RomeoOne2024-03-27 22:27:51 // 34993
Ha GY-nél maradnál akkor Eagle F1 SuperSport. De Michelin, Pirelli is megmozgatná a fantáziám.
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-27 22:20:43 // 34992
Őszintén, nem tudom én mit raknék fel legközelebb. A télivel kanyaríveken lazán kick down-t nyomok, és kontroll alatt van. A nyárival nagyon tudni kell, hogy mikor mennyire merjek odalépni neki, semennyire nem konzisztens.a viselkedése.
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-27 22:17:27 // 34991
Hát ja, nekem másfél év volt a milyen szar gumi ez állapottól eljutni addig, hogy igazából jó ez! Lehet hogy csak megszoktam a vackot 🤣 Na de ha bemelegítem, akkor viszont kifejezetten agresszív. Viszont ha elmennék vele pl. áprilisban vez.tech tréningre, valószínűleg totális katasztrófa lenne. Vizes műgyantán tavaszi nem túl melegben..
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-27 22:08:57 // 34990
18 fokban ma lett felrakva a zárt, fűtött épületben tárolt kerék. 😄 Ahogy kifordultam a gumis utcájából, már éreztem, hogy a télihez képest nulla lett a tapadás. Ennek nagyon oda kell durrantani, hogy rendesen tapadjon. Ha csak jön egy nyári eső, az képes úgy visszahűteni, hogy elkezd csúszkálni. Igazából májusi 30 fokokig a Vredestein téli jobban tapad.
RomeoOne2024-03-27 22:07:24 // 34989
Nehogy ilyen béna gumit vegyél már rá. Rendes, sportos, melegben tapadósat, hogy amikor elereszted alkalmas körülmények között akkor maximális legyen az élvezet. Ez amúgy is egy játékosabb autó, jobban mozog.
Eldobni úgy sem tudod, az VDC nagyon agresszív, ezt tapasztaltad. Miért baj az, ha lehet vele csúszkálni cserébe, hogy jó időben jobb legyen? Most jobb lenne az, ha félszívű autózásnál sosem mozdulna meg cserébe, hogy amikor odateszed, akkor ne legyen olyan igazi jó?
Eldobni úgy sem tudod, az VDC nagyon agresszív, ezt tapasztaltad. Miért baj az, ha lehet vele csúszkálni cserébe, hogy jó időben jobb legyen? Most jobb lenne az, ha félszívű autózásnál sosem mozdulna meg cserébe, hogy amikor odateszed, akkor ne legyen olyan igazi jó?
G-MANN🍀2024-03-27 20:49:34 // 34988
Sztm mindkettő jó választás lenne😊
Shadin2024-03-27 18:51:54 // 34987
Ha így csúszkál inkább veszek rá valami komfort gumit. Pl. Bridgestone Turanza, vagy Conti PremiumContact.
Shadin2024-03-27 18:49:47 // 34986
A téligumiknál bejött hogy puhábban járok, de a nyárinál nem érzem hogy lenne jobb.
G-MANN🍀2024-03-27 18:38:30 // 34985
Sztm azért érzed rossznak (és valóban az), mert hidegben kint áll az autó. Garázs 16 fokból indulva nekem most a hidegben nem tapadó Pirelli jó már reggel is.
G-MANN🍀2024-03-27 18:35:02 // 34984
Nekem most lesz elől újra (2 hét múlva) betét csere... ma 42.644 km, viszont élvezem is a közlekedést😉
G-MANN🍀2024-03-27 18:33:17 // 34983
Viszont 10-8 fok alatt nagyon nem tapadós... 15 fölött már szuper 20 fölött nekem tökéletes!
SD2024-03-27 18:32:14 // 34982
Mintha nekem is jobban kopna amúgy az első fék:)
G-MANN🍀2024-03-27 18:31:03 // 34981
Nálam a 19" mindenhová 2.4 (Pirello PZero AR) nyáron 2.6-2.7 lesz. Több nem.
Shadin2024-03-27 18:06:34 // 34980
Placebooo. Ma egész sokat kocsikázgattam Pesten és hát ott van ez a rángatás úgyhogy holnap visszteszem a Tpye2-t kontrollpróbának.
Shadin2024-03-27 17:54:55 // 34979
Nade nem csak meleg aszfalton használunk nyári gumit, nagy átlagban meg jobb egy "PremiumContact" mint egy "SportContact" :-(
Azért az érdekes, hogy a hidegen 2.0-2.2 keréknyomás már így 20 fokban bemelegítve is tud lenni pályán 2.4-2.6 bar.
Azért az érdekes, hogy a hidegen 2.0-2.2 keréknyomás már így 20 fokban bemelegítve is tud lenni pályán 2.4-2.6 bar.
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-27 15:09:28 // 34978
Neem. Ezek a nagyon tapadós nagyon szuper nyári gumik igazából hiába vannak felpontozva, agyon dicsérve, hidegen olajozott szappan módjára tapadnak XD
Én pl ezen az összehasonlításon igen csodálkoztam eleinte. Aztán rájöttem, hogy igen, jól kezelhető, sportos, jól tapadó gumi ez. Ha be van melegítve, de kegyetlenül. Nyáron, tényleg a hegyek közt hibátlanul tette a dolgát, akkorát fogott mint a ződfesték. Aztán jön az ősz, 16-17 fokok, és városban nem csak a falevelek szállingóznak, hanem a nyári gumis Giulia is XD
Én pl ezen az összehasonlításon igen csodálkoztam eleinte. Aztán rájöttem, hogy igen, jól kezelhető, sportos, jól tapadó gumi ez. Ha be van melegítve, de kegyetlenül. Nyáron, tényleg a hegyek közt hibátlanul tette a dolgát, akkorát fogott mint a ződfesték. Aztán jön az ősz, 16-17 fokok, és városban nem csak a falevelek szállingóznak, hanem a nyári gumis Giulia is XD
Shadin2024-03-27 14:45:48 // 34977
Azt hittem csak nekem vicceznek a PSS-ek :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-27 14:40:00 // 34976
Ha annyira akarnám, már kipróbáltam volna. :-) Majd egyszer csak kiváncsiságból..
SD2024-03-27 14:30:19 // 34975
Akku saru, és próbáld ki, rájössz semmi értelme:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-27 14:05:56 // 34974
Felkerült a nyári kerék. Jajj de elkapkodtam én ezt.. pedig már ismerem az Eagle F1-et mint a rossz pénzt. Most biztos nem lesz racse mód, 18 fok, tapadás nyista XD
Az első kereszteződés feladta a leckét, be is tiltott az asr. A második már szebb lett XD
Mindjárt a nyomásokat beállítom, mert gumisnál volt tárolva, ott meg túlfújják.
A 3 éves szervizig amúgy sem merek hozzányúlni, nehogy valami garivesztő legyen.
Az első kereszteződés feladta a leckét, be is tiltott az asr. A második már szebb lett XD
Mindjárt a nyomásokat beállítom, mert gumisnál volt tárolva, ott meg túlfújják.
A 3 éves szervizig amúgy sem merek hozzányúlni, nehogy valami garivesztő legyen.
Shadin2024-03-27 13:49:15 // 34973
Akkor RACSE módot neki!
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-27 11:09:17 // 34972
Egy kicsit igen, de néha hagyhatna többet. A kormányszögtől függ szerintem, addig nem tudsz elmenni, hogy rendesen ellenkormányozni kelljen. Vagyis egyelőre én nem tudok :-) Jelenleg az az érzésem, hogy a körívet addig rajzolja, amíg a kanyarodás irányában húzod rá a kormányt. Tempón pont ezért nem érződik kevésnek, mert 100+ tempóról még a kanyarbejáraton is picit fékezve megindul a fara, lépsz a gázra, picit sodródik, de a kerék a kanyarodás irányában áll (ez a trail braking?). Ennél többet az elektronika nem enged.
Utcából kikanyarodáskor is, szinte helyben fordul amíg a kormányt a kikanyarodás irányában húzom rá. Ellenkormányozni nem igazán hagy.
Utcából kikanyarodáskor is, szinte helyben fordul amíg a kormányt a kikanyarodás irányában húzom rá. Ellenkormányozni nem igazán hagy.
Shadin2024-03-27 09:50:27 // 34971
Powerslide-ot enged D-ben?
Gabor F2024-03-26 19:57:38 // 34970
Ma reggel műszakira vittem az autót (2évre most le van a gond vele), ezért tegnap este fel kellett tennem a vonóhorgot. Tartottam tőle, mert a kereskedő anno megszenvedett vele. Ehhez képest 1 perc alatt felraktam. Amivel viszont megjártam, az a takaróelem. Legalább 10 percet szenvedtem vele, mire nagy nehezen le tudtam szedni. Egyszerűen nem engedett sehogy sem. A két gombot eltekertem és kész, onnan semerre sem lehetett lehúzni, elhúzni, pattintani. Aztán egyszer valahogy az egyik fele, mégis megmozdult. Utána némi erőhatásra le tudtam pattintani. Félek, visszafele se lesz egyszerű.
Egyébként esztétikus a kialakítása ennek a betétnek és örülök is, hogy van, mert biciklit tervezek majd szállítani rajta.
Úgy tudom a Veloce diffúzornál nincs levehető vonóhorog opció.
Egyébként esztétikus a kialakítása ennek a betétnek és örülök is, hogy van, mert biciklit tervezek majd szállítani rajta.
Úgy tudom a Veloce diffúzornál nincs levehető vonóhorog opció.
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-26 18:03:49 // 34969
Nem is cél driftelni ezzel az autóval részemről. Látványos dolog, ültem drift autóban párszor utasként. Jó jó, de egyáltalán nem az én sportom. A powerslide viszont nem drift, ott egy kicsit hagyhatna még mozgásteret. Amúgy ez az esetek nagy részében városban érzem ezt, ahol meg nem feltétlenül baj ha megakadályozza a hirtelen indíttatásból jött dolgokat.
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-26 17:50:39 // 34968
Látod, egy okod máris van hogy újra engedélyezd a Race módot :-)
Shadin2024-03-26 16:14:02 // 34967
Mentem vele megint és nem sikerült reprodukálni a rángatást.
Vagy az van, hogy a kapcsoló visszaállításával egyidőben törölt tanult értékek miatt egyébként sem rángatna, de ez akkor derülne ki ha visszaállítanám a RACE módot :-)
Vagy az van, hogy a kapcsoló visszaállításával egyidőben törölt tanult értékek miatt egyébként sem rángatna, de ez akkor derülne ki ha visszaállítanám a RACE módot :-)
SD2024-03-26 14:59:47 // 34966
Én most úgy látom van benne beépített hülyeség mérőke, és ha egy határon belül baradsz akkor enged játszani, ha már láthatóan esetleges amit csinálsz akkor jön a tockos:D
Engem a kugliérintés után tiltott be azt lehet a giroszkóp is konstatálta, pedig tényleg csak súroltam:D Vagy csak egyszerűen ami már egy szögnél nagyobb kitérés az tiltot ennyi.
amúgy meg ja nem driftelni kell hanem jóízüeket kanyarogni, erre van :)))
Engem a kugliérintés után tiltott be azt lehet a giroszkóp is konstatálta, pedig tényleg csak súroltam:D Vagy csak egyszerűen ami már egy szögnél nagyobb kitérés az tiltot ennyi.
amúgy meg ja nem driftelni kell hanem jóízüeket kanyarogni, erre van :)))
SD2024-03-26 14:34:07 // 34965
Nem csak fiatalok jönnek szerencsére:D
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-26 14:13:28 // 34964
Haha :-) Ha nem megy a fiatalokkal, adok konzultációs időpontot XD
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-26 14:10:44 // 34963
Erre szerintem a válasz az hogy lehet is, meg nem is, mit a mesében XD
Álló helyből egy negyedet tudok vele fordulni, vagyis gyorsan utcából kifordulós szitukban szinte körülöttem fordul be a sávba. Ilyenkor nem tudom mit néz, de ráfelé kormányzom. Mintha addig hagyná, amíg az ellenkormányra nincs szükség.
A hétvégén városban egy balos íven annyira meg volt a feeling, hogy én kick-down-t nyomtam. Már szinte láttam a youtube videót ahogy rajzoljuk az ívet, elindult keresztbe, visszaváltott, a motor 5e környékén, aztán mire az ellenkormány jött volna, elvette a tüzet. Semmi esp beavatkozás, egyszerűen elvette a motorerőt.
Arra jutottam, hogy ha powerslide-ot próbálok, akkor a motorerőt veszi el. Ha driftesebb megoldást választok, vagyis eleve behajítom a kanyarba és úgy lépek oda, akkor pánik rohamot kap, elveszi a motorerőt, rájön hogy az lópikulát nem ér már, és álló kerékkel csúszunk keresztben, majd jön az esp és kerekenként fékezve egyenesíti ki. Ez nagyon kocka feeleing, ezt nem szeretem, ellenben még sem árkot, sem villanyoszlopot nem látogattunk.
Egy jóízű gyors kanyargásnál, vagy akár versenypályán, viszont a tudásomhoz mérten rendesen meghajtva egyáltalán nem szól bele. Akkor sem, ha játszok a súlypont áthelyezéssel, kicsit fékkel érkezek a kanyar elejére, mozdul a fara, és már tiprom a gázt. A Transalpinát, Transfogarast végignyomtam úgy, hogy egyszer sem avatkozott be észlelhetően az elektronika, és így az élmény sem csorbult. Pedig pár szakaszon tényleg megihlettek az arra kószáló Porschék, és egyszer élünk felkiáltással kapta ami a csövön kifért. Szóval felemás a dolog.
Álló helyből egy negyedet tudok vele fordulni, vagyis gyorsan utcából kifordulós szitukban szinte körülöttem fordul be a sávba. Ilyenkor nem tudom mit néz, de ráfelé kormányzom. Mintha addig hagyná, amíg az ellenkormányra nincs szükség.
A hétvégén városban egy balos íven annyira meg volt a feeling, hogy én kick-down-t nyomtam. Már szinte láttam a youtube videót ahogy rajzoljuk az ívet, elindult keresztbe, visszaváltott, a motor 5e környékén, aztán mire az ellenkormány jött volna, elvette a tüzet. Semmi esp beavatkozás, egyszerűen elvette a motorerőt.
Arra jutottam, hogy ha powerslide-ot próbálok, akkor a motorerőt veszi el. Ha driftesebb megoldást választok, vagyis eleve behajítom a kanyarba és úgy lépek oda, akkor pánik rohamot kap, elveszi a motorerőt, rájön hogy az lópikulát nem ér már, és álló kerékkel csúszunk keresztben, majd jön az esp és kerekenként fékezve egyenesíti ki. Ez nagyon kocka feeleing, ezt nem szeretem, ellenben még sem árkot, sem villanyoszlopot nem látogattunk.
Egy jóízű gyors kanyargásnál, vagy akár versenypályán, viszont a tudásomhoz mérten rendesen meghajtva egyáltalán nem szól bele. Akkor sem, ha játszok a súlypont áthelyezéssel, kicsit fékkel érkezek a kanyar elejére, mozdul a fara, és már tiprom a gázt. A Transalpinát, Transfogarast végignyomtam úgy, hogy egyszer sem avatkozott be észlelhetően az elektronika, és így az élmény sem csorbult. Pedig pár szakaszon tényleg megihlettek az arra kószáló Porschék, és egyszer élünk felkiáltással kapta ami a csövön kifért. Szóval felemás a dolog.
SD2024-03-26 13:56:30 // 34962
Akkor nagyon ügyes vagyok:D
RomeoOne2024-03-26 13:51:40 // 34961
Egy 5x98-as felnit túl angy ET-vel :)
Shadin2024-03-26 13:41:21 // 34959
Tettem be linket az albumra.
RomeoOne2024-03-26 13:19:59 // 34958
Sejtettem, hogy ilyesmi, csak azt a lépést nem látom, hogy miután bejelölted a maszkoláson a helyét, majd leszeded a maszkolást, hogy felhelyezed a rendszámot... akkor wut?
Shadin2024-03-26 13:17:20 // 34957
Azért maszkoltam, hogy ne karistoljam a lökhárítő fényezését, kb milliószor próbáltam a helyére, meg egyszerűbb volt erre rajzolgatni a pontos helyét is.
SD2024-03-26 13:04:14 // 34956
őőő hát le is szedtem:))) majd vásár és ünnepnapokon megy fel míg első számú autó:)
RomeoOne2024-03-26 12:29:07 // 34955
De szétcseszed :D Vagyis, biztos nagyobb mechanikai megterhelést jelent. De hát valamit valamiért :D
RomeoOne2024-03-26 12:28:07 // 34954
Grat, Shadin, ez a rendszámfelhelyezés nagyon profi! blog
Az a barna maszkolás miért kellett, mi volt itt a módszer?
Az a barna maszkolás miért kellett, mi volt itt a módszer?
SD2024-03-26 11:28:57 // 34953
Na jól van akkor:))) Nem szétcseszem hanem, racsemódban van a nagykerékkel:)
Amúgy azt is éreztem hogy sokkal agresszívaban tiltott az elektronika a nagykerékkel..
