Fórum >> Típusok >> Giulia

Kazes☻2019-11-23 22:14:17 // 12249
Ez így van... bár bizonyos tekintetben tilos, akár az árukapcsolás... oszt mégis... :)
Lev2019-11-23 22:13:27 // 12248
Nekem speciel formára jobban tetszik az sw. 156-ból és 159-ből is csak azt kerestem. Alfák előtt sem volt sedan autóm soha. Most már van :) Hogy őszinte legyek, egyelőre kényelmesen elférünk, csak egy kicsit átgondoltabban kell pakolni. Aztán majd nyaralásnál kiderül. Valóban kamukombi a 156 és a 159 sw, de mennyire jól néznek már ki?
droberto2019-11-23 22:13:15 // 12247
Itt a fórumon kb 10-en vagyunk akik írnak be :)))
Indíts egy szavazást kb. bármelyik facebook csoportban.
Zoli, nem volt sűrű változat az SW kaszni? Na ne már. Egy kis túlzással elmúlt húsz évben többet adtak el kombiból mint az összes többi más típusból.
A kombi, a Giardinetta, Sport Wagon az Alfánál 1952 óta tradíció.

Mindegy. Nincs és nem is lesz.
Nekem meg már nem lesz új Alfám amíg családom van. :)
Elfogadtam.
Téma részemről lezárva.
Kazes☻2019-11-23 22:11:40 // 12246
Írtam is, hogy lehet, hogy öt... :)
RomeoOne2019-11-23 22:10:15 // 12245
Na az a kategória, amit a SUV tényleg abszolút feleslegessé tesz. Mert mi a crosswagon? Emelt kombi. És mi a SUV?.... :DDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 22:10:01 // 12244
Há mer rákényszerített a gyár, hogy a kombi vegyed a sok birka meg vette :)))))
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 22:06:36 // 12243
És visszatértünk a kályhához :))))))
Liquid2019-11-23 22:06:18 // 12242
az nem baj, hanem ööö-röm :)
Lev2019-11-23 22:05:44 // 12241
Több az háromnál :)
Liquid2019-11-23 22:04:38 // 12240
nyilván szubjektív dolog, de nekem pl. sose tetszettek a kombik, mert azok alapvetően munkaautók, zőccségeseknek. Évente 1 alkalom miatt meg minek nézegessem az SW-t, ha berlinát is nézhetek, aztán meg megoldom valahogy :)
Persze ezzel valószínűleg kisebbségben vagyok, mert pl. több kollegám is kombival jár, és el se tud képzelni mást, igaz megindokolni se tudja.
tdemeter2019-11-23 22:03:48 // 12239
Az a baj, hogy egyetértek veled... És emiatt azt sem értem, hogy miért lenne olyan biztos, hogy ha létezne akkor kilószámra adnák el a julisokat. 159-ből világ életemben a sedan tetszett. Csak a hely miatt? dehát az van elég.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 22:03:26 // 12238
Egy Crosswagonon elkondolkodtam volna...
tdemeter2019-11-23 22:01:45 // 12237
Szerintem engedd el. Nem lesz ilyen. Olyan ez, mint álmodozni valami nőről aki sosem lehet a tiéd. Vagy hogy mi lenne ha nyernél a lottón... Tök felesleges.
Érdemesebb átgondolnod, hogy az a 480 liter mire elég csomagtérben, hogy egyszer próbáld már ki, hogy tényleg olyan rohadt kicsi-e a sedan.
Én amúgy vettem egy 420 literes tetőboxot. Bár biztosan hülyén mutatna a julison (az offoson szoktuk használni ) de azért ha kéne, akkor rá lehetne tenni. És akkor évente pár alkalommal annyi cuccot dobhatnál bele amennyit nem szégyellsz.
Mert valljuk be, nem kell állandóan az a sok hely... Mennyi is pontosan?
Liquid2019-11-23 22:00:41 // 12236
hááááát, őszintén vagy udvariasan? :D
159-ből is nehezen ment volna le a torkomon az SW, ebből még nehezebben.
Kazes☻2019-11-23 22:00:33 // 12235
Benne vagy a háromban! ;)
Kazes☻2019-11-23 21:59:44 // 12234
Vegyél be két Kalmopyrint! ;)
Liquid2019-11-23 21:58:53 // 12233
Pl. azért mert gyengült és szinte kihalt a marketing, és drágult az összes gép.
Piritu - 1.000.0002019-11-23 21:57:59 // 12232
Nagy valószínűséggel én is SW-t vettem volna...
droberto2019-11-23 21:56:30 // 12231
Ezt nézve még jobban fáj:
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 21:51:34 // 12230
Jah és megalkodták a világ legszebb sportkombiját ami kamukombi volt de kombi :)
Kazes☻2019-11-23 21:50:33 // 12229
Érdekes ez... itt a fórumon már vagy hárman is vettetek volna SW Giuliat... de lehet, hogy öten. ;)
Kicsit érthetetlen... legalább annyira, mint másnak pl. SW hiányolóknak a SUV.
Nekem tecc a Stelvio és jó az elgondolás... azt már inkább hiányolom, avagy látom problémásnak, hogy nincs (egyelőre) hozzá + szék, hogy akár többen is beleférjenek, talán úgy nagyobb lenne a sikere.
Azt talán mindenki tudja errefelé, hogy az Alfánál azért nem volt sűrű változat az SW kaszni... vagy inkább kevés. :)

