Fórum >> Típusok >> Giulia

Kazes☻2018-10-19 20:07:44 // 6518
Ez nekem is nagyon tetszett! :D
'''''2018-10-19 20:02:58 // 6517
Most akkor csúnyán írom :beszoptad! :-) Aki egyszer beül egy ilyen vasba a kormány mögé,főleg pár napra az tuti megveszi! :-)))
Milyen szín az elképzelés?
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-19 19:52:47 // 6516
meg "az üljön be egy száfáládé kormányos, táknyolódva beforduló valamibe izébe vagy a most felkapott koreai hűdejóizébe és meglátja a különbséget kormányzásnál" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Giga LOL
R33Z2018-10-19 19:44:38 // 6515
Nemrég vittem vissza, de már hiányzik...
A legfőbb, hogy N és D-ben is baromi erős, ugyanakkor kiválóan biztonságosan használható. Ezekben az üzemmódokban halkabb, kulturált, igazi granturismo érzés.
A-ban nekem kicsit fura, valahogy elképzelhetetlennek tűnik, hogy ez az alacsony fordulat jó a motornak, ezt nem erőltettem.
Voltunk a Parádsasvári szerpentinen, gyerekeket összeszedtük innen-onnan, kirándulás, hétköznapi használat, szóval minden megvolt.

A rádió nem volt bekapcsolva, csak a visszavitelkor próbáltam ki, pedig harman/kardon, azt hiszem ez minden elmond az autó hangjáról. Jobb hangot okoskodtak össze az olaszok, mint a japánok a GT-R-be. Egyértelműen jobban szól a Giulia, és ez az élménycsomag fontos része. Nyers, eredeti, rendes sportkocsi. Már sima N/D mode-os finom közepes fordulatos kigyorsítások is leírhatatlan élvezetet jelentenek. Kisebb fordulaton a brutális töltés hangja, fent pedig jönnek versenyautós durranások.

A sárga varázs mód, nos, az egész más. Megtudlak érteni, hogy ettől az örömtől nem akarod megfosztani magad. Azok a mechanikai zörejek, amik ilyenkor jönnek, 100% GT versenyautós. Race-ben is ugyanazt tudom mondani, mint a normál állásokban. Az akusztikus élvezetért hajtani sem kell, finoman félgázon, 3-4000 közt elváltogatva, visszapakolgatva is olyan hangokat húz elő, amit csak versenypálya mellett hallani. Tök igaz amit mondtál, tényleg részterhelésnél a legdurvább a hangja. Ugyanakkor tudomásul kell venni, hogy ez nem gyerekjáték, nem véletlen pislognak a sárga figyelmeztető ikonok, meg kell tisztelni. Mondom ezt úgy, hogy néhány évig "szakmán" volt a keresztbecsúszás. Eszeveszett tempót képes felszedni pillanatok alatt, előre kell gondolkodni.

Szerencsére volt már pár erős autónk, asszony nem fél tőle, már most imádja. Vegyes használatban 13,4 L átlagfogyasztás jött ki, ami szerintem egyáltalán nem sok két tesztelgetős napon. Ilyen örömmel se löktem még EVO 100 plust-t autóba :) szerintem 12 körül ellehet vele közlekedni vegyesben, amibe már valalmi élvezet is belefér, amúgy meg ha 15 lenne akkor is csak ezt a kocsit szeretném.

Amit viszont be kell ismerni, ez tényleg más modell a többi Giulia-hoz képest. Már az üléspozíciótól és üléstől is annyival másabb, mintha nem is ugyanabban az autóban ülnék. Sokkal keményebb az egész, futómű, kormányzás, fék, úgy érzem benne magam, mint egy becsövezett versenyautóban. Gyanítom, hogy a kasztni is más eljárással, extra hegesztésekkel, merevítésekkel készül. A 2.0 turbómról is ódákat zengtem, mert a kategóriájában sokkal jobb bármitől, de ez más.... ez Ferrari 4 ajtóval.

