Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-10 15:59:00 // 12813
jééé a béjemvé koppintás a Maserről :DDDD
RomeoOne2019-12-10 15:57:25 // 12812
Szabolcs 1592019-12-10 15:31:35 // 12811
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-10 15:14:32 // 12810
szerintem az emberek 99% oldalról a saját párját sem ismeri meg, a 80%-a meg szemből sem :DDD
RomeoOne2019-12-10 14:32:02 // 12809
Mar a multkor is ezt mondtad, de csúsztasd egymásra a két formát, minden ugyanott van rajta. Ennyire szerintem egyik szedán sem hasonlít egymásra oldalról :D
10-ből 9 ember nem látná a különbséget, a 10. meg Alfás :DDD
10-ből 9 ember nem látná a különbséget, a 10. meg Alfás :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-10 14:27:27 // 12808
neked lehet, nekem teljesen más, pont a törésvonal határozza meg a formát.... összhatásra meg ennyi erővel az összes sedan ugyan az :)))
pettinke2019-12-10 14:13:09 // 12807
hát az az autó sziluettjét, az összhatását egyáltalán nem befolyásolja. ha elkezded nézni a részleteket, persze más. de oldalról a két autó kontúrja egyforma
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-10 13:20:56 // 12806
ami az első sárvédőtől indul a hátsó ajtó fogantyúig...
pettinke2019-12-10 13:16:29 // 12805
milyen törés?
Giuntini2019-12-10 13:03:04 // 12804
Szerintem is totál más a kettő! Akkor már inkább a Jag hasonlít a Giuliához.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-10 12:57:49 // 12803
Az Alfánál mindig ék alakban van a törés... ez alap szóval full más a kettő :DDD
RomeoOne2019-12-10 12:22:25 // 12802
Oldalról egy laikus soha nem fogja megkülönböztetni a kettőt. Más szögekből szerencsére nincs azért ilyen hasonlóság
Giuntini2019-12-10 12:16:30 // 12801
Nem ezt mondom! A hátsó kidomborulások, az ívelések egy az egyben elárulják, hogy közös alomból vannak. Nem véletlenül rejtették annak idején a technikát egy Ghibli lemezei alá.
pettinke2019-12-10 12:08:27 // 12800
Giuntini2019-12-10 10:58:12 // 12799
Ez ebből a szögből is tisztán látszik. Az arányok teljesen megegyeznek.
Giuntini2019-12-10 10:00:20 // 12797
Most láttam egy Maserati Ghiblit, és rögtön utána egy Giuliát. A sziluettje teljesen a Ghiblié!! Semmi köze a 3-as BMW-hez!
Piritu - 1.000.0002019-12-09 21:41:12 // 12796
Piritu - 1.000.0002019-12-09 21:30:00 // 12795
Azt hiszem megvan a végleges megoldás a telefontükrözés témára.
A könyökló alatti aljazatba dugtam a teló gyári vezetékét, a teló meg fejtetőn az anyósülés hátulján a hálóba.
Egyszer se szakadt meg az összeköttetés, ráadásul a pohártartó fedelét is zárva lehet tartani :-)
A könyökló alatti aljazatba dugtam a teló gyári vezetékét, a teló meg fejtetőn az anyósülés hátulján a hálóba.
Egyszer se szakadt meg az összeköttetés, ráadásul a pohártartó fedelét is zárva lehet tartani :-)
tdemeter2019-12-09 15:23:40 // 12794
Egyébként most szerintem hülyeséget írtam. Visszanéztem a spritmonitoron és még sosem tankoltam ilyen sokat... :) Valamiért 58 literre emlékeztem.
Úgyhogy G-MANN kolegának van igaza...
Úgyhogy G-MANN kolegának van igaza...
