Halandó autón az 1-2 közelinek tűnik, utána a 3 már messzebb van, a többi nem érdekes.
Számos alkalommal tapasztaltam, hogy A-ban, de D-ben is automatában 2-esbe tette egy visszafordítőn, nyomtam a gázt mint küket acsengőt és semmi nem történt ~1800 alatt, de nem váltott le 1-esbe. Én megtettem és simán ugrott utána.
Shadin2024-08-30 11:49:29 // 36574
RomeoOne2024-08-30 11:18:38 // 36573
A Q-ban lényegesen rövidebb az 1-es a 2-esnél. A 2-es és a 3-as között is van egy komolyabb lépcső. Legalábbis hegymenetben, mikor nagyon nyomja az ember ilyen szűk visszafordítókból kigyorsítva nagynak érződik a különbésg :D
Shadin2024-08-30 11:15:43 // 36572
2-es kéziben néha bizonytalannak éreztem meredekebb ívben, simán 1-esbe tettem, de alig érzem a különbséget a 2-eshez képest.
RomeoOne2024-08-30 11:13:19 // 36571
Ilyen helyzetekben én néha úgy érzem, hogy kéne még egy fokozat 1-2 meg a 2-3 közé :D Az egyik már kevés, a másik még sok neki :D
De nem szeretem az ilyen szűk visszafordítókat, inkább a nagyobb tempójú, gyorsabb kanyarokat, esetleg hirtelen terhelésváltásokat.
De nem szeretem az ilyen szűk visszafordítókat, inkább a nagyobb tempójú, gyorsabb kanyarokat, esetleg hirtelen terhelésváltásokat.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-30 11:12:11 // 36569
Na ezaz az infó amit hónapok óta keresek, de nam találtam rá választ. Akksi saru levételre szerintem nincs e-difi, teljesen másként mozdul az autó. Elveszti az elegáns finomságát. Niylván nekem is nedves úton kellett próbálni, de így mutatta meg magát XD Hiába ragadt N-ben minden, képtelen volt N mint normálisan előre menni. Vagyis a szokott lendülettel, ahogy autózgatok vele, állandóan sávot akart váltani a fara, de elég agresszív módon. Normális állapotában bekapcsolt izékkel a gázpedállal még D-ben is nagyon finoman lehet mozgatni oldalra. A risza-risza is kontrolláltabb indulásnál. Szóval nekem csak úgy kell a racse mód, ha marad az e-difi. Mert az jó. Hol olvastad, kitől hallotad, érdekel? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-30 11:04:11 // 36568
Igen, pontosan, szűk hegyi fordulókban a legjobb. Ahogy elfordul körülöttem az autó, az túl jó érzés :-) Nekem ez nagyon bejött. Az elsőkerekessel csak simán jó menni, ez meg tényleg mintha ráfeküdne az oldalamra és elfordulna körülötte. Az automata váltó jósága is ott jön ki, igaz csakis kézzel kapcsolva. A kézivel addig jó érzés a gépészkedés, amíg el nem kezd nagyon meredek és nagyon szűk lenni a szerpentin. Amikor már a kettes sok, az egyes meg jóga hogy betaláljon, ne rántson, ne kaparjon el, na olyankor már nagy a különbség. A Giuliánál semmi nem töri meg a mozgást, csak fűzöd fűzöd bármeddig..
Shadin2024-08-30 10:59:08 // 36567
Éppen a túrán konstatáltam, hogy nem volt igazán szükségem arra a plusz teljesítményre, de majd meglátjuk. Elvileg szept 18.-ra van időpontom Karcsiékhoz
Folyamatosan figyelőben van a Q2 összes cikkszáma :-D
Folyamatosan figyelőben van a Q2 összes cikkszáma :-D
Shadin2024-08-30 10:55:20 // 36566
Hát ez zseniális! És szükséges :-)
Shadin2024-08-30 10:53:07 // 36565
Én pont állandóan D-ben vagyok a Remus óta, mert 1500 alatt duruzsol jobban, lehúzott ablakkal krúzolva a városban kicsit idegesítő, annak ellenére, hogy ez egy kimondottan nem hangos kipuf. D-ben kisimul a hangja és 1500-tól a végéig lineáris a hangja.
Pont annyit tesz hozzá hogy hallom mit csinál az autó, milyen fordulaton vagyok éppen. Cimbi szerint retek jó hangja van alagútban, mögöttem jött.
Nagyon meghallgatnám a Supersprint-et is belülről.
Teljesen más lett az autó karaktere így.
Azt kérdezném, hogy olyat észrevettél-e, hogy amikor dörmög, ill. alacsony a fordulatszám, akkor érezhető-e fizikai rezonancia (növekedés?) a gyárihoz képest?
