Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2019-12-06 16:18:29 // 12752
Erről kb ennyit. Nyíregyen is megszűnt az Alfa Romeo, most akartam leszervezni, hogy elmegyünk együtt, megnézzük, beülünk, akármi. Nincs bemutató autó, nincs semmi. Ha rendelek, megoldják hogy hoznak. Én feltettem a kezem. Egy biztos autóvásárlót akartam kicsit megingatni, hogy hátha beleszeret. De ez így nem megy. :-(
Liquid2019-12-06 11:55:40 // 12751
alapvetően igen, de amikor mondjuk kimászik a parkolóból, akkor villanyozik, aztán ha elérte mondjuk a 30-at akkor jön a hidegen üvegelés
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-06 11:54:40 // 12750
A Rav4 az gáz a régebbi hibrid hajtással. A sima benzines jobban fogyaszt. Viszont ez a 2l-es 180 lovas hibrid állítólag normálisan működik, sőt egész jó. Napi 160km autózáshoz lehet hogy jó választás. Nagyon nem akarom lebeszélni az illetőt, csak felmerült a dinamikus autózás, meg hogy pörgős legyen, könnyű legyen előzni vele. Egy Alfa nézést megér, nem gondolom, hogy országúton 1l-nél nagyobb lenne a fogyasztás különbség. :-) Persze dízel szóba sem jöhet, pedig erre a felhasználásra az se lenne rossz.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-06 11:33:49 // 12749
ez szerintem állandó benyás hajtással megy
Liquid2019-12-06 11:26:49 // 12748
Ez szerintem simán lehet attól, hogy elindul villannyal, majd beröffenti a motort és egyből felküldi nyomatékcsúra a cvt miatt, mindezt jéghidegen.
Volt kolléga Rav4-e is ezt csinálta. Kérdeztük is tőle, hogy biztosan jó ez? Persze azt mondta amit a Toyotánál marketingeltek...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-06 10:27:54 // 12747
újonnan biztos nem rossz, használtan biztos nem kéne, múltkor volt egy cikk a TC-n a Toyó Camry a legjobb vétel, a tuti hibrid, a világból kimenő és null költséggel üzemeltethető...
na most pont ilyennel szopom a fxt 2014-es Camry 2.4 hibradék ... a tuti jó, sosem tönkre menő 100x-nél motorgenerálos, a 3-as dugó megrepedt meg kenési gondok, szóval motorgenerál, hajtókar és főtengelycsapágyat nagy nehezen sikerült szerezni túl méretest viszont a dugattyú csak gyári (mivel amcsi gyártmány a tojó magyarország széttett kézzel áll, semmit nem tudnak hozzá), gyűrűből már a harmadik szettet rendelem le de annak sem 1-1-2-es a kiosztása sorolaj még?
Nekem a büdös életben nem lesz nem eu-s autóm :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-06 10:12:02 // 12746
Oks, meglátjuk a hajlandóságot. Nyíregyházi a rokon, megpróbálom rávenni egy közös szalonlátogatásra. És hátha autó is van legalább amit körbe lehet tapizni. Persze az ő szempontjából a hibrid Toyota sem rossz választás :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-06 09:54:04 // 12745
Júlia kevéssel is beéri :)))
RomeoOne2019-12-06 09:41:00 // 12744
Ez mindenhol így van. De ha teszem azt, kapsz 10% kedvezményt a magyar árból, akkor az olaszból kell, hogy kapj 25%-ot, hogy ugyanott legyél.
Giuntini2019-12-06 09:35:43 // 12743
Szerintem azért ilyen drága, mert rengeteget elengednek és lehet alkudni... Barátaim mondták, hogy a listaár csak egy ár, annál jóval olcsóbban el lehet hozni az autót.