Ha valaki azt mondja nekem két éve, hogy a mostanra a 2. Alfámat készülök venni, azt mondtam volna, hülye vagy?!... pedig ez lett. Asszem mindig is ezt kerestem, hazaértem.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-19 19:02:34 // 6514
minden szava igaz.... a legjobban az tetszett, mikor ecseteli, hogy nem az a lényeg, hogy mennyi idő alatt gyorsul 100ról 200-ra, ha nem ebből vigyorogva szállsz ki hiába "csak" 200 ló... itt a válasz azoknak akiknek csak a 600 ló az isten :DDD
Zolibácsi2018-10-19 18:35:02 // 6513
Shadin2018-10-19 16:40:10 // 6512
Azt nem lehet :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-19 14:44:04 // 6511
akkor koromtalanítsd a hátsódat :DDD
Shadin2018-10-19 14:06:37 // 6510
Nem is baj, mert tök kormos a hátsóm :-)
RomeoOne2018-10-19 12:48:01 // 6509
Szóval nagy valószínűséggel DPF-esek már az új benzinesek. Fasza...
RomeoOne2018-10-19 11:53:53 // 6507
Egy más mérési módszer egész más eredményt produkálhat, erről szólt az utóbbi 2 év dízelbotránya. Lehet ugyanaz a határérték, ha máshogy mérnek és kiderül, hogy 2x annyit pöfög ki, mnit eddig bevallottak és akkor jól tele kell rakni ilyen szarokkal a kocsit. Remélem nem így lesz. DPF-es benzin, te jó ég.
pettinke2018-10-19 11:49:02 // 6506
lehet, hogy kb. semmit, mert ha jól értelmezem, akkor a 6d a 6b-tól leginkább a mérési metódusban tér el...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-19 11:24:12 // 6505
az is lehet... majd az új Eper megmondja :DDD
RomeoOne2018-10-19 11:20:05 // 6504
Engem 1 dolog érdekel. Mit változtattak az E6D 2.0T Giulia motorján? Volt változtatás, vagy csak ráírták, hogy E6D, mert tudta hozni az emissziós előírásokat?
pettinke2018-10-19 11:00:53 // 6503
részecskeszűrő is van.
az AdBlue arra való, hogy a nitrogénoxidok kibocsátását csökkentsd. a DPF meg a koromrészecskék ellen van. szóval a kettő együtt kell.

G-MANN🍀2018-10-19 09:18:46 // 6502
jó váltás lenne :-) :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-19 08:28:54 // 6501
tekertek a potméteren :DDD
DKori2018-10-19 08:27:42 // 6500
Szerintem még nem bántják/bántották őket (AdBlue a benzinesekben gyanítom eleve később fog jönni, mint a részecskeszűrő), egyszerűen csak jelzik, hogy már megkapta az Euro6d besorolást, de gyanítom, hogy a 2.0 MultiAir az többé-kevésbé ugyanaz, mint eddig. A 2.2 MultiJet-eknél pl.: változott a teljesítmény is, mert az Euro6d-sek 150 helyett 160 és 180 helyett már 190 lóerősek.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-19 08:24:36 // 6499
beindult a vezérhangya :))))
DKori2018-10-19 08:23:34 // 6498
:)))) Helyes! (aztán ha lesz hibrid Stelvio/Castello és váltani akarsz, majd szólj ;) :D )
RomeoOne2018-10-19 00:04:51 // 6497
Jobban hangzik talán, mnit a részecskeszűrő
'''''2018-10-18 20:44:31 // 6496
Tapasztalatok? :-)
Szabolcs 1592018-10-18 20:44:05 // 6495
Tudtommal ad blue lesz benne
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-18 20:40:49 // 6494
különbözőek vagyunk ez egyik sem klasszikus Alfa felni... randák :)))
R33Z2018-10-18 20:37:04 // 6493
Igen-igen, ismerem.

Engem is Tomi indított el a lejtőn ;)
Jorjie2018-10-18 20:31:21 // 6492
Tomi vitt már a QV-val, nem semmi jármű, az egyszer biztos :-)
Az tudtad, hogy amivel ma voltatok elég híres?:-)
R33Z2018-10-18 20:24:00 // 6491
Kaptam egy tesztautót, hogy átfogó képet kaphassak a használhatóságáról.
Nagyon úgy áll a dolog, hogy QV-ra váltok.

