és egy nap alatt kb. 0.25kW-ot evett meg szóval nem vész a fogyasztása.. persze ez nyilván függ mennyire kell tölteni
SD2023-03-22 18:51:38 // 29930
SD2023-03-22 18:49:06 // 29929
Jobban megnézve a 3 csavar a pozitívon egy vason van, csak a szélsőhöz kell tágítani.
Meg is van:) Köszönöm a segítséget! Hosszú szülés volt:))) Már tölti:)
A negatívon nincs sok menet, de még pont rá lehett szorítni:)
A műalkotás
Így gondoltam közlekedni, nem feszül és a vége sem kótog:))
Ennyire ér ki
One more thing:))))
Ha egy műanyag valamit pl: egy ablak lehúzot betűzök a rugó alá az nem engedi csutkára felnyitódni a csomagtartót:)))
A zárat visszapattintva meg a lámpa sem ég..
(pont akartam újságolni hogy leoltja pár perc mulve, erre tegnap nem volt hajlandó..)
(ha a computer elaludt akkor már nem oltja le:D valami bistabil relay lehet, vagy egy microvezérlő ami úgymarad, vagy az lehetett a gond hogy már bezártam az autót... minden esetre nem oltotta le szóval maradt a zár pöckölés... érdemes megjegyezni hogy így elég csúnya a hangja ha próbálod utána lezárni:D tehát érdemes feldobni egy törlőkendőt vagy valamit a csomitetőre amiből eszedbe jut hogy a zár be van zárva:P)
Meg is van:) Köszönöm a segítséget! Hosszú szülés volt:))) Már tölti:)
A negatívon nincs sok menet, de még pont rá lehett szorítni:)
A műalkotás
Így gondoltam közlekedni, nem feszül és a vége sem kótog:))
Ennyire ér ki
One more thing:))))
Ha egy műanyag valamit pl: egy ablak lehúzot betűzök a rugó alá az nem engedi csutkára felnyitódni a csomagtartót:)))
A zárat visszapattintva meg a lámpa sem ég..
(pont akartam újságolni hogy leoltja pár perc mulve, erre tegnap nem volt hajlandó..)
(ha a computer elaludt akkor már nem oltja le:D valami bistabil relay lehet, vagy egy microvezérlő ami úgymarad, vagy az lehetett a gond hogy már bezártam az autót... minden esetre nem oltotta le szóval maradt a zár pöckölés... érdemes megjegyezni hogy így elég csúnya a hangja ha próbálod utána lezárni:D tehát érdemes feldobni egy törlőkendőt vagy valamit a csomitetőre amiből eszedbe jut hogy a zár be van zárva:P)
Hardy2023-03-21 19:43:33 // 29928
Szerintem mindegy hova rakod. En egy kicsit megtágítottam. Negatívon meg az érzékelő elé kell rakni. De holnapután vissza kapom az autót. Akkor lefényképezem ha gondolod.
SD2023-03-21 13:04:23 // 29927
Exactly that's what I want:)) Like, köszi:)
aranytl2023-03-20 19:36:48 // 29926
Én pont fordítva csináltam szombaton. Erőt vettem magamon és hagytam a kezdő versenyzőket elmenni.
Egy Audi 80-ból intett a srác amikor megelőztem, hogy nyomjam neki, akkor 2-t visszakapcsoltam, legyen egy kis hangja :D
Szentesen a benzinkúton egy koma megdícsérte és megcsodálta a kocsit.
Szegeden meg egy Camaros intett tetszését nyilvánítva.
Kellemes nap volt, még a fogyasztási rekordomat is beállítottam. Néha ilyen is belefér, nem csak a száguldás :)
Egy Audi 80-ból intett a srác amikor megelőztem, hogy nyomjam neki, akkor 2-t visszakapcsoltam, legyen egy kis hangja :D
Szentesen a benzinkúton egy koma megdícsérte és megcsodálta a kocsit.
Szegeden meg egy Camaros intett tetszését nyilvánítva.
Kellemes nap volt, még a fogyasztási rekordomat is beállítottam. Néha ilyen is belefér, nem csak a száguldás :)
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-20 19:28:19 // 29925
Ennyire nem, szerencsére, de hasonló jellegű volt a koszolódás, lightosabb kivitelben.
