Hát oké, ez egy Gt3 :-) Impresszív. MInt mindene annak az autónak.
Bárhol elindulhatsz egy olyannal, a pályaversenytől a hillclimbig, mindenhol helytáll az a technika.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 19:08:27 // 37688
Shadin2024-11-02 18:57:20 // 37687
Tuti más, mert nekem van Racse módom is a váltóban.
RomeoOne2024-11-02 18:53:31 // 37686
"Kicsit" gyorsabb :DDD Konkrétan 4 sebességet ejt, míg a sima 1-et :D
De jóval komplikáltabb és drágább is és ügyes programozással az egykuplungos váltó is elég gyors tud lenni egy közúti autóba. A BMW is visszatért az DCT-ről a simára F->G széria váltásnál.
De jóval komplikáltabb és drágább is és ügyes programozással az egykuplungos váltó is elég gyors tud lenni egy közúti autóba. A BMW is visszatért az DCT-ről a simára F->G széria váltásnál.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 18:20:59 // 37685
Nekem ezzel sincs bajom, a két fokozat vissza kicsit lassab, de függ a pedál taposás lendületétől is. Ha hirtelen betiprom a padlóba, akkor ijedtében hirtelen visszaváltja az összeset 😅
Szerintem ez a váltó minden csak nem lassú. Egy dupla kuplungos egy fokozat váltásnál a felépítése miatt lesz gyorsabb. Műszaki szempontból viszont bármikor inkább a hagyományos automatát választanám a dsg ellenében.
Szerintem ez a váltó minden csak nem lassú. Egy dupla kuplungos egy fokozat váltásnál a felépítése miatt lesz gyorsabb. Műszaki szempontból viszont bármikor inkább a hagyományos automatát választanám a dsg ellenében.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 18:09:57 // 37684
Ilyen nekem egész biztos nincs, tuti más a szoftver.
Shadin2024-11-02 17:46:21 // 37683
A visszaváltás a PS/DSG duplakuplungos esetén is gyorsabb szerintem. GTI-ben és a buszban is ezt éreztem.
Shadin2024-11-02 16:35:40 // 37682
Ilyen finom mozgásokra is használom az A-t.
Shadin2024-11-02 16:34:59 // 37681
Akkor tényleg más autóról beszélünk :-)
Nekem N-ben minimális pedálnyomásra is már repülőrajtot tol, nagyon kell finomkodnom vele, hogy pl. pakolásnál, vagy mondjuk a futóművesnél finoman tudjam arrébbtenni az autót. Ránézek a pedálra és lódul :-(
Nekem N-ben minimális pedálnyomásra is már repülőrajtot tol, nagyon kell finomkodnom vele, hogy pl. pakolásnál, vagy mondjuk a futóművesnél finoman tudjam arrébbtenni az autót. Ránézek a pedálra és lódul :-(
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 16:15:24 // 37680
Szerintem ízlés kérdése is. Mindig utáltam a lomha gázpedált, ahol nagyokat kell mozdítani. Viszont pl a Giulietta D módja nekem is sok. Az tényleg a pedálút elejére összesűrít mindent, nehéz elindulni vele, és a moduláláshoz is már nagyon finoman kell topogni rajta. Azzal minden elindulás egy rally hegyi felfutó rajtjához hasonlít, ha akarom, ha nem :-) Full felesleges mód, nem lehet közlekedni vele. A fiam imádja, állandóan átkapcsolja nekem, mert olyankor tapadásról szó sem lehet, kipörög, leforog a motor, ránt ide, ránt oda. Van egy feelingje, csak előre nem megy XD
A Giulia 2.0 N módja sem rossz, elvezetem abban is, mert valóban jól modulálható. Viszont D-ben nekem jobb reakció érzetet ad, kb egyensúlyban a fékpedál érzékenységgel. Egyáltalán nem tűnik túlérzékenynek sem, és hirtelen átmenet sincs. Nincs az a nagyon megy, aztán meg hiába taposom le a pedált érzet. Ugyanakor az sem, hogy óvatosan nyomom és nagyon megindul.. na azt rühellem. Szóval passzolom miről beszéltek :-) Igazából a gázpedál programozása N-ben és D-ben is nagyon rendben van, mert egyikben sincs drasztikus érzékenység váltás, jó az átmenet, és a gázpedálút teljes tartománya használható.
A Giulia 2.0 N módja sem rossz, elvezetem abban is, mert valóban jól modulálható. Viszont D-ben nekem jobb reakció érzetet ad, kb egyensúlyban a fékpedál érzékenységgel. Egyáltalán nem tűnik túlérzékenynek sem, és hirtelen átmenet sincs. Nincs az a nagyon megy, aztán meg hiába taposom le a pedált érzet. Ugyanakor az sem, hogy óvatosan nyomom és nagyon megindul.. na azt rühellem. Szóval passzolom miről beszéltek :-) Igazából a gázpedál programozása N-ben és D-ben is nagyon rendben van, mert egyikben sincs drasztikus érzékenység váltás, jó az átmenet, és a gázpedálút teljes tartománya használható.
RomeoOne2024-11-02 14:44:24 // 37679
Ez így van, D-ben körülbelül az első 50%-on van igazi különbség, annál tovább már csak a kick-down hoz lényeges különbséget. Az N sokkal jobban adagolható lenne, csak ha az ember megszokja az egyiket, akkor nehéz átállni a másikra. Ez olyan, mintha a módváltoztatással változna a kormányáttétel is.
Begyakoroltad mekkorákat kell tekerni a kormányon, hogy bizonyos szögű kanyaroknál, vagy csúszó autó korrigálásánál hova kell mozdítani, erre átteszed másik módba és megváltozik... Rövid úton leesne az útról a sofőr. Kétféle pedálbeállítás sem jó ebből a szempontból. Pedig, ha D-ben, R-ben is olyan lenne, csak át kéne állni arra, hogy nagyobbakat kell taposni rajta, nem csak lábujjheggyel pöckölni, de ha már megszokná az ember, finomabb kezelésre adna lehetőséget.
Begyakoroltad mekkorákat kell tekerni a kormányon, hogy bizonyos szögű kanyaroknál, vagy csúszó autó korrigálásánál hova kell mozdítani, erre átteszed másik módba és megváltozik... Rövid úton leesne az útról a sofőr. Kétféle pedálbeállítás sem jó ebből a szempontból. Pedig, ha D-ben, R-ben is olyan lenne, csak át kéne állni arra, hogy nagyobbakat kell taposni rajta, nem csak lábujjheggyel pöckölni, de ha már megszokná az ember, finomabb kezelésre adna lehetőséget.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 13:12:55 // 37678
Tényleg kíváncsi lennék, hogy az autónk vagy az ízlésünk különbözik ennyire. :-) Amiket írsz, mintha más autó lenne. D-ben simán modulálom a csúszást gázzal. Rengeteget programoztam pedál map-et, a lineáris sose volt jó. Nekem ez D-ben jó. Az N is megszokható, az sem rossz .
