1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Kazes☻2020-01-29 08:34:25 // 13525
Érdekes felvetés... és néha, mint a Giulietta esetében, kategóriát/méretet ugrott... lefelé, hiszen a 147 utódjaként jött ki, pedig a korábbi eggyel feljebb, a jelenlegi Giulia sorban volt.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-01-29 08:26:00 // 13523
Ezzel nem értek egyet. Van jelentősége, tuti, de azért nem tucatmárkát kell csinálni az Alfából, mint a felsoroltak, csak a mostaninál nagyobb eladásokat. 1,5-2%-os piaci részesedéssel már az Alfa nagy király lenne. A mostani 0,5% körüli az nagyon gyenge. Sokkal fontosabb lenne ezért, hogy mindennel rendelkezzen, ami a vele egy kategóriában lévőkben, meg főleg amik az olcsóbbakban is benne vannak. Az, hogy a modellek évtizedekig ugyanazt a nevet viseljék, az már a tucatosítás kategóriája...
sas-1592020-01-29 07:19:41 // 13522
Arról nem beszélve hogy csak 10-15 évente jön ki új modell, egyszer csak varázsütésre megszűnik egy komplett kategória. 164, 166.
Így tényleg mindig egy ismeretlen valami kerül piacra, aminek semmi köze az elődjéhez, még a neve is tök más.
Engem nem zavarnak ezek, sőt örülök hogy nem tucatautóm van. A tudását, múltját elismerem a márkának.
Mondjuk a 159 után nálam is kérdéses volt az utód, hiszen a Giulia is éveket csúszott. Kivártam. Legközelebb nem biztos hogy ki fogom/tudom.
Így tényleg mindig egy ismeretlen valami kerül piacra, aminek semmi köze az elődjéhez, még a neve is tök más.
Engem nem zavarnak ezek, sőt örülök hogy nem tucatautóm van. A tudását, múltját elismerem a márkának.
Mondjuk a 159 után nálam is kérdéses volt az utód, hiszen a Giulia is éveket csúszott. Kivártam. Legközelebb nem biztos hogy ki fogom/tudom.
sas-1592020-01-29 07:12:09 // 13521
Egy Passat 30 éve Passat, egy Golf 30 éve Golf, egy BMW 3, 5, 7, egy Mercedes C, E, S osztály, stb neve évtizedek óta változatlan.
Ennyi ideje folyamatosan a köztudatban van. Ááhh, kijött az új Golf, stb. nézzük meg. Ááhhh, ez az új Passat, mikor látod az utcán.
Az Alfa Romeo meg: Giulia, 155, 156, 159, Giulia, kisebb méretben meg
145, 147, Mito, Giulietta, stb.
Összevissza. Én sem tudom sorba rakni. Nem Alfás user meg tojik is rá. Olyan mintha mindig egy teljesen új, ismeretlen, hagyományokkal nem rendelkező, ki tudja mennyire megbízható, ki tudja milyen méretű autó érkezne az Alfától.
Szerintem ez sokkal többet árt, mint az ülésszellőztetés vagy a gépi finghang (Tesla) hiánya.
Ennyi ideje folyamatosan a köztudatban van. Ááhh, kijött az új Golf, stb. nézzük meg. Ááhhh, ez az új Passat, mikor látod az utcán.
Az Alfa Romeo meg: Giulia, 155, 156, 159, Giulia, kisebb méretben meg
145, 147, Mito, Giulietta, stb.
Összevissza. Én sem tudom sorba rakni. Nem Alfás user meg tojik is rá. Olyan mintha mindig egy teljesen új, ismeretlen, hagyományokkal nem rendelkező, ki tudja mennyire megbízható, ki tudja milyen méretű autó érkezne az Alfától.
Szerintem ez sokkal többet árt, mint az ülésszellőztetés vagy a gépi finghang (Tesla) hiánya.