Piritu - 1.000.0002019-12-06 09:31:31 // 12742
Hűűűű :-O
Júliáé csak 58liter, minden tizedik villanyoszlopnál tankolni kell :-)
tdemeter2019-12-06 08:59:16 // 12741
Lehet, hogy a következőnél fog majd jól mutatni
tdemeter2019-12-06 08:08:00 // 12739
Mennyi is fér bele?
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-06 08:02:48 // 12738
a szoftverfrissítés sem oldotta meg az üzemanyag kijelzés mizériát :( 500km-nél már a pirosat mutatva még elmentem 35km-et és a kúton 55L ment bele...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-05 19:20:28 // 12737
Itt ilyet nem hallottam de keresd meg a Rohodi Misit elég jó kedvezményt ad.
Csabi2019-12-05 19:15:23 // 12736
Okés, az kimaradt. :)
RomeoOne2019-12-05 18:55:45 // 12735
UK piacra szánt modellekre vonatkozó infók. Nyilván nem minden érvényes itt, de azért vannak tanulságok:

WarbiRunner (Gyuri)2019-12-05 18:47:20 // 12734
Nem tudja valaki, orvos kedvezményt adnak az Alfánál? Egy rokon készül autót venni, épp a Toyota hibrideknél jár, doki kedvezménnyel jól felszerelve 9-ért kapott ajanlatot. Egy 10m fölötti konfig ez is. Automata, benzines autó a vágy, ami azért ugrik ha kell.
RomeoOne2019-12-05 18:45:45 // 12733
Igen, a nem Q változatokra, ahogy írtam is a hsz. vége felé
Csabi2019-12-05 18:30:43 // 12732
Melyiket nézted? Mert az olasz konfigurátorban megjelennek az új felszereltségi szintek mint pl. Business, Sprint, Executive, velük együtt az új színek, a belső képeken már egyértelműen az új belső köszön vissza. Szóval minden ott van ami a my2020-ban lesz., ezzel együtt az árazása is ennek megfelelő szerintem.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-05 14:23:33 // 12731
kb 1 hónap és meglátod az új árakat addig meg marad a körömrágás :DDD
tdemeter2019-12-05 14:07:57 // 12730
Elképzelhető, hogy az olaszoknál más rendszer van és pl nem éri meg magadnak venni autót, csak flottában, mert azoknak adnak valódi árakon autót.
Pl. a hollandoknál az átlag családok sem vesznek maguknak autót, mert kismillió flottás cég van amiben előfizetéssel, havi díjjal lehet évek óta bárkinek autója, amit fizetsz, aztán 3 évesen vagy 100.000-nél kapsz egy másikat. Ha belegondolsz, tök jó konstrukció, nem kell hozzá más, csak egy megfelelő szintű fizetés...
RomeoOne2019-12-05 13:19:24 // 12729
Na, vakargattam még kicsit ezeket a MY2020 árakat. Sokkal nem lettem okosabb, de az 99,9%-ra mondható, hogy az olasz konfigurátorban szereplő extrém magas árak nem a MY2020-ra vonatkozó új EU-s árak. Ez olasz sajátság.
QV árakat nézegettem, mivel abból nincs ezerféle változat. Így azon tisztán láthatóak a különbségek.
Más EU-s országokat, pl. németeket nézegetve is látszik, hogy a konfigurátorokban még a régi árak szerepelnek.
A németeknél 79 000 € egy régi QV alapár. Az olaszoknál ez 86 500 € volt. Rátaláltam az Emil által a Quattroroute-ből bemásolt árakra a 11964-es hozzászólásban. Ott ugyanez szerepelt még, tehát ez nem új ár.
Nem tudom egyébként mi lehet a magyarázata, hogy jó 4M forinttal drágább volt olaszban egy QV, mint itt. Szerintem egy olasznak minden költséggel együtt is sokkal jobban megérte itt megvenni és honosíttatnia a kocsit. De ez már legyen az ő bajuk.
Egyébként az olasz oldalon is még csak az alap Giulákra van új konfigurátor. Az abban szereplő árak viszont már eltérnek az Emil által leírtaktól.
