Fórum >> Típusok >> Giulia

BeeGee2015-06-25 10:12:30 // 379
Nekem a tárcsás spec jobban tetszik. Szerintem gyorsabban lehet programot váltani vele, illetve remélem h nem áll vissza mindig alapra.
.......................2015-06-25 10:05:08 // 378
Szerintem jól elkapták a mai formatrendeket
Scudetto küllöi nem divat ma mindenki feketíti a ”fogakat"elöl
Felni nagyon szép,helyes, az első amit ma egy autón megnéznek
Küszöb merész ,ma ilyet nem szoktak már,de szép lett
Hatalmas légbeömlő kötelező,az E coupen is ilyen nagy,imádják is
Fara germános,a kötelező fényívvel ,egyenes vonalak,legalább ez férfias

Összességében sportos mint elegáns
.......................2015-06-25 09:48:38 // 377
Eltünt a DNA kapcsoló,
Helyette mosógépkapcsoló van
Miért?
.......................2015-06-25 09:37:31 // 376
Nem tévedsz ,ez a tüzoltónak készül
.......................2015-06-25 09:36:31 // 375
Ja kanyarban kinlódás
W.2015-06-25 09:36:05 // 374
Most, hogy jobban megnézem: az első rendszámot vajon hová lehet tenni? 😊
Liquid2015-06-25 09:35:58 // 373
ja aztán leszakad a kilincs :D
BeeGee2015-06-25 09:35:54 // 372
Az is lehet lehet hogy csak az NCAP teszteken ér plusz pontokat.
BeeGee2015-06-25 09:32:44 // 371
Egyenesben. De hány generáción keresztül kínlódtak a kitörő farral? Respect h kitartottak és megoldották, de az egy sportautó.
BeeGee2015-06-25 09:31:13 // 370
Meg nem mondom hol, mert régebben, de ezt olvastam valahol. Végülis logikus, mentésnél a tűzoltó csak ráakasztja a szerszámot és egy húzással feltépi az ajtót. 156nál ez nem menne, meg a többi trükkös kilincsnél.
De lehet h tévedek.
pompei1552015-06-25 09:30:13 // 369
Hát a paraméterekből és akár a felvezető videóból is az tűnik ki, hogy nagyon nagy feeling lesz vezetni az autót (a videó hatására máris ki akartam menni csapatni egyet)

Igazad van, hogy bátorság abba az irányba elmozdulni, de ez az amit mindannyian tudunk és "másnak" is meg kell tudnia: egy Alfát vezetni imádni való érzés!

....és hát az autózás végül is miről szól......
TUYUNGA2015-06-25 09:29:53 // 368
Ez az autó helyre billenti a márkát! Az eladási tervet pedig hozza majd!
.......................2015-06-25 09:27:29 // 367
Ha több tömeged van hajtott hátsó keréken az jobb tapadás ergo nem pörög a kerék ki
30 _70 es már Porsche 911terület
Le is lépi az összes bmwt
.......................2015-06-25 09:24:38 // 366
A húzókilincs EU előírás??????????
NemÁáááááááááár
BeeGee2015-06-25 09:21:43 // 364
Olyan ez az autó mint egy igazán jó zene: első hallásra még nem fog meg teljesen (bár érzed, hogy valami bizsereg), de többszöri meghallgatásra már tudod, hogy remekművet hallgatsz.....

Ez tök jó hasonlat, egyet értek! :)

Ehhez adjuk hozzá hogy milyen lesz vezetni.
Ez sztem hatalmas bátorság és kockázat az Alfától hogy mikor már a bmw is áttér az FWD-re akkor ők konkrét családot mernek felhúzni RWD-re. Ami azt jelenti, hogy a vezetési élménynek 100%osnak kell lennie, még az RWD-sek között is. Ami ma kihaló félben van az a Real Drivers Car. Ha ide betalál a Giulia és az 1.8 alaptól kezdve mindegyiket élmény lesz vezetni, akkor bmw, mazda elbújhat.
.......................2015-06-25 09:21:11 // 363
Azért kellett a display előtt mert az emberek 95% a azt kérdezi az anyósülésból hogy mi az a 3 lyuk a Brerában?
Mondom müszer
Hol?
Nem látják
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-25 09:20:42 // 362
Az már igaz :-) De könnyebb lesz, az tuti. 300 ló meg teljesen elég egy családi autóba, nem? A nagyobbik lányom mostanában azzal szivat, hogy beszól előzésnél, hogy "nem lapít eléggé" a jtd. 350Nm- nél járunk...szóval gyúrni kell valami durvábbra :-)
BeeGee2015-06-25 09:15:45 // 361
50-50nél mi a jobb súlyelosztás? :)
BeeGee2015-06-25 09:14:37 // 360
Kézifék elektromos, itt látszik:

Pont úgy ahogy 2015-ben minden autóban van ebben a kategóriában. De miért baj ez? Ne hogy már menő legyen hasonló kaliberű autóban kéziféket rángatni..