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-09 14:59:51 // 12793
az úgy teljesen rendben van nálam a pirosnál 11-12L maradt benne :DDD
G-MANN🍀2019-12-09 14:31:50 // 12791
de ez korrekt :-) azt mondják 5 liter tarcsinál pirosaba vált, ami stimmel is a plusz megadott 40 km-rel együtt :-), ami plusz 4-5-6 liter, ki hogy vezet és hol :-)
RomeoOne2019-12-09 14:09:12 // 12790
Na, a végén kiderül, hogy egy elemes autó többet tud menni, mint egy új Alfa :DDD
tdemeter2019-12-09 13:10:37 // 12789
Ma engem is megszopatott a Julcsi. 49 litert tudtam tankolni úgy, hogy már pirosban volt a kijelző és 40 km volt hátra...
Még sosem jártam így, szóval nem értem, hogy miért. Igaz nem ott tankoltam, ahol szoktam...
Még sosem jártam így, szóval nem értem, hogy miért. Igaz nem ott tankoltam, ahol szoktam...
G-MANN🍀2019-12-09 08:17:43 // 12788
Hát azért van különbség 😉😁
Szabolcs 1592019-12-09 04:21:28 // 12787
Erhard 242 (Pure Energy)2019-12-08 19:51:53 // 12786
jól teszed, szép autód lesz!
Piritu - 1.000.0002019-12-08 17:57:22 // 12785
Nekem se :-)
A "gyárilag" rajta lévőt leszedtem és a zár magasabb - a fémet elérő - részére sima kétoldalast ragasztottam. Az fogja.
A mai napot túlélték.
A "gyárilag" rajta lévőt leszedtem és a zár magasabb - a fémet elérő - részére sima kétoldalast ragasztottam. Az fogja.
A mai napot túlélték.
pettinke2019-12-08 16:06:15 // 12784
neked nem kellett alá valami plusz ragasztó? én egyszer próbáltam, de a gyárilag alárakott kétoldalas szivacs nem ért el a zár alsó lemezéig.
Giuntini2019-12-08 15:16:44 // 12783
Ugyanez volt a 159-el is.
zümi1662019-12-08 15:08:13 // 12782
Ők is nagy Alfások, biztos fogjuk látni találkozókon.
Terveim és reményeim szerint Veloce lesz, márciusba szeretném rendelni.
Terveim és reményeim szerint Veloce lesz, márciusba szeretném rendelni.
Giuntini2019-12-08 14:55:14 // 12781
Egyik szemem sír, másik nevet. Gyönyörű volt az autód, de örülök, hogy lesz egy új Giuliád. Dízel bagy benzin lesz?
zümi1662019-12-08 14:25:05 // 12780
Csütörtökön elvitték:-(
De jó helyre került, gazdája lesz, nemcsak tulajdonosa. S gyakran fogom látni is.
De jó helyre került, gazdája lesz, nemcsak tulajdonosa. S gyakran fogom látni is.
Giuntini2019-12-08 14:17:45 // 12779
De ugye nem válsz meg a gyönyörű 166-tól?
zümi1662019-12-08 13:10:29 // 12778
Üdv Uraim!
Gondoltam beköszönök, mint leendő Giulia tulaj :-)
Nagy érdeklődéssel olvastam az alábbi írásokat, magam is elkezdtem gyűjtögetni a tapasztalatokat a kereskedéseknél. Kézenfekvő - lett volna - hogy itt a környékemen lévőket keresem fel, de sajna az érdi, fehérvári, pécsi, veszprémi Fiat szalonokban nincs Alfa értékesítés, max. szerviz - már ahol.
Maradt két vidéki szalon, amik relative még ésszerű távon belül vannak, a győri, meg a kecskeméti. Mindkét helyen nagyon pozitív benyomások értek, a megbeszélt időre ott várt mindkét helyen a tesztautó, jókat csapattunk velük, utána pedig sokáig beszélgettünk az értékesítőkkel. Mindketten nagyon barátságosak és készségesek voltak, a hozzáállás teljesen rendben volt. Akkor még ennyit sem tudtunk a 2020-as változásokról, mint mostanság, a korábbi állapotokból próbáltuk kikövetkeztetni, hogy mi várható.
