esvé2018-12-26 23:25:38 //
7668
sziasztok,
végülis nem jött össze a Karácsony előtti átvétel, majd vmikor januárban.
De már láttam, fogtam, simogattam, letüdőztem a bőr illatát...:)
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00391/00391179t.jpg)
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00391/00391181t.jpg)
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00391/00391182t.jpg)
A 'normál tempó' is mindenkinek mást jelent :-) Amikor enká-tól átvettem az autót, egy 6.3l-es fogyi volt az utolsó tárolt. Szerinted azóta találkoztam ilyen átlaggal? :-)))
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00391/00391178t.jpg)
üdv a giulia tulajnak Budaörs
pályán megyek haza 140-nél 8,7 volt nyáron... én a téli városi közlekedésről beszélek elhiszem, hogy a Giuliád ott is 5,5L eszik ...60km-en :DDD
Nyáron készült kép nyári gumival. Faluk közt amúgy 6.4 környéki a fogyasztás
Pályán mentem haza teljesen normál tempóban 859km-t ráadásul a végén még stau is volt Magyarországon! 47litert tankoltam. Probáld ki egy tesztauton nyugodtan
5,5 faluból faluba? Nálam a 2.0 59 dízel 8,8at evett ugyan ezen a szakaszon télen.. egyszer poénból kérek egy 2.2 giut tesztre így télen simán be fogja nyalni a 8-9et... ezek a csodi fogyik városon kívül jönnek össze ott nekem is vissza esik 9lre...
'''''2018-12-24 09:30:35 //
7659
Ha belépsz a típusok topikban a Giuliara akkor ott rá tudsz lépni a "tagokra akik birtokolják" gombra.Kiadja a tulajokat.Nézd végig,hátha van valakinek a nevezett összeállításban.
Kellemes Karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek
Ernest2018-12-23 02:17:44 //
7656
Sötétkék Giulia vaj pellefrau bőrrel van valakinek?
Néztem ma is a stau infót brutális volt St pölten től Budapest ig megúsztuk hála istennek ahogy te is
A Rover 2.2 delej télen 10l ugyan ezen az útvonalon csodák nincsennek... Város odabasz...
szerencsétek volt, itt rengetegen panaszkodtak, hogy 10-14 óra volt pstig az út. Amikor én jöttem vissza pénteken akkor kb Bécstől Pestig álltak az autók, örültem, hogy előző nap mentem haza
3 kor indultunk Rosenheim ből reggel 8 KOR itthon
Mi megúsztuk mert Salzburg Liezen Graz Bucsú és Sárvár 5 óra alatt semmi stau
érdekes, főleg hogy két napja brutál stau van Magyarország irányába
nem tudnám sokáig elviselni azt a szenvedést :)
Hamar megszokod :-) Szerinted mennyire néztem ki a fejemből az első városi 12l-es fogyi után a 2.4 automatával? :-DD A hétésfelek után kicsit fájt. 60l helyett 70-et belenyomni és kevesebb km-t menni. Mára szívbaj nélkül tolom bele a maxxdízelt, évi 15e km-en nem szempont. :-D
A ban 1 szer próbáltam 15 percig bírtam :)))))) Mi ma jöttünk haza a Stelvio val 8 liter lett az átlag, napi munkába járás kor sem megy 9 nél feljebb a fogyi igaz nekem Remus rendszer van alatta 10 fölé nagyon ritkán megy csak ha nagyon sietek, dynamic mód ban a kipufogó durrogás feeling :)))
zgi5212018-12-22 20:07:24 //
7646
Ki kellne egyszer probalni A ban egy tankot
Sztem 5 ala nenne de ki birja azt ki ❓😜
lassan megy a víz, mert itt egész nap szakad az eső, de nem kicsit :)
zgi5212018-12-22 19:59:21 //
7644
ha ujra hajozhato a Duna itt is visszaall majd az arany sztem👍
zgi5212018-12-22 19:57:26 //
7642
szoba kerult egyebkent hogy Te mar kapod a reszecskeszurot?
az is plusz ua egetessel jar majd?
itt olcsóbb a dizel :) 1,29 a benzin :1,43 kb
zgi5212018-12-22 19:54:43 //
7640
a kisebb meretu teli gumival siman hozza az 5 el kezdodo atlagot
Nekem a trip B 6.1 re betonozta magat
zgi5212018-12-22 19:51:35 //
7639
Viszont olcsobb a benzin :0 👍
Kicsit parázok én is, de akartam még (utoljára) egy benzines autót, egy igazit. Nem tervezek ennyit menni mint te, a nagyobb trippekre van másik, dízel autóm is.
