Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-07 08:55:18 // 2339
az 59 az 56 utódja volt akartak 69-et is csak sajnos nem lett belőle semmi pedig az lett volna az igazi nagy dobás, rajzokon nagyon durván festett überelte az 59-et is persze ha olyan lett volna
RomeoOne2016-10-07 08:49:41 // 2338
Szerintem ez csak annak a jele, hogy ez a 156 utódja. A 159 egyszerre volt a 156 és a 166 utódja, így valahol a kettő között volt, azért lett ekkora böhöm. Most talán újra szétválasztják a két kategóriát.
Vermacy2016-10-07 08:36:14 // 2337
Nagyrészt egyet értek, Nekem kékben volt. Bár Én sem éreztem, hogy a 16V-nél gyorsabb lenne, viszont hangosabb és érezni, hogy nincs benne annyi anyag, ezt mutatja az 1,4 t alatti súlya is.
Azért céges autónak automatával elfogadnám, oviba járósnak meg asszonynak egy SW benzines, bár a szalonban a "kislány" nem tudta, hogy mi az az SW...
Azért céges autónak automatával elfogadnám, oviba járósnak meg asszonynak egy SW benzines, bár a szalonban a "kislány" nem tudta, hogy mi az az SW...
Giuntini2016-10-06 21:11:16 // 2336
Tehát az első komolyabb benyomások a Giuliáról, egy pár kilométeres próbaút után:
Az autó nagyon szép fehér színben pompázott, fekete bőr belsővel, polírozott alu betétekkel, nagy navival, 2,2-es 180 lovas dízel motorral, kézi váltóval. Jobban örültem volna az automata váltósnak, jobb lett volna az összehasonlítás az enyémmel.
Most jobban megnéztem a belső minőségét, és azt kell mondanom, hogy nagyon jó minőségű anyagokat használtak. Az üléspozíció talán még mélyebb, és még jobb, mint a 159-esben. A váltó nagyon jól kézre esik, de nekem sem tetszik a műanyag váltógomb. Ennél ez az autó többet érdemelne. A sokat kritizált naviról nem tudok véleményt mondani. Ami még kevésbé tetszett, az a kormánykerék. Nagyon jó a motorindító gomb a kormányon, de a középrészen sok a jellegtelen műanyag, bennem kevésbé kelt értékes benyomást. Szerintem a 159-é sokkal szebb. Az analóg műszerek tetszenek, igazi Alfás hangulatot árasztanak, az üzemanyag jelző, és a hűtővízmérő kijelzője viszont nem tetszik, és nehezen leolvasható. Ezzel együtt, nekem a belső sokkal értékesebbnek tűnik, mint egy 3-as BMW-é. Nem értem a tesztelőket, akik az ellenkezőjét mondták.
Menet közben mutatja meg igazi értékeit a Giulia. A kormány nagyon közvetlen, bár nekem túl könnyű, és ezáltal érzéketlenebb mint a 159-é. Nekem jobban fekszik a férfiasabb kormány. A váltó nagyon jó, határozott, és szerintem rövid utakon jár. Én nem éreztem ezen a rövid úton a hátsókerékhajtás előnyeit, viszont azt nagyon jó pontként könyvelem el, hogy a kormány magától visszatér középállásba. A Mercedes, és a BMW nem ilyen. Futóműve fantasztikus, de érzésre keményebb, mint a 159-é. Semmi zörej, az autó nagyon jól össze lehet rakva, szerintem jók lehetnek az illesztések. Az egész autót olyan vezetni, mintha mindig ezt vezettem volna. Nagyon könnyű megszokni. A motor jól húz, bár én nem éreztem se jobbnak, sem rosszabbnak mint a 2.4-es motort. Erre mondtam azt, hogy jobb lett volna automata váltóval kipróbálni, mert abból többet tudtam volna leszűrni. Érzésre hasonló vehemenciával gyorsul, mint az én 2,4-esem. Ami viszont nem tetszett, a hangja. Minden tartományban hallani lehetett tisztán a dízel működését, az öthengeres hangjához még csak hasonlítani sem lehet. Nem mondom hogy rossz, mert a BMW 320d hangja kifejezetten bántó, de azért én ennél sokkal jobb és finomabb hangra számítottam. Szerintem itt érhető tetten a súlymegtakarítás egyik oldala. Kevésbé van leszigetelve a karosszéria. Legalábbis én erre gyanakszom. A másik, én a 159-ben sokkal több anyagot érzek. A Giuliában nincs az a tank érzés, ami a 159-ben meg van. Ettől függetlenül, én is azt mondom, hogy a Giulia fantasztikus előrelépés minden szempontból, és igazi konkurenciája a német prémium márkáknak. Én a BMW-vel tudom összevetni, és minden elfogultság nélkül azt mondom, ez az autó jobb, és a 3-as BMW-nél sokkal minőségibb, még ha néhány újságíró nem így látja. Sajnos Magyarországon a BMW a leginkább körülrajongott autómárka.
