RomeoOne2020-10-03 21:50:54 // 17217
	0 holtjáték, nagy áttétel
	
Giuntini2020-10-03 21:50:13 // 17216
	Gratula, nagyon szép! Kár hogy ma nem láttuk!
	
Kazes☻2020-10-03 20:52:50 // 17215
	Grat, sok boldog km-t kívánok vele! 🙂
	
Liquid2020-10-03 20:52:18 // 17214
	a közvetlen kormány mit jelent nálatok?
	
Fornitore2020-10-03 20:48:40 // 17212
	Gratulálok.Sok örömteli kilométert neked.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-03 20:28:56 // 17211
	Stelvionál 64l ;)
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-03 20:16:55 // 17210
	Így vettem én is 2.4-et, eszem ágában sem volt dizelt venni. :-)
Aztán kiderült hogy jól tettem, lényegében csak autópályán használom, oda meg mi más.. :-) Giuliából is az volna a logikus.
A Ti csak piszkálódás volt :-)
	
Aztán kiderült hogy jól tettem, lényegében csak autópályán használom, oda meg mi más.. :-) Giuliából is az volna a logikus.
A Ti csak piszkálódás volt :-)
zümi1662020-10-03 19:55:45 // 17209
	Gratulálok, nagyon szép!
	
RomeoOne2020-10-03 19:45:44 // 17208
	Mióta megvan a kocsi, Erhard arra panaszkodott, hogy hiába autózza ki a mutató szerint üresre, messze nem tud bele annyit tankolni, mint amennyi elvileg a tank :D
	
Csabi2020-10-03 19:38:57 // 17207
	Köszi. Biztos pisztoly függő is. Na majd tesztelem  :)
52 liternél nem nagyobb sokkal a tank, akkor miért rossz a piros jelzés?...ezt még nem értem :)
	
52 liternél nem nagyobb sokkal a tank, akkor miért rossz a piros jelzés?...ezt még nem értem :)
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-03 19:32:20 // 17206
	Gratula!!! Nekem mindig koppra tölti első kattanás után max 1 l megy még bele... jah  megdőlt az üzemanyag mutatásának hülyeséget, piros jelzésre mentem még 50kmet és 52 liter ment a tankba :))))
	
Csabi2020-10-03 19:15:49 // 17205
	Köszi, gyűjtöm...:)
Ez prompt vásárlás volt, és soha nem is nézegettem a dízeleket :) Viszont annyira megfogott, hogy nem tudtam ellenállni. :)
"A 159 Ti Alfa Romeo viszonylatban sosem volt közvetlen."
igazad van, inkább a futóműre gondoltam.. :)
	
Ez prompt vásárlás volt, és soha nem is nézegettem a dízeleket :) Viszont annyira megfogott, hogy nem tudtam ellenállni. :)
"A 159 Ti Alfa Romeo viszonylatban sosem volt közvetlen."
igazad van, inkább a futóműre gondoltam.. :)
Csabi2020-10-03 19:05:31 // 17204
	Köszi!
	
Csabi2020-10-03 19:04:55 // 17203
	Németből hozta az elöző tulaja 2évesen 6x ezer km-rel, alap superként. Kicsit foglalkozott vele és így adta tovább nekem. Most 85van benne, kézi váltós...
	
WarbiRunner (Gyuri)2020-10-03 18:49:30 // 17202
	Gratula! :-) Gyűjts a tapasztalatokat, kíváncsi vagyok :-)
Rémlik, hogy hirdették ezt már egy ideje. Kézi váltós ugye?
Rosszindulatú megjegyzés, hogy pörögjön a téma : A 159 Ti Alfa Romeo viszonylatban sosem volt közvetlen. XD
Amúgy benzinest próbáltál?
	
Rémlik, hogy hirdették ezt már egy ideje. Kézi váltós ugye?
Rosszindulatú megjegyzés, hogy pörögjön a téma : A 159 Ti Alfa Romeo viszonylatban sosem volt közvetlen. XD
Amúgy benzinest próbáltál?
Piritu - 1.000.0002020-10-03 18:40:20 // 17201
	"-TRIP B automatikus nullázása opció nem létezik, ha jól olvastam. Ez azóta sem változott, a szoftver frissítések után sem?(akinek volt)" - nem :-(
	
RomeoOne2020-10-03 15:42:56 // 17200
	És erről mit lehet tudni? Külföldi autó volt? Hány km-es? Automata?
	