Hamarosan a pestiek következnek, OAH, Rácz, Pappas, de valószínű majd csak jövőre, ha már tisztában leszünk az árakkal, felszereltségekkel, stb.
Addig marad a feszült várakozás, meg a reménykedés, hogy talán mégsem lesz olyan durva a helyzet, mint amiről hallani, olvasni...
Gondoltam beköszönök, mint leendő Giulia tulaj :-)
Nagy érdeklődéssel olvastam az alábbi írásokat, magam is elkezdtem gyűjtögetni a tapasztalatokat a kereskedéseknél. Kézenfekvő - lett volna - hogy itt a környékemen lévőket keresem fel, de sajna az érdi, fehérvári, pécsi, veszprémi Fiat szalonokban nincs Alfa értékesítés, max. szerviz - már ahol.
Maradt két vidéki szalon, amik relative még ésszerű távon belül vannak, a győri, meg a kecskeméti. Mindkét helyen nagyon pozitív benyomások értek, a megbeszélt időre ott várt mindkét helyen a tesztautó, jókat csapattunk velük, utána pedig sokáig beszélgettünk az értékesítőkkel. Mindketten nagyon barátságosak és készségesek voltak, a hozzáállás teljesen rendben volt. Akkor még ennyit sem tudtunk a 2020-as változásokról, mint mostanság, a korábbi állapotokból próbáltuk kikövetkeztetni, hogy mi várható.
Hamarosan a pestiek következnek, OAH, Rácz, Pappas, de valószínű majd csak jövőre, ha már tisztában leszünk az árakkal, felszereltségekkel, stb.
Addig marad a feszült várakozás, meg a reménykedés, hogy talán mégsem lesz olyan durva a helyzet, mint amiről hallani, olvasni...
Liquid2019-12-07 23:11:17 // 12777
ez jól néz ki
Piritu - 1.000.0002019-12-07 22:27:28 // 12776
Piritu - 1.000.0002019-12-07 18:46:05 // 12775
WarbiRunner (Gyuri)2019-12-07 10:18:56 // 12774
Igaz csak debreceni Pappas, de negatív tapasztalat. Oda be nem megyek többet. Max ha majd Mercit akarok. Ja nem..akkor sem :-)
'''''2019-12-07 10:15:26 // 12773
Két éve:
Pappas-al beszéltem pénteken.Érdekelt a piros és a competizione rosso közötti különbség élőben.Srác mondta,hogy van egy giu pirosban amit megnézhetek és a másik szín egy stelvióban.Szombat reggel nyitás körülre felértem családdal.Másik srác volt bent.Kérdeztem,hogy akkor hol vannak az autók.Csak nézett és mondta,hogy hát a giut 3hete eladták már a stelviót meg egész hétre kiadták valakinek.
Nem volt kedvem felhívni a másik majmot és elküldeni a....Csak elb@sztam volna vele a napom.
Hazajöttem és pont akkor rakták fel hirdetésbe az enyémet amit egy hét múlva meg is vettem.Az enyém Rohodi Misi cégétől volt egyébként és ő segített a leinformálásnál is.
Pappas-al beszéltem pénteken.Érdekelt a piros és a competizione rosso közötti különbség élőben.Srác mondta,hogy van egy giu pirosban amit megnézhetek és a másik szín egy stelvióban.Szombat reggel nyitás körülre felértem családdal.Másik srác volt bent.Kérdeztem,hogy akkor hol vannak az autók.Csak nézett és mondta,hogy hát a giut 3hete eladták már a stelviót meg egész hétre kiadták valakinek.
Nem volt kedvem felhívni a másik majmot és elküldeni a....Csak elb@sztam volna vele a napom.
Hazajöttem és pont akkor rakták fel hirdetésbe az enyémet amit egy hét múlva meg is vettem.Az enyém Rohodi Misi cégétől volt egyébként és ő segített a leinformálásnál is.
