van itt néhány kép, hogy néz ki egymás mellett a QV meg a "normale":
pettinke2015-06-25 17:00:43 // 437
TUYUNGA2015-06-25 16:43:50 // 436
A cikkben leirtakhoz: no comment. Úgy gondolom ez reális!
vzolee2015-06-25 16:32:53 // 434
Btw sztem pont akkor van eszük, ha nem a dtm-ben kezdenek, az túl nagy falat lenne így hirtelen. Egy a ctiroenhez hasonlóan felépített tervezéssel viszont elkaphatják a fonalat és annak lenne visszhangja is.
Tedi2015-06-25 16:32:20 // 433
Tegnap a bemutató óta kattogott az agyam. Hát kiírtam magamból. Tudom, a vélemény az olyan, mint a segglyuk, mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra. Ennek ellenére megpróbáltam összefoglalni, mit gondolok a szituról. Íme. Lehet követ dobálni :) hegyessel, lapossal, zacskó kaviccsal, amivel éppen jól esik :D
vzolee2015-06-25 16:28:16 // 432
Test-test ellen jó esélyünk lenne :D
Jimmi T.2015-06-25 16:27:21 // 431
ezen az alapon a Superbike-ban is indulhatunk
vzolee2015-06-25 16:17:31 // 430
Szerintem a dtm-ben nem fog menni. Sokkal többe is kerül és a wtcc-ben van rutinjuk, könnyebben és olcsóbban ki tudnak fejleszteni egy tc1-es autó, mint egy dtm-est. Most a wtcc a legolcsóbb vb, a wrc kb 1/3-ából megvan egy évad.
droberto2015-06-25 16:14:40 // 429
Én ide max a Giulietta utódját tudom elképzelni. Bár ugye az is most hátsókerekes lesz. Ha meg így lenne ahhoz át kéne dolgozni TC1 szabályrendszerét. Bár erre is láttunk már példát, egy újként beszálló gyártóknál....
droberto2015-06-25 16:10:39 // 428
Hiába szeretem és hiába nemzetközi, de ha van eszük nem a WTCC-bn, hanem a DTM-be céloznak.
Ha ott elvernék a három német prémiummárkát, akkor annak lenne a legnagyobb PR értéke. Venné Nyugateurópa mint a cukrot. Hasonlóan mint a 90'-es években.
A WTCC-ben pedig most amúgy is az FWD, olcsó alsó-közepes tömegmodelleket futtatják.
Ha ott elvernék a három német prémiummárkát, akkor annak lenne a legnagyobb PR értéke. Venné Nyugateurópa mint a cukrot. Hasonlóan mint a 90'-es években.
A WTCC-ben pedig most amúgy is az FWD, olcsó alsó-közepes tömegmodelleket futtatják.
TUYUNGA2015-06-25 15:50:36 // 427
Igy va! De tőlem hozzáértőbb emberek szerint is, a wtcc-be történő visszatérés
előkészületei vannak folyamatban!
előkészületei vannak folyamatban!
vzolee2015-06-25 15:45:45 // 426
Egyetértek, semmivel sem vagyunk jobbak, ha fikázzuk a skodát vagy a többit. A wagonr+ más, arról senki sem gondolja, hogy jó autó :))
Grando2015-06-25 15:44:05 // 425
Én magyar vagyok, és kikérem magamnak az ilyenfajta általánosítást! Akit te leírsz, az a buta proletár - ilyenből pedig sajnos rohadt sok van a világ bármely táján. Saját nemzetétől elidegenedett, meghasonlott, gyökértelen senkiháziból viszont valóban sok van errefelé.
vzolee2015-06-25 15:43:59 // 424
Várjuk ki a végét. Mindenesetre érdekes lenne újra hátsókerekes autó a wtcc-ben. Van/lesz 1,6 turbo motorja az alfának?
Meg ugye az a baj, hogy nem a most wtcc-ben futó autók a piaci riválisok.
Meg ugye az a baj, hogy nem a most wtcc-ben futó autók a piaci riválisok.
TUYUNGA2015-06-25 15:39:01 // 423
Tervben van a wtcc történő visszatérés, nem véletlenül a 4C a SC.