Az emberek megszólítása, hogy náluk költsék el a pénzüket... tényleg fura.
droberto2019-11-23 21:49:54 // 12228


Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 21:47:55 // 12227
Azért mert időben adták ki a cuccot pl az 56os csak sedannal jött ki de bejött a kombi láz és léptek, az év autója is volt, a közös nyomócsöves delejt ők találták ki stb... most 8 éves csúszásban vannak, mit várnak meleghógolyót?
VKG699!!! (4x156+75)2019-11-23 21:40:09 // 12226
Csak hát -1 coll kinézetileg egy sötét felni. A 155-ömön mindenki 15-ösnek nézte a speedlineokat...
Lev2019-11-23 21:26:10 // 12225
Hasonlóan vagyok vele én is, az álmom lett volna belőle egy SW. Ha lett volna, nem rágódtam volna ennyit a dolgon.
droberto2019-11-23 21:25:30 // 12224
Tovább nézve az eladási statisztikákat, kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy 2000 körüli miért voltak 200k db körüli eladások most meg ennek csak ennek a fele, illetve harmada. Mindezt úgy, hogy a Giulia és a Stelvio műszakilag igen jól sikerült.
Persze, igen akkor több típus volt de pl a 156 és 147-ből félelmetesen sokat adtak el.
Ezért is vagyok, szomorú az SW hiánya és a Tonale csúszása miatt.
Lev2019-11-23 21:24:23 // 12223
Legtöbbször jobb, de az pl. az én összeállításomhoz egyáltalán nem tudtam volna elképzelni sötétebb felnit.
droberto2019-11-23 21:07:45 // 12222
Igazad lehetne, akkor ha dübörögnének az amerikai eladások. De tavaly míg az USA-ban elment 24k db Alfa, addig Európában 83k db-ot adtak el. Persze ez utóbbi is lepke fing.
Idén az USA kb. 17k eladást hoz, míg Európa kb. 55k-et.
A kínai és egyéb piacokon tudomásom nem vagyunk jelen. :(
(Ez részemről lehetne Backstage téma, hogy hol mennyi, miért és máshol miért nem)

Giuliából tavaly Európában 17k-et adta el, Stelvióból 30k-et. Idén jó ha meg lesz a 10k.

