.......................2015-09-17 07:09:57 // 1219
A tömegtermelésű motorok mindíg megbizhatóbbak mint a kisszériások
Tommi2015-09-16 23:09:28 // 1218
OFf
Ne gondold... :)
Jópár éve Édesapámmal jártunk a Lambo gyári múzeumában, illetve a néhány faluval odébb lévő privát, családi gyűjteményt is megnéztük (ahova nem lehet csak úgy az utcáról beesni, Ferruccio unokaöccse kezeli a családi hagyatékot). Beszélgettünk néhány gyári dolgozóval, a melóstól az öltönyös menedzserig. Az Öregem jól beszél olaszul, látták, hogy Alfával érkeztünk, másképp álltak hozzánk :) És mindegyikük azt mondta, hogy elsőre nagy volt az ijedelem, amikor a VW-Audi betette a lábát a Lambohoz, de gyakorlatilag alig változott valami azonkívül, hogy a cég tulajdonosát máshogy hívják. Meghagyták a szabadságukat, rengeteg pénzt toltak a fejlesztésbe és úgy általában nagy tisztelettel és alázattal kezelik a márkát. Fabio, aki a családi gyűjteményt kezeli, ugyanezt mondta, szerinte a legjobb dolog volt az Audi, ami a Lamboval történhetett. Stabil háttér, tőke, növekvő eladások, több profit. A gyár jobb formában van, mint valaha. És hogy győri Audi motor van a bébi-bikákban? A mai globalizált autóiparban ezt kb pont leszarják :)
ON
Ne gondold... :)
Jópár éve Édesapámmal jártunk a Lambo gyári múzeumában, illetve a néhány faluval odébb lévő privát, családi gyűjteményt is megnéztük (ahova nem lehet csak úgy az utcáról beesni, Ferruccio unokaöccse kezeli a családi hagyatékot). Beszélgettünk néhány gyári dolgozóval, a melóstól az öltönyös menedzserig. Az Öregem jól beszél olaszul, látták, hogy Alfával érkeztünk, másképp álltak hozzánk :) És mindegyikük azt mondta, hogy elsőre nagy volt az ijedelem, amikor a VW-Audi betette a lábát a Lambohoz, de gyakorlatilag alig változott valami azonkívül, hogy a cég tulajdonosát máshogy hívják. Meghagyták a szabadságukat, rengeteg pénzt toltak a fejlesztésbe és úgy általában nagy tisztelettel és alázattal kezelik a márkát. Fabio, aki a családi gyűjteményt kezeli, ugyanezt mondta, szerinte a legjobb dolog volt az Audi, ami a Lamboval történhetett. Stabil háttér, tőke, növekvő eladások, több profit. A gyár jobb formában van, mint valaha. És hogy győri Audi motor van a bébi-bikákban? A mai globalizált autóiparban ezt kb pont leszarják :)
ON
Piritu - 1.000.0002015-09-16 21:00:36 // 1217
Elég komoly elképzeléseitek vannak...
A "konkurencia" belépő motorja 136LE benzin, ill. 116LE diesel :-DD
A "konkurencia" belépő motorja 136LE benzin, ill. 116LE diesel :-DD
GTPeti2015-09-16 20:33:10 // 1216
Egy 2.2-es, nem szénnéhúzott dízel 200+ lóval? Szerintem pont elég lesz. B)
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-16 19:05:11 // 1212
Tipp:
Az alap, 1.4 turbó, de szerintem 190 lóval.
Aztán 1.8 TBi 270-280 lóval.
Az alap, 1.4 turbó, de szerintem 190 lóval.
Aztán 1.8 TBi 270-280 lóval.
Competizione2015-09-16 18:58:49 // 1211
1750TBi
Tedi2015-09-16 18:23:47 // 1210
Ami eddig tuti, hogy ez a V6-os alublokkos és alu hengerfejes is. A többi meg csak pletyka eddig :)
.......................2015-09-16 16:11:13 // 1209
Azt írják,hogy minden motor alu blokkos
Még a diesel is!
Még a diesel is!
Putyesz2015-09-16 15:08:31 // 1207
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-16 08:57:18 // 1206
Mármint eredetileg nincs...