Kazes☻2019-12-06 22:42:09 // 12772
Igen... ám ott sem volt mindig így, de túl élték, rájöttek és most már jó ideje így van... hát akkor legyen az Alfánál is, hajrá! Megérdemlik, megérdemeljük! :)
RomeoOne2019-12-06 22:35:19 // 12771
Én a Kelet-Pestről is jókat hallottam. A Pappas-ra is kíváncsi lennék, elég nagy hálózat az is, de onnan valahogy nem nagyon hallani tapasztalatokat. Pedig egyszer felhívtam őket, alig mondtam valamit, már ott "erőszakoskodott" a csávó, hogy menjek mindenképp, meg vezessem a Giuliát, üljek bele, de tényleg feltétlenül menjek, meg hívjam őt, stb. Na, ő pont úgy viselkedett, aki autót akar eladni. Feltételezem, hogy akkor sikerül is nekik egy párat, a fórumon mégsem nagyon kerülnek szóba.
RomeoOne2019-12-06 22:31:00 // 12770
Ja, leesett, hogy kire gondolsz. Hát érdekes volt látni az ő hozzáállását is, de a baj itt sokkal fentebbről jön. A capite foetet piscis!
A legfelül beleszarnak az egészbe, akkor mit várnak? Hogy majd az alattuk lévők megtáltosodnak, saját üzleti tervet, meg stratégiát találnak ki és dicsőségre vezetik a márkát? Mondjuk ha így lenne, az lenne a legékesebb bizonyítéka, hogy ki lehet rúgni az összes menedzsert, mert nincs rájuk szükség.
De ez nem így működik... Pont hogy felülről kéne irányt mutatni és hajtani az embereket, hogy előre, mindenki tegyen bele apait-anyait!
Ez a világ legnagyobb önámítása, hogy az Alfa réteg autó, ezt lazán kell venni. Ez egész egyszerűen nem így működik, aki így gondolja bárhol a cégnél, azt azonnal ki kell rúgni. Egy általános szabály érvényes az élet, az üzlet a stb. minden területén: Ha eredményt akarsz, akkor dolgozni kell érte és minél többet akarsz elérni, annál több munkát kell belerakni.
A Ferrari vajon miért a legnagyobb legenda, miért a nagybetűs Ikon a sportautó gyártók között? Miért tehetik meg, hogy ők választják ki a vevőiket és nem fordítva? Mert oda csak a legjobbak legjobbjait veszik fel. Akik 1000%-osan elkötelezettek, akik reggel úgy kelnek, hogy első gondolatuk a Ferrari körül forog és úgy fekszenek le, hogy utolsó gondolatuk a Ferrari, mielőtt elalszanak.
Ha a Ferrarinál olyan emberek lennének, mint most az Alfánál vannak, akkor kb. 10 év alatt mállana szét a brand és tűnne el a süllyesztőben. Gondolod, hogy számítana bármit is az örökség meg a múlt? Az Alfánál nagyobb múlttal nem nagyon rendelkeznek, jól láthatjuk ez mennyit számít...
A legfelül beleszarnak az egészbe, akkor mit várnak? Hogy majd az alattuk lévők megtáltosodnak, saját üzleti tervet, meg stratégiát találnak ki és dicsőségre vezetik a márkát? Mondjuk ha így lenne, az lenne a legékesebb bizonyítéka, hogy ki lehet rúgni az összes menedzsert, mert nincs rájuk szükség.
De ez nem így működik... Pont hogy felülről kéne irányt mutatni és hajtani az embereket, hogy előre, mindenki tegyen bele apait-anyait!
Ez a világ legnagyobb önámítása, hogy az Alfa réteg autó, ezt lazán kell venni. Ez egész egyszerűen nem így működik, aki így gondolja bárhol a cégnél, azt azonnal ki kell rúgni. Egy általános szabály érvényes az élet, az üzlet a stb. minden területén: Ha eredményt akarsz, akkor dolgozni kell érte és minél többet akarsz elérni, annál több munkát kell belerakni.