Speed2015-06-25 15:37:23 // 422
Ha leszeded róla pajzsot, látnád benne az Alfát? Pl.a 155-nek volt egyedisége. A 156-os is ilyen volt. Vagy a 159-es. z szerintem nagyon meg akartak felelni a nagyobb EU(rópai) piacnak. Szép, tényleg, meg remélem jó is lesz. Bár amit bemutattak az a QV. Mennyivel lesz szolídabb az olcsóbb verzió?
Dömpi (il dottore)2015-06-25 15:36:57 // 421
"Superb igenis fasza kocsi"
Valóban...csak valahogy nem érzem magam elég öregnek hozzá...ugye Liquid?
Valóban...csak valahogy nem érzem magam elég öregnek hozzá...ugye Liquid?
Speed2015-06-25 15:36:19 // 420
Ha leszeded róla pajzsot, látnád benne az Alfát? Pl.a 155-nek volt egyedisége. A 156-os is ilyen volt. Vagy a 159-es. z szerintem nagyon meg akartak felelni a nagyobb EU(rópai) piacnak. Szép, tényleg, meg remélem jó is lesz. Bár amit bemutattak az a QV. Mennyivel lesz szolídabb az olcsóbb verzió?
Ákey2015-06-25 15:29:45 // 419
Egyet ne felejtsetek! Ugyanazt csináljátok, mint ők, csak fordítva. Szidtok több más márkát, de lehet, hogy sokan nem tehetik meg, hogy egy "nagy" kocsit tartsanak fent, de aki fent tudja tartani, az az orrát viszont ne tartsa fent azzal együtt. El kell fogadni, hogy valaki igenis nem az érzései alapján választ kocsit (persze nekik is el kellene, hogy érzés alapján is lehet, de legyenek ők a butábbak). A magyar már csak ilyen marad, irigy folyton. No meg azt hiszi, hogy a saját kocsija a legjobb a világon... :) És nem látja a fától az erdőt. Persze, akinek nem inge, az nem fog felháborodott kommentet írni.
Erről az új Alfáról meg nem mondok semmit, mert megint népfelkelés lenne belőle.
Jah és még valami: egy kis plágium, de találó, és utána lehet szidni bármilyen kocsit:
"Nincs akkora különbség a Merci és a Trabi között, mint a Trabi és a semmi között."
Ui.: a Superb igenis fasza kocsi. Sőt szerintem az elmúlt párév egyik legszebbje a kategóriájában (meg az A6). Az Octaviáról nem is beszélve. Na abból egy RS lenne a fain.
Erről az új Alfáról meg nem mondok semmit, mert megint népfelkelés lenne belőle.
Jah és még valami: egy kis plágium, de találó, és utána lehet szidni bármilyen kocsit:
"Nincs akkora különbség a Merci és a Trabi között, mint a Trabi és a semmi között."
Ui.: a Superb igenis fasza kocsi. Sőt szerintem az elmúlt párév egyik legszebbje a kategóriájában (meg az A6). Az Octaviáról nem is beszélve. Na abból egy RS lenne a fain.
vzolee2015-06-25 15:28:15 // 418
Kíváncsi leszek, hogy mennyire sikerül ezzel a modellel visszatérni az autósportba. Egyelőre nem hiszem, hogy hivatalosan tervben lenne, de ilyen paraméterű autókat erőszeretettel használnak rallyban, driften, hegyen, pályán.
Dömpi (il dottore)2015-06-25 15:19:24 // 417
Nézd, 3-5 évet asszem kihúzok az Arkangyallal. Akkorra pár százezret fog érni csupán, de akkorra a fiam 12 éves lesz, a nagylányom 15...én megveszem a julist (használtan), a lányomnak/ fiamnak meg félre fogom tenni nagyimnál a garázsban az Arkangyalt pár évre. A julis megfinanszírozása nem azon a 2-300 ezer forinton fog múlni, amit kaphatnák majd a 159-ért.
emGéza2015-06-25 15:19:12 // 416
Nekem is mondják a kölykök : " apu ott jön egy Alfa " és már fénykűrtölök is :-)
A gyerekeknek mindig igaza van ! Ezért van 3 is , így a döntetlen kizárt :-)
Este meg is kérdezem , hogy mit szólnak az új Alfához !!!