Apróság: ha benne hagyod a kulcsot a csomagtartóban, és rácsukod az csomagtér tetőt, akkor rövid idő után újra kinyitja a csomagteret. Nem tudod bezárni a kulcsot. Ez jó!
A szalonban a Business csomaggal a 180 lovas automata váltós több mint 15 millióba kerül. Az én általam kipróbált autó 13 millió körül van. Magyarországon BMW őrület van. Nem hiszem, hogy Magyarországon konkurencia lesz. Mert itt mindenki az értékvesztést nézi elsősorban. Ez pedig nem igaz, a 159 nagyon jól tartotta az árát addig míg a romok nem kerültek be Magyarországra.
Ami a személyes véleményem: nálam elmaradt a katarzis. nekem hiányzik belőle a 159 egyénisége, szoborszerű szépsége, és a belseje is mondhatjuk azt hogy nagyon modern, de nem érzem benne azt az egyedi Alfás hangulatot, mint a 159-ben. De úgy érzem a Giulia nagyon jó lépés volt, sokkal kevésbé megosztó mint a 159. A Giulia a német autó izlésűeknek is akar tetszeni.
Ami még lehet hogy fontos, a hátsó lábtér nagyobb, mint a 159-ben.
Az autó nagyon szép fehér színben pompázott, fekete bőr belsővel, polírozott alu betétekkel, nagy navival, 2,2-es 180 lovas dízel motorral, kézi váltóval. Jobban örültem volna az automata váltósnak, jobb lett volna az összehasonlítás az enyémmel.
Most jobban megnéztem a belső minőségét, és azt kell mondanom, hogy nagyon jó minőségű anyagokat használtak. Az üléspozíció talán még mélyebb, és még jobb, mint a 159-esben. A váltó nagyon jól kézre esik, de nekem sem tetszik a műanyag váltógomb. Ennél ez az autó többet érdemelne. A sokat kritizált naviról nem tudok véleményt mondani. Ami még kevésbé tetszett, az a kormánykerék. Nagyon jó a motorindító gomb a kormányon, de a középrészen sok a jellegtelen műanyag, bennem kevésbé kelt értékes benyomást. Szerintem a 159-é sokkal szebb. Az analóg műszerek tetszenek, igazi Alfás hangulatot árasztanak, az üzemanyag jelző, és a hűtővízmérő kijelzője viszont nem tetszik, és nehezen leolvasható. Ezzel együtt, nekem a belső sokkal értékesebbnek tűnik, mint egy 3-as BMW-é. Nem értem a tesztelőket, akik az ellenkezőjét mondták.