Nekem alacsony fordulatról csorsítva, ill. magasabbról erős gázon, a bakok ellenére is átad egy kis vibrációt a kasznira.
Kb. 4000 km-t mentem vele, mire kiégett belőle ami ki tudott, rohadt büdösvolt néha. Onnan tudom, hogy nem jött be az utastérbe, mert azt a szagot azonnal észrevettem volna. Rengeteg impulzív magas fordulaton járás volt akár gyorsításkor, de motorfék miatt is állandóan 4000 felett tartotta vagy az automatika vagy én kéziben. Ablakok is voltak lent, mondjuk azok teljesen, de így nem jött be szag, de amikor megálltam, akkor az autó mellett érzetem egy darabig.
Pont annyit tesz hozzá hogy hallom mit csinál az autó, milyen fordulaton vagyok éppen. Cimbi szerint retek jó hangja van alagútban, mögöttem jött.
Nagyon meghallgatnám a Supersprint-et is belülről.
Teljesen más lett az autó karaktere így.
Azt kérdezném, hogy olyat észrevettél-e, hogy amikor dörmög, ill. alacsony a fordulatszám, akkor érezhető-e fizikai rezonancia (növekedés?) a gyárihoz képest?
Nekem alacsony fordulatról csorsítva, ill. magasabbról erős gázon, a bakok ellenére is átad egy kis vibrációt a kasznira.
Kb. 4000 km-t mentem vele, mire kiégett belőle ami ki tudott, rohadt büdösvolt néha. Onnan tudom, hogy nem jött be az utastérbe, mert azt a szagot azonnal észrevettem volna. Rengeteg impulzív magas fordulaton járás volt akár gyorsításkor, de motorfék miatt is állandóan 4000 felett tartotta vagy az automatika vagy én kéziben. Ablakok is voltak lent, mondjuk azok teljesen, de így nem jött be szag, de amikor megálltam, akkor az autó mellett érzetem egy darabig.
RomeoOne2024-08-30 10:46:53 // 36564
Na, 280 ló lesz hátsókeréken? Akkor remélhetőleg tényleg működik majd az e-diffi R-ben, vagy be kell építeni majd azt a Torsen-t is.
RomeoOne2024-08-30 10:45:20 // 36563
előkerült a vazelin is:D a felügyelö kiscsajt ezek után fontosnak tartotta párjaként definiálni a másik ottani szaki:D
:DDDDDDDDDD
Látta, hogy mekkora lendületben vagy és megijedt, nehogy úgy legyél vele, hogy "most már mindenkit megb...ok, a nőket 2x is!" vid xd
:DDDDDDDDDD
Látta, hogy mekkora lendületben vagy és megijedt, nehogy úgy legyél vele, hogy "most már mindenkit megb...ok, a nőket 2x is!" vid xd
Shadin2024-08-30 10:39:34 // 36562
Én még csak most kezdek hozzászokni, ahogy a hajtűkanyart veszi a hátsókerekes az verhetetlen, cimbora GTI-vel jött, jelentősen erősebb mint a Giu, az orrhajtás nem volt ideális a visszafordítókban, mondta a srác, hogy durván elkapar. Viszont a rövidebb autó ill. tengelytáv meg jótékonyabb volt.
Nekem a (kis)fék kevésnek tűnik, nem ad elegendő biztonságérzetet, ezért felfelé jobban szeretek vele menni, a kanyart is jobban veszi, belefeszül a hátulja, leszorítja és kilövi a kanyarból :-)
Viszont jó hogy visszatettem az ATE betéteket, jobbnam bizonyúlt mint a Jurid.
Nekem a (kis)fék kevésnek tűnik, nem ad elegendő biztonságérzetet, ezért felfelé jobban szeretek vele menni, a kanyart is jobban veszi, belefeszül a hátulja, leszorítja és kilövi a kanyarból :-)
Viszont jó hogy visszatettem az ATE betéteket, jobbnam bizonyúlt mint a Jurid.