Én azt gondolom, hogy a Giulia eladások minimum duplázódhattak volna. Ehhez nagyon nem kellet volna csomó pénz. Ez tévedés. Az ötvenkilencnél is alapjaiban ugyanaz a kombi.
SW Giuliából évente lazán elment volna annyi mint Mi-To-ból.
Az FCA ezért nem akart lehajolni. Gratulálok nekik!!! 👏
😥

Mindegy akinek nem volt SW-je vagy meg tudott a SUV-okkal barátkozni úgysem érti. :(
G-MANN🍀2019-11-23 20:57:48 // 12221
Nekem is ilyen lett a téli felnim is, csak a téli 4 egyforma 19-es, Continental gumival, ez volt FCA akcióban 👍
Így a hidegben most durván komfortos lett ezzel :-)
RomeoOne2019-11-23 20:55:01 // 12220
Hát kagylózni kellett rendesen, de miután már beszálltak az autóba, egész érthető volt :D
RomeoOne2019-11-23 20:54:16 // 12219
Nekem az ilyen íves, karikásból mondjuk a patkósok tetszenek, de az csak Stelvio-ra van. De hallottam egy jó hasonlatot. A Technico felni agresszívabb kinézetű, a Classico meg sportosabb. Egyik sem olyan, hogy hátast dobok tőle, de a technico egy fokkal jobban tetszik. Igazából egy hibát nem szabad elkövetni. A sima ötvözetszinben nem szabad megvenni. Úgy nem az igazi. egyik sem. A sötét árnyalatban viszont üt mindkettő.

De ez nem is csak ezekre vonatkozik. Ez egy univerzális igazság. Egy felni valami sötét színárnyalatban mindig, minden kocsi alatt jobban fog mutatni, mint ugyanaz csak alap, ötvözetként. Ez független mindentől, tökmindegy, hogy milyen a kocsi színe. Én már rengeteget megnéztem, a sötétebb mindig jobb.
Halesz2019-11-23 20:50:07 // 12218
és minket bántanak, amikor rossz a hang a videóinkban :D :D :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 20:18:49 // 12217
vannak ízlésficamos emberek :DDD
R33Z2019-11-23 20:04:03 // 12216
Hatja, ezzel rendelni jobb lett volna 😉 kisebb vagyont kellett leszurkolni ertuk utolag, de megerte. Gyari set Sottozero AR teli gumikkal Tokjok ezek az gumak, olyan komfortos lett a kocsi, kicsit nyulos, de egesz faszaul tapad.
RomeoOne2019-11-23 19:44:50 // 12215
Kezdem azt hinni, hogy én vagyok az egyetlen, akinek nem igazán jön be :D
RomeoOne2019-11-23 19:40:46 // 12214
Sokszor elhangzott már szerintem. Vályi is elmondta anno, hogy az EU piac egy nagy kín minden autógyártónak. Pénzt az USA-ban meg Kínában lehet keresni. És az Alfa az USA-ba akart nagyon betörtni. Ott meg senki nem vesz kombit. Ott a SUV megy. Aztán persze az eddigiek alapján nem nagyon vetették meg a lábukat a tengerentúlon. De nem lennének azzal sem kisegítve, ha csináltak volna még egy csomo pénzből kombit is és abból is eladnak mondjuk annyit, mint amennyit a szedánból. Vagy többet. És akkor jóindulatúan feltételezzük, hogy ez semennyire nem ment volna a Stelvio meg a szedán Giulia rovására. Abból sem lettek volna nagy eladások, kb kitalálható az arányokat nézve, hogy mennyi. És akkor még azokon is b.szakodhattak volna E6D homologizációval meg minden kínnal, amit itt megkövetelnek. Az EU piac az csak ilyen presztízs, hogy itt is illik jelen lenni, de egyik autógyár sem érzi itt jól magát az utóbbi időben és nem itt keresik a pénzt.
Az lenne persze az igazi, ha lenne rendes modellpaletta és megtalálná mindenki a magának valót, de Marchionne meghalt, az új cégvezetés meg nem úgy tűnik, mint ha azon törné magát, hogy irdatlanul felfuttassa az Alfát.
A jövő Alfái topikba tettem be az LA auto show-s Alfa sajtókonferenciás előadást. Na, amit az az észak amerikai sales menedzser nyom, na valami olyasmit kéne mindenhol. Folyton emlegeti nagy hévvel, hogy mennyi mindenben best-in-class autók ezek. És voltak hiányosságaik, amit kértek az emberek, hogy tegyenek bele, meg változtassanak és lám, mennyi mindent belepakoltak. És ők adni fogják az olasz érzést, amit az emberek szeretnek csak nézzék meg.
Nem az volt, hogy jóvan ez így, kis márka, nem kell ebből sokat eladni. Meg különben is érezze magát megtisztelve, aki elmegy megnézni egy Alfát, hogy egyáltalán ezt megteheti...
G-MANN🍀2019-11-23 19:28:39 // 12213
Én megértem 😁👍
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 19:24:13 // 12212
Ez a felni mindent visz... hogy lehet ilyet tervezni ahhhhh :))))))
Vadászok rá egyszer lesz az biztos
droberto2019-11-23 19:15:28 // 12211
Személy szerint lehet valamennyire bele tudnék szeretni a Stelvióba, de nekem a Giulia lenne kombiban a kompromisszum mentes autó. Egyszerűen a Stelviónál nekem túl nagyok a felületek nincs meg benne a klasszikus harmónia ami a Giuliában meg van. Tudom, hogy ez a batárság a legtöbb embernek bejön, de nekem nem.
:(
Aki szereti a sportos vezetést kompromisszumok nélkül, vagy akinek egyszer volt már annak az SW a tuti.
R33Z2019-11-23 18:53:22 // 12210
Wheelporn



