Fórum >> Típusok >> Giulia

Shadin2019-08-24 22:40:57 // 10626
Csak V6? Durva.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-24 22:07:05 // 10623
Jah és a két gyerekülés közé simán befér egy felnőtt...
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-24 21:26:08 // 10622
Basszus, és a Stelvioban képek alapján tök normális méretű a kardánalagút is hátul. Hajjaj.. :-) Értem a döntésedet azt hiszem :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-24 21:22:36 // 10621
Én már nem tudom mi legyen a terv :-) Nincs terv. Ilyen az, amikor meg lenne a lehetőség új autóba ülni, de nincs mibe. Ami tetszik végtelenül kompromisszumos, ami használható, az nem az én világom. Szokom a suv gondolatát, nincs más választásom. :-(
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-24 21:16:06 // 10620
Az kár. Legalább az öv hosszú? A kardán alagút olyan nagy, hogy oda lenne jó beépíteni a hordozót. A 159-nél sajnos az öv nem éri körbe :-S Viszont ott még tolerálható métetű a púp, bár hosszú utakon a nagy lányom, aki középen ül, már erősen szokott fészkelődni. Túl kényelmes nem lehet...A dönthető ülés az a minimum, csodálkozok, hogy az Alfánál ez még extralistás tétel..
vzsiros2019-08-24 20:05:20 // 10619
Ehhez én nem értek, az enyém nem garis már :)
Rohodi Mihály2019-08-24 19:45:53 // 10618
Szia, biztosan nagyon ugyes, es jo szakember, sajnos nem ismerem, de ha ő bélyegez egy garis autó szerviz füzetébe a garancia ido alatt, azzal a garijat elveszíti az autó.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-24 19:25:01 // 10617
Ezzel én is így voltam... Veloce volt a terv...
TtK2019-08-24 18:08:42 // 10616
ja, és a dönthető hátsó támlát mindenképp be kell ixelni az extralistán. nagyon megkönnyíti a pakolást, ha cuccolni kell
TtK2019-08-24 18:06:42 // 10615
Középen nincs isofix
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-24 17:41:55 // 10614
A Stelvio... ez a szívfájdalmam :-) A Stelvio mellett túl sok az érv, csak hát Júlia tetszik :-)
tdemeter2019-08-24 16:24:23 // 10612
Csak este tudom lemérni,addig türelem
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-24 16:14:06 // 10611
Köszönöm! Akkor az ajtó szélesség az nem vészes, igazából szélesebb is, mint a 159-é. A többi az még átgondolandó :-)
VKG699!!! (4x156+75)2019-08-24 16:12:39 // 10610
Jó jó, el lehet maszkolni :) Az tény :)))
'''''2019-08-24 16:05:03 // 10609
Gondoltam leméritek és kiderül. :-)))
tdemeter2019-08-24 16:03:03 // 10608
A qv nem kisebb? Én mintha azt olvastam volna hogy erősített a futómű és emiatt kevesebb hely van, de lehet hogy tévedek
'''''2019-08-24 15:55:35 // 10607
qv-t mértem de gondolom megegyezik mind.Vagy?
'''''2019-08-24 15:54:44 // 10606
Alsó négyzet: befelé mélységben 65cm (teljes mélység 91cm)
szélesség 97cm

Sajnos a legszélesebb pont aminél be is tudsz végig tolni valamit az 97cm.
Szélesebb az ajtó de a két zsanér elvesz kb 10-10cm-t.
'''''2019-08-24 15:51:23 // 10605
Eu-s raklap méret. :-)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-24 15:46:06 // 10604
Standard térkőszélesség is jó, vagy akár rekeszérték is. Sörös.. :-D
Kazes☻2019-08-24 12:52:16 // 10603
Meg, ha van síalagút, akkor borovifenyő gerenda! ;)
:D
tdemeter2019-08-24 12:45:33 // 10602
Úgy érted, hogy hány járólap és fűtégla? 😁😁😁
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-24 12:33:27 // 10601
Ciao! Valaki megmérné nekem a jelölt méreteket? Mekkora lap fér el a csomagtérben, illetve milyen széles a nyílás. Köszi! :-D

Plusz kérdés, középen hátul van Isofix?
G-MANN🍀2019-08-24 08:09:32 // 10600
A bal oldali kútoszlopokat senki nem használta, így most kisebb lesz a sor 😂😂:-):-):-)
vzsiros2019-08-24 02:43:07 // 10599