SD2024-08-30 10:27:54 // 36561
Azt nem is mondom mikor a kipura nem akart felmenni a gumi tartó bax előkerült a vazelin is:D a felügyelö kiscsajt ezek után fontosnak tartotta párjaként definiálni a másik ottani szaki:D
Hát eddig tetszik màs lett a karaktere az autónak újra kell tanulnom:D
Pl dugóban be kellett raknom A-ba:D mert îgy alacsonyabban tartja a fordulatot:D
Még a végén kiderül hogy takarékos ez a kipu:D lehet ad hozzá egy kis nyomatékot is:D
Most meg direktszűrő kellene meg csipsz:D
Ez a Giulia konstans merevedést okoz, és szerencsére nem a hátban:D
Imàdom:D
Hát eddig tetszik màs lett a karaktere az autónak újra kell tanulnom:D
Pl dugóban be kellett raknom A-ba:D mert îgy alacsonyabban tartja a fordulatot:D
Még a végén kiderül hogy takarékos ez a kipu:D lehet ad hozzá egy kis nyomatékot is:D
Most meg direktszűrő kellene meg csipsz:D
Ez a Giulia konstans merevedést okoz, és szerencsére nem a hátban:D
Imàdom:D
Shadin2024-08-30 10:27:14 // 36560
Hát én most normál konfigon vagyok, mert nem akartam csipnek módosított kapcsolóval nekifutni, de majd megnézem valamikor. Akkusaru levételes üzemet nem néztem soha. nem tudom miben lehet más.
mr_oven2024-08-30 10:12:18 // 36559
Kedves Warbi !
Köszönöm beletaláltál a lényegbe !
Köszönöm beletaláltál a lényegbe !
mr_oven2024-08-30 10:08:36 // 36558
Kedves Pettinke !
Az Giuliámon volt egy visszahívás, üzemanyag szenzor cső cserére. Két év után onnan értesültem, hogy átnéztem az EU visszahívások oldalán, hogy érint-e valami.
A hiba hatásánál tűz volt megjelölve. Vélhetően már valakinek kigyulladt. Nem szerettem volna helyében lenni elsőnek, pláne úgy hogy a hiba gyökerét már esetleg felfedte valaki és nem tett érte senki semmit. Köszönet azoknak akik ezért harcolnak a multikkal szemben, akiknek nem drága az emberélet sem a profit érdekében. Kívánom ne te legyél az első egy fel nem tárt veszélyes hiba esetén. Egyébként több termék fejlesztését irányítottam már életemben, ahol fontos volt a direktívák és szabványok betartása. A legfőbb direktíva az emberélet és biztonság, vagyonvédelem.
Sok hiba ártatlan semmiségnek tűnik, főleg azok szemében akik nem tudnak előre tekinteni a következményeket illetően.
Egyébként, a hétvégén fogom tovább ellenőrizni tesztelgetni az autot.
De továbbra is az a véleményem, hogy a gyökérok valószínűleg mindenkinél fennáll, és nem tömítéseken kell múlni a dolognak, amely kimaradhat meghibásodhat elérhet.
Az Giuliámon volt egy visszahívás, üzemanyag szenzor cső cserére. Két év után onnan értesültem, hogy átnéztem az EU visszahívások oldalán, hogy érint-e valami.
A hiba hatásánál tűz volt megjelölve. Vélhetően már valakinek kigyulladt. Nem szerettem volna helyében lenni elsőnek, pláne úgy hogy a hiba gyökerét már esetleg felfedte valaki és nem tett érte senki semmit. Köszönet azoknak akik ezért harcolnak a multikkal szemben, akiknek nem drága az emberélet sem a profit érdekében. Kívánom ne te legyél az első egy fel nem tárt veszélyes hiba esetén. Egyébként több termék fejlesztését irányítottam már életemben, ahol fontos volt a direktívák és szabványok betartása. A legfőbb direktíva az emberélet és biztonság, vagyonvédelem.
Sok hiba ártatlan semmiségnek tűnik, főleg azok szemében akik nem tudnak előre tekinteni a következményeket illetően.
Egyébként, a hétvégén fogom tovább ellenőrizni tesztelgetni az autot.
De továbbra is az a véleményem, hogy a gyökérok valószínűleg mindenkinél fennáll, és nem tömítéseken kell múlni a dolognak, amely kimaradhat meghibásodhat elérhet.
RomeoOne2024-08-30 10:08:04 // 36557
Én most legutóbb olyan véleményt is hallottam, hogy az R feloldása a menetmód kapcsolón lényegi előrelépés az akksisaru levételhez, ugyanis megmaradhat az e-diffi. Akksi saru levételnél elveszít néhány inputot, ami kellene ahhoz, hogy használja, pl. kormányszög jeladó. Ha R-be van áttéve, akkor nem. Ki kéne valakinek próbálnia, akinek van. Pl. Shadin :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-30 10:04:43 // 36556
Kipróbálnám szívesen hogy milyen :-)
Az rwd riszálás nekem nagyon bejön, de kiváncsi vagyok mennyire más a q4.
A fenekét ez is engedi, de csak ha tökéletesen kormányoz rá az ember. Pici hiba áúúú, belerondít. Úgyhogy sokat kell gyakorolni XDD
Egyszer vettem le az akksisarut, 2 perc múlva értettem hogy miért nem kapcsolható ki a menetstabi.