Nem ertettem regebben ezt a felnit, aztan megvilagosultam, hogy tenyleg ezzel igazan kerek a Q. Nem birok betelni vele.
A Misano blue szin is ilyen volt szamomra. Nem igazan tetszett, aztan amikor nalam volt a Stelvio Q, rajottem, hogy valami elkepesztoen gyonyoru es ertekelheto mennyisegu fenyben ugy kiadja a formakat, ahogy a tobbi szinben nem.

Szoval nem vagyok benne biztos, hogy az SW partiak nehany nap hasznalat utan ne szeretnenek bele a Stelvioba. A Stelvio is ugyanaz a kivalo konstrukcio, sportos auto erzet vezetni, semmi SUV-os nincs benne. Tovabbmegyek, a Stelvio Q pl. mint auto, sokkal kompromisszumosabb a Giulia Q-tol, kemenyebb, kenyelmetlenebb feszes futomu, hangosabb, nagyon vad sportauto akar lenni. SUV-kent emlegetni is fura, inkabb egy sportkombi.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 18:29:48 // 12209
nem tudom mi mekkora élményt ad de a Spidernél közelebb nem ülsz semmiben a földhöz abban semmilyen elektronika nincs még szervo sem, hátsó kerekes még sem mondom, hogy annyival több élményt adna, mint pl a Stelvio ... más, nem lehet őket össze hasonlítani mindegyik sportos, mint ahogy az 56, 59 stb, stb...
én nem tudom megerősíteni ezt a régen minden jobb volt, haladnak a korral és ez a márka lényege, hogy mindegyikben ott a bugi...
ezt a bugit nem hozta se a Phedra, se a Mondeo, se a Range Rover, se a ..... semmi ezért ülök abban ami.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 18:07:44 // 12208
ezzel egyet értek vicc az Alfa ezen a szinten mennyi egy normális nagy kijelző gyártási szinten 30e? vagy bármi más amit a volvo is csinál....itt buknak embereket rendesen
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 18:04:47 // 12207
nem csúnya az S-Max a legszebb eccerű szerintem is de mennyire sportos azt Te érzed, a Stelvio bizonyította a Nürnburg ringen meg ugyi itthon is a leggyorsabb SUV nem kevés sport autót maga mögé utasítva meg hát tényleg olyan direkt a kormányzása meg gyors a váltója stb, stb ...ezért vettem meg nem kellett lemondanom szinte semmiről az 59 után ami nekem számít.
Eccerűt próbált a bökő is gyártani jól be is sültek vele... szerintem dolgoznak okos piacfelmérők akikre támaszkodik ilyenkor egy autógyár mire lenne igény. Mint írtam az Alfa le van maradva kb 8 évvel plusz nincs modell paletta, kellene egy belépő szintű kis sportos, morcos 3 ajtós, kellene egy új Giulietta, annak a SUV-ja, Giulia, Stelvio, 4C, 6C, 8C és ezeknek a hibrid verziói ...
Shadin2019-11-23 16:44:06 // 12206
A szabadidőautó a Kodiak legyen ne az Alfa :-(
Köcsögautónak meg ott a bajor vesés, annak közönsége meg úgysem fog Alfát venni sem átülni. Én persze Téged és egy másik haveromat is megértem miszerint egy kombi sem tud olyan kényelmet adni esetenként mint egy SUV és nem akarom lehúzni a Stelvio-t sem, mert ültem benne még melletted is, csak úgy általánosságban vagyok elégedetlen az élettel. Én inkább úgy tettem volna eladhatóvá a Giulia-t, hogy telebaxom minden szar fillére kínai kütyüvel és akkor nem menne az ember BMW-t venni :-(