Kazes☻2020-01-28 22:18:55 // 13520
Ehhez igazán gratulálok... bárcsak több ilyen vásárló (szép a levezetés is) lenne, aki aztán szépen alfássá avanzsál! :)
4 db csevegős hozzászólás elrejtve
Erhard 242 (Pure Energy)2020-01-28 21:44:58 // 13515
Végre egy normális júzer ebben a kifordult világban, Isten hozott a mátrixon kívűl :)))
carver2020-01-28 21:35:08 // 13514
Nekem eleve csak szedánok jöttek szóba,minden józan megfontolás ellenére (3 gyerek 1 kutya stb). Egyterűt soha az életbe nem fogok venni, kombit egy kezemen meg tudom számolni hányba ülnék bele (és új nincs közte), de még a SUV sem játszott hiába mondták körülöttem sokan. Nekem az autó az szedán. Nagyon sok tesztet olvastam, összehasonlító videót néztem végig.
Miután nagyon szeretek vezetni csak sportszedán tetszett igazán.
Innentől erősen leszűkül a paletta (3 - Alfa, Mazda, BMW)
Az is fontos volt hogy szép legyen és hogy mit üzen az autó - BMW kihúzva.
Tesztvezetés után Mazda is kihúzva.
Nincs alternatíva amit én kerestem azt csak az Alfa tudja.
Onnantól hogy érzelmi alapon megvolt a döntés a többi arról szólt, hogy a józan ész alapján kell-e, vagy mennyi kompromisszumot kell kötni. Itt jött az utánajárás a megbízhatóságnak, értékvesztésnek, felszereltségnek, hátrányoknak a konkurrenciával szemben stb. Nem volt olyan kompromisszum ami ne lett volna vállalható így szerencsére nem kellet megváltoztatni a zsigeri választást :D
Miután nagyon szeretek vezetni csak sportszedán tetszett igazán.
Innentől erősen leszűkül a paletta (3 - Alfa, Mazda, BMW)
Az is fontos volt hogy szép legyen és hogy mit üzen az autó - BMW kihúzva.
Tesztvezetés után Mazda is kihúzva.
Nincs alternatíva amit én kerestem azt csak az Alfa tudja.
Onnantól hogy érzelmi alapon megvolt a döntés a többi arról szólt, hogy a józan ész alapján kell-e, vagy mennyi kompromisszumot kell kötni. Itt jött az utánajárás a megbízhatóságnak, értékvesztésnek, felszereltségnek, hátrányoknak a konkurrenciával szemben stb. Nem volt olyan kompromisszum ami ne lett volna vállalható így szerencsére nem kellet megváltoztatni a zsigeri választást :D
RomeoOne2020-01-28 21:10:17 // 13513
Te hogy jutottál oda, mi vett rá, hogy utánanézz az Alfának és végül azt vegyél?
carver2020-01-28 21:03:22 // 13512
Én még tovább mennék, teljesen lényegtelen mit tud az Alfa és mit nem. Ti mikor találkoztatok utoljára Alfa hirdetéssel, óriásplakáttal, bannerrel bármivel?
Az 5 év is jó csak ki kéne már rakni a legforgalmasabb kereszteződésekben lévő örökös házfelújító óriáshirdetésekre...
Nem nektek kell eladni az Alfát hanem olyanoknak mint én akik előtte nem ültek Alfában és mondjuk nem is emlékeznek a Karotta 2018-as tesztjére...
Az 5 év is jó csak ki kéne már rakni a legforgalmasabb kereszteződésekben lévő örökös házfelújító óriáshirdetésekre...
Nem nektek kell eladni az Alfát hanem olyanoknak mint én akik előtte nem ültek Alfában és mondjuk nem is emlékeznek a Karotta 2018-as tesztjére...
RomeoOne2020-01-28 20:58:36 // 13511
De nem veszed :)
Az Alfa meg az újautó eladásokból él, ha az nincs, akkor nincs Alfa.
Vályi jól mondta, más autógyártók leszarják a saját márka fanklubjaikat, mert tudják, hogy pénzük nem nagyon származik belőlük, viszont anélkül is csinálják az ingyen reklámot nekik.
Bár konkrétan az amore-n erre a topikra érvényes a legkevésbé, de nem az itteni fanok igényeinek kielégítésével fogja az Alfa megmenteni magát, mert nem innen veszik az új Alfákat.
