ma tankoltam full város 10l...
no hangolódik a dob... egyre mélyebb...
R33Z2019-04-18 15:17:49 //
9261
Köszönöm Uraim :)
Jó kezekbe került és igyekszem nagy tisztelettel bánni vele.
Gratulálok hozzá tiszta szívből! Nagyon vigyázz rá, mert ez az autó egyesíti a két legendát, az Alfa Romeót és a Ferrarit!
Gratulálok, nagyon szép a dög! A színe nagyon bejön, sok balesetmentes kilometer!!!
Az igen :-) Vigyazzatok egymásra :-D Gratula!
esvé2019-04-18 06:56:23 //
9257
piece of art..gratulálok hozzá:)
zgi5212019-04-18 05:40:22 //
9256
Gratula Zoli! egész jók az illesztési hézagok és rsz. is kivételesen szépen került fel az első lökösre! Aztán prémiumot tankolni ám, hogy jól fusson ez a paripa! :)
Akkor már a tied is olyan, hogy D-ben is nyit a szelep. Zsír.
R33Z2019-04-17 23:12:38 //
9254
Race mode aktivalas es a kapcsolo is megvaltozott tavaly ota :) szerintem lesz majd 1-2 tulajnal vinnyogas. Azt gondoltam R le van tiltva. Aztan kesobb rajottem, h nem eleg tovabbtekerni, ott is kell tartani 2-3 mp-ig csak akkor aktivalodik. Es erzesre a futomu kemenysegenel is nagyobb kulonbseg van, mint a tesztauton. D-ben a nullason lerazta a vesemet, atraktam soft mode-ba es tokeletesen kisimitotta a keresztbordakat. Illetve meg a kipuffon is tuti van valtozas, mashogy szol, de szerencsere nem lett halkabb. N-ben halk, D-ben viszont nyitnak a plusz pillangok kb. 3000 korul, onnan mar durrog reszterhelesen is. Szoval tenyleg alom, egy gepcsoda.
R33Z2019-04-17 22:45:34 //
9253
Koszonom mindenkinek!
@RomeoOne
Egyedi rendszam: 112.450,- szerencsenkre a "Q" nincs forgalomban, de egyedileg kikerheto, eleg sok a szabad kombo.
Ez az alap feknyereg es igen, piros felirattal. A felirat reszet nem lehet valsztani. Nagyon kis diszkret izleses dolog igy.
Kazes☻2019-04-17 22:03:47 //
9252
Hű, de szép... grat! Sok boldog km-t kívánok vele! :)
'''''2019-04-17 21:50:18 //
9251
Gratula! :-)))
Ahh, végre! Gyönyörű! Vidd fel az adatlapodra is, ha lesz időd :) Jól látom, hogy a fekete féknyergen piros az írás? Az alapból ilyen vagy annak a színét is lehet kérni?
Ja, meg ha nem titok, mennyi az egyedi rendszám ára?
Gratulálok csak óvatosan 😉😉
R33Z2019-04-17 19:48:59 //
9246
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00392/00392991t.jpg)
teli tankkal indultam
És ugyan azzal a tempóval autozom
Stelviom ugyan azon a körön 10 liter 100 km en Giulia 5.5 Rosenheim Sárvár otthon kocsikázás és vissza
Lehet. Motoromon Akrapovič van és az eredmény össze sem hasonlítható az alapból röhejes "zörgő" kipufogóhanggal. Illetve élőben teljesen másképp szól ez is, mint a honlapon meghallgatható. Az biztos, hogy túlárazott az összes, mert nem a benne lévő anyagmennyiség alapján árazzák be a termékeiket, hanem, hogy milyen járműhöz készül. (Kisebb köbcentis motorhoz olcsóbban kapsz teljes titánium rendszert, mint egy nagyvasra slipon dobot) De ezt is, mint mindent, maga dönti el az ember, kinek mi jön be, mire esküszik stb.