Macky2024-11-02 12:41:14 // 37677
Sziasztok! FELNITISZTÍTÓ-FÉKBETÉT
A múltkor sokat írtatok fékbetétekről, tárcsákról. Egy volt DTM versenyző , most Mercedes-AMG szervizes hívja fel a figyelmet az alábbi videóban (ha a német nem megy, röviden) a felnitisztítók fékre gyakorolt káros hatására. Sokan csinálják a mosóban, jó vastagon befújni a felnit még a behajtás előtt. A folyadék bejut a betét és a tárcsa közé és marja a fékbetétet. Pontosan a kopó fékport marja ki. Ezért is szokott visítani a fék
https://www.youtube.com/watch?v=dy8pnEuAg6s
A múltkor sokat írtatok fékbetétekről, tárcsákról. Egy volt DTM versenyző , most Mercedes-AMG szervizes hívja fel a figyelmet az alábbi videóban (ha a német nem megy, röviden) a felnitisztítók fékre gyakorolt káros hatására. Sokan csinálják a mosóban, jó vastagon befújni a felnit még a behajtás előtt. A folyadék bejut a betét és a tárcsa közé és marja a fékbetétet. Pontosan a kopó fékport marja ki. Ezért is szokott visítani a fék
https://www.youtube.com/watch?v=dy8pnEuAg6s
Shadin2024-11-02 12:26:23 // 37676
Pont a pedál miatt nem szeretem D-ben használni Tesco-ba járós (normál) forgalmi helyzetekben, pláne, mert az enyémben még mindig rángatózik valami terhelés elvételnél.
Ez a legfőbb oka nálam az A-nak, mert ha finoman veszem el a gázt, akkor el tudom kerülni, h berántson. Ez N-ben és D-ben esélytelen. Mondjuk D-ben magasabb fordulaton nem ennyira játszik ez a szindróma, de ha be akarom mutatni a jelenséget akkor mindegyik módban meg tudom rángatni a kardánt, de még kéziben is. Ez mondjuk engem cefetül zavar. Átprogramoztatnám a váltót is simán ha oda merném adni itthon bárkinek is. Tehettek bele akármennyi mérnökórát a programozásba én más koncepció alapján csináltam volna. Vagy felejtsük el a híres DNA módokat, mert rohadtul felesleges az alsó két mód, vagy tették volna mindhármat rendesen használhatóvá. Az azért nonszensz, hogy csak kéziben és csak D-ben tud egy autó magához méltóan működni.
Ez a legfőbb oka nálam az A-nak, mert ha finoman veszem el a gázt, akkor el tudom kerülni, h berántson. Ez N-ben és D-ben esélytelen. Mondjuk D-ben magasabb fordulaton nem ennyira játszik ez a szindróma, de ha be akarom mutatni a jelenséget akkor mindegyik módban meg tudom rángatni a kardánt, de még kéziben is. Ez mondjuk engem cefetül zavar. Átprogramoztatnám a váltót is simán ha oda merném adni itthon bárkinek is. Tehettek bele akármennyi mérnökórát a programozásba én más koncepció alapján csináltam volna. Vagy felejtsük el a híres DNA módokat, mert rohadtul felesleges az alsó két mód, vagy tették volna mindhármat rendesen használhatóvá. Az azért nonszensz, hogy csak kéziben és csak D-ben tud egy autó magához méltóan működni.
Shadin2024-11-02 12:17:54 // 37675
Ha csak D-ben használod akkor persze h gyengébb az alsó kettő. A pedál nekem bőven elég mindig N-ben mint amikor az R fel van konfolva. Szerintem D-ben már elveszi azt a lehetőséget, hogy Te nyomj akkorát egy lineáris potin, amekkorát éppen akarsz. Korábban pedál booster-rel sem volt ilyen érzékeny egy pedál, teljesen felesleges. Minden futottamk még autón azt szidom, hogy a pedál elejének a max. 15%-a használható, mert felette már csak a maradék pár % throttle marad csak a 85% pedálútra. Én a korábbi dízelekből is kiprogramozta(tta)m ezt, majd én eldöntöm mekkorát nyomok, ne már az érzéseimre hassanak egy átverős programozással, mert szerintem itt is ez a helyzet, csak már kombinálják a "kivett" teljesítménnyel/nyomatékkal, a váltó kapcsolási karakterisztikájával, ill. a kormányszervó erősségével. Még a Squadra-sok is leírták, hogy köszi, szerintük az N-es pedáltérkép tökéletes és ahhoz nem is nyúlnak ha R módot programoznak fel a tuningjuk mellé.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 11:51:22 // 37674
Akkor lehet a lábunk is különbözik, én N-ben már kicsit tompának érzem a gázt.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 11:49:45 // 37673
Ez tök fura, mert mintha egy másik autóról beszélnél. Az A, N módokat nem tudom, ignoráltam. D-ben viszont 4e-től szépen megy, érdemes is forgatni. A motor "géphangja" is kb 5000-tól jön meg rendesen. Nem tudom, hogy a MY19 és MY21 különbözik ennyire, vagy a lábunk? D-ben teljesen lefedi a csendes gurulástól az agyatlan menésig a palettát, hiányérzet nélkül. A váltás lassúságát sem érzem igazán, letalpalva kettőt vált vissza. Rövidebb idő alatt mint más automaták amiket próbáltam. A két fokozat váltás lassabb neki mint az egy, az érezhető. Ha előre tudod hogy menni kell, bele kell váltani kézzel.
Totál nem érzem hogy ennél erősebb autó kéne közútra. Szinte biztos vagyok benne, hogy más program fut a MY21-en. Erre utaló infót is találtam az e-tuners Fb oldalán is valamikor régebben. Eszerint a MY21-en csak a gázpedál térkép van lebutítva, vagyis egy Veloce program fut rajta aminek nem tudsz soha padlógázt nyomni. Be is volt téve a gázpedál map képe, szóval valószínűleg igaz. Elég favágó detune, szó se róla..:-)
Az tuti, hogy a szenvedést én nem érzem. Ha nyomom, megy, és 4e fölött is húz. Sőt, pálya tempón valami 170-nél történik, mert onnan jobban megy. Nem tudom miért.