Sandree802023-03-20 19:21:46 // 29923
Sziasztok!
Sajnos kell nyestriasztó a Julisba, 2.0 200LE.
Tudja valaki, hogy hol találok olyan pozitív pontot, ami akkor ad tápot, ha leállítom az autót, leveszem a gyújtást?
B terv, hogy a jobb első biztosítéktáblán találtam állandó tápot.
Előre is köszi a segítséget:
Sanyi
Sajnos kell nyestriasztó a Julisba, 2.0 200LE.
Tudja valaki, hogy hol találok olyan pozitív pontot, ami akkor ad tápot, ha leállítom az autót, leveszem a gyújtást?
B terv, hogy a jobb első biztosítéktáblán találtam állandó tápot.
Előre is köszi a segítséget:
Sanyi
SD2023-03-20 19:12:34 // 29921
leopop32023-03-20 19:05:34 // 29920
Esküszöm ilyen fogyatékos embert mint aki ezt csinálta nem láttam még 🤮😒🤦
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-20 16:31:16 // 29919
Az 1.4-nél 65e-nél a szűrő gyalázatosan nézett ki, olajsárnak viszont nem volt nyoma sehol ahova benéztünk. A sz.könyve szerint 15e-periódussal cserélték az olajat, tele volt égett olajlerakódással a mikroszűrő. Az autó semmilyen hibát ennek ellenére nem produkált.
SD2023-03-20 15:24:50 // 29917
SD2023-03-20 15:23:38 // 29916
figymá.. most nem emlékszem hogy megtaláltam-e a USB kamerát.. de megnézhetjük valamikor, csak úgy emlékszem az még nem USB-c .. de max laptoppal...
nem szabadna ott látható olajsárnak lenni...
más amikor 100+-os autó még nem látott olajcserét az megáll igen...
nem szabadna ott látható olajsárnak lenni...
más amikor 100+-os autó még nem látott olajcserét az megáll igen...
SD2023-03-20 15:22:23 // 29915
ha nem cserélték rendesen az olajat.., ha cserélve volt akkor meg nem hinném, majd a turbo mennyire pröcözi az olaja az is később derül ki..
SD2023-03-20 15:21:37 // 29914
Szerintem 100k-t a gyári olajjal is elmegy a motor és ott sem a szűrő fog megmakkanni..
200-300k-s autóknál jelent majd gondot a szűrő tömődés.. szerintem
200-300k-s autóknál jelent majd gondot a szűrő tömődés.. szerintem
Zselé2023-03-20 15:09:51 // 29913
Na ez az ami érdekes, ha nem ez a probléma forrása. Akkor megnyugodtam, hogy bármikor beszarhat, a csere után is... :DDDD
RomeoOne2023-03-20 08:59:11 // 29912
De, ez alapján akkor a 100k alatt halódó MA modulok a 2.0-nál valszeg nem a szűrő tömődése miatt vannak?
TtK2023-03-20 08:52:49 // 29911
A szűrő felülete sokszorosa a cső átmérőjének és kúpos. Szerintem úgy van méretezve, hogy az élettartam alatt felgyűlő trutyi szépen lassan feltöltse, de a cső átmérőjének megfelelő keresztmetszet még akkor is meglegyen, ha majdnem tele van. Ha rendesen cseréled a - megfelelő - olajat talán tényleg kitart addig, míg amúgyis le kell venni a hengerfejet. Az meg már bőven a gari után lesz, szóval nem nagyon érdekli a stellantist.
SD2023-03-20 08:50:03 // 29910
Akksi kérdés: vettem ezt e C-TEK ttőt van neki egy fixre köthető csati része, ha az akksi mellé kötném hátra, akkor mindegy hogy melyik kis tüskére rakom, oldalanként?
A pozitívnál van szabadon egy nagyobb, de ott fúrni kéne a csatlakozón, a többi az biztosítékokkal van, de azokra rámegy.
A negatív oldalon nincs sok választás:)
Másik kérdés hogy az eredeti, +biztosítékot tartó -elektronikát odafogó anyacsavarokat használhatom-e vagy kellene még egy-egy anyát szereznem?
Vagy mégis fúrni?
Amúgy azon nincs is anya és lötyögy is.