Menet közben mutatja meg igazi értékeit a Giulia. A kormány nagyon közvetlen, bár nekem túl könnyű, és ezáltal érzéketlenebb mint a 159-é. Nekem jobban fekszik a férfiasabb kormány. A váltó nagyon jó, határozott, és szerintem rövid utakon jár. Én nem éreztem ezen a rövid úton a hátsókerékhajtás előnyeit, viszont azt nagyon jó pontként könyvelem el, hogy a kormány magától visszatér középállásba. A Mercedes, és a BMW nem ilyen. Futóműve fantasztikus, de érzésre keményebb, mint a 159-é. Semmi zörej, az autó nagyon jól össze lehet rakva, szerintem jók lehetnek az illesztések. Az egész autót olyan vezetni, mintha mindig ezt vezettem volna. Nagyon könnyű megszokni. A motor jól húz, bár én nem éreztem se jobbnak, sem rosszabbnak mint a 2.4-es motort. Erre mondtam azt, hogy jobb lett volna automata váltóval kipróbálni, mert abból többet tudtam volna leszűrni. Érzésre hasonló vehemenciával gyorsul, mint az én 2,4-esem. Ami viszont nem tetszett, a hangja. Minden tartományban hallani lehetett tisztán a dízel működését, az öthengeres hangjához még csak hasonlítani sem lehet. Nem mondom hogy rossz, mert a BMW 320d hangja kifejezetten bántó, de azért én ennél sokkal jobb és finomabb hangra számítottam. Szerintem itt érhető tetten a súlymegtakarítás egyik oldala. Kevésbé van leszigetelve a karosszéria. Legalábbis én erre gyanakszom. A másik, én a 159-ben sokkal több anyagot érzek. A Giuliában nincs az a tank érzés, ami a 159-ben meg van. Ettől függetlenül, én is azt mondom, hogy a Giulia fantasztikus előrelépés minden szempontból, és igazi konkurenciája a német prémium márkáknak. Én a BMW-vel tudom összevetni, és minden elfogultság nélkül azt mondom, ez az autó jobb, és a 3-as BMW-nél sokkal minőségibb, még ha néhány újságíró nem így látja. Sajnos Magyarországon a BMW a leginkább körülrajongott autómárka.
Apróság: ha benne hagyod a kulcsot a csomagtartóban, és rácsukod az csomagtér tetőt, akkor rövid idő után újra kinyitja a csomagteret. Nem tudod bezárni a kulcsot. Ez jó!
A szalonban a Business csomaggal a 180 lovas automata váltós több mint 15 millióba kerül. Az én általam kipróbált autó 13 millió körül van. Magyarországon BMW őrület van. Nem hiszem, hogy Magyarországon konkurencia lesz. Mert itt mindenki az értékvesztést nézi elsősorban. Ez pedig nem igaz, a 159 nagyon jól tartotta az árát addig míg a romok nem kerültek be Magyarországra.
Ami a személyes véleményem: nálam elmaradt a katarzis. nekem hiányzik belőle a 159 egyénisége, szoborszerű szépsége, és a belseje is mondhatjuk azt hogy nagyon modern, de nem érzem benne azt az egyedi Alfás hangulatot, mint a 159-ben. De úgy érzem a Giulia nagyon jó lépés volt, sokkal kevésbé megosztó mint a 159. A Giulia a német autó izlésűeknek is akar tetszeni.
Ami még lehet hogy fontos, a hátsó lábtér nagyobb, mint a 159-ben.
Giuntini2016-10-06 17:12:04 // 2335
Vermacy2016-10-06 13:43:42 // 2334
Nálam egy hétig volt... :)
Giuntini2016-10-06 13:36:27 // 2333
Ma délután megyek Giulia tesztvezetésre. 180-as kézi váltós.
RomeoOne2016-10-06 12:59:32 // 2332
Gondolom már mindenki megtette, de jelentkeztem én is Giulia tesztvezetésre :D
Kecskemétre kértem, úgyis mindenki pesten akar :D
Kecskemétre kértem, úgyis mindenki pesten akar :D
Kócosw2016-10-06 07:42:25 // 2331
hat hallottam mar par problemas bmw röl megkell hagyni...
Hardy2016-10-05 20:25:09 // 2330
M optikas 3 as gyárilag el van b@szva. Ocsemnek olyan van. Nagyon white fülü a gyerek. Észre vette hogy valami nem kerek az autóval. Volt nálunk volt külföldön szervizbe. Semmi megoldás. Aztán irt egy nagyon szerelmes levelet a gyárnak. Azonnal írtak neki elnézést kértek sajnos tervezési hiba. Küldték a képeket mit hogyan csináljanak meg rajta hogy jo legyen.