Formailag azt tudom mondani, hogy a a második legkonzervatívabb kategóriában indul a Giulia. Engem pont azzal fogott meg, hogy pár nagy formai elem van kiemelve, aztán nyugalom. Nincs idióta japános túljátszás, kurva jól megoldották hogy az autó megfeleljen az idióta EUs előírásoknak (pl húzókilincs az biztonsági előírás). Benne van a lehetőség, hogy pár elem cserével (pl hűtőrács) elegánsabbá tegyék. Az ilyen apróságokhoz pedig elég jól értenek az olaszok.

Bevallom, következő autónak ahogy sok más alfás én is a bmw-ket nézegetem a legtöbbet. Most tök örülök, hogy végre lesz addigra egy komolyan vehető alternatíva és nem lesz kérdés hogy maradok az olaszoknál :)
pompei1552015-06-25 09:14:02 // 359
Aludtam rá egyet.....

Egyetértek azokkal a cartársakkal akik szerint Gulia így rendben van. Egyértelmű, hogy a cél azon vásárlói réteg megcélzása, akik Audi-t, BMW-t, Mercedes-t vagy Lexus-t vásárolnak.
Amit látunk, az egy hatalmas üzlet fontos része és én ebből a szempontból is nagyon drukkolok az Alfának, ezzel az autóval lehet nyerni!

És még annyit, ha a szalonban állnék és lerántanák róla a leplet, hogy itt, van viheted, asszem összefosnám a bokámat a gyönyörűségtől :-P

Olyan ez az autó mint egy igazán jó zene: első hallásra még nem fog meg teljesen (bár érzed, hogy valami bizsereg), de többszöri meghallgatásra már tudod, hogy remekművet hallgatsz.....

Cuore Sportivo!
.......................2015-06-25 09:12:42 // 358
Télen jobb a hagyományos elsökerekes frontmotor ,mert 70%tömeged van elöl
Ami plussz 20% tapadás !
Ami elég ahhoz hogy ahol a Mito felmegy hóban ott a bmwk nem
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-25 09:09:08 // 357
Persze már kacat... Ócsárolod szegény öreg Alfákat, meg fikkantod :-P
A 46 az nagyon jó kis gép, és utolsó csavarig Alfa, mégha Fiatból is csinálták. A FL-es a quick rack kormányművel, gyári ültetéssel és normális kerekekkel szerintem neked is mosolyt csalna az arcodra.
Hardy2015-06-25 09:08:02 // 356
Miert oldalról hogy kene kinézni egy Alfának?
Tedi2015-06-25 09:07:58 // 355
Hat az 50-50 szazalekos sulyelosztasnal szerintem nincs jobb :))) a kerdes, hogy ezt megtartjak-e a tobbi modellnel. Talan igen :)
TUYUNGA2015-06-25 09:03:31 // 354
5-6 év múlva ez teljesen elérhető lesz az átlag embernek is($) !
WarbiRunner (Gyuri)2015-06-25 08:59:18 // 353
Egyetértek, nekem is fehérben tetszik. És belegondoltam, lesz 1.8-as (tehát könnyű és még jobb súlyeloszlású) 300 lovas? Ez nem tudom mennyire pletyka vagy tény, de látatlanban is arra gyúrok (majd 6 év múlva :-P). Az iszonyat jól hangzik. Fehér bőrbelsővel, tető ablakkal :-)
TUYUNGA2015-06-25 08:57:04 // 352
Ez az autó akkor sem 1 s..r bmw, hanem ALFA !!
Ha vannak akiknek arra hajaz akkor sem!
Ferko2015-06-25 08:52:18 // 351
Nekem nagyon betalált. Az elejét még szokni kell, de az a segg.....húúúúúú....:-))

És a videón a hang.....majd összefostam magam a gyönyörtől. :-D :-D

Forza Alfa Romeo! :-)
Ferko2015-06-25 08:44:38 // 350
Na jó nem egy 33-as, vagy 146-os kacat... :P