A pozitívnál van szabadon egy nagyobb, de ott fúrni kéne a csatlakozón, a többi az biztosítékokkal van, de azokra rámegy.
A negatív oldalon nincs sok választás:)
Másik kérdés hogy az eredeti, +biztosítékot tartó -elektronikát odafogó anyacsavarokat használhatom-e vagy kellene még egy-egy anyát szereznem?
Vagy mégis fúrni?
Amúgy azon nincs is anya és lötyögy is.
Kazes☻2023-03-19 22:02:22 // 29909
Érdekes egy lehajtó ez...😉 de jó kis sztori! 😀
RomeoOne2023-03-19 21:59:23 // 29908
Hmm, sejtettem, akkor az ülés hátrafelé billenő üléslapja lesz a ludas... Meg a rövid lábaim :D
Ha hosszabb lábszáram lenne, hátrébb lenne az ülés és több hely lenne a pedálig
Ha hosszabb lábszáram lenne, hátrébb lenne az ülés és több hely lenne a pedálig
RomeoOne2023-03-19 21:57:10 // 29907
De minek is tempomatoznék, amikor mindig van valami izgalom pályán is... :DDD
Tegnap este 150-es utazó az Autobahn-on már majdnem a Paksch-i lehajtónál, külső sáv. Érkezik rám egy Merci a külsőben, de nem nagy különbséggel valahol 155 környékén lehetett. Már majdnem ott volt a Giulia faránál, amikor a benzinkúttól kijövet bevág elém egy mazsola. Na jól van, miért fékeznék, ha gázpedállal is meg lehet oldani a dolgot... Beletapostam, gyors visszaváltások, meglódulás, sávváltás, mazsola átugrása, vissza külső. Néhány másodperc csak, de fel is ugrott gyorsan 190-re.
A külsőben elvettem, hagytam hogy lassuljon vissza. Közben látom ,hogy beletaposott a Merci, vérszemet kapott. Kb. 160-nál ért utol, elhúzott mellettem vagy 180-al (C vagy E volt, sztem 2 literes dízel lehetett vagy valami hasonló, 200 ló körüli kategória). Na jól van, legyen. Padlóztam egyet, meglódult a gép, pár másodperc alatt utolértem, majd el is hagytam gyorsan a fenébe. Szinte vörösödött a feje, úgy taposta a padlóba a pedált, de hát ennyire tellett... Az élet apró örömei... :DDD
Tegnap este 150-es utazó az Autobahn-on már majdnem a Paksch-i lehajtónál, külső sáv. Érkezik rám egy Merci a külsőben, de nem nagy különbséggel valahol 155 környékén lehetett. Már majdnem ott volt a Giulia faránál, amikor a benzinkúttól kijövet bevág elém egy mazsola. Na jól van, miért fékeznék, ha gázpedállal is meg lehet oldani a dolgot... Beletapostam, gyors visszaváltások, meglódulás, sávváltás, mazsola átugrása, vissza külső. Néhány másodperc csak, de fel is ugrott gyorsan 190-re.
A külsőben elvettem, hagytam hogy lassuljon vissza. Közben látom ,hogy beletaposott a Merci, vérszemet kapott. Kb. 160-nál ért utol, elhúzott mellettem vagy 180-al (C vagy E volt, sztem 2 literes dízel lehetett vagy valami hasonló, 200 ló körüli kategória). Na jól van, legyen. Padlóztam egyet, meglódult a gép, pár másodperc alatt utolértem, majd el is hagytam gyorsan a fenébe. Szinte vörösödött a feje, úgy taposta a padlóba a pedált, de hát ennyire tellett... Az élet apró örömei... :DDD
Piritu - 1.000.0002023-03-19 21:54:07 // 29906
Nekem simán elfér a pedálok előtt a földön, még a Veloce üléssel is pedig majdnem teljesen előre van húzva az eleje.
RomeoOne2023-03-19 21:50:55 // 29905
Ha már tempomat... Ti hova teszitek a lábatokat, ha bekapcsoljátok? Nekem ilyen autóm még nem volt, hogy a jobb lábnak csak a pedálon van helye. Nem tudom, hogy ez az ülés miatt van csak, mert ennek ilyen a kialakítása vagy en bloc Giulia tulajdonság (biztos, hogy benne van az is, hogy itt rendes, padlóra szerelt gázpedál van), de én konkrétan csak a fékpedál alá tudom tenni a lábam, ha tempomatozok...