RomeoOne2016-10-05 15:36:45 // 2329
Azt mondjuk nem teljesen értem, hogy miért kellett ilyen lebutított képekként feltenni így, amikor fent van az Alfa hivatalos honlapján is :D
GT Ɨ|ѯ2016-10-05 15:28:09 // 2328
Az nem baj, előbb vagy utóbb kijön vmi:-)
Kócosw2016-10-05 15:28:03 // 2327
nem kicsit ill. joval korabbi allapotban van velük kapcsolatom... :D
Vermacy2016-10-05 15:20:51 // 2326
Vermacy2016-10-05 15:20:07 // 2325
Vermacy2016-10-05 15:19:36 // 2324
Vermacy2016-10-05 15:19:02 // 2323
Vermacy2016-10-05 15:18:29 // 2322
Vermacy2016-10-05 15:17:41 // 2321
Vermacy2016-10-05 15:17:05 // 2320
Vermacy2016-10-05 15:16:30 // 2319
Vermacy2016-10-05 15:16:08 // 2318
Vermacy2016-10-05 15:04:52 // 2317
Ez sajnos igaz... :(
ill. esőben, lassítva útépítésnél az első parkradar besípol. Válasz, hogy "belelóg az érzékelőbe a rendszámtábla"...
Ájj, Carramba! Ez hogyan lehet???
ill. esőben, lassítva útépítésnél az első parkradar besípol. Válasz, hogy "belelóg az érzékelőbe a rendszámtábla"...
Ájj, Carramba! Ez hogyan lehet???
RomeoOne2016-10-05 14:52:37 // 2316
Miért, BMW szervizben dolgozol? :D
Kócosw2016-10-05 14:28:08 // 2315
kar hogy cimbim vett egy m optikas 3-ast 4 kerektekeressel 3 honaposan, aztan 5 het utan egyik szombaton nem tudott vele elmenni bevasarolni mert megse mekkent csak hibaüzenet... a tréler vitte el egy markaszervizbe ahol mondtak hogy a kocsival minden ok, csak nem indul el. Cimbim meg mondta hogy köszöni es vissza is adna,mert ö szeretne egy olyan autot ami elindul...
Kócosw2016-10-05 14:24:35 // 2314
megkönnyeztem mennyire jo a bmw :) ... ha nem tiltana a munkam beszelgetnek a szerzövel par dologrol :)
Halesz2016-10-05 14:11:31 // 2313
Mondjuk ez a "belsejével sincs nagy gond" félmondat röhögni való :)))
Halesz2016-10-05 14:07:41 // 2312
A középső kijelzőben sajnos tényleg sokkal több lehetőség lenne, mint amennyit kihoztak belőle. Számomra a legfurcsább és a legnagyobb csalódás a tolatókamera képe volt. Egyrészt a felbontása kicsi, béna, másrészt pedig nagyon kis méretű képet rak ki tolatás közben, pedig ott a hatalmas kijelző.
Nyilván nem a legfontosabb szempont, hogy milyen a kijelzője, de ha már veszel egy Giuliát, akkor ott van benne és azt fogod használni a következő 3-4-5 évben, szóval azért mégiscsak eléggé fontos.
Nyilván nem a legfontosabb szempont, hogy milyen a kijelzője, de ha már veszel egy Giuliát, akkor ott van benne és azt fogod használni a következő 3-4-5 évben, szóval azért mégiscsak eléggé fontos.
Giuntini2016-10-05 13:43:40 // 2311
Nekem sem tetszik a középkonzol, eléggé tucat lett. A 159-é sokkal szebb és egyedibb. A QV-ben ültem Zánkán, az biztos, baromi jó benne ülni.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-05 13:32:18 // 2310
elhiszem csak a 4,2-őt nem :))) emberünk is azt nyilatkozta 7-8L ez a normális ...csodák nincsenek
Vermacy2016-10-05 13:17:06 // 2309
Vermacy2016-10-05 13:12:41 // 2308
Egyébként köszi, csak megörültem, hogy működik... :)
Vermacy2016-10-05 13:11:05 // 2307
Vermacy2016-10-05 13:10:41 // 2306
Ha nem folyamatosan D állásban próbálgatod, hanem autópályán, országúton tartod a tempót (előzés is belefér), akkor azért 6 liter alatt tartható!