A Supersprint az velem valószínűleg inkompatibilis, de tuti szép hangja van, kívülről már hallottam. :-)
Az rwd riszálás nekem nagyon bejön, de kiváncsi vagyok mennyire más a q4.
A fenekét ez is engedi, de csak ha tökéletesen kormányoz rá az ember. Pici hiba áúúú, belerondít. Úgyhogy sokat kell gyakorolni XDD
Egyszer vettem le az akksisarut, 2 perc múlva értettem hogy miért nem kapcsolható ki a menetstabi.
A Supersprint az velem valószínűleg inkompatibilis, de tuti szép hangja van, kívülről már hallottam. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-30 09:55:35 // 36555
Szerintem csak simán van egy garis autója amin nem ő akarja megoldani a problémát, de rákényszerül. Átérzem a helyzetet. Van egy problémád, ami valóban probléma, de a hivatalos szervizbe hiába viszed, nem vagy előrébb, csak az idő ketyeg és hopp, vége a garinak. A probléma pedig ott marad neked. Úgyhogy bármennyire nem és nem akarod magad megoldani, kénytelen vagy nekiállni barkácsolni, basztatni az alig futott még szinte új autódat.
Úgy vettem át az autót a Pappasnál, hogy ez a mondat hangzott el amikor a géptető nyitást hivatalból megmutatta Pisti: "de most 3-5 évig úgyis maximum ablakmosót tölteni nyitod fel, úgyhogy menjünk is tovább". Igen, pontosan ezt az élményt és kényelmet kerestem én is. Nem nyitogatni, nem laptoppal ülni az első ülésen, csak beülni és menni. Aztán az új kora óta zörgő hangról már hosszan tudnék írni. Túl a 3 éven még nincs megoldás, és már túl vagyok azon hogy dugókulcs készlettel és telefonnal pingvinezek a motortér fölött. Remélem az 5- éven belül megoldódik.
Úgy vettem át az autót a Pappasnál, hogy ez a mondat hangzott el amikor a géptető nyitást hivatalból megmutatta Pisti: "de most 3-5 évig úgyis maximum ablakmosót tölteni nyitod fel, úgyhogy menjünk is tovább". Igen, pontosan ezt az élményt és kényelmet kerestem én is. Nem nyitogatni, nem laptoppal ülni az első ülésen, csak beülni és menni. Aztán az új kora óta zörgő hangról már hosszan tudnék írni. Túl a 3 éven még nincs megoldás, és már túl vagyok azon hogy dugókulcs készlettel és telefonnal pingvinezek a motortér fölött. Remélem az 5- éven belül megoldódik.
RomeoOne2024-08-30 09:35:21 // 36554
Nehéz lesz így, hogy mindig erekcióval kell vezetned, nehogy beleakadj a kormányba :DDD
Nekem csak 1 óra volt anno, de én csaltam, mert vittem magammal olyat, aki tudja mit kell csinálni :D Lestek is ott a sok kotlával, hogy egy vacsi új autót minek kell szereldmagad műhelybe vinni :DDD
Nekem csak 1 óra volt anno, de én csaltam, mert vittem magammal olyat, aki tudja mit kell csinálni :D Lestek is ott a sok kotlával, hogy egy vacsi új autót minek kell szereldmagad műhelybe vinni :DDD
SD2024-08-30 09:29:29 // 36553
Egy kis babrálás és fent is a kipu:D
Szóval lett egy dpf-től hátra supersprint rendszer:)
Vettem a bátorságot és elvittem szereldmagad szervízbe:D
Jó csatakra izzadtam és 3,5 óra volt de én vettem el a szüzességèt;D
Első tapasztalatok:
-hidegen brummog
-folyamatosan jelen van 2-3k alatt mormogás felette inkább zenei.
Elsőre vicces de most azért volt egy normális kerekű halk alfám most meg van egy malomkerekű vadmalac:D
Irány a mátra:D lessük mit mutat:D
Teligázas gyorsításnál pici durrogás stb:) eddig jó;)
Szóval lett egy dpf-től hátra supersprint rendszer:)
Vettem a bátorságot és elvittem szereldmagad szervízbe:D
Jó csatakra izzadtam és 3,5 óra volt de én vettem el a szüzességèt;D
Első tapasztalatok:
-hidegen brummog
-folyamatosan jelen van 2-3k alatt mormogás felette inkább zenei.