Azért nem kacat egyik sem. Ez kicsit lenézően "hangzott".
.......................2015-06-25 08:42:55 // 349
Mi bajod?
Az e90 szériát még Bangle csapata tervezte
Ö meg az olaszoknál is tanult
Tedi2015-06-25 08:37:52 // 348
Mostanaban nem is biztos, hogy lesz, mert meg nem veglegesitettek.
Azurherceg2015-06-25 08:25:19 // 346
đhttp://www.automotor.hu/hirek/160-milliard-ft-os-befektetes-elso-eredmenye-az-uj-alfa-romeo-giulia-617366
Kócosw2015-06-25 08:10:24 // 345
thx, csak a sok haborgas miatt gondoltam leirni hatha...
GT Ɨ|ѯ2015-06-25 07:44:46 // 344
A tegnapi este meg tényleg méltó volt a 105.-ik szülinaphoz úgy tokkal-vonóval.
Zsolt1552015-06-25 07:36:49 // 343
Már nagyon. :-))
GT Ɨ|ѯ2015-06-25 07:27:58 // 342
Ideje volt végre..:-)
Zsolt1552015-06-25 07:22:39 // 341
Egyszerűen nagyon szép lett ez az autó. :-O)
Tomi1472015-06-25 07:20:12 // 340
Respect Kócosw!
Azurherceg2015-06-25 07:15:30 // 339
Hivatalos belso kepek meg mindig sehol? Nem ertem, mi tart nekik ennyi ideig. De tenyleg!
Stef2015-06-25 07:07:52 // 338
Én személy szerint nagyon vártam ezt az új típust. Hónapok óta mondogatom, hogy ettől függ, lesz-e még valaha új Alfám. Elárulom: lesz! Biztos, hogy nem 1-2 éven belül, de a Giulia végre elindult egy olyan úton ami járható, és büszkék lehetünk rá hogy végre van egy ütőképes típus a modellpalettán. Nem ezt akartuk? De igen! Megkaptuk! Tessék örülni, és ünnepelni! Drága lesz? Igen! Azt senki nem gondolhatja, hogy ilyen paraméterekkel 5 misiért fogják adni! Ha lecsupaszítjuk az alapmodellre, minden extra nélkül, akkor is lesz végre egy elérhető árú modern hátsókerekes(!) Alfánk!
Utoljára a 156-os bemutatásánál éreztem ezt a bizsergést...
Grazie Mille Alfa Romeo!!! :)
GT Ɨ|ѯ2015-06-25 06:59:04 // 336
" Da orgasmo!
Alfa Romeo Giulia..
Alfa romeo is back "



Örülök!!!


