SD2023-03-01 19:28:18 // 29494
nekem a 159 mint design termék kívülről bejött, a motorválasztékkal egy percig sem tudtam megbarátkozni, a súlytöbblet elriasztó, a belső pedig olyan bangle minimál volt.. de szép autónak tartom, a kombit különösen, ha lett volna busso-val:))) V6Q4:O)))
SD2023-03-01 19:26:57 // 29493
pelenkások és nem pelenkások és asszonyok és gyerekek, jó ez nekem is rekord...:D
de nem kell fennakadni, mikor azt hiszed már mindenki kiürült, akkor műfajt váltanak:D
de nem kell fennakadni, mikor azt hiszed már mindenki kiürült, akkor műfajt váltanak:D
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 18:57:54 // 29492
A 159 tetszett, még ha nem is szerettem. Másképp látjuk a világot, ezt is tudtuk. A kerék forgós látásmód is egy dolog, a te látásmódod, kicsit sarkos, de sebaj. Szerintem próbáld elfogadni, hogy mások másképp látják a világot, és amit én leírtam te nem érted, amit te ideírtál, azt én látom komplett hülyeségnek. 1:1, hagyjuk...
Liquid2023-03-01 18:38:22 // 29491
7 megállás? Egy láncdohányos, részeg bandát vittél akik indulás előtt megittak fejenként 5 sört és folytatták az úton is? :D
Liquid2023-03-01 18:37:20 // 29490
A 159-et sose szeretted, nem kell magyarázni tudjuk :)
Mozogva pont olyan mint álló helyzetben, nyilván a kerék forog ezért az máshogy látszik. Nem baj, mindenben lehet találni jót, van olyan hogy a nő csúnya de jól főz, meg olyan is hogy nem tud főzni de tud mást. Meg van érdekházasság is, aztán majd csak megszeretik egymást :D
Mindegy túlbeszéltük szerintem :)
Mozogva pont olyan mint álló helyzetben, nyilván a kerék forog ezért az máshogy látszik. Nem baj, mindenben lehet találni jót, van olyan hogy a nő csúnya de jól főz, meg olyan is hogy nem tud főzni de tud mást. Meg van érdekházasság is, aztán majd csak megszeretik egymást :D
Mindegy túlbeszéltük szerintem :)
SD2023-03-01 18:28:49 // 29489
nekünk a 120km alatt 7 megállás volt eddig a csúcs, még offal:)))
és Giuliával legtávolabb eddig 200km-re merészkedtem:D
de most nézegettem ilyen 1500km-eket nyárra:))):D
Meg hogy ha megyek még 50k-pénzt benyából...
spórolok 300-at a szálláson:D
és Giuliával legtávolabb eddig 200km-re merészkedtem:D
de most nézegettem ilyen 1500km-eket nyárra:))):D
Meg hogy ha megyek még 50k-pénzt benyából...
spórolok 300-at a szálláson:D
Zselé2023-03-01 18:15:20 // 29488
Az utazásról annyit, hogy eddig a 159-es volt nekem az etalon - azzal 200-250km-enként azért megálltam 5-10 percre, de úgy viszont napi 1000-1100 sem volt bántóan fárasztó.
A Veloce ülésekben viszont 450km - pihenő nélkül :))) és sima ügy
A Veloce ülésekben viszont 450km - pihenő nélkül :))) és sima ügy
Kazes☻2023-03-01 18:07:33 // 29487
Grat! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 17:44:10 // 29486
Én simán megvettem, eredetileg nem tetszett. :-) Annyi kibúvóm van, hogy nem magamnak vettem, de részemről lényegében műszaki döntés volt. Szívócső befecskendezés, biztonságos kaszni, relatíve nagy fék, hogy a családomat rá tudjam bízni és ne kormolódjon szét városban. Nem egy egyszerűen emészthető design. Az ízlés pedig fejlődik, az enyém biztosan sokat változott az évek alatt. Anno a 159 nagyon bejött. Aztán 5 év használat alatt elkezdett iszonyatosan zavarni, hogy mennyire alá van tolva az első kerék. A mai napig nem tudom nem észrevenni, a Brerák pedig totál kiütik a biztosítékot nálam, pedig régen szép autónak tartottam őket.
A Giulietta izgalmas, nem egy ilyen közízlés szerinti statikus darab, az tuti. Mára tetszik, kifejezetten mozgás közben eszméletlen jó. Ahogy közeledik, elhalad, távolodik, nekem nagyon kiadja. Mintha mozgás közben tervezték volna, nekem megtetszett. Amikor 159-cem volt, el nem tudtam volna képzelni, hogy mondjuk Giuliettára cseréljem. Most a fordítottja igaz.
A Giulietta izgalmas, nem egy ilyen közízlés szerinti statikus darab, az tuti. Mára tetszik, kifejezetten mozgás közben eszméletlen jó. Ahogy közeledik, elhalad, távolodik, nekem nagyon kiadja. Mintha mozgás közben tervezték volna, nekem megtetszett. Amikor 159-cem volt, el nem tudtam volna képzelni, hogy mondjuk Giuliettára cseréljem. Most a fordítottja igaz.
pettinke2023-03-01 17:08:23 // 29485
ne haragudj, ez állati nagy marhaság :-)
beülsz, betolod a tempomatot, az automata váltogat helyetted, a dízellel (180 lovas) a 2900 km-es olasz túránk átlaga 6.0 liter lett, ebben volt dugó, autópálya, város, országút, szerpentin, minden. az első etap Szfv - Padova, cca. 700 km, csak azért nem 1 fenékkel, mert megálltunk pisilni.
nagyon is jó granturizmó a Giulia.
beülsz, betolod a tempomatot, az automata váltogat helyetted, a dízellel (180 lovas) a 2900 km-es olasz túránk átlaga 6.0 liter lett, ebben volt dugó, autópálya, város, országút, szerpentin, minden. az első etap Szfv - Padova, cca. 700 km, csak azért nem 1 fenékkel, mert megálltunk pisilni.
nagyon is jó granturizmó a Giulia.
Liquid2023-03-01 16:56:35 // 29484
Csak egy kérdés: te megvennél egy olyan autót ami egyáltalán nem tetszik kívülről? :)
Nyilván nem kényszerhelyzetben.
Nyilván nem kényszerhelyzetben.
SD2023-03-01 16:38:27 // 29483
Giuliával egy baj van, mikor erőt veszek magamon és otthon hagyom, az rohadt szar:D
SD2023-03-01 16:37:41 // 29482
apakezdődik:D
SD2023-03-01 16:37:18 // 29481
még Passattal toltuk mikor rámutatott asszon egy fehér giuliettára, hogy az kell neki:)
Aztán a Vezetéstechnikai tréningen megint láttam hogy milyen dög tud lenni.
DE a Giulia után a belseje hervasztó, arra azt mondta nem :/
Aztán a Vezetéstechnikai tréningen megint láttam hogy milyen dög tud lenni.
DE a Giulia után a belseje hervasztó, arra azt mondta nem :/
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 15:46:37 // 29480
Ha már erre jársz, köszi a blogodban a linket! Rendeltem egy stop-start kikapcsolót, és egy sgw bypasst. Nem tudom mennyire macera beletenni a bypasst, de valamit ki akarok MES-ben próbálni amit Giuliaforums-on találtam :-) Remélem ha beépítem, engedélyezek valamit, majd kiszedem azt nem veszik különösebben észre szervizen XD
quash2023-03-01 15:22:32 // 29479
Nos, a dizel is kb. annyit forog! :D
170 körül van 2300-nál.
Giu-val 5-600km-t észre sem veszel! Még a picit passzentosabb (magas vagyok, de nem nagy darab) Veloce ülésekkel is hibátlan.
Amúgy nekem inkább az anyós ülés a kényelmetlenebb, ott a 185cm-es magasságommal valahogy nem tudom jól elrakni a lábamat.
170 körül van 2300-nál.
Giu-val 5-600km-t észre sem veszel! Még a picit passzentosabb (magas vagyok, de nem nagy darab) Veloce ülésekkel is hibátlan.
