Fórum >> Típusok >> Giulia

WarbiRunner (Gyuri)2021-07-13 20:00:40 // 20732
A HK hifi egyértelmű, azzal jár az első ajtókon a plusz fém hangszórórács. Ha ez nincs, de a csomagtérben találsz a kalaptartóban egy ovál mélyközép hangszórót, akkor az Alfa Sound Theater nevű közepes hifi van az autóban.
Külföldi fórumokon sokan a HK-t lehúzták. Szépen szól, de túlárazott. A közepes rendszerről sok pozitív véleményt olvastam. Ezen gondolkoztam is, de pont a csomagtérben lévő hangszóró miatt hagytam, a 159-ben is nagyon bosszantóan szűkítette a csomagteret.
DrB2021-07-13 19:22:07 // 20731
Ha nem szerepel az autó leírásában, miből lehet látni, hogy a 3 rendszerből melyik van benne?
zümi1662021-07-13 19:17:23 // 20730
Nekem ez a 400W-os van a Juliskába, tök jól szól, teljesen meg vagyok vele elégedve. Korábban írtam, mennyire bánom, hogy nem kértem a bőrt a műszerfalra, meg az ajtókra, azzal együtt járt volna a 900W-os csúcs hifi... azért kíváncsi lennék, mi a különbség, remélem majd egyszer lesz rá módom meghallgatni egy olyat is.
RomeoOne2021-07-13 18:03:21 // 20729
Ennek inkább külföldi fórumokon néznék utána.
denil12021-07-13 12:58:33 // 20728
Van itt közöttünk igazán vájtfülű?
Esetleg olyan aki már hozzá is nyúlt a gyári rendszerhez?

Szükségem lenne a 6x9"-es nagyovál paramétereire ami a közepes hangrendszerben van.
Esetleg hátha valaki már szétszedte vagy van infója a teljesítményéről.

Azt tudom,h az FL után bejött az alap és a HK közé egy 400W-os rendszer is, ami egyébként egészen jól szól, de az erősítő elbírna többet is szerintem, ezért lehet kicserélném az ovált egy Focalra.

Ha jól látom a specifikációkból akkor az erősítő nem teljesen 400W-os de ez jelen esetben nem (annyira) számít:

30A x 14.4V = 432W
Egy D osztályú erősítőt feltételezve 10% veszteséggel ez kb. 390W
denil12021-07-13 09:52:27 // 20727
Egy tévedés :DD
Kazes☻2021-07-12 23:30:30 // 20726
Zsííííír...osdeszi! :)))
Csabi2021-07-11 20:05:56 // 20723
Igazad lehet... :)
Csabi2021-07-11 20:01:51 // 20722
Nálam is így derült ki, az utasom panaszkodott, hogy nem fújja a levegőt. És én is hibára gondltam egyből...aztán meglett.. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-11 20:01:35 // 20721
Nálunk Boribon volt a nyerő az átkosban 🤣
RomeoOne2021-07-11 19:52:14 // 20720
Nem vezettetek elég Ferrari-t, ha ez újdonság :P :DDDD
RomeoOne2021-07-11 19:51:50 // 20719
Hát nem olvastál Micimackót? :D

Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-11 19:03:26 // 20718
Mi az az A? 🤣😎🤣
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-11 18:49:43 // 20717
Városban én is N-ben kezdem mindig, elég lenne oda, aztán csak beleszaladok abba, hogy remeg a tükör, alacsony fordulatról akar gyorsítani.
Ma használtam felváltva a Giuliettával, és ami egyből feltűnik, hogy jobb a gázreakció. D-ben pedig elkapja az ideg, és jön a "szétszedlek, megeszlek". Lényegében nem lehet kultúráltan közlekedni vele, állandóan csinálja a fesztivált, és baromi jó hangja is van hozzá.
A Giulia ennél jóval visszafogottabbra van hangolva. D-ben viszont kerek az élmény, ott a gázreakció, és a váltás gyorsasága is helyre kerül. Olyan szépen röffen vissza egyet, hogy már csak azért érdemes visszakapcsolni :-)
denil12021-07-11 18:04:30 // 20716
Erdekes, ugyanezt gondolom en is.
Kiprobaltam A-ban,h fokozatosan szokjam az autot. Elvoltam vele varosban de kisse halott volt. N-ben mar jobb, de D-ben volt az az erzes,h na az auto es en is elek :)

Biztos vagyok benne,h leprogramoztak ugy az elektronikat,h a kifejezetten szenvedos alacsony fordulatos valtasokat is birja, de valahogy nekem sem esik jol.
Nem vettem eszre ilyen rovid ido alatt amiket mondtal,h melyik modban hol valt el, de azt hiszem az A-t teljesen elfelejten es a varosi lesz az N, egyebkent meg D.
Volt ujabb sport Bravom 150 lovas Tjet, nagyon szerettem. Abban volt egy sportgomb ami hasonlo dolgokat tudott mint a Julisban.
Igazabol 2-3 honap mulva bekapcsolatam es onnan vegig amig nalam volt abban is hagytam. Szerintem a Julisban is a kezdeti ismerkedes utan vegig D-ben fogom hasznalni. Ott erik ossze minden technika es ott jon ki igazan az elmenyfaktor is.

Az meg,h kimeletlenul 6500-ig elengedi a valto, az fulig ero mosoly az arcomon :))
denil12021-07-11 18:00:01 // 20715
Ugye-ugye?
Tenyleg nem eszreveheto. Egyszeruen megy az auto es nem akar megallni a mutatoja :))
denil12021-07-11 17:59:13 // 20714
Megkerdeztem Istvant a Pappasnal,h hogyan lesz kiallitva az auto, mert az Alfa oromet szivesen megosztom, oszinten nem sajnalom de ettol meg nem szeretnem ha napi 100 ember ulne be es tapogatna szet mindent, plane veletlen “jajj ezt megkarcoltam, jajj ezt lerugtam” eseteket.

Megnyugtatott,h valojaban nem lesz kiallitva az auto csak azzal mennek prezentalni a Pappst de a parkoloban fog allni csukva.
Igy mar azert jobban alszom :)
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-11 16:15:30 // 20713
Nem rossz a 200 ló sem de ez így más játékos, igazi Alfa feeling
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-11 15:57:19 // 20712
Azt tudom, attól még a fordulatot tarthatná normális tartományban. Az erőt egyelőre nem keveslem, de három év múlva szerintem én sem bírom majd ki :-) Szép adatok, azért az már komoly ménes :-)
zümi1662021-07-11 12:00:57 // 20711
Nálam ez pont fordítva volt, nem fújta levegőt, azt hittem rossz, de felhomályosított a szalonos emberem, hogy bizonyára csak el van zárva, nyissam meg az általad említett módon, s jó lesz... S tényleg😉
Csabi2021-07-10 22:24:30 // 20710
A GIF nem működik...szóval jobbra kell 90fokot fordítani...:)
Csabi2021-07-10 22:21:29 // 20709


Ha valaki nem tudná, elzárható a befúvó csatorna... Nekem eddig ez rejtett funkció volt...:)
G-MANN🍀2021-07-10 19:58:52 // 20707
Amikor a Gt Q2-t vettem, az ki lett állítva Esztergomban, viszont senki nem ülhetett bele. Egyszerűen ez volt megbeszélve a kereskedővel és ehhez tartották magukat. 👍
tdemeter2021-07-10 16:55:31 // 20706
A héten volt szerencsém kocsikázni Marina di torre de lago puccini-nél a tengerparton, ahol is szembe jött velem egy kék, magyar rendszámos juliska, aki intett, de én sajna későn vettem észre őt :) Üdv innen is neki, hátha olvassa ezt.
zümi1662021-07-10 16:49:47 // 20705
Így jártam párszor én is, kicsit odanyúlok neki, mi baj lehet, lepillantok az órára, baszki mindjárt kettessel kezdődik a tempó :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2021-07-10 15:50:03 // 20704
A 200 lovas vissza van butítva legalább is 2020ig csak szoftveresen, kisebb a töltőnyomás stb... a nagytestvér szoftverével tényleg felesleges a D ha csak nem vérre megy a játék valakivel, N ben is vadállat lásd mérés a Stelvio fórumban 😎
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-10 15:12:28 // 20703
Én semmilyen autómat nem használtam soha alacsony fordulaton, a 105 jtd-t sem.
Egyébként pont csodálkoztam, hogy Denil1 cartárs egy 159 2.4-ből átülve mondta azt, hogy észre sem vette a 180-at. Ezt tegnapig nem értettem, hogy hogy lehet XD
A 180-at nem kóstoltuk meg, de egyszer elbambultam és úgy lett 170, hogy tényleg nem tűnt föl. Gyorsan vissza is lassítottam. :-) Ezt hittem volna el utoljára, ha valaki azt mondja, hogy egy turbós benzines jobb utazóautó, mint egy nagy dízel. :-)
Giuntini2021-07-10 14:25:07 // 20702
Ez hozadéka a 2,4-nek, az 2000 alatt nem váltott fel, onnan meg dőlt a nyomaték...
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-10 13:56:04 // 20701
Nekem N-ben azt az alacsony fordulatot nem viseli el a szervezetem :-) Figyeltem, azért nem 1100, de 1300-1500 közt próbál gurulgatni. Nekem meg nem esik jól alacsony fordulatról gyorsítani, képtelen vagyok rá, úgyhogy állandóan visszapöccintem. Vagy egyszerűbb, ha D-be teszem, az 1800 alá nem engedi, és ez is lenne a normális. A gázpedál is érzékenyebb, nem süpped a lábam alatt, szinkronba jön a kormányzással. Persze ha odalépek, N-ben is elkezdi szedni a lábát, de első adandó alkalommal ledobja a fordulatot. Nekem dízellel sem ment soha, benzinessel pláne nem, hogy kis fordulaton szenvedtessem. Inkább fogyasszon, de ne öljem meg a hajtásláncot, a dugattyúgyűrűket, a hengerfalat..
zümi1662021-07-10 12:47:35 // 20700
Én szinte csak N-be használom, persze volt már többször is D-be, de rá kellett jönnöm hogy N-be is akkora élmény a köbön, hogy már-már feleslegesnek érzem a D-t. Én is nagy örömmel olvastam az első túrás írásod, kedvet is kaptam hogy délután csapassak egyet a Juliskával :-)
zümi1662021-07-10 12:39:31 // 20699
Szerintem mindenki viheti egy körre felügyelet nélkül... :-)))
Giuntini2021-07-10 12:21:19 // 20698
Tökéletesen adom, és igazad van! Ez egy nagyon sarkallatos kérdés! Ha ki van állítva a saját autód, akkor vállalni kell, hogy emberek bele akarnak ülni. És sajnos nem mindenki teszi ezt kellő tisztelettel, és a higiéniai kérdések sem mellékesek. Ha nem engeded hogy beleüljenek és egymásnak adják a kilincset akkor meg beszólogatnak. Megpróbálsz jó Alfás lenni, örömödet megosztani másokkal, de a következmények sajnos előre beléthatatlanok. Levert küszöb, agyontapogatott váltófülek, agyontapogatott váltókar, izzadtságot beszívott bőrülések.
Nagyon véleményes ez a kérdés. Egyrészről öröm Alfásnak lenni, megosztani örömünket másik Alfásokkal, ugyanakkor ez egy olyan "tárgy", ami sokéves munkánk, szeretetünk gyümölcse, amit féltünk, vigyázunk rá. Ha józanul gondolkodunk, akkor erre felé billen a mérleg.
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-10 11:47:17 // 20697