A gyerekeknek mindig igaza van ! Ezért van 3 is , így a döntetlen kizárt :-)
Este meg is kérdezem , hogy mit szólnak az új Alfához !!!
msd2015-06-25 14:20:38 // 415
Aki komolyan olyat mond, hogy önző vagy a gyerekeiddel szemben, ha (amúgy nem épp kicsi) 159 SW-d van, az ritka nagy faszparaszt, azzal nem érdemes egy szót sem váltani. Vegyen csak Skodát, sőt, Daciát nyugodtan, csak aztán legyen vele tisztában, hogy az autópályán emberkedéssel nem fogja tudni kompenzálni a tisztelet hiányát, akárhogy is próbálkozik. Manapság már hogy, hogy nem, a skodások a legagresszívabbak, nem a BMW-sek vagy audisok... van miért frusztráltnak lenniük, úgy tűnik :P
.......................2015-06-25 14:03:11 // 414
a gond ott van hogy nincs gyerek,
lássuk be ha nekem pl. 25 évesen már ltt volna gyerekem ,ö ma 12 évse lenne
és 5 év múlva kellene neki jármü,
10év múlva meg autó
csodálkozik az EU hogy nem vesznek autót ,kinek?
(csak halkan jegyzem meg ,hogy Osama Bin Ladennek 54!!! testvére van)
lássuk be ha nekem pl. 25 évesen már ltt volna gyerekem ,ö ma 12 évse lenne
és 5 év múlva kellene neki jármü,
10év múlva meg autó
csodálkozik az EU hogy nem vesznek autót ,kinek?
(csak halkan jegyzem meg ,hogy Osama Bin Ladennek 54!!! testvére van)
.......................2015-06-25 14:00:00 // 413
én becsüllek ,hogy így gondolkodsz
le a sok Smaxossal
le a sok Smaxossal
Dömpi (il dottore)2015-06-25 13:57:04 // 412
Köszi mindenki biztatását!
Igazából magasról lesz@rom a véleményüket. Nem kell sajnálni, jól elvagyok.
Csak, hogy képbe legyeteki, kikkel vagyok összezárva:
- Skoda suberb 1.8 turbó benzines összekerekes (de céges, nem az övé, ami sajátjuk, az egy B corsa)
- Seat Alhambra, '90-es évek vége
- BMW 320d, az eggyel korábbi, sárvédő alá beesett 16-os kerekekkel (szerintem negyon béna)
- Suzuki Wagon R+ (no comment)
- Ford Mondeo 1.8 (Mk III, 2000-2007) elgázosítva, motorikusan széthullófélben
- Mercedes Vito (első generációs)
- Suzuki Wagon R+ (ismét nem kommentálom)
- Ford Mondeo (Mk. IV 2007-2014) - de előtte Fiat Marea volt neki, 159-et azért nem vett, mert asszony szerint túl agresszív - újra no comment
- többinek kocsija sincs
Szóval ilyen környezetben azt hiszem üdítő színfolt vagyok az Arkangyal-al és büszke alfásként viselem a napi b@szogatást.
(Mellesleg aki nem tudná, 3 gyerkőcöm van, és elférünk, mert okosan tudok pakolni.)
Amúgy a gyerekeim lennének legjobban megsértődve, ha a csomagtérkapacitás miatt megválnánk bármelyik alfánktól. Megjegyzem, van Thule csomagtartóm, ha minden kötél szakad, veszek tetőboxot...1 évben max 2 alkalommal kellhet. Emiatt nem fogok buszt venni! :)
De visszatérve a GIULIA-ra, a tegnapi nap után már izgatottan várom az SW verziót!
Igazából magasról lesz@rom a véleményüket. Nem kell sajnálni, jól elvagyok.