Mondjuk, nem sokat szoktam, magamtól nem nagyon jut eszembe. Akkor is csak autópályán, ha nem nagy a forgalom és kevésbé kockázatos, hogy ha hirtelen kéne fékezni, akkor nem tudnék. Csak érdekelne, hogy másé is ilyen-e vagy csak nálam álltak így össze a csillagok?
Mondjuk, nem sokat szoktam, magamtól nem nagyon jut eszembe. Akkor is csak autópályán, ha nem nagy a forgalom és kevésbé kockázatos, hogy ha hirtelen kéne fékezni, akkor nem tudnék. Csak érdekelne, hogy másé is ilyen-e vagy csak nálam álltak így össze a csillagok?
Piritu - 1.000.0002023-03-19 21:46:28 // 29904
Valakinek esetleg egy feleslegessé vált gombsora?
Piritu - 1.000.0002023-03-19 21:18:39 // 29903
A hétvégén nagyon tele lett a hócipőm a radaros tempomattal. Mennie kell...
Csinálta már valaki visszafelé?
Olyat hallottam hogy a "sima" esetében elég kicserélni a kapcsológombokat, proxit rendezni és megvan a radaros tempomat.
Visszafelé is így működhet? Oké hogy elveszik a sávtartó, de arra sincs semmi szükségem, magam szoktam tekergetni a kormányt...
Csinálta már valaki visszafelé?
Olyat hallottam hogy a "sima" esetében elég kicserélni a kapcsológombokat, proxit rendezni és megvan a radaros tempomat.
Visszafelé is így működhet? Oké hogy elveszik a sávtartó, de arra sincs semmi szükségem, magam szoktam tekergetni a kormányt...
RomeoOne2023-03-19 17:09:20 // 29902
AlfaOwner-en vagy Giuliaforums-on nincs ezzel kapcsolatban valami okosság vagy hasznosítható tapasztalat? Azért az első Giuliák idén már 6 évesek
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-19 12:59:03 // 29901
Zselé2023-03-19 09:00:54 // 29900
Az a bajom, hogyha beraktak egy szűrőt egy cserélhetetlen helyre, akkor az egyre rosszabb lesz. Lehet, hogy tönkrement az MA 40 ezer alatt, mert a szűrő tömítettség miatt nem kapott elég olajat. De ha emiatt ment tönkre, akkor a következő egység méghamarabb feladja, mivel a lerakódás mértéke csak nőni fog…
Legalább valami endoszkóp kamerával meg kéne skubizni egyszer vagy nem tudom :D
Legalább valami endoszkóp kamerával meg kéne skubizni egyszer vagy nem tudom :D
zümi1662023-03-19 08:55:36 // 29899
Köszi a felhomályosítást :-) Mindenképp ráfogok kérdezni olajcserekor, kíváncsi vagyok ott mit mondanak erre, s majd mindenki okulására itt jól meg is osztom .-)
G-MANN🍀2023-03-19 08:12:55 // 29898
Szervizben mintha mondtak volna olyat, hogy olajcsere előtt valamilyen tisztító adalékokat lehetne adni hozzá, abból is az xy... majd utána azzal leereszteni a régi olajat, és utána bele az új olajat mndig 10ekm után.
SD2023-03-19 02:47:31 // 29897
Tehát mit tanultunk ma?
Alfa motorba nem való csak megfelelő hering!
Akinek csalnak az olajcserénèl annak pörcös lesz az olaj, és nem porcosodik gázadásra:P :/ :D
Alfa motorba nem való csak megfelelő hering!
Akinek csalnak az olajcserénèl annak pörcös lesz az olaj, és nem porcosodik gázadásra:P :/ :D
SD2023-03-19 02:42:44 // 29896
Az 1.4 multiair-ban egy kereszt irányú szűrő van, amit ki lehet csavarni oldalról, erre volt jellemző hogy eltömődik az olajsártól, vagy ráegett csuszpájztól. Ebben az esetben a MA egység nem kap elegendő olajat.