De tényleg szép fogyi az 5.5.
nekem pont ezért lett jó a dizel, ebben az évben 36 ezer km-t mentem vele a trip B kb 22 ezret mutat 6.4L 70kmh átlaggal. Tegnapelött voltam otthon 5.5L volt a fogyasztás 110kmh körüli átlagsebességgel, sajnos nem fényképeztem le :( (de igaz :) ) diesel lohn sicht :)
Korábban már írtam. A lehetőség PAPÍRON adott, a gyakorlatban meg a garanciális ügyintéző stáb dönt. Mégpedig a költségek minimalizálása mellett kicsi esélyét látom annak hogy ne találjanak kifogást. Anno a saját számlás (és gépükben dokumentált) javításuk után is kellett némi emelt hangú beszélgetés mire a szakszerviz elismerte hogy elrontott valamit.
A másik meg ami miatt érdemes oda járni az a szoftverfrissítés meg az esetleges szerviz keretében elvégzendő visszahívási (javítási) akciók. Mi van ha egy garanciális követelésed pont egy ilyen frissítés/javítás elmaradása miatt van?...
A gari lejárta után már ilyenekkel nem nagyon foglalkoznak.
Na kb ennyire számolok én is a giuliaval...
Valszeg kicsit piszkalja majd a csoromet az elejen a dizel utan, de ez van
90% város, dugó, mit vársz?
fasza a fogyasztás, bakker... 10.5l 40kmh átlaggal :(
zgi5212018-12-22 18:59:01 //
7632
..es miert nem vitted? :-) jo lenne ha vegre vki olyan nyiltakozna aki meg is teszi..
“Már évek óta él az a jogi lehetőség, hogy a gyári garancia megtartható akkor is, ha a jármű nem a márkaszervizek által van karbantartva. Természetesen számos igény megfogalmazódik a garanciaidő alatti karbantartásokat elvégző szervizzel szemben akár a felhasznált technológia, a szoftverek/gyári információk, célszerszámok vagy a szakképzettség terén, de az út nyitva áll mindenki előtt.
Ebben az esetben azonban fontos tisztázni, hogy a gyári garanciáról van-e szó - amelyre igaz a fenti állítás, vagy a kereskedő külön, személyes garanciája él az autóra, ami az ő saját feltételei szerint működik.”
Nem csak régen most is egy csomó BMW, Opel stb.. de az is egyben van a tárcsa belső részében van a pofa
Haddel2018-12-22 15:39:14 //
7630
Régebben egyterüeknél is külön volt .Dob-,meg tárcsafék kombó van tesóm Avensis versoján is hátul. A dob a kéziféké.
A hátul többdugattyús nyergekben nem fér el az elektromos rögzítőfék mechanikája. Ezért van külön, más autókon is van ilyen. A kézifék full elektromos, a másik nyereg (még) hidraulikus két dugattyús. Amíg a brake by wire ilyen részleges megoldás lesz, addig így is marad. Ha valódi BBW lesz akkor nem feltétlenül, onnantól lehet a kézifék újra ugyanaz a 'szervós' nyereg. Én így tudom, ha valakinek tutibb infója van, pontosítsa plz.
Az elv ugyan az csak 2db dugó van benne inkább mivel hátsó kerekes amúgy is jobban kopik a betét ott nem akarták még a kézi el is terhelni?
Én arra gondoltam, hogy a dugattyús fékek máshogy működnek, mint az úszónyergesek, az utóbbiakat gondolom, lehet bovdennel is működtetni, de ha hátul is dugattyús van, akkor kell külön bovdenes a kéziféknek. De ez csak tipp, utána kéne nézni google-n, biztos hamar meglenne a válasz
Bár ez hülyeség... nálam csak egy van hátul... Passz miért
Szerintem az elektronyos fék miatt, a kézi meg ugyi bowdenes
Bűvös km
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00391/00391076t.jpg)
Külön féknyereg kell a kéziféknek? Miért? Sehol máshol nem láttam még ilyet...
Szerk: Ránéztem pár Lambo-ra meg Ferrari-ra és tényleg van azoknál is, csak jobban rejtik. Audi RS8-on is láttam, de pl M-es BMW-ken nem. Miért van erre szükség külön? Miben mások, mnit az átlag kocsik, amiken nincs külön féknyereg kéziféknek?
'''''2018-12-22 13:52:29 //
7621
Úgy húznak a lovak,hogy az egyik mindig behúzva marad nehogy szétfussanak! :-)
Kézifék egyébként. :-) De ,hogy miért kellett ezért még egy féknyereg azt nem tudom.
A Giulia QV-nek egyébként mi az a másik, nem színezett féknyereg a hátsó tengelyen, a színezett féknyereg felett? Két féknyereg kell rá, hogy meg tudja fogni vagy mi?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.