Csak, hogy képbe legyeteki, kikkel vagyok összezárva:
- Skoda suberb 1.8 turbó benzines összekerekes (de céges, nem az övé, ami sajátjuk, az egy B corsa)
- Seat Alhambra, '90-es évek vége
- BMW 320d, az eggyel korábbi, sárvédő alá beesett 16-os kerekekkel (szerintem negyon béna)
- Suzuki Wagon R+ (no comment)
- Ford Mondeo 1.8 (Mk III, 2000-2007) elgázosítva, motorikusan széthullófélben
- Mercedes Vito (első generációs)
- Suzuki Wagon R+ (ismét nem kommentálom)
- Ford Mondeo (Mk. IV 2007-2014) - de előtte Fiat Marea volt neki, 159-et azért nem vett, mert asszony szerint túl agresszív - újra no comment
- többinek kocsija sincs
Szóval ilyen környezetben azt hiszem üdítő színfolt vagyok az Arkangyal-al és büszke alfásként viselem a napi b@szogatást.
(Mellesleg aki nem tudná, 3 gyerkőcöm van, és elférünk, mert okosan tudok pakolni.)
Amúgy a gyerekeim lennének legjobban megsértődve, ha a csomagtérkapacitás miatt megválnánk bármelyik alfánktól. Megjegyzem, van Thule csomagtartóm, ha minden kötél szakad, veszek tetőboxot...1 évben max 2 alkalommal kellhet. Emiatt nem fogok buszt venni! :)
De visszatérve a GIULIA-ra, a tegnapi nap után már izgatottan várom az SW verziót!
Szabolcs 1592015-06-25 13:49:08 // 411
Végre meg van az utódja a159 em nek tavasszal megyek is a szalon ba de csak sw ez is szèp de mar megszoktam az sw t úgy hogy azért veszek kombit .
ystuc2015-06-25 13:41:16 // 410
Mi az, hogy kicsit alfásabb? Körülírnád nekem, mert nem értem.
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-25 13:40:55 // 409
Huhh ezt azért nem gondoltam. Egyébként meg lassan de biztosan az emberek tudatos vásárlókká válnak. A 2000-res évek elején gyártott autók nagyjából minden ép értelmes elvárásnak megfelelnek, tartósságuk, rozsdaállóságuk márkától függetlenül csúcsponton van, a biztonságuk is megfelelő. Mindeközben egyre szabályozottabb a közlekedés, kihasználhatatlanná teszi a kiemelkedő teljesítményű, de még az átlagnál erősebb autókat is. Egyben csökken a baleseti kockázat, valójában nincs akkora fontossága a törésbiztonságnak, mint 10-20 évvel ezelőtt.
A környezetvédelmi normák még gyerekcipőben jártak, lényegesen átláthatóbb, egyszerűbb, fenntarthatóbb konstrukciók születtek mint ma. Vagyis olcsón, kényelmesen lehet autózni tízenéves autókkal. Javításuk nem drága, értékvesztésük lényegében már nincs. Aki egy kicsit is tud számolni, annak világos, hogy 5-15M kategóriában új autót venni magánemberként teljesen értelmetlen, legalábbis kb. 100 millás magánvagyon alatt szerintem az. Magyarországon, hazai használatra meg pláne így van. Itt nincsenek távolságok. Autók millióinak kell elporladni a rozsdától ahhoz, hogy újra szárnyaljon az újautó piac. Vagy belefutni abba, hogy a mai agyonbonyolított (akár hibrid és wired) rendszerek 10 évesen fenntarthatatlanok lesznek. Mert szerintem erre megy ki a játék. Addigra a most 10 éves autók "isa pur es homu"...a most újak meg annyira bonyolultak, hogy az autószerelő szakma nem fog tudni lépést tartani, mert nagyjából egy új informatikus-autószerelő generáció kell majd hozzá. Nade ez csak egy vízió, lehet nem így lesz :-)
A környezetvédelmi normák még gyerekcipőben jártak, lényegesen átláthatóbb, egyszerűbb, fenntarthatóbb konstrukciók születtek mint ma. Vagyis olcsón, kényelmesen lehet autózni tízenéves autókkal. Javításuk nem drága, értékvesztésük lényegében már nincs. Aki egy kicsit is tud számolni, annak világos, hogy 5-15M kategóriában új autót venni magánemberként teljesen értelmetlen, legalábbis kb. 100 millás magánvagyon alatt szerintem az. Magyarországon, hazai használatra meg pláne így van. Itt nincsenek távolságok. Autók millióinak kell elporladni a rozsdától ahhoz, hogy újra szárnyaljon az újautó piac. Vagy belefutni abba, hogy a mai agyonbonyolított (akár hibrid és wired) rendszerek 10 évesen fenntarthatatlanok lesznek. Mert szerintem erre megy ki a játék. Addigra a most 10 éves autók "isa pur es homu"...a most újak meg annyira bonyolultak, hogy az autószerelő szakma nem fog tudni lépést tartani, mert nagyjából egy új informatikus-autószerelő generáció kell majd hozzá. Nade ez csak egy vízió, lehet nem így lesz :-)
Speed2015-06-25 13:25:47 // 408
Ok. De kicsit alfásabb jobb lett volna.