Csabi2020-10-03 15:15:31 // 17199
	Köszi. Igen, még megvan, hamarosan eladóvá válik. :)
	
RomeoOne2020-10-03 15:09:41 // 17198
	Gratulálok! Még a 159 is megvan?
	
Csabi2020-10-03 14:28:18 // 17197
	Sziasztok! 
Úgy alakult, bármennyire is a benzines GIU felé vitt az utam, végül egy 2.2D lett a 159 utódja. Ehhez kellett a gyönyörű külső állapot, és a meglepően dinamikus motor. (chip ~230Le) . Gyakorlatilag az autó vett meg engem...:)
Ami feltűnt ~300km után:
A futóműve, közvetlen kormányzása a briliáns jelzőt juttatja eszembe, még a 159 TI után is.
Hátsókerék hajtás külön élményfaktor.
Menetzaj csekély, jó dolog a sebesség digitális kijelzése opció a központi kijelzőn..:)
DNA kapcsoló *****
Pár kérdés/ észrevétel is adódott:
-Tankolásnál 4-5 kattanás után is, egy csík még hiányzik a max-tól. Megvételkor fullra volt tankolva... esetleg van ennek valami trükkje?
-TRIP B automatikus nullázása opció nem létezik, ha jól olvastam. Ez azóta sem változott, a szoftver frissítések után sem?(akinek volt)



	
Úgy alakult, bármennyire is a benzines GIU felé vitt az utam, végül egy 2.2D lett a 159 utódja. Ehhez kellett a gyönyörű külső állapot, és a meglepően dinamikus motor. (chip ~230Le) . Gyakorlatilag az autó vett meg engem...:)
Ami feltűnt ~300km után:
A futóműve, közvetlen kormányzása a briliáns jelzőt juttatja eszembe, még a 159 TI után is.
Hátsókerék hajtás külön élményfaktor.
Menetzaj csekély, jó dolog a sebesség digitális kijelzése opció a központi kijelzőn..:)
DNA kapcsoló *****
Pár kérdés/ észrevétel is adódott:
-Tankolásnál 4-5 kattanás után is, egy csík még hiányzik a max-tól. Megvételkor fullra volt tankolva... esetleg van ennek valami trükkje?
-TRIP B automatikus nullázása opció nem létezik, ha jól olvastam. Ez azóta sem változott, a szoftver frissítések után sem?(akinek volt)



Norby2020-10-02 20:16:59 // 17195
	Ezt én is lattam, de az első jónak tűnik
	
carver2020-10-02 18:59:59 // 17194
	
	
carver2020-10-02 18:58:39 // 17193
	
	
Norby2020-10-02 17:16:20 // 17192
	Tudtok helyet,ahol lehetne 1 napra bérelni Giuliat vagy Stelviot?
	
tdemeter2020-09-30 14:33:35 // 17191
	Ha valaki beszél esetleg hollandul az lefordíthatná a lényeget.
A google translate igen hülyén fordította a "hallás utáni" feliratot magyarra és angolra egyaránt, de ahogy értettem, ebben az a poén, hogy ez az autó elvileg még garis. De lehet félreértettem, majd kijavít valaki.
4 év korlátlan gari volt rá.
Jó lenne tudni, hogy mégis mibe került ez neki odakint, milyen gyakran járt olajat cserélni, stb, hány garnitúra gumit evett meg, stb.
Jók a kommentek is, jó látni, hogy legalább odakint nem az elfogult, mindent a sárga földig lealázó fikázós kommentek mennek, hanem a békés, saját vélemények vannak előtérben.
	
A google translate igen hülyén fordította a "hallás utáni" feliratot magyarra és angolra egyaránt, de ahogy értettem, ebben az a poén, hogy ez az autó elvileg még garis. De lehet félreértettem, majd kijavít valaki.
4 év korlátlan gari volt rá.
Jó lenne tudni, hogy mégis mibe került ez neki odakint, milyen gyakran járt olajat cserélni, stb, hány garnitúra gumit evett meg, stb.
Jók a kommentek is, jó látni, hogy legalább odakint nem az elfogult, mindent a sárga földig lealázó fikázós kommentek mennek, hanem a békés, saját vélemények vannak előtérben.
WarbiRunner (Gyuri)2020-09-30 13:57:38 // 17190
	159-cet láttam ilyet, én olvastam ki. 200e-rel árulták, 317e volt benne valójában. Olaszországból jött, üzletkötőé volt. A futóművet kellett rendbe tenni, azon kívül azóta is megy, mindene gyári. A dízelek erre valók és ha egy cég új dízelt vesz lízingre, akkor azt termelőeszköznek veszi. MIre lejár a 3-5 év, sokszor kell hogy megtermelje az árát :-))
Az egy dolog, hogy az óratekeréssel az emberek agya is el lett tekerve, és abban a hitben élnek, hogy egy mai dízel jó ha 200e-t kibír. Ennek kb dupláját kell tudniuk, ha arra használják őket amire valók.
	
Az egy dolog, hogy az óratekeréssel az emberek agya is el lett tekerve, és abban a hitben élnek, hogy egy mai dízel jó ha 200e-t kibír. Ennek kb dupláját kell tudniuk, ha arra használják őket amire valók.
Kazes☻2020-09-30 12:47:37 // 17189
	Az biztos, hogy nem általános ez, de pl. én is volt, hogy telefonoztam furgonnal és a normál napom volt a 650 környéke, de volt 800+-os is. Ám nem is igazán ez a pláne, hanem, hogy elöttem végigjárta az üzletkötő is, kiskocsival. 🙂
	
RomeoOne2020-09-30 12:27:44 // 17188
	Hát a lényeg pont az, hogy ez 90%-ban biztos, hogy autópálya.
	
Giuntini2020-09-30 12:21:32 // 17187
	Igen, ebben igazad van! Szerinten a nagy dízelel átlagával évi 45-60 ezer kilometert kell számolni.
	
forrasr2020-09-30 11:59:54 // 17186
	szokni kell a hozzászólásokat az biztos-vagy nem olvasni mint élhető alternatíva, mindenesetre nem gondolnám uralkodó többségnek Giuliánál az évi 130e km-es futást dízelnél sem, mert ilyen futás az munkanapokkal számítva napi ~650km, amit ha nem kizárólag autópályán jár akkor több mint 6órát ül naponta az autóban, ahhoz jön még a tárgyalás pluszban meg minden más.
	
Szabolcs 1592020-09-30 11:04:09 // 17185
	Szokom látni de inkább nem írok semmit oda
	
Giuntini2020-09-30 10:44:21 // 17184
	Ez így van! Egyik barátom igazgató Trentóban, ő maga megy mindenhová tárgyalni, ev 100 ezret(!) tesz az autójába!
Remgetegen vanmak így!
Olaszországban még mindig létezik a superbollo, amiben a 2000 ccm feletti autókat különadóval sújtják. Ezért volt mindig is 2000 ccm a felső közép autók átlaga. Mindig is így volt, Fiat Croma turbo, Lancia Thema turbo vagy Alfa 164 V6 turbo.
Olyan különbség volt a 2l feletti hengerürtartalomnál, hogy nem éri meg!! A Giuliánál ez szerintem egy taktika, csináltak 2,2-est, hogy csakis üzleti autónak vegyék, és abban egyszerűen nem létezhet kevés méteres. Majd kívancsi leszek két év múlva....
A 159-nél a 2,4 is így volt! Félmillió km-esek vagy még több azok az autok, amiket most árulnak 1,2-ért. A történetük hasonló! 2-300 ezer lm-el eladják három é es korukban, az új tulaj, magánszemély elkezdi normál módban használni, és számottevően nem nő a futásteljesítmény. De akkor is, amit most a 159-ből 200 ezetrel árulnak, azokban minimum félmillió van! Az okostojások ezt a facén nem hajlandóak elfohadno, vitatkoznak a szakadt bőrüléseket, a csontra lekopott indítógombot látva. A könyöklő olyan mintha a krokodil szájábol tépték volna ki. De jönnek a hülye kérdéseikkel: "Ezt az autót ismeri valaki?"
	
Remgetegen vanmak így!
Olaszországban még mindig létezik a superbollo, amiben a 2000 ccm feletti autókat különadóval sújtják. Ezért volt mindig is 2000 ccm a felső közép autók átlaga. Mindig is így volt, Fiat Croma turbo, Lancia Thema turbo vagy Alfa 164 V6 turbo.
Olyan különbség volt a 2l feletti hengerürtartalomnál, hogy nem éri meg!! A Giuliánál ez szerintem egy taktika, csináltak 2,2-est, hogy csakis üzleti autónak vegyék, és abban egyszerűen nem létezhet kevés méteres. Majd kívancsi leszek két év múlva....
A 159-nél a 2,4 is így volt! Félmillió km-esek vagy még több azok az autok, amiket most árulnak 1,2-ért. A történetük hasonló! 2-300 ezer lm-el eladják három é es korukban, az új tulaj, magánszemély elkezdi normál módban használni, és számottevően nem nő a futásteljesítmény. De akkor is, amit most a 159-ből 200 ezetrel árulnak, azokban minimum félmillió van! Az okostojások ezt a facén nem hajlandóak elfohadno, vitatkoznak a szakadt bőrüléseket, a csontra lekopott indítógombot látva. A könyöklő olyan mintha a krokodil szájábol tépték volna ki. De jönnek a hülye kérdéseikkel: "Ezt az autót ismeri valaki?"
Szabolcs 1592020-09-30 10:32:22 // 17183
	Benelux 400 ezerkm nem olasz rosszul tudtam 😉
	