Amúgy nekem inkább az anyós ülés a kényelmetlenebb, ott a 185cm-es magasságommal valahogy nem tudom jól elrakni a lábamat.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 15:10:05 // 29478
2300-at forog 165-nél.. a benzines XDDD A dízel még kevesebbet. Ami tudom hogy van akinek zavaró, az az extrém direkt fix áttételű kormányzás. Nem egy utazóautós tulajdonság, emiatt folyamatosan vezetni kell. Akinek nincs még beégve ez a robotpilóta ösztön, az képes elkanyarogni ha éppen nem a vezetésre koncentrál, csak úgy beszélget. Mást nem tudnék felhozni, hogy miért ne lenne jó nagy távokra.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 15:03:08 // 29477
Nem mondtam hogy mindenkinek kel hogy tetszen, de kipróbálni mindenképp érdemes. Nekem sem tetszett eredetileg, lassan fedeztem fel. Amikor mozog, teljesen másképp néz ki, mint álló helyben. Persze ez hendikepp annak, aki kívülről az autóját csak parkolva látja XD Én viszont szinte naponta látom jönni-menni, mozgásban eszméletlen mutatós kis autó.
Mozgásilag nekem az életkedvemet (és autózás kedvemet) adta vissza, nélküle valószínűleg Giuliám sem lenne, úgyhogy ennyivel jövök is a típusnak, hogy promózom kicsit XDD
Egyik dízelem sem volt ennek a feelingnek a közelében sem. A 159 is max tempóra tudta ugyanezt, élményre közel sem. Érdemes kipróbálni, de tényleg valamelyik erősebb variánst. Nekem a Giulia mellett is hiányozna ha nem lenne.
Mozgásilag nekem az életkedvemet (és autózás kedvemet) adta vissza, nélküle valószínűleg Giuliám sem lenne, úgyhogy ennyivel jövök is a típusnak, hogy promózom kicsit XDD
Egyik dízelem sem volt ennek a feelingnek a közelében sem. A 159 is max tempóra tudta ugyanezt, élményre közel sem. Érdemes kipróbálni, de tényleg valamelyik erősebb variánst. Nekem a Giulia mellett is hiányozna ha nem lenne.
VKG231!!! (156+75)2023-03-01 14:24:43 // 29476
Csatlakozom Liquidhez, én sem értem ezt a kommentet.
Pláne dízellel miért ne lehetne használni hosszútávon?
Nyilván ezerszer komfortosabb egy S merci vagy egy rolls royce, esetleg egy Bentley... Csak ugye itt most Giulia vásárlási igényről volt szó.
Pláne dízellel miért ne lehetne használni hosszútávon?
Nyilván ezerszer komfortosabb egy S merci vagy egy rolls royce, esetleg egy Bentley... Csak ugye itt most Giulia vásárlási igényről volt szó.
Liquid2023-03-01 14:22:58 // 29475
Miért vennél egy kisebb autót hosszú utazásra? :D Egy erős és játékos, géppel ugyanúgy lehet normálisan közlekedni mint egy közlekedőedényel, csak az utóbbiban nincs benne a dög ha kell. Ez most nem a Giulietta ellen szól, hanem a Giulia mellett.
Liquid2023-03-01 14:19:16 // 29474
Én értem a kollégát :) Nekem se tetszett soha a Giulietta, húgoméknak van, vezettem is párszor, most se tetszik :) Teljesen jó gép, műszakilag, mozgásilag, belsőre jó csak a kinézete...
SD2023-03-01 14:05:32 // 29473
én azt mondanám a Giulia alapvetően nem a interkontinetntális utazó autó, inkább a digo limo kategória, játékos, kényelmes, praktikus, de egy seggel 1000km biztos tudja de akkor azt végig bulizod:D Lehet arra én nem giu-t vennék:) inkább valami off autobahn bombert, mondjuk boldogabb nem leszel vele:D de ebben az esetben a dízelnek lehet jelentősége:)
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 13:37:51 // 29472
Nem jön be mert ránézésre nem tetszik, vagy próbáltad? Ha "A" válasz, akkor próbálj ki egyet azért, nagyon szerethető autó :-)
Zsolt1552023-03-01 12:53:38 // 29471
A Giulietta nekem nem jön be. Viszont lehet visszamegyek dolgozni Németországba és azért lenne jó az Euro6.