Röviden, mindenben meggyőzött, megdöbbentő és lenyűgöző jármű.
Jorjie2018-10-18 20:06:41 // 6490
Akkor üdv innen is :-) Honnan volt a QV?
R33Z2018-10-18 19:44:20 // 6489
Jé :) azok mi voltuk feleségemmel.
Piritu - 1.000.0002018-10-18 19:28:22 // 6488
E6D az új szennyezési szabvány.
zgi5212018-10-18 18:41:58 // 6487
dragabbak lesznek ez latszik..
WebM2018-10-18 18:26:48 // 6486
A Global Medium Engine rövidítése, eddig is ez volt.
RomeoOne2018-10-18 17:57:15 // 6485
Amúgy az új felnik egész tetszetősek. Az eddigi 18-as felnik nem jöttek be, de ez az új megfogott. Végre egy gyári felni ami tetszik. Az új 19-es is jó lett.

18-as:


19-es:
RomeoOne2018-10-18 17:48:02 // 6484
Mi a fene ez az E6D jelölés? Ezekben már lesz részecskeszűrő?


Valamint mi ez a jelölés, hogy GME motor? Eddig nem 2.0T-nek hívták a benzinest? Vagy én emlékszem rosszul?
Jorjie2018-10-18 14:49:37 // 6483
Csütörtök délutáni forgalom Gyöngyösön :-)

R33Z2018-10-17 20:23:36 // 6482
A - csúszós út, jég/hó, nyugi (összesen kb. fél órát volt ebben nálam), váltó komótosan vált (ezt úgy értsd, hogy ilyenkor működik úgy mint más márka sport módban), gázreakció lassabb, mások mérései alapján ~180HP@300Nm

N - nagyon korán épülő nyomaték szép lapos nyomaték görbe 5000ig, váltó közepesen gyors, gázrekació közepes, hétköznapi forgalomban a legjobb választás, mondhatni kicsit dízeles, 85%-ban ezt használom. ~230HP@380Nm

D - picit később épülő nyomaték, hegyesebben van a peak power, a váltó itt fantasztikusan működik, szupergyors, durva kuplungolást imitál felváltásnál, és gázfröccsökkel durrogva pakolhatod visszafelé, talán a kormányzás is keményebb. Ez a játszós mode, ez kétségtelen. Teljesítmény ua, mint N-ben, csak egészen más tálalásban. Szvsz ha valaki a mindennapokban használja, ahogyan én is (20-30k/év), nem jó, ha mindig ebben van, visszaváltásnál azért ilyenkor megrángatja a bódét rendesen, ennek tutira nem örül a hajtás, de az a kis élvezet néhány százalék használatban kijár :)

Ki kell ismerni az autót, rövid tesztvezetés sajnos 0 értékű. Még mindig meg tud lepni. Nem az 200-230 ló ami meg tud döbbenteni (bár 15C alatt, olyan mintha kicsit jobban elengedné a töltést, ilyenkor iszonyat komolyat lép) hanem az egész csomag ahogy együtt működik.

Éppen most egy éves, 31e km, csak prémiumbenyával használva.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-17 19:53:53 // 6481
Hát nem nagy durranás a dinamic mód nem engedi a fordulatot 2400 alá picivel erősebb
'''''2018-10-17 19:12:51 // 6480
Nézzetek át a Stelvio topikba.Zolibácsi felrakott egy vidit.Érdemes végignézni.
'''''2018-10-17 18:37:40 // 6479
Próbáltam a lényeget leírni de igazából ezt tényleg vezetni,érezni kell. :-)

Sajna 200 lovas benyásnál hiányzik (vagy nincs) Race mód.
tdemeter2018-10-17 15:41:23 // 6478
Ez egy jó összehasonlító vélemény volt.
Kíváncsi lennék ugyanígy 200 lovas benyás, dízeles tulajok ugyanilyen DNA tapasztalataira is.
'''''2018-10-17 14:08:18 // 6477
Mindig RACE módban van.Teljesen más az autó úgy.Sokkal élesebb.Felfelé váltásnál durrog és visszaváltásnál is gázföccs+ kurva nagy durranás.
Érdekes,hogy nem padlógázas váltásnál durrog a legnagyobbat.
Az összes figyelő rendszer kikapcsol ilyenkor.Még külső hőfokot sem mutat.
Ilyenkor azért folyamatosan észnél kell lenni mert ha hibázol,gyorsan büntet.
Mindent visz a hangja.Inkább azért használom így.