Erős a gyanúm, hogy az egyforma technikák alatt kb évente más a szoftver.
Totál nem érzem hogy ennél erősebb autó kéne közútra. Szinte biztos vagyok benne, hogy más program fut a MY21-en. Erre utaló infót is találtam az e-tuners Fb oldalán is valamikor régebben. Eszerint a MY21-en csak a gázpedál térkép van lebutítva, vagyis egy Veloce program fut rajta aminek nem tudsz soha padlógázt nyomni. Be is volt téve a gázpedál map képe, szóval valószínűleg igaz. Elég favágó detune, szó se róla..:-)
Az tuti, hogy a szenvedést én nem érzem. Ha nyomom, megy, és 4e fölött is húz. Sőt, pálya tempón valami 170-nél történik, mert onnan jobban megy. Nem tudom miért.
Erős a gyanúm, hogy az egyforma technikák alatt kb évente más a szoftver.
Shadin2024-11-02 11:48:00 // 37672
Tötymödgős forgalomban én leváltok A-ra, mert jobban kezelhető a gázpedál. Nekem a D, de még az N pedáltéképe is feleslegesen ideges. Gondolom 25 EUR cent lett volna még egy menű, mint pl. Golf GTI-ben, hogy a váltó, a pedál, a kormány, és ahol lehet a futómű is egymástól föggetlenül egy csúszkával állítható legyen általam, ahogy nekem tetszik.
zgi5212024-11-02 11:41:44 // 37671
erdekes a dizel valtohangolasat jobban eltalaltak vagy a kornyezetvedelmi normak nem sulytottak annyira, mert a hetkoznapokban, varosban boven eleg az N, persze az alom itt is a D. az A -t meg gyakorlatilag nem hasznaltam.🫣
Shadin2024-11-02 11:23:44 // 37670
Szvsz a váltó hétköznapi használatban A és N módokban valóban inkább a "szar" felé hajlik. Állandóan nem lehet neki nyomni, hogy kijöjjön belőle az agyonprogramozás eredménye. A programozás nagyobb része a környezetvédelemre irányult szerintem és rohadtul zavaró az eredmény. Mint automata váltó számomra megbukott, sima autópályán használható, túrázáskor totálisan használhatatlan volt, kéziben meg kell a francnak 8 sebesség, mert lenne az autóban erő egy jó 5 v. 6 sebességes "sima" váltóhoz.
Off-os autó Toyota hibrid hajtáslánccal utálatosan viselkedik amikor nyomsz neki egy kövéret, elkezd búgni, majd gyorsul, fordulatszám majdnem állandó.
Na én ugyanezt érzem a Giu-nál, pályatempó, előzés, padlógáz, és mi történik?
X idő (szerintem sok) múlva, ha nagyon nagyot nyomtál a pedálon, akkor magas fordulaton elkezdene menni, pont ott ahol pl. az én 200 pacisom pont kevés, és minimális fordulatszámváltozások közepette csak üvölt, váltogat és rohadtul nem úgy megy ahogy szerintem kellene neki. Bár ez feltehetőleg betudható annak az idióta döntésnek, hogy az amúgy 300 LE-re tervezett motor teljesítményének a harmadát elvették. A benzines 200 lovas motor mont úgy viselkedik ment a dízel, 4000 giri fölé teljesen felesleges pörgetni mert csak szenved :-(
ui.:
Szeretem imádom, ha célszerszámként tekintek rá...
Ha már úgyis szarolasz és a presztizse a béka feneke alatt van és csak mi, az elvakultak vesszük meg, akkor inkább egy céleszközt kellett volna belőle csinálniuk anno, többet adtak volna el, ha fel merik vállalni úgy igazán a Cuore Sportivo-t, csináltak volna belőle SW-t, és nem az amerikai piac seggét akarták volna vele törölgetni irreális elvárások közepedte. Haragszom rájuk, mert egy tökéletes koncepciót tudtak több ponton elbaszni olyan indodkkal amit maguk sem hittek el igazán :-(
Off-os autó Toyota hibrid hajtáslánccal utálatosan viselkedik amikor nyomsz neki egy kövéret, elkezd búgni, majd gyorsul, fordulatszám majdnem állandó.
Na én ugyanezt érzem a Giu-nál, pályatempó, előzés, padlógáz, és mi történik?
X idő (szerintem sok) múlva, ha nagyon nagyot nyomtál a pedálon, akkor magas fordulaton elkezdene menni, pont ott ahol pl. az én 200 pacisom pont kevés, és minimális fordulatszámváltozások közepette csak üvölt, váltogat és rohadtul nem úgy megy ahogy szerintem kellene neki. Bár ez feltehetőleg betudható annak az idióta döntésnek, hogy az amúgy 300 LE-re tervezett motor teljesítményének a harmadát elvették. A benzines 200 lovas motor mont úgy viselkedik ment a dízel, 4000 giri fölé teljesen felesleges pörgetni mert csak szenved :-(
ui.:
Szeretem imádom, ha célszerszámként tekintek rá...
Ha már úgyis szarolasz és a presztizse a béka feneke alatt van és csak mi, az elvakultak vesszük meg, akkor inkább egy céleszközt kellett volna belőle csinálniuk anno, többet adtak volna el, ha fel merik vállalni úgy igazán a Cuore Sportivo-t, csináltak volna belőle SW-t, és nem az amerikai piac seggét akarták volna vele törölgetni irreális elvárások közepedte. Haragszom rájuk, mert egy tökéletes koncepciót tudtak több ponton elbaszni olyan indodkkal amit maguk sem hittek el igazán :-(
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-02 11:20:34 // 37669
Szerintem sokunk problémája hasonló. :-) Nálam több lehetséges verzió van.
Az alap koncepció, hogy a Giulietta marad amíg problémamentesen üzemel. Az a biztos pont, eddig rászolgált a bizalomra. A Giulia is marad még, viszont cégben van. Eddig is szívtam a fogam a cégautóadó és egyéb terhek miatt. 26-tól infláció követő lesz ez az adónem is, nem valószínű hogy cégautót fenn fogok tartani, utálom az inkorrekt dolgokat.. Úgyhogy ez a céldátum. Esélyes, hogy a Giuliának menni kell, de örülnék ha mégsem így lenne végül. Biztos hogy fájni fog nagyon ha el kell adnom, és tuti biztos hogy semmiféle új autó nem fog érdekelni. Vagy cégre egy 5 év OT vizsgával rendelkező bármi, és ott rohadjon meg a cégautóadó, vagy elképzelhető, hogy semmi. Egyszerűen átállunk egy autóra.