DE lehet csak azért mert mindenhol 20km/h-val gyorsabban mentem:D
Vagy mert hideg volt még a nyári malomkeréknek, és érezte: hogy ezüllye veddelagázttőle:D
Amúgy azt is éreztem hogy sokkal agresszívaban tiltott az elektronika a nagykerékkel..
DE lehet csak azért mert mindenhol 20km/h-val gyorsabban mentem:D
Vagy mert hideg volt még a nyári malomkeréknek, és érezte: hogy ezüllye veddelagázttőle:D
SD2024-03-26 11:11:59 // 34952
és igan azott a traffipax:)
SD2024-03-26 09:31:24 // 34951
Off:
Gyertek a BME Állásbörzére, gépészmérnököt is keresünk ;)
adaptiverecognition.com
karrier@arh.hu
Gyertek a BME Állásbörzére, gépészmérnököt is keresünk ;)
adaptiverecognition.com
karrier@arh.hu
RomeoOne2024-03-26 08:59:56 // 34950
Viszont hátrafele azért erősebb hangokat is hallottam, teljesen alászedett kerékkel.
Tolatva pattan igazán nagyokat. It identifies as a race car :D
Tolatva pattan igazán nagyokat. It identifies as a race car :D
Shadin2024-03-26 08:52:44 // 34949
Nekem most, hogy nincs hiányzik, annak ellenére, hogy soha nem próbáltam ki "élesben" :-)
Egyébként lehet ECS beavatkozás előtti határon sodorni a hátulját?
Full béna vagyok, mindig odáig sikerül eldobni a fenekét,
hogy amikor az elektronika beavatkozik, akkor úgy teszi egyenesbe,
hogy közben a kocsi lelassul és talán fel is vált magasabb fokozatba a váltó
és onnan meg torpanás és bénázás van :-)
Nézem még ezt a placepo hatást egy darabig,
mert szerintem (újra)tanul a váltó és a motor is.
Egyébként lehet ECS beavatkozás előtti határon sodorni a hátulját?
Full béna vagyok, mindig odáig sikerül eldobni a fenekét,
hogy amikor az elektronika beavatkozik, akkor úgy teszi egyenesbe,
hogy közben a kocsi lelassul és talán fel is vált magasabb fokozatba a váltó
és onnan meg torpanás és bénázás van :-)
Nézem még ezt a placepo hatást egy darabig,
mert szerintem (újra)tanul a váltó és a motor is.
Shadin2024-03-26 08:44:37 // 34948
Én a 18-asnál is amikor feltettem a PSS-t.
159-nél is volt ilyen és jelentősen csökkent amikor új nyárigumik mentek rá.
Szóval 3h-s az (öreg) sportgumi a hasonló futóműveknél.
159-nél is volt ilyen és jelentősen csökkent amikor új nyárigumik mentek rá.
Szóval 3h-s az (öreg) sportgumi a hasonló futóműveknél.
SD2024-03-26 04:51:47 // 34947
Nagykerék kérdés: tovább elemzem magamban a hétvégi tapasztalatokat.
Az várható volt hogy a ackermann szög követleztében a parkolóban alászedett kerékkel lépkedés erősebb lesz.
Leszedés után sem láttam hogy bárhol hozzáért volna a gumi, ugye elől 255/35 +5 +5 mm kb. 15mm-t tapagattam ki minden iránban álló helyzetben, kézzel.
Viszont hátrafele azért erősebb hangokat is hallottam, teljesen alászedett kerékkel.
Tapasztaltál ilyet?
Az várható volt hogy a ackermann szög követleztében a parkolóban alászedett kerékkel lépkedés erősebb lesz.
Leszedés után sem láttam hogy bárhol hozzáért volna a gumi, ugye elől 255/35 +5 +5 mm kb. 15mm-t tapagattam ki minden iránban álló helyzetben, kézzel.
Viszont hátrafele azért erősebb hangokat is hallottam, teljesen alászedett kerékkel.
Tapasztaltál ilyet?
WarbiRunner (Gyuri)2024-03-25 21:19:16 // 34946
Neem, az semmivel nem jobb, mint ha átírom a DNA selector típust. Illetve a legegyszerűbb nyílván így kipróbálni.. Majd megláptom :-)
G-MANN🍀2024-03-25 20:32:38 // 34945
Sajnos valóban sok minden több sebből vérzik🫣
SD2024-03-25 19:45:53 // 34944
Lehúzod az akku sarut és race:) legkózelebbi kikapcsolásig, akormányt meg fogod tekergetni úgyis:D egybenmaradni!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.