90-es évek vége
- BMW 320d, az eggyel korábbi, sárvédő alá beesett 16-os kerekekkel (szerintem negyon béna)
- Suzuki Wagon R+ (no comment)
- Ford Mondeo 1.8 (Mk III, 2000-2007) elgázosítva, motorikusan széthullófélben
- Mercedes Vito (első generációs)
- Suzuki Wagon R+ (ismét nem kommentálom)
- Ford Mondeo (Mk. IV 2007-2014) - de előtte Fiat Marea volt neki, 159-et azért nem vett, mert asszony szerint túl agresszív - újra no comment
- többinek kocsija sincs
Szóval ilyen környezetben azt hiszem üdítő színfolt vagyok az Arkangyal-al és büszke alfásként viselem a napi b@szogatást.
(Mellesleg aki nem tudná, 3 gyerkőcöm van, és elférünk, mert okosan tudok pakolni.)
Amúgy a gyerekeim lennének legjobban megsértődve, ha a csomagtérkapacitás miatt megválnánk bármelyik alfánktól. Megjegyzem, van Thule csomagtartóm, ha minden kötél szakad, veszek tetőboxot...1 évben max 2 alkalommal kellhet. Emiatt nem fogok buszt venni! :)
De visszatérve a GIULIA-ra, a tegnapi nap után már izgatottan várom az SW verziót!
Igazából magasról lesz@rom a véleményüket. Nem kell sajnálni, jól elvagyok.
Csak, hogy képbe legyeteki, kikkel vagyok összezárva:
- Skoda suberb 1.8 turbó benzines összekerekes (de céges, nem az övé, ami sajátjuk, az egy B corsa)
- Seat Alhambra, '90-es évek vége
- BMW 320d, az eggyel korábbi, sárvédő alá beesett 16-os kerekekkel (szerintem negyon béna)
- Suzuki Wagon R+ (no comment)
- Ford Mondeo 1.8 (Mk III, 2000-2007) elgázosítva, motorikusan széthullófélben
- Mercedes Vito (első generációs)
- Suzuki Wagon R+ (ismét nem kommentálom)
- Ford Mondeo (Mk. IV 2007-2014) - de előtte Fiat Marea volt neki, 159-et azért nem vett, mert asszony szerint túl agresszív - újra no comment
- többinek kocsija sincs
Szóval ilyen környezetben azt hiszem üdítő színfolt vagyok az Arkangyal-al és büszke alfásként viselem a napi b@szogatást.
(Mellesleg aki nem tudná, 3 gyerkőcöm van, és elférünk, mert okosan tudok pakolni.)
Amúgy a gyerekeim lennének legjobban megsértődve, ha a csomagtérkapacitás miatt megválnánk bármelyik alfánktól. Megjegyzem, van Thule csomagtartóm, ha minden kötél szakad, veszek tetőboxot...1 évben max 2 alkalommal kellhet. Emiatt nem fogok buszt venni! :)
De visszatérve a GIULIA-ra, a tegnapi nap után már izgatottan várom az SW verziót!
Szabolcs 1592015-06-25 13:49:08 // 411
Végre meg van az utódja a159 em nek tavasszal megyek is a szalon ba de csak sw ez is szèp de mar megszoktam az sw t úgy hogy azért veszek kombit .
ystuc2015-06-25 13:41:16 // 410
Mi az, hogy kicsit alfásabb? Körülírnád nekem, mert nem értem.
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-25 13:40:55 // 409
Huhh ezt azért nem gondoltam. Egyébként meg lassan de biztosan az emberek tudatos vásárlókká válnak. A 2000-res évek elején gyártott autók nagyjából minden ép értelmes elvárásnak megfelelnek, tartósságuk, rozsdaállóságuk márkától függetlenül csúcsponton van, a biztonságuk is megfelelő. Mindeközben egyre szabályozottabb a közlekedés, kihasználhatatlanná teszi a kiemelkedő teljesítményű, de még az átlagnál erősebb autókat is. Egyben csökken a baleseti kockázat, valójában nincs akkora fontossága a törésbiztonságnak, mint 10-20 évvel ezelőtt.
A környezetvédelmi normák még gyerekcipőben jártak, lényegesen átláthatóbb, egyszerűbb, fenntarthatóbb konstrukciók születtek mint ma. Vagyis olcsón, kényelmesen lehet autózni tízenéves autókkal. Javításuk nem drága, értékvesztésük lényegében már nincs. Aki egy kicsit is tud számolni, annak világos, hogy 5-15M kategóriában új autót venni magánemberként teljesen értelmetlen, legalábbis kb. 100 millás magánvagyon alatt szerintem az. Magyarországon, hazai használatra meg pláne így van. Itt nincsenek távolságok. Autók millióinak kell elporladni a rozsdától ahhoz, hogy újra szárnyaljon az újautó piac. Vagy belefutni abba, hogy a mai agyonbonyolított (akár hibrid és wired) rendszerek 10 évesen fenntarthatatlanok lesznek. Mert szerintem erre megy ki a játék. Addigra a most 10 éves autók "isa pur es homu"...a most újak meg annyira bonyolultak, hogy az autószerelő szakma nem fog tudni lépést tartani, mert nagyjából egy új informatikus-autószerelő generáció kell majd hozzá. Nade ez csak egy vízió, lehet nem így lesz :-)
A környezetvédelmi normák még gyerekcipőben jártak, lényegesen átláthatóbb, egyszerűbb, fenntarthatóbb konstrukciók születtek mint ma. Vagyis olcsón, kényelmesen lehet autózni tízenéves autókkal. Javításuk nem drága, értékvesztésük lényegében már nincs. Aki egy kicsit is tud számolni, annak világos, hogy 5-15M kategóriában új autót venni magánemberként teljesen értelmetlen, legalábbis kb. 100 millás magánvagyon alatt szerintem az. Magyarországon, hazai használatra meg pláne így van. Itt nincsenek távolságok. Autók millióinak kell elporladni a rozsdától ahhoz, hogy újra szárnyaljon az újautó piac. Vagy belefutni abba, hogy a mai agyonbonyolított (akár hibrid és wired) rendszerek 10 évesen fenntarthatatlanok lesznek. Mert szerintem erre megy ki a játék. Addigra a most 10 éves autók "isa pur es homu"...a most újak meg annyira bonyolultak, hogy az autószerelő szakma nem fog tudni lépést tartani, mert nagyjából egy új informatikus-autószerelő generáció kell majd hozzá. Nade ez csak egy vízió, lehet nem így lesz :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.