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-16 08:51:22 // 1205
A Lambo emblémán nincs orrkarika :-) Amelyik bika orrában karika van (pláne 4), az már egy betört, megkínzott háziállat, nem az a logón szabadon tomboló négylábú. Ennyi :-)
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-16 08:40:54 // 1204
Az a felirat engem is zavar :-) Ez nagyon 90-es évek keleti blokk feeling :-)
Liquid2015-09-15 22:39:47 // 1203
a Vipert se hagyd ki az aljassági listából :)
Tommi2015-09-15 22:25:15 // 1202
Ez a Lamborghini vs Giulia egy érdekes kérdés, nekem is szemet szúrt :)
Papíron elvileg a Murci a jobb a 2,6 kg/LE arányával, szemben a Giulia 3 kg/LE értékével. De a Lambók legendásan híresek a nehéz, profi sofőrt kívánó kezelhetőségükről, tényleg vad bikák, akik tudnak meglepetést okozni még a rutinos pilótáknak is :) És pályázáskor a nyers erőn kívül rengeteget számít a kezelhetőség. Ez kb olyan, mintha egy szálkás atlétát (Giulietta) eresztünk össze egy birkózóval (Lambo), elvileg utóbbi erősebb testalkatú és jobb állóképességű, de pl hosszútávfutáshoz nem ideális a testfelépítése, az izomzata, borítékolható, hogy alul fog maradni egy ilyen műsorszámban. Náluk már csak a Ford GT 40 aljasabb ilyen szempontból, hozzájuk képest a Lambo is csak jámbor kezesbárány :)
Papíron elvileg a Murci a jobb a 2,6 kg/LE arányával, szemben a Giulia 3 kg/LE értékével. De a Lambók legendásan híresek a nehéz, profi sofőrt kívánó kezelhetőségükről, tényleg vad bikák, akik tudnak meglepetést okozni még a rutinos pilótáknak is :) És pályázáskor a nyers erőn kívül rengeteget számít a kezelhetőség. Ez kb olyan, mintha egy szálkás atlétát (Giulietta) eresztünk össze egy birkózóval (Lambo), elvileg utóbbi erősebb testalkatú és jobb állóképességű, de pl hosszútávfutáshoz nem ideális a testfelépítése, az izomzata, borítékolható, hogy alul fog maradni egy ilyen műsorszámban. Náluk már csak a Ford GT 40 aljasabb ilyen szempontból, hozzájuk képest a Lambo is csak jámbor kezesbárány :)
VKG231!!! (156+75)2015-09-15 20:58:00 // 1201
Hát főleg a QP-hoz hasonlítva...
Pont annyi a különbség egy olasz és egy német autó között, mint a panaméra meg a QP közt. Aki ezt nem érti, az valóban vehet magának bömöst, fospelt meg pócvágent.
Ja meg tuningbogarat negyvenmillióért :P
Állítólag az Amazon horribilis pénzt ad nekik a műsorért...
Amúgy, hogy egy kis ON is legyen... Csak engem zavar az a kalligráfia ott hátul? Olyan ronda Homasitás, azt hittem, hogy a 159 TBI felirata után nem lesz gagyibb, de úgy látom, hogy a Maseratihoz igazolt a feliratrajzoló ember...
Pont annyi a különbség egy olasz és egy német autó között, mint a panaméra meg a QP közt. Aki ezt nem érti, az valóban vehet magának bömöst, fospelt meg pócvágent.
Ja meg tuningbogarat negyvenmillióért :P
Állítólag az Amazon horribilis pénzt ad nekik a műsorért...
Amúgy, hogy egy kis ON is legyen... Csak engem zavar az a kalligráfia ott hátul? Olyan ronda Homasitás, azt hittem, hogy a 159 TBI felirata után nem lesz gagyibb, de úgy látom, hogy a Maseratihoz igazolt a feliratrajzoló ember...
GTPeti2015-09-15 20:52:03 // 1200
Jeremy is állandóan eltakarta a szemeit, mikor a Panamera jött felé a 4-doors supercars epizódban. Most meg már gondolom a Giu-s adást tervezi (bár azt nem tudom melyik műsor keretei közt).
VKG231!!! (156+75)2015-09-15 20:28:36 // 1199
Sokat is szeretnék! :D
Zuffenhausen a kedvenc vw1301 tuningműhelyem :D
Mondjuk a panaméra (tényleg, akkor már miért nem Tarnaméra? Annak még értelme is lenne) kecsességében nagyjából a T2-re hasonlít. Hiába na, rokonok... :) Még ha távoliak is.
Zuffenhausen a kedvenc vw1301 tuningműhelyem :D
Mondjuk a panaméra (tényleg, akkor már miért nem Tarnaméra? Annak még értelme is lenne) kecsességében nagyjából a T2-re hasonlít. Hiába na, rokonok... :) Még ha távoliak is.
GTPeti2015-09-15 20:08:59 // 1198
Ezzel a mondatoddal Stuttgartban sok barátot szereznél. :D
VKG231!!! (156+75)2015-09-15 19:57:18 // 1197
Azért ebből látszik, hogy egy folkszvágen bogarat akármeddig hegyezhetnek bogár marad... :P
Abarai2015-09-15 19:01:43 // 1195
Felteszek egy sört arra, hogy 170 lovas 1.4 turbó.