Engem annyira nem győzött meg, szerintem a gyárinak szebb a hangja. Az meg vicc, hogy odaírják, hogy 14,3 Nm-rel nő a nyomaték, a részletes leírásban meg kiderül, hogy a csúcsnyomaték csak 3 Nm-rel nő, és az 3000 rpm felett van mindkét kipufogó rendszerrel. De valahol 2800 rpm körül van 14,3 Nm differencia is. Már az ilyen hülyének nézős dolgok miatt sem szimpatikus...
De én úgy emlékszem, hogy pont emiatt vezették be az E6D-t. De ugye ennek flotta szinten kell teljesülnie, nem minden egyes autóra, szóval lehet a tied több, ez még magában nem jelent semmit.
Szerintem egyébként emiatt jönnek majd az ilyen 1.4-es julisok, mással nem tudnak ők sem spórolni úgy sem.
Szépen visszaüt most a dízel alázás mindenkinek. Izgalmas lesz meggyőzni a vásárlókat, hogy újra dízelt kéne venni :)
Hát az enyém a gyári adatok szerint sokkal több ennél, ezért erősen kétlem.
A következő egy-másfél évben számíthatunk hasonló változásokra más gyártók palettáján is: mivel a 2020-tól bevezetésre kerülő 95 g/km-es szén-dioxid-kibocsátási átlag-előírás már a lehetőségek határait feszegeti, a gyártók egyszerűen nem kínálhatnak Európában olyan autót, amely túl sokat fogyaszt, függetlenül attól, hogy mit kívánna a piac. Az első áldozatok az erős, hibridhajtás nélküli benzinmotoros típusok lesznek: ha marad is ilyen a piacon, csak olyan áron kínálhatják, hogy meg ne kívánja valaki.
Az E6D már erre van felkészítve nem? Tehát az E6D motoros Giulia Q-t már nem kell félteni és a kisebb Giuliák sem lesznek már tovább gyötörve, jól tudom?
Bár elég offtopic, de idevágó
téma..
Na örülök, ha haszna is volt :-)
Inkább nem folytatom, mindenki a saját lovát dicséri :) A Szabi legalább meg merte mutatni a trip B-t :) bár annak meg nagy a légellenálása XD
Szerintem ez nem egymásnak feszülés, csak ne mondjunk már irreális különbségeket a dízel meg a benzines fogyasztására. De láthatod, hogy dízelvédés is ment a részünkről, amikor az vetődött fel, hogy nem is olyan nagy a különbség az üzemanyagköltségben a kettő között.
Én örülnék már a Fiat meg Alfa e-autóknak. Le lehetne vele nyomni a flotta CO2 kibocsátását, amire ezek a világtalan EU politikusok rá vannak cuppanva (jó lenne, ha idén májusban minél kevesebb sötétzöld barmot szavaznának be a németek az EU parlamentbe). És akkor a belsőégésűeket sem kéne minden szar kütyüvel megfojtani, hanem lehetnének még rendes autóink.
zgi5212019-04-17 11:55:55 //
9231
de jó, hogy én csak a nyomaték miatt választottam a dízelt! nem linkelem a képet még1x, hogy a TRIP B mire betonozta magát, bármit csinálok vele.. :) akár tél akár nyár van?
Jani, kint is ilyen egymásnak feszülés van a két tábor között?
pedig lassan jön a hibrid, meg az E-Giulia :) mi lesz itt? :)
annyira nem mozgatnak egyenlőre elérhetetlen árban vannak, rövid hatótávval, brutális töltésidővel szóval sokáig belsőégésű autóm marad...
Norby2019-04-17 11:18:55 //
9229
Köszönöm. Jól leírtad. Meg fogok hallgatni egy gázolajost. Ha nem eiaszt el nagyon, akkor inkább az lesz.
Meg nézzetek be az
Erőforrás alternatívák topikba is. Pár szót írtam erről az új Audi E-Tron videóról. Vannak még ott bajok. Érdekes dolgok hangzanak el a videóban is.
azért az áram teljesen más jellegű erőforrás, mint a fosszilis... pl a tárolása lehetetlen küldetés, mindig az adott igényt kell megtermelni stb, stb....
Ez biztosan igaz, de akár hogy is, ha nem lenne igény az üzemanyagra, akkor az ára sem annyi lenne mint most.
majd pár 100 év múlva, mint a Riddickben mikor akkora egy akku, mint egy kisebb táska és csak kiveszed, beteszed és elrepülhetsz galaxisokon át :DDD
Én nem hasonlítottam semmit semmihez a kérdés volt körte vagy alma! Leirtam a tapasztalatomat es ez nem arra vonatkozott, hogy valakit is meggyőzzek! Benzinesem volt, és nehezen is szoktam meg ujra a dizelt, de a fogyasztása miatt nem bánom, itt olcsóbb a dizel üzemanyag mint a benzin. Vettem viszont egy benzinest is, mert hiányzik a feeling :) Részemről itt lezárnám ezt a kérdéskört! Vegyen mindenki olyat amilyet akar...
TtK2019-04-17 10:35:08 //
9223
Szerintem lesz erre infrastruktúra. Mikor az autót feltalálták, benzint se lehetett kapni csak a gyógyszertárban, max. egyliteres kiszerelésben. Most meg minden sarkon van egy benzinkút. A töltőhálózat is szépen ki fog épülni és ha én lennék Jockey Ewing, az olajcégem nyereségét már el is kezdeném befektetni ebbe. :) Persze csak miután legurítottam egy whiskyt. :))
TtK2019-04-17 10:31:06 //
9222
Szerintem nem az áramot fogják adóztatni, mert az technikailag nehezen kivitelezhető (pl. van egy napelemem, meg egy töltőm és azzal töltöm a villanyautómat), hanem lesz valami más kreatív megoldás (termékdíj az akkumulátorra, villanyautó-adó, töltő-telepítési-illeték, stb..).
El is süllyedhet egyébként, benne van erősen szerintem is. De ennek nem. szabad kiderülnie amíg az utolsó buborék fel nem jött.. addig nyomni kell a hype-ot, eladni eladni . Aztán majd lesz valami :-)
A háznál töltést nem tudom mire írtam XD
TtK2019-04-17 10:26:14 //
9218
A benzin/gázolaj árat nem elsősorban a kereslet határozza meg, hanem az állam, mert a végső ár több, mint fele adó. Ráadásul a jövedéki adó nem is százalékban, hanem fix összegben van meghatározva. Ami még növekszik is, ha az olajár 50$/hordó alá megy..
jah vagy mint a Titanic el is süllyed... nem tudom elképzelni, hogy pl Szvárott ahol a lakosság 3/4-e panelban lakik kiépítenek több 10e töltőt vagy mindenkinek lóg kifelé a hosszabbító az ablakán :DDD
még sok év, egyenlőre nem lesz ingyenes töltés, aztán jön a teljesítmény adó, az átírási illeték...aztán ha minden fogalomba helyezett autó 1/3-a ződrendszámos lesz akkor majd kitalálják, hogy mennyi az otthoni töltés, hány kw és azután adó... persze ehhez kéne Paks 3 is, mert nincs ekkora kapacítás ...
Már most rengetegen vágynak villanyautóra. A termék eladás a lényeg, a hype megvan. A háznál töltés meg szerintem nem is cél. Majd megoldják valahogy. Minél többet költenek erre a gyárak, annál biztosabb, hogy eröltetni fogják a dolgot. Villanyautó nem azért lesz, mert feltétlen az a jó megoldás bármire is. Túl sok penzt toltak már bele, egy iparág nyomul ebbe az irányba teljes gőzzel. A nagy hajó lassan fordul, de ha már elkezdett fordulni, bármit csinálsz fordul, nem lehet hipsz hopsz iranyt váltani :-) De majd meglátjuk, hosszú távú dolgok ezek. :-)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.