A sűrű városozást ez sem szereti, mint egyik dízel sem...
A sűrű városozást ez sem szereti, mint egyik dízel sem...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-10-05 12:34:21 // 2305
nem mondott róla olyan rosszakat...viszont a fogyasztása kb annyi amit saccoltam sosem lesz 4,2L :))))
Vermacy2016-10-05 11:07:37 // 2303
Hogyan tudok pdf-et feltölteni vagy jpg-be konvertálni?
Vermacy2016-10-05 11:01:22 // 2302
Finomabb rugózás? Tehát amikor a bömös hömbölög az árokban, akkor még az Alfával mindig gyorsítok a kanyarban?-)
Vermacy2016-10-05 11:00:05 // 2301
210 lovas biturbós dízel Mondeót használó, eléggé nagyarcú ember aki mindenkinél mindent jobban tud nem mondott semmi negatívat a Juliról. Ez az igazi elismerés. A végén megmutatta, hogy az ötajtós Mondeonak mennyivel nagyobb a csomagtere, ekkor megveregettem a vállát és mondtam, hogy "jó neked"... :)
Vermacy2016-10-05 10:58:11 // 2300
A 3-as GT pl nyomába sem ér (ahhoz volt szerencsétlenségem). Viszont hidegen tényleg hangosabb a Juli dízele, mint az 1,9-es 159-esem. Menet közben kb. ugyanaz a kiváló szint!
Vermacy2016-10-05 10:56:31 // 2299
A középkonzol tényleg "gáz". Hatalmas felület, de ha bekapcsolod már csak 50%-a hasznos, holott a klíma, rádió, miegymás kijelzőit benyomoríthatták volna a sarkokba. Viszont osztható a konzol, egyik oldalra a térképet raktam ki (gyerek szereti ha állandóan jelzi a nyíl, hogy hol vagyunk :)) a másikra pedig a rádiót és ott váltok pl. telefonra.
A szuperretesz pedig menüből kapcsolható, meg is lepődtem először, hogy nincs benne, de mégis!
A szuperretesz pedig menüből kapcsolható, meg is lepődtem először, hogy nincs benne, de mégis!
RomeoOne2016-10-05 08:21:52 // 2298
Ezzel a cikkel kapcsolatban írtam a szerzőnek. Közzéteszem, hátha mást is érdekel. Arra kérdeztem rá, hogy mit is kell pontosan az alatt érteni, hogy:
Az Alfa Romeónál 60 lóerővel gyengébb BMW M3 kezesebben irányítható, harmonikusabban veszi a kanyarokat és sportosabban változtat irányt.
A válasz:
Kedves Ferenc!
Először is köszönöm szépen a levelét. Örülök, hogy nem bántottam meg alfás érzéseit, nem is volt célom, mert nagyon tetszett az autó. És a szubjektivitás persze alkotórésze a cikkeinknek, azt figyelembe véve, hogy több évtizedes teszttapasztalattal rendelkezem.
Harmonikusabb kanyarvétel? Nehéz kicsomagolni, mert úgy éreztem, teljesen visszaadja az érzést - ezért is jó, hogy írt: ami nekem esetleg egyértelmű, másnak nem. Egyfajta összhatásra gondoltam. Amit meg is magyarázok az összegzésben: az Alfa hajlamos kitörni, a BMW ezt nem teszi, mindig a lehető legideálisabban tartja az ívet a kanyarokban, finom kormányzással elérve ezt. Ráadásul a finomabb rugózás is ezt segíti.
Még egyszer köszönöm a levelét!
Az Alfa Romeónál 60 lóerővel gyengébb BMW M3 kezesebben irányítható, harmonikusabban veszi a kanyarokat és sportosabban változtat irányt.
A válasz:
Kedves Ferenc!