Az alap koncepció, hogy a Giulietta marad amíg problémamentesen üzemel. Az a biztos pont, eddig rászolgált a bizalomra. A Giulia is marad még, viszont cégben van. Eddig is szívtam a fogam a cégautóadó és egyéb terhek miatt. 26-tól infláció követő lesz ez az adónem is, nem valószínű hogy cégautót fenn fogok tartani, utálom az inkorrekt dolgokat.. Úgyhogy ez a céldátum. Esélyes, hogy a Giuliának menni kell, de örülnék ha mégsem így lenne végül. Biztos hogy fájni fog nagyon ha el kell adnom, és tuti biztos hogy semmiféle új autó nem fog érdekelni. Vagy cégre egy 5 év OT vizsgával rendelkező bármi, és ott rohadjon meg a cégautóadó, vagy elképzelhető, hogy semmi. Egyszerűen átállunk egy autóra.
Shadin2024-11-02 11:00:41 // 37668
Az Abarth 600e "hangja" amikor keveredik az inverter nyígásával, hát az valami durván undi :-(
Shadin2024-11-02 10:56:53 // 37667
Az S22 is csak 15W-os vezetéknélküli töltést tud, képzeld, ha többet tudna :-)
Ha kikapcsold a telón a vez. nélküli gyorstöltést, akkor jobb lesz a helyzet.
Ha kikapcsold a telón a vez. nélküli gyorstöltést, akkor jobb lesz a helyzet.
Shadin2024-11-02 10:54:43 // 37666
Jelenleg én arra jutottam, hogy miután normális áron eladni sem is lehet az autót, meg nem is nagyon akarom, hosszútávra rendezkedek be vele. Új autók nem izgatnak, ebben a kategóriában, meg amennyit megyek vele a zelektromos sem játszik. Ha eladnám, max. visszaülnék jelenleg egy S-Maxba :-)
RomeoOne2024-11-02 10:53:18 // 37665
Ja, az enyém egy S22. Akkor a teló a szar nem a töltő? :D
Shadin2024-11-02 10:48:52 // 37664
Én utólag tettem be a könyöklő alá tálcára egy vezetéknélküli töltőt. A Samsung S telefonjait azért fikázzák mert csak 15W a töltési teljesítménye, de még ez is elmelegszik, ha megy róla AA navi. És valóban, az esetek nagy százalékában és is feldugom zsinórra.
RomeoOne2024-11-02 10:01:12 // 37663
a szerencsésebb meg beteszi a garázsba a Giuliáját abban a hitben, hogy majd jókat autózik vele… ja, évente 1-2ezer km-et..
Nem értem a problémát :D Én garázsban tartom, hogy amikor megfelelő az idő, akkor jókat autózok vele. De nem 1-2 ezer km szalad bele, hanem úgy kell visszafognom magam, hogy ne vegyem már mindig elő, mert túl gyorsan jön a következő szerviz :D
Idén áprilisban 21300 km volt a kocsiban, most meg 36300... ez kereken 15000 km. Júnisuban felrakatott Corsa-k már kb. 11000 km-t futottak... Életük kétharmadán már túl vannak. És ez csak jókat autózás volt úgy igazából, nem munkába járás meg ilyesmik. Fu, de fog ez hiányozni, ha egyszer nem lesz :(((
Nem értem a problémát :D Én garázsban tartom, hogy amikor megfelelő az idő, akkor jókat autózok vele. De nem 1-2 ezer km szalad bele, hanem úgy kell visszafognom magam, hogy ne vegyem már mindig elő, mert túl gyorsan jön a következő szerviz :D
Idén áprilisban 21300 km volt a kocsiban, most meg 36300... ez kereken 15000 km. Júnisuban felrakatott Corsa-k már kb. 11000 km-t futottak... Életük kétharmadán már túl vannak. És ez csak jókat autózás volt úgy igazából, nem munkába járás meg ilyesmik. Fu, de fog ez hiányozni, ha egyszer nem lesz :(((
RomeoOne2024-11-02 09:33:23 // 37662
A legtöbb új autóban tök jó, hogy ott van a vezetéknélküli töltés. Csak minden második autóban úgy van megoldva, hogy az első kanyarban elugrik róla a teló, vagy olyan szinten szar a konstrukció, hogy melegíti a telefont és leáll a töltés...
Nekem a Giuliában úgy melegíti a telót, hogy ha kiveszem, a könyöklős rekeszéből, akkor nem tudok rajta elindítani rajta semmit, mert kiiría, hogy a telefon túl meleg, várjak, amíg lehűl. A töltés sebessége is kb. egy szintentartásra elég, míg vezetékkel kb. mint egy gyorstöltő.
Ezek szerint más autókban még ennél is rosszabb??
Nekem a Giuliában úgy melegíti a telót, hogy ha kiveszem, a könyöklős rekeszéből, akkor nem tudok rajta elindítani rajta semmit, mert kiiría, hogy a telefon túl meleg, várjak, amíg lehűl. A töltés sebessége is kb. egy szintentartásra elég, míg vezetékkel kb. mint egy gyorstöltő.
Ezek szerint más autókban még ennél is rosszabb??
Zselé2024-11-02 00:29:43 // 37661
Őszinte és objektív volt a megközelítésed!
Az a téma, hogy pár égésteres majom mit meg hogy mond, nem is érdekel. Az sem, hogy hányan vesznek vagy nem vesznek Giuliát - nekem már van, nektek már van: ha vesz valaki üdv a klubban, ha nem, a föld tovább forog.
Itt van viszont nekem egy nagy dilemmám, a jövőmet illetően: bő két év múlva lejár a lízingem. Lesz egy kb 150 ezret futott 2021-es Velocem… kurv@jó, életem autója! De mihez kezdjek vele?
Tartsam meg, és hajtsam szét nagy élvezettel? Vagy adjam el? De akkor meg mit vegyek? Nem fogok 30 misiért autót venni, valószínű egy 20 millásnál is morgok… de amúgy is, micsodát?? Ami akár csak nyomokban hasonló?
Vagy majd feladjuk, és veszünk Teszlát meg bívájdít… a szerencsésebb meg beteszi a garázsba a Giuliáját abban a hitben, hogy majd jókat autózik vele… ja, évente 1-2ezer km-et..