A 2.0-án stílusosan egy ledobható bomba alakúra csinálták az egységet azonban nem cserélhető, komoly bontás nélkül. Jó hír hogy a szűrő felülete többszöröse a réginek, mivel hosszában tölcsér alakú. Rossz hír hogy csak a HF levételével orvosolható. Így a 10k km olajcsere selenia-val javasolt. Egyelőre nem teljesen tiszta, hogyan adja meg magát a MA egység mert nem javítják, csak csere. De potenciálisan két fő hibaforrás lehetséges: 1. Maga a szelep emelő dugattyú hullik szét, vagy 2. a selenoid ami az olajnyomást szabályozza fárad el, esetleg valamilyen lerakódás dugulás is ronthat a helyzeten, de addigra szét is kopik tehát úgy is csere:/ egy biztos darabosra égetett olajjal nem igazan jól működik, szóval érdemes nyomonkövetni, dédelgetni:D
Mérnöki nyelven ez azt jelenti előbb robbantod szét a hengerfejtömítést mint azt cserélni kellene:D én azt gyanítom hogy nem ez fogja megölni a motort, mivel eleve csak azért van hogy az MA “hidraulika nem tudom” részébe ne kerülhessen semmi gezemice:D
Ha ott már támcsapágy vagy egyeb dolog lering az rég rossz:D
Ha csal pörc, az meg szomorú:(
A 2.0-án stílusosan egy ledobható bomba alakúra csinálták az egységet azonban nem cserélhető, komoly bontás nélkül. Jó hír hogy a szűrő felülete többszöröse a réginek, mivel hosszában tölcsér alakú. Rossz hír hogy csak a HF levételével orvosolható. Így a 10k km olajcsere selenia-val javasolt. Egyelőre nem teljesen tiszta, hogyan adja meg magát a MA egység mert nem javítják, csak csere. De potenciálisan két fő hibaforrás lehetséges: 1. Maga a szelep emelő dugattyú hullik szét, vagy 2. a selenoid ami az olajnyomást szabályozza fárad el, esetleg valamilyen lerakódás dugulás is ronthat a helyzeten, de addigra szét is kopik tehát úgy is csere:/ egy biztos darabosra égetett olajjal nem igazan jól működik, szóval érdemes nyomonkövetni, dédelgetni:D
Mérnöki nyelven ez azt jelenti előbb robbantod szét a hengerfejtömítést mint azt cserélni kellene:D én azt gyanítom hogy nem ez fogja megölni a motort, mivel eleve csak azért van hogy az MA “hidraulika nem tudom” részébe ne kerülhessen semmi gezemice:D
Ha ott már támcsapágy vagy egyeb dolog lering az rég rossz:D
Ha csal pörc, az meg szomorú:(
zümi1662023-03-18 23:13:33 // 29895
Remek😠 van esetleg valami más módszer amivel elodázható a csere?
Most akkor összezavarodtam, nem magában a MA egységben van a szűrő? Mert ha csere van, minek minek takarítgatni, kap új szűrőt is és helló. Vagy hogy van ez...?
Most akkor összezavarodtam, nem magában a MA egységben van a szűrő? Mert ha csere van, minek minek takarítgatni, kap új szűrőt is és helló. Vagy hogy van ez...?
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 22:01:32 // 29894
Mármint a hf tömítés alatt van ez elvileg, hf levétel nélkül szerintem egyáltalán nem hozzáférhető.
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 21:59:21 // 29893
Kizárt, a MA modul cseréhez nem kell levenni a hengerfejet.
Zselé2023-03-18 20:56:04 // 29892
Az a kérdés: ha cserélik a MA-t, akkor kitakarítják? :D Mert gondolom akkor is meg kell pluszban bontani…
WarbiRunner (Gyuri)2023-03-18 20:21:39 // 29891
Igen, sajna a hengerfej alatt van..
RomeoOne2023-03-18 16:19:23 // 29890
Volt már itt róla szó. Csak sajnos, úgy néz ki, hogy a 2.0-nál a szűrő kiszedéséhez motort kell bontani...
zümi1662023-03-18 16:07:18 // 29889
Valahol olvastam hogy a multiair élettartama meghosszabbítható ha időnként a szűrőt vagy mifenét kitisztogatják. Majd kövi olajcserekor rákérdezek a szervizben hogy ezzel alapból foglalkoznak-e, vagy külön szólni kell, vagy egyáltalán mi a helyzet ezzel...