Állítólag 50km-ig le tudja kapcsolni a 3 hengert.Nálam ilyen még nem volt. :-)

Dinamic mód egész jó.Nincs nagy hangja de jól megy és be vannak kapcsolva a rendszerek.Nem szoktam használni.

Normál módban egy erős középkategóriás autó amit érzel benne ha nem padlózod.
Olyankor lehet vele normálisan elindulni,használni.Teljesen csendes,alig van hangja.

A-módban teljesen visszabutul.Érzetre gyengébb lesz mint egy 1.9 159.
Gázreakció is lassabb,nem pörög ki,halk.Csúszós úton tökéletes.Viszont dög unalom.

Nálam vagy Race vagy Normál módban szokott lenni.
G-MANN🍀2018-10-17 13:48:33 // 6476
mindig RACE módban használja és sokkal durvább ott a hangja! :-) :-) :-)
tdemeter2018-10-17 10:58:06 // 6475
A qv egyébként tudja amit korábban olvastam, hogy kikapcsolhatsz hengereket a kellemesebb fogyi érdekében?
race modeban milyen gyakran van neked?:) Olyankor más a hangja is?
'''''2018-10-17 10:45:22 // 6474
Tőlem is sokan kérdezik,hogy mennyit mentem már végre a vassal.
Megvétel után,pályán ahol senki nem volt 250-et.
Igazából én nagyon ritkán megyek gyorsan.Inkább a gyorsulást használom ki az előzésekkor,hogy minél rövidebb ideig legyek a szembe sávban.Persze közben élvezem is.
Ez olyan mint a gyúrás.Nem azért gyúrsz mert mindenkit le akarsz verni. :-)
Kazes☻2018-10-17 10:11:42 // 6473
Ez így van!
Giuntini2018-10-17 09:55:53 // 6472
Én azt osztom, hogy nem ördögtől való a nagy teljesítmény. Csak uralni kell, és biztonságosan ésszel autózni vele. Sajnos valahogy félreértelmezik a nagy teljesítményt általában. A 200 ló alapból arra van, hogy lesodorjunk előlünk mindenkit az útról, még ha a forgalom ezt nem teszi lehetővé. Az én 2,4-em kb 230 lovat tud, de én nem annak az előnyét élvezem benne, hogy barom legyek, az a fantasztikus, amilyen biztonsággal kihoz a vészhelyzetekből, az előzések rövidsége és biztonságossá tétele. Ez olyan mint a téli gumi. Az ember nem akarja kihasználni havon ha a lehető legjobb téli gumi vagy összkerékhajtás van benne, ésszel vezet, és tudja, ha gond van, kihúz a bajból. Szerintem az a baj, hogy korlátlanul lehet birtokolni szuper erős autókat, de észt és vezetési tudást, gyakorlatot nem adnak hozzá. Miért van az Magyarországon hogy a Mercedes ML-ek, X5-ösök nagy részét agyon szoláriumozott pi...ák vezetik, és semmi kontrolljuk nincsen. Időnként ezeket legszívesebben kirángatnám a kormány mögül, és a kulcsot eldobnám a világ végére. Az autók az emberek jó részénél farok hosszabbításra és vagina tágításra szolgálnak, és jó részét nem is maguk élvezetére veszik, csak arra, hogy többnek mutassák magukat.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-17 07:02:08 // 6471
Stelvionál is elég a 200 paci a minden napokra esetleg annyi az árnyoldala, hogy a Giuhoz képest nehezebb 400kgmal... nem panaszkodom, mert biztonságosan lehet vele előzni de ha lesz rá mód biztos megkapja a 280 lovat, mert csak :))))
DKori2018-10-16 23:19:29 // 6470
Ezzel egyet értünk (ezért is írtam, hogy van feljebb)! :)

Olyannyira, hogy konrkétan (most nagyon off pályán vagyom de) a must have nekem is egy Stelvio benzina lenne blu misano színben ÉS nem kérdés, hogy (ha nem eleve 280 cavalli lenne) idővel menne rá a 280as progija, mert csak. ;)

Ettől független tartom, hogy a szituációk 95%ban a 200 lovas is "mindenre elég".
Liquid2018-10-16 22:31:36 // 6469
Bill Gates mondta egyszer, hogy 640Kb memóriának elégnek kell lennie mindenre :D
Ennyit érnek az ilyen kijelentések :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.