u.i. de azért az a 2 kacat odabax még ma is.....:-)
Kócosw2015-06-25 06:48:31 // 335
Pontosan ez van amit irsz.Csinalhat az alfa barmilyen gyönyörü autot ha a fizetökepes piaci szegmens nem ezt akarja. Hapedig nincs ra kereslet, nem mennek a penzek a kasszaba innen pedig kilehet talalni mi következik...
Az alfa jövöje a tet, nem lehet makacsan ragaszkodni minden elvhez.Bekell latni hogy a szellel szemben csurgatas veszelyes biznisz, a piaci igenyeknek megfelelö termeket kell produkalni különben kampec dolores.
Ha ez a fajta kocsi megy most a piacon (nyugateuropa ,etc ), ezt kell csinalni,mert ebben van a megmaradas lehetösege.
Hamajd mar olyan labaon all a ceg ami megengedhet maganak olyat hogy a gyeplöt bedobja a desigerek köze es aztmondja menjetek amerre lattok (lasd I8) akkor sztem tudnak Giorgioek olyan görbeket huzni hogy minden verbeli olaszimado felrevonul egy par csendes pillanara a sarokba.
Mindenezen dolgok ellenere aztmondom ,hogy soha rosszabb ne legyen mint a Giulia, es akkor nem lesz gond..
En csak szoritani tudok hogy vigye a piac mint a cukrot.. Sztem van eselye a gepnek...
Ennyi a velemenyem...
Speed2015-06-25 06:36:11 // 334
Rá néztem a második képre és azt mondtam volna hogy egy házi tuningos E90-est látok. Oldalról meg nem mondanám hogy Alfa. Ez azért nem jó így.
Tomi1472015-06-25 06:30:49 // 333
Már sokan leírták ebben a topikban és én csak csatlakozni tudok hozzá, hogy nem lehetett sok kockázatot vállalni a designban, tekintettel arra, hogy a márka jövője függ a Giuliától.
Másfelől úgy gondolom, hogy a kicsit "németesre" vett figura (ettől függetlenül szerintem van benne olasz temperamentum) is piacpolitikai döntés volt. Tévedés ne essék, az Alfa elsősorban csak Magyarországon "szarolasz" (még leírni is fáj, háromszor rácsaptam a kezemre). Ezzel nem tudok, mit kezdeni, no de ilyen a magyar. Németországban imádják az Alfát, sok Mito és Giulietta is hasít a német aszfalton.
Magyarország sajnos nem piac. Ez utóbbi azonban nem probléma, hiszen így legalább nem tucatautóban ülünk!
DE: kétségtelenül fontos, hogy jelentős eladást produkáljon a modell, mert bár lehet arcoskodni, hogy milyen egyedi, ritka, nem tucatautó stb, de attól még nem tud víz felett maradni gazdasági veszteség mellett!
Végül egy személyes megjegyzés: a szép esztétikai fogalma nagyon szubjektív kategória, így nem is lehet egységesen definiálni, ezért aztán csak a saját véleményemet tudom leírni. Szerintem bazi jóóóó!
AdiArsenal2015-06-25 06:13:53 // 332
Nem a külső miatt ment kevés Giulietta, hanem, mert nem bíznak benne az emberek, utcán eddig csak dícsérték, a legtöbb embernek igenis tetszik csak mindig azt hallom "szép, de nem kéne mert olasz". Ha német lenne sokkal többet adnának el belőle. De nem baj, hogy kevés megy belőle ne is legyen tömeg modell, pont ez a varázsa.
Ebből sem fognak sokkal többet eladni, mert olasz. Aki bmw-t, audit, mercit vett nem hiszem, hogy megveszi ezt, csak mert 2-3 millával esetleg olcsóbb lesz.
Haddel2015-06-25 05:57:17 // 331
Hát gyerekek,nekem is vennem kell egy nagy malacperselyt 😃
Vinnie2015-06-25 04:42:40 // 330
Háááát...jobbat vártam. Eddig nekem az új Giulia az év csalódása, formailag. Műszakilag a bemutatott csúcsmodell nagyon ott van. Eddig is így kellett volna.

De hol a kézifék? Elektromos? Remélem nem rögzítőfékes, mint a merci...

Amit itt most leírok, az a szerény véleményem úgy, hogy fotók alapján ítélkezek, és reménykedek, hogy élőben sokkal másabb. Aki ismer, az tudja, hogy imádom az Alfákat, de ezt most nem értem. Nem ekézni akarom szeretett márkámat, csak felteszem a kérdés. Most ez mi??
Fontos megemlítenem, hogy csak a csúcs modellt mutatták be. Milyen lesz a visszafogott, hétköznapi Giulia spoilerek, diffúzorok, nagy fékek nélkül?

Formailag:

Megláttam, mondom ezt nem hiszem el. Ennyire tellett csak a designrészlegtől? Már a kiszivárogtatott fotóknál is ideges lettem a csalódottságtól. Mondom, mi ez a ...? Nem akartam elhinni, hogy ez a valóság. Aztán megjelent ugyanaz a bemutatón...

Inspirációért kinyitottak pár autókatalógust a konkurenciától? Még mindig nem tudom eldönteni, hogy a Lexus Q50-et akarták lemásolni, vagy a 3as 5ös BMW-t? Az eleje, oldala nagyon olyan. Mondjuk a hátulja szerintem nem épp audis, hanem nagytesós, Maserati Gran Turismos. A tetővonal-c oszlop-övvonal kombó kicsit a 90-es évek, mostani szemmel nézve unalmas megoldásaira emlékeztet. Nem hiszem el, hogy nem lehetett volna valami dinamikusabbat kitalálni. Annyi jó formaterv keringett a neten. A kilincsek is...ne már! Oldalélre kirakott fogantyúk. Annyira unalmas. Vissza kellett volna térni a 156osnál nagyon eltalált megoldáshoz. Máris jobban nézne ki oldalról.

A belsejéről nem is beszélve. Ez egy az egyben BMW 5 GT. Minek kellett az a nagy jobbról érkező befedés, beborítás? Olyan érzésem van ezt látva, mintha azt mondták volna Luigiék mikor meglátták a műszerfalat, hogy ez nem jött össze, inkább takarjuk be az egészet, úgy nem látszik.

Pár fotó összehasonlításként.



Én most megvárom amíg élőben láthatom, és majd akkor eldöntöm, hogy kell-e, vagy nem.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.