(Így helyesebb.)
(Így helyesebb.)
Zsolt1552023-03-01 12:52:24 // 29470
A Giulietta nekem nem jön be. Viszont lehet visszamegyek dolgozni Németországba dolgozni és azért lenne jó az Euro6.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 12:26:12 // 29469
És miért baj hogy Euro4? Örülj neki. Még nagyjából fenntartható. Én ha dízelt vennék, simán visszafelé is mennék Eur3-ra. Vagy félsz a kitiltástól? Ha csak ennyi a csere motivációja, tényleg próbálj ki egy Giuliettát. 1.4 170 lovast, vagy QV-t.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 12:19:53 // 29468
Próbáltam manuálist és automatát is, 180 lovasban. Nagy a különbség köztük. A kézi váltós nekem nagyon nem jött be. Vagy 20km-t mentem vele összesen. Az én fülemnek zavaróan (borzalmasan) hangos volt és a 180 lovat sem éreztem. Szerintem ha ilyen a jelölt, nézz helyette benzines Giuliettát. A kézi váltó is furán kezelte a motor oldalra bólogatását, nem volt egy összeszedett autó élmény.
Az automata az halkabb, finomabb működésű volt , bár azt tényleg csak az OAH sztenderd próbakörén próbáltam.
Az automata az halkabb, finomabb működésű volt , bár azt tényleg csak az OAH sztenderd próbakörén próbáltam.
Zsolt1552023-03-01 11:55:39 // 29467
Konkrétan, hogy a 150LE-s mennyire autózható, használható. :-))
Zsolt1552023-03-01 11:51:02 // 29466
Miért csak 2-3 évig?!? Nekem 12 éve van 1.9JTDm 159-em. Semmi gondom nincs vele. Csak Euro4-es.
Zsolt1552023-03-01 11:48:30 // 29465
Igen. A tapasztalat(ok)ra lennék kíváncsi. Szerintem semmi gond nincs a dízelekkel. 😉
SD2023-03-01 11:12:35 // 29464
a 155-ből mindig V6Q4-et akartam építeni... most ezt meg lehet venni Stelvioból kiseb garzon áráért:D De a 155-ből sem lett volna olcsóbb:D
A Giuliából akkor hidrofékes villany streetrod-ot fogjak akarni?:D
A Giuliából akkor hidrofékes villany streetrod-ot fogjak akarni?:D
SD2023-03-01 11:10:31 // 29462
vegyen csak dízelt:))) jóaz:)) 2-3 évig:D
Na majd lássuk meg a benzines hogy bírja:))))
Na majd lássuk meg a benzines hogy bírja:))))
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 10:22:24 // 29461
XD
RomeoOne2023-03-01 09:09:42 // 29460
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-01 08:59:24 // 29459
Még nem írta, hogy olyat szeretne, csak kérdezte, hogy van e valakinek. 😄
SD2023-03-01 07:54:10 // 29458
Jó a városi fogyi 12L start/stop nélkül abból azért alkudnék :D
SD2023-03-01 07:52:35 // 29457
N, A módban 1300-nál elvált a benzines is, ha dízelt akarsz:D
Jó nyomatékhoz már kell 2000-is:D
Ha vacak benzint tankolsz akkor forgatni is felesleges, lent húz fent halott:D
Legújabb shell-es tapasztalatom:P :D
Jó nyomatékhoz már kell 2000-is:D
Ha vacak benzint tankolsz akkor forgatni is felesleges, lent húz fent halott:D
Legújabb shell-es tapasztalatom:P :D
Zsolt1552023-02-28 14:24:55 // 29455
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van valakinek 150LE-s 2.2D Giuliája?
Érdeklődnék, hogy van valakinek 150LE-s 2.2D Giuliája?