A szabadidőautó mint fogalom egy marha PR fogás annak kapcsán amit korábban írtam...
A szabadidőautó a buggy, a strandautó stb. amit a hétköznapokon kívül használsz, merthogy akkor van szabadidőd :-) Ilyen pl. egy Mazda MX-5 is pl., vagy a 145 amivel reggel akkorát autóztam, hogy beszarás! :-) A korlátain belül persze. De hogy mekkorát nőtt élvezet faktorban az a kis jószág az hihetetlen. Tökre megértem Warbi Gyurit.
Shadin2019-11-23 16:34:55 // 12205
Semmivel nem sportosabb egy sportos SUV mint amennyire sportos tudna lenni egy busz.
Ha nagyon trollkodni akarnék, de ez szigorúan egyéni véleményem, akkor azt mondanám, hogy az S-Max ST-line semmivel nem csúnyább mint bármelyik sportos SUV, cserében sokkal praktikusabb :-) Nyugodtan üssetek, én azt a tábort erősítem, hogy kurvának lenni kifizetődő lehet, de attól még az csak kurválkodás. Az alfa meg kellett volna éljen egy normális cég rétegmodelljeként, de ezek a faxok nem képesek normálisan csinálni. Haragszom rájuk :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 14:58:43 // 12204
Én sem látok sw-t a Stelvioban, igazából SUVot sem az a Range Rover volt ez emelt sport szabadidő autó
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-23 14:56:03 // 12203
Azért nincs, mert SUVból lehet sportost csinálni, egyterűből meg nem az elsőre van igény a másikra nincs, kombi autóra sincs európai szinten ezek szerint. .. a vásárlók diktálják az iramot, a gyártók meg kiszolgálják...
Shadin2019-11-23 14:41:17 // 12202
Azt sem az igények határozták meg felvevő piac oldalról, hanem a faszom tervezők prémiuma múlt azon, hogy ne konvencionálisan gondolkodjon, hozzon létre valami újat még olcsóbban és ha azt reklámozzák, hogy azt a kedves vevő elhiszi akkor jók voltak, teremtettek, munka is lesz prémium is, DE a vevőnek nem volt valós választási lehetősége.
159-ből kb. minden piacon több SW fogyott mint szedán, mi a faxért kellett ezt buzi német nyomásra szétbaxni. Én nem látok a Stelvio-ban SW-t, a Giulia meg kb. második játszós autó kategória lett egy családosnak és hát nem kevesen vagyunk.
Shadin2019-11-23 14:33:43 // 12201
Ez sem billen, meg beveszem vele a hosszú gyors kanyarokat ugyanúgy mint a 159-cel.
Vagy nem? Hmmm már nem is tudom, most tökéletesnek tűnik.
Shadin2019-11-23 14:31:56 // 12200
De miért nincs? SUV-ja lehet, akkor buszt is gyárthatott volna. Az is volt divat.
Ebbe is állva lehet beszállni meg magas és padkázni is lehet és a csomagtartója is nagy és csak akkor tűnik jónak amíg nem hasonlítjuk össze mással :-(
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.