Elsőre vicces de most azért volt egy normális kerekű halk alfám most meg van egy malomkerekű vadmalac:D
Irány a mátra:D lessük mit mutat:D
Teligázas gyorsításnál pici durrogás stb:) eddig jó;)
pettinke2024-08-30 09:16:19 // 36552
ezt már írták alant, de szerintem ez nem egy típushiba, nem tudom, hogyan jön ide egyáltalán a visszahívás kérdése.
ha az lenne, szarig lenne vele az összes fórum, mert a dízel még büdösebb mint a benzin, mindenki panaszkodna.
valamilyen eseti hibád van, amivel én inkább elmennék másik, normálisabb szervizhez, ha a jelenlegi nem hajlandó veled foglalkozni.
le kell bontani a hátsó lökőst és megnézni, hol lyukas a csomagtered, ahol visszamehet a kipufogógáz, ill. hol nem tömör a kipufogórendszer. vagy beraksz egy füstpatront az autó alá hátul, és nézed, hol szivárog be.
a hibát szeretnéd megoldani, vagy harcolni akaszr?
ha az lenne, szarig lenne vele az összes fórum, mert a dízel még büdösebb mint a benzin, mindenki panaszkodna.
valamilyen eseti hibád van, amivel én inkább elmennék másik, normálisabb szervizhez, ha a jelenlegi nem hajlandó veled foglalkozni.
le kell bontani a hátsó lökőst és megnézni, hol lyukas a csomagtered, ahol visszamehet a kipufogógáz, ill. hol nem tömör a kipufogórendszer. vagy beraksz egy füstpatront az autó alá hátul, és nézed, hol szivárog be.
a hibát szeretnéd megoldani, vagy harcolni akaszr?
RomeoOne2024-08-30 09:02:50 // 36551
A hang megokosítása tényleg egy olyan low-cost / high-yield dolog, amit érdemes minél előb meglépni. Kb. mint az AA wireless vagy az iphone-os változata. Kis befektetéssel nagy hozzáadott érték, ami sokat hozzátesz a feeling-hez. Vagyis a Q esetén. A 2.0T-nél kipufogót kell cserélni, az nagyobb macera, mnit a Q-nál, hogy csak egy behúzórelét kell bekötni a rendszerbe.
G-MANN🍀2024-08-29 22:29:11 // 36550
Veloce Q4, Supersprint középső cső és hátsó dob. Álom!
Egy karikára vidd majd el, egyből mosoly lesz a vége. Nagyon engedi a fenekét. És pici hangja is van így, ami rajtam segít, mert az autó mindent is tudja, de így a hangja is elhiteti amit tapasztal a vezető. Imádom!🤩 és természetesen "D"- ben😉
Egy karikára vidd majd el, egyből mosoly lesz a vége. Nagyon engedi a fenekét. És pici hangja is van így, ami rajtam segít, mert az autó mindent is tudja, de így a hangja is elhiteti amit tapasztal a vezető. Imádom!🤩 és természetesen "D"- ben😉
mr_oven2024-08-29 19:03:34 // 36549
Előbb lemaradt a link a visszahívásokal kapcsolatosan:
https://autopro.hu/gyartok/a-gepjarmu-visszahivasok-jogi-hattere/111881
https://autopro.hu/gyartok/a-gepjarmu-visszahivasok-jogi-hattere/111881
mr_oven2024-08-29 18:44:53 // 36548
Kedves Warbi !
Köszönöm az értékelést. A gáz bal oldalon jobban érezhető a csomagtartó fedél íves tartója mellett. Próbáltam letakarni a kerékdob külsőt megbontva, de még nem mértem.
Szagra nem volt javulás.
Köszönöm az értékelést. A gáz bal oldalon jobban érezhető a csomagtartó fedél íves tartója mellett. Próbáltam letakarni a kerékdob külsőt megbontva, de még nem mértem.
Szagra nem volt javulás.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 18:38:38 // 36547
Attól megszakérthetjük, lassan eljutok oda, hogy nem érdekel, szétkapom...XD
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 18:37:00 // 36546
Na egyébként ez az ami nekem bő 1 év alatt megváltozott. Ugyanúgy jól esik az elsőkerekessel is autózni egyet, de az van, hogy hátsókerekessel természetesebbnek érzem az egészet. Szóval ha másra nem arra jó a Giulia, hogy a jövőbeli kotláim is ha egy mód van rá hátul kaparjanak. Voltunk a Bihar hegységben a Giuliettával, én ugyanúgy élveztem vezetni, minden jót megadott a kis méregzsák. 170 lóval, merev kasznival, jól hangolt futóművel azért elég vidám 1100m szintemelkedés 20km alatt. Mégis ha a Giuliával csinálom ugyanezt, az egy meditációval ér fel. Pedig a Giulia puhább, közel nem acsarkodik annyira, a kormánya is könnyebb, pedál is kevesebb van. Mégis ahogy mozog, az nagyon harmonikus, és nekem élményben sokkal többet ad. Adrenalinban kevesebbet. A kettő külön dolog.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 18:22:58 // 36545
Azt hiszem én a hozzászólásaid alapján pontosan értem a helyzeted, szerintem is korrekt módon megpróbálod mérni és kideríteni a hiba okát. Az hogy műszaki ember vagy számomra nem kérdéses. Ezt a hozzáállást, logikus gondolkodásmódot hiányolom a szakszervizekből. Ugyanazt játszuk, csak más hibával. Megpróbáljuk logikusan végigkövetni és kinyomozni azt a hibát ami nem feltétlen a mi dolgunk lenne egy garanciális terméknél.