Én is örülök, nem igazán tudtam, hogy mire számítsak. Persze, írtátok, mondtátok, elhittem... és tényleg olyan :-) Minden pont úgy működik, pont úgy reagál, ahogy számítanék rá. A visszaváltás feelingtől a rádió némításig nincs egy bosszantó aprósága sem. Még a csipogásokat is le tudtam halkítani :-) A nyomvályús 4-es úton végre nem az aszfalt gyűrődéseire tapadt szemmel próbáltam navigálni a hánykódó hajót, hanem csak úgy végigment. Igazából érzésre vidáman végigrepült az aszfalt fölött. Egyszerűen semmi nem okoz gondot neki, tényleg csak vezetni kell. 600km-en keresztül megvolt a jóleső érzés, hogy nagyon könnyű autóban ülök, és valami hihetetlen merev autóban ülök. Egy zöldet épp elérve szép nagy fékkel a kanyarba eresztve azt éreztem, hogy az ívkülső kerék totál nem íven áll, hanem kifelé. Megvolt az a fura gokartos feeling, hogy mindjárt mindjárt bekapaszkodok, oké, de mééé nem a gázt nyomod inkább? XDD Úgy rárúgtam volna a gázra, csak még bejáratós :-))
leopop32021-07-09 23:10:16 // 20696
Jó volt ezt olvasni, márcsak nekem is kéne venni egyet 😅🤣
RomeoOne2021-07-09 21:46:41 // 20695
Örülök, hogy végre azt érzed a 159 után, hogy megérkeztél :D
WarbiRunner (Gyuri)2021-07-09 21:35:15 // 20694
Megvolt az első hosszabb utam Julcsával, kb 600km. Országúttal, Csobánka szerpentinnel, hazafelé pedig autópályával. Fú de jó ez az autó 😄 D-ben mentem végig, számomra az N mód értelmezhetetlen, de így nagyon kerek minden. A szerpentinen áá.. végre végre. Nem nyomtam még neki, de lendületből azért eresztettem. Amikor a kormánynál fogva fenékből akarom betenni a kanyarba, mint egy szánkót, akkor asszem megvan a megérkezés feeling 😄 Közben halk is, kényelmes is, menne is, és igazából alig eszik. Hangja az nem sok van neki, ami van nem túl vérpezsdítő, viszont legalább nem fárasztó, úgyhogy így jó ez is. Tartottam tőle, hogy lesz e olyan jó utazóautó mint a 2.4.. de igazából kb mindenben jobb.Ez a futómű, kormányzás, elképesztő 😄
berobbantam2021-07-09 20:09:45 // 20693
Nem megnyugtató,de tavalyelőtt nyitva voltak a kiállított eutók.Egy részük biztosan.A 4c-nél sorba álltam egy darabig,de meguntam😀
Jimmi T.2021-07-09 19:55:19 // 20692
Igazad van . A kérdés csak az mikortól a tiéd .
Én készlet Stelviót vettem , és azt hiszem akkortól lett az enyém amikor megnyomtam az entert . A jóérzésű értékesítő kitette rá az eladva táblát és másban ücsörögtek azt követően, de addig ?
Álítólag Jennifer Aniston riszálódott benne :-)
tirex2021-07-09 14:20:40 // 20691
Na én biztos nem engedném hogy mindenféle izzadt,szőrös bölény beleüljön a kocsimba. Fészkelődnek majd benne félmeztelenül,a gyerekek meg ugrálóvárnak nézik majd. Ha nyitva lesz lhet majd takarítani meg fertőtleníteni. :))
G-MANN🍀2021-07-09 08:25:55 // 20690
Szerintem nyugodtan mond nekik, hogy csak okosan, ne legyen teltházas a Giulia, szeretnéd, ha nem kellene küszöböket cserélni a lerugdosott élek miatt :-)
Zolibácsi2021-07-09 06:58:54 // 20689
megértelek én sem szeretném, ha valaki hamarabb fingana az ülésembe mint én :-)
leopop32021-07-08 22:55:23 // 20688
Persze ha megvalósítható
leopop32021-07-08 22:54:31 // 20687
Mi Brerások ezt tervezzük 😁✌🍀
RomeoOne2021-07-08 21:53:39 // 20686
Hát, ezt azokkal beszéld meg, akik kiviszik az autót. Mi nem tudhatjuk, hogy mi vele a szándékuk :)
denil12021-07-08 21:47:34 // 20685
Azért nyugtassatok meg, a kiállított autók zárva lesznek.
Nekem annyira nem szimpi,h lefoglalózom az autót és mindenki IS beleül aki csak arra jár.
Nem azért mert sajnálom, hanem mert féltem.
zümi1662021-07-08 21:37:25 // 20684
Ha úgy lennénk mint a régi szép időkben a Monostori erődben, típus szerinti parkoltatás... még ez is megeshetne :-))
Fornitore2021-07-08 20:26:21 // 20683
Úgy hallom lessz ott egy két szép példány Halesz már beharangozta!Mindent is megnézünk!Lessz külön Giulia parkoló parádé😉😂?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.