Az alap benzines Giulia régi ára a digóknál Emil hsz.-e szerint 44 700 € volt, a konfigurátorban pedig 46 500 € szerepel most a legolcsóbb változatra. Ez 4%-os áremelkedés. Talán ez már irányadó lehet majd az új árakkal kapcsolatban.
Aztán majd kiderül...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-04 20:38:10 // 12728
A bölcs mondás szerint "minden napra szarik valamit a ló, csak nem mind1 mekkorát" :))))
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-04 20:28:39 // 12727
Ugyanezt látom az alumínium forgalmazónál, a galván üzemben. Nem az van mint rég, hogy várni kell mindenre, annyi a rendelés. Pangás van. Valami lesz.. ki tudja mi :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-04 20:07:45 // 12726
Majd kiderül valami lesz az biztos pl Alcoa az egyik legnagyobb hengermű (lemez, EUban), folyamatos műszak helyett 3, nincs túlóra, prémium, kari vacsi stb, stb...
Egyébiránt én nem tervezek mostanában autót cserélni :)
Piritu - 1.000.0002019-12-04 19:10:59 // 12725
Szívesen máskor is :-)
RomeoOne2019-12-04 18:53:35 // 12724
Egyébként, szerintem nem lesz semmi látványos összeomlás. Olyan ez, mint a tőzsde. Ha sokáig folyamatosan emelkedik egy részvény, mindig jön egy korrekció. A céges vásárlások viszik úgyis az újautó eladások oroszlánrészét. A cégeknek meg nem számít annyit, ha drágul egy-egy autó, akkor is meg kell venni, mert járni kell valamivel. Aztán majd leírják az adóból. A lakossági vásárlások meg visszaesnek kicsit, de azért nem fog az történni, hogy hirtelen senki nem vesz autót.
Egyik Bosch-nál dolgozó barátomat megkérdeztem, hogy őket hogy érintik ezek a folyamatok, mert pont a Bosch-t emlegetik a legtöbbet a leépítésekkel kapcsolatban. Azt mondta, hogy ez a magyarországi Bosch részlegeknek nem hogy rossz lenne, de még kimondottan jó is. Mert a drága német munkahelyeket építik le és hoznak át egy csomó mindent ide. Ő is megy nem sokára fél évre Németo.-ba, hogy az elbocsátott német mérnököktől még átvegyék a tudást, aztán telepítenek mindent ide. Mondjuk azon röhögtem, hogy a kirúgás előtt álló németek biztos nagy motivációt éreznek majd, hogy a helyüket átvevőket jól betanítsák :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-04 18:10:20 // 12723
Látod mennyi egy kötelező szerviz :-) De lesz ez a helyzet rosszabb is, az emberek nem fognak bármi áron új autót venni. Az EU autóipara tökön döfte magát. Én magam részéről hátradőlve várom, hogy mikor omlik meg az egész látványosan. Amiről Vályi Pista is beszélt, miszerint komoly autóipari beszállítók döglődnek, az lassan nyilvánvaló tény. Én magam is látom, mert olyan cégekkel is kapcsolatban vagyok. Ez ami történik, nonszensz.