Az a téma, hogy pár égésteres majom mit meg hogy mond, nem is érdekel. Az sem, hogy hányan vesznek vagy nem vesznek Giuliát - nekem már van, nektek már van: ha vesz valaki üdv a klubban, ha nem, a föld tovább forog.
Itt van viszont nekem egy nagy dilemmám, a jövőmet illetően: bő két év múlva lejár a lízingem. Lesz egy kb 150 ezret futott 2021-es Velocem… kurv@jó, életem autója! De mihez kezdjek vele?
Tartsam meg, és hajtsam szét nagy élvezettel? Vagy adjam el? De akkor meg mit vegyek? Nem fogok 30 misiért autót venni, valószínű egy 20 millásnál is morgok… de amúgy is, micsodát?? Ami akár csak nyomokban hasonló?
Vagy majd feladjuk, és veszünk Teszlát meg bívájdít… a szerencsésebb meg beteszi a garázsba a Giuliáját abban a hitben, hogy majd jókat autózik vele… ja, évente 1-2ezer km-et..
Liquid2024-11-01 23:25:41 // 37660
Ti még hallgattok égésteret? :D
leopop32024-11-01 21:08:27 // 37659
Én is azt szoktam mondani :DD
leopop32024-11-01 21:07:23 // 37658
Van amelyik tud mérni hát maxon szokott lenni 😅
Annyi a jó hogy nem idegesítően szól szerencsére 🙏🍀
Annyi a jó hogy nem idegesítően szól szerencsére 🙏🍀
leopop32024-11-01 21:04:58 // 37657
Köszönöm! 😉 Én csak belülről hallom, egyszer hallottam kívülről amikor a Laptimingos srácoknak adtam az adásukba na az nagyon brutál volt kívülről 😁🍀
G-MANN🍀2024-11-01 20:46:38 // 37655
Optimista Csabát olvastátok (Veloce Ti a garázsban!) Abarth hangja is ÁLOM!
G-MANN🍀2024-11-01 20:44:09 // 37654
No ezért nem cseréltem még le. Ez Veloce Ti, fl1, 2021, de semmi nem zörög! N-ben butább, mint a 2019-es volt, de D-ben ÁLOM! 2019-hez képest nekem érzésre sokkal jobb az anyaghasználat, akár a váltókar, kormány, hangszigetelés! Most jöttünk haza, 800km autókázás, 7-8 óra, és nem akarok kiszállni. Családdal és csomagokkal a legjobb, bármilyen kanyart is bevesz, bárhol, bármikor. (No igen, a családnak néha hányingere volt.) Ugrik, jön megy teszi a dolgát, SS hátsó kipuffal nekem tökéletes! ❤️ Folyamatos volt a rajongótábor. Olaszországban, Szlovéniában és Horvátországban is. 😊
Sajnálom, ha valaki csalódik egy újabb változatban.
Sajnálom, ha valaki csalódik egy újabb változatban.
Halesz2024-11-01 20:32:09 // 37653
Most picit csapongani fogok, de leírok pár dolgot, ami a fejemben van :)
Az elmúlt 2 évben rengeteg autót ki tudtam próbálni. Egy kezemen meg tudom számolni, melyek voltak azok, amelyekre emlékszem és adott valami izgit... A legtöbb elektromos számomra egy átmeneti kielégülés, nagyon elhiteti Veled, hogy tud, hogy megy, de a 20. gyorsulás után már nem izgalmas... sokkal inkább használati tárgyak ezek már.
Alapvetően a három srácnak is azt kellene tisztázni a beszélgetés elején, hogy mit keres? Élményt, használhatóságot? Vagy egy jó mindennapi autót? Utóbbi kettőre valóban nem biztos, hogy a Giulia a megfelelő, de itt akkor sok más izgalmas autó is elesik.
Nekem ez megint egy olyan megközelítés volt, hogy szar az Alfa, mindig is az volt, rúgjunk bele most is egyet, szarabb sem lesz, jobb sem lesz már, legalább jönnek majd a kommentek... És még sajnos abban is van igazság, hogy jobb sem lesz már (lásd Junior), de azért én legjobban ott húztam fel a szemem, hogy a Giulia volt az utolsó szög az Alfa koporsójában? Ezt mondani a valaha volt legjobb Alfára?... Hát baszki :)
A legtöbb új autóban tök jó, hogy ott van a vezetéknélküli töltés. Csak minden második autóban úgy van megoldva, hogy az első kanyarban elugrik róla a teló, vagy olyan szinten szar a konstrukció, hogy melegíti a telefont és leáll a töltés...Szóval a második nap fogod ugyanúgy kábelre rakni, mint a Giuliában. Ennek ellére tényleg gáz, hogy a faceliftnél ezt nem oldották meg, miközben az akkor már piacon lévő Tonaléban sikerült :) Ezek az ellentmondások engem is nagyon zavarnak...
Épp most néztem ezt az 5 perces videót az Abarth 600e "hangjáról".
https://www.youtube.com/watch?v=hXJ87jE7uAI
280 lóerő, elsőkeréken, ugyanazt tudja majd, mint a Junior 280 lovas változata, csináltak egy konszernen belüli konkurenciát, egyik drágább, mint a másik, közben meg a 2-3 millióval olcsóbb elektromos Volvo jobban gyorsul... Szerintetek siker lesz ez az Abarth? :(
Amúgy a legjobban engem az innovációi hiánya zavar most az olaszoknál...
A Juniornál is azt sajnáltam a legjobban, hogy nem az Alfának jutott eszébe az, amit a Hyundai Ioniq 5 N mérnőkeinek, hogy lemodellezzék a váltás örömét egy elektromos autóra. Az legalább egy izgi fan service... és mennyi kihagyott ziccer! Pl. választhatnál, hogy melyik klasszik Alfa hangját töltöd rá a guruló telefonodra... kinevetnénk, mi boomerek, de legalább lenne miről beszélni...
A kijelzőnél sem értem ezt, hogy miért nem fekszenek rá jobban... Van egy heritage nézet a Giuliában, a Tonaléban és a Juniorban is... De miért nincs több? Miért nincs 10 féle izgalmas skin, amit mondjuk külön megvásárolhatsz a fedélzeti rendszer shopjában? Ezt majd megint a kínaiak fogják felismerni valamelyik márkájukban, tuti...
A Juniort amúgy én értem, van is helye, és nagyon várom a 280 lovas elektromost, hogy kipróbáljam. De megint az lesz a baj, hogy ezért a 16-20 millióért már iszonyat nagy a választék, mivel fognak kitűnni hosszú távon? Az eladások 80%-t a Juniornál tuti, hogy az 1,2-es hibrid adja majd, mert végre lesz újra egy viszonylag olcsó Alfa.
A másik nagy kérdés - erről már a Backstageben is sokat beszéltünk Tedivel -, hogy majd az új full elektromos Stelvio és Giulia, ami szerintem nem lesz 30 millió alatt, kinek szól majd? Ki fogja megvenni? Amikor a BYD-től úgy ámulnak el az emberek, hogyan tud majd egy Alfa helytállni a rossz hírnevével...
Legjobban amúgy a Quadrifoglio tulajokat sajnálom. Ők mire fognak cserélni 5-6 év múlva? Őket hogyan fogja izgalomba hozni egy 1000 lóerős Giulia, a V6-osuk után? Lesznek itt még izgi pillanatok, csak nem a jó értelemben szerintem :)
Pesszimista Haleszt olvastátok.
Az elmúlt 2 évben rengeteg autót ki tudtam próbálni. Egy kezemen meg tudom számolni, melyek voltak azok, amelyekre emlékszem és adott valami izgit... A legtöbb elektromos számomra egy átmeneti kielégülés, nagyon elhiteti Veled, hogy tud, hogy megy, de a 20. gyorsulás után már nem izgalmas... sokkal inkább használati tárgyak ezek már.
Alapvetően a három srácnak is azt kellene tisztázni a beszélgetés elején, hogy mit keres? Élményt, használhatóságot? Vagy egy jó mindennapi autót? Utóbbi kettőre valóban nem biztos, hogy a Giulia a megfelelő, de itt akkor sok más izgalmas autó is elesik.
Nekem ez megint egy olyan megközelítés volt, hogy szar az Alfa, mindig is az volt, rúgjunk bele most is egyet, szarabb sem lesz, jobb sem lesz már, legalább jönnek majd a kommentek... És még sajnos abban is van igazság, hogy jobb sem lesz már (lásd Junior), de azért én legjobban ott húztam fel a szemem, hogy a Giulia volt az utolsó szög az Alfa koporsójában? Ezt mondani a valaha volt legjobb Alfára?... Hát baszki :)
A legtöbb új autóban tök jó, hogy ott van a vezetéknélküli töltés. Csak minden második autóban úgy van megoldva, hogy az első kanyarban elugrik róla a teló, vagy olyan szinten szar a konstrukció, hogy melegíti a telefont és leáll a töltés...Szóval a második nap fogod ugyanúgy kábelre rakni, mint a Giuliában. Ennek ellére tényleg gáz, hogy a faceliftnél ezt nem oldották meg, miközben az akkor már piacon lévő Tonaléban sikerült :) Ezek az ellentmondások engem is nagyon zavarnak...
Épp most néztem ezt az 5 perces videót az Abarth 600e "hangjáról".
https://www.youtube.com/watch?v=hXJ87jE7uAI
280 lóerő, elsőkeréken, ugyanazt tudja majd, mint a Junior 280 lovas változata, csináltak egy konszernen belüli konkurenciát, egyik drágább, mint a másik, közben meg a 2-3 millióval olcsóbb elektromos Volvo jobban gyorsul... Szerintetek siker lesz ez az Abarth? :(
Amúgy a legjobban engem az innovációi hiánya zavar most az olaszoknál...
A Juniornál is azt sajnáltam a legjobban, hogy nem az Alfának jutott eszébe az, amit a Hyundai Ioniq 5 N mérnőkeinek, hogy lemodellezzék a váltás örömét egy elektromos autóra. Az legalább egy izgi fan service... és mennyi kihagyott ziccer! Pl. választhatnál, hogy melyik klasszik Alfa hangját töltöd rá a guruló telefonodra... kinevetnénk, mi boomerek, de legalább lenne miről beszélni...
A kijelzőnél sem értem ezt, hogy miért nem fekszenek rá jobban... Van egy heritage nézet a Giuliában, a Tonaléban és a Juniorban is... De miért nincs több? Miért nincs 10 féle izgalmas skin, amit mondjuk külön megvásárolhatsz a fedélzeti rendszer shopjában? Ezt majd megint a kínaiak fogják felismerni valamelyik márkájukban, tuti...
A Juniort amúgy én értem, van is helye, és nagyon várom a 280 lovas elektromost, hogy kipróbáljam. De megint az lesz a baj, hogy ezért a 16-20 millióért már iszonyat nagy a választék, mivel fognak kitűnni hosszú távon? Az eladások 80%-t a Juniornál tuti, hogy az 1,2-es hibrid adja majd, mert végre lesz újra egy viszonylag olcsó Alfa.
A másik nagy kérdés - erről már a Backstageben is sokat beszéltünk Tedivel -, hogy majd az új full elektromos Stelvio és Giulia, ami szerintem nem lesz 30 millió alatt, kinek szól majd? Ki fogja megvenni? Amikor a BYD-től úgy ámulnak el az emberek, hogyan tud majd egy Alfa helytállni a rossz hírnevével...
Legjobban amúgy a Quadrifoglio tulajokat sajnálom. Ők mire fognak cserélni 5-6 év múlva? Őket hogyan fogja izgalomba hozni egy 1000 lóerős Giulia, a V6-osuk után? Lesznek itt még izgi pillanatok, csak nem a jó értelemben szerintem :)
Pesszimista Haleszt olvastátok.
TtK2024-11-01 15:31:13 // 37652
Távol álljon tőlem, hogy megvédjem őket - tenyérbemászó képű nyikhaj mind a három - de sajnos igazuk van. A stílus meg olyan totalcaros, annak idején Karotta és Winkler se fukarkodott a fikázással, csak az vicces és szellemes volt, ez meg csak sima köpködés, de azért nem ez a lényeg.
Hanem, hogy a ráncfelvarrott Giulia (a LED fényszórós ráncfelvarrás) tényleg nem egyértelmű előrelépés, hanem legjobb esetben helybenjárás az előző szériához képest. A műszerfal durván zörög (van rá visszahívás; filceket ragasztanak ide-oda, de könyörgöm, ezt nem lehetett volna gyárilag?), a kormány gombjai-tekerői és az index/ablaktörlőkarok gagyik. Ráadásul az entertainment átalakítása miatt a kormány gombjait átkonfigurálták, az eredményre nincs más szó, mint a sz@r.. A váltó programozása is sokkal rosszabb lett. A telefonos app használhatatlan. Drót kell az AndroidAutóhoz, de a telót nincs hová tenni. És még jó pár ilyen hülyeség.
Valóban, azt a pár dolgot, amit jól csinál, azt nagyon jól csinálja. De ezek pont azok, amik a mindennapi használatban nem nagyon számítanak. Amik meg számítanak, azokhoz nagyon elkötelezett Alfásnak kell lenni (mellesleg az se árt ha elég vastag is vagy), hogy elnézd őket.
Nem ezért eladó az enyém, hanem egyéb körülmények miatt, és a mostani autóm is maradt volna Alfa, ha a választék nem a kéri, vagy nem kéri vonalon mozogna. De teljesen érthető, hogy miért nem veszik a népek.
A mostani offos (le se írom mi az :) ) a mindennapi praktikumokat sokkal jobban tudja, minőségibb a belseje az entertainmetje pedig fényévekkel jobb, pedig ez is jó pár éves konstrukció. Nincs rossz érzésem ha beleülök. Sajnos...
Hanem, hogy a ráncfelvarrott Giulia (a LED fényszórós ráncfelvarrás) tényleg nem egyértelmű előrelépés, hanem legjobb esetben helybenjárás az előző szériához képest. A műszerfal durván zörög (van rá visszahívás; filceket ragasztanak ide-oda, de könyörgöm, ezt nem lehetett volna gyárilag?), a kormány gombjai-tekerői és az index/ablaktörlőkarok gagyik. Ráadásul az entertainment átalakítása miatt a kormány gombjait átkonfigurálták, az eredményre nincs más szó, mint a sz@r.. A váltó programozása is sokkal rosszabb lett. A telefonos app használhatatlan. Drót kell az AndroidAutóhoz, de a telót nincs hová tenni. És még jó pár ilyen hülyeség.
Valóban, azt a pár dolgot, amit jól csinál, azt nagyon jól csinálja. De ezek pont azok, amik a mindennapi használatban nem nagyon számítanak. Amik meg számítanak, azokhoz nagyon elkötelezett Alfásnak kell lenni (mellesleg az se árt ha elég vastag is vagy), hogy elnézd őket.
Nem ezért eladó az enyém, hanem egyéb körülmények miatt, és a mostani autóm is maradt volna Alfa, ha a választék nem a kéri, vagy nem kéri vonalon mozogna. De teljesen érthető, hogy miért nem veszik a népek.
A mostani offos (le se írom mi az :) ) a mindennapi praktikumokat sokkal jobban tudja, minőségibb a belseje az entertainmetje pedig fényévekkel jobb, pedig ez is jó pár éves konstrukció. Nincs rossz érzésem ha beleülök. Sajnos...
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-01 15:29:47 // 37651
Értem, pont ez megy a kocsmákban XD Próbálhatod megérteni, de az akkor.semmlesz úkságírás. A polgárpukkasztó finom élc és a primitív parasztság közt nagy ám a szakadék.
zgi5212024-11-01 15:17:01 // 37650
nekem tetszik a modell3, par hete volt szerencsem beulni.
szuk volt a jobb1, szelvedo teteje kozel az archoz..
valoban jol gyorsul, de minek😀
egy pillanatra sem ereztem ,hogy helyettesithetne a Giuliat.
talan a nejemnek 1x veszunk, bar akkor mar lehet i3 inkabb.
szuk volt a jobb1, szelvedo teteje kozel az archoz..
valoban jol gyorsul, de minek😀
egy pillanatra sem ereztem ,hogy helyettesithetne a Giuliat.
talan a nejemnek 1x veszunk, bar akkor mar lehet i3 inkabb.
zgi5212024-11-01 15:13:42 // 37649
egyetertek Warbival ,semmire nem mondjuk ,hogy szar vagy szemetdomb.
foleg, hogy nem is igaz.
hol jonnek Csikos vagy Valyi analiziseikhez, de meg Imelda is objektivebb volt anno.
ahhh, szot sem ernek. en belokttem oket az also fiokba.😀
foleg, hogy nem is igaz.
hol jonnek Csikos vagy Valyi analiziseikhez, de meg Imelda is objektivebb volt anno.
ahhh, szot sem ernek. en belokttem oket az also fiokba.😀
RomeoOne2024-11-01 14:49:42 // 37648
Akiket ma már neves autós szakinak hívunk - ha az original totalcarra gondolunk - azok sokkal polgárpukkasztóbbak voltak, mikor ennyi idősen nyomták az autós újságírást. Nem akarom őket védeni, csak ilyen "ördög ügyvédje" vagyok most. Végighallgattam azt a 10 percet és megpróbáltam megérteni, hogy mik a szempontjaik, ami alapján értékelnek, hisz ez szubjektív műfaj és azért van bőven olyan szempontrendszer, ami alapján messze nem hízelgő kép alakul ki a Giuliáról.
Az alapállás/dilemma eleve az a beszélgetésben, hogy korrekt-e mai szemmel megítélni régebbi (fejlesztésű) autókat. Felhozták az infotainmentet, ami nyilvánvaló, hogy már a megjelenésekor is elavult volt. Felhoztak minőségbiztosítási problémákat is, amik szintén jelen vannak. Beleülnek sok autóba, látják mi az ami ma elérhető, nem abból a buborékból szemlélik az autózást, mint sok ember, hogy vezetett hosszabban életében 3-4 félét.
Na mindegy nem védeni akarom őket, nekem mindegy mit mondanak, különösebben nem érdekel, de elfogadom, hogy van olyan szempontrendszer, amiből nézve ez nem jó autó. Akinek ilyen szempontrendszere van, annak nem való. Én leszek az utolsó, aki a polkorrektség hiányát bárkinek is felrójja :D
Az alapállás/dilemma eleve az a beszélgetésben, hogy korrekt-e mai szemmel megítélni régebbi (fejlesztésű) autókat. Felhozták az infotainmentet, ami nyilvánvaló, hogy már a megjelenésekor is elavult volt. Felhoztak minőségbiztosítási problémákat is, amik szintén jelen vannak. Beleülnek sok autóba, látják mi az ami ma elérhető, nem abból a buborékból szemlélik az autózást, mint sok ember, hogy vezetett hosszabban életében 3-4 félét.
Na mindegy nem védeni akarom őket, nekem mindegy mit mondanak, különösebben nem érdekel, de elfogadom, hogy van olyan szempontrendszer, amiből nézve ez nem jó autó. Akinek ilyen szempontrendszere van, annak nem való. Én leszek az utolsó, aki a polkorrektség hiányát bárkinek is felrójja :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-01 14:39:50 // 37647
Vicces, hogy próbáltam egy ex cartárs Tesláját. Full más világ, megvan a varázsa, nem rossz dolog. Visszaülve az a utómba mégis csak annyi negatívumot éreztem, hogy nem megy XD Aztán fél nap múlva ez is elmúlt. A beltér kialakításában, minőségében szerintem az Alfa magasabb szint. A futómű, fék, az Alfa alatt jobb. A mindent is tudó szoftver, az ütős gázerakció, a csendes, fullosan kiszolgált autózás mind a Tesla erényei. Két tökéletesen külön világ. De még közvetlenül visszaülve a Giuliába is egy nagyon minőségi tárgy az Alfa.
RomeoOne2024-11-01 14:38:03 // 37646
Sajnos de. Amit az enyém is N-ben csinál, arra tökéletes jelző a szar. 1500-nál elváltogat, ha nagyon megnyomod, akkor 2000-nél... Ha valaki, aki autókhoz sem ért, megkérdezi, hogy mi a baj, az erőltetett CO2 csökkentéssel a vezetési élmény szempontjából, akkor meg lehetne neki mutatni ezt a váltóprogramot és megvilágosodna. Mintapéldája annak, hogy hogy teszi tönkre az EUROX (X>5) a vezetési élményt. Én legszívesebben ki is törölném belőle örökre, annyira undorító.
A D az, ami élhető, de ha valaki nagyon sportolni akar és nincs R, akkor csak a kéziváltós megoldás marad.
A D az, ami élhető, de ha valaki nagyon sportolni akar és nincs R, akkor csak a kéziváltós megoldás marad.
WarbiRunner (Gyuri)2024-11-01 14:33:16 // 37645
A szemétdomb szónak nem szabadna egyetlen autós tartalomgyártó szájából sem kijönnie, semmilyen körülmények között. Ebből a beszélgetésből nekem a felkészületlenség jött le elsősorban. Halvány lila fingjuk nem volt még a modell bevezetésének évéről sem, nem hogy bármi egyéb részletről. Egy kocsmabeszélgetés szintjét hozta. Ha egy BMW-t, vagy Peugeot-t szaroz így le, ugyanúgy felháborítónak és szakmaiatlannak tartanám. Látványosan semmilyen műszaki és autós tudás nincs az igen agresszíven kommunikált véleménye mögött. Intelligencia. Úgy hívják azt a dolgot, ami innen nagyon erősen hiányzik. Lehet belül a vélemény szemétdomb, de egy kb 100-as IQ fölött, pláne ha állítólag tartalomgyártó az ember, le tudja hozni a véleményét kocsma szint fölött is.
Ehhez persze hozzátartozna az önreflexió képessége. Vagyis kipróbáltam, nem tetszik. Mégis miért van az, hogy igen neves autós szakiknak meg tetszik? Vajon mi okozza, hogy másképp gondolom? Ezek mind mind intelligenciát igényelnek.
Ehhez persze hozzátartozna az önreflexió képessége. Vagyis kipróbáltam, nem tetszik. Mégis miért van az, hogy igen neves autós szakiknak meg tetszik? Vajon mi okozza, hogy másképp gondolom? Ezek mind mind intelligenciát igényelnek.
Halesz2024-11-01 14:14:43 // 37644
Mondjuk a 2023-as Competizionénak rosszabb a gázreakciója N-ben, mint az én 200 lovas Superemnek.
De D-ben is lomhább, mint a korábbi 280 lovasok, tényleg kb rajtprogrammal kell elindulni vele, hogy hozza a gyári gyorsulási adatot. Sajnos tényleg vissza lettek butítva, és ezt sokan mondják. De azért szarnak nem lehet nevezni.
De D-ben is lomhább, mint a korábbi 280 lovasok, tényleg kb rajtprogrammal kell elindulni vele, hogy hozza a gyári gyorsulási adatot. Sajnos tényleg vissza lettek butítva, és ezt sokan mondják. De azért szarnak nem lehet nevezni.
RomeoOne2024-11-01 13:48:19 // 37642
Valószínűleg N-ben hagyta, mert arra teljesen helytálló az, amit elmond. Fura, hogy akkor miért nem rakta D-be, de az is lehet, hogy már a '24-es modellben a D is áldozatul esett a CO2 herélésnek és tényleg szar.
Halesz2024-11-01 12:57:52 // 37640
Sok mindenben egyet lehet vele érteni, pl hogy már nem ez kell az embereknek, meg hogy már akkor is későn jött ki, amikor megjelent, tényleg nem az igazi a fedélzeti rendszere... ...mondjuk mutassatok már jót bármilyen autóban, mintha nem mindenki addig használná a fedélzeti rendszert, amíg tükrözi vele a telefonját... (ja, ahol nincsenek fizikai gombok, ott kell másra is, hát az már pont ezért szomorú...)
Tényleg nem fogy jól, ez egy jogos kritika. De hány évig elemezték ezt, hogy mi az oka? Az, hogy mindenki guruló telefont akar venni, és csak a SUV a menő manapság...
De hogy a váltóját szidni? Amit több százszor programoztak újra, dobtak vissza, hogy tökéletes legyen? Mozognak a műanyagok a gomboknál? Hát melyik új autóban nem? Egy könnyű, hátsókerekes (összkerekes) platform, jó motorokkal, amit mindenki imádott eddig...
Én értem, hogy elment a Giulia mellett az idő, és már rég 4 motoros elektromosnak kellene lennie, akkor talán autószámba vennék...
De azért baszki szemétdombnak nevezni? Egy olyan autót, amit a világ legnevesebb autós újságírói egy igazi driver's carnak tartanak?
Hát én nem értem ezeket, tényleg mi a bajuk...
Tényleg nem fogy jól, ez egy jogos kritika. De hány évig elemezték ezt, hogy mi az oka? Az, hogy mindenki guruló telefont akar venni, és csak a SUV a menő manapság...
De hogy a váltóját szidni? Amit több százszor programoztak újra, dobtak vissza, hogy tökéletes legyen? Mozognak a műanyagok a gomboknál? Hát melyik új autóban nem? Egy könnyű, hátsókerekes (összkerekes) platform, jó motorokkal, amit mindenki imádott eddig...
Én értem, hogy elment a Giulia mellett az idő, és már rég 4 motoros elektromosnak kellene lennie, akkor talán autószámba vennék...
De azért baszki szemétdombnak nevezni? Egy olyan autót, amit a világ legnevesebb autós újságírói egy igazi driver's carnak tartanak?
Hát én nem értem ezeket, tényleg mi a bajuk...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.