Az Alfa akkor okos, ha úgy tudja hozni az Alfásságát, ha közben a köz igényeit is ki tudja elégíteni, különben nem lesz Alfa. A Ferrari megteheti, hogy olyat csináljon, amilyet magának kitalál. Aztán ha valaki hőbörög, akkor megmondhatja nekik, hogy ha nem tetszik, lehet mást venni.
Az Alfa, tisztelet neki, ugyanezt megcsinálta kb. a Giuliával. Csak az Alfa kevés ehhez, nem engedheti ezt meg magának. Rövidtávon jó nekünk, számomra például egy az egyben letették azt az autót, aminél nem kell jobb. Mégis, hosszú távon ez nekünk is rossz lesz. Az Alfának meg már most is az...
Az Alfa meg az újautó eladásokból él, ha az nincs, akkor nincs Alfa.
Vályi jól mondta, más autógyártók leszarják a saját márka fanklubjaikat, mert tudják, hogy pénzük nem nagyon származik belőlük, viszont anélkül is csinálják az ingyen reklámot nekik.
Bár konkrétan az amore-n erre a topikra érvényes a legkevésbé, de nem az itteni fanok igényeinek kielégítésével fogja az Alfa megmenteni magát, mert nem innen veszik az új Alfákat.
Az Alfa akkor okos, ha úgy tudja hozni az Alfásságát, ha közben a köz igényeit is ki tudja elégíteni, különben nem lesz Alfa. A Ferrari megteheti, hogy olyat csináljon, amilyet magának kitalál. Aztán ha valaki hőbörög, akkor megmondhatja nekik, hogy ha nem tetszik, lehet mást venni.
Az Alfa, tisztelet neki, ugyanezt megcsinálta kb. a Giuliával. Csak az Alfa kevés ehhez, nem engedheti ezt meg magának. Rövidtávon jó nekünk, számomra például egy az egyben letették azt az autót, aminél nem kell jobb. Mégis, hosszú távon ez nekünk is rossz lesz. Az Alfának meg már most is az...
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
RomeoOne2020-01-28 20:34:12 // 13508
Rengeteg elméletünk van, hogy hogyan lehetne eladásokat csinálni. SW, ülésszellőztetés, 360° kamera, LED fényszóró, HUD, vezeték nélküli telefoncsatlakozás, kiterhesztett gari, hibrid, elektromos stb. stb. Most vagy mi vagyunk nagyon süketek és nem látjuk, hogy ez nem így megy vagy az Alfa management full dilettáns. Hajlok az utóbbira.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
WarbiRunner (Gyuri)2020-01-28 20:23:32 // 13506
Az, ugyanis a kuplungok belül vannak az olajtérben. Ami azokról lemorzsolódik, bekerül az olajba. Nagyrészt ez az a szürke trutyi ami a szeleptömb tekervényeiben le tud rakódni. A rendszeres olajcsere ezeknek a valtóknak az Alfája és omegája :-)
Giuntini2020-01-28 16:38:46 // 13505
Akkor te meg hozd fel a karbon kardánt, a közel 50-50%-os súlyelosztást, a fékrendszert, a motorokat (benzin), a QV-t, aztán lehet tátani a szájat....
zgi5212020-01-28 16:33:54 // 13504
ennek függvényében nagyon lényeges lehet az időszakos olajcsere, amit érthetetlen módon nem prognosztizálnak a UM -ban. (persze tudjuk, hogy kell)
zgi5212020-01-28 16:29:46 // 13503
nyugtassuk magunkat ezzel, hogy emiatt emelkedik majd az eladás. sztem a valós oka eddig sem ez volt, aki akart és tudott, vett Alfát.
a fiatalabb generáció autót sem akar birtokolni, csak nyűg neki. látom a kamasz gyerekeimen. de igen, nekik a leglényegesebb az infotainment volt az első beüléskor, hogy a spotify -t letudja e játszani. :)
követtem, -mert kíváncsi voltam- egy amerikai srácot/tinit a yt-on, lelkendezett az Alfájára
-sokáig. nem akarok spoilerezni, ha vki kiváncsi végül miért adta/cserélte le.