SD2023-03-18 12:29:02 // 29888
Igen calamelyik könyvecskében van egy ábra, akkor a 3+2 nekem megfordult:)
G-MANN🍀2023-03-18 07:41:21 // 29887
2+3 év, ami igazán 3+2 (mert azt mondták, hogy az érték miatt 3 év a jótállás) teljeskörű után a plusz gari a fő alkatrészekre (jelentsen is ez bármit 😆), én anno kaptam róla egy leírást, majd előtúrom, azért elég sok mindenre kiterjed, multiair egységre biztos😉
SD2023-03-18 05:32:52 // 29886
ezt csak azért kérdem mert pl: egy UK mebernél FB-n 4,5 évnél már nem állták a motor cserét, ott komolyabb bajok voltak... de fele pénzt be kellett csengetnie, és azt is valami biztosítás állt csak
De nekem a fejemben ez a 100k vagy 5 év él, ami persze ha jól tudom 2 évig teljes körű gari, kivéve kopó, fogyó alkatrészek, és gondolom +3 év ilyen fő darabok hogy váltó, motor?? stb. meg aztán jön a zátrozsdásodás elleni az talán 7 év?
Csak hogy mennyire kell nyüstölni:))) Mert én is úgy vagyok vele ha valami gyári hibás az ne maradjon megvigyázva:D de amit 10-15 év lenne tönkretenni azt meg csak sportból azért nem hajtanám szét 2 év alatt:D
De nekem a fejemben ez a 100k vagy 5 év él, ami persze ha jól tudom 2 évig teljes körű gari, kivéve kopó, fogyó alkatrészek, és gondolom +3 év ilyen fő darabok hogy váltó, motor?? stb. meg aztán jön a zátrozsdásodás elleni az talán 7 év?
Csak hogy mennyire kell nyüstölni:))) Mert én is úgy vagyok vele ha valami gyári hibás az ne maradjon megvigyázva:D de amit 10-15 év lenne tönkretenni azt meg csak sportból azért nem hajtanám szét 2 év alatt:D
quash2023-03-17 22:00:15 // 29885
Pirelli P Zero SC-t vettem tavaly tavasszal.
Én megvoltam vele elégedve, tapad, halad, teszi a dolgát.
Viszont kb. szeptember-október környékén előjött a szokásos első gumi "kattogás" kerék fordításnál.
A kopásjelzőig kb. 2-3 mm lehet még benne, ezt a nyarat már nem fogja lefutni.
Pont most gondolkodom hogy csere, és ezeket meg eladom. (itthon mindent megvesznek ...)
Egy év alatt kb. 30-35e-ret mentem, ebből kb. a 60% lehetett a nyári!?
A téli is Pirelli, azok kopása nem jelentős.
kb. 10 éve legalább P Zero-t használok, de ennyire még egyszer sem kopott egy év alatt.
Én megvoltam vele elégedve, tapad, halad, teszi a dolgát.
Viszont kb. szeptember-október környékén előjött a szokásos első gumi "kattogás" kerék fordításnál.
A kopásjelzőig kb. 2-3 mm lehet még benne, ezt a nyarat már nem fogja lefutni.
Pont most gondolkodom hogy csere, és ezeket meg eladom. (itthon mindent megvesznek ...)
Egy év alatt kb. 30-35e-ret mentem, ebből kb. a 60% lehetett a nyári!?
A téli is Pirelli, azok kopása nem jelentős.
kb. 10 éve legalább P Zero-t használok, de ennyire még egyszer sem kopott egy év alatt.
SD2023-03-17 21:03:33 // 29884
Akkor mire van a mennyi évig gari?;D
G-MANN🍀2023-03-17 20:56:14 // 29883
Végül is a 2019 Giun anno 36ekm-nél cserélték gariban. Azóta kb 80ekm van most benne az új tulajnál és nincs baja.
Zselé2023-03-17 17:27:42 // 29882
Annyira nem mozgat, 3500 km van az olajcseréig, akkor megnézzük. Ha cserés, jó lenne még húzni vele, a gari vége felé :D
SD2023-03-17 16:53:25 // 29881
van OBD olvasód? elvileg amúgy a szervízben olyan kódokat is ki tudnak olvasni amit te nem is látsz
hmm csak napszél vol:)
hmm csak napszél vol:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.