Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-11 16:30:00 // 6762
Wish? Akkor biztos nem :DDD
'''''2018-11-11 14:34:28 // 6761
Szerintem itt közülünk még senki nem vett ilyet.
Szabolcs 1592018-11-11 13:19:21 // 6760
Ez mennyire lehet méretpontos? Nagyon gondolkodom rajta hogy veszek
'''''2018-11-10 19:55:57 // 6759
A nyárik még az eredetiek voltak.Télik normál gumik.
R33Z2018-11-10 16:56:19 // 6758
Ami kis sebessegnel hatrany, abbol rendes temponal elony lesz. QV egy eszeveszett gyors jarmu, es eszmeletlen a csomag, de nem gokart palyara terveztek ezt erezni. Mar eleve a spec gumik miatt is sokkal jobban fordul, aztan meg ott az a plusz 300hp, kemenyebb futomu stb. Az a durva, hogy meg a kis Kakucsringen igy is mennyire jo volt, pedig az inkabb gokart palya. Kar, hogy a laptiming nem a Hungaroringen van...

Nem tudom ezt a futomuvet es balanszot hogy kiserleteztek ki, de ami meg kulonleges az az utkapcsolat. Akarmekkora bukkano, utegyenetlenseg, barmi, amitol megemelkedik a kasztni es visszahuppan, a futomo mindent kimozog es ragaszkodnak a kerekek az uthoz. Ha kifogastalan uton kell gyorsan kanyarodni, akkor meg olyan, mint egy gokart. Emellett a hetkoznapi hasznalatban meg baromi kenyelmes. Ez nem csak a QV, az osszes Giulira jellemzo. Ezert is tud annyira gyors lenni a Nordschleifen.
Szabolcs 1592018-11-10 16:49:27 // 6757
Szintén a nyári Goodyear asymmetrikus gumi brutálisan pattog most feltettem a télit és nem csinálja a pattogást, ahogy a stelvio sem pattog a téli szettel, azt tudom hogy nem lesz többet runflat gumi olyan kemény mint a beton ez a nyári szett lekopik és kap simát, defekt javító úgy is van hozza, ha az sem segít akkor jön az ADAC
zgi5212018-11-10 16:32:05 // 6756
Cssk mert nekem nem jart hozza a javito kit 2017 ben ahogy irtam is.azzal a felkialltassal amit elobb is leirtam. ..pedig a leirasaban mai napig szerepel a javito kit :(
R33Z2018-11-10 16:21:49 // 6755
2017-ben 18" kerek opciohoz kotelezo volt a run flat felar, csak igy lehetett konfiguralni. En is igy rendeltem, javito kit van hozza.
zgi5212018-11-10 16:15:02 // 6754
a te’lid milyen meret? Az is defektturo?
zgi5212018-11-10 16:12:35 // 6753
akkor Te kaptal defektjavito keszletet? Mert 18 -as defektturohoz nem csomagolja Giovanni :(
zgi5212018-11-10 16:10:34 // 6752
Kotelezoooo? Ezt nem is tudtam.. miert? Ha elkopik szimpla gumival nem is potolhatod..?
RomeoOne2018-11-10 15:25:53 // 6751
Arról is gyorsan lecserélném. Kell a francnak egy ~30%-al nehezebb abroncs, ami a rugózatlan tömeget növeli.
RomeoOne2018-11-10 15:24:57 // 6750
Köszi. Bár furcsa, a QV miért lehet alulkormányozottabb? Hisz annak 245-ös elöl az abroncsa. Persze pont azt mondtad, hogy nem feltétlen ez a döntő, de a QV-nál pnot arról sem beszélhetünk, hogy szarabb lenne a futóműve :D
TtK2018-11-10 15:20:53 // 6749
Nem, sima SportContact. Csak a 18-as felnihez kötelező a defekttűrő abroncs.
zgi5212018-11-10 15:18:43 // 6748
gondolom az is defekttűrő..
TtK2018-11-10 13:27:41 // 6747
17-es nyárival is "pattog". Ahol műgyantás a padló (parkólóházakban pl.) néha olyan érzése van az embernek, h menten lefordul a gumi a felniről..
zgi5212018-11-10 13:23:51 // 6746
igen, mikor először hallja az ember, mondjuk tavasszal a téli után, meglepő!
'''''2018-11-10 13:04:01 // 6745
Nekem a nyári brutálisan csinálta.Rossz volt hallgatni.
Télin nem észrevehető.
RomeoOne2018-11-10 12:43:05 // 6744
Nem, jól mondta R33Z, az Ackermann-szög a ludas. Nem egy íven fut a két kerék, ha teljesen ki van tekerve a kormány. Lehet a nyári jobban betapad és pattan egyet, mikor már túlfeszül, a téli meg csak súrlódva csúszik ilyenkor.
zgi5212018-11-10 12:36:20 // 6743
a pattogás a runflat gumiktól van tudtommal.. (?) 17" normál télivel nem teszi.
R33Z2018-11-10 10:05:10 // 6742
A futóműbeállítás a kulcsa annak, hogy hogyan fordul el, sokkal több múlik ezen, mint a gumiszélességen, amellett, hogy nyilván harmonizálni kell a két dolognak.
Bőven elég a 225-ös a normál modellekhez.
A Giulia futóműbeállítása elég extrém, volt is ebből probléma a modell bevezetésekor. Sokan nehezményezték, hogy "pattog" a kerék parkoláskor, ami az első futómű ackermann szögének következménye. Olyan a futómű geometria, hogy eleve a gyors kanyarodásokra van optimalizálva, éppen mint egy sportautónál.

A QV-nál éreztem, hogy nem a lassú visszafordítók a világa, inkább alulkormányozottsági hajlama van ilyenkor, aztán ahogy nő a tempó úgy fordul, mint egy vonat. A Super a lassú visszafordítókban is semlegesen viselkedik, polgáribb. Mátrában volt szerencsém kicsit tempósabban ereszteni mindkettőt.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-09 20:42:16 // 6741
eddig is bejött valamit csak tudnak :DDD
RomeoOne2018-11-09 20:30:37 // 6740
Azért időjárás jelentésben 1-1,5 hétnél tovább ne nagyon nézelődj, az csak dísznek van ott :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-09 20:28:37 // 6739
dec 9-ig van előrejelzés 5-6 fok... mint tavaly ...még várok :)
Haddel2018-11-09 20:20:53 // 6738
Igen elég durva ,hogy majdnem 20 fok van.
Szabolcs 1592018-11-09 18:36:02 // 6737
Gyári 17 zoll 225 50 R17 a méret :)
Szabolcs 1592018-11-09 18:34:57 // 6736
felkerültek a téli kerekek, ablakmosó feltöltve -60 fok várom a telet, de ahogy nézem nem is biztos hogy lesz tél :)
zgi5212018-11-09 14:36:09 // 6735
nekem soha nem tolta, inkább csúsztatta hátul .. :)
RomeoOne2018-11-09 13:40:30 // 6734
Giulián elég elöl a 225 széles gumi? Valahol mint ha azt hallottam volna, hogy kicsit keskeny neki, ezért erős kanyarban eltolhatja az orrát.
R33Z, neked, mint versenyzőnek mik a meglátásaid?
tirex2018-11-09 09:09:45 // 6733
Hu de jó reklámok baszki. Még úgyis üt hogy nem beszélem ezt a holt nyelvet! :)
redbulz2018-11-08 17:40:56 // 6732
Basszus, ez zseniális :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-08 16:52:06 // 6731
Tökéletes :-))
RomeoOne2018-11-08 16:16:04 // 6730
És ha felhívod a számot, ami a reklámok végén van, akkor felvételeket játszanak be ezektől a színészektől, hogy menj és nézd meg az alfa honlapját :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-08 15:11:45 // 6729
Ez mekkora ötlet :-DDD
Kazes☻2018-11-08 14:56:01 // 6728
Majd ecce'... :)
RomeoOne2018-11-08 13:48:17 // 6727
Reklámspotok az USA-ban:
1
2
3

:)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-08 12:26:52 // 6726
A 2l-es benzines csak automatával van. Tudom, hogy nem vagy automata rajongó, pedig jó dolog az :-)
Kazes☻2018-11-08 11:57:11 // 6725
De ez a ZF csak ótomatában van, ugye? Mármint a normál motorhoz... vagy csak rosszul keresgéltem? ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-08 11:14:35 // 6724
ne is mondd, mióta a másod autónak a "fapad" Vitarát szeretné az asszony abban tényleg benne van a telefon tükrözés, a tolatókamera (megeszi minőségre a 14 millás Stelvióét :)))), navi stb mind ez 9 collban :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-08 10:49:58 // 6723
Én is azóta vagyok kiakadva ezeken mióta Vitara-ban ültem :-) Röhej, hogy a 4.2-ért elhozott autóban normális méretű kijelzőn megy a MirrorLink. Mondjuk az Alfa-ban a plexi mögött amúgy sem használható normálisan az egész, ahhoz tapiképernyő kéne. Ami meg nem lenne ilyen szép.