Először is köszönöm szépen a levelét. Örülök, hogy nem bántottam meg alfás érzéseit, nem is volt célom, mert nagyon tetszett az autó. És a szubjektivitás persze alkotórésze a cikkeinknek, azt figyelembe véve, hogy több évtizedes teszttapasztalattal rendelkezem.
Harmonikusabb kanyarvétel? Nehéz kicsomagolni, mert úgy éreztem, teljesen visszaadja az érzést - ezért is jó, hogy írt: ami nekem esetleg egyértelmű, másnak nem. Egyfajta összhatásra gondoltam. Amit meg is magyarázok az összegzésben: az Alfa hajlamos kitörni, a BMW ezt nem teszi, mindig a lehető legideálisabban tartja az ívet a kanyarokban, finom kormányzással elérve ezt. Ráadásul a finomabb rugózás is ezt segíti.
Még egyszer köszönöm a levelét!
trxAlfa2016-10-04 21:31:33 // 2297
Mintegy mellékesen megemlíti, hogy mennyire különleges is vezetni az autót, de még véletlenül sem részletezi, de az h műanyag a váltógomb és pixeles a műszerek közti kiskijelző (anyáám de hülye..) az kurvafontos. Az Audi A3 limuzint is megemlíti mint etalont a kategória belterében. Ott kezdődik, hogy nem is egy kategória a két autó, méretbe sem és piaci pozicionálásban sem. Giuliában nem ültem még, de az A3asból van tapasztalatom bőséggel, és a dimenziók amiket táplál irányába azok egyszerűen nem léteznek. Egy szörnyű nagy divatgermánozás az, amit minden magára adó tesztelő kinyilatkoztat. Még a végén be kéne látni, hogy más márkák is tudnak ugyanolyat vagy neadj'isten jobbat is alkotni.
Giuntini2016-10-04 19:46:29 // 2296
Meg máson is. Minden szavukon érződik, hogy a BMW jobb. A Vidán nem is lehet csodálkozni, ha a BMW lovaskocsit gyártana az is jobb lenne. Én mentem a csúcs 4-es BMW-vel, egyáltalán nem vagyok az anyagoktól elhalva. A Vida azt mondta, külsőre Alfa, belsőre próbálták elérni a BMW-t, még ha nem is sikerül nekik. Mi a f...sztól vannak úgy eltelve a 3-as BMW-től. Azt mondja, hogy a motor hangosabb mint a 3-as BMW-é. A 320d-nél kerregősebb, undorítóbb hangú dízel nincs. Ezért baj, hogy az Alfa nem csinálja meg a V6 dízelt. Szerintem 4 hengeres dízelt ugyanolyannal kell összehasonlítani. A 159-nél is óriási a különbség járáskultúrában a 4 és az 5 henger között. Én látom, ez a fanyalgás a savanyú a szőlő. Azt mondja, hogy a 3-as BMW mindenkinek tetszik. Például nekem nem, nagy gagyi. Az 5-ös az más kérdés, de 3-asnál minősíthetetlenül szar anyagokat használnak az árhoz képest.
BCS2016-10-04 19:08:01 // 2295
A Speedzone tesztelte a 2,2-est dízelt. Íme:
https://www.youtube.com/watch?v=7x3nlvBr4Uk
Csakúgy mint Csikós, Vida is a középkonzol kijelzőn élcelődik??? De ha már mást nem találnak...
https://www.youtube.com/watch?v=7x3nlvBr4Uk
Csakúgy mint Csikós, Vida is a középkonzol kijelzőn élcelődik??? De ha már mást nem találnak...
Tedi2016-10-04 18:57:44 // 2294
Ez a kép időről időre felbukkan, amit aztán a hülye olasz álújságírók, blogok felkapnak a kattintásokért, és persze minden egyes alkalommal kiderül róla, hogy kamu. :)
GT Ɨ|ѯ2016-10-04 18:46:07 // 2293
Pityukoma2016-10-04 15:36:05 // 2292
Nem csodálom:-)
Vermacy2016-10-04 15:30:35 // 2291
Ma visszajött a kereskedésbe... 😞 Már hiányzik!
Béci Ɨ|ѯ2016-10-04 12:18:17 // 2290
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.