A Ferrari vajon miért a legnagyobb legenda, miért a nagybetűs Ikon a sportautó gyártók között? Miért tehetik meg, hogy ők választják ki a vevőiket és nem fordítva? Mert oda csak a legjobbak legjobbjait veszik fel. Akik 1000%-osan elkötelezettek, akik reggel úgy kelnek, hogy első gondolatuk a Ferrari körül forog és úgy fekszenek le, hogy utolsó gondolatuk a Ferrari, mielőtt elalszanak.
Ha a Ferrarinál olyan emberek lennének, mint most az Alfánál vannak, akkor kb. 10 év alatt mállana szét a brand és tűnne el a süllyesztőben. Gondolod, hogy számítana bármit is az örökség meg a múlt? Az Alfánál nagyobb múlttal nem nagyon rendelkeznek, jól láthatjuk ez mennyit számít...
hzollika1592019-12-06 21:40:33 // 12769
Én egyébként hozzáteszem, hogy ma Magyarországon nincsenek felkészülve a hivatalos Alfa Romeo szervízek egy Giuliára! Bár, ezt inkább szervíz vélemény topicba kéne írni, de olyan szintű kontárságokkal, flegmasággal, arroganciával találkoztam, amit egyszerűen nem hinne el az ember, ha nem vele történne meg. Ez alól talán csak az Olasz Auók Háza a kivétel!
Kazes☻2019-12-06 21:39:23 // 12768
Világos, csak hát Ő lehet a mi szószólónk... ! :)
RomeoOne2019-12-06 21:29:31 // 12767
Ez a menedzsmentnek, aki hagyja kivérezni a márkát.
Kazes☻2019-12-06 21:23:38 // 12766
Ez most akkor inkább Tündikének szól?! ;)
RomeoOne2019-12-06 21:13:32 // 12765
Alfát csak Alfás vesz, olyan mint ha már a látszatát sem akarnák fenntartani, hogy tényleg autót akarnak eladni. De már az Alfásoknál is nagyon feszítik a húrt, külföldi fórumok alapján is ez a benyomás...
Nem nagyon vágom hogy van ez a dolog a kereskedőknél, gondolom kicsit hasonlít a franchise-ra.
Gondold meg, felveszed az Alfát a profilodba, biztos nem kerül kevésbe az sem, de bízol benne, hogy majd megtérül. Aztán az gyár betol egy ilyet, hogy bocs fiúk, de 2,5 hónapig nincs autó, utána is csak alapváltozatok. Nincs mit eladnod, nincs profit, csak a költség. Csoda, ha kidobják inkább a profilból?
Annyira kiábrándító amit művelnek...
Nem nagyon vágom hogy van ez a dolog a kereskedőknél, gondolom kicsit hasonlít a franchise-ra.
Gondold meg, felveszed az Alfát a profilodba, biztos nem kerül kevésbe az sem, de bízol benne, hogy majd megtérül. Aztán az gyár betol egy ilyet, hogy bocs fiúk, de 2,5 hónapig nincs autó, utána is csak alapváltozatok. Nincs mit eladnod, nincs profit, csak a költség. Csoda, ha kidobják inkább a profilból?
Annyira kiábrándító amit művelnek...
Kazes☻2019-12-06 19:26:12 // 12764
Gázgéza... :(
Viszont akkor át kell fogalmazzam, hogy...
Budaörs egy jó kis túra Zennel... a hölgyike meg majd ki sem akar szállni, csak ha egy másik Alfába ülhet át! :D
Viszont akkor át kell fogalmazzam, hogy...
Budaörs egy jó kis túra Zennel... a hölgyike meg majd ki sem akar szállni, csak ha egy másik Alfába ülhet át! :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
3
Vendég3
592