pompei1552015-06-25 13:13:19 // 407
Hát sajnálom, hogy "savanyú", megkeseredett emberek között dolgozol :(
Gondolj arra, hogy igazából Te viszel színt az (autós) életükbe, csak nem vallják be maguknak.
....tehát továbbra is büszke, de szerény Alfás legyél :-)
Gondolj arra, hogy igazából Te viszel színt az (autós) életükbe, csak nem vallják be maguknak.
....tehát továbbra is büszke, de szerény Alfás legyél :-)
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-25 13:01:18 // 406
Sanyargatod a családod..ez mekkora álszent demagóg baromság :-) Hát persze. Irigyek, mert te képes vagy arra amire ők nem. Nem beállni a sorba, másképp dönteni mint elvárt. És láthatóan élvezed, míg ők csak önigazolnak fogyasztással, suhanással, nagy csomagtérrel ( ami jobbára üres). Elég ha eszembe jut a két gyerekes apuka arca a minap. Kiszállnak a spar parkolóban a nagyon friss essmaxból. A két fiúcska meglátja a 15 éves autómat és rákezdik: úú apa, nézd egy Alfa! És apuval összeakad a tekintet egy pillanatra. Na akkor az az arc mindent elárul :-)
.......................2015-06-25 12:43:13 // 405
"luxusszedán"
na azt az ALFA nem tudja,de nem is ez volt a cél
azt úgy hívják S klasse
na azt az ALFA nem tudja,de nem is ez volt a cél
azt úgy hívják S klasse
.......................2015-06-25 12:42:06 // 404
hü ez de fasza lett volna ha a dna kapcsoló is a kormányon kerül elhelyezésre
.......................2015-06-25 12:37:33 // 403
"piacnak mindig igaza van"
a piacot manipulálják,ismert
azért vannak a Marketingesek ,hogy rádtukmálják azt is amit nem akarsz ,de úgy hogy azt hidd hogy ezt most TE akartad megvenni
a VW nagyon erös a "nyáj" manipulálásában,
meg a sok ember nem mer kockáztatni ,azért vesz VW ;skoda,seat autókat
ezek a Kockázatkerülök ,
egyik sem vezetönek való
a piacot manipulálják,ismert
azért vannak a Marketingesek ,hogy rádtukmálják azt is amit nem akarsz ,de úgy hogy azt hidd hogy ezt most TE akartad megvenni
a VW nagyon erös a "nyáj" manipulálásában,
meg a sok ember nem mer kockáztatni ,azért vesz VW ;skoda,seat autókat
ezek a Kockázatkerülök ,
egyik sem vezetönek való
.......................2015-06-25 12:34:25 // 402
amúgy sajnállak ,hogy ilyen "gyökerek" a kollégáid
.......................2015-06-25 12:33:28 // 401
nem mondtad neki hogy ez sportkombi?
