ezért nem nyúlt hozzá az Alfa a Guiliához mert olyan autót raktak össze ami 5 évvel később is veri a mezőnyt. Viszont a tanulság is megvan, többet kellett volna foglalkozni a facelifttel és több vevő lenne...
Egy dolgot kéne átvenni a BMW-ből: azt a traction control állítást 0-10 között azonnal kérném (a Superbe is !)...
hozzájön, hogy hiába állítod 160-ra a tempomatot átlagban úgysem lesz meg, Bagig a150 sem, Hatvanig sem lehet pár km-nél többet menni 160-nal, utána jobb napokon már szabadon szaladhatnak a lovak... A nagy utazósebesség az leginkább Bajorország (a többi tartományban a németeknél is keresni kell vagy csak rövidebb szakaszok maradtak).
Valahogy én is ugyanezért akarok Giuliát.
Brera függő vagyok de nagyon, kb ahogy te az 5 hengerrel.
De pont a “Last chance to drive “ miatt kéne egy Giulia de baszottul.
Viszont a Brera drogról lehetetlennek érzem lejönni ugyhogy mellé kéne a Giulia 😅
Na hát persze :-) A dpf marad. Ha nem épp a belsőégésűek utolsó éveit élnénk, én bizony örömmel hallgatnám még pár évig az 5 henger muzsikáját, nyomnám neki büntetlenül a (Német? :-)) M3-mon. A fő motivációm ez. A Giulia műszakilag valami olyan, ami soha de soha nem lesz többet. És már nem lesz sokáig. Sírni fog a lelkem az öthenger hangja után, ilyen se lesz többet. De még vagy 15 évet autózni szeretnék. A Giulia még mechanika. Tekerőgombokkal, kapcsolókkal, mutatókkal, és olyan műszaki megoldásokkal.. . hogy nem is kell több. 'Last chance to drive'.
Úgyhogy össze kell kapnom magam és lejönni a 2.4 drogról és a bőrillatról minél gyorsabban XD
Jó duma :-) Köszi a mérést! Így kényelmes 530km-re saccolom az én lábammal a hatótávot. 4-5l még lötyöghet is az alján. A dízel ebben verhetetlen ha a szemét kitolom is megvan a 700.. viszont ha örökre megszabadulnék a regenerálásoktól... lehet elég az az 530km XD
a (németországi) M3 - (B)21-en teszteltem újra, bár csak rövid távokat (~10 km) mértem így nem teljesen mérvadó, de viszonyításképpen (most épp 95-ös van benne, 1-2 deci lejön ebből 100-assal):
korábban Veszprém-Szfehérvár között sebességkorlátozások betartásával, átlagban kb
100: 6,2
120: 7,5
150: 9,1
160: 10,2
Nagyjából 0,625 dl jut +10km sebességnövekedésre, de 110 fölött elkezdi szaporábban (v)enni a levegőt benzint...
Persze 10km táv nem megbízható de amire emlékeztem az nagyjából stimmelt.
Kapott új gumikat is, de ilyet még nem tapasztaltam. Az első 4-5km-en nagyon durván csúszott, bizonytalan volt a gumi...majdnem mintha havas-jeges úton mentem volna...pedig 10fok fölött volt...meg is ilyedtem, hogy a gumi (Goodyear F1 A5) ilyen rossz...de szerencsére "bekopott". Azóta jól teljesít...
még az utolsó két szegmens (a 8 ból) világít,mikor tankolni szoktam 750kili magasságában.
olyankor van még ~10 liter.
csak egyszer volt szárazabb a tank, mikor elhoztam a kereskedésből.
azóta nem volt sárga/piros.
Budapest-Kecskemét (M5) ingázás. Évi kb 35.000 km. Ez alapján általában így jön ki:
- 130km/h autópálya (80%) és város (20%) == 650 km / teli tank dízel.
- 110km/h autópálya/autóút, illetve sok alsóbbrendű városon kívüli (90km/h) út esetén maximum 750km / teli tank. Mindezek nagyjából sík terepen.