Szabolcs 1592020-09-30 10:30:51 // 17182
	
	
Szabolcs 1592020-09-30 10:22:54 // 17181
	Ez csak 1 a sok közül Olaszország ban egy üzletkőtőébe 400 ezer van
	
Giuntini2020-09-30 09:51:54 // 17180
	Meg azon is érdemes, hogy ez Holland autó! Aklor egy hasonló német vagy olasz autóban mennyi van...?
	
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-30 09:49:50 // 17179
	s mit kellett cserélni benne.... egy sosemmegytönkre elektromosnál pl Tesla már érne a második elektromotor csere ennyi méternél ami 14 milla de legalább lehet ingyé tölteni vagy nem :DDDD
	
tdemeter2020-09-30 09:00:50 // 17178
	Egészen extrém, Alfa Romeo Giulia 2.2 - 2018 -  262.000 km-el, teljes átvizsgálás
Érdemes végignézni, nameg elgondolkozni, hogy mennyit kell ehhez menni 2 év alatt
	
Érdemes végignézni, nameg elgondolkozni, hogy mennyit kell ehhez menni 2 év alatt
Piritu - 1.000.0002020-09-28 21:30:42 // 17177
	Menj be nyugodtan Rieglerékhez. Tuti van ott a szalonban autó amit érdemes megnézni.
	
Szabolcs 1592020-09-28 12:22:47 // 17176
	Nekem Mindkét Típus van de sajnos a jelenlegi helyzet miatt nem tudok haza menni, mit szeretnél tudni, stelvio praktikusabb könnyebben pakolható, Giulia inkább egy sportsedan, csomagtartó nyílás elég szűkös magas a kardánalagut inkább 4 személyes mint 5, stelvio ba kényelmesen el lehet férni ott nem olyan magas a kardánalagut, bármi kérdésed van írj nyugodtan
	
GTVZoli2020-09-28 09:23:07 // 17175
	Sziasztok!
Giulia (esetleg Stelvio) vásárlásban gondolkodom. Ha van aki győri/győr környéki és lenne ideje egy kis személyes eszmecserére (esetleg megmutatná élőben vasat) a fenti típusokról, szívesen venném :) Sok kérdésem van :))
	
Giulia (esetleg Stelvio) vásárlásban gondolkodom. Ha van aki győri/győr környéki és lenne ideje egy kis személyes eszmecserére (esetleg megmutatná élőben vasat) a fenti típusokról, szívesen venném :) Sok kérdésem van :))
leopop32020-09-26 21:42:55 // 17174
	Aki esetleg nem tudott ejönni vagy csak szeretné visszanézni a kocsiját itt az videóm a találkozóról :) Alfa Amore Drive in ilyen volt :)
Remélem tetszeni fog nektek! 😁
Feliratkozni ér és előre is köszönöm 😁🍀
	
Remélem tetszeni fog nektek! 😁
Feliratkozni ér és előre is köszönöm 😁🍀
leopop32020-09-25 12:08:44 // 17173
	Paris 5 Garage-el én is így voltam másodikként vettem 2.2 JTS Brerára. 
Egy francia csávó előzött be ő volt az első :)
	
Egy francia csávó előzött be ő volt az első :)
leopop32020-09-25 12:05:45 // 17171
	Ha meg sokat hosszútávozol vele akkor meg teljesen megértem. 
Az enyém azért lett sem hangos mert egyedül megyek és rövidebb távokat illetve még fiatal vagyok tudod milyen ez :)))
	
Az enyém azért lett sem hangos mert egyedül megyek és rövidebb távokat illetve még fiatal vagyok tudod milyen ez :)))
leopop32020-09-25 12:03:52 // 17170
	iPhone XR-em van elég jó benne a hangszóró ugyhogy visszaadja de persze élőben az igazi :)
Szépen durrog :)
	
Szépen durrog :)
Szabolcs 1592020-09-25 12:00:05 // 17169
	
	
Szabolcs 1592020-09-25 11:55:20 // 17168
	Erhard meg szerintem a második
	
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.