.......................2015-06-25 12:31:08 // 400
a superb jobb utazóautó Bp-München távon ez tény
igaza van
igaza van
Bigroberto262015-06-25 12:23:41 // 399
Ahogy egyre többet nézem a videót annál jobban tetszik a kicsike 😀
Liquid2015-06-25 12:22:15 // 398
de lehet! ne hagyd :)
- a piacról annyit, hogy az Alfából sose volt túl sok, valszeg nem is lesz, de legalább nincs minden fizetésnap utáni szombat reggel nagytalálkozó a teszkóparkolóban
- ez a csúcsmodell hátaron kergetve, az okti is ordítana ugyanígy csak szar hangon, és már rég leesett volna az útról
- pont megfelelő családi kombid van, hiszen elfértek benne, ennél nagyobb azoknak kell akik nem tudnak pakolni
- amúgy meg ezt a képet mutasd meg nekik, aztán jóvan:
- a piacról annyit, hogy az Alfából sose volt túl sok, valszeg nem is lesz, de legalább nincs minden fizetésnap utáni szombat reggel nagytalálkozó a teszkóparkolóban
- ez a csúcsmodell hátaron kergetve, az okti is ordítana ugyanígy csak szar hangon, és már rég leesett volna az útról
- pont megfelelő családi kombid van, hiszen elfértek benne, ennél nagyobb azoknak kell akik nem tudnak pakolni
- amúgy meg ezt a képet mutasd meg nekik, aztán jóvan:
Grando2015-06-25 12:11:32 // 397
Aha. Sejtettem, hogy valami nagyágyú. :D
Piros Madaaar2015-06-25 12:10:07 // 396
Itt a cikk szoveg nemszamit.nezzetek a kepeket. Mobilrol nem megy a link..http://www.biosferaklub.info/cintoriny-novych-nepredanych-automobilov-alebo-kam-sa-ruti-technokraticka-civilizacia-planety-zem/
Competizione2015-06-25 12:10:03 // 395
Forza Alfa,Forza Italia.
Piros Madaaar2015-06-25 12:04:23 // 393
Par napja olvastam egy cikket biztos valahol magyarul is megvan.eladasokrol szol a lenyeg az hogy eladas novekedes nincs.az uj autok araba belevan szamolva uj telkek vasarlasa,regi repterek stb ahol az uj autokat taroljak.vannak legi felvetelek 10.000 autokrol amik ott alnak.volt egy adat is hogy minden csaladra van 2auto es a elkovetkezo 3-4 evben nem terveznek auto vasarlast(ujat).
Giulia:elsore csalodtam a 159utan nehez alakitani egyedit..de amint meghallottam a v6 csak amiatt kell.valoszinu eloben nagyobbat fog alakitani.
Giulia:elsore csalodtam a 159utan nehez alakitani egyedit..de amint meghallottam a v6 csak amiatt kell.valoszinu eloben nagyobbat fog alakitani.
Grando2015-06-25 12:02:05 // 392
Mondjuk tényleg minek. De ha itt elfér, akkor nem elfér a Giuliában is? :)
Gergő-1562015-06-25 11:51:12 // 391
Nekem elsőre egy kicsit általános középméretű luxusszedán benyomását keltette, de egyre jobban tetszik.
Az meg, ahogy a videón 0:38-nál, a bukkanó+kanyar kombóban "röfög", na az egyenesen zseniális. :)
Az meg, ahogy a videón 0:38-nál, a bukkanó+kanyar kombóban "röfög", na az egyenesen zseniális. :)
Dömpi (il dottore)2015-06-25 11:51:03 // 390
sajnos nálunk nagyon lehurrogták a kollégák...az egyik "vezérszónok" a skoda és a dacia 3-500ezres eladasi darabszámaival jön, és hozzáteszi, hogy a "piacnak mindig igaza van" (egy ultraliberális k*csög), a másik meg azzal, hogy Budapest-München távon nem szívesen hallgatná a motor bőgését, superb is milyen halkan suhan, pedig 280 LE, meg DSG, meg kis*szom...ja, meg hogy én is milyen önző vagyok a gyerekeimmel szemben, mert ahelyett, hogy egy igazi családi kombim lenne, amibe befér 3 gyerekbringa, sanyargatom a családom egy 159 sw-vel...
Gyerekek, ezekre az érvekre tényleg nem lehet mit mondani!
Fel is adtam.
Kár a szóért!
A vaknak úgysem tudod elmagyarázni, milyen látni!
Gyerekek, ezekre az érvekre tényleg nem lehet mit mondani!
Fel is adtam.
Kár a szóért!
A vaknak úgysem tudod elmagyarázni, milyen látni!
droberto2015-06-25 11:46:41 // 389
Egy barátom mondta, de maximálisan egyet értek vele: "Ehhez képest az elmúlt 20 év Alfái mind csak Fiatok!" :)
vzolee2015-06-25 11:34:43 // 388
Nem tudom, de a ferrarin is ott van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.