Én is be voltam tojva ettől, hogy hol, hogy fogom szervizeltetni a használt prémiumomat. Aztán egyrészt lett szerelőm, másrészt sok dolga nem volt még. Idén volt egy műszaki és egy stabpálca csere, és még lesz egy olajcsere valamikor. Évente egyszer , max kétszer látok szerelőt egyelőre. Szóval figyelmesen várom, hogy mi lesz :-)
RomeoOne2019-12-04 17:55:29 // 12722
Ja, főleg, ha kereslet-kínálat alapon a már most is brutálisan túlterhelt autószerelők felemelik 2x-esre az áraikat :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-04 17:51:07 // 12721
Eljött az ideje régi, kis futású nagyköbcentis szörnyeket vásárolni. Csak az áremelkedésből évekre kitelik egy bármekkora benzines fogyasztás felára. Legyen v6, v8, bármi. De vagy három hengerfej javítás is kijön a 2.4-re. :-)
RomeoOne2019-12-04 17:46:06 // 12720
Mondjuk ez nem így lesz kiszámolva. Flottaátlagot kell majd nézni, nem autónként. Aztán, hogy hogy fogják ezt szétdobni az egyes modellekre, az már a gyártó döntése. Egy 530i kibocsátása valószínűleg felette van a BMW flottaátlagának. Ha szétdobják más modellekre is az árnövekedést, ez lehet kevesebb. Valamint az EURHUF árfolyamot is valamilyen hosszabb időre vetített kumulált átlaggal veszik figyelembe, ami alatta lesz a 330-nak.
Ha ezzel a számítással is kevesebb mint 14% jött ki, akkor majd a valós árnövekedés lehet, hogy csak 10% körül lesz. Az is sok. Aztán ki tudja...
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-04 17:39:41 // 12719
Így is van :-) Dobd el a régit, vegyél újat, siess, siess :-) És az emberek rákattannak termékekre és jajjaj, félnek, hogy lemaradnak, holnap drágább lesz. Mintha kötelező lenne megszerezni. Pedig...
Egyébként ha.hu szerint vannak azonnal elvihető darabok még. Az OAH-nál pont egy akciós Elegante verzióba ültem be, kb semmi nem hiányzott abból (talán a Veloce fotelek), és 11M környékén volt az ára. Az épp elkelt már, de ha nagyon Giulia kéne, elhoznék egy ilyet.
zgi5212019-12-04 17:28:47 // 12718
pont ma taglaltak a jazzy n hogy rengeteg autot uzembehelyeztek iden es ott allnak a raktaron h meg bunti nelkul eltudjak adni.. az jovore mar nem ujkent uzembehelyezett lesz pedig 0 km es. bar ugy tudom az uzembehelyezett autot aforgalmazo megkovetelihogy adott naptari evben eladasra keruljon. itt jon be a forgalombol kivonas intezmenye.
szoval szerintem rengeteg 2019 es auto lesz 2020 ban ujkent eladva..
Fornitore2019-12-04 17:20:31 // 12717
Mindig azt mondják mindenre vegyél most mert holnap már deágább ha nem veszel ma később nem lesz , vàsároljunk mindent mindig és most , most gyorsan.Ezt ülteti ránk nálunk a blacky friday is napokig tart.Most úgy vagyok vele ezzel kivárok és nézzük meg benyalom e vagy sem.Azt sem hinném hogy raktàron nincsen már semmi mert mindent eladtak és ha van az milyen áron.Januárban mindenre fény derül addig meg csak találgatok.
Lev2019-12-04 17:17:05 // 12716
Bocsánat, hogy hozzászólásként ment
Lev2019-12-04 17:16:00 // 12715
Ma kifogyott az ablakmosó folyadék, már a csomagtartóban volt az új, gondoltam beletöltöm..Giulia nem így gondolta, a bowden mozgott,de nem lehetett kinyitni a motorháztetőt. Szerencsére mint mindenről Piritunak erről is volt blogja :) Telefonos segítsége után + 2 segítő kézzel sikerült kinyitni, a zárakat befújtam wd-40-nel (mert az ugye mindenre jó:), azóta hibátlan. Piritunak köszönöm innen is!
zgi5212019-12-04 17:06:33 // 12714
itt egy pelda
zgi5212019-12-04 17:02:34 // 12713
a nejem 2017 es fiesta eves szervize 30% al volt tobb mint a giulia
mondtam is neki h melyik a premium?🤪 mindketto olajcsere szerviz volt szurokkel
mondjuk azt eleg 2 evente vinni sz alfa nem engedi ha alacsony a futas akkor sem
Piritu - 1.000.0002019-12-04 15:59:05 // 12712
Én ezért csaptam le a szalonban álló Superre :-)
tdemeter2019-12-04 15:49:59 // 12711
Szerintem azért is felnyomják 20-al, hogy az elektromos ne tűnjön drágának.
Sajna ez megy...
RomeoOne2019-12-04 15:30:30 // 12710
Legyen drágább 5%-al, és akkor üsse kő. De azért 15-20%... Ne vicceljünk már :D
tdemeter2019-12-04 15:27:08 // 12709
Nem szeretnék tippelni előre, de valamiért én is úgy gondolom, hogy drasztikusan megnő majd az áruk a modelleknek. Ez viszont kollektívan igaz lesz minden márkára, aki nem tudja tartani határértékeket. A rádióból is ez szól, minden reklámban elmondják, hogy most kell venni, mert jövőre drágul.
Látni kéne egy régebbi olasz árlistát és abból kiszámolni. Szerintem az árak nem, de az arányok hasonlóra fognak kijönni nálunk is
tdemeter2019-12-04 15:20:57 // 12708
Az "óccsón' kicserélem magamnak otthon", és a "beszerzem magam, majd a jani kicseréli" verziókhoz képest tényleg nem az, de ez egy szakszervíz és egy elméletben prémium autóról beszélünk. Német brand márkáknál nincs 6 számjegy alatt szakszervízben elvégzett kötelező szerviz. Másfelől pár éve hordom már az offos Nissanomat ugyanígy szakszervizbe szervizeltetni, ott viszont csak a kötelező elemeket cseréltetem mindig és sosem volt még olcsóbb ennél. Szóval ez egy átlag ár, szerintem kimondottan olcsó, ahhoz képest, hogy mennyi volt az autó és mit képvisel.
RomeoOne2019-12-04 14:51:17 // 12707
Jól látod a dilemmát :)
Fornitore2019-12-04 14:45:05 // 12706
Remélem nem így lesz mert nem akarok 5 millával többet fizetni csak mert my 2020.Nekem Októberben 10290000 ft adták volna a super 2.0 , 14500000 ft -ért a velocét.Amennyiben egy ducatot is hozok mellé szerintem még kb 500000 engedtek volna.Amennyiben tényleg e körül lenne az alap ára akkor ahogy Sanyi mondaná " akko nem lesz". Vagy ha mégis akkor használt.Nekem 15 M sok ezért , szerintem a világon és az országban nem én leszek az egyetlen aki így gondolja.
Piritu - 1.000.0002019-12-04 14:33:26 // 12705
1 lesz az a három :-)
RomeoOne2019-12-04 14:21:26 // 12704
Abban az eddigi árakhoz képest van egy majdnem 20%-os emelkedés. Nagyjából ez az egyetlen eddig elérhető info az új árakról. Amellett, hogy az USA-ban deklaráltan 200 USD körül lesz (azt hiszem az alap változatoknál) a különbség.
Az új EU-s CO2 büntetéses rendszer megdobhatja az árakat, de az még egy nagy kérdőjel, hogy mennyire. Elvileg januárban lesz magyar árlista, az dönti el véglegesen a kérdést.
Hogy mennyire pontos és hogy mi befolyásolja az olasz árakat (vagy hogy ott előtte mennyi volt), meg hogy az ottani konfigurátorban szereplő árak mennyiben vonatkoztathatóak ránk, azt nem tudom.
Giuntini nemrég a Quattroroute-ből bemásolt árakat, ahol a Giulia volt kb. mindenhol a legdrágább, szóval az is lehet, hogy valamilyen érthetetlen oknál fogva Olaszországban drágább a kocsi.
Csabi2019-12-04 14:18:00 // 12703
Hát, "normál" árnak pont nem nevezném, mert mégis csak egy szimpla olaj, meg 3 (?) szűrő cseréjéről van szó. Az "elfogadható" szimpatikusabb... :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.