Másik oldalról nézve egy alap Giulia 10m magasságában szerintem nem drága, ha megnézzük milyen technikát tettek alá. A legalapabb fapad benzinesben is ott a ZF váltó, a karbon kardán, alu borítások és merevítések, ugyanaz a nem olcsó futómű. Szóval fene tudja. Inkább a kijelzőn spóroljanak, ha már nagyon muszáj :-)
TtK2018-11-08 10:43:17 // 6722
Egyébként amiért a B-Techben fizetnék, az a telefontükrözés, a nagyobb központi kijelző és a Xenon. A többi B-Tech extra számomra érdektelen. De ettől még persze lehet, h valakinek bejön, tőlem vegye nyugodtan :)
TtK2018-11-08 10:33:04 // 6721
Ne a konfigurátort nézd, hanem az árlistát. Az a hivatalos, hogy mi széria, mi extra és mit lehet csak árukapcsolással rendelni.
Egyébként tényleg lehet nagy kijelzőt rendelni a Superhez, de a navi és a DAB rádió is benne van a csomagban, ami tök fölösleges. És mellesleg egy millába kerül..
Navi helyett ott a telefontükrözés 110-ért, amivel mindig up-to-date a navid, DAB adás meg nincs csak Pest megyében egy pár adó tesztüzemként.
A telefontükrözés egyébként tényleg működik, legalábbis az Android Auto, lehet választani, hogy Google Maps-et, vagy Wazét akarsz. Persze a telefont meg kell hekkelni, mert a magyar Play-boltban nincs Android Auto..
zgi5212018-11-08 09:59:17 // 6720
a műszerfali display is butább sajnos
RomeoOne2018-11-08 09:49:29 // 6719
Hát ja, meg amúgy nyilván sokkal jobban néz ki, hogy ha szépen ki van tölve a kijelzővel a füstüveg mögötti rész, mint ha csak a közepén jelenik meg egy négyzet... De ennyi pénzért???
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-08 09:47:41 // 6718
ezért nem is kértem, rohadt drága na meg amennyit nézem a kijelzőt ... csak vicces, mennyi lehet egy 2 collal nagyobb kijelző + 10e ft? :D
zgi5212018-11-08 09:40:04 // 6717
Super -nél is extra a 18", 17" az alap felni
RomeoOne2018-11-08 09:32:30 // 6716
Sztem se kéne annyival drágábbnak lennie, ezért felháborító a 985ezer ft-os felára.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-08 09:24:51 // 6715
egyébként nem értem az Alfa tervezőit alapba kéne rakni a 8,8-as kijelzőt nekem csak a kisebb van igazából nem zavar csak egy alap 4,5 millás vitarát is 9es kijelzővel adják ... sajnos ezeken a nüanszokon bukik rengeteg vevőt, mert ez fillérb@szás, nem hinném annyival drágább lenne ...
RomeoOne2018-11-08 09:10:17 // 6714
Már ez alatt mit értesz? A konfigurátor szerint a Supernél a Connected NAV csomag tartalmazza a "Alfa UConnect 3D NAV 8,8" "-ot, ami feltételezem a nagy kijelző, nem?
TtK2018-11-08 08:56:07 // 6713
Én az árlistában ugyanazokat az árukapcsolásokat látom, mint a Supernél. Arról nem is beszélve, hogy a reklámokon 19-es felni ban a B-Tech-en, a széria meg egy 18-as...
Ahogy nézem az árkülönbség pont akkora, mint az értelmes extrák értéke. Én valszeg most is inkább egy Supert konfigurálnék, bár a nagy központi kijelzőért egy kicsit fájna a szívem.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.