Fórum >> Típusok >> Giulia

Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:38:51 // 33334
Neked még valamennyi van mert az N-ed még N.
A koromszűrőt úgy égeti ki hogy motorfék üzemben levegőt ad neki. Melegnek elég meleg, fűteni nem kell csak levegő kell az égéshez.
Reggel amikor elindítod érdekes, morgós hangja van olyankor fűti fel a rendszert. Ugyan ez a hang van egy hosszabb lejtmenetnél is amikor nincs motorterhelés.
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:21:46 // 33333
A 19-es Superrel megjártam a Grossglockner-t, lefelé lófütty volt a motorfék. Főleg a 2.0 TS-hez képest.
A Veloce N-ben meg ki is teszi üresbe ha az ember lelép a gázról. A D-t a hétköznapokra kicsit túlzásnak tartom. Főleg a pékek miatt, minden sarkon mérnek már...
Mindegy megszoktam, ez van.
Shadin2024-01-01 17:18:46 // 33332
Nem érzem, hogy ne lenne motorfék.
G-MANN🍀2024-01-01 17:14:57 // 33330
Ahol én járok, itt-ott hepehupa, jobban használható, a Super leérne sztm, vagy nem merném olyan dinamikusan használni
G-MANN🍀2024-01-01 17:13:20 // 33329
2019-ben még volt motorfék, 2021-ben N-ben, ha csak gurulok és leveszem a lábam a gàzról, akkor nekem nincs motorfék, de D-ben szerencsére van😁
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:10:43 // 33328
Nekem jobban tetszett alacsonyan :-(
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:09:02 // 33327
Kösz a javítást, elírtam :-(
G-MANN🍀2024-01-01 17:07:06 // 33326
14 mm, mindenen is átmegy és nem ér le az orra, álom!🤩
Piritu - 1.000.0002024-01-01 17:02:49 // 33325
Mindössze annyi hogy nincs motorfék mert aközben regenerál.
Shadin2024-01-01 16:49:08 // 33324
Az enyém már biztosan részecskeszűrős, mi ennek a hátránya?
Lev2024-01-01 16:39:06 // 33323
Köszönöm szépen!:)
RomeoOne2024-01-01 16:37:23 // 33322
Gratula az új vashoz!
RomeoOne2024-01-01 16:26:56 // 33321
Ezek 18-as kerekek. Ilyen pl. Gyuri télije is.
Piritu - 1.000.0002024-01-01 15:56:23 // 33320
2017.03.10. Super, valószínűleg 19-es kerekekkel:
Piritu - 1.000.0002024-01-01 15:49:34 // 33319
A Superem 18-as kerekekkel:

A tied magasabbnak tűnik.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 15:27:08 // 33318
automata volt a 2.2. Egy manuálist is vezettem aztán, az is más volt picit. Annak a hátsó futómű pl keménynek tűnt, ütött vert a keresztbordákon.
WarbiRunner (Gyuri)2024-01-01 15:22:39 // 33317
B.Ú.É.K.! Évjárat függő, hogy melyik milyen magas. A korai Super-ek a legalacsonyabbak. Amit először próbáltam, manuális 2.2-est, az nagyon alacsony volt, és teljesen fura volt a kormányzása lassú tempón. Szerintem a frissítések során kb egy magasságra hozták a Q4 és RWD verziókat, és biztos hogy hangoltak a kormányzáson is. Nem hinném hogy a laptimingban tesztelt Q4 és egy Super között olyan hatalmas különbség lenne futómű keménységben. Ami időeredményben is látszik, az a q4 és a plusz lovak előnye szerintem. Ennek a futóműnek, kaszninak ez a 200 ló laza ujjgyakorlat, kb kitolhatod a szemét, és simán megcsinál mindent. Egy autóversenyzőnek gondolom ez a 'sótlan'.
Shadin2024-01-01 14:02:42 // 33315
Magasabb a Q4, de az enyém sem túl alacsony.


Shadin2024-01-01 13:36:10 // 33314
Én nem nagyon szoktam nézni ezt a csatornát, mert bár biztosan szuper sofőrök, meg ismerik a pályát és egyesek szerint még pártatlanok is, de szerintem nagyon nem konzekvensek. Pont az utóbbi évek Giulia, Stelvio tesztjeiknél pl. számos olyan van, mintha kettős mérce lenne, vagy nem emlékeznek a korábbi körökre, autókra.

Érdekes számomra, hogy a 200 lovas Giulia 2.0 RWD tesztjénél nagyon puhának tartották a futóművet és egyik sem tudott elindulni az autóval, nem tudom miért. Majd a puha futómű mellett olyat is mondtak, hogy nem tudja levinni aszfaltra ezt az erőt (sem).
Majd a Veloce-val rávertek ~3mp-et és fikázták a kemény futóművet, ami biztosan közrejátszott pozítívan a köridőben. Itt érdekes még, hogy orrtolósnak jellemzi a Q4-et...
Shadin2024-01-01 13:28:42 // 33313
Én is azt fogom tenni, újévi fogadalom volt, hogy nem konfigurálom át túlzottan :-)
Piritu - 1.000.0002024-01-01 13:02:47 // 33312
Mondjuk a Super után feltűnő hogy a Veloce magasabb...
Itt jól látni hogy mennyivel magasabban van a tükör.
RomeoOne2024-01-01 12:44:32 // 33311
BÚÉK mindenkinek!