Kazes☻2015-09-15 18:41:19 // 1194
Jó ezt olvasni és látni a szép képeken. De még-még képeket, alul-fölül, jobbról-balról, kívül-belül, mindenhonnan mééééég...! :)
Thx az eddigieket!
Thx az eddigieket!
Tomi1472015-09-15 17:58:38 // 1193
Jó hírek ezek! Örüljünk neki!
Mr. Z2015-09-15 17:23:14 // 1192
A NOKIA csinálta azt, hogy a 635-ös 6:35 percre van beállítva ha először bekapcsolod, ezt lehetne itt is a hifin hogy indításkor egy pár másodpercig 7:39 az idő :D
Piritu - 1.000.0002015-09-15 16:38:29 // 1191
Tegnap hallottam: 32e Euro induló árat csiripelnek a madarak a Giulia-ra. Már csak az a kérdés, hogy mi lesz az alapmotor...
VKG231!!! (156+75)2015-09-15 15:30:01 // 1190
(Én akárhányszor hallom az autódat összepisálom magam, ami alfatalin oké de tavasszal láttalak a Múzeum körúton is... úgy azért necces... :D)
VKG231!!! (156+75)2015-09-15 15:28:45 // 1189
Ugyan. Ne vedd a szívedre. Bezzeg az egyhatjtd az úgy szól bazz mint semmi más ;)
GTPeti2015-09-15 15:12:40 // 1188
7 óra 39-kor fel kéne hívni a BMW-s, Porschés haverokat. :)
pettinke2015-09-15 15:04:27 // 1187
nem szép hangú? hát mi a lófasz, már elnézést? és semmi extra? csak így a személyes érintettség okán is.
te szosza, mondjál már egyetlen egy Alfát, ami szerinted jó. mert egyikre sem hallottam még tőled pozitív jelzőt.
te szosza, mondjál már egyetlen egy Alfát, ami szerinted jó. mert egyikre sem hallottam még tőled pozitív jelzőt.
VKG231!!! (156+75)2015-09-15 15:00:17 // 1186
NEM LESZ!! NEM TUDOD? Hát hogyan lehetne akkor szétqrni a fórumot ha még az is lenne?
Tedi-Tedi nem tanulsz :D
Tedi-Tedi nem tanulsz :D
Tedi2015-09-15 14:54:02 // 1185
Legutobbi infoim szerint lesz belole kupe ;)
WarbiRunner (Gyuri)2015-09-15 14:31:54 // 1184
Hoppá...ez már valami. Vagy nem semmi. Vagy hűűbazze :-)
.......................2015-09-15 14:25:17 // 1183
Bárcsak egy coupét faragnának belőle ,
Szépen megy az tény
Szépen megy az tény
Putyesz2015-09-15 14:14:19 // 1182
Most nem mondjátok hogy ez a sedan elvert egy szupersportautót?????....egy Murcielago LP640-et????????
...ezt nem tudom feldolgozni :D!kell pár perc,óra,nap...!!!!!!
...ezt nem tudom feldolgozni :D!kell pár perc,óra,nap...!!!!!!
Putyesz2015-09-15 14:12:03 // 1181
ideje hozzászoknia :D...
panza2015-09-15 13:50:48 // 1180
GTPeti2015-09-15 12:59:30 // 1179
Kazes☻2015-09-15 11:04:53 // 1178
peros-kék... cííp! :)
vm2015-09-05 14:33:48 // 1176
Kazes☻2015-09-05 14:26:32 // 1175
:)
Liquid2015-09-04 21:18:20 // 1174
most nem volt ott, de AlfaCityben igen, jót beszélgettem, a tulajával :)
amúgy meg hogy a rákba ne lenne jó hangja, a vényóc a V8!
amúgy meg hogy a rákba ne lenne jó hangja, a vényóc a V8!
GTPeti2015-09-04 20:02:03 // 1173
És mi lesz a szökőévekkel? :)
Piritu - 1.000.0002015-09-04 19:56:18 // 1172
Itthon meg 365 trafipaxot telepítenek...
GTPeti2015-09-04 19:30:44 // 1171
Sokkal több értelme van egy 400 CDI-nek szerintem. A V8 dízel nem hazudik. Barátom GL-jében olyan van. Lehet vele csörtetni rendesen. :D
Kazes☻2015-09-04 16:38:34 // 1170
Az annyi bajnak annyi baja van, hogy annyi baj legyen!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.