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-28 12:59:09 // 29454
Most értettem meg azokat akik a gyári kinézetű burkolatba épített kamerát favorizálják. helyszíni szemlét tartottam, hogy mit hova lehet rögzíteni. A 146-ban még volt hely hova eltenni egy bármit, a Giulia ablaka viszont olyan meredek, hogy kb a Garmin Dash Mini 2-t sem lehet normálisan odetenni. Ha a tükör mögé próbálnám rejteni, a burkolatot venné, nem az utat. Nagyob dashcam meg pláne sehogy nem fér normálisan oda. Úgyhogy.. ezzel kellett volna kezdeni, hagyomafrancba lett volna hamarabb az eredmény :-)
Liquid2023-02-27 16:43:32 // 29453
Várpalota nekem sincs sokkal közelebb :)
tbeni772023-02-27 16:40:25 // 29452
Tipp esetleg, Bp. környékén elektromos szakemberre?
Olman Zsoltinál jártam korábban a 159 -el, ott azért vastagon fog a ceruza. D.Z -nél szintén voltam, érdekes élmény volt.
Csörgőről jókat hallok, csak Bp. -ről macerás lenne kissé.
2016.12 havi igen. 1 hónapja van nálam. Magyarországi, Pappas -ból vette az első tulaj (akitől most vásároltam). 140.000km van benne.
Olman Zsoltinál jártam korábban a 159 -el, ott azért vastagon fog a ceruza. D.Z -nél szintén voltam, érdekes élmény volt.
Csörgőről jókat hallok, csak Bp. -ről macerás lenne kissé.
2016.12 havi igen. 1 hónapja van nálam. Magyarországi, Pappas -ból vette az első tulaj (akitől most vásároltam). 140.000km van benne.
tbeni772023-02-27 16:34:00 // 29451
Olaj szint szerintem rendben van. Ha olajszint miatt valóban olajnyomás probléma lenne, az az olajnyomás mérés alatt szerintem kiderült volna.
159 -nél sem bíztam pl. az autó olajszintjelzőjében, szeretem manuálisan hetente legalább egyszer ellenőrizni, nagyobb utak előtt pedig minden esetben.
Adalék: Ez a legszélsőségesebb példa a külföldi fb csoportban, mindenki más elektromos hibára utalt. Azt hiszem, az a tulaj aki adalékanyagozik jelenleg (végső elkeseredettségében), neki valóban nem elektromos baja van. Azt írja, akkor fordul elő, ha egy bizonyos sebességben halad 5 percnél tovább. Az egy chippelt autó.
159 -nél sem bíztam pl. az autó olajszintjelzőjében, szeretem manuálisan hetente legalább egyszer ellenőrizni, nagyobb utak előtt pedig minden esetben.
Adalék: Ez a legszélsőségesebb példa a külföldi fb csoportban, mindenki más elektromos hibára utalt. Azt hiszem, az a tulaj aki adalékanyagozik jelenleg (végső elkeseredettségében), neki valóban nem elektromos baja van. Azt írja, akkor fordul elő, ha egy bizonyos sebességben halad 5 percnél tovább. Az egy chippelt autó.
SD2023-02-27 15:19:58 // 29450
én azt javasolnám Alfa specialistával is vedd fel a kontaoktot, 80% hogy csak valami elektromos probléma, de mégis nehogy valami komolyabb dolgot takarjon ki kéne deríteni mielőbb. látom 2016 a gép, küldöldi, vagy ellenőrzött, mennyi a méter benne?
SD2023-02-27 15:14:36 // 29449
nekem még nem tiszta hogy az olaj szint, olaj nyomás és a relék hogyan vannak összefüggésben de mégis ide vezetnek a nyomok.
Elvileg olaj nyomás mérés nélkül persze lehet használni, csak bármi baj történik, nem fogsz értesülni róla.. szint úgy az olajszinttel.
Egy keresztkérdés, az az adalék mibe szól bele?
Mert ha elektromos probléma azon nem szabadna segíteni semilyen adaléknak :/
Elvileg olaj nyomás mérés nélkül persze lehet használni, csak bármi baj történik, nem fogsz értesülni róla.. szint úgy az olajszinttel.
