Fórum >> Típusok >> Giulia

Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 22:46:10 // 12262
S a végén vett egy Berlinea Tbi-t...
Kazes☻2019-11-23 22:44:07 // 12261
Hehe... ez aranyos! :D
Vartetomi2019-11-23 22:43:40 // 12260
Sziasztok,

Valaki meg tudja mondani milyen turbó van a Giulia 2.0 benzin motorokon?
Giuntini2019-11-23 22:42:47 // 12259
+1! Ízlések és pofonok, de az SW a 159-nél jobb, sportosabb. Tudom, ezen lehet vitatkozni, de én így érzem! Pedig a praktikussága nem vetekszik a Passat féle igazi kombikkal. De ez nem is erre lett tervezve. "Életmód kombi", valahogy ezt a meghatározást kezdik elfelejteni. Nekem volt Marea kombim, az magasan praktikusabb pakolás szempontjából. De a gyönyörű kárpitozás a 159-nél nem is erről szól...
droberto2019-11-23 22:41:43 // 12258
A 159-nél nincs nagyon kompromisszum a kombinál. Ne mosd össze egy oktáviával. Nem klasszik teherhordó kombi.
Ugyanaz minden csak felül nincs lépcső. (hossz, alváz, tengelytáv, ajtók, talán még a sárvédők is) Néhány tíz kilóval nehezebb csak, néhány mm-el feljebb van a súlypontja, de ennyivel hátrább is. Szóval az Alfa valódi Sportkombit gyártott mindig.
Hogy miért Feri? Mert már Pityukoma is megmondta.
Hogy 200-al tudjad vinni a fűnyírót. 🙂
Lev2019-11-23 22:39:00 // 12257
Igen, emlékszem amikor nyűglődtem, hogy hogy fogunk elférni 2 gyerekkel, Te az elsők között nyugtattál meg, hogy a 2 gyerek nem egyenlő a kombival és jelezted, hogy tökéletesen elég volt a 156 berlina és igazad is van. Mi is biztosan meg fogjuk oldani a nyaralást, de ettől még ott álltam, hogy kompromisszumot kellett kötnöm, vagy Giuliával, vagy a Stelvioval, mert az én szememnek egy sw Giulia lett volna a legszebb.
Lev2019-11-23 22:34:59 // 12256
Igen van benne igazság, de ebbe a csoportba én speciel nem teljesen tartozom bele: alapból a kombik tetszenek az csak hab a tortán, hogy könnyebben pakolható.
droberto2019-11-23 22:30:48 // 12255
Ezen nem szoktam álmodozni. Elfogadtam.

Egyrészt a hely, másrészt a variálhatóság, meg, hogy kb. van egy köbméter helyed amiben szinte bármit elviszel. Nagy cuccolós vagyok, aki ismer tudja. Akinek van családja meg mindenféle hobbija, szerel, felújít az nagyra értékeli a ferde hátat. Nekem is van tetőcsomagtartóm, vonóhorgom és lesz tetőbokszom is. Fogok bringatúrázni és hajót húzni vele. Még ha úgy van lakókocsit is.
Szerintem a sedan far csak a nagy autóknál tud működni. Ehhez a 159 is kicsi. Szerintem.
Arról nem is beszèlve, hogy a lépcsős hátú kocsikhoz itt közép meg kelet európában van valami különleges vonzalom.

Másrészt meg a forma. Az Alfa úgy tudja a kombi formát, ahogy senki más. Kupésan lejtő tetőív szexi kis far.
RomeoOne2019-11-23 22:25:19 // 12254
Sok mindenben nem szoktunk egyet érteni, de ezt pont így gondolom, csak nem akartam senkit megbántani. A kombi az már arról szól, hogy annak jónak kell lennie valamire. Teherautó, munkaautó, családi autó stb. De az már nem magáról az autóról szól. Hanem a funkcióról. A kombi, meg a sport az a spektrum két széle.
Nyilván lehet kombival is állatkodni, meg keresztbemenni, meg minden. Ahogy a Kamazzal is lehet driftelni. Csak nem arról szól.
Ettől függetlenül jó lenne, ha lenne kombi, mert ha valaki abban érzi jól magát, hát vegye azt. Az Audi is csinál RS6-ot, pedig az tényleg a világ vicce, 600 lóerős kombi. Csak hogy mire, azt nem tudja senki. De azért csak van, aki megveszi.
De maga a szedán forma az ami a leg"ultimate"-ebb autó. Nekem szemre is az tetszik a legjobban. Arra még rá lehet fogni, hogy az csak az autóról szól, de azért az már jó egy családnak is (2 gyerekig simán), lehet bele pakolni is, sok feladatot elláthat. Ennél jobban csak a kétajtós coupé, a középmotoros sportautók vagy az orr-közép motoros túraautók szólnak jobban magáról az autózásról.
Kazes☻2019-11-23 22:24:37 // 12253
Esetleg utánfutó! XD
Kazes☻2019-11-23 22:24:07 // 12252
Bár Warbit kirázza tőle a hideg, de neked is ajánlom, ha sokat akarsz cuccolni... tetőbox! :D
Liquid2019-11-23 22:22:05 // 12251
Nekem nem jön be, és mindig elfértünk még a 156 berlinában is, 2 gyerekkel, 2 hétre. Mondom ez nagyon szubjektív.
Kazes☻2019-11-23 22:20:23 // 12250
Igen, ezt tudom... és (ne haragudj) ezt alapvető problémának látom, bár nem csak itt, hogy mintha két szálon futna néha egy - egy téma... mert nem azt írtam, hogy nem létezett, hanem, hogy kevesebb volt. Mond csak végig a típusokat és mond mellé, hogy melyik volt SW is. :)


Ez fura kijelentés... családod most már életed végéig lesz! ;)
Kazes☻2019-11-23 22:14:17 // 12249
Ez így van... bár bizonyos tekintetben tilos, akár az árukapcsolás... oszt mégis... :)
Lev2019-11-23 22:13:27 // 12248
Nekem speciel formára jobban tetszik az sw. 156-ból és 159-ből is csak azt kerestem. Alfák előtt sem volt sedan autóm soha. Most már van :) Hogy őszinte legyek, egyelőre kényelmesen elférünk, csak egy kicsit átgondoltabban kell pakolni. Aztán majd nyaralásnál kiderül. Valóban kamukombi a 156 és a 159 sw, de mennyire jól néznek már ki?
droberto2019-11-23 22:13:15 // 12247
Itt a fórumon kb 10-en vagyunk akik írnak be :)))
Indíts egy szavazást kb. bármelyik facebook csoportban.
Zoli, nem volt sűrű változat az SW kaszni? Na ne már. Egy kis túlzással elmúlt húsz évben többet adtak el kombiból mint az összes többi más típusból.
A kombi, a Giardinetta, Sport Wagon az Alfánál 1952 óta tradíció.

Mindegy. Nincs és nem is lesz.
Nekem meg már nem lesz új Alfám amíg családom van. :)
Elfogadtam.
Téma részemről lezárva.
Kazes☻2019-11-23 22:11:40 // 12246
Írtam is, hogy lehet, hogy öt... :)
RomeoOne2019-11-23 22:10:15 // 12245
Na az a kategória, amit a SUV tényleg abszolút feleslegessé tesz. Mert mi a crosswagon? Emelt kombi. És mi a SUV?.... :DDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 22:10:01 // 12244
Há mer rákényszerített a gyár, hogy a kombi vegyed a sok birka meg vette :)))))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 22:06:36 // 12243
És visszatértünk a kályhához :))))))
Liquid2019-11-23 22:06:18 // 12242
az nem baj, hanem ööö-röm :)
Lev2019-11-23 22:05:44 // 12241
Több az háromnál :)
Liquid2019-11-23 22:04:38 // 12240
nyilván szubjektív dolog, de nekem pl. sose tetszettek a kombik, mert azok alapvetően munkaautók, zőccségeseknek. Évente 1 alkalom miatt meg minek nézegessem az SW-t, ha berlinát is nézhetek, aztán meg megoldom valahogy :)
Persze ezzel valószínűleg kisebbségben vagyok, mert pl. több kollegám is kombival jár, és el se tud képzelni mást, igaz megindokolni se tudja.
tdemeter2019-11-23 22:03:48 // 12239
Az a baj, hogy egyetértek veled... És emiatt azt sem értem, hogy miért lenne olyan biztos, hogy ha létezne akkor kilószámra adnák el a julisokat. 159-ből világ életemben a sedan tetszett. Csak a hely miatt? dehát az van elég.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 22:03:26 // 12238
Egy Crosswagonon elkondolkodtam volna...
tdemeter2019-11-23 22:01:45 // 12237
Szerintem engedd el. Nem lesz ilyen. Olyan ez, mint álmodozni valami nőről aki sosem lehet a tiéd. Vagy hogy mi lenne ha nyernél a lottón... Tök felesleges.
Érdemesebb átgondolnod, hogy az a 480 liter mire elég csomagtérben, hogy egyszer próbáld már ki, hogy tényleg olyan rohadt kicsi-e a sedan.
Én amúgy vettem egy 420 literes tetőboxot. Bár biztosan hülyén mutatna a julison (az offoson szoktuk használni ) de azért ha kéne, akkor rá lehetne tenni. És akkor évente pár alkalommal annyi cuccot dobhatnál bele amennyit nem szégyellsz.
Mert valljuk be, nem kell állandóan az a sok hely... Mennyi is pontosan?
Liquid2019-11-23 22:00:41 // 12236
hááááát, őszintén vagy udvariasan? :D
159-ből is nehezen ment volna le a torkomon az SW, ebből még nehezebben.
Kazes☻2019-11-23 22:00:33 // 12235
Benne vagy a háromban! ;)
Kazes☻2019-11-23 21:59:44 // 12234
Vegyél be két Kalmopyrint! ;)
Liquid2019-11-23 21:58:53 // 12233
Pl. azért mert gyengült és szinte kihalt a marketing, és drágult az összes gép.
Piritu - 1.000.0002019-11-23 21:57:59 // 12232
Nagy valószínűséggel én is SW-t vettem volna...
droberto2019-11-23 21:56:30 // 12231
Ezt nézve még jobban fáj:
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 21:51:34 // 12230
Jah és megalkodták a világ legszebb sportkombiját ami kamukombi volt de kombi :)
Kazes☻2019-11-23 21:50:33 // 12229
Érdekes ez... itt a fórumon már vagy hárman is vettetek volna SW Giuliat... de lehet, hogy öten. ;)
Kicsit érthetetlen... legalább annyira, mint másnak pl. SW hiányolóknak a SUV.
Nekem tecc a Stelvio és jó az elgondolás... azt már inkább hiányolom, avagy látom problémásnak, hogy nincs (egyelőre) hozzá + szék, hogy akár többen is beleférjenek, talán úgy nagyobb lenne a sikere.
Azt talán mindenki tudja errefelé, hogy az Alfánál azért nem volt sűrű változat az SW kaszni... vagy inkább kevés. :)

Az emberek megszólítása, hogy náluk költsék el a pénzüket... tényleg fura.
droberto2019-11-23 21:49:54 // 12228


Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 21:47:55 // 12227
Azért mert időben adták ki a cuccot pl az 56os csak sedannal jött ki de bejött a kombi láz és léptek, az év autója is volt, a közös nyomócsöves delejt ők találták ki stb... most 8 éves csúszásban vannak, mit várnak meleghógolyót?
VKG699!!! (4x156+75)2019-11-23 21:40:09 // 12226
Csak hát -1 coll kinézetileg egy sötét felni. A 155-ömön mindenki 15-ösnek nézte a speedlineokat...
Lev2019-11-23 21:26:10 // 12225
Hasonlóan vagyok vele én is, az álmom lett volna belőle egy SW. Ha lett volna, nem rágódtam volna ennyit a dolgon.
droberto2019-11-23 21:25:30 // 12224
Tovább nézve az eladási statisztikákat, kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy 2000 körüli miért voltak 200k db körüli eladások most meg ennek csak ennek a fele, illetve harmada. Mindezt úgy, hogy a Giulia és a Stelvio műszakilag igen jól sikerült.
Persze, igen akkor több típus volt de pl a 156 és 147-ből félelmetesen sokat adtak el.
Ezért is vagyok, szomorú az SW hiánya és a Tonale csúszása miatt.
Lev2019-11-23 21:24:23 // 12223
Legtöbbször jobb, de az pl. az én összeállításomhoz egyáltalán nem tudtam volna elképzelni sötétebb felnit.
droberto2019-11-23 21:07:45 // 12222
Igazad lehetne, akkor ha dübörögnének az amerikai eladások. De tavaly míg az USA-ban elment 24k db Alfa, addig Európában 83k db-ot adtak el. Persze ez utóbbi is lepke fing.
Idén az USA kb. 17k eladást hoz, míg Európa kb. 55k-et.
A kínai és egyéb piacokon tudomásom nem vagyunk jelen. :(
(Ez részemről lehetne Backstage téma, hogy hol mennyi, miért és máshol miért nem)

Giuliából tavaly Európában 17k-et adta el, Stelvióból 30k-et. Idén jó ha meg lesz a 10k.

Én azt gondolom, hogy a Giulia eladások minimum duplázódhattak volna. Ehhez nagyon nem kellet volna csomó pénz. Ez tévedés. Az ötvenkilencnél is alapjaiban ugyanaz a kombi.
SW Giuliából évente lazán elment volna annyi mint Mi-To-ból.
Az FCA ezért nem akart lehajolni. Gratulálok nekik!!! 👏
😥

Mindegy akinek nem volt SW-je vagy meg tudott a SUV-okkal barátkozni úgysem érti. :(
G-MANN🍀2019-11-23 20:57:48 // 12221
Nekem is ilyen lett a téli felnim is, csak a téli 4 egyforma 19-es, Continental gumival, ez volt FCA akcióban 👍
Így a hidegben most durván komfortos lett ezzel :-)
RomeoOne2019-11-23 20:55:01 // 12220
Hát kagylózni kellett rendesen, de miután már beszálltak az autóba, egész érthető volt :D
RomeoOne2019-11-23 20:54:16 // 12219
Nekem az ilyen íves, karikásból mondjuk a patkósok tetszenek, de az csak Stelvio-ra van. De hallottam egy jó hasonlatot. A Technico felni agresszívabb kinézetű, a Classico meg sportosabb. Egyik sem olyan, hogy hátast dobok tőle, de a technico egy fokkal jobban tetszik. Igazából egy hibát nem szabad elkövetni. A sima ötvözetszinben nem szabad megvenni. Úgy nem az igazi. egyik sem. A sötét árnyalatban viszont üt mindkettő.

De ez nem is csak ezekre vonatkozik. Ez egy univerzális igazság. Egy felni valami sötét színárnyalatban mindig, minden kocsi alatt jobban fog mutatni, mint ugyanaz csak alap, ötvözetként. Ez független mindentől, tökmindegy, hogy milyen a kocsi színe. Én már rengeteget megnéztem, a sötétebb mindig jobb.
Halesz2019-11-23 20:50:07 // 12218
és minket bántanak, amikor rossz a hang a videóinkban :D :D :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 20:18:49 // 12217
vannak ízlésficamos emberek :DDD
R33Z2019-11-23 20:04:03 // 12216
Hatja, ezzel rendelni jobb lett volna 😉 kisebb vagyont kellett leszurkolni ertuk utolag, de megerte. Gyari set Sottozero AR teli gumikkal Tokjok ezek az gumak, olyan komfortos lett a kocsi, kicsit nyulos, de egesz faszaul tapad.
RomeoOne2019-11-23 19:44:50 // 12215
Kezdem azt hinni, hogy én vagyok az egyetlen, akinek nem igazán jön be :D
RomeoOne2019-11-23 19:40:46 // 12214
Sokszor elhangzott már szerintem. Vályi is elmondta anno, hogy az EU piac egy nagy kín minden autógyártónak. Pénzt az USA-ban meg Kínában lehet keresni. És az Alfa az USA-ba akart nagyon betörtni. Ott meg senki nem vesz kombit. Ott a SUV megy. Aztán persze az eddigiek alapján nem nagyon vetették meg a lábukat a tengerentúlon. De nem lennének azzal sem kisegítve, ha csináltak volna még egy csomo pénzből kombit is és abból is eladnak mondjuk annyit, mint amennyit a szedánból. Vagy többet. És akkor jóindulatúan feltételezzük, hogy ez semennyire nem ment volna a Stelvio meg a szedán Giulia rovására. Abból sem lettek volna nagy eladások, kb kitalálható az arányokat nézve, hogy mennyi. És akkor még azokon is b.szakodhattak volna E6D homologizációval meg minden kínnal, amit itt megkövetelnek. Az EU piac az csak ilyen presztízs, hogy itt is illik jelen lenni, de egyik autógyár sem érzi itt jól magát az utóbbi időben és nem itt keresik a pénzt.
Az lenne persze az igazi, ha lenne rendes modellpaletta és megtalálná mindenki a magának valót, de Marchionne meghalt, az új cégvezetés meg nem úgy tűnik, mint ha azon törné magát, hogy irdatlanul felfuttassa az Alfát.
A jövő Alfái topikba tettem be az LA auto show-s Alfa sajtókonferenciás előadást. Na, amit az az észak amerikai sales menedzser nyom, na valami olyasmit kéne mindenhol. Folyton emlegeti nagy hévvel, hogy mennyi mindenben best-in-class autók ezek. És voltak hiányosságaik, amit kértek az emberek, hogy tegyenek bele, meg változtassanak és lám, mennyi mindent belepakoltak. És ők adni fogják az olasz érzést, amit az emberek szeretnek csak nézzék meg.
Nem az volt, hogy jóvan ez így, kis márka, nem kell ebből sokat eladni. Meg különben is érezze magát megtisztelve, aki elmegy megnézni egy Alfát, hogy egyáltalán ezt megteheti...
G-MANN🍀2019-11-23 19:28:39 // 12213
Én megértem 😁👍
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.