Josh
a fiatalabb generáció autót sem akar birtokolni, csak nyűg neki. látom a kamasz gyerekeimen. de igen, nekik a leglényegesebb az infotainment volt az első beüléskor, hogy a spotify -t letudja e játszani. :)
követtem, -mert kíváncsi voltam- egy amerikai srácot/tinit a yt-on, lelkendezett az Alfájára
-sokáig. nem akarok spoilerezni, ha vki kiváncsi végül miért adta/cserélte le.
Josh
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212020-01-28 16:06:47 // 13501
ezen ment a rágódás lassan egy éve, hogy jajj, csak a my2020 ban legyen alap vagy legalább lehetőség a tükrözésre, meg az érintőképernyő kegyeb bla-bla. nem én mondom, állítom. sajna ez az általános igény :) mondjuk nekem biztosan nem :) de most már béke van, mert az Alfa is felzárkózott a trendhez. :)
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212020-01-28 14:33:22 // 13497
nagyjából a kutyát nem érdekli, de van aki reszket ezért és függővé teszi a vásárlást.. :o
esvé2020-01-28 11:39:33 // 13496
mé'?? mi van a tükrözéssel? :D
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
zgi5212020-01-28 09:35:12 // 13492
van pár visszatérő téma,ahogy érkenek az új tulajok.. az egyik ez. :) aztán jön a tükrözés, a rsz keret miatti téves riasztás stb... :) itt az E10 még nem (igazán) buggyant fel :o
zgi5212020-01-28 09:31:33 // 13491
pár év használat után érzed mikor engedi ki üresbe, olyan 5-10 sec-n belül. egyébként nagyon finoman teszi. tapasztalatom szerint akkor lehet picit érezni, ha enyhe lejtőn álltam meg pl. egy lámpánál.
5 db csevegős hozzászólás elrejtve
carver2020-01-27 21:23:40 // 13485
utánanéztem külföldi oldalakon mit mondanak erre és bár sok helyen hol az egyiket hol a másikat ajánlják, a legtöbb helyen és egy svájci váltóóspecialista szervíz szerint is az ajánlás az hogy:
hagyd D-ben
legfeljebb hosszabb ideig tartó megállásnál tedd N-be
Az "N" mellet az szól hogy kevesebbet fogyaszt az autó és nem melegszik a kuplung
A "D" mellett az szól hogy minden váltás elhasználódással jár és ez többet árt mint amennyit az üzemanyagmegtakarítás vagy a melegedés elkerülése használ
hagyd D-ben
legfeljebb hosszabb ideig tartó megállásnál tedd N-be
Az "N" mellet az szól hogy kevesebbet fogyaszt az autó és nem melegszik a kuplung
A "D" mellett az szól hogy minden váltás elhasználódással jár és ez többet árt mint amennyit az üzemanyagmegtakarítás vagy a melegedés elkerülése használ
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Fornitore2020-01-27 20:27:21 // 13482
Itthon a offos családi is automata én is úgy tudom ha nem kell ne rángassuk azt a váltót inkább álljunk a féken.Van valami úgynevezett citrom az automatákban ami pont ezekért van úgytudom.
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Giuntini2020-01-27 18:49:07 // 13479
Az Aisin a 159-ben is 2 mp után automatikusan N-be rakja.
Hardy2020-01-27 18:09:35 // 13478
Biztos nem árt, mivel van olyan autó ahol ha jobban rálépsz a fékre akkor utánna leszálhatsz róla és fogja az autót. Induláskor meg gáz, és kiold a fék. Ha ártana nem így tervezték volna.
esvé2020-01-27 17:11:04 // 13477
egyetértek, én sem kapcsolgatom....
csodálkoznék ha ez rosszat tenne a váltónak, ui ha jól emlékszem a "manual" semmi ilyet nem ír. Pedig a ZF-nek már biztosan van pár év tapasztalata ebben.
csodálkoznék ha ez rosszat tenne a váltónak, ui ha jól emlékszem a "manual" semmi ilyet nem ír. Pedig a ZF-nek már biztosan van pár év tapasztalata ebben.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
3
Vendég3
832
Fórum
Friss topicok
- Szerelőműhely
- Giulia
- 159
- AlfaCity 2025 - július ...
- Forma-1
- Giulietta
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas