A Giulietta is azt csinálja amit írsz. Nagyon könnyű az orra, és viszonylag erős, kis gázra is tolja el az orrát, aztán gázelvételre jön a fara utána. Ezt így normál átlagos gázkezeléssel és tempóknál csinálja. Friss gumikkal azért nem volt ez ilyen.
A Giuliánál pedig emlékeim szerint kifejezetten sztároltam is a Vredesteint, mert nagyon jól fogott. Abszolút nem emlékszem ilyenre amit mostanában művel. Persze erősebb gázzal elcsúszkált, mert szintén hajlamos. De ez most egy pöccintésnyi gázra is megy keresztbe, kanyaríven lényegében nem lehet gyorsítani.
Plusz adalék, a 146TD-n is Vredestein négyévszakos volt, ott is 3-4 év körül tűnt fel, hogy jobban csúszkál mint kéne. Érdekes módon az a gumi azon az autón ennyire azért nem volt drasztikusan rossz, mint most a Giuliettán, vagy a Giulián. Lehet csak a kevesebb powa' miatt.
Fura, régóta használok Vredesteint, az első 146-omon is volt, téliben is. A jtd-nél kitűnő volt évekig, kb hóban csináltam vele ezt amit most a Giuliettával lazán a nedves úton.
Szerintem ez gumi hiba, csak két autón picit költséges kipróbálni, hogy vajon tényleg?
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-03 11:13:01 // 38089
Shadin2025-01-03 09:29:26 // 38088
Nem annyira tragikus a helyzet, de gyakran érzem azt, hogy amikor D-ben lepadlózva visszavált valamennyi fokozatot és elkezd pörögni a motor mintha menne, akkor valójában nem megy jobban, mintha N-ben nem padlógázon "nyomatékból" gyorsulna. Pszichésen megvan a hang alapján, de mintha a rugalmassága jobb, ill. nem rosszabb, ha nem nyomok padlót és alacsonyabb fordulatszámon oldja meg.
Minden egyes alkalommal érzem azt, amikor pályatempónál raccsingosan akarok padlógázzal kielőzni, hogy kell neki az amit elvettek tőle, és nem a "nyomaték", hanem a "teljesítmény"
Minden egyes alkalommal érzem azt, amikor pályatempónál raccsingosan akarok padlógázzal kielőzni, hogy kell neki az amit elvettek tőle, és nem a "nyomaték", hanem a "teljesítmény"
VKG231!!! (156+75)2025-01-03 09:28:03 // 38087
Ram air intake, mint a 75 TS-ben? :D
Liquid2025-01-02 23:19:14 // 38086
Ez a pár fok pluszban, nyálkás / párás úton csúszkálás újkorától megvan? A kisautón van Hankook Kinergy4S2 H750, az ugyanígy viselkedik de újkorától (nem dobja el magát mert elöl kapar, csak tolja az orrát de nagyon).
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-02 20:40:45 // 38085
Ez azért érdekes, mert az enyém pl 170-nél gondol egyet, és elkezd méh jobban húzni. Totál nem érezni, hogy fordulaton elfogy. Abszolút nem tűnt fel nekem ilyen, hogy 3500-nál lankadna. És nem is szabadna neki, ezért Multiair, hogy alul és felül is legyen nyomaték.
Egyetlen egyszer éreztem úgy, hogy nem megy. Közvetlenül a kétmotoros Tesla vezetése után 😆 Na azután a Giulia se alul, se felül nem ment sehova, csak kiabált 😆
Egyetlen egyszer éreztem úgy, hogy nem megy. Közvetlenül a kétmotoros Tesla vezetése után 😆 Na azután a Giulia se alul, se felül nem ment sehova, csak kiabált 😆
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-02 20:34:15 // 38084
Jaa, közlekedni azt én a Giuliával sem tudok. Szerintem mellényúltam a Vredesteinekkel. Harmadik szezon, és borzalmas, mintha jégen mennék. Ilyen 1-2 fok, párás nyálkás úton kanyarban sóhajtásnyi gázra is dobja el magát. Vagy az ingerküszöböm van beteg szinten, vagy a gumi szar. És mindkét autón Vredestein van, mindkettő tapadása kaki 3-4 évesen.
Úgyhogy ma "Tokyo Drift"-re autóztunk, alkalomhoz illően. 😅
Úgyhogy ma "Tokyo Drift"-re autóztunk, alkalomhoz illően. 😅
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-02 20:27:41 // 38083
Na ez a baj, hogy dízel 😆 Régi Mercit vezettem is ilyet. Nem volt rossz ám az sem.
Nekem az 5 henger a becsípődésem, úgyhogy ha nyerek a lottón, továbbra is ez a projekt.
Addig meg jó a 4 is, nem sírok nagyon, tökéletes autóm van. 😀
Nekem az 5 henger a becsípődésem, úgyhogy ha nyerek a lottón, továbbra is ez a projekt.
Addig meg jó a 4 is, nem sírok nagyon, tökéletes autóm van. 😀
SD2025-01-02 18:44:48 // 38081
véged van kicsi:D motorfék:D
Shadin2025-01-02 16:55:33 // 38080
Követelem vissza a motorféket (is)!
Shadin2025-01-02 16:51:53 // 38079
2x is :-)
Meg egy jó kis decat meg degpf!
Meg egy jó kis decat meg degpf!
Shadin2025-01-02 16:50:55 // 38078
Váltóprojekt is kilátába helyezve...
Shadin2025-01-02 16:50:53 // 38077
Váltóprojekt is kilátába helyezve...
RomeoOne2025-01-02 16:33:10 // 38076
Hangos is, alul is, felül is :D
Shadin2025-01-02 16:31:25 // 38075
Nem érzéki csalódás, 3500-ig megy mint a golyó, aztán meg csak üvölt és közel sem annyira intenzív mint arányaiban pl. a 2.0 JTS karaktere, és ezt kezelje mindenki a helyén. A TBi is meg Degu is elég dízelesre van hangolva és nagyon nem tett neki jót a 280-ről 200-ra butítás.
Shadin2025-01-02 16:27:43 // 38074
Pontosan oda kap egy lapáttal januárban!!!
SD2025-01-02 14:28:12 // 38073
Lehet a tied is csak hangos:D
SD2025-01-02 14:27:56 // 38072
Az van szerintem hogy vagy érzéki csalódás és mert 3000-ig hangosabb a kipu.. csak azt érzem menésnek.
Vagy vagy tényleg alul élőbb lett a kevesebb ellenállás miatt.. és fent meg kéne még levegő szívóoldalról:)
Vagy vagy tényleg alul élőbb lett a kevesebb ellenállás miatt.. és fent meg kéne még levegő szívóoldalról:)
SD2025-01-02 14:26:47 // 38071
Hehe:) Megy megyeget :) Ha hergelem:)
Liquid2025-01-02 14:03:15 // 38070
gázt próbáltad nyomni? :D
RomeoOne2025-01-02 13:33:44 // 38069
Én úgy érzem a Q-nál, hogy 7250-ig megy, utána meg jön a tiltás... oda kell jobb oldali váltófülre egyet ráhúzás.
:DDD
:DDD
SD2025-01-02 13:01:30 // 38068
Komolyra fordítva a superrel én most úgyérzem 2-3500-ig megy, utána meg elszegényedik.. vagy legalább is nem tol rá.. ott van a hiánygazdaság:) oda kell a csipp:)
SD2025-01-02 13:00:20 // 38067
nem is értem akinek nyomaték kell meg röfögés ott a 2.4 JTD:))) vagy valami ducato moci:))) 3.0 még talán nagyobb is:D
Volt egy gyerek az ladába tett ilyet, azt mondta télen le kellett venni róla a turbo-t hogy lehessen vele közlekedni:D
Volt egy gyerek az ladába tett ilyet, azt mondta télen le kellett venni róla a turbo-t hogy lehessen vele közlekedni:D
SD2025-01-02 12:56:03 // 38066
Miért jó az 5 henger?:)
Amúgy meg sztem van úgy hívják hogy VW transporter :D:D:D
Vagy valemelyik ilyen zöldságszállító:D:D
Asszem még dízel is:D
Amúgy meg sztem van úgy hívják hogy VW transporter :D:D:D
Vagy valemelyik ilyen zöldságszállító:D:D
Asszem még dízel is:D
WarbiRunner (Gyuri)2025-01-01 22:33:13 // 38065
Ezek egyike sem öthengeres 😉
Ha sorhat japó, akkor veszek egy Nissan Skyline-t.
Ha v8, veszek egy Quattroporte V-öt. Ha négyhenger, annyi pont van most is.
Ha v6, akkor az van készen, nem farigcsálok
Busso motort sehova. Amúgy sem vagyok v6 rajongó.
Viszont 5 henger RWD a világon nincs és nekem kell 😅
Ha sorhat japó, akkor veszek egy Nissan Skyline-t.
Ha v8, veszek egy Quattroporte V-öt. Ha négyhenger, annyi pont van most is.
Ha v6, akkor az van készen, nem farigcsálok
Busso motort sehova. Amúgy sem vagyok v6 rajongó.
Viszont 5 henger RWD a világon nincs és nekem kell 😅
SD2024-12-31 22:39:49 // 38064
Azazigazság hogy csak a kipuval is elment a szimmetria, lehetne mindent állítgatni, utána menni… mi lenne egy másik motorral?:D
SD2024-12-31 22:38:53 // 38063
Sorhat toyota?:D
Vagy 4L V8 szívó ferrari?
Esetleg egy Honda S2000?
Vagy akkor vaduljunk:)
TS 8V-ből kettő megépítve V8-nak?:)
Busso V6 2.8 Zender a 2.5 pörgősségével
155 DTM V6TB?:D
Esetleg Tesla ?:D :D
Vagy 4L V8 szívó ferrari?
Esetleg egy Honda S2000?
Vagy akkor vaduljunk:)
TS 8V-ből kettő megépítve V8-nak?:)
Busso V6 2.8 Zender a 2.5 pörgősségével
155 DTM V6TB?:D
Esetleg Tesla ?:D :D
WarbiRunner (Gyuri)2024-12-28 14:40:00 // 38062
2.5L TFSI EA855 EVO
WarbiRunner (Gyuri)2024-12-28 14:28:13 // 38061
2.5 TFSI, 160kg.🫣 Azzal talán nem bukok sok kilót, és jó le/kg kijönne belőle...persze lehet végül kiderülne, hogy ez az autó pont úgy jó ahogy van. Eléggé kitalált cucc a "kicsi" Giulia is, a motorja is eléggé nem átlagos, ha a részleteit, anyagait nézem, szóval nem egyértelmű hogy sikerülne nagyobb motorral jobbat építeni.
leopop32024-12-28 09:24:56 // 38060
Gyere várunk! 😎😉
leopop32024-12-28 09:24:30 // 38059
Igen jó lenne 😁😁
RomeoOne2024-12-27 22:46:03 // 38058
És minek a motorja kerül bele?
Liquid2024-12-27 22:22:30 // 38057
wow, az is dicső feladat :)
WarbiRunner (Gyuri)2024-12-27 21:33:45 // 38056
Beállok harmadiknak. Ha megnyertem, építek egy sor 5 turbo Giulia versenyautót 😄
Liquid2024-12-27 18:33:26 // 38055
ezek szerint Te is tervezed megnyerni az ötöst? :)
leopop32024-12-27 18:31:29 // 38052
Lehet majd a második 😉
Kócosw2024-12-26 20:03:29 // 38051
ilyenek ezek a kipuff rendszerek.Ahogy guggolo is irta minel hosszabb annal többet nyúlik 😉
SD2024-12-26 16:41:43 // 38050
először én sem értettem hogy mivanmá ahogy beszereltem a helyére rázódott, de aztán meg.. hogy hidegen behúzza:D furcsa nekem ez a lány:D
eggyesszünk ki clitorisban:D
eggyesszünk ki clitorisban:D
Kócosw2024-12-26 15:32:33 // 38049
már ugye ami a környező karosszéria elemeket illeti, az ilyen jellegű tulnyulast legyünk őszinték nem sokan figyelik 😜
Kócosw2024-12-26 15:28:51 // 38047
kipufogórendszer tervezése esetén figyelembe is van véve a hőtágulásból eredő nyúlás .
SD2024-12-26 11:45:30 // 38043
"Az acél hőtágulási együtthatója 0,012 mm/C°, a PE hőtágulási együtthatója 0,200 mm/ C°. Más szóval: 10 m acél cső, 50 C° hőmérséklet különbség hatására 6 mm-t tágul."
by gugli
Tehát ha nekem van cca 4m kipufogóm és mondjuk 0-300 C° hőtágulás akkor az végül is:
6*0.4*6=14.4mm
by gugli
Tehát ha nekem van cca 4m kipufogóm és mondjuk 0-300 C° hőtágulás akkor az végül is:
6*0.4*6=14.4mm
Liquid2024-12-26 11:42:31 // 38042
hibátlan gondolat :)
Ha nyerek 5-öst a lottón eskü megcsinálom :)
Ha nyerek 5-öst a lottón eskü megcsinálom :)
SD2024-12-26 11:41:28 // 38041
Ugye a default vég az a köjösbe van integrálva ha abban a bél megnő egy cm-t nem veszed észre.
De most nekem a vég a kipura van aplikálva, így ha a kipu nő akkor a lökös férfi:D Szóval égül is logikus hogy elől fixen fel van csavarozva csak hátrafele tud nőni, amit meg a rugalmas felfüggesztés enged.
Ha jól meghajtom még ferrarivá is válhat:)))
![](//www.alfaamore.hu/files/forum/00424/00424011t.jpg)
De most nekem a vég a kipura van aplikálva, így ha a kipu nő akkor a lökös férfi:D Szóval égül is logikus hogy elől fixen fel van csavarozva csak hátrafele tud nőni, amit meg a rugalmas felfüggesztés enged.
Ha jól meghajtom még ferrarivá is válhat:)))
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00424/00424011t.jpg)
SD2024-12-26 11:35:53 // 38040
Próbáltam a műanyag tuningot az elolvadt:D Azzal teszteltem a teóriámat hogy a kipuvég a lökös mögé kell érjen:D Hogy ne brummogjon be az utasérbe.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
3
Vendég3
535