Egy keresztkérdés, az az adalék mibe szól bele?
Mert ha elektromos probléma azon nem szabadna segíteni semilyen adaléknak :/
tbeni772023-02-27 15:01:20 // 29448
Köszi srácok!
Relé cserével kezdem. (Hardy -val aki már cserélte, fel is vettem a kapcsolatot)
Kérdés persze, hogy ha teljes körű olajnyomás mérés megtörtént, ahol rendben volt minden, akkor használhatom -e így az autót?
Az autó sem azt jelzi, hogy nem lenne jó az olajnyomás, hanem hogy az olajnyomás szenzor hibás (vagy pedig a hozzá vezető elektronika, ezt egyelőre még nem tudjuk)
Értelmezésem szerint, ha van jó olajnyomás, akkor gond nem lehet.
2-3 hete már húzódik ez az ügy, az autóra pedig nagy szükségem lenne.
Relé cserével kezdem. (Hardy -val aki már cserélte, fel is vettem a kapcsolatot)
Kérdés persze, hogy ha teljes körű olajnyomás mérés megtörtént, ahol rendben volt minden, akkor használhatom -e így az autót?
Az autó sem azt jelzi, hogy nem lenne jó az olajnyomás, hanem hogy az olajnyomás szenzor hibás (vagy pedig a hozzá vezető elektronika, ezt egyelőre még nem tudjuk)
Értelmezésem szerint, ha van jó olajnyomás, akkor gond nem lehet.
2-3 hete már húzódik ez az ügy, az autóra pedig nagy szükségem lenne.
SD2023-02-27 14:33:07 // 29447
WarbiRunner (Gyuri)2023-02-27 13:26:06 // 29446
A kerék előtti relé nekem facebookról is rémlik, megér egy ellenőrzést.
SD2023-02-27 13:20:36 // 29445
szia, több dolog is van a témában amit eddig láttam:
- van egyszer hogy a gyár 5.5L -ről 5.2L-re csökkentette az olajcsere mennyiséget, mert meghajtva hajlamos volt túltöltött olajat jelezni a digitális nívópálca, ezért viszont érdemes rá figyelni hogy megfelelő olajszint legyen mert amit most full-nak mutat az autó az valójában már nem a gyári full... de ez olajszint kérdés
- egyik tagunk blogjában benne van hogy cserélte kerék előtti reléket, mert ebből a gyári hajlamos beégni, tehát ez jó nyom
- ha jól emlékszem a digitális olajpálcára is volt valami csere kampány, de erről részleteket nem tudok
Ilyenkor az olcsóbb alkatrészek kizárása felől érdemes közelíteni, mert drágán szértszerelgetni cserélgetni nem lesz boldogító.
Illetve itt ez tipikusan alfás szakértelmet és tapasztalatot igénylő feladat lenne, bármilyen szerelő, aki lehet amúgy jó autószerelő csak az alkatrészek cseréjével tud rulettet játszani
reléket cseréld elsőre
- van egyszer hogy a gyár 5.5L -ről 5.2L-re csökkentette az olajcsere mennyiséget, mert meghajtva hajlamos volt túltöltött olajat jelezni a digitális nívópálca, ezért viszont érdemes rá figyelni hogy megfelelő olajszint legyen mert amit most full-nak mutat az autó az valójában már nem a gyári full... de ez olajszint kérdés
- egyik tagunk blogjában benne van hogy cserélte kerék előtti reléket, mert ebből a gyári hajlamos beégni, tehát ez jó nyom
- ha jól emlékszem a digitális olajpálcára is volt valami csere kampány, de erről részleteket nem tudok
Ilyenkor az olcsóbb alkatrészek kizárása felől érdemes közelíteni, mert drágán szértszerelgetni cserélgetni nem lesz boldogító.
Illetve itt ez tipikusan alfás szakértelmet és tapasztalatot igénylő feladat lenne, bármilyen szerelő, aki lehet amúgy jó autószerelő csak az alkatrészek cseréjével tud rulettet játszani
reléket cseréld elsőre
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
3
Vendég3
546
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...