Shadin:
Igen, ez egy érdekes kérdés. Ebben a vidiben először azon lamentálnak, hogy magas a kocsi és ez hátrány lesz ezen a pályán. Aztán meg az a baj, hogy kemény a futómű... Nehéz ezt hova tenni. Mitől függ ez, hogy milyen lábbal kelnek fel? Vagy van valami egyéb, pályaautózással összefüggő kontextus, amit ők magától értetődőnek gondolnak és nem fejtenek ki? Én nem tudom...
G-MANN🍀2024-01-01 12:41:41 // 33310
Semmi sem nem jó soha sem nem...😁🙈
Én élvezem így ahogy van.
BÚÉK!
Shadin2024-01-01 10:19:01 // 33309
Amikor meg a Veloce-t futtatták, akkor meg az volt a bajuk, hogy kemény D-ben a futómű:
Laptiming Veloce 1
Laptiming Veloce 2

Azért ez szép:
SD2023-12-31 21:36:10 // 33308
Alfázásban gazdag, boldog km-eket és BUÉK 2024!!!
SD2023-12-31 21:35:07 // 33307
Nekem meglepő volt a tudat hogy a hátsó futóművet szábdekosan hangolják puhábbra hogy kezelhetőbb legyen az autó.
Az első adja az agilitást, de a hátsó a kanyar stabilitást.
Az nekem is feltűnt hogy nem egy bevágom a kanyarba típus de nekem tetszik így, vahlszeg többet is tud mint egy kellemetlenül kemény futóval.

Tanpályán próbálgattuk, a határait. Nem lehet kihozni a sodrából.
Négykerékkel oldalra csúszik ha jól teszed be a kanyarba annyira semleges de folyamatosan megvan a lehetőség hogy játsz a karakterével. Ortolástól seggeldobásig. És nagyon jó hogy ott az elektronika:)
RomeoOne2023-12-31 13:11:14 // 33306
Amikor volt laptiming-ben a Super, akkor is ezt a "kritikát" fogalmazták meg, hogy nagyon lágy a futóműve: Alfa Romeo Giulia 2.0T (LapTiming ep. 50)
RomeoOne2023-12-31 13:02:49 // 33305
A videó tanulsága: be kell pipálni a karbonféket az extralistán :D
Shadin2023-12-31 11:35:25 // 33303
Lassúnak tűnik a régi BT-s ELM327 adapterem,
van tuti tipp esetleg a Giuli-hoz?
Shadin2023-12-31 11:34:36 // 33302
Akkor ez ilyen :-)
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-31 10:59:09 // 33301
Ugyanitt az enyém:

Itt már a fara moccant picit.
Shadin2023-12-30 16:58:00 // 33300
Köszönöm!
RomeoOne2023-12-30 13:53:51 // 33299
Vagy ez:

RomeoOne2023-12-30 13:40:24 // 33298
Ennyire jó szögből készített képem nincs, de amúgy ahhoz képest a Q is meg tud dőlni eléggé a kanyarban:

RomeoOne2023-12-30 10:42:35 // 33297
Remélem, sajnálnám, ha nem jönne be az autó..

Lehet Shadinnak az lesz majd a Giulia, mint neked volt a 159 xDDD
G-MANN🍀2023-12-30 10:27:33 // 33294
Keresem a fotókat, szerintem rajta lesz a cikkszám😊
G-MANN🍀2023-12-30 10:26:53 // 33293
Igen, az is bekerült 😁
Piritu - 1.000.0002023-12-30 08:25:23 // 33292
A gyári konfigban van egy lehajtható akasztó is a csomagtartó tetején. A szatyrokat fincsin rá lehet akasztani :-)
Shadin2023-12-29 23:49:40 // 33291
Patent az autó, szerkezeti baja nem nagyon lehet, de úgyis viszem szervizbe, majd ránéznek
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-29 23:41:42 // 33290
Hát... vagy nézesd át a futóművet és a gátlókat.
WarbiRunner (Gyuri)2023-12-29 23:40:20 // 33289
A kaszni dőlés lehet hogy nagyobb mint amit megszoktál. Egy egyterű ha sportos akar lenni, nem dőlhet, mert fentebb van a súlypont. A Ti 159 szintén elég kicsit dőlt és kőkemény volt. A Giulia azért bedől a kanyarban, de tényleg ízlés kérdése ez.

Versenypályára tényleg puhának mondanám, de egyébként nagyon instant és jól reagál. Kinek mi. Nekem a 159 Ti volt irtó lassú reakciójú és fölöslegesen kemény, ez a puhább, de 'ideges' meg nagyon tetszik. Szép összehangoltan, könnyeden mozog. Szerintem rákapsz hamar.
Remélem, sajnálnám, ha nem jönne be az autó..
Shadin2023-12-29 23:33:46 // 33288
Ahhoz tudnám hasonlítani mintha nem lenne benne hátsó keresztstabilizátor.
Shadin2023-12-29 23:06:41 // 33287
Hirtelen manőverre reagál sztem idegesen, ha szépen teszem ívre akkor nem,
dehát ez más autóra is jellemző. Kap 4 db Bilstein B6-ot. 🤣
Shadin2023-12-29 23:04:08 // 33286
USA - ban AGM-nek írják de nem egyértelmű.
MES-ben nincs definiálva esetleg?
Fordnál lehetett az IBS-t konfigurálni,
még a max. töltési %-ot is.
Shadin2023-12-29 23:00:29 // 33285
Köszönöm, nem gyári akkuból van javaslat?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.