El lehet látatlanban bagatelizálni, de az ember nem véletlenül kezd el egy ilyen rendellensséget nyomozni. Lehet legyinteni, hogy ki használja 5000-res fordulaton, és lehet komolyan venni is, mert a kipufogó gáz nem túl egészséges az utastérben, teljesen mindegy milyen körülmények közt jut oda. Nem juthat oda.
Ha nagyon nem akarod lebontani a lökhárítót, esetleg megér egy próbát jól teletömni plédekkel a csomagteret a légcsappantyúk mellett, és úgy megpróbálni mérni, vagy egyszerűen szagra megpróbálni különbséget tenni a két oldal között. Csak ötlet.
VAgy valami érzékenyebb méréssel próbálkozni (TVOC mérő esetleg?).
El lehet látatlanban bagatelizálni, de az ember nem véletlenül kezd el egy ilyen rendellensséget nyomozni. Lehet legyinteni, hogy ki használja 5000-res fordulaton, és lehet komolyan venni is, mert a kipufogó gáz nem túl egészséges az utastérben, teljesen mindegy milyen körülmények közt jut oda. Nem juthat oda.
Ha nagyon nem akarod lebontani a lökhárítót, esetleg megér egy próbát jól teletömni plédekkel a csomagteret a légcsappantyúk mellett, és úgy megpróbálni mérni, vagy egyszerűen szagra megpróbálni különbséget tenni a két oldal között. Csak ötlet.
VAgy valami érzékenyebb méréssel próbálkozni (TVOC mérő esetleg?).
mr_oven2024-08-29 17:57:16 // 36544
Kedves zigi 521 !
Nem ügyvéd vagyok, a szakmám nem engedi meg a mellébeszélést és feltételezéseket. A műszaki meglátásomat, állásfoglalásomat mérésekre alapozom. A feltételezések csak kiinduló alapot adnak a műszaki alapú elinduláshoz.
Amit le kell szögeznem:
1. Egy veszélyes hiba, melyek miatt visszahívások vannak, sokszor évekig el vannak rejtve előlünk vagy szándékosan, vagy gondatlanságból, vagy mert nem ismeri fel senki. Ezen gyökérokokat évekkel azután tisztázzák miután a másodlagos jelenségek előjönnek. Jelen esetben ez a másodlagos jelenség a gáz megjelenése a kabinban. Elsődleges az, hogy egyáltalán a közelben van és nem távozik azonnal a kipufogó végen.
Ajánlani tudom mindenkinek ezt a cikket, amely példát is hoz erre azzal, hogy egy visszahívás abból fakadt, hogy elrozsdált a biztonsági öv taró szerkezete- ez a másodlagos. Elsődleges hogy beázott a karosszéria egy ponton, amit el lehet bagatelizálni, de egy halálos baleset is sok, ha ezen múlik.
Munkám során ezeket az elveket naponta alkalmaztam.
2. A bejövő szagot nem csak magam tapasztalom, hanem az egész család.
3. Arra hagyatkozom, amit mérek.
4. A szervízt megkérdezve nem elégített ki, hogy semmilyen elképzelésük sincs diagnózisra. Bevallásuk szerint nincs mérőeszközük és elképzelésük. Egy sima olajcsrét sem merek semelyik szervízre bízni a mult negatív élményei alapján. ( nem meghúzott olajszűrő miatt elfolyó olaj, nem jól visszahelyezett, rögzített alsó burkolat leszakad, nem jól légtelenített hűtővíz miatt hengerfej hiba.
Nem ügyvéd vagyok, a szakmám nem engedi meg a mellébeszélést és feltételezéseket. A műszaki meglátásomat, állásfoglalásomat mérésekre alapozom. A feltételezések csak kiinduló alapot adnak a műszaki alapú elinduláshoz.
Amit le kell szögeznem:
1. Egy veszélyes hiba, melyek miatt visszahívások vannak, sokszor évekig el vannak rejtve előlünk vagy szándékosan, vagy gondatlanságból, vagy mert nem ismeri fel senki. Ezen gyökérokokat évekkel azután tisztázzák miután a másodlagos jelenségek előjönnek. Jelen esetben ez a másodlagos jelenség a gáz megjelenése a kabinban. Elsődleges az, hogy egyáltalán a közelben van és nem távozik azonnal a kipufogó végen.
Ajánlani tudom mindenkinek ezt a cikket, amely példát is hoz erre azzal, hogy egy visszahívás abból fakadt, hogy elrozsdált a biztonsági öv taró szerkezete- ez a másodlagos. Elsődleges hogy beázott a karosszéria egy ponton, amit el lehet bagatelizálni, de egy halálos baleset is sok, ha ezen múlik.
Munkám során ezeket az elveket naponta alkalmaztam.
2. A bejövő szagot nem csak magam tapasztalom, hanem az egész család.
3. Arra hagyatkozom, amit mérek.
4. A szervízt megkérdezve nem elégített ki, hogy semmilyen elképzelésük sincs diagnózisra. Bevallásuk szerint nincs mérőeszközük és elképzelésük. Egy sima olajcsrét sem merek semelyik szervízre bízni a mult negatív élményei alapján. ( nem meghúzott olajszűrő miatt elfolyó olaj, nem jól visszahelyezett, rögzített alsó burkolat leszakad, nem jól légtelenített hűtővíz miatt hengerfej hiba.
Shadin2024-08-29 16:40:14 // 36543
Ne sznobuljunk kérem, nem vitatom a Giu technikai okosságát, de a mi generációnk az elsőkerékhajtáson nött fel kb. és a 99%-a semmit sem tud kezdeni a hátsókerekes "vezetési élménnyel", ami ugye a BMW szlogenje :-) Nem összehasonlítottuk, csak széljegyen véleményeztük. A GT-ben pont ugyanakkorát ha nem nagyobbat tudok élvezkedni, így hát összehasonlitható is lenne akár. Ennek is meg annak is 4 kereke van :-)
Shadin2024-08-29 16:36:02 // 36542
Hupsz megint lassan olvasok :-)
Shadin2024-08-29 16:33:08 // 36541
Ez elég durva. Ilyesmi hangja volt a WG rúdnak is amikor lötyögött. De azt mondtad ugye h egyértelműen nem az zörög?
A turbón a lemezborítás illesztései? Meg kell egyszer szakértsük egy jó sör mellett szerintem...
A turbón a lemezborítás illesztései? Meg kell egyszer szakértsük egy jó sör mellett szerintem...
Shadin2024-08-29 16:26:42 // 36540
Axle-Back-System L/R: Sport exhaust centered for L/R System (absorption principle) incl. EC type approval
No cutting of the original exhaust system required!
About:
- Exhaust can be installed in combination with the original exhaust outlets
- Including connection tube and mounting material
- Original tube Ø 65 mm - REMUS tube Ø 70 mm
65-ös a 2.0 gyárija, adnak a Remus-hoz egy gyűrűt az illesztéshez:
A Cat-back verzióhoz adnak egy 70-es csövet is a rezóig.
Szóval neincs és nem is lehet szó szűkítésről.
No cutting of the original exhaust system required!
About:
- Exhaust can be installed in combination with the original exhaust outlets
- Including connection tube and mounting material
- Original tube Ø 65 mm - REMUS tube Ø 70 mm
65-ös a 2.0 gyárija, adnak a Remus-hoz egy gyűrűt az illesztéshez:
A Cat-back verzióhoz adnak egy 70-es csövet is a rezóig.
Szóval neincs és nem is lehet szó szűkítésről.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 16:21:54 // 36539
Na ez nagyon mellé, minden szempontból.Javaslom próbálj ki egyet mielőtt ilyen véleményt leírsz. :-)
zgi5212024-08-29 16:19:08 // 36538
Érdekes ez a sztori amit írsz, sokat foglakoztál vele. Nekem az a furcsa, ha ez szérihiba lenne pl. a dízelnél sokkal hamarabb észrevenné az ember. De tényleg nem hallottam még erről, ez elég nagy öngól lenne a fejlesztésben. A kopoltyúk kifelé nyílnak az ajtó vagy csomagtér zárásakor, ott befelé nem nyílnak a "zsaluk" ahogy látom.
Shadin2024-08-29 16:18:47 // 36537
Ebben a motorban minden zörög pl. a GT JTS-hez képest, de közel sem olyan fosch mint egy jó GTI motor hangja közelről :-) A kipufogó kellett hozzá, bár a vesémbe került.