D.Z. Tuning and Service
Piritu - 1.000.0002019-08-23 21:29:51 // 10598
Azt tuja valaki hogy miért került a bal oldalra a tanksapka? Giovanni nem jött rá hogy a jobb oldalon közlekedünk? (Náluk elég sok olyan kút van ahol az út szélén állva lehet tankolni.)
Piritu - 1.000.0002019-08-23 20:44:06 // 10597
Mondjuk a Giuliánál se nagyon érezem a turbólyukat.
Piritu - 1.000.0002019-08-23 20:42:48 // 10596
Lehet hogy a te teóriád a jó.
VKG699!!! (4x156+75)2019-08-23 20:08:14 // 10595
(Nekem is van autóm amiben nimcs dízeles turbólyuk :DDDD)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-23 19:37:59 // 10594
Szerintem annyi idő kell, míg a hajtást hidraulikusan átadja. .Aztán ha a fordulat kiegyenlítődött a 2000-ren forgó motor és az eredetileg álló másik turbina lapát között, akkor a turbina beállításával játszik, vagy összekapcsol a lock-up, onnantól érzed, hogy átmegy rendesen a nyomaték. Gondolom én :-)
A 159-nél eléggé érződik, ahogy játszik ezzel. Nagy volna a turbólyuk, úgyhogy egyszerűen kikerüli. Hagyja, hogy a motor gyorsabban forogjon fel, mintha direktben hajtaná az autót. Ilyenkor fura kuplungcsúszás szerű érzés van, de lényegében ilyenkor varázsol nyomatékot oda, ahol amúgy nincs :-D Azáltal, hogy gyorsabban hagyja a motort felpörögni, az hamarabb ér nyomatékos fordulatra, közben pedig mintha lenne egy lassító áttétel, a kimenő nyomatékot növeli. Így van az, hogy cserében a fura csúszó kuplung érzésért soha nincs dízeles turbólyuk. Sehol, semekkora. Abban a pillanatban, ha a gázpedállal lekért nyomatékot nem tudja így elővarázsolni, már vissza is kapcsolt. Szerintem ügyes dolog :-D
Piritu - 1.000.0002019-08-23 19:17:34 // 10593
A fék felengedése után valami történik, mert elég nagy késése van az indulásnak. Még az is belefér hogy a féken állva üresben van és ha elengedem akkor teszi 1-be.
Piritu - 1.000.0002019-08-23 19:15:38 // 10592
Fel van készítve gumifüstölésre :-)
WarbiRunner (Gyuri)2019-08-23 18:12:21 // 10591
Szerintem fel van erre készítve :-) Ha nyomod a féket és D-ben van, a "citrom" (wandler, ami egy turbina) hajt csak,a direkt hajtás/lock up kuplungja nincs zárva. Ahogy engeded a féket, a a citrom két turbina kereke közt áramló folyadék viszi át a hajtást, tehát direkt mechanikai kapcsolat nincs.
Ha ugyanígy álló helyzetben gázt nyomsz, forgatod a citrom egyik turbinakerekét. A féket nyomva a váltón keresztül a másik turbinakereket állásra kényszeríted. Mechanikai sérülést ez önmagában nem okoz, viszont biztosan szépen melegszik tőle a váltó"olaj". Ami egy hidraulika folyadék.
Nyilván ki lehetne nyírni, ha állnál a féken és közben 6000-ren forogna a motor. De ez ahogy Piritu is írja, nem tud megtörténni. A gázpedál villanyos már minden autóban, hiába van lenyomva a pedál, szimplán le is tilthatná az ECU. Ha nem ez történik, hanem hagyja valameddig forgatni, akkor bízzunk a tervezőkben, hogy okkal engedik 2000-ig felforogni. Nem csodálkoznék, ha jópár másodperc 2000-ren forgás után letiltaná a gázt.
'''''2019-08-23 17:25:02 // 10590
QV-nél ha nyomom a gázt és állok a féken akkor is eltekeri a kereket.Nem tartja alacsonyabb fix fordulaton.
Szabolcs 1592019-08-23 17:24:56 // 10589
ma délután ez fogadott elem csere és kész kocsi nyitott állapotban
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-23 12:38:59 // 10587
elbír a váltó sokkal több lovat is nem itt van a probléma...
Piritu - 1.000.0002019-08-23 12:28:49 // 10586
A Veloce-ban 40%-al nagyobb teljesítménnyel is tuja ugyanezt, akkor élete során két próbát csak kibír...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-23 12:25:10 // 10585
és ezzel lehet a legjobban kinyírni a váltót :DDD
Piritu - 1.000.0002019-08-23 12:21:31 // 10584
Nem változott semmi :-DDD
Piritu - 1.000.0002019-08-23 12:20:51 // 10583
Várj csak! Ott is volt ugyan ez a kiegészítő duma:
"Nem poros területek: maximális javasolt futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 6 évente ki kell cserélni.
Poros területek és/vagy a jármű nehéz üzemi körülmények közötti használata (hideg éghajlat, városi közlekedés, gyakori alapjárat): maximális javasolt
futásteljesítmény 60 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni."
ez meg a Giuliájé:
"maximális futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 5 évente ki kell cserélni. A gépkocsi nehéz körülmények közötti
használata esetén (poros területek, rendkívül nehéz klimatikus körülmények, nagyon alacsony, vagy nagyon magas hőmérséklet hosszantartó időszakokon keresztül,
városi használat, hosszas alapjáraton tartás), a legnagyobb kilométer futás 60 000 km, és a kilométer futástól függetlenül minden 4 évben ki kell cserélni a szíjat."
Piritu - 1.000.0002019-08-23 12:18:30 // 10582
No hogy pontot tudjunk tenni a rajtelektronikára kipróbálta.
"D"-ben a féken állva ha nyomok egy padlógázt szépen tartja a nyomatékcsúcson 2 ezer körül a fordulatot. A fékről lelépve indul a móka, másodjára sikerült némi guminyomot is hagyni az aszfalton.
A km órát videóra vettem azon mérve a 0-100-at 6,5 körüli értéket mértem. Szóval hozza a gyári értéket.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-23 12:13:54 // 10581
ezek az érdekes dolgok :DDD
Piritu - 1.000.0002019-08-23 12:13:29 // 10580
120 volt a könyv szerint.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-08-23 11:29:00 // 10579
jah nagyon nehéz, a Giuliettaban mennyi volt az intervallum? 130e?
Piritu - 1.000.0002019-08-23 11:19:04 // 10578
Így van. A város a “nehéz körülmények” kategóriába esik :-P
VKG699!!! (4x156+75)2019-08-23 10:30:27 // 10577
Akkor ez is ontopik maradt :D

A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.