Én is belehallok némi kerepelést, de elengedtem, az 1200-as fordulatos gázelvételes hajtás rángatás jobban izgat, de arra is azt mondják engedjem el.
Ilyen hangokat hallani, de egyik sem köthető a WG rúdhoz pl.
Érdekes, hogy amikor tatabányán az összes Giu-t kipróbáltam, mindegyik hidegen indult és midegyik retek mód csörgött a rúdnál az első 90 mp-ben.
VT
Én is belehallok némi kerepelést, de elengedtem, az 1200-as fordulatos gázelvételes hajtás rángatás jobban izgat, de arra is azt mondják engedjem el.
Ilyen hangokat hallani, de egyik sem köthető a WG rúdhoz pl.
Érdekes, hogy amikor tatabányán az összes Giu-t kipróbáltam, mindegyik hidegen indult és midegyik retek mód csörgött a rúdnál az első 90 mp-ben.
VT
Shadin2024-08-29 16:06:05 // 36536
Ez teljesen igaz, miután homeworking-elek, többet nézem a Degu-t mint amennyit megyek vele, és agyalok :-) Csíptuning stb. Majd elmegyek 6 napra 5 etapban Milánóig full kanyargós hágós mellékúton és a vége felé már elkezdtem élvezni is, nem feszültem az ülésben, nem "szorítottam a tankot" kanyarodás közben, szóval kezdtem ráérezni kicsit és rájöttem, hogy nem kell annyi ló, el tudok vonatkoztatni a dízel karakterisztikájától, ha kell elrúgom a végéig, mert arra való és hát megy is. Menni kell vele. Jövőre Mille Miglia túra lesz :-)
mr_oven2024-08-29 16:04:07 // 36535
Még nem tudom, az Autókerskedők sorozatban egyszer belülről fújta a kabinban a füstöt és azt nézte hogy hol megy ki. Szépen látszott.
SD2024-08-29 16:03:56 // 36534
De ti a kényszerből feszesre hangolt fiat konszern maradvány alfákat hasonlítgatjátok, ahhoz az autóhoz ami újra feltalálta magát és a 75-ben volt utoljára?
Ez nem az a kávéház, ez az az alfa amit mindig is akartál a többi az a technikai kényszer szülötte:)
Ez nem az a kávéház, ez az az alfa amit mindig is akartál a többi az a technikai kényszer szülötte:)
Shadin2024-08-29 15:49:08 // 36533
Én ezeket érzem a MiTo-ban is, 135 ló minden helyzetben elég és szól a kipufogó meg van hangja a motornak, meg belepörög a 6000-be, ezek mellett meg kemény a futómű sportos érzéssel. Ugyan az a stítus, csak a méret más kicsit.
SD2024-08-29 15:34:49 // 36532
de akkor vedd ki az alsó tálcát legalább, meg az ülést lehajtva:) hátha látni, de azért az hamar eloszlik nem?
mr_oven2024-08-29 15:21:49 // 36531
Igen, ezért próbálom meg discofüsttel alulról, megszívatva egy asztali ventivel az ablak felől.
SD2024-08-29 15:15:57 // 36530
Véleményem. szerint csak a lökös alá jutva tud beszivárogni.
mr_oven2024-08-29 15:13:55 // 36529
A kipufogó szivárgást nem tudom menet közben mérni, de tudok egy nagyobb fordulatot nyomni állva.Ha ha a kipufogó szivárogna, akkor miért csökken érdemben a csomagtartóban a gáz, ha eltömítem a csővégződés melletti rést.
Shadin2024-08-29 15:02:20 // 36528
Nem fog. Sőt még az Alis kamu Veloce diffúzor cseréhez is le kell szedni a lököst, nem férsz hozzá a macskaszem magasságában lévő csavarokhoz.
RomeoOne2024-08-29 14:39:17 // 36527
aranytl Lacit kéne megkérdezni. Ő szedett már ki az alsó motorburkolatból valami leesett csavart vagy patentet, ami ott zörgött idegesítően és nem lehetett beazonosítani, hogy mi az.
WarbiRunner (Gyuri)2024-08-29 14:35:06 // 36526
Nem az. Már szedtem le a motorburkolatot, és lazítottam fel a hővédőt, nem az. :-) De nem is egyértelműen a wg tengely. Jobban meg kéne bontani, de egyelőre nem akarom piszkálni.
RomeoOne2024-08-29 14:29:33 // 36525
Igen, itt lehet a kutya elásva. Bár szabványos 70-es névleges átmérőjű csövet nem ír, de feltételezhetően nem olyan dilettánsok a Remusnál, hoy a külső átmérőt hasonlítják a névlegeshez és tényleg